9264 посетителя онлайн
10 512 68

Европарламент предлагает принимать решения ЕС не консенсусом, а "квалифицированным большинством"

європарламент

Европарламент принял в среду резолюцию, содержащую предложения к внесению изменений в базовые соглашения ЕС, в частности по введению принципа "квалифицированного большинства" при принятии решений в рамках Евросоюза, вместо соблюдения действующего ныне принципа консенсуса.

Упомянутая резолюция основывается на докладе группы членов Комитета ЕП по конституционным делам, в который вошли депутаты Гельмут Шольц, Ги Верхофстадт, Габриеле Бишофф, Даниэль Фрейнд и Свен Симон, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на Укринформ.

Резолюция была принята при незначительном большинстве голосов: "за" проголосовал 291 депутат, "против" – 274, воздержались – 44 европейских политика.

"Европарламент… подчеркивает важность реформирования процесса принятия решений в Европейском Союзе для более корректного отражения двухпалатной системы путем усиления полномочий Европейского парламента, а также изменения в механизме голосования в Совете ЕС… требует усиления способности ЕС к действиям путем существенного увеличения количества сфер, в которых решение будут приниматься голосованием квалифицированного большинства и путем обычной законодательной процедуры", – говорится в резолюции ЕН.

В тексте принятого документа отмечается, что текущая версия соглашений ЕС вступила в силу 1 декабря 2009 года, с тех пор ЕС предстал перед беспрецедентными вызовами и кризисами, такими, в частности, как российская захватническая война против Украины. Исходя из этого, подчеркнули депутаты, внесение изменений в базовые соглашения ЕС необходимо для сохранения дееспособности Европейского Союза. Это будет служить интересам всех граждан, а также поможет ЕС эффективно отвечать на геополитические вызовы и задачи, связанные с процессами расширения Евросоюза.

Депутаты призвали Совет ЕС "немедленно и без раздумий" представить выводы этого доклада на рассмотрение глав государств и правительств стран-членов, а сам Европейский Совет – разработать конвенцию в соответствии с процедурой пересмотра базовых положений действующего Соглашения ЕС, предусмотренной статьей 48 настоящего документа.

При этом депутаты в резолюции зафиксировали, что несколько стран региона Западных Балкан уже находятся на разных стадиях вхождения в ЕС. Они также приветствовали предоставление статуса стран-кандидатов для Украины и Молдовы, которое состоялось 23 июня 2022 года.

Суть предложенных уточнений к соглашениям ЕС заключается в внедрении нового механизма принятия решений, в частности, изменения правила консенсуса при голосовании стран-членов на принцип квалифицированного большинства. Предлагается учредить механизм европейского референдума в том, что касается наиболее важных действий Европейского Союза или его политики – это, по замыслу, должно служить более широкому привлечению граждан ЕС к принятию решений, исходя из принципов представительной демократии.

По предложению, выносимому на рассмотрение лидеров стран ЕС, принятие решения путем квалифицированного большинства должны распространяться на вопросы общей внешней безопасности и оборонной политики ЕС, включая решения по применению санкций, внутренних процедур в процессе расширения ЕС, совместного менеджмента границ и других вопросов внешней политики. . Исключения, по замыслу, должны делаться при рассмотрении решений по началу военных миссий или операций с исполнительным мандатом: в таком случае будет необходимо по-прежнему придерживаться принципа консенсуса или "усиленного" квалифицированного большинства.

При этом, как говорится в резолюции, создание оборонных инструментов и сотрудничество ЕС с организациями безопасности, например с НАТО, не должно влиять на политику стран, придерживающихся нейтрального статуса.

Доклад рекомендует также усилить практику применения голосования квалифицированным большинством в решении бюджетных вопросов, в частности, решений по изменениям в системе налогообложения или в процессе обработки многолетнего бюджета ЕС на пятилетний период.

Это же должно касаться решений на уровне ЕС по социальной сфере, торговле и инвестициям, образованию, защите меньшинств и избеганию дискриминации, решению задач по охране окружающей среды и других.

Во время парламентских слушаний на этапе обсуждения этого документа один из его авторов, член политической группы "Обновление Европы" депутат Ги Верхофстадт объяснил, что подразумевается под понятием "квалифицированного большинства": оно предусматривает голоса двух третей от общего числа стран-членов, которые представляют не менее 50 процентов населения Евросоюза при условии предоставления специальных полномочий для небольших стран ЕС с небольшим количеством населения.

