8795 посетителей онлайн
13 066 48

Россияне снова запустили по Украине ударные беспилотники

дроны,шахеды

В субботу вечером россияне снова атакуют Украину ударными беспилотниками, в том числе они обнаружены на границе Запорожской и Днепропетровской областей.

Об этом сообщают Воздушные силы ВСУ, передает Цензор.НЕТ.

Воздушные силы в субботу вечером сообщили об угрозе ударных БПЛА в Запорожской области.

В 21:15 Воздушные силы сообщили о БПЛА на границе Запорожской и Днепропетровской областей.

В этих областях объявлена воздушная тревога. В 21.52 воздушную тревогу объявили в Полтавской области.

В 21.54 в Воздушных силах сообщили, что группы ударных БПЛА через Днепропетровскую область двигаются в направлении Полтавщины.

Россияне снова запустили по Украине ударные беспилотники 01

Топ комментарии
+19
Час виходу пана Камишина з розповіддю про промислове виробництво...
показать весь комментарий
25.11.2023 22:08 Ответить
+15
Давно про це пишу. Де термін "московський режим"? Де термін "терористичні бандформування московського режиму"? Не інформполітика а лайно. Зате є "************". Хоч би Цезор за розум взявся в цьому контексті.
показать весь комментарий
25.11.2023 22:51 Ответить
+11
виснажують ппо, щоб пускати ракети
показать весь комментарий
25.11.2023 22:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
надія на ППО
показать весь комментарий
25.11.2023 21:59 Ответить
Це добе,якщо воно є
показать весь комментарий
25.11.2023 22:03 Ответить
ну так, бо мешканцям Грайворонського міського округу не позаздриш.
показать весь комментарий
25.11.2023 22:09 Ответить
не орки, не ворог, не рашисти.....
реально ***** дістала ця наша ібуча толерантність
ми для них в змі фашисти, нацисти, недолюди
а вони, росіяни, *****!!!!!
показать весь комментарий
25.11.2023 23:15 Ответить
сьогодні утром назвав Табакова на тросійському ютубі нацистом.
показать весь комментарий
25.11.2023 23:46 Ответить
тепер пофарбовані у полоску.
показать весь комментарий
25.11.2023 22:02 Ответить
у смужку...
показать весь комментарий
25.11.2023 22:06 Ответить
так, дякую. Степлєрсуржик ... я його тойво, а він лізе і лізе.
показать весь комментарий
25.11.2023 22:19 Ответить
Час виходу пана Камишина з розповіддю про промислове виробництво...
показать весь комментарий
25.11.2023 22:08 Ответить
Виробництво напевно є.Яєць нема зворотньому запустити 75(ну,хоч по Донецьку.
показать весь комментарий
25.11.2023 22:37 Ответить
виснажують ппо, щоб пускати ракети
показать весь комментарий
25.11.2023 22:09 Ответить
Їхне збивають ракетами, їх збивають мобільні групи кулеметами та іншоб подібною зброєю.
показать весь комментарий
25.11.2023 22:18 Ответить
з минулої нічної хвилі з семидесяти чотирьох тільки тридять були збиті засобами ЗАКів. Все інше - ті чі інші ракетні комплекси.
показать весь комментарий
25.11.2023 22:23 Ответить
"Гепард"-це ракетний комплекс?
показать весь комментарий
25.11.2023 22:45 Ответить
ЗРК "Оса" - це ракетний комплекс. Яким ще за часів АТО/ООС збивали БПЛА "Орлани". Бо у людей уява про ППО - це щось величезне з радіусом виявлення та дії 10500 кілометрів
показать весь комментарий
25.11.2023 22:47 Ответить
Це звір проти шахедів.
показать весь комментарий
25.11.2023 22:53 Ответить
ЗАК
показать весь комментарий
25.11.2023 22:59 Ответить
Їх збивають ракетами, коли вони загрожують важливим об'єктам, які дорожче ремонтувати, ніж витратити ракету.
показать весь комментарий
25.11.2023 22:46 Ответить
їх збивають ракетами при першій же можливості, бо не відомо якій подальший маршрут закладений в систему та яка кінцева ціль у конкретного дрона. Тому ніхто не буде пропускати дрон над безлюдними лісами черніговської області, бо його кінцевою ціллю може бути Хмельницькій радіозавод або будь-яке трансформаторне поле підстанціх в Жимтомирській області. Тому збивають всім, що може досягнути конкретного ішакєда. А один автотрансформатор навіть на 30 мегават дорожче за будь-яку ракету, бо запасного на складі нема, його треба виготовляти, плюс до того збитки із за відсутносі енергозабезпечення прилеглих підприємств перекривають вартість будь-якої ракети.
показать весь комментарий
25.11.2023 23:15 Ответить
Одразу видно коментар технаря, а не гуманітарія. А то як сьогодні половина моїх знайомих: "Так все ж збили, чого електрики немає?" Замахався вже другий рік поспіль одне й те саме пояснювати
показать весь комментарий
25.11.2023 23:26 Ответить
річ не в тому - гуманітарій чи технарь, а в тому чи розумна людина чи їй важко думати. Бо припустимо звичайний токар або спеціаліст по органічним сполукам начебто не повинен хоч якось розбиратись у специфіці роботи комплекса всіх систем ******** ППО, але просто треба витратити трохи часу та зовсім трохи зусилля на розумову діяльність щоби розібратись у питанні.
показать весь комментарий
25.11.2023 23:53 Ответить
Так, згоден
показать весь комментарий
26.11.2023 00:07 Ответить
не всі, удячи із заяв "очільників", а лише 40%

