10889 посетителей онлайн
17 416 100

ВСУ готовы к боевым действиям зимой, - Остин

остін

Министр обороны США Ллойд Остин считает, что украинские вооруженные силы готовы к боевым действиям зимой и располагают всеми необходимыми средствами для успеха.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Интерфакс-Украина".

"Я думаю, украинские силы готовы к боевым действиям зимой, и, конечно, они проделали большую работу в прошлом году", - сказал Остин на брифинге в Киеве.

Глава Пентагона добавил, что последний пакет военной помощи на $100 млн, в частности, включает зимнее снаряжение.

"Так что да, у них есть все средства, которые им будут нужны, чтобы добиться успеха в боях зимой. И я думаю, я согласен с президентом Зеленским, что правильное решение – это продолжать давить, вести борьбу с врагом", – заявил Остин.

Топ комментарии
+23
У ЗСУ немає вибору - Воїни України готові завжди, незважаючи на час доби, пору року та погодні умови.
Бажано, щоби Західні партнери були готові завжди підтримати та допомогти ЗСУ 24/7.
Nothing else matter
показать весь комментарий
20.11.2023 22:02 Ответить
+19
шановні, пан Генерал Остін мав розмову з Умеровим та Генералом Залужним і за свій базар відповідає
показать весь комментарий
20.11.2023 22:04 Ответить
+14
Боже, благослови Америку, Президента Байдена та Генерала Остіна !

бо інакше нам ЗЄдупа
показать весь комментарий
20.11.2023 22:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Остін вважає, що українські збройні сили готові до бойових дій узимку і мають всі необхідні засоби для успіху

Які саме засоби?
Для якого саме успіху?
показать весь комментарий
20.11.2023 21:59 Ответить
Іздівається...
показать весь комментарий
20.11.2023 22:00 Ответить
шановні, пан Генерал Остін мав розмову з Умеровим та Генералом Залужним і за свій базар відповідає
показать весь комментарий
20.11.2023 22:04 Ответить
Остін забув докладно доповісти і про плани і секрети Великої Америки та ЗСУ на цю зиму...
Ну і хто з цих двух мудаки? Совпадєніє? Нє думаю. Два левіх кацапськіх валєнка на адну ногу - єта нармально
показать весь комментарий
21.11.2023 12:01 Ответить
ну, які... МО закупило 300 тисяч хімічних грілок.
показать весь комментарий
20.11.2023 22:16 Ответить
Остин просил передать, что звонил вам с докладом, но вы трубку не сняли. Сказал вечером перезвонит
показать весь комментарий
21.11.2023 16:55 Ответить
Боже, благослови Америку, Президента Байдена та Генерала Остіна !

бо інакше нам ЗЄдупа
показать весь комментарий
20.11.2023 22:01 Ответить
таваріщ - менше думай про зе-дупу - а то от етіх мислєй сойдєшь на пендіка
показать весь комментарий
21.11.2023 12:03 Ответить
У ЗСУ немає вибору - Воїни України готові завжди, незважаючи на час доби, пору року та погодні умови.
Бажано, щоби Західні партнери були готові завжди підтримати та допомогти ЗСУ 24/7.
Nothing else matter
показать весь комментарий
20.11.2023 22:02 Ответить
прийшов до висновку, за них краще не розписуватися - нескромно. Ну, чи хіба писати з "1".
показать весь комментарий
21.11.2023 16:23 Ответить
Мабуть Крим до Нового року нам до снаги?
показать весь комментарий
20.11.2023 22:03 Ответить
стосовно Криму то до губошльопів ЗЄлі, буданова, данілова та ін.
показать весь комментарий
20.11.2023 22:05 Ответить
Все правильно ГУР та Данілич кажуть:
КРИМ - УКРАЇНА
КРИМ - ЗВІЛЬНИМО
КАЦАПІВ У КРИМУ - ЗНИЩИМО
в чому проблєма?
/
проблєма - шо ти мислиш як кацап - Україна в ИПСО нє іграєт - єто только сук-абеева бреше "Кієв за два дня"

показать весь комментарий
21.11.2023 12:11 Ответить
тут неоднозначно - Буданов сказав "будемо у Криму", так і сталося. Інша справа ми подумали, що усі ЗСУ там будуть. Ну ... поки що тільки ГУР та СБУ "потопталися", та на глісерах порозсікали.

