8618 посетителей онлайн
12 647 75

Россияне роют "норы" с сообщениями, но у ВСУ есть лайфхаки для противодействия, - пресс-офицер 3 ОШБр Бородин

рф,окопи,нори

В районе Бахмута россияне не практикуют рытье слишком длинных тоннелей, но "норы", имеющие сообщения между собой, существуют уже давно, и украинские силы научились противодействовать этому.

Об этом в эфире телемарафона рассказал пресс-офицер 3 отдельной штурмовой бригады Александр Бородин, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на ЛигаБизнесИнформ.

Он отметил, что на Бахмутском направлении не наблюдается длинных тоннелей оккупантов, которые могут простираться от позиции к позиции, о чем сообщали защитники Авдеевского направления, но в целом присущий войне во Вьетнаме подход с рытьем "нор" и соединений между ними в российско-украинской войне наблюдается уже давно.

Бородин подчеркнул, что из-за "нор" нужно быть максимально осторожным во время зачистки вражеских позиций, потому что враг может быть настолько спрятан, что можно пройти его, а он выпрыгнет сзади.

"Мы уже подстроились под эти реалии, они еще зимой это делали. Поэтому нужно очень осторожно штурмовать и проводить зачистку. Есть для этого лайфаки, я о них говорить не буду", – сказал Бородин.

Топ комментарии
+11
я в дитинстві ховрашків так весною з вертикальних нірок видобував )) коли всі тягали відрами воду, я ходив з пляшечкою нашитирю та віхтиком. відриваєш шматочок тканини, завертаєш в неї грудочку землі, змочуєш її з пляшечки і в нірку! ховряшок вискакував з очима як у мишки, яка кааааакаааає! ))) літом, коли нірки були похилими, працювала зовсім інша, але така ж проста та дешева метода ))
показать весь комментарий
27.10.2023 23:38 Ответить
+9
якщо у нас з радянських часів не зберіглось запасу К-51, то у нори можно закидувати відкриту скляну пляшку із 100-200 мл бромацетону. Робити його досить просто на свіжому повітрі, по часу приблизго як зварити пєльмєні. Тільки треба каністра ацетону, пляшка Br або його розчину у чотирихлористому вуглецеві, і будь-яку примітивну водяну баню. Після закиданн у нору пляшки через десять хвилин кацапи полізуть з нори навіть з відірваними ногами.
показать весь комментарий
28.10.2023 00:08 Ответить
+4
Самий кращий лайфхак це напалм.
показать весь комментарий
28.10.2023 00:21 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Як варіант - якось спробувати затопити ті тунелі .
ЦАХАЛ теж це спершу планував у Газі , але відмовились бо в тунелях знаходяться заручники .
показать весь комментарий
27.10.2023 23:33 Ответить
Солдати атакуютьокоп противника і сунуть за собою цистерну води?
показать весь комментарий
28.10.2023 01:34 Ответить
Ніяких - цистерн . Це робиться за рахунок водойм . Колись я читав що американці у В'єтнамі інколи таке практикували - за допомогою пожежних мотопомп закачували воду з річок поблизу - у тунелі в'єтконговців , викурюючи їх таким способом .
Звісно ж - вони це робили лише там де це було можливо .
показать весь комментарий
28.10.2023 08:52 Ответить
Шутишьминировать входы и выходы а потом дымовую шашку
показать весь комментарий
28.10.2023 02:03 Ответить
показать весь комментарий
28.10.2023 04:33 Ответить
Можна просто дустом туди притрусить.
показать весь комментарий
27.10.2023 23:36 Ответить
Та я их знаю , это шашлыки на 9мая.
показать весь комментарий
27.10.2023 23:38 Ответить
я в дитинстві ховрашків так весною з вертикальних нірок видобував )) коли всі тягали відрами воду, я ходив з пляшечкою нашитирю та віхтиком. відриваєш шматочок тканини, завертаєш в неї грудочку землі, змочуєш її з пляшечки і в нірку! ховряшок вискакував з очима як у мишки, яка кааааакаааає! ))) літом, коли нірки були похилими, працювала зовсім інша, але така ж проста та дешева метода ))
показать весь комментарий
27.10.2023 23:38 Ответить
Хлопці на Чернігівщині так лисиць із нір "викурювали"
показать весь комментарий
28.10.2023 06:06 Ответить
А у всіх бригадах є пресофіцери? Це взагалі нормально?
показать весь комментарий
27.10.2023 23:55 Ответить
Є в усіх.
показать весь комментарий
28.10.2023 01:35 Ответить
якщо у нас з радянських часів не зберіглось запасу К-51, то у нори можно закидувати відкриту скляну пляшку із 100-200 мл бромацетону. Робити його досить просто на свіжому повітрі, по часу приблизго як зварити пєльмєні. Тільки треба каністра ацетону, пляшка Br або його розчину у чотирихлористому вуглецеві, і будь-яку примітивну водяну баню. Після закиданн у нору пляшки через десять хвилин кацапи полізуть з нори навіть з відірваними ногами.
показать весь комментарий
28.10.2023 00:08 Ответить
а на тунелі діаметром метрів 2 такої пляшки вистачить? Чи тільки джмеликом?
показать весь комментарий
28.10.2023 00:51 Ответить
якщо вільно розлити 100-200 мл, то це буде більш ніж достатьно щоби буд-який організм захотив вискочити прожогом з об'єму у тисячу кубів.'
показать весь комментарий
28.10.2023 01:05 Ответить
Бромацетон - "складно" Спочатку ацетон треба знайти А це - "прекурсор" Він - під наглядом наркоконтролю і обмежений в користуванні А потім робить та в "нори" скидать
А безводний аміак та його водні розчини можна знайти де-завгодно Крім того - він легший повітря - тому швидко буде випаровуваться та виходить з підземних сховищ Звичайного ранцевого розприскувача для боротьби з шкідниками (з довгим шлангом) достатньо Вливаєш 25% водний розчин аміаку в резервуар і качаєш : хоч вручну - хоч з моторчиком
Є простіший варіант: порошок алюмінію (фарба "сєрєбрянка") і порошок сірки (кристалічної) і те і те є в господарчих магазинах Змішувать 3 до 1 Одної сірникової коробки суміші з вставленим шматочком бікфордового шнура для підпалу - і приміщення в сотню кубометрів стане непридатним для перебування надовго (сірчаний газ важчий за повітря)
показать весь комментарий
28.10.2023 06:20 Ответить
ацетон "складно купити" для приватної особи. Для державної структури - не складно.