Топ комментарии
+38
угорці вето своє в дупу собі)))
показать весь комментарий
22.11.2023 19:19 Ответить
+33
Орбаняку на гиляку!
показать весь комментарий
22.11.2023 19:20 Ответить
+24
Крига скресла!
Давно вже на часі!
Доволі вже блохастому мадярському хвосту крутити політикою ЄС.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:24 Ответить
Комментировать
Сортировать:
угорці вето своє в дупу собі)))
показать весь комментарий
22.11.2023 19:19 Ответить
давно пора !
бо або ЄС буде неперможним лінкором, або Летючим голанцем без керма та вітрил і з мертвяками на палубі
показать весь комментарий
22.11.2023 20:34 Ответить
Орбаняку на гиляку!
показать весь комментарий
22.11.2023 19:20 Ответить
... це буде перше голосування за новими правилами
показать весь комментарий
22.11.2023 20:35 Ответить
А це можливо зробити бещ одностайної згоди ісіх краї ЄС?? Якщо так - то це чудове рішення.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:20 Ответить
А якщо ні - то це рішення, яке неможливо реалізувати, бо Угорщина від "золотого" голосу ніколи не відмовиться.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:22 Ответить
Час Угорщині, схоже, сплив.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:29 Ответить
ти статтю уважно читало?
показать весь комментарий
22.11.2023 20:30 Ответить
Наразі усі рішення мають бути ухвалені одностайно. І це також. Отже, це не більше, як побажання, яку невідомо як реалізувати.
показать весь комментарий
22.11.2023 21:18 Ответить
Тобто прийняття якихось рішеннь через Європарламент - це побажання??
показать весь комментарий
22.11.2023 21:30 Ответить
Прийняття рішень КОНСЕНСУСОМ про ВІДМОВУ ВІДМОВУ ВІД КОНСЕНСУСУ - так, не більше, ніж побажання. До того ж нереалізуєме. Чи хтось наївно вважає, що Угорщина проголосує за відмову від одностайного прийняття рішень і цим позбавить себе можливості вимагати грошей у ЄС при кожній нагоді?
показать весь комментарий
22.11.2023 21:36 Ответить
Та ні, я про це: "Резолюція була ухвалена за незначної більшості голосів: "за" проголосував 291 депутат, "проти" - 274, утрималися - 44 європейські політики."