Слава їм !!

Ну і бомбанули у Криму результативно.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:27 Ответить
остіну ж не замерзати в окопі - приїхав, піз***донув та поїхав в палм біч додому а ви там тримайтеся
показать весь комментарий
20.11.2023 22:05 Ответить
Можеш здатися кацапам, тобі там сподобається. З швабри на бутилку, і кувалдой шльоп!
показать весь комментарий
20.11.2023 22:10 Ответить
після тебе чуваче
показать весь комментарий
20.11.2023 22:11 Ответить
Мене ваші кацапські забави не цікавлять.
показать весь комментарий
20.11.2023 22:53 Ответить
з окопу вєщаєшь?
показать весь комментарий
20.11.2023 23:53 Ответить
А на самом деле Остин должен сидеть в окопе под Авдеевкой
показать весь комментарий
21.11.2023 16:58 Ответить
Ця заява була ДО чи ПІСЛЯ зустрічи з Залужним? 🤔
показать весь комментарий
20.11.2023 22:06 Ответить
во врємя.
ще питання є ?
показать весь комментарий
20.11.2023 22:07 Ответить
Є питання - чому військова допомога від США йшла так повільно й була геть недостатньою?
показать весь комментарий
20.11.2023 22:18 Ответить
Тому, що дкому вигідно розтягнути війну років на 10
показать весь комментарий
21.11.2023 06:40 Ответить
Можливо, тому, що всі дії та вибори українців від обрання ЗЄрмака в 2019му та до 24 лютого 2022го були спрямовані на шашликі, асфальт і мір в глазах путіна? І американці не бачили перспективи боротися та вкладати мільярди в Афганістан №2?
показать весь комментарий
21.11.2023 12:46 Ответить
Звичайно можливо... відсотків на 40.
На Афганістан напала якась інша держава?
Хіба не вистачило би місяця щоби зрозуміти що українці будуть давати гідну відсіч загарбникам?
А чому не можна використовувати озброєння надані США, на території РФ, і навіть у Криму?
показать весь комментарий
21.11.2023 13:02 Ответить
40%? Серйозно? )
На них напали терористи, такі самі братушкі, як і кацапи для нас. Невже ви в полоні фантазій, що американці до 2022го (велика частина - навіть зараз) сильно відрізняють кацапа від українця? За 30 років Україна пальцем о палець не вдарила, щоб якось просувати свою ідентичність на світовій арені. Тому, поки в більшості наріду не прокинеться самосвідомість, ми з кацапами для більшості світу будемо схожі на афганців з талібаном - кровні братушкі, єдіновєрци і все таке інше.

Їм року не вистачило для усвідомлення. Тільки от що саме вони мали усвідомити? Знов-таки, після 2019го Україна робила все можливе і неможливе, щоб показати, як вона хоче миру з путіним, всі усталі от вайни, постмайданна влада була обкладена х*ями по самі вуха з подачі російської пропаганди (всі справи проти колишньої влади розвалилися, навіть при 200% своїй Венедиктовій нікого так і не притягнули до відповідальності, хоча бажання та замовлення було шалене), Зеленський рухає формулу миру, робить діри в мінуваннях, відводить війська з позицій назад, здаючи без бою кацапам укріплені території для захоплення і закріплення на них (слава богу потім трохи щось схаменулися, а то б кацапи вже зараз під Запоріжжям стояли з усіх боків та під Полтавою), "правоохоронці" вилучають клістрони з ППО, Зє звоне Лукашенкє "попередити" про операцію проти вагнера, підставляючи не тільки своїх спеців, а й закордонних, всі попередження США про скоре велике вторгнення ігноруються, і т.д. і т.п.
Мало? Вже кацапи сунуть з усіх напрямків, Київ ледь втримали (Марченка за те, що запобіг десантуванню кацапів в Жулянах, до речі, досі судять, Портнов же наше всьо, свой чілавєк), що робить Зє та його веселе шапіто? Без всяких консультацій з партнерами їде спочатку на "перемовини" з кацапами про умови здачі, а потім до Стамбулу "домовлятися" про закріплення окупації українських територій (варто лише послухати брифінг після тих "перемовин"). Якби не побудовані за ці роки від 2014 хоча б якісь збройні сили, були б ми вже провінцією кацапстану, Зє був готовий на все, на його величезний жаль та шок, народ був іншої думки.
Цей ганебний список можна продовжувати і далі, але, дивлячись на все це неподобство зі сторони США, задайте собі питання, ви б беззастережно підтримали таку державу? Бо те, про що ви пишете, це саме державна підтримка, і, як ви мабуть знаєте, там досі йдуть палкі дискусії, а чи варта наша наскрізь корумпована навіть під час війни країна їхньої підтримки. І скажіть, що то все безпідставні сумніви... Вони логічно розсудили - якщо вони політику хочуть робити самі, то й воюють хай самі, чого ми маємо підставлятися під якогось квартального чувака, який моче такі коні, що на голову не налазить? Якби не ЗСУ, волонтери та єдність народу, величезна стурбованість та пару джавелінів для партизанської війни - це все, на що ми могли б розраховувати та на що напрацювала зелена влада.