Ранці... з моторчиком... - це складно, має об'єм і вагу, хто це буде насить....

ОШП не запалить суміш алюмінію з сіркою без допоміжного окислювача, а кисню повітря для горіння не вистачає. Перевірено ще у шкільні роки). І це все теж багато возні.
показать весь комментарий
28.10.2023 16:20 Ответить
Якщо цим займеться "держава" - це буде "застосування ЗСУ хімічної зброї" Якщо це зробить солдат на полі бою - "солдатська кмітливість"
Нічого складного та важкого у ранці з моторчиком нема - мій сусід купив такий і вже років десять колорадських жуків труїть на картоплі
Перші хімічні заряди з суміші алюмінію та сірки я запалював за допомогою "бікфордового шнура" виготовленого з пустої пластикової трубочки від кулькової ручки наповненої подрібненою "сіркою" від звичайних сірників і вставленої через дірку проколоту швайкою в стінці сірникової коробки в товщу суміші Я їх використовував спочатку як "термітні" запалювальні гранати Сірчаний газ був "побічним ефектом"
показать весь комментарий
28.10.2023 17:40 Ответить
у нас FPV-дронами переймається не держава, а численні стартапи. Тут теж саме.

Кожний боєць при штурмі несе на собі від 20 і більше кілограмів амуніціїї, б\к та зброї, окремого ранценося йому не виділять. Аптечна пляшка на 100 мл займає об'єм як одна РГДешка.

