10860 посетителей онлайн

В мире огромный дефицит боеприпасов, склады пусты, - Шмыгаль

боєприпаси,снаряди

Украина понимает, что должна производить боеприпасы на территории страны, поскольку в мире наблюдается их дефицит.

Об этом в интервью Financial Times заявил премьер-министр Денис Шмыгаль, передает Цензор.НЕТ.

"У нас огромный дефицит боеприпасов не только в Украине, но и во всем мире. Мы понимаем, что должны производить их здесь, в Украине, потому что во всем мире они закончились, они исчерпаны. Все склады пусты", - сказал глава правительства.

По словам премьера, правительство Украины делает выводы из уроков резкого увеличения производства БПЛА, которое выросло с "нескольких десятков прошлого года" до "десятков тысяч" в этом году.

Издание отмечает, что создание индустрии закупок снарядов, артиллерии и средств ПВО является гораздо более сложной задачей, чем для беспилотников, в условиях глобального дефицита ключевых компонентов и сырья.

Один из чиновников рассказал FT, что в Украине не могут быстро трансформировать производство снарядов, в том числе из-за глобального "дефицита пороха".

Топ комментарии
+17
Усьому цивілізованому світі. У варварів чомусь з цим особливих проблем немає. А здогадайтесь, чому.
показать весь комментарий
24.10.2023 13:23
+12
ніц не заважають - уся болгарія працює на наше забезпечення, відновили старі "совдепівські" оборонні заводи, гарують день і ніч, а у нас - безробіття. ну, хіба що "сєріальчікі" дружків зеленого підарьониша "виробляємо"...
показать весь комментарий
24.10.2023 13:32
+11
"в усьому світі вони закінчилися, вони вичерпані. Всі склади порожні " - хтось навчить зелених

телепків тримати язик за зубами ?

Чого нити ви ж до шашликів ***** всіх готували , а не до снарядів і інженерних споруд на шляху

русні ?
показать весь комментарий
24.10.2023 13:39
Комментировать
Сортировать:
Тому що треба було після 1991 року і розвалу совку не розслаблятися і не змінювати свою доктрину стримування совка на антитерористичну доктрину,закривати заводи і зменшувати виробництво і було б достатньо ***********, не треба було відгодовувати кацапів, платити їм шалені бабки за нафту і газ і так далі
показать весь комментарий
24.10.2023 13:22 Ответить
Та навіть з повномасштабного дофіга часу було, щоб налагодити виробництво. Заводи ж з підземними цехами нікуди не поділись. Не треба з нуля будувати. Треба тільки орендарів приміщень прибрати, закупити й завезти обладнання. Безробітних дуже багато, можна було людей перепрофілювати й працевлаштувати. У другу світову так й робили. Он і довбанських полонених можна було б задіяти. А зелень тільки рибу канючить, бо вудку просити - то складніше..
показать весь комментарий
24.10.2023 13:32 Ответить
"Та навіть з повномасштабного дофіга часу було, щоб налагодити виробництво." --- є якесь своє виробництво,але якщо навіть по максимуму це все зробити то не вийде за півтори роки налагодити таку массу виорбництва ***********,якщо навіть США і Європа не в стані це зробити,а вийдуть на якісь більш менш показники за пару років,то що говорити про Україну де за 30 років розтягнули усе і вся, знищили всю інфраструктуру і ВПК
показать весь комментарий
24.10.2023 13:38 Ответить
Але ж почати хоча б можна було? Якщо Порошенко такий поганий..показав би наш Боневтік Бонопартович, як треба робити..
показать весь комментарий
24.10.2023 14:03 Ответить
і той і інший варті один одного, один просрав за час свого каденства як раз таки більше 210 тисяч тонн дорогоцінних *********** з якими ми зараз хто зна де були б,а другий заглядав в очі ***** і смажив шашлики замість того щоб готуватися на всю до війни
показать весь комментарий
24.10.2023 14:07 Ответить
а розкажи як просрав? продав, роздав, знищив? чи кацапські диверсанти знищили?
показать весь комментарий
24.10.2023 17:57 Ответить
Це було зроблено при його президенстві, він мав подбати щоб склади були під посиленою охороною, а там по суті прохідний двір був, і коли перший склад підірвали це ще зрозуміло,але коли підривали наступні це ясно дає розуміти що то нічим не кращі криворукі бездарі були за зебілів, тому що зараз ці 210 тисяч тонн снарядів зробили би ой як багато, тому що за 5 років АТО було використано в сумарній кількості 57 тисяч тонн,а там було 210 тисяч. І наші воїни зараз би не сиділи дивилися на кацапів і тільки скрипіли зубами бо не мають чим по них стріляти. Саме це до речі стало причиною через що дуже багато військових йшли голосувати за зебіла а не за Пархуна, тому що вони прекрасно розуміли,що просрати по суті найцінніше що має бути на випадок війни це треба мати ******* який "хист"
показать весь комментарий
24.10.2023 18:34 Ответить
"в усьому світі вони закінчилися, вони вичерпані. Всі склади порожні " - хтось навчить зелених