Ну і не варто забувати - нам ніхто нічого не винен. Поки ми цікаві та важливі для західної цивілізації, нас підтримуватимуть. Цього не було до 2014го і дуже кволо - до 2022го, зараз ця підтримка є, але її можна легко втратити, якщо Зє продовжуватиме гратися в ображеного вояку і нарешті виконає те, чого наполегливо і небезпідставно від нього домагаються західні партнери.

Щодо використання озброєнь - все просто. США не хочуть прямо втягуватися в конфлікт. Не хочуть робити цю війну глобальною. І їх можна зрозуміти, і це правильна позиція. Вони логічно кажуть: хочете лупити по кацапії - ми розуміємо та політико-дипломатично підтримуємо, але - тільки власною зброєю. Немає - робіть, технології є, виробництва вам поможуть запустити, підвищуйте ефективність використання коштів. Не можете - ну, хто ж вам дохтурь...
Безкоштовний сир знаєте де знаходиться? Отож...
показать весь комментарий
21.11.2023 13:39 Ответить
А чому так мало-то написано?
Так, десь 40%, і ви самі про це написали у останньому абзаці, саме про 60% небажання та нерішучості адміністрації Білого Дому.

Росіяни ведуть загарбницьку війну по знищенню України як держави і українців як політичної нації. Їхні методи, це військові злочини та терор.
"На них напали терористи, такі самі братушкі, як і кацапи для нас" - це маячня. На Афганістан ніхто не нападав, афганці скинули слабку корумповану владу яку нав'язали американці. Таліби - це афганці, це як ХАМАС в Палестині.
показать весь комментарий
21.11.2023 13:57 Ответить
Ще раз - Білий Дім хоче допомогти, але з профітом для себе та без зайвих ризиків для світової економіки та дипломатії (яку він очолює). Абсолютно правильна і прагматична позиція.
Враховуючи, що ми самі наробили до повномасштабного вторгнення, ми маємо бути уклінно вдячні навіть за те, що вони можуть/хочуть/встигають постачати зараз. Раніше треба було мозком думати, а не підстилку Коломойського у президенти обирати із монобільшістю в придачу, та з братушкамі за статус другого державного боротися проти злочинної київської хунти.

Ну так і ми були частиною нєдєлімой до 91го року, а як обрали незалежність, стали терористи, бандерівці, хахли, іспорчєнниє рускіє і т.д. Іззовні - та сама віра, адіннарот, мишебратья і т.д. (нарід лугандона не дасть збрехати). Насправді ні, але кому ми назовні намагалися донести суть різниці? Нагадую - до 2022го ніякої агресії росії не було, просто свабодний народ наваросіі васстал проти незаконного, слабкого, злочинного, корумпірованого київського режиму. В чому різниця, хм?
Юридично, до речі, ми так же ж за кацапами і не воюємо. у них СВО, у нас воєнний (а не стан війни), тому це все на нашій території, не знаючи специфіки, можна легко розцінити як "гражданскій канфлікт".
Пожинаємо плоди своєї бездіяльності.
показать весь комментарий
21.11.2023 14:38 Ответить
"Ще раз" -
Може досі намагатися вчити мене вдячності, та відповідальності? Де я написал що мені потрібні ваші повчання? Навіщо ця ваша нікому не цікава демагогія?
Вашу "ситуаційну обізнаність" ви вже показали: "На них напали терористи, такі самі братушкі, як і кацапи для нас", та за 40%.
Ще щось хочете показати?
показать весь комментарий
21.11.2023 14:49 Ответить
Вас? Вчити? А ви вмієте вчитися? Схоже, що ні.
Але ви праві, даремно витрачаю на вас час. Сподіваюся, що до чергових виборів (коли і якщо вони будуть) ви порозумнішаєте. Марні надія, та все ж...
показать весь комментарий
21.11.2023 15:16 Ответить