перетирати у ступці сірку в окопі, і робити якісь суміші та манипуляції з ОШП - дуже цікаве заняття в окопі)

аміак і двоокис сірки - хімічно активні речовини, які зразу ж починають поглинаться(аміак) та розчиняться і вступати у хім. реакцію(двоокис сірки) з вологою грунта та далі вступати в численні хімічні реакції, тому подразнюючий ефект цих речовин буде падати експоненціально у часі, на відміну від бромацетону, який має значно меншу хімічну активність.
Висока подразнююча дія бромацетону може зберігатись на будь якій поверхні багато діб, тобто якщо ви зазнали впливу бромацетону, то треба змінити/випрати одяг і помити волосся\бороду\вуса, бо інакше через добу від втрати вологи через сльози настане обезводнення організму)), звісно якщо ви зможете це взагалі терпіти.
Розлитого у невеликій кількості бромацетону у ліфті достатньо, щоб проїхавши через два тижні після того у ліфті до дев'ятого поверха, бігати вмиватись дома цілий день.
показать весь комментарий
28.10.2023 18:13 Ответить
Дрони (на відміну від хімічної зброї) - не заборонені міжнародними конвенціями
У ІІ Світову солдати з важчими ранцями ходили - з вогнеметними А розчин аміаку можна і в пляшку налить
Сірку "перетирать" не треба - вона в господарських магазинах часто у порошку продається
Вигода у швидкому поглиненні чи вивітрованні сірчаного газу чи аміаку очевидна - можна потім ті укриття для власних цілей використовувать
Треба уміть думать як "людина війни" - а не як шкільний *******!
показать весь комментарий
28.10.2023 18:30 Ответить
доказати застосування бромацетону буде неможливо, бо доказів не залишиться. Он кацапи взагалі К-51 застосовують, і не паряться. Невже ви думаєте, що наші бійці не застосовують затрофеєні К-51?
А у І Світову гаубиці взагалі руками штовхали, і ***** той боєць без спордження і зброї з отим ранцем у штурмі треба? Толку від тієї пляшки розчину аміаку - рівно ніхєра, окрім як добриво для грунту.
Укриття можно використовувати, а тоннелі по 20 метрів, які вони риють - хіба що для захоронення їхніх трупів.
А шкільні знання допомагать у житті тим, хто вчився, а не курив за шкільною теплицею.
показать весь комментарий
28.10.2023 18:46 Ответить
А які "докази" від застосування аміаку? Він - продукт розкладу людських екскрементів у будь-якій вигрібній ямі
Щодо використання нашими хлопцями К-51 - не знаю Докази використання їх кацапами - задокументовані
Про ранець я тобі навів лише як про спосіб застосування - твій бромацетон так само можна застосовувать
Щодо тунелів - тобі просто не пояснювали в армії, як перероблять захоплену позицію противника для організації своїх оборонних рубежів (У нас в училищі викладач загальновійськової тактики був "фанатом своєї справи" - та ще й вмів цим предметом зацікавить)
А щодо "шкільних знань" Так я теж у школі на уроках хімії "горобцям дулі у вікно не показував"
Я дивлюся - на відміну від мене, ти не "полемізуєш" ,а "упираєшся рогом" Бо я висуваю практичні версії з доводами "за" та "проти", а ти у свій "бромацетон" вперся - як в "панацею"
показать весь комментарий
28.10.2023 19:11 Ответить
на полях он цілі цистерни з розчином аміаку стоять, тому застосування його як бойової речовини - це таке собі....
Бромацетон неможливо використовувати з ранця, бо того бійця після перших же застосувань зранця з розпилювачем прийдеться евакуйовувати до найближчої пересувної лазні.
