8969 посетителей онлайн
43 466 67

ВСУ перерезали дорогу Олешки-Новая Каховка, – ISW

війна,зсу

Украинские войска на 9 ноября установили непрерывный контроль над позициями от Антоновского железнодорожного моста к северу от Поймы до Антоновского моста к северу от Олешек (7 км к югу от Херсона и 4 км от г. Днепр)

Об этом пишет Институт изучения войны (ISW), информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на Украинскую правду

Кроме этого, 9 ноября российские военные блогеры заявили, что украинские войска установили контроль над новыми позициями в Крынках (30 км северо-восточнее Херсона и 2 км от реки Днепр) и вели штурм российских позиций к югу и юго-западу от населенного пункта.

Российский военный блогер утверждал, что есть информация о том, что украинские силы продвинулись к лесным массивам к югу от Крынок.

Другие военные блогеры утверждали, что украинские войска также атаковали вблизи Поймы (12 км восточнее Херсона и 4 км Днепра), Песчановки (13 км восточнее Херсона и 3 км Днепра) и Подстепного (17 км восточнее Херсона и 4 км от Днепра) и пытаются закрепить позиции между Подстепным и Казачьими Лагерями (23 км северо-восточнее г. Херсона и 2 км от Днепра).

Аналитики ISW считают, что российскому военному командованию, вероятно, будет сложно передислоцировать боеспособное подкрепление для ответа на украинские операции в Херсонской области, одновременно проводя оборонные операции в Запорожской области и поддерживая другие наступательные действия на востоке Украины.

Топ комментарии
+61
Смерть кацапським окупантам!
показать весь комментарий
10.11.2023 06:37 Ответить
+53
Ціна неімовірно висока, але інакше кацапи перетворять Херсон на Бахмут
показать весь комментарий
10.11.2023 06:39 Ответить
+25
Слава ЗСУ!!!
показать весь комментарий
10.11.2023 07:42 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Смерть кацапським окупантам!
показать весь комментарий
10.11.2023 06:37 Ответить
Ціна неімовірно висока, але інакше кацапи перетворять Херсон на Бахмут
показать весь комментарий
10.11.2023 06:39 Ответить
Моя мама звідти,Піщанки вже не практично має,розбиті усі хати.Лишилось с десяток людей,та й ті нарешті готові десь податись бо там зараз пекло.Кацапські підари перерили всю сосну яку після війни селяни садовили ,та що вціліла від вогню пішла на бліндажі.Як наші хлопці там продвигаються,весь берег,плавні заміновано
показать весь комментарий
10.11.2023 21:42 Ответить
"В далекому 2020 році відбулись військові навчання «Об'єднані зусилля-2020».
Війська 🇺🇦та 🇬🇧 вчились форсировать Дніпро. За "випадковим" співпадінням ЗСУ тоді рухались вдовж дороги на Корсунку."

Карта-схема і знімки - https://twitter.com/Kartinamaslom5/status/1721548529221447832?t=NTJuQz8PH2t4epfnneg_kw&s=19 тут .
показать весь комментарий
10.11.2023 07:29 Ответить
Це повністю випадково. Ну не можуть бути "британські воєнні" та ЗСУ настільки передбачливими. На планеті існує тільки один стратегічний військовий геній - він сидить в бункері на Алтаї і в перервах між засіданням на своєму улюбленому "чємодані" керує війною - ставить задачі кожній бригаді окремо...
показать весь комментарий
10.11.2023 10:15 Ответить
Але все-таки чомусь обрали: а) Форсування Дніпра в нижній течії б) З з правого берега на лівий. Правда сценарій навчань передбачав прикриття переправи британськими винищувачами. Тому щось має бути на підході. Також потрібне домінування нашого річкового флоту в акваторії Дніпра - знищення ворожих катерів в Криму вказує на підготовку до цього.
показать весь комментарий
10.11.2023 11:04 Ответить
Я жартував. Сарказм... Хто і як наступатиме та що буде втрачене - для віськових і в 2020 році було очевидно.