Зупинятися вчасно ви не навчилися - тож всі питання до відображення у дзеркалі.
показать весь комментарий
21.11.2023 15:18 Ответить
Спілкуєтеся із дзеркалом? Хм, тепер зрозуміло, звідки у вас стільки смайликів та фантазій про зовнішній світ...
показать весь комментарий
21.11.2023 16:12 Ответить
"40%? Серйозно? )"
Про смайлики спитайтеся у того зарозумілого пихатого хлопчика який вирішив зображати тут персонажа з казки "Жабка-мандрівниця" - там:
показать весь комментарий
21.11.2023 16:26 Ответить
Ще один "перл": "Юридично, до речі, ми так же ж за кацапами і не воюємо."

Юридично (згідно з міжнародним правом) РФ здійснює проти України військову агресію з 2014 року. Це не залежить від введення ВП чи ПВ.
Почитайте нарешті визначення агресії від ООН.
показать весь комментарий
21.11.2023 15:16 Ответить


Є питання - чому військова допомога від США йшла так повільно й була геть недостатньою?


Все складно. Пишуть припущення, потихеньку, щоб дійсно каци не зірвалися на ядерку.
Крім того, ми бачимо ще один осередок - Ближній Схід. Там амери теж припливли.
Крім того, на горизонті Тайвань, не дай Провидіння.

Рахувати чужі гроші ми вміємо, а насправді війна це дуже дорого для любої країни.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:33 Ответить
Про те що "усе складно" сперечатися важко.
Просто завзято давав "прості відповіді на всі питання", ось я й "ризикнув" спитати...
показать весь комментарий
21.11.2023 16:59 Ответить
Потому, что вместо патриота ************ выбрали фарбованого лиса.
Я про Черновола и Кравчука, если что
показать весь комментарий
21.11.2023 17:00 Ответить
це діпломатичний еківок для преси і не більше.
остін - діпломатична фігура і соблюдає етікет,
не в мисливських штанцях полювальника на качок і кросівках в Київ приїхав...
показать весь комментарий
20.11.2023 22:11 Ответить
наразі його країна не воює. Я вважаю з цього приводу Зе* і Ко нормально придумали. Країна воює.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:34 Ответить
показать весь комментарий
20.11.2023 22:43 Ответить
ЗСУ потрібен стимул і не треба шкодувати тих долярів. І так можуть їх Штати друкувати скільки захочуть.
показать весь комментарий
20.11.2023 22:07 Ответить
Російські фантазії з їх телевізора, якби США могли друкувати скільки хочуть доларів, то так би і робили. Не займались економікою, а просто тримали включеним друкарський верстат і скупляли увесь світ.
За доларом стоїть американська потужна економіка, як гарант його вартості. І відповідно американські облігації купують лише тому, що за ними стабільність і ріст (ну і трішки авіаносців).
показать весь комментарий
20.11.2023 23:01 Ответить
" трішки авіаносців" - 10 АГ
показать весь комментарий
21.11.2023 16:36 Ответить
Доллары не растут на деревьях, что бы их напечатать, нужно одно из двух: или поднять налоги на населениеили занять у кого-то.
показать весь комментарий
21.11.2023 17:08 Ответить
Знущання.Немає ні літаків,ні далекобійних ракет,якими потрібно стріляти по москальській території.Не тільки там по Криму і Донецьку,а й по курській,ліпецькій,воронежській і тд областях.Саме на території москалів найбільше складів,аеродромів і бази знаходяться.
показать весь комментарий
20.11.2023 22:15 Ответить
Міністр оборони США Ллойд Остін вважає, що українські збройні сили готові до бойових дій узимку і мають всі необхідні засоби для успіху.

Джерело:
показать весь комментарий
20.11.2023 22:24 Ответить
Ага,всі.То де ракетні удари по ліпецькому аеродромі?
показать весь комментарий
20.11.2023 22:35 Ответить
Ему виднее.