телепків тримати язик за зубами ?

Чого нити ви ж до шашликів ***** всіх готували , а не до снарядів і інженерних споруд на шляху

русні ?
показать весь комментарий
24.10.2023 13:39 Ответить
Їм вже давно ротяки позашивати треба..
показать весь комментарий
24.10.2023 14:05 Ответить
І сраки позашивати, щоб луснули від свого лайна.
показать весь комментарий
24.10.2023 15:42 Ответить
Усьому цивілізованому світі. У варварів чомусь з цим особливих проблем немає. А здогадайтесь, чому.
показать весь комментарий
24.10.2023 13:23 Ответить
Просто варвари навчилися тримати язика за зубами і приховувати свої проблеми. Тому і створюється іллюзія що у них все вічне і нескінчене. А вони тим часом зтикаються з такими ж проблемами хоча і мають деяку перевагу у снарядах, але в них немає рогу ізобілія, звідки отримають безліміт снарядів.
показать весь комментарий
24.10.2023 13:30 Ответить
Русня нас поливає артою безупинно. Тому що варвари до війни готувались давно і цілеспрямовано.
показать весь комментарий
24.10.2023 13:35 Ответить
Обидві сторони поливають безупинно, але росія нажаль ще має перевагу у кількості снарядів під час цього безупинного полювання. А готувались це означає накопичили запаси снарядів за десятки років. Але ці запаси не нескінченні і колись закінчаться - звісно рашисти продовжать випускати і нові але їм ніколи не виробити в режимі реального часу ті снаряди, які вони зараз використовують, беручи із багаторічних запасів.
показать весь комментарий
24.10.2023 13:43 Ответить
Хто знає. Сировини у них вдосталь, люди теж є, заводи нові будують, існуючі переробляють під військові потреби, ще Китай не вписався повномасштабно.
показать весь комментарий
24.10.2023 13:46 Ответить
Просто х#йло зараз смокче крубнокаліберний х3р Сі замість снарядів. Китай просто принизив кремлівського попрошайку і вписав його біля параші. А сировини вдосталь і на Заході і там також розширюють виробництво і що там що там дива не станеться - розширення займе певний час. Просто триває чергова гонка обзроєнь і переможця ніхто вірно не назве на її старті.
показать весь комментарий
24.10.2023 13:51 Ответить
Залежить від готовності жертвувати своїм добробутом. Цивілізація не дуже готова витрачати більше 2% ВВП. В той час варвари про добробут лише чули, тож і втрачати їм немає особливо чого, легко можуть 50% ВВП на війну кидати.
показать весь комментарий
24.10.2023 13:55 Ответить
Цивілізований європеєць чи американець витрачає на війну лише кілька центів на день. Навіть якщо він цю суму збільшить у кілька разів, його гаманець її просто не помітить. А СРСР може потягнути економічно війну лише коли отримує Ленд-Ліз, а гонка обзроєннь в ізоляції, яка призводить народ до зубожіння закінчилась і закінчиться розвалом країни. Просто кожен совок чи кацап в кінці продасть родину за жвачку і джинси, тому історія вже показала, яка кацапи жертвують добробутом
показать весь комментарий
24.10.2023 14:03 Ответить
Чогось мені здається, що з розпаду СРСР таки зроблені системні висновки, і двічі на одні граблі русня вже не наступить.
показать весь комментарий
24.10.2023 14:05 Ответить
Головний урок історії як раз полягає у тому, що дурнів історія нічому не вчить. Кацапи це історічні дурні, дурість яких просто вимірюється у їх трупах.
показать весь комментарий
24.10.2023 14:11 Ответить
Але дещо вони таки зробили інакше.
По-перше, домовились із саудитами, і вони тепер утримують ціни на нафту - основне джерело доходу. СРСР рухнув зокрема через дешеву нафту - помсту від мусульманських шейхів за Афганістан.
По-друге, вони не стали створювати повноцінну "залізну завісу", за якою трава завжди зеленіша.
По-третє, вони впровадили ринкову економіку, яка у багато разів краще адаптується і може сама себе підтримувати, за умови наявності сировини і лише внутрішнього попиту (фільм "Чебурашка" тому приклад).