"до центра навчання пілотів в Румунії вже прибули F-16 для навчання пілотів ПС ЗСУ" означає, що частина цих пташок разом з навченими пілотами десь через півроку вже будуть на території України та "насипати" кацапам.

"Прикриття" за допомогою F-16, це не штурмовка наземних позицій кацапів на лівому березі Дніпра.

Це далекобачення бортовими радарами та далекобійні ракети "повітря-повітря". Для того, аби кацапи не могли своєю авіацією розтрощити переправи, наприклад. А з артою кацапів і арта ЗСУ розбереться поступово - що ми і бачимо.
показать весь комментарий
10.11.2023 11:14 Ответить
ситуація ЗОВСІМ ІНША
НЕМАЄ Каховськогої ГЕС
показать весь комментарий
10.11.2023 12:00 Ответить
Вони нижче греблі тренувалися форсувати. Там наявність ГЕС чи її відсутність не впливає на ситуацію. Наступна ГЕС у Запоріжжі вже під нашим контролем.
показать весь комментарий
10.11.2023 17:46 Ответить
Просто там проводили учения. Обычная тактическая задача.
показать весь комментарий
11.11.2023 03:07 Ответить
Отсечение Крыма происходит знатно.
показать весь комментарий
10.11.2023 07:36 Ответить
Далеко чи не далеко - невідомо. Торік про визволення Ізюму, Куп'янська та Лімана ніхто навіть через 2-3 дні після початку операції не здогадувався і не сподівався. Не треба "вірити" чи "не вірити", тим більш розповсюджувати свою "не віру". Просто донатьте на ЗСУ та працюйте на своєму місці на перемогу. ГШ ЗСУ показав, хто реально найкраще керує бойовими діями в цій війні. Тут немає місця вірі. Є беззаперечні факти. І той, хто ігнорує факти - просто психічно хворий.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:20 Ответить
Наконец-то и Очаков оркам станет недосягаем.
показать весь комментарий
10.11.2023 07:37 Ответить
Ви карту тої місцевісті бачили - там до Кінбурна ще кілометрів 180 - дуже далеко - там наші у 4 км. від Дніпра - є ж у статті.
показать весь комментарий
10.11.2023 08:57 Ответить
Бачили. Не 180, а 130 км до кінчика кінбурської коси від Кринок.

А ще пам'ятаємо, що в жовтні-листопаді 2022 року відстань від окупованого Високопілля до окупованого Станіслава була 150 км і кацапськими найкращими "свіжими" трьома десантними дивізіями там було набито як шпротами, працювали мости, переправи.

І що?

ГШ ЗСУ створив такі умови для кацапів, що не змогли вони там оборонятися і їх вибили.

Тож дізнаємося через знайомих, хто допомагає хлопцям в районі Херсону - і донатимо, як можемо. А сумніви свої тримаємо при собі. ГШ ЗСУ знає, що робить, а нам треба гуртуватися, а не зневіру розповсюджувати.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:27 Ответить
Ви як рахували по прямій, а по дорогам там десь так і буде. І ще одне - рашисти не сиділи на будівництві шляхів, як зеленский - вони будували лінії оборони та мінували - достатьоно вже отої зеленої пропаганди про чмобіків, вони вчаться. Це тіки нам кожного дня гнида обіцяє армії всього.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:35 Ответить
А главное 3 трассы , для быстрого рывка на Армянск, Геническ, Мелитополь - наши.
показать весь комментарий
10.11.2023 07:41 Ответить
Чонгар - тоже.
показать весь комментарий
10.11.2023 07:43 Ответить
Вот в этот момент самый сенокос завалить и мост, шобы Крым легче было взять.
показать весь комментарий
10.11.2023 07:51 Ответить
Спочатку подивіться на карту, а вже потім розганяйте про всі траси наші - https://deepstatemap.live/?fbclid=IwAR1vUJE_WxCxhYnC3jJuuVLBM28gIGMS8V7o7sLoO4Fys04D0H3nlov4ZtU#9/46.7314/32.7722 https://deepstatemap.live/?fbclid=IwAR1vUJE_WxCxhYnC3jJuuVLBM28gIGMS8V7o7sLoO4Fys04D0H3nlov4ZtU#9/46.7314/32.7722