Питання у тому, чи це голосування на щось впливає, чи таки потрібен консенсус. Якщо тільки консенсус - то зрозуміло, що нічого не буде прийнято, бо Угорщина заблокує. Питання у тому, що Європарламент жеж щось таки приймає більістю...
показать весь комментарий
22.11.2023 22:31 Ответить
ця необхiднiсть просто лежить на поверхнi.iнакше кацапи через угорцiв,та словакiв будуть керувати эвропою.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:22 Ответить
Крига скресла!
Давно вже на часі!
Доволі вже блохастому мадярському хвосту крутити політикою ЄС.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:24 Ответить
Давно пора! І в НАТО теж таке треба...
показать весь комментарий
22.11.2023 19:25 Ответить
Ну, от і все. Угорщина, Словаччина та Польща ... досвідос, як кажуть!
Україна буде в ЄС.
Далі такі зміни будуть і в НАТО.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:28 Ответить
Наївний
показать весь комментарий
22.11.2023 20:02 Ответить
Великий керівник Туреччини, який дивним чином сидить в Угорщині, вазелін підготував?
показать весь комментарий
22.11.2023 19:32 Ответить
он разрываеться руководить и ес и анкарой и бубапештом,крепкий хозяйственник)
показать весь комментарий
22.11.2023 19:34 Ответить
Там про про гази перетирають бо ****** майже весь газ через османа качають. А ******в заставля ють відмовитись.
показать весь комментарий
22.11.2023 21:12 Ответить
Ну що ж, краще піздно ніж ніколи!
Зараз дві вонючки, що називаються "президентами" країн з населеням у 2 відсотки від ЄС і економікою у 1 відсоток, ставлять раком всю Європу на угоду кремлядям! І це вже поширюється, як вірус - поляки раптом відчули себе "панами" по відношенню до нас, а там ще й "хВермери" якісь підтягуються, а все це вже очевидно справа рук кацапні!
Демократія повинна бути з кулаками, міцними м'язами та світлим розумом, щоб давати відсіч не тільки зовнішньому ворогу, але й внутрішнім подонкам-манкуртам та п'ятій колоні ворога.
І знову Україна показала всій Європі настільки вона вся прогнила зсередини - меркель, орбан, фіца - це вершина айсберга, а гниль, в цьому випадку, йде з середини, з отаких "фермерів" та "перевізників", які за бабло продадуть і матір рідну.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:37 Ответить
От тільки яким чином ухвалити одностайно рішення про відмову від одностайного ухвалення рішень в майбутньому? Бо до ухвалення рішення про "кваліфіковану більшість" діє рішення про одностайність.
показать весь комментарий
22.11.2023 21:21 Ответить
От ви всі про орбанів там пишете, а на ділі ж це узурпація впливів і повноважень. Якщо оцінювати це без персоналій, це дуже поганий крок який нівелює суверенітет держав які можуть бути з чимось незгодні. По суті це ********** незадоволених до більшого євроскептицизму
показать весь комментарий
22.11.2023 19:39 Ответить
я б більше сказав, можливо одна зі стратигічних цілей в розвалі ЄС, і поведінка орбана як агента впливу, може бути направлена на вірогідність що такі рішення в довгостроковій чи середньостроковій перспективі добило ЄС як проект.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:42 Ответить
Доб"є так доб"є, ящо воно не працює. Не згодні з рішенням більшості, завжди можна вийти і жити окремо, Угорщині тільки на пользу...
показать весь комментарий
22.11.2023 20:36 Ответить
А де ж вони харчуватись будуть?
показать весь комментарий
22.11.2023 21:24 Ответить
Як і раніше, в кремлі…
показать весь комментарий
23.11.2023 07:52 Ответить
У кремлі - обрані з керівництва Угорщини. А угорці де харчуватимуться?
показать весь комментарий
23.11.2023 08:45 Ответить
Проблеми індіанців, шеріфа не іпуть...
показать весь комментарий
23.11.2023 12:35 Ответить
А індіанці шерифа?
показать весь комментарий
23.11.2023 16:59 Ответить
Досі ім подобалось, обирають же такє гімно...
показать весь комментарий
23.11.2023 17:30 Ответить
А нам?
показать весь комментарий
23.11.2023 17:36 Ответить
А що нам? Спасібо партіі родной, за те що так нас воспітала!
показать весь комментарий
23.11.2023 17:40 Ответить
Незгодні можуть вийти! Їх ніхто танками у ЄС тримати не буде.
показать весь комментарий
22.11.2023 21:10 Ответить
Цілком адекватна пропозиція.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:45 Ответить
Привіт Орбану та Фіцо
показать весь комментарий
22.11.2023 19:46 Ответить
Дайте я вгадаю. А шоб ще запровадити, то треба шоб 100% країн погодилися на цю зміну . І ось тут угорщина зі словаччиною тут все і похоронять.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:48 Ответить
Я теж так думаю)
показать весь комментарий
22.11.2023 20:01 Ответить
Ця дискусія на роки,тому що багато країн не захоче відмовитись від свого вето на якісь питання в які виникнуть в майбутньому в ЄС.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:53 Ответить
Ця тема з'явилась більш 10 років тому! І з часом набуває більшої актуальності.
показать весь комментарий
22.11.2023 21:13 Ответить
Ну это правильно. А кому не нравится - может выйти из Евросоюза. Силой там никого не держат.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:56 Ответить
Орбан б'ться головою об чавунну батарею.
А коли стомлюється - об бетонну підлогу.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:59 Ответить
Ситуація аналогічна, як в Раді Безпеки ООН.
Накладуть вето на відміну вето.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:59 Ответить
А що далі? Тепер кожен парламент повинен за це проголосувати? Так угорці ж не проголосують!
показать весь комментарий
22.11.2023 20:00 Ответить
Это прекрасно, только приниматься такое решение будет годами.
показать весь комментарий
22.11.2023 20:16 Ответить
Нарешті ...консенсус це такій запобіжник ЄС, шо як нога в ескалаторі ,то хер зупиниш його,тому кваліфікаційна більшість, це більшисть хто з своєю головою у дружбі
показать весь комментарий
22.11.2023 20:20 Ответить
Але прийняти таку поправку можна тільки проголосувавши старим способом - всіма членами ЄС "За".
показать весь комментарий
22.11.2023 20:20 Ответить
А бо як G7.
показать весь комментарий
22.11.2023 21:14 Ответить
Рішення ЄС як союзу стосуються всіх членів, тому прийняття рішень консенсусом є логічним.