показать весь комментарий
24.10.2023 14:17 Ответить
СРСР не проводив масштабний напад на сусідні країни, тому ведення такої масштабної війни росією потребує значно більше ресурсів ніж навіть участь СРСР у гонці озброєнь у мирний час. Хоча росія і перевищила стелю цін на російську нафту, але санкції міцно утримують світові ціни і на російську нафту відповідно, тому хоча росія і може вести війну ще деякий час, але барель так і не став по 140 і росії не вистачить нафтодоларів щоб досягти якогось успіху у війні. У СРСР залізна завіса була лише для маленьких радянських терпил, а для економіки були "форточки Ніксона", і американська пшениця, яка з 1960 по 1991 роки не давала подохнути совкам від чергового голодомору. Плюс безліч верстатів, заводи, обладння, ЕОМ - ость таким був залізний занавес і все одно смішних санкцій і торгових обмежень виявилось достатньо, щоб розвалити СРСР, а росія ще слабше. Не можна називати пострадянську економіку ринковою - їй до ринку як до москви рачки. У пострадянській системі більше від радянської ніж від західного капіталізму. Російські олігархи ведуть росію скоріше до феодалізму і ніхто не стане творчо працювати на країну за колючим дротом як у західних країнах.
показать весь комментарий
24.10.2023 14:32 Ответить
Зараз "завіси" немає і для маленьких терпіл. Не подобається - їдь геть, кордони відкриті (якщо повістку не отримав). Інтернет працює, можеш читати тамтешні новини. Де таке в совку було? Навіть радіо глушили на кордоні.
Ринок: пропозиція визначається попитом. План: відділ вирішить, чого і скільки вам треба.
Феодалізм теж може жити, якщо викопних ресурсів вдосталь. У росії вдосталь.
показать весь комментарий
24.10.2023 14:37 Ответить
Феодалізм звісно може жити, але лише поруч із такими ж феодалами. Історія нас вчить що довге затяжне захоплення феодалізмом сумно закінчується розстрілом самураїв чергами із Гатлингів.
показать весь комментарий
24.10.2023 14:44 Ответить
Але до цього було багато віків ізольованого існування на острові.
показать весь комментарий
24.10.2023 14:56 Ответить
Цу була безглузда самоізоляція. Навіть положення на материку не завадило китайцям теж ізолюватись від високої світової культури тому справа тут зовсім не у географічному положенн
показать весь комментарий
24.10.2023 15:02 Ответить
Побажаємо русні такої ж безглуздої самоізоляції. Всім на користь піде.
показать весь комментарий
24.10.2023 15:13 Ответить
Дякую! Глибоко і в яблочко
показать весь комментарий
24.10.2023 15:03 Ответить
Якби в них не було проблем , шойга з лаврушкою не бігали б по північних Кореях і Іранах , в пошуках бк .
І не тягли б на фронт мотлох з 30 років минулого століття .
показать весь комментарий
24.10.2023 13:39 Ответить
Вони дуже багато витрачають, що не дивно. Снаряди 152 нові нерідко мають у них відхилення 2,5 кг, про яку точність мова йде?
показать весь комментарий
24.10.2023 13:40 Ответить
Кацапня це ж саме говорить і в себе в соцмережах .
Скиглять і ниють що наша арта їх буквально заливає вогнем , в той час як їхня арта ледве відстрілюється ..
показать весь комментарий
24.10.2023 13:51 Ответить
Так, останнім часом у нас з артою набагато краще стало, варто подивитись на щоденну кількість їх знищених стволів та на відео, де накривають хаймарсами самоходки.
Але тут важливо тримати темп, бо гармати вони теж роблять, хоча і повільніше, ніж їх нищать.
показать весь комментарий
24.10.2023 13:53 Ответить
спідорашка
показать весь комментарий
24.10.2023 14:11 Ответить
Шмыгаль уже стал специалистом в области производства боеприпасов и их наличия на складах?
показать весь комментарий
24.10.2023 13:25 Ответить
ЯКБИ Ж ВИГОТОВЛЕННЯ -він керівник Кабміну, а рахує чуже Ахметівська блдота - Єрмак розсадив їхх у кабміні за ТБ канал від Ахматова - Ми Украаїна тепер зветься