Підійде не тільки бромацетон, але і інші лакріматори. Бромацетон, з огляду на вкрай просте його виготовлення в польових умовах. підходить більше всього.
показать весь комментарий
28.10.2023 19:22 Ответить
Та бог з тобою! Бери і застосовуй! Тільки мізки мені трахать перестань! Бо я тобі "практику польову" розказую а ти мені з шкільної хімлабораторії "рукою махаєш"
показать весь комментарий
28.10.2023 19:35 Ответить
от і добре. Я ж не змушував тебе коментувати з огляду твого багатого досвіду застосування лакріматорів з ранцевого розпилювача.
показать весь комментарий
28.10.2023 19:41 Ответить
Не лякай мене "високим науковоподобієм" Все оте що ми обговорювали - ніколи масово (і у масштабах зброних сил) застосовуваться не буде Бо впирається в заборону застосування хімічної зброї А я пропонував найбільш практичний варіант - що може буть використаний в польових умовах вчорашнім школярем і з речовин які наявні в шкільній хімлабораторії чи сільському господарчому магазині Ну а ти продовжуй фантазувать на тему "зарину" з V-газами
показать весь комментарий
28.10.2023 20:00 Ответить
ну, для декого це дійсно "високі матерії" десь на рівні зарину з V-газами. Лакриматори, які застосовуються для розгону демонстрацій не є хімічною зброєю в розумінні їх військового застосування, бо це навіть не хлорпікрін, як у К-51.
Як працювати з лакріматорами - про це знать у кожній роті РХБЗ, яка є обов'язковою штатною одиницею у складі бригади.
показать весь комментарий
28.10.2023 20:24 Ответить
Прочитавши твій коментар я матюкнувся! Та ЗАБОРОНЕНО конвенцією використанння у бойових діях засобів для розгону масових безпорядків на вулицях! На відміну від тебе " "вузькозаточеного" - я трохи ширше "просвічений у цій проблемі! Це те саме "використання хімічної зброї!
показать весь комментарий
28.10.2023 20:30 Ответить
добре, тоді хай живуть у тих тонелях, бо ми не маємо змоги ковенціально переорювати по квадратам ФАБами та 155-мм снарядами поле бою.
Сподіваюсь, ЦАХАЛ теж не буде застосовувати у газівському "метро" лакріматори, а буде зразу ******* протибункерними бомбами. Звісно так буде гуманніше. Та і для всього світу на краще.
показать весь комментарий
28.10.2023 20:44 Ответить
Ти не "крути хвостом" Суперечка була у нас саме з-за типу подразнюючої речовини та способів їх застосування - а не стосовно того "законне" чи "незаконне" їх застосування Бо треба до цих речей підходить практично і не забувать думать про наслідки (тобто вміть "ховать кінці")
показать весь комментарий
28.10.2023 20:58 Ответить
це та сама речовина, ку зстосовують для розгону демонстрацій.
показать весь комментарий
28.10.2023 21:05 Ответить
щодо застосування лакріматорів як забороненої хімічної зброї, то тобі https://zn.ua/ukr/WORLD/u-frantsiji-politsija-zastosuvala-slozohinnij-haz-na-zaboronenikh-mitinhakh-za-palestinu/ сюди , а ще https://www.eurointegration.com.ua/news/2023/03/7/7157515/ сюди , і https://suspilne.media/39165-rasizm-ce-virus-svitom-prokotilisa-masovi-protesti-cerez-diskriminaciu/ сюди , і https://hromadske.radio/news/2016/12/17/polshcha-masshtabni-akciyi-protestu-policiya-zastosuvala-slozoginnyy-gaz-video сюди , ну і далі аж до обрію
показать весь комментарий
28.10.2023 21:03 Ответить
А тобі - СЮДИ:
Конвенция о запрещении разработки, производства, накопления и применения химического оружия и о его уничтожении

