7856 посетителей онлайн
15 500 140

Израиль переходит к полноценному наступлению на Газу, – министр обороны Галлант

цахал,ізраїль

Израиль переходит к полноценному наступлению на Газу, а террористы из ХАМАС пожалеют об этом моменте.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом заявил министр обороны Израиля Йоав Галлант, сообщает РБК-Украина со ссылкой на The Times of Israel.

"Я снял все ограничения, мы возобновили контроль над территорией и переходим к полноценному наступлению", - сказал Галлант войскам на границе с сектором Газа.

Он добавил, что у военных будет возможность изменить реальность.

"ХАМАС хотел перемен в секторе Газа, он изменится на 180 градусов по сравнению с тем, что он думал", – говорит Галлант.

Министр добавил, что ХАМАС пожалеет об этом моменте, а Газа никогда не вернется к тому, что было. Также он сказал, что кто бы ни пришел обезглавливать, убивать женщин, переживших Холокост, Израиль уничтожит врагов всеми силами и без компромиссов.

Топ комментарии
+40
Сын премьер-министра Израиля Авнер Нетаньяху мобилизовался и отправился на фронт.

В Украине подобное представить себе просто невозможно! Простые люди воюют и погибают, чиновники в тылу остервенело грабят страну.
показать весь комментарий
10.10.2023 22:03 Ответить
+26
Вдачі та перемоги ізраїльтянам!!!
показать весь комментарий
10.10.2023 21:57 Ответить
+21
показать весь комментарий
10.10.2023 21:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Це ви маєте визнати. Тому що саме ви завели мову про зброю:

"От треба було і 2014 році підготувати 100500 чернеток і зробити вигляд, що йде на домовленності, а самому завозити ешелонами стінгери, джавеліни, хаймарси, леопарди, абрамси і т.д."

показать весь комментарий
11.10.2023 09:03 Ответить
До чого тут Буча? Є факт: окупована територія, яку треба визволяти. Чи є якийсь критерій для надання допомоги: вбили окупанти, припустимо, 1000 цивільних - допомагаємо, вбили менше - хрін з вами, виплутуйтесь і відвойовуйте свої території як хочете?
показать весь комментарий
11.10.2023 00:53 Ответить
Це питання до шановної Алли.
показать весь комментарий
11.10.2023 00:55 Ответить
До того, що людей-виборців політиків, що приймають рішення про допомогу, які живуть за тисячі км від України значно більше вражають страждання, смерті цивільних людей, дітей, старих-немічних, а не членів військових формувань.
Саме тому Ізраїль зараз активно показує світу злочини хамасівців. І висвітлюють їх в тому числі і ті західні журналісти, яких zе-влада вигнала з України, бо ті підпортили величезну піар-компанію Боневтіка по звільненню Херсону.
показать весь комментарий
11.10.2023 09:09 Ответить
Не зовсім так. Грає роль, хто саме загинув. Це може бути і одна людина, якщо це людина з "вищої раси". Загибеллю ж понад мільйон!!! тутсі "цивілізований світ" особливо не переймався, обмежившись, фактично, лиш роллю пасивного спостерігача за геноцидом. Бо кому потрібна та Руанда? Нема там нічого цікавого для "світової спільноти". Зате "звірства кривавого Хусейна" побачили відразу і гуртом налетіли його втихомирювати. Бо там нафта...
показать весь комментарий
11.10.2023 11:49 Ответить
Ну, світ здригнувся тільки один раз - 17 липня 2014 року. Коли рашисти збили малазійський боінг. Тоді вже щось змінилося в мізках пересічних бюргерів.
А так, да, до самої Бучи вважали нашу війну таким собі незрозумілим конфліктом: "чи то вони вкрали, чи то в них вкрали. Хай самі розбираються"...
показать весь комментарий
11.10.2023 05:21 Ответить
Клован? Домовився??? Про що? Бред подляка
показать весь комментарий
11.10.2023 09:21 Ответить
Бо в Омані не про це домовлявся.
показать весь комментарий
11.10.2023 09:25 Ответить
А ти свічку тримала в Омані?
показать весь комментарий
11.10.2023 10:01 Ответить
показать весь комментарий
10.10.2023 22:37 Ответить
Як кажуть в Ізраїлі : "Бенету вірити -- себе не поважати" ...

Бо для Ізраїля він дуже "молодий політик" та й він встиг обісратися за пів року правління .

Воно було в тому Стамбулі на перемовинах невідомо ким а дав же на цей випадок цілих 5 різних інтерв"ю ... й що характерне : кожен раз він каже щось контроверсійне до того , що казав ранійше .
показать весь комментарий
10.10.2023 23:27 Ответить
"кожен раз він каже щось контроверсійне до того , що казав ранійше"

Наприклад, стосовного чого каже щось контроверсійне?
показать весь комментарий
10.10.2023 23:37 Ответить
Колись воно волало , що нібито Вован був так наляканий ****** , що готовий усе підписати був й усе через те, що тобі мовляв його підтримали тільки на словах , а ситуація на фронтах була нібито жахливо . Раптом каже , що Вован став виконувати накази в стилі "Єс сер" з Вашингтону . Таке враження , людина з 1972 року народження не пом"ятає , с ким конкретно воно спілкувалося ...