показать весь комментарий
10.11.2023 09:01 Ответить
❤️💙💛✊✊✊🙏🙏🙏ВІЙСЬКОВИМ СУПЕР Героям СЛАВА !
показать весь комментарий
10.11.2023 08:56 Ответить
Слава ЗСУ!!!
показать весь комментарий
10.11.2023 07:42 Ответить
Слава Господу!🙏🙏🙏Слава ЗСУ!
показать весь комментарий
10.11.2023 16:50 Ответить
🙏🙏🙏
показать весь комментарий
10.11.2023 07:43 Ответить
Дороги-це звісно добре, але що робити, коли арта з правого берега перестане діставати? Переваги у повітрі як не було, так й немає, мостів через Дніпро теж.
показать весь комментарий
10.11.2023 08:10 Ответить
Дніпро замерзне і буде льодовий міст.
показать весь комментарий
10.11.2023 08:40 Ответить
Дніпро не замерзає навіть до Кременчуга вже десять років.Нещасні рибалки вештаються по замерзлих каналах.
показать весь комментарий
10.11.2023 08:54 Ответить
Бідні рибалки (( як мені їх жаль , особливо коли бредуть по льоду який їх втримати не може , таке враження , що вони пінгвіни після полярної зими , голодні і нещасні (( Не розумію цієї ідіотичної забави у воді поверх льоду .
показать весь комментарий
10.11.2023 09:42 Ответить
не розумієте, бо вдало одружилися. А більшість рибалок - невдахи в цьому. І для них спокійно посидіти на льоді - значно краще, ніж з дружиною під ковдрою поспати... Але, звісно, є і фанати льодової риболовлі, штук 50 на країну. Так же, як є і фанати страпонів чи часткового удушення - це все явища одного класу.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:31 Ответить
Так і є,багатьох знаю,але так і не можу визначитись,це у них хоббі чи діагноз.
показать весь комментарий
10.11.2023 18:20 Ответить
Звісно що " вдало одружився " (( , коли дружині було 47 - поховав , а до того все що за життя назбирали розвіз по лікарях , ну і трошки у борги заліз , сім років з того часу минуло , а ніяк повністю не розрахуюся , хіміотерапії при лейкозах - помічна річ від зайвих грошей ((.
показать весь комментарий
15.11.2023 17:18 Ответить
зимовий рибалка то пінгвін в колишньому житті.
показать весь комментарий
13.11.2023 14:15 Ответить
Про рыбаков ты сказал классно! Зачет!
показать весь комментарий
10.11.2023 16:41 Ответить
І чому на початку 2022 чи наприкінці 2021 ми не читали новини типу зсу підірвали мости, обладнали вогневі позиції, побудували загородження, замінували дороги і поля, поповнили свій арсенал новітнім озброєнням, безпілотниками, іншими додатковими засобами .
показать весь комментарий
10.11.2023 08:16 Ответить
Ми тоді не жили і ні яких претензій - ми живемо, покищо, зараз - а питання до сьогодньошнього політичного керівництва України - шо вона зробила, шоб не допустити цьої херні що видбулась та продовжеє відбуватись з обороною країни.
показать весь комментарий
10.11.2023 09:05 Ответить
Кого мудра українська більшість обирала у того і запитуй.
показать весь комментарий
10.11.2023 09:13 Ответить
Ну, хоч не просрати з 19 по 22 роки той мізер, що був зроблений з 14 по 19 роки
показать весь комментарий
10.11.2023 09:16 Ответить
Хоча питання риторичне, проте складно втриматися не відповівши таке: керівництво країни це мікс дегенератів, зрадників та психопатів-крадіїв з перманентною динамічною зміною вищезгаданих складових пропорції.
показать весь комментарий
10.11.2023 09:31 Ответить
На лівому березі Херсонської обл зсу поступово просуваються
Хоча багато хто говорив що форсувати Дніпро неможливо але туди вже й техніку перекинули
Сухопутний коридор поступово буде перерізатися
Тільки цікаво те чому не вдарили по кримському мосту?
До керчі можуть достати якщо вдарили по суднобудівному заводу то і до мосту дотягнутися
Мабуть ці ракети не іноземні бо надають з обмеженою дальністю
А вітчизняні тобто треба більше виробляти
Коли розвалять міст тоді можна говорити що Крим заблоковано
І туди зсу можуть навіть не заходити а просто обстрілювати з материкової частини України запаси в кацапів вичерпаються і все
показать весь комментарий
10.11.2023 08:52 Ответить
доки є сухопутна кишка довбати міст не має сенсу. Це марна витрата ракет.
показать весь комментарий
10.11.2023 08:56 Ответить
Не зовсім марна. Якщо розвалити міст - вся логістика піде приазов'ям а туди дострелити значно легше і скупчення будуть більші, майже як в тирі - там одна автомобільна дорога і все.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:30 Ответить
Тим мостом майже ніяка логістика вже давно не іздить, кацапи баржами і БДК техніку через пролив тягають.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:47 Ответить
"майже ніяка логістика вже давно не іздить" - це ешелони?
показать весь комментарий
10.11.2023 17:43 Ответить
Для конструкцій мосту крилата ракета , що вцілила по кориту кацапському у Керчі , як муха на дупі слона , а іншого поки що не маємо ((
показать весь комментарий
10.11.2023 09:47 Ответить
Та ні, десь 4-6 ракет StormShadow в один прольот знесуть його без можливості відновлення. Просто кацапи давно ссуться користуватися тим мостом для транспортування техніки, а підривати той міст є сенс тільки коли по ньому щось цінне поїде. Так воно стоїть пусте і щє й ппо на себе відтягує багато, а техніку баржами та БДК тягають.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:45 Ответить
Кацапи зараз в основному ссуться користуватись мостом, вони пристосували баржи і БДК для переправи поруч.