А де наші тисячі дешевих дронів?

Кажуть, у противника з'явилися нові "шахеди" з "гівна і палиць", з двигуном з Аліекспресу, і противним звуком. Джерело:
показать весь комментарий
24.10.2023 13:48 Ответить
то чого чекаєш? чому Україна до сих пір не виробляє снаряди? як ж ви зеленоморді виродки задовбали!
показать весь комментарий
24.10.2023 13:25 Ответить
пятый год в твоей зе-голове попередники
показать весь комментарий
24.10.2023 13:50 Ответить
Пусті склади заважають виробляти снаряди закордоном?
показать весь комментарий
24.10.2023 13:27 Ответить
ніц не заважають - уся болгарія працює на наше забезпечення, відновили старі "совдепівські" оборонні заводи, гарують день і ніч, а у нас - безробіття. ну, хіба що "сєріальчікі" дружків зеленого підарьониша "виробляємо"...
показать весь комментарий
24.10.2023 13:32 Ответить
А нам вічно щось заважає й у себе відновити..он навкруги Києва ППО, заводи є - перепрофілювати зі складів у зворотньому напрямку - знов на оборонку.
показать весь комментарий
24.10.2023 13:35 Ответить
Ви так розумію саме з Києва?
показать весь комментарий
24.10.2023 13:39 Ответить
Так. І деякі заводи бачила навіть.
показать весь комментарий
24.10.2023 14:10 Ответить
По ним й так гатять. Бо на цапських картах вони зазначені як підприємства оборонної промисловості.

Он було, коли по новому ЖК влупили - земля була викуплена у завода Артем. І завод у них зазначений, як воєнний, пофігу, що пилесмокти випускав.

Ще один ЖК є прямо поряд з танковим полігоном. І на картах кацапських він теж є.