Якщо ти не політик , а тимчасовий чинуша з пам"яттю як кисельна баришня , то не ліз давати інтерв"ю . Бо усім відомо , що перемовини були в кінці березня , коли орки вже закінчували драпати з Київщини , светили пятками з Черніговщини та Сумщини ... Й з якого такого пантилику в цих ЗЕ-нелохів могла виникти паніка . Навпаки -- майже в усіх (крім тих хто був на передку на сході й півдні) було враження , що й там ********* на низькому старті .
показать весь комментарий
11.10.2023 00:09 Ответить
"Бо усім відомо , що перемовини були в кінці березня , коли орки вже закінчували драпати з Київщини , светили пятками з Черніговщини та Сумщини ... Й з якого такого пантилику в цих ЗЕ-нелохів могла виникти паніка "

Паніка в них була. І зе-нелохи збирались підписати Будапештський меморандум-2, ще гірший, ніж перший, загнавши Україну в кабалу ху@ла.

Дивіться з 4 хв. 20 сек.

Брифинг по итогам переговоров с РФ: детали озвучили Давид Арахамия, Михаил Подоляк и Александр Чалый

https://www.youtube.com/watch?v=jWK1pCgIFYc

показать весь комментарий
11.10.2023 00:15 Ответить
Це записано Вами у 2014 в АТО, Морган?
показать весь комментарий
10.10.2023 23:37 Ответить
Нетаньяху запропонував об'єднатися з опозицією і створити спільний уряд для боротьби з ворогом. Це те, чого не зробило зелене кодло. Це те, що підтверджує, що особисті інтереси для зелених важливіші за інтереси України.
показать весь комментарий
10.10.2023 22:28 Ответить
Хтось ********** думку, що то не особисті інтереси, а піклування про інтереси України, керують тією опозиіією, керівник якої завжди був при владі, навіть при "лєгітімном". Треба систему корупційно-олігархічну змінити, а не дерибанити країну, що Зеленському, що Порошенку. Але, мабуть, вони не здатні на це.
показать весь комментарий
10.10.2023 22:56 Ответить
Опозиція працює краще за ОПЗе!
показать весь комментарий
10.10.2023 23:40 Ответить
"Вона" працює?
показать весь комментарий
11.10.2023 09:10 Ответить
Так!
показать весь комментарий
11.10.2023 15:16 Ответить
В Ізраїлі живе народ, а в Україні "насєлєніє".
показать весь комментарий
10.10.2023 23:03 Ответить
Питання як просунутись й закріпитись в суцільній агломерації щільної міської забудови з вузькими вулицями, висотними будинками та ще й розгалуженою системою підземних тунелів. Де кожен будинок чи його руїни - це опорний пункт і десятки вогневих точок...
Якщо не будуть послідовно по вектору руху ізраїльських військ повністю руйнуватись висотки й завалюватись виходи з тунелів, а далі термобаричними зарядами не буде випалюватись все живе, що там залишилось, великих втрат у живій силі і техніці ЦАХАЛу не уникнути!
показать весь комментарий
10.10.2023 22:50 Ответить
То були питання як то кажуть в іншої попередньої реальності . Де б ніхто з союзників не дозволив би таку ціль операції , як ліквідація хамасу й його влади за будь яку ціну . По тій же самій причині в 2014 році українцям союзники (меркельша й обамка) продавлювали ідею , що "жоден танк не пивинен вийти з ангарів" ...
Ми тут знаємо гасло "пітін фортшейн" , а завжди було й "хамас форштейн" . Ідея про те , що требо поважати вибір народу її пів століття як й це була така догма .
Але спочатку "брати мусульманє" в Єгипті поколивали цю віру . Потім тріумф ІДІЛ в певних країнах й "народах" . ***** в 24.02.2022 майже вбив цю віру , А події 07.10.2023 поховали вкрай .

Бо хіба "харошіє рюзкіє" такі як Пугачова, БГ , Земфіра чи Шевчук обирали ***** ?! Та вони йще тоді боролися з ним , коли в Україні так відсотків 40% його вважала зразком для України ...
Але ЄСівцям похер , що вони "харошіє" , бо їх картки блокують . Літакі не пускають , в готелях номера не бронюють ... й розмовляють вкраї неповажно тільки за те , що в них пачпорт аквафрешний !