Плюс Дніпро після підриву ГЕС вже не такий широкий.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:43 Ответить
Сьогодні на Дипстейт оновлення. Ліквідовано "вклинення" русні у плацдарм біля Роботиного, яке місяці два загрожувало оточенням нашим військам, що впритул підійшли до оборонних ліній.
показать весь комментарий
10.11.2023 09:20 Ответить
То не "вклинення" було. То ЗСУ просто обійшло з двох боків "квадрат" з декількох посадок, які обороняли якісь надзвичайно вперті кацапи. Мабуть, просто прибили нарешті якогось комбата в кацапів, який "тримав" ту дільницю. Ніякої особливої загрози він не становив, хоч і сидів як скалка в дупі. Організувати з того "виступу" якісь атаки було просто неможливо - він обстрілювався з 3 боків - як туди завести сили для атаки?!?
показать весь комментарий
10.11.2023 10:39 Ответить
Може і так. Довго вони його тримали.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:45 Ответить
Коли ви пишете про "обстрілювався з 3 боків" ви трохи не враховуєте ландшафт і висоту. На землі не так, як на діпстейт карті - не пласкі позиції.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:50 Ответить
Так, в мене в руці немає 3D-карти тієї місцини. Але, очевидно, що "готуватися до атаки", коли з 3 сторін супротивник, на відкритій місцині, обмеженій АЖ посадками, навіть якщо в тебе "висота 200 метрів" - дуже не дуже. Ну і арті ЗСУ майже похєру на "ландшафт". З 3 сторін хтось та й побачить твою підготовку до атаки і ідеально зкоргигує вогонь.