При союзі, спочатку будували підприємства, військові частини - а потім вже розбудовували житло поряд.
показать весь комментарий
24.10.2023 14:43 Ответить
Чучело зебільне, під Києвом - катакомби на випадок ядерної війни. Твої ******** зеленожопі не можуть збудувати там заводи? Хоча, чому я питаю - звісно ні, їх межа - дристати гундосими відосиками та серіальчиками. А таким, як ти - лизати їм сраки. виправдовуючи "шашликі" та "********". Щоб ви усі виздихали, гниди зебільн!
показать весь комментарий
24.10.2023 15:03 Ответить
Може купете в касапів?
показать весь комментарий
24.10.2023 13:30 Ответить
Авжеж при зелених все концетрувалося на шашликах а не на озброєнні. Даже те що започаткували при ''Пороху'' закрили-заморозили, обмежили-припинили фінансування, а тепер розповідають що у світі склади зброї спорожніли. І при цьому крадуть як не в себе , якби не фінансова допомога союзників то і казна державна спорожніла б.
показать весь комментарий
24.10.2023 13:33 Ответить
І як ви тоді воювати роками зібрались, якщо такий дефіцит, а до кацапів їдуть снаряди від КНДР?
показать весь комментарий
24.10.2023 13:33 Ответить
шмигаль можно про дефіцит снарядів серіал відзніти і гроші на це меньше потрібно і схема дерєбана відкатана
показать весь комментарий
24.10.2023 13:39 Ответить
Шмигаль, а разве все страны мира отчитались перед тобой и показали свои пустые склады?
Когда ты успел объехать весь мир, посещая склады?
И вообще, ты премьер-министр Украины или инспектор по мировым запасам боеприпасам?
Ждем еще коммент и от Данилова...
показать весь комментарий
24.10.2023 13:40 Ответить
…але не в Кітаї
показать весь комментарий
24.10.2023 13:45 Ответить
Це, блть, що за п..дьож? Вже банда торгувати почала зброєю? Явний бандюк, як вся Зе банда, щирий "патріот"... Мабуть 3чі ухилянт, а то міг би скласти конкуренцію Боневтіку Янелоховичу.
показать весь комментарий
24.10.2023 13:46 Ответить
Тебе хтось за язик тягне
показать весь комментарий
24.10.2023 13:47 Ответить
А, що заважало вам в 2019-2022 построїти свій патронний завод? Чи доробити ту зброю яку Порох вам залишив? Нептуни, Грім-2, Вільхи, Богдани, та інше, і диви і всього б хватало, а там і Захід би активніше помагав, але ж ні Дерибан і дороги "наше все"
показать весь комментарий
24.10.2023 13:49 Ответить
Україна розуміє)
а ти, клоун, щось робиш? Чи ти досі не допетрив, куди попав та що таке виконавча влада?
показать весь комментарий
24.10.2023 14:04 Ответить
Повний цикл виробництва набоїв налічує 160-170 технологічних переходів. Деякі з них
вибухонебезпечні... Це не шаурму приготувати...
показать весь комментарий
24.10.2023 14:06 Ответить
пропозиція для Шмигаля - купляйте барабани, замість Стугн, купляйте овочерізки замість Вільх, розповідайте про "літо в Криму" замість системної роботи. А головне - побільше серіалів та телемарафону!
Ну, і нарешті, оголосить вже перемогу, бо як казав Кулініч: Зеленский сообщил, что у него прошли встречи с рядом влиятельных фигур украинской политики о канале связи между ними, наработок присоединения к России. Джерело:
Бо мета цієї влади - програти війну, а не виграти.
показать весь комментарий
24.10.2023 14:10 Ответить
лол, хєрмака, татарова, портнова, баканова сша поставили?
мухосранець, займись збиранням шишок
показать весь комментарий
24.10.2023 14:26 Ответить
внєшнєє управлєніє.
расія ні магла іначі
абрвалг, набірлін!
показать весь комментарий
24.10.2023 14:29 Ответить
Главное вовремя понять что у тебя не хватает боеприпасов и оценить обстановку.
показать весь комментарий
24.10.2023 14:36 Ответить
Це каже говоряча рукавичка Єрмака, яка не знає, що коїться у нього під носом.
показать весь комментарий
24.10.2023 14:44 Ответить
А чому нічого не зроблено що б в Україні виготовляли ********** ,чому гроші олігархів не задіяні на оборону країни ?
показать весь комментарий
24.10.2023 14:49 Ответить
Судячи з масових поставок з Північної Кореї та цілодобових обстрілів наших позицій рашистами - у них склади не порожні та регулярно поповнюються.
показать весь комментарий
24.10.2023 14:53 Ответить
Шмигаль палець об палець не вдарив, щоби налагодити виробництво боєзапасів в Україні. Йому легше статистикою займатися ніж будь-яким виробництвом.
показать весь комментарий
24.10.2023 15:05 Ответить
Да фигня все это, давайте еще поржем над "второй армией в Украине".
показать весь комментарий
24.10.2023 15:53 Ответить
100%
Владі і суспільству легше ржати з орків, ніж виправляти проблеми в своєму огорожі.
Це називається "не дивись в гору".
показать весь комментарий
24.10.2023 16:54 Ответить
А де ви були два роки? Прокинулись, дибіли. Ні свого не створили, ні грошей, а зараз і без зброї.
Відкривайте кордон, дибіли
показать весь комментарий
24.10.2023 16:41 Ответить
У світі величезний дефіцит ***********, склади порожні, - Шмигаль Джерело:

показать весь комментарий
24.10.2023 16:41 Ответить
А ти чим всі ці роки займалася, пасєровка зельоноголоовая??? Зарплату вчасно отримував, без затримок? Де результати роботи?
показать весь комментарий
24.10.2023 17:26 Ответить