Зара у Ізраїля повний картбланш на будь які дії в межа раціонаьного гуманізму . Тобто ніхто спеціально не буде давити й вбивати мирне населення . Їх як завжди попередили , що требо тікати звіти , де поряд канібали-терористи .
Ну а якщо хтось вирішить , що йому ідеї джихаду близчі й требо захищати своїм тілом не властних дітей , а чужих й ворожих для здороввя цих дітей бородатих вурдалагі ... цих ніхто тепер берегти не буде (як то було ранійше й своїх солдат будуть берегти більше , ніж чужих божевільних тіток-суїцидниц .
А за цих умов .. навіть в 1945 році й фортецю Кьонінсберг брали ...
показать весь комментарий
10.10.2023 23:50 Ответить
Каждому ******* дрон в апосрано ашко. ПС. Еси хто исче думаить, шо мюсли ашко вадой моют апосся как серут, то ани не знают шо ане руки апосся этава не моют.
показать весь комментарий
11.10.2023 00:04 Ответить
А тікати куди будуть? Готова Європа прийняти ще пару мільйонів братів-мусульман?
показать весь комментарий
11.10.2023 00:08 Ответить
Ні , але навіщо ?!

Ось біологічного батька Стіва Джобса теж був арабом мусульманином з Сирії ...

Тут не місце важливо , а підхід . Бо якщо в ЕС вважають , що "повага до релігійних почуттів" важливійша за людяність й права людини ... то й в Европі вони залишаться "дикими тваринами" з 11 століття ! Що Лео Ван-Гогу перерізали горло від вуха до вуха десь на сході чи в Африці ?
Ні , ніхт ... в самому ценрті його рідного Амстердаму . Й 90 людей задаввив "фоїн ісламу" не десь там в Багдаді , а прямо на тому промінанті Ніци , по якому ходила нога Нітше й Стендаля .
В Мадриді брати по вірі "пластелінців" цілий вокзал підірвали . Та й с пожежею Нотер Дам де Парі теж усе дуже невизначенно . Виховувати требо жорстко . Ввести праорат прав людини й ідей людяності . Через це заборонити будь яку згадку джихаду . Заборонити публічну агітацію законів шаріату , які в очевидь усім явно контроверсують з правами людини , особливо з правами жінок .

Й нещадно відбирати дітей , бо в наркуш забирають , у п"яниц -- теж можно .
Але той , хто свою ж дитину готує до джихаду й суїциду , той для дитини йще більш небеспечний ніж наркоман й п"яниця (бо й серед них є добрі й неагресивні) .
показать весь комментарий
11.10.2023 00:25 Ответить
Це зрозуміло. Але ж тікатимуть знов в Європу, як і сірійці з лівійцями. І що з ними робити? Топити кораблі? Косити з кулеметів прямо на європейському кордоні? Навряд чи хтось так зробить. Доведеться приймати.
показать весь комментарий
11.10.2023 00:44 Ответить
Так як в 20-30-40 в Україні комісари робили?Це вони тут нас виховували?То може це й зараз також носаті комісари так "виховують"?
показать весь комментарий
11.10.2023 05:02 Ответить
Юрій Коцюбинський теж був "носатим комісаром" , чи шнобель матроса Железняка вам здається "характрним" . А може його коханку Калантайшв звали Сара й при тому вона була донької генерала й стольбовою дворянкою . А ким був залізний Фелікс -- не шляхтичем польским ?!

Якщо й була в лівих "іудейська партія" , так то меньшовики . Юлій Мартов -- її лідер . ЇЇ Плеханов підтримував . Це предтеча ********* європейських соціал-демократів , найбільш ненавистних більшовиками .
Й Мартов ,яких до 1917 року був крайщим другом члєніна з ним посварився вже остаточно саме через людожерство члєніна . За червоний терор ...
показать весь комментарий
11.10.2023 11:48 Ответить
Смердючих палестинських терористів треба pizamu так само методично і безжально, як і смердючих pyzкіх терористів з гнилих маzкальських боліт.
показать весь комментарий
11.10.2023 01:00 Ответить
погляд з демократичної і гуманної Америки ?
показать весь комментарий
11.10.2023 03:29 Ответить
Вірно, з хамом мас треба вести себе завжди так, як веде себе хам, інакше він ніколи нічого не зрозуміє. АРХ М
показать весь комментарий
11.10.2023 02:18 Ответить
Було б на шо наступати - Ізраїль зараз воює не з регулярною армієй, а по суті з цивільними"терористами" які взяли до рук зброю і стали на бік Ірану. Нелехко,
бо це шлях США у Афганістані і Іраці у 2000 них. Забагато буде фільтрації і
поліцейської роботи, бо відкритих військових протистоянь не буде - у вшивого
Хамаса калаши і гранатомети проти Меркав і гелікоптерів Ізраїля.
Це я до того що забагато гучних заяв.
показать весь комментарий
11.10.2023 02:25 Ответить
Страница 2 из 2