Тут інше питання: ЯК хлопці південніше цього виступу, в такій же, дзеркальній ситуації (з 3 сторін кацапи) примудрялися готуватися до атак і УСПІШНО АТАКУВАЛИ?!? І зараз вже ведуть бої за околиці Вербового, наскільки я розумію...
показать весь комментарий
10.11.2023 11:08 Ответить
Це запоріжські степи, навіть не донецькі - там з релєфом все простіше.
показать весь комментарий
10.11.2023 11:39 Ответить
Первая хорошая новость с утра! С одной стороны. С другой стороны - несколько тревожная. Если у ЗСУ дела в Херсонской области на левобережье идут довольно неплохо , то это может стимулировать киевскую агентеру ФСБ-ГРУ в окружении ВоенногоВождя поскорее разобраться с Залужным ... с Хоренко они уже успешно разобрались , сам Умеров об этом официально сообщил.
показать весь комментарий
10.11.2023 09:39 Ответить
Без надійної , постійно діючої переправи ( і бажано не одної ) , діла не буде , на жаль . Так , ЗСУ будуть добряче кошмарити кацапів на лівобережжі , але без надійної логістики , повноцінно наступати в напрямку Криму навряд чи зможуть .
показать весь комментарий
10.11.2023 09:55 Ответить
ЗСУ виснажують оборону кацапів вже на декількох дільницях величезного, в 750 км, фронті. І навіть в тих місцях, де кацапи намагаються "наступати" (Авдіївка, Куп'янськ) по повідомленням групи Інформаційний спротив, практично все, що йде в атаку - йде "з коліс", без підготовки. А ще дуже неоднозначні (для кацапів) повідомлення про те, що більшість стратегічного резерву кацапів, 18 та 25 ЗВА (загальновійськові армії), які кацапи готували "для чогось" (ну, очевидно для чого - аби прорвати фронт тощо) - практично весь ВЖЕ введений в бій - недоформовані бригади та полки цих армій "розтягнули" на Авдіївку, Токмак, Куп'янськ. І в бій кацапські генерали кидають частини, в яких тільки 30-50% штатного складу танків та бронемашин. Тобто, недоформовані.

Тож не треба думати, що плацдарм навпроти Херсона - це для "ривка на Севастополь та Керч". Ні. Це для знищення боєздатних частин відповідного кацапського угруповування. Які:
- не будуть перекинуті під Токмак чи до Вугледара з Авдіївкою;
- не зможуть ефективно оборонятися, коли буде прорвано фронт під Роботиним;

А контроль над дорогою Каховка-Олешки означає, що частина резервів та постачання тепер будуть діставатися Олешок в 2 рази повільніше. Бо там Олешківський піщаний парк - пустиня з барханами - через неї не повозиш нічого. А отже єдина траса постачання - Е97, і контролювати 1 трасу значно простіше, ніж 2+. А артилерія ЗСУ, навіть без спец.*********** реактивних, з правого берега спокійно стріляє по цій трасі від Олешок до Малоолександрівки. Пару днів роботи батареї Крабів - і хєр там кацапи цю трасу хоч на 30% зможуть використовувати - асфальт буде перекопаний так, що не дуже і засипеш під прильотами...
показать весь комментарий
10.11.2023 10:56 Ответить
Це не означає, що "завтра на Керч". Це означає, що операція ГШ ЗСУ триває. Оборона кацапів поступово сточується. І де "порветься" - хєр зна...
показать весь комментарий
10.11.2023 10:57 Ответить
Та я ж це саме кажу . Бо бачу по коментарях - тут дехто вже почав мріяти про наступ на Крим .
показать весь комментарий
10.11.2023 11:12 Ответить
Стесняюсь спросить, мол, вы действительно те не омрiюете?
показать весь комментарий
10.11.2023 13:10 Ответить
Мрію , але розумію що це зараз нереально . Наступ на Крим вимагає перекидання на той бік сотень одиниць техніки , арти , тисячі тон бк , пальне , та багато чого іншого . Човнами це все не перевезеш , потрібна переправа . Але будь яку переправу кацапи знищать своїми КАБами за лічені години .
Поки не вирішиться проблема хоча б з їх авіацією , щоб вона не могла заважати переправі діяти , діла не буде . Як би не хотілось .
Он кацапня вже спробувала наступати коли її переправи регулярно обстрілювались ,, і в результаті - плюнула і втекла на лівий берег .
показать весь комментарий
10.11.2023 15:33 Ответить
абсолютна перемога усюди.......
показать весь комментарий
10.11.2023 12:31 Ответить
Ні, тікаймо, кацапи вже в Києві!
показать весь комментарий
10.11.2023 15:53 Ответить