4187 посетителей онлайн
2 572 33

Польша продлила запрет на импорт украинского зерна, - Моравецкий

моравецкий

Польша продлила запрет на импорт украинской сельхозпродукции после 15 сентября.

Об этом в Twitter сообщил премьер-министр Матеуш Моравецкий, информирует Цензор.НЕТ.

"Правительство защищает польских фермеров! Мы не откроем границы для украинского зерна! Эмбарго остается!" – говорится в сообщении.

Отметим, что в мае Европейский Союз разрешил Болгарии, Венгрии, Польше, Румынии и Словакии запретить внутреннюю продажу украинской пшеницы, кукурузы, рапса и семян подсолнечника, позволив при этом транзит таких грузов для экспорта в другие страны. Срок действия этого запрета истекает 15 сентября. Если запрет не будет продлен, скорее всего, каждая из этих стран введет отдельное эмбарго на агропродукцию. О таком намерении уже заявила Венгрия.

Позже комиссар ЕС по сельскому хозяйству Януш Войцеховский поддержал продление временного запрета на импорт украинского зерна в Польшу, Болгарию, Венгрию, Румынию и Словакию до конца 2023 года и предложил предоставить субсидии для украинских экспортеров зерна.

Топ комментарии
+8
Логічне рішення коли керівництво держави думає про своїх виробників.
показать весь комментарий
12.09.2023 15:18 Ответить
+8
Навпаки. Для звичаних поляків українські продукти на польскому ринкові були б плюсом, бо це - конкуренція. Але польські сх виробникі - неадеквати і хочуть вільно поставляти свою продукцію до України, при цьому заборонивши постачання української продукції до Польші.
показать весь комментарий
12.09.2023 15:35 Ответить
+7
Логічним у такому випадку було б і введення ембарго Україною на всю польску сх продукцію. Але ж поляки з цього приводу піднімусть гвалт до небес, як це було з забороною на ввіз свинини з Польші - а коли вони самі таке роблять - то це "логічно".
показать весь комментарий
12.09.2023 15:21 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Логічне рішення коли керівництво держави думає про своїх виробників.
показать весь комментарий
12.09.2023 15:18 Ответить
Логічним у такому випадку було б і введення ембарго Україною на всю польску сх продукцію. Але ж поляки з цього приводу піднімусть гвалт до небес, як це було з забороною на ввіз свинини з Польші - а коли вони самі таке роблять - то це "логічно".
показать весь комментарий
12.09.2023 15:21 Ответить
Є один такий лідер **********, який "нікому нічого не винний", ось і поляки не зобов'язані закупати нашу агропродукцію в шкоду своїм виробникам. І да, ми ще не в ЄС, щоб диктувати свої умови
показать весь комментарий
12.09.2023 15:25 Ответить
Стоп - закупати в шкоду - це одне, а вводити ембарго - це геть інше.
Нагадую, що Україна теж може ввести ембарго задля захисту свої виробників на польську продукцію. І взагалі - всі країни можуть ввести ембарго на імпорт для захисту своїх виробників - норм буде?
Чи це все ж таки є дуже недружнім кроком поляків, самі продають свою сх продукцію Україні і порушенням умов перебування Польші в СОТ?
показать весь комментарий
12.09.2023 15:31 Ответить
Так, саме тому що Україна не в ЄС, ми можемо сміливо заборонити польську сільхозпродукцію.
показать весь комментарий
12.09.2023 15:40 Ответить
Логічним було б вирішувати проблеми таким чином, щоб компромісне рішення влаштовувало всіх, а не розсиратись з останніми союзниками, бо маржа від зменшується.
показать весь комментарий
12.09.2023 15:30 Ответить
То яким чином ми можемо знайти компромісне рішення? Яке рішення можна вважати компромісним? Поляки тупо порушують правила СОТ і вводять ембарго на нашу продукцію, що є недружнім кроком - ми ж ніяких недружніх кроків проти Польші не робимо, але ви звинувачуєте чомусь нашу сторону.
показать весь комментарий
12.09.2023 15:33 Ответить
а у хомячков мозга не хватает. Не могут жить без братского х* в заднице. Не российского, так польского
показать весь комментарий
13.09.2023 03:38 Ответить
Компроміс - це рішення, що однаково не влаштовує обидві сторони.
показать весь комментарий
12.09.2023 15:36 Ответить
Кацапи також починали із заборони молочної продукції із України а закінчилось війною .Польща також розпочинає ворожі дії проти України.
показать весь комментарий
12.09.2023 15:57 Ответить
Правильно , але це стосується і України , не тільки Польщі .
От тому нехай арбітраж СОТ з цим і розбирається .
показать весь комментарий
12.09.2023 16:52 Ответить
поставив лайк, бо Влада піклується про усих своЇх людей, а не тільки про місцевих олігархів "бєнь-хомутинників-суркісів-ахмєтових-фірташів"....
показать весь комментарий
12.09.2023 15:31 Ответить
Навпаки. Для звичаних поляків українські продукти на польскому ринкові були б плюсом, бо це - конкуренція. Але польські сх виробникі - неадеквати і хочуть вільно поставляти свою продукцію до України, при цьому заборонивши постачання української продукції до Польші.
показать весь комментарий
12.09.2023 15:35 Ответить
...а от для цього (захисту внутрішнього ринку) і існує (мала би існувати своя, Українська, влада, а не стадіонні клоуни зєлі-арахніди-тищенки-дермаки-гнидьманцеви, у яких закохався тупорилий нА-ріт, що обрав лайно на нашу голову - та втік закордон, як припекло)
показать весь комментарий
12.09.2023 15:46 Ответить
У вас є якісь пропозиції, чи тільки потік лайна?
Зроби Україна симетричний крок - тобто - ембарго на польскую сх продукцію - ви те саме лайно будете виплескувати.
показать весь комментарий
12.09.2023 15:48 Ответить
це відповідь на питання членства ЄС - приходьте до нас у гості, коли нас не буде вдома
показать весь комментарий
12.09.2023 15:41 Ответить
про нато так само , хоча найшли кращий варіант: морковку в виді нато підвисили
показать весь комментарий
12.09.2023 16:50 Ответить
Пан Моравецький має рацію. Боюся, що ми будемо більш проблемними учасниками ЄС, ніж Угорщина.
показать весь комментарий
12.09.2023 15:42 Ответить
Яку рацію? Ембарго на українську продукцію при вільноду доступі польської на український ринок є неадекватним і дуже недружнім кроком.

