13621 посетитель онлайн
13 759 76

ВСУ сворачивают ряд операций из-за нехватки западной помощи, - Тарнавский

війна,зсу

Силы обороны перепланируют некоторые операции за неимением помощи от западных союзников.

Об этом заявил командующий оперативно-стратегической группировкой войск "Таврия" Александр Тарнавский в комментарии Reuters, передает Цензор.НЕТ.

"Есть проблема с боеприпасами, особенно постсоветскими (снарядами) - это 122 мм, 152 мм. И сегодня эти проблемы есть на всей линии фронта. Объемы, которые мы имеем на сегодняшний день, недостаточны для нас на сегодняшний день, учитывая наши потребности. Поэтому мы их перераспределяем. Мы перепланируем задачи, которые мы ставили перед собой, и делаем их меньше, потому что нам нужно их обеспечить", - пояснил он.

Тарнавский заявил, что Силы обороны на юго-восточном фронте на некоторых участках перешли к обороне, но пытаются атаковать на других.

По его словам, российские войска также сталкиваются с проблемами с боеприпасами, но не раскрыл деталей.

Топ комментарии
+27
Украина была страной,продающей оружие
Дроны клепать - это не космические корабли строить
Но президенту на дроны насрать
Пусть их делают волонтеры
Президенту некогда заниматься такой ерундой
Ему надо ежевечерние видосики записывать
показать весь комментарий
18.12.2023 15:02 Ответить
+24
показать весь комментарий
18.12.2023 15:03 Ответить
+21
А може повну правду сказати? За два роки Війни нічого свого Зельониє не створили. Не кажучи про згорнуті програми з приходим клоунів до влади. МО тільки як один з відділів викачки грошей з бюджету.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Навіщо , про це писати ? Чи може на заході ЦН прочитають і їм соромно стане ?
показать весь комментарий
18.12.2023 14:58 Ответить
а що ви пропонуєте? нічого не писати - все прекрасно, але ми відступаємо..., я гадаю домовились - ми типу розпочинаємо ваш вступ до ЄС, а ви натомість згортаєтесь та переходите до активної оборони..., все розходимось...
показать весь комментарий
18.12.2023 15:03 Ответить
"Олександр Тарнавський у коментарі https://www.reuters.com/world/europe/ukrainian-troops-face-artillery-shortages-scale-back-some-operations-commander-2023-12-18/ Reuters , .."
показать весь комментарий
18.12.2023 15:32 Ответить
Він це не Цензору прокоментував, а західному міжнародному виданню.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:33 Ответить
Навіщо ви це пишете, хто це буде читати?
показать весь комментарий
18.12.2023 16:51 Ответить
Ярмак сказав,він написав!
показать весь комментарий
18.12.2023 15:01 Ответить
Украина была страной,продающей оружие
Дроны клепать - это не космические корабли строить
Но президенту на дроны насрать
Пусть их делают волонтеры
Президенту некогда заниматься такой ерундой
Ему надо ежевечерние видосики записывать
показать весь комментарий
18.12.2023 15:02 Ответить
Зелень прийшла прібірахліцца, чекати від неї державницьких дій - марно. Вони з радістю насцють на могилу України, якщо їм паРаша заплатить.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:37 Ответить
Згодна повністю, і не просто напісяют (накакають і наплюють) на могилу, а допоможуть цю могилу викопати (уже копають навіть без допомоги пуйла) і вкинути у неї країну...
показать весь комментарий
18.12.2023 16:21 Ответить
показать весь комментарий
18.12.2023 15:03 Ответить
"Мовчазність" у цьому контексті - це про В.Залужного.
показать весь комментарий
18.12.2023 18:28 Ответить
зброї ніколи не є достатньо..,
особливо коли до війни не готовишся,..
коли не розумієш, що таке війна..
показать весь комментарий
18.12.2023 15:05 Ответить
На томість починається інша операція-будівництво нового метро
показать весь комментарий
18.12.2023 15:07 Ответить
Влада затіває ще більш витратний процес - вибори.
"Газети замість дронів!".

Партійні газети преЗЕдента та Слуг в усіх областях України.