Принята в Париже 13 января 1993 года
ЩЕ РАЗ - ДЛЯ ОСОБЛИВО ВПЕРТИХ: ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДЛЯ РОЗГОНУ ДЕМОНСТРАЦІЙ ДЛЯ ВЕДЕННЯ БОЙОВИХ ДІЙ!!!
показать весь комментарий
28.10.2023 21:24 Ответить
демонстрації як розганяли сльозогінними засобами, так і будуть розганяти. Навіть у демократичних країнах. Тому застосування лакриматорів у данному випадку - ще найменше зло. Хоча особисто я віддав би перевагу тому, щоб кацапа розірвало від вибуху навпіл, чим він вілізе з нори і здасться у полон.
Зараз взагалі всі ті конвенції до сраки, тому дуже добре що ми у 2008 році під тиском росії не підписали "конвенцію осло". Це нам зараз дуже допомагає. Тому роби висновки сам.
показать весь комментарий
28.10.2023 22:01 Ответить
Тебе "переклинило"?
Розкладаю по поличках:
КЗХЗ забороняє:
• розробку, виробництво, придбання, накопичення або зберігання хімічної зброї;
• прямі або непрямі передачі хімічної зброї;
• застосування або підготовку до військового застосування хімічної зброї;
• надання допомоги у діяльності, забороненої конвенцією, сприяння іншим державам або їх спонукання до діяльності, забороненої КЗХЗ;
використання засобів протидії масовим заворушенням як "засобів ведення" війни.
показать весь комментарий
28.10.2023 22:11 Ответить
мене не переклинило. Мабуть переклинило поліцію у демократичних країнах.
А як доказ застосування сльозогінного засобу нєбензя може привезти до оону штані "рускава асвабадітєля" і передати гуттерішу для масспектрометричного визначення певної кількості молекул бромацетону невідомого походження. Дублікат штанів може ще передати тунберг, вона теж підтримає.
показать весь комментарий
28.10.2023 22:21 Ответить
Та ні! "Клинить" саме тебе! Бо ти плутаєш "засоби ведення хімічної війни" та "хімічні засоби для розгону демонстрацій" Останні дозволені до використання - але тільки з метою розгону демонстрацій А в бою їх застосовувать заборонено
показать весь комментарий
28.10.2023 22:26 Ответить
тобто по твоїй логіці бромацетон, який має сльозогінні властивості, не можно використовувати в бою, а диоксид сірки, який відчутно вражає слизові оболонки очей та верхніх дихальних шляхів, окислюючись на слизових оболонках та у альвеолах до сірчаної кислоти, яка і руйнує надалі альвеолярний комплекс легенів, потім легко проникає у кров, різко знижуючи рН плазми та сечі, що призводить у деяких випадках незворотні зміни у внутрішніх органах - то це можно, бо до хімічнох зболї це не відноситься. (хєр його знає, може це філологічна зброя, або яка інша..)
Спробуй розібратись для початку - де хрестик, а де труси.
показать весь комментарий
28.10.2023 22:52 Ответить
Тут один "вумний" пише:

"аміак і двоокис сірки - хімічно активні речовини, які зразу ж починають поглинаться(аміак) та розчиняться і вступати у хім. реакцію(двоокис сірки) з вологою грунта та далі вступати в численні хімічні реакції, тому подразнюючий ефект цих речовин буде падати експоненціально у часі, на відміну від бромацетону, який має значно меншу хімічну активність.
Висока подразнююча дія бромацетону може зберігатись на будь якій поверхні багато діб, тобто якщо ви зазнали впливу бромацетону, то треба змінити/випрати одяг і помити волосся\бороду\вуса, бо інакше через добу від втрати вологи через сльози настане обезводнення організму)), звісно якщо ви зможете це взагалі терпіти.
Розлитого у невеликій кількості бромацетону у ліфті достатньо, щоб проїхавши через два тижні після того у ліфті до дев'ятого поверха, бігати вмиватись дома цілий день".
Ще раз кажу: "Думай - як "людина війни" - а не як шкільний *******!" (який не думає про наслідки своїх дій!) Бо після використання твого "бромацетону" (за твоїми ж словами) позицію захоплену використовувать марно - треба облаштовувать нову Навіть розвернуть польовий склад *********** неможливо - бо солдати, що туди носитимуть **********, їх готуватимуть до бою та виноситимуть на позиції, отримають довготривале зараження одягу, а також шкірних та волосяних покривів та потребуватимуть лазні та пральні А також будуть виведені з ладу сльозогінною дією подразнюючої речовини
Ставлю конкретну тактичну задачу:
Твоя рота атакує опорний пункт противника Під час атаки противник закріпився у розгалуженій системі тунелів і відстрілюється з-за кожного повороту Ти застосував свій бромацетон Викурив противника Позиція взята Що далі? "Шкільний *******" не думає наперед А от командир роти - ДУМАЄ Бо у нього в руках готові бліндажі і траншеї з окопами Тобто ГОТОВІ ПОЛЬОВІ УКРІПЛЕННЯ І ти починаєш думать як їх використать Чи то зайнять позиції для оборони Чи розмістить там свій резерв Чи розташувать там тимчасовий евакуаційний пункт для поранених Чи розташувать там склад *********** Тебе накриває на позиції артилерія противника Куди ховаться? У траншеї та бліндажі, отруєні тобою на тривалий час бромацетоном? А от аміак чи сірка (за твоїми ж словами) поступово вступають в реакцію з грунтом і нейтралізуються Та й протягами будуть вивітрюваться
Ще раз повторюю: "Думай - як "людина війни! А не як "шкільний *******"!!!"
показать весь комментарий
29.10.2023 06:10 Ответить
з усього вищенаписаного один висновок - ти не маєш жодного досвіду використання бромацетону, як в приміщенні, так і на відкритому пространстві.
показать весь комментарий
29.10.2023 06:57 Ответить
Не маю Зате маю досвід у виконанні бойових завдань на полі бою І умію логчно мислить І мене це задовольняє!
показать весь комментарий
29.10.2023 07:08 Ответить
а я маю, бо прийшлось за допомогою бромацетону звільнять приміщення від небажаних окупантів, в яке я заселився з товаришем, і в якому ми прожили майже п'ять місяців до квітня. Тому свої теоретичні домисли щодо застосування бромацетону залиш при собі.
показать весь комментарий
29.10.2023 08:19 Ответить
Молодець! І скільки ти його потім "винюхував"? І "плакав від радості", що зумів "віджать" житло у "окупантів"?
показать весь комментарий
29.10.2023 08:21 Ответить
ніскільки. На другий день викинув ті два шматки войлоку просто в ілюмінатор, а на наступний день з товаришем заселились. Ще будуть якісь теоретичні питання?
показать весь комментарий
29.10.2023 08:29 Ответить
Є практичні - стіни, дно та стелю бліндажів та окопів з тунелями, залитих твоїм бромацетоном, як "викидать" будеш?
показать весь комментарий
29.10.2023 08:44 Ответить
нашо його лити у бліндаж та окопи? Бліндаж та окопи дезінфікуються РГДешками. Нора довжиною 15 чи 20 метрів нахєр не треба, вхід в неї просто обрушити, хай кацап там муміфікується, якщо не захотів здаватись.
показать весь комментарий
29.10.2023 08:52 Ответить
Ти при своєму розумі? Не пам"ятаєш з чого суперечка почалася? Ти ж сам себе ДУРНЕМ виставляєш!