вундервафлю надо самим изобретать.
показать весь комментарий
20.11.2023 22:38 Ответить
В москалів тотальна перевага в авіації,з якої кожен день ракети і бомби запускають.Москалі і ракети далекобійні виготовляють і дрони типу шахед мають і артилерії у 8 разів більше вистрілюють.
показать весь комментарий
20.11.2023 22:44 Ответить
что вы от меня хотите ?

если вы сами все знаете, подумайте какой финал.
показать весь комментарий
20.11.2023 22:48 Ответить
Я від вас нічого не хочу.Якщо буде тре саме.що зараз.то фінал для України на багато гірший,ніж для москалів.
показать весь комментарий
20.11.2023 22:56 Ответить
Я тут живу.А от хто ти такий? Звідки ти вилізло?
показать весь комментарий
21.11.2023 03:09 Ответить
Я живу в твої мамки.
показать весь комментарий
21.11.2023 03:44 Ответить
Так питання і іншому, яка стратегія США щодо України? Ви знаєте? Я ні. Хоча здогаюдуюся , ця стратегія вже 30 років глобально не змінювалася додавали якісь нюанси після майданів та початку війни 2014 р. але то якось все не серйозно. Якби штати ставили за мету поховати рф вони б це зробили ,а так виходить рашка великий буфер ,Україна малий буфер і до НАТО навряд чи приймуть.
показать весь комментарий
21.11.2023 02:13 Ответить
претензії ?? Україна незалежна країна. Сама проблєму у 2014 р. пропустила.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:38 Ответить
Проблемка була, коли замість проукраїнського президента свого часу вибрали промоскальського кравчука. І 2014 рік тут ні до чого...
показать весь комментарий
22.11.2023 05:46 Ответить
бажане і можливе ... Склад ВР ще 2 скликання мав депутатів комуністів. Суспільство так само.
показать весь комментарий
22.11.2023 12:26 Ответить
Він не мій вибір.А ти би ротик не відкривав.
показать весь комментарий
21.11.2023 03:05 Ответить
Українські виробники зброї волають про допомогу, щоб державні перевіряючі органи припинили блокувати їх роботу. Щоб було держзамовлення. В той же час на рівні держави всіма правдами і неправдами випрошуємо в партнерів подібну ж зброю.
То хто в цій ситуації сам собі злобний буратіна?
показать весь комментарий
21.11.2023 13:56 Ответить
"Денег нет , но вы держитесь " - Класична відмазка всіх чиновників
показать весь комментарий
20.11.2023 22:30 Ответить
ДАМ
показать весь комментарий
20.11.2023 22:39 Ответить
А то , что вчера выкатили очередной, уже 51й пакет военной помощи на сто миллионов, вы и не заметили, так ведь? Лишь бы ******** что то в струю с кацапским нарративом 'везде всё одинаково ', а там хоть трава не расти
показать весь комментарий
21.11.2023 17:13 Ответить
показать весь комментарий
20.11.2023 22:34 Ответить
Залужний замислився ,Умеров як пацан.