показать весь комментарий
18.12.2023 15:38 Ответить
Жодного патрона не виробили в Україні. Де дрони, снаряди, патрони, омбумудирування, автомобілі, лікування з власний рахунок - все за свої гроші. Може це війна.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:08 Ответить
А хто тобі скаже, випустили патрони чи не випустили? Може тобі тут повідомити де патронний завод зробили?
показать весь комментарий
18.12.2023 15:57 Ответить
Пiд асфальтом
показать весь комментарий
18.12.2023 16:44 Ответить
Може й під асфальтом, я не знаю.
показать весь комментарий
18.12.2023 19:46 Ответить
все є ,але немає чим стриляти , чи може на склади роблять?
показать весь комментарий
18.12.2023 16:53 Ответить
Класик державного управління генерал Геннадій Москаль з цього приводу сказав би свою геніальну фразу: "пливли-пливли, а вийшли на берег і всрал*сь". Так воно і є, це як дрин по голові зеленої шобли разом із "прослушками" в кабінеті Залужного.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:09 Ответить
А може повну правду сказати? За два роки Війни нічого свого Зельониє не створили. Не кажучи про згорнуті програми з приходим клоунів до влади. МО тільки як один з відділів викачки грошей з бюджету.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:09 Ответить
ну так война -выборы отменены -что вы можете предложить ???
показать весь комментарий
18.12.2023 15:25 Ответить
Пропонують розумні люди практично одні й ті ж необхідні кроки. Але хто у владі на це звертає уваги? У них інша ціль. Красти поки є час. Комплекс самозванців у них на лицях прямо неоном відблискує. Знають, що вони у владі тільки поки війна.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:32 Ответить
Створення уряду національного порятунку з м'яким відстороненням зелених піздунів чисто у медійну сферу. Хай там жирними пиками торгують, поки дорослі дяді будуть розгрібати усе, що вони наворотили.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:39 Ответить
А які там операції? Всі наступальні операції закінчились провалом і на данний момент не мають сенсу.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:09 Ответить
Оборонна теж операція
показать весь комментарий
18.12.2023 15:11 Ответить
Ну якщо немає ресурсів на оборонні операції, то фронт скоро посипеться. Я не думаю, що все настільки поганно, тому мабуть мались на увазі все ж таки наступальні.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:16 Ответить
Не понимаю... А Вы думали -- они для чего в 2019-м во власть ломанулись? Благосостояние народа поднимать?
показать весь комментарий
18.12.2023 15:22 Ответить
все ближче завершення " рашистсько-зелоно операції "Оман"
показать весь комментарий
18.12.2023 15:11 Ответить
Чи знає про це наша політична влада? Як вона ставиться до цієї проблеми?
показать весь комментарий
18.12.2023 15:13 Ответить
А того року тут були ідіоти котрі роздумували,що краще, відразу на москву йти,чи спочатку на кубань завернути?
показать весь комментарий
18.12.2023 15:21 Ответить
не ну в Крыму каву пить помню, про Маскву чет нет
показать весь комментарий
18.12.2023 17:55 Ответить
Давайте чесно, орки продвинулись на 10 метрів під Авдіївкой та є проблеми в сенаті США, а істерія як Киіїв потрапив в оточення. Меньше читайте українських новин і все буде добре
показать весь комментарий
19.12.2023 12:09 Ответить
"по ходу Запад решил бросить Украину" --- так у них і був такий план, спочатку тілами українців виграти час,щоб свою оборонку,війська і так далі підготувати до можливої війни даючи при цьому Україні для війни самий мізер, а тепер,коли після майже двох років уже підготувалися,коли Україна кацапів суттєво ослабила,то стримування кацапів їм уже не так і потрібно. Тільки ідіоти вірять в альтруїстів на заході котрі дуже сильно переживають за Україну.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:26 Ответить
так надо самим шо та делать -ставить страну на военные рельсы - но в правительстве зеленых -говорят -что это не возможно -бизнес свернется и убежит - ну тогда велком ту раша
показать весь комментарий
18.12.2023 15:28 Ответить
Справа в тому,якщо поставити економіку на воєнні рейки то прийдеться закручувати гайки по повній в інших сферах, курс гривні буде космічний, пенсії і інші соціальні виплати суттєво скоротять, зарплати впадуть і так далі. В любому випадку без допомоги заходу буде майже неможливо воювати. Якщо залишитися один на один з кацапами,у котрих економіка в десять разів більша,у котрих вона функціонує а не наполовину знищена,плюс те що вони зброю свою ще роблять то без заходу шансів практично немає
показать весь комментарий
18.12.2023 15:32 Ответить
ну можно сдаться в плен Орде - вы понимаете что они потом будут вытворять - за то что сопротивлялись и воевали - это же типичные четвероногие рептилоиды - они своих то не жалеют и добивают на поле боя ???
показать весь комментарий
18.12.2023 15:35 Ответить
Так здаватися ніхто не буде. Але самостійно Україна не виграє як мінімум і не поверне свої тьериторії до кордонів 1991 року це точно. А може ще втратить ще більше. Тому що кацапи можуть ще воювати років 5 таким темпом як зараз,ми самостійно не зможемо.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:40 Ответить
один выход -глухая оборона и план -"крепость" - если хорошо закопаться и забетонироваться -то страна еще будет держаться несколько лет даже на этих рубежах с минимальными поставками БП - а там хрен его знает - может путлера привалят в кремле
показать весь комментарий
18.12.2023 15:44 Ответить
Не вийде. В нас при владі - ідіоти, які живуть піаром, або просто зрадники. Лідор буде кидати війська на "контрнаступи", доки армію не знищить. Вже новий контрнаступ запланований на 2024 рік. Чим воювати, якщо не дають допомогу - а хз. Хіба що лопатами, як Кулеба патякав.
показать весь комментарий
18.12.2023 16:04 Ответить
Ну по перше найвеличніший не має повноважень для того,щоб керувати армією, цим займається Залужний. І військові у нас уже не такі кретини,що якщо будуть бачити що їх кидають раз за разом на убій то вони як зомбі будуть на таке підписуватися. Все впирається в ресурси. Захід тупо нас помалу зливає, я думаю,що вони за кулісами уже давно з кацапами переговори ведуть і уже про щось домовилися, по крайній мірі з боку заходу скоріше за все було домовлено про поступове зменшення допомоги. А без допомоги ми рік ще може якось протримаємося,потім зброя уже остаточно закінчиться,а економіка накриється мідним тазом, на цбому прийде кінець і прийдеться приймати умови кацапів
показать весь комментарий
18.12.2023 20:15 Ответить
((( та ще й стільки молодих та сильних українців втратимо((
показать весь комментарий
19.12.2023 12:00 Ответить
Скрепоносная армия путина - правопреемник садистов-живодеров Красной армии 1945 года:

https://www.youtube.com/watch?v=_XpSs3yoRSg&t=64s&ab_channel=MarkSolonin
показать весь комментарий
18.12.2023 16:11 Ответить
Пам'ятаєте на початку вторгнення що влада через свій рупор телемарафону повідомляла залишайтеся на місцях,це на кілька тижнів, ну максимум місяців.Це був державний злочин!
показать весь комментарий
18.12.2023 16:01 Ответить
ми і так живемо за рахунок заходу. Невже хтось вважає що нашу економіку зараз підтримують працюючі кав"ярні та ресторани?? Наівно. Якби не західні міл"ярди вливань, ми всі б відчули вже давно справжній стан війни, а так в нас мирна житуха н більшості територїї країни, всі розслабились, і кажуть "Я донатю", і на цьому вважають свою місію виконаною. А це не так. В нас вибору немає.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:46 Ответить
Тому що від початку влада брехала! Був лендліз його як опцію зовсім не використали
,бо бачте за нього треба було в майбутньому заплатити, а так на дурняк байден щось там підкидав потрохи..
показать весь комментарий
18.12.2023 16:10 Ответить
я вас розчарую, що їм обіцяли, те і вони нам обіцяли. Не всі "західні партнери" виконують свої обіцянки. І це геть не пов"язане з владою в Україні. Скоріше з неспроможністю та не готовністю заходу до загрози такого рівня.
показать весь комментарий
19.12.2023 11:57 Ответить
давайте чесно ,а якби не донатили то і тих дронів, які підвозять зараз волонтери захисникам на передку неотримали б.
показать весь комментарий
18.12.2023 17:00 Ответить
ваша правда. Але уявіть, що хлопці підуть з війни, всі разом, і скажуть, та ми також будемо лише донатити. Що тоді?? Донати відрізняються, хтось 10 гривень за півроку кине і кричить ніби то 100 мільонів кинув на дрони чи міношукачі чи старлінки. Звісно, мова не про бабусь з пенсією 3 тисячі гривень, та переконана, що вони донатять більше ніж оті крикуни.
показать весь комментарий
19.12.2023 11:53 Ответить
донатити - це ОБОВ"ЯЗОК МИРНЯКА, а не подвиг!
показать весь комментарий
19.12.2023 11:55 Ответить
Крокодил освежился, слил старые запасы ракет и активно делает резерв новых. Научился воевать против западного оружия. Освоил дроны и подобное.
показать весь комментарий
18.12.2023 15:35 Ответить
Крокодил только в этом году на нефти и газе поднял 280 млд. долларов и через Турцию -Грузию и Казахстан скупает абсолютно все с потрохами
показать весь комментарий
18.12.2023 15:39 Ответить
точно через брак допомоги від союзників????
показать весь комментарий
18.12.2023 15:25 Ответить
тому що, не всю допомогу беремо
https://www.youtube.com/shorts/L2vsLNsbpLg
показать весь комментарий
18.12.2023 15:54 Ответить
Как то неожиданно.
показать весь комментарий
18.12.2023 16:20 Ответить
Ну вот, называется зебилы довоевались.
показать весь комментарий
18.12.2023 16:27 Ответить
На вооружение денег не хватает... То ли дело на прослушку Залужного.
показать весь комментарий
18.12.2023 16:31 Ответить
С Конституцией назрел момент шо-та делать.Типо, если президент со своими безмозглыми пускает бульбы, конституционно а-ту таких (досрачно)...
показать весь комментарий
18.12.2023 16:35 Ответить
Шобы отшить придурков от власти, стать еще одним федеральным округом(на кшталт округа Колумбия). Кацапский Вопрос будет решен раз и навсегда.
показать весь комментарий
18.12.2023 16:41 Ответить
я б був не проти колиб Україна стала 51 штатом США !!!
показать весь комментарий
18.12.2023 16:52 Ответить
...згортають низку операцій через брак західної допомоги, - зебилы жалко пытаются перекинуть проблему с больной головы на здоровую
показать весь комментарий
18.12.2023 16:45 Ответить
Потому что Оманский бенин Нарик с фсбэшником Елдаком и всей Кодлой разворовывают львиную долю этой помощи!!!
показать весь комментарий
18.12.2023 16:47 Ответить
.ука, зебилы живут одним днем ,сначала транжирят налево-направо(дроном за кацапом гоняются), потом начинают экономить.
показать весь комментарий
18.12.2023 16:48 Ответить
Обсяги, які ми маємо на сьогодні, недостатні для нас на сьогодні, тому ми переплановуємо завдання... -.урва, главзэбэ , на четвертый день контрнаступления Залужный требовал это сделать(июнь,июль, август, сентярь,ноябрь, декабрь)... Пол года нужно пока тебе(вам), тэлэпэнь, хоть шо-та дойдет в твою(вашу) безмозглость.
показать весь комментарий
18.12.2023 16:55 Ответить
октябрь
показать весь комментарий
18.12.2023 16:59 Ответить
17.‎12.‎2023

Роман Абрамович зустрівся в Стамбулі з Давидом Арахамією. Подробиці нам невідомі.

18.‎12.‎2023

Як результат "важкої розмови" Блінкена з Туреччиною, до України прибув заступник держсекретаря США у справах Європи та Євразії Джеймс О'Браєн. Питання "Про що там сепаратно домовляються в Туреччині Росія, Україна і Туреччина?" став на порядок денний.

https://timeze2019.blogspot.com/p/blog-page_21.html?m=1
показать весь комментарий
18.12.2023 17:12 Ответить
Які снаряди? Плитка тротуарна і асфальт, ще не кругом покладено, та й Новий рік треба відсвяткувати.
показать весь комментарий
18.12.2023 17:23 Ответить
показать весь комментарий
18.12.2023 17:58 Ответить
Тут хочеться процитувати москальського дєдушкукрилова (стосовно, звичайно не ЗСУ, а взагалі зелених потуг):
- А ви друзья как ні садітєсь...
Скільки б Захід допомоги не надавав все одно він буде винен. ЗЕлені ні при чому, що нічого не зробили в плані озброєнь.
показать весь комментарий
18.12.2023 18:00 Ответить
Зрозуміло, у всіх невдачах винен брак західної допомоги )))))))
То вже стає смішно.
А хочь одного відповідального за 5 підірваних складів БК в УА посадили? А скільки Богдан їздить по фронту? Вільхи? Громів? Патронні заводи аж гудуть по всій Україні, а весільних дронів то вже нема де складати і на кожних 4 військових по пікапу!
А митниця, судді, міністри, опа з презіком багатіють. Вони живуть в свому світі і не причетні до всього.
показать весь комментарий
18.12.2023 19:19 Ответить