чому не можна прилаштувати "Аеротрактор" із радаром та теплаком ?

показать весь комментарий
25.11.2023 22:26 Ответить
показать весь комментарий
25.11.2023 22:28 Ответить
Антонов не може робити ці "кукурузники" по ліцензії?

Україні потрібен Гетьман !

а дрібне мстиве ЗЄйло
показать весь комментарий
25.11.2023 22:30 Ответить
базова вартість Аеротрактора - 893,900 $

Менше міліона !!!!!!!!!!!!
це не Ф-16 !!!!!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
25.11.2023 22:40 Ответить
ще ніхто не впихнув в такий літак міліметрову РЛС з фазованою решіткою, тому такої зброї проти дронів скоро не буде.
показать весь комментарий
25.11.2023 23:20 Ответить
По Шахедах мабуть зможе працювати радар з АФАР значно меншої потужності, ніж бортові радари ******** реактивних винищувачів. Отже, розміри спеціалізованого радару можна зробити достатньо малими, щоб він став бортовим для легкомоторної авіації. Спеціалізований радар з АФАР потрібно розробити і налагодити виробництво.
показать весь комментарий
26.11.2023 00:09 Ответить
щодо потужності ви трохи помиляєтесь, бо "побачити" таку ціль з малою ЕПР на фоні хибних "цілей" на поверхні землі може тільки досконалий радар немаленької потужності. А забезпечити такий радар чотиристагерцовим живленням відповідної потужності на такому літачку - це неабияка задача. Простіше це зробить на гвинтокрилі, бо вони мають енергоустановку в рази потужніше, та більше місця для такого обладнання та відповідної артилерійської установки, яка буде підв'язана до БРЛС. Але це окремий проект під конкретну задачу. Поки ми ще дуже далекі від її вирішення.
показать весь комментарий
26.11.2023 00:30 Ответить
Здійснити селекцію рухомих цілей з малою ЕПР на фоні сигналів РЛС, відбитих від нерухомих обʼєктів (поверхня землі), нам і, на жаль ворогу, допомагає ефект Доплера .
Стосовно бортового електроживлення, то ******* елементна база дозволяє використовувати готові джерела вторинного електроживлення постійного струму для ППМ АФАР, які отримують первинне електроживлення від бортових генераторів 400 Гц, потужністю від 20 кВт і більше.
Винищувачі ударних дронів типу Шахед на базі пілотованих гвинтокрилів , як от AH-1W Super Cobra / AH-1Z Viper та поршневих літаків-винищувачів, як от EMB 314 Super Tucano/A-29 є доцільним в умовах вдосконаленої тактики застосування ворогом ударних дронів Шахедогерань, коли маршрути цих БПЛА програмують для прольоту над місцевостями з поганою досяжністю для МВГ.
Джерело: https://tverezo.info/post/181252
Альтернативою тут є БПЛА - винищувачі Шахедогераней, наприклад:
https://defence-ua.com/minds_and_ideas/jakscho_ssha_spravdi_dajut_nam_zenitni_droni_coyote_dlja_znischennja_shahediv_to_naskilki_tse_efektivno-11551.html
показать весь комментарий
26.11.2023 06:41 Ответить
ці літачки штибу супертукано годяться для боротьби з наземною партизанщіною. Ніхто в них ніколи не буде впихувати ніяку БРЛС з АФАР. І щоб там не фантазував Коваленко щодо літачків, вся боротьба з ішакедами у нас сконцентрується у напрямку збільшення кількості ЗАКів, починаючи від старих L70 та "Гепардів", які продовжують нам збирати по всьому світу, чеських Viktor'ів на пікапах та закінчуючи всілякими новітніми Terrahawk Paladin, Skynex, Slinger, CORTEX Typhon, MANTIS та будь-які інші ЗАКи, розробку і виробництво яких зараз генерують ВПК західних країн. Мобільні ЗРК накшталт Vampire та інших Avenger можно не враховувати, бо вони працюють на фронтах.
Щодо гелікоптерів "заточених" на боротьбу з ішакєдами, то такі у нас не з'являться у найближчий рік, а може і два. Треба бути реалістами.
показать весь комментарий
26.11.2023 07:51 Ответить
Мі24 може збивати повітряні цілі з підвісом ракет р60 р73
показать весь комментарий
26.11.2023 00:12 Ответить
Как вы себе ето представляете даже если у нас появятся такие драндулеты? Представьте себе, ночь, ветер, облачно, дождь или снег, вокруг жужжат рашистские шахеды, по ним работает ПВО и мобильные группы, а в етом месиве за шахедами на той же высоте гоняются туда-сюда по стране ети мини самолеты. Уверен что самолеты будут сбиваться и падать пополам с шахедами от нашей же ПВО. Особенно улыбает что у нас ждут-недождутся F-16 чтобы их задействовать для борьбы с ракетами и шахедами. Думаю не надолго их в таком случае хватит. С шахедами нужно бороться только с земли, с крыш многоетажек, а вне населенных пунктов с автовышек
показать весь комментарий
26.11.2023 00:56 Ответить
Саме про це і казали Повітряні сили - про "дружній вогонь" у разі застосування таких літачкив. Дах багатоповерхівки в разі обладнання там вогневої позиції перетвориться на ціль для ворога
показать весь комментарий
26.11.2023 02:16 Ответить
Ну все ***, ми злякалися тепер! "ціль для ворога", аяаяй!
показать весь комментарий
26.11.2023 10:33 Ответить
Ви не злякалися, я теж. Але гадаю ніхто не буде перетворювати житлові будинки на військові частини
показать весь комментарий
26.11.2023 13:40 Ответить
По перше на дорослих ППО є свій чужий, по друге мобільні групи не все можуть захистити а їх треба буде дох... є багато зон де немає мобільних груп судячи по тому як свобідно шахеди пролітають пів України... Ці всі ЗКУ на передовій не хватає, щоб дрони збивати а вони сидять в тилу

по третє їх давно необхідно оснастити дорослими тепловізорами а не фонаріками і тепловізорами для полювання і то не у всіх... і то завдяки волонтерам у більшості
показать весь комментарий
26.11.2023 11:49 Ответить
шукають слабкі місця в ппо. а потім в знайдені, пустят так же масово, ракети. по логіці, це на миколая, різдво та новий рік.
показать весь комментарий
25.11.2023 22:54 Ответить
місця ппо мобільні і до різдва вони там же стояти не будуть)
показать весь комментарий
25.11.2023 22:58 Ответить
Це зрозуміло. Але "розчехлити" та "зачехлити" обладнання - це теж час..
показать весь комментарий
25.11.2023 23:04 Ответить
крім того, дєрьмак та його люди - стаціонарні ))
показать весь комментарий
25.11.2023 23:47 Ответить
Всі бігом дивитись лайномарафон!! Лише для вас збільшені на це видатки з бюджету!! Вдаримо марафоном по дронах!!!
показать весь комментарий
25.11.2023 22:19 Ответить
.... и по бездорожью
показать весь комментарий
25.11.2023 22:23 Ответить
Не росияне а московские неонацисты и террористы. А то рашисты Украину выставляют варварами, а мы все время только оправдываемся и как бы етым соглашаемся
показать весь комментарий
25.11.2023 22:25 Ответить
Давно про це пишу. Де термін "московський режим"? Де термін "терористичні бандформування московського режиму"? Не інформполітика а лайно. Зате є "************". Хоч би Цезор за розум взявся в цьому контексті.
показать весь комментарий
25.11.2023 22:51 Ответить
щоб ви сукі повиздихали..всі до єдиного
показать весь комментарий
25.11.2023 22:50 Ответить
Вибравши в преЗеденти Зе, Україна приречена на розграбування його бандою. Виробляти ракети, дрони, снаряди та патрони «неначасі».», а стадіони, музеї та асфальт - начасі.
показать весь комментарий
26.11.2023 06:36 Ответить