цікаво , Умеров мріє про визволення Криму ? Чи йому вже у Києві добре.
показать весь комментарий
20.11.2023 23:13 Ответить
Умеров в Стамбулі був готовий віддати Крим кацапам на 15 років.
Не думаю, що його власні плани з того часу змінилися.
показать весь комментарий
21.11.2023 10:38 Ответить
Американці не паращенки, флудом не займаються..
показать весь комментарий
20.11.2023 22:39 Ответить
Саме те що ви видали тут і є - флуд.
показать весь комментарий
20.11.2023 23:12 Ответить
При всій повазі до Остіна (я вважаю його сміливою та рішучою людиною), в мене склалось враження, що Україну просто використовують та підставляють під удар. Бо коли Україна йде вперед - постачання зброї одразу зменшують до чайної ложки. Затягують війну навмисне, аби якнайбільше було жертв та руйнувань.
показать весь комментарий
20.11.2023 23:11 Ответить
Україна попала під удар ще у 2014 р. І ще раніше у 2003 р. А ще раніше мало не попала у 1991 та 1994 рр.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:40 Ответить
в 1991-1994 справді Україну врятувало тільки те, що в рашці почалась чеченська війна. а нам засцикали очі наші продажні правителі та роззброювали.
показать весь комментарий
21.11.2023 17:09 Ответить
Хм, и почему-то, кацапы говорят тоже самое. Наверное совпадение
показать весь комментарий
21.11.2023 17:15 Ответить
А чому Остін має звітувати перед диванними зрадоботами тут на сайті????
показать весь комментарий
20.11.2023 23:27 Ответить
він прозвітує перед конгресом,
шо готові, а ті такі...аааа,готові..допомоги -зась
показать весь комментарий
21.11.2023 18:37 Ответить
О, пам'ятаю про контрнаступ те саме казали.
показать весь комментарий
20.11.2023 23:57 Ответить
Це морквина, яку періодично показують перед носом українського народу, щоб давати надію, що от ще трохи і піде допомога в необхідних кількостях. Я все більше схиляюсь, що ми така собі приманки, на яку спіймався божевільний ***** і кацапи. Своєю кровю Україна підточує міць кацапів. Наша доля мало кого цікаве, бо всіх все влаштовує. Може це все занадто сумно я виклав, але в мене лиш така думка після всього того що відбувається.
показать весь комментарий
21.11.2023 01:34 Ответить
ЗСУ готові до бойових дій узимку, - Остін
Це йому Умєров сказав?
Чи його папєрєднік? Той, що майки у зимові куртки перетворював. Одним підписом.
показать весь комментарий
21.11.2023 04:06 Ответить
ага, с теплого кабинета виднее
показать весь комментарий
21.11.2023 06:18 Ответить
Якби хотіли перемоги України, то ф16 дали б ще рік тому у кількостях більше 100 одиниць. Дали б рік тому необхідні ракети, щоб знищити кримській міст і повиносити всі аеродроми. Не дали б кацапам часу, що б вони побудували оборонні споруди і все помінували. Все робиться навмисно, що б війна розтягнулася на десятиліття
показать весь комментарий
21.11.2023 06:46 Ответить
Важливий візит в Україну Міністра оборони США Ллойда Остіна та Верховного головнокомандувача Обʼєднаних Збройних Сил НАТО в Європі, командувача Збройних Сил США в Європі генерала Крістофера Каволі.

Під головуванням Міністра оборони України Рустема Умєрова, разом із начальником Генерального штабу Сергієм Шапталою, взяли участь у перемовинах з нашими американськими партнерами.

Доповів про обстановку на фронті. Детально обговорили спільні плани у короткій, середній та довгостроковій перспективах. Окремо зупинилися на потребах та технологічних рішеннях, які посилять наші спроможності на полі бою.

Продовжуємо працювати на засадах відкритості та максимальної довіри.

Вдячний нашим партнерам та всьому американському народові за допомогу і підтримку України в боротьбі з російською агресією. В. Залужний.
показать весь комментарий
21.11.2023 09:05 Ответить
Тоді ми ще не знали, наскільки сильно росія окопалась - це Ви серйозно ??
показать весь комментарий
21.11.2023 16:42 Ответить
Панове, не забувайте про їєрархію!
Готові чи не готові, вирішуватиме найвеличніший, і лише він!
Як було з весняним контрнаступом, пам*ятаєте?
Союзники говорили, що українці готові, а лідор говорив "нада падаждать".
І що?
Падаждалі!
показать весь комментарий
21.11.2023 11:32 Ответить
максимально готові ті, хто ніколи в бойових діях участі не приймав. і не буде
показать весь комментарий
21.11.2023 13:03 Ответить
По сусідній новині про опричників з ТЦК видно як сильно готові. Ви там всі готові нашими трупами воювати
показать весь комментарий
21.11.2023 18:30 Ответить
готові?
Новий виклик для ЗСУ: США скоротили поставки снарядів в Україну більш ніж на 30%(с)
https://patrioty.org.ua/politic/novyi-vyklyk-dlia-zsu-ssha-skorotyly-postavky-snariadiv-v-ukrainu-bilsh-nizh-na-30-492069.html
показать весь комментарий
21.11.2023 18:33 Ответить
Але ця готовність дуже далека до стандартів армії США
показать весь комментарий
21.11.2023 18:38 Ответить
Це Остін сказав на підтримку Генерала Залужного і ЗСУ. Тому іуди з Банковою завовтузилисяі заскавчали.
показать весь комментарий
21.11.2023 19:26 Ответить