10351 посетитель онлайн
9 854 48

Законопроект о мобилизации возвращается Кабмину вместе с наработанными предложениями, - Арахамия

зсу,мобілізація

Сегодня, 11 января, состоялось закрытое совещание с военным командованием и заседание Согласительного совета в закрытом режиме, которое вчера анонсировалось. Речь шла о законопроекте Кабмина по мобилизации.

Об этом сообщил в телеграм-канале глава фракции "Слуга народа" Давид Арахамия, информирует Цензор.НЕТ.

По его словам, присутствовали главнокомандующий Залужный, начальник Генерального штаба Шаптала, министр обороны Умеров, руководство Верховной Рады, главы фракций и комитетов.

Главный вопрос - законопроект №10378 по усовершенствованию мобилизации, военного учета и прохождению военной службы.

"Напоминаю, что его обсуждение проходило в Комитете по вопросам нацбезопасности, обороны и разведки в закрытом режиме, с соблюдением требований законодательства по работе с тайной информацией. Было много дискуссий. Мы понимаем запрос военного командования и готовы идти навстречу. Но не все нормы могут быть поддержаны. Какие-то положения прямо нарушают права человека, какие-то - не оптимально сформулированы. Об этом открыто сказали военному командованию. Но все политсилы поняли и поддерживают необходимость мобилизации.

По результатам совещания, законопроект возвращается инициатору. Одновременно передаем предложения, наработанные на комитете и в рабочих группах. Продолжение следует", - отметил Арахамия.

Топ комментарии
+21
> "Ми розуміємо запит військового командування і готові йти назустріч. Але не всі норми можуть бути підтримані. Якісь положення прямо порушують права людини, якісь не є оптