9702 посетителя онлайн

Госдеп поддержал Зеленского, что война – не лучшее время для выборов

вибори,голосування,війна

Государственный департамент США с пониманием относится к словам президента Украины Владимира Зеленского о том, что война – не лучшее время для проведения выборов.

Об этом заявил представитель Госдепа Ведант Патель, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Европейскую правду.

"Я думаю, что важно помнить, что Украина оказалась в таком положении, потому что россия продолжает вести свою полномасштабную незаконную войну против Украины. Украина и ее народ борются за выживание", – заявил он.

Патель также напомнил, что почти 20 процентов территории Украины оккупированы, а десятки миллионов украинских граждан являются перемещенными лицами, многие из которых оказались за пределами страны как беженцы.

"россия продолжает ежедневные обстрелы гражданской инфраструктуры по всей Украине. Мы также четко заявили нашим украинским партнерам о нашем обязательстве поддерживать не только Украину в ее борьбе, но и поддерживать осторожный и конституционный подход к сохранению демократии в военное время", – отметил Патель.

Топ комментарии
+8
Для чого йому це знати? В нього є дерьмак...
показать весь комментарий
08.11.2023 09:22 Ответить
+7
Жду крики-Байден барига,зрадник,нідає змінити наріду зе на нову мессію.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:13 Ответить
+7
Очередной 73%-ный вылез . Я помню как вы вопили в 2019 году - "нехай гірше, аби інше!" А теперь вон как зажужжали ... мухи зеленые.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Вони не знають ще що Зеля піде на перемовини !
показать весь комментарий
08.11.2023 09:07 Ответить
Очередной 73%-ный вылез . Я помню как вы вопили в 2019 году - "нехай гірше, аби інше!" А теперь вон как зажужжали ... мухи зеленые.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:27 Ответить
выбары да выбары все кандитаты пид@ры

показать весь комментарий
08.11.2023 17:47 Ответить
70% - це перебільшення! В Україні доля представників бізнесу стновить 20-30% від чисельності активного населення!

Які підстави таке стверджувати?

- Я знаю: хто саме формував виборчі штаби ЗЕплісняви в моєму виборчому окрузі і представники яких бізнес-структур їх очолювали!
І не думайте про малий бізнес!

То ж нічого вмивати руки і перекладати відповідальність на "нарід"!
показать весь комментарий
08.11.2023 09:39 Ответить
А чого тільки 2019-й? І в якій країні, що чогось досягла, перетворювачем світу є 80% "ухилянтіа", а не активна меншість у 20%?
Те, що українці всю свою історію були історичними обісрантами є заслугою її активної меншості, а не "ухилянтів". Якби було не так, то новгородці у 882-му не взяли би Київ "за три дні", Меншиков би не взяв Батурин, Хмельницький би прописав, про що він домовляється з царем, а в наші дні замість доріг у 2021-му будувалися би укріпрайони, і в Гостомелі би орків чекала належним чином підготовлена і озброєна бригада ВСУ.
А зараз обговорюється тема, не як висунути лідера, який є перетворювачем світу, а як не допустити чергових обісрантів до влади. 😕
показать весь комментарий
08.11.2023 11:08 Ответить
США підтримали...і тонко натякнули на "конституційний підхід до збереження демократії під час військового стану"...
показать весь комментарий
08.11.2023 09:10 Ответить
Жду крики-Байден барига,зрадник,нідає змінити наріду зе на нову мессію.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:13 Ответить
Яким діалектом користуєшся? Якої губернії?
показать весь комментарий
08.11.2023 09:22 Ответить
дурачок ?
показать весь комментарий
08.11.2023 10:38 Ответить
Приклад витонченої дипломатії:

"Ми також чітко заявили нашим українським партнерам про наше зобов'язання підтримувати не лише Україну в її боротьбі, але й підтримувати обережний і конституційний підхід до збереження демократії у воєнний час", - зазначив Патель."

"Конституційний", а не "законний"!

Так що твердження про підтримку є сумнівним. 🙂
показать весь комментарий
08.11.2023 09:14 Ответить
Конституція - ОСНОВНИЙ ЗАКОН. Всі інші "закони" не мають порушувати Конституцію.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:17 Ответить
Якби це знав Зеля !
показать весь комментарий
08.11.2023 09:20 Ответить
Для чого йому це знати? В нього є дерьмак...
показать весь комментарий
08.11.2023 09:22 Ответить
Ждём возмущенные вопли Люси Абдристовища...
показать весь комментарий
08.11.2023 09:19 Ответить
Це добре ! Бо можна було подумати, що ім навіть краще що тут виберуть знову Зелю. Тоді вони зі спокійною душею відвернутися від України як свого часу від Афгана.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:19 Ответить
Нічого Держдеп не підтримав ... а просто "з розумінням ставиться". В самих США война не помеха избирательному процессу! Рузвельт был переизбран в 1944 году во время 2-й Мировой Войны, а Линкольн был переизбран в 1864 году во время ГРАЖДАНСКОЙ войны при наличии Президента Конфедерации Девиса. Так , что ЗЕЛЕНЬ, не надо ля-ля!
показать весь комментарий
08.11.2023 09:25 Ответить
Войны не на их земле были.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:27 Ответить
Что со зрением? Я же написал, что Линкольн был переизбран во время ГРАЖДАНСКОЙ войны и во время его переизбрания у почти половины штатов (Конфедерация ) был другой Президент! И это никак не повлияло на легитимность его переизбрания.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:30 Ответить
У нас не громадянська війна.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:36 Ответить
Так, тільки у ті часи в Штатах право голоса мали тільки білі чоловіки, усі інші ні. Дай ще нам приклад демократії під час пунічних війн.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:38 Ответить
Ну , тогда разорение Украины будет продолжаться при ЭТОМ и его зеленом шмурдяке, густо нафаршированном ФСБшной и ГРУшной агентурой ! Вова Оманский - великолепная крыша над всей этой агентурой ... Ермак-Подоляк могут подтвердить.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:54 Ответить
Так, армія буде і надалі всупереч а не завдяки зеленій мафії боронити Україну. Тилові хом'ячки будуть і далі бігати від повісток та гавкатись з обнаглілими мусорами здирниками на автошляхах. Банкова і далі буде совати палки у колеса розвитку відносин із союзниками. Телемарафонна шушера отримає нові бюджети.

Бо раніше на виборах треба було використовувати мізки, а не свої дупи.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:59 Ответить
Але, ж війни начебто і нема ... Парадокс
показать весь комментарий
08.11.2023 09:25 Ответить
Звісно, що США більш втягнуті в цю війну, ніж Європа. Звісно, що США не тотожні повністю Європі в світоглядах. Це два різних стільці, хоча і поряд стоять.

Європа сказала чітко: Президент Парламентської асамблеї Ради Європи Тіні Кокс вважає необхідним проведення Україною парламентських і президентських виборів навіть за умови воєнного стану. Джерело:

Ну а Україна на двох стільцях...
показать весь комментарий
08.11.2023 09:31 Ответить
а сколько дивизий у Тини Кокс?
показать весь комментарий
08.11.2023 09:50 Ответить
Дуже багато. Він про те, що ******* війни ведуться в тому числі і великими масами населення, котре безпосередньо не стріляє і кінечна перемога буде за країною в якій більш розвинуте, більш активне, більш вільне населення - і навіть локальні перемоги так здобуваються, згадайте перші дні війни, коли влада (з переляку?) відпустила так багато віжок.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:57 Ответить
То виходить зелені усім брешуть, що західні партнери не вимагають проведення виборів.
Без виборів Украина перетвориться на тиранію і диктатуру як на кацапщині
показать весь комментарий
08.11.2023 11:43 Ответить
Розумний вибір,і головне сам Зе , перший виказав цю ідею.Ніхто не додумався до такого.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:32 Ответить
Мабуть, все таки не підтримав, а навпаки, - дав гарного штурхана та нагадав про це.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:34 Ответить
не успел Умеров истерично опровергнуть слух о подписании им представления президенту на увольнение Залужного, как Госдеп милостиво согласился, что война - не лучшее время для выборов
Ермак проиграл со счётом 0:2 - он хотел и от Залужного избавиться, и псевдовыборами продлить своё сидение на троне ещё на 5 лет
показать весь комментарий
08.11.2023 09:48 Ответить
США і вибори - це особливе явище, тільки лінивий не критикував систему виборів у США, скільки вона є, стільки і критикують - ми частина Європи, а не частина США - враховуючи також природній споконвічний егоїзм США, я більше би тулилася до Європи.
показать весь комментарий
08.11.2023 09:51 Ответить
У нас нема не того не іншого ! І в ЄС і в США сталеві стабільні інститути влади ! У нас вони тільки на папері. Тому Зараз у нас презідентська республіка з ознаками автократії, а не парламентсько-президентська республика як має бути.
показать весь комментарий
08.11.2023 10:09 Ответить
ну так, саме тому у нас проблема - кого більше слухати - голос із-за океану дає більше допомоги, інший голос він поряд и ми збираємося разом бути - я про те, що хоч долар і євро не ворогують, вони не одне й те саме і ця відмінність буде тільки наростати, вона світоглядна
показать весь комментарий
08.11.2023 10:18 Ответить
«Підтримувати обережний і конституційний підхід до збереження демократії у воєнний час» - де тут хоч слово, що війна не час для виборів?!! Я навпаки розумію цю фразу, як заклик верховенства демократії навіть під час війни!!! ЗЕКОманду доведеться тільки виносити, вони ж не розуміють, в них мозок створений тільки для великого крадівництва!!
показать весь комментарий
08.11.2023 09:53 Ответить
Так в Україні офіційно ніякої війни взагалі немає!
Якщо будуть вибори, то Зеля пролітає , як фанера.
показать весь комментарий
08.11.2023 10:41 Ответить
Ви у цьому переконані?
показать весь комментарий
08.11.2023 11:23 Ответить
Щоб йому не пролетіти - йому потрібно показати щось неймовірне.
показать весь комментарий
08.11.2023 11:31 Ответить
Так ! Вибори -це не так легко, як проплачені ОП опроси.
показать весь комментарий
08.11.2023 12:04 Ответить
и так как война планируется надолго то.....
показать весь комментарий
08.11.2023 11:14 Ответить
В своё время Англия и Франция воевали век, так и назвали историки столетняя война. Я к чему клоню, если война затянется надолго то получается Украина будет жить без выборов.
показать весь комментарий
08.11.2023 11:24 Ответить
Очевидно. Зелю уже власть понесла как не в себя. Что будет после 10 - 20 лет? Свой путин? Ну Конституцию он уже похерил. У меня кстати к нему в отличие от большинства тут присутствующих вполне конкретные претензии.
показать весь комментарий
08.11.2023 16:01 Ответить
Розуміння не рівнозначне підтримці як це означено в заголовку. Напевно американці зрозуміли що вибори за означених обставин будуть сфальсіфіковани владою, то не має змісту в їх проведенні. Але проблема залишається, через лічені місяці Зе стає нелегетимним президентом, а нелегетимність веде до недовіри як народу України, так і іноземних урядів.
показать весь комментарий
08.11.2023 11:39 Ответить
Але ж від цього Зеленський і компанія не стали чесними і гарними управлінцями.
показать весь комментарий
08.11.2023 12:20 Ответить
Що ж, останнiй сезон серiалу "Слуга народу" пропоную назвати "Приреченi на Вову"
показать весь комментарий
08.11.2023 12:53 Ответить
Ворожі TG-канали координовано https://ua.redtram.com/news/community/615619722/?utm_source=telegram&utm_medium=messenger&utm_campaign=tg_article&utm_content=615619722/ поширюють діпфейки відеозвернення Головнокомандувача ЗСУ Валерія Залужного, у яких він нібито закликає населення України вийти на площі своїх міст, а військових - не підкорятися «злочинним наказам» влади

У Центрі протидії дезінформації наголошують, це відеозвернення несправжнє. Воно було створене та поширене рашистами за допомогою технології діпфейк у Тік Ток, X та Telegram. Автором цього "кіно" виступив TG-акаунт "Радіо Труха".
показать весь комментарий
08.11.2023 14:09 Ответить
Будь-яке рішення приймається не просто так, а з певною метою. Наприклад, затверджені нашою Конституцією вибори - як і будь-які вибори - з метою недопущення узурпації влади певним колом осіб. То ж давайте поставимо собі питання: які негативні наслідки відкладення виборів в Україні? Тут відкривається поле для фантазій, проте особисто я не бачу як у нашому суспільстві можливе погіршення демократії, якщо вибори відбудуться не зараз, а пізніше.

Зате бачу безліч негативних наслідків таких виборів.

По-перше й головне: як забезпечити безпеку таких виборів? І чи не місцеві коментатори будуть волати найголосніше, коли хтось загине, що влада така-сяка не змогла забезпечити процес?

По-друге, вибори - це дорого. Хіба доречно зараз витратити купу грошей на вибори?

По-третє: як забезпечити доступ до голосування з нашою кількістю біженців та ВПО? Як забезпечити доступ до голосування військовим? Сказати москалям, сьогодні не стріляйте, нам на вибори треба?
Військові зараз - шар населення, який користується найбільшою довірою у населення. Тому кожен кандидат буде намагатись заручитись підтримкою військових, що з великою долею вірогідності вчинить розкол між ними. Це нам треба?
показать весь комментарий
08.11.2023 14:26 Ответить
Все Вами озвучене вірно, але є і інший бік медалі. Влада інертна і орієнтується тільки на рейтинг. Схильність усуватися від вирішення проблем це візитна карточка цієї влади, а під час війни самоусунення від вирішення проблем це рух до поразки і ніякі волонтери не можуть замінити систему державного управління. Майбутні управлінські процеси без виборів будуть направлені на абсолютну бездіяльність з усіх пистань, що можуть знизити рейтинг (не популярні для обивателя дії влади) і намагання підгадити всім, хто виявиться більш успішним у вирішенні проблем держави. Ви вважаєте з такими вихідними даними у України є шанси? А рейтинг буде падати невблаганно і щоденно. Чи доводилося Вам бачити мишу, яку загнали в глухий кут? Це саме буде відбуватися і з керманичами України.
показать весь комментарий
08.11.2023 16:15 Ответить
тот случай, когда сам не понимаешь, как лучше.
показать весь комментарий
08.11.2023 16:02 Ответить
Особливо після зомбуванням марафоном.
показать весь комментарий
08.11.2023 18:01 Ответить
Ну и где Патель сказал что выборы надо отменить?
показать весь комментарий
08.11.2023 18:47 Ответить