"будемо більш проблемними учасниками ЄС, ніж Угорщина"
У чому наша проблемність? Бо ми виробляємо продукцію і наша продукція є конкурентною?
показать весь комментарий
12.09.2023 15:46 Ответить
Ми не мали взагалі права виходити на ринок Польші зі своєю агропродукціею. Коли ми вступим в ЄС ми буде мати право на квоту 8 або 9% від загального обсягу ринку. Ми порушили всі домовленносі відносно експорта нашої продукціі в інші країни (про Польшу навіть річи не йшло) тнеріорією Польші.
показать весь комментарий
12.09.2023 19:08 Ответить
Звідки ви цю маячню взяли, що ми не мали права виходити на ринок Польші? А Польшя мала право виходити на наш ринок? А у чому різниця? Обидві країни в СОТ.
показать весь комментарий
12.09.2023 20:05 Ответить
комплекс меншовартості у людини
показать весь комментарий
13.09.2023 03:39 Ответить
На яку конкретно українську продукцію продовжена заборона? Тільки на зерно? Чи на ще якусь сільгоспродукцію? Бо стаття протирічить сама собі:

Польща продовжила заборону на імпорт української сільгосппродукції після 15 вересня. Про це у https://twitter.com/MorawieckiM/status/1701557946046415347 Twitter повідомив прем'єр-міністр Матеуш Моравецький, інформує . "Уряд захищає польських фермерів! Ми не відкриємо кордони для українського зерна! Ембарго залишається!" Джерело:
показать весь комментарий
12.09.2023 15:55 Ответить
Ви ще жопу полякам підлижіть тварюки зрадоботські
показать весь комментарий
12.09.2023 16:12 Ответить
Всі хто вважає що поляки праві - а ви поцікавтесь, хто не дає Євросоюзу "прикрутити гайки" Угорщині? В ЄС, щоб осадити неадекватів, потрібне одностайне рішення інших членів, тобто в даному випадку усіх окрім самої Угорщини. От польська влада і блокує усі рішення, щодо угорців. А ті у відповідь, блокують всі рішення щодо Польщі. Отака от, польська допомога.
А Брюссель "скрипить зубами", але в рамках чинних процедур в ЄС, не може "привести в свідомість", ані Польщу з ембарго зерна, ані Угорщину з блокуванням фіндопомоги Україні. Тому коли читаєте новини - "Орбан заблокував 500 млн. євро на снаряди Україні", знайте - там і Польща непомітно стоїть за спиною угорців.
показать весь комментарий
12.09.2023 16:21 Ответить
Це було зрозуміло не вчора
Краще було не бігать по оон
А шукать країни збуту
Коли вже будите вивозить не сировину а готовий продукт
Це дорожче менші обйоми і білше поваги і уваги
/згадайте початок 90 років з польщі було все в магазинах 60-70% товарів
завдяки такому ринку вони піднялись -- і все забули
від нас везли все навідь напилки /
показать весь комментарий
12.09.2023 16:24 Ответить
Вони піднялись завдяки дотаціям ЄС і до цих пір на них сидять. Якби не мільярдні дотації, напилки і зараз би возили.
показать весь комментарий
12.09.2023 22:46 Ответить
дякую, справжні братики
показать весь комментарий
12.09.2023 16:46 Ответить
Всі хто готовий бути терпілами можуть і далі лизати дупу пшекам, але ми повинні жорстко відстоювати власні інтереси
показать весь комментарий
12.09.2023 17:10 Ответить
Привет, махнарылый!
Не забудь про преступления Польши 1998 года, а то надбавки за сложность не получишь!
показать весь комментарий
12.09.2023 19:48 Ответить
правильное решение подать на них в суд. Кацапы номер 2.
показать весь комментарий
13.09.2023 03:40 Ответить