Проблема в іншому. Треба механізм хоча б призупинення членства. Угорщина на момент вступу декларативно поділяла принципи ЄС, а потім пішла прокацапським шляхом, який прямо суперечить принципам ЄС. І тепер Угорщина втілює ворожі принципи в ЄС. Тому потрібно призупинити її членство і поки Угорщина не підтримає все, що підтримують всі інші члени (санкції, допомога і будь-що інше) - буде заблоковано всі права та обов'язки Угорщини як члена ЄС. Те саме стосується Словаччини. За призупинення членства кількох країн мають проголосувати всі інші члени, але не можна одним пакетом голосувати за виключення половини чи більше членів. І відразу ж кацапські колаборанти або припинять підривати європейську єдність, або будуть сидіти без європейських грошей і не зможуть засмічувати ЄС своєю присутністю.
показать весь комментарий
22.11.2023 20:25 Ответить
Ось і настав пісець угро мокшанцям і як що Словакія буде щось не то робити то і їм!!!!!
показать весь комментарий
22.11.2023 20:26 Ответить
Правильне рішення! Ще до рашистського повномаштабного вторгнення приймалось рішення про позбавлення Угорщини права голосу за систематичне порушення принципів ЄС, порушення прав людини та свободи слова в Угорщині. Але тоді Польща заблокувала те рішення. Тепер Угорщина блокує все що стосується України.
Хотіла Польща чи не хотіла, але виглядає так, що тим своїм блокуванням, рятуючи Угорщину підсунула свиню Україні. Пізніше, вже після рашистського вторгнення, зрозумівши що вона накоїла, Польща свій голос з блокування відкликала, але що з цим відкликання робити ніхто не знає бо в законодавстві ЄС не прописана процедура як діяти у такій ситуації.
показать весь комментарий
22.11.2023 20:27 Ответить
И с этого места Витя О. идёт на#уй
показать весь комментарий
22.11.2023 20:27 Ответить
Вангую що з того нічого не вийде! ЄС не встоїть перед Мордором, тому що не має сильних лідерів і немає реальних цілей. Тільки якесь ,,розширення,,. Ситій Франції або Італії краще збиратись на футбол а не на референдуми по поводу ,,чому мад'ярам ніззя матюкатись на мад'ярськом в Україні,,. ЄС на сьогодні не здатний підтримати Україну посправжньому: там не потрібно ні наше зерно, ні наші перевізники, ні самі українці. Нам треба покладатися НА СЕБЕ! В Україні є сила! Щоб ми не стояли на колінах перед засцяними урбаними фіціками, а вони самі заглядали в наші вікна та облизувались.
показать весь комментарий
22.11.2023 20:30 Ответить
І почати приймати рішення "кваліфікованою більшістю" можена саме з цієї пропозиції. Тоді запрацює. Інакше, мад'ярський кацап заблокує рішення Європарламенту.
показать весь комментарий
22.11.2023 20:38 Ответить
Повністю підтримую. А Орбан вже повісився, чи ще ні?
показать весь комментарий
22.11.2023 20:43 Ответить
ДАВНО ПОРА !!!
показать весь комментарий
22.11.2023 21:05 Ответить
"що мається на увазі під поняттям "кваліфікованої більшості": вона передбачає голоси двох третин від загальної кількості країн-членів, які представляють не менше 50 відсотків населення Євросоюзу, за умови надання спеціальних повноважень для невеликих країн ЄС з невеликою кількістю населення"(с)
- якби ж то так...
показать весь комментарий
22.11.2023 21:08 Ответить
До речі, а виключення зі складу Євросоюзу країн-ренегатів цією кваліфікованою більшістю передбачається???
показать весь комментарий
22.11.2023 21:10 Ответить
Навряд. Надто складно. Починаючи від кордонів,і до населеня.
показать весь комментарий
22.11.2023 21:20 Ответить
Цікаво який шлях оберуть втілюючи у житя цю багаторічну ідею?
показать весь комментарий
22.11.2023 21:18 Ответить
Привіт Угорщина
показать весь комментарий
22.11.2023 21:48 Ответить
Твереза думка, але прийняття такого рішення потребує... Загального консенсусу
показать весь комментарий
22.11.2023 21:50 Ответить
НАРЕШТІ!
показать весь комментарий
22.11.2023 22:22 Ответить
короче, трындеж ни о чем
показать весь комментарий
22.11.2023 23:48 Ответить
Цікаво що це було те що Англія від ЄС вимагала, погрожувала що вийде із складу якщо вони цього не зроблять. Так що вони трішечки пізно всрались.
показать весь комментарий
23.11.2023 01:14 Ответить
"Пропозиції" і "реалізація цих пропозицій" зовсім різні речі...я б не був таким оптимістом. А знаючи цю машину ЄС з її "узгодження-погодженням, консультаціями, загальними рехферендумами" спокійно можемо чекати на якийсь "результат" -надцять років.
показать весь комментарий
23.11.2023 05:49 Ответить
Я думаю, що все таки німці і французи все таки дожмуть своїх бюрократів і ніякі ублюдки орбани і фіци не будуть керувати реальними важковаговиками Євросоюзу.
показать весь комментарий
23.11.2023 10:20 Ответить