якщо у нас з радянських часів не зберіглось запасу К-51, то у нори можно закидувати відкриту скляну пляшку із 100-200 мл бромацетону. Робити його досить просто на свіжому повітрі, по часу приблизго як зварити пєльмєні. Тільки треба каністра ацетону, пляшка Br або його розчину у чотирихлористому вуглецеві, і будь-яку примітивну водяну баню. Після закиданн у нору пляшки через десять хвилин кацапи полізуть з нори навіть з відірваними ногами.


Два дні сперечався зі мною! А під кінець виходить як в старому прислів"ї: "Плив-плив - та й на березі втопився!"
показать весь комментарий
29.10.2023 12:34 Ответить
Так, у глибоки тонелі просто закидати відкриту аптечну пляшку з бромацетоном, якщо за поворот тонеля граната не долітає. Не тупи!
показать весь комментарий
29.10.2023 16:20 Ответить


нашо його лити у бліндаж та окопи? Бліндаж та окопи дезінфікуються РГДешками. Нора довжиною 15 чи 20 метрів нахєр не треба, вхід в неї просто обрушити, хай кацап там муміфікується, якщо не захотів здаватись.



Ти "Або хреста знімай або труси натягуй!"
показать весь комментарий
29.10.2023 16:25 Ответить
мені будь-який варіант підходить - чи вилізуть від сльозогінного, чи іх там закопати у тому тонелі. У мене нема рефлексій з приводу "хімзброї", бо хрестик давно загубив.
показать весь комментарий
29.10.2023 16:35 Ответить
Ясно! "Затриндівся" трохи... Буває!
показать весь комментарий
29.10.2023 16:37 Ответить
бачу. тобі не залишається нічого іншого, ніж зробить свій висновок і пріліпить смайлик. Ну, задовольнись хоть чимось.
показать весь комментарий
29.10.2023 16:42 Ответить
Так у тебе взагалі нічого не залишилося! "Обклався" з усіх боків - і виприснуть нікуди! Але зауваж - я тебе не змушував! Ти сам це розвернув...
показать весь комментарий
29.10.2023 17:00 Ответить
та ти взагалі можеш у підсумку вважати собі що завгодно, бо у тебе алюмінєва пудра без окислювача горить.
показать весь комментарий
29.10.2023 17:07 Ответить
А я думаю - за що ж тоді мені батько ременякою по сраці лупив? Алюмінієва пудра ж не горить без окислювача! А те що бачив батько - то була "біла гарячка"!
показать весь комментарий
29.10.2023 17:10 Ответить
але ж від реміня знань з хімії в тебе не добавилось, а на старості вчити хімію вже пізно, то продовжуй користатись впертістю.
показать весь комментарий
29.10.2023 17:16 Ответить
Ясно! То у мене від "нестачі знань по хімії" було "заблуждєніє"... А у батька - "амман здрєнія"...!
показать весь комментарий
29.10.2023 17:18 Ответить
вважай, що це в тебе спогади про кращі часи життя, але ремінь знань не добавляє.
показать весь комментарий
29.10.2023 17:28 Ответить
"В долоньки поляпай" від радості - може полегшає...? Сам себе виставив на посміховисько - хоч від того що мене за "хімічні досліди" півсотні років тому батько ременем побив. отримаєш задоволення ...
показать весь комментарий
29.10.2023 17:35 Ответить
можеш собі вважати що завгодно, та наставити по три смайла у коменті. Від того знань не добавиться, зато зарозумілість потішиш.
показать весь комментарий
29.10.2023 17:42 Ответить
Ну - у мене хоч є чим "самолюбство потішить" Бо опонент другу добу "з штанів вискакує" щоб "щось" довести - але не бачить, що весь час "в калюжу задом плюхає"
показать весь комментарий
29.10.2023 17:55 Ответить
маєш повне право потішить своє самолюбство визнанням свого ділєтантизму за глибокі знання, і приліпити ще один смайл.
показать весь комментарий
29.10.2023 18:00 Ответить
Ніяк заспокоїться не можеш що "дилетант" тобі "носа втер" та "посадив у калюжу"?

"Не вважайте, що вас оточують ідіоти! Хоча-б думайте, що люди, які вас оточують, за розумовими здібностями рівні вам Якщо вони вас перевершать в знаннях чи вміннях - то це ваша проблема А не їхня!"
показать весь комментарий
29.10.2023 18:23 Ответить
маєш повне право вважати, що ти тут гловний по калюжам і втирач носів. Самовпевненість у своїй "правоті" - це твоя проблема, а не моя.
показать весь комментарий
29.10.2023 18:40 Ответить
маєш право думати про що завгодно, навіть про гівно. Але до знань це не має някого відношення.
показать весь комментарий
29.10.2023 18:45 Ответить
Ходжі Насреддіну приписують крилатий вислів "Скільки не кричи "халва!!!" - в роті солодко не стане!" Ти свої "знання" показав Я - побачив Мені цього досить А тобі - ні? То чого ж ти ще від мене добиваєшся?
показать весь комментарий
29.10.2023 18:49 Ответить
У когось "самовпевненість" довела свою правоту, а у когось - "обісралася" Я тут чим винуватий?
показать весь комментарий
29.10.2023 18:44 Ответить
Самий кращий лайфхак це напалм.
показать весь комментарий
28.10.2023 00:21 Ответить
Ні. У нору далеко не запреш.і потушити його дуже легко.
показать весь комментарий
28.10.2023 07:58 Ответить
Нора имеет только один выход. Его и надо завалить.
показать весь комментарий
28.10.2023 00:25 Ответить
Там сполучення між позиціями, тобто вхід, і вихід, і при цьому може бути неодин.
показать весь комментарий
28.10.2023 09:10 Ответить
Хробаки.
показать весь комментарий
28.10.2023 00:40 Ответить
куди ідуть нори від стволу шахти Бутівка і який діаметер їх хто знає?
показать весь комментарий
28.10.2023 00:53 Ответить
Знає той кому треба, і судячи з усього, з обох сторін....
показать весь комментарий
28.10.2023 09:12 Ответить
Каналізація - оптимальний транспорт для московітів.
показать весь комментарий
28.10.2023 09:24 Ответить
Зеленский! Где напалм, ****?!
показать весь комментарий
28.10.2023 11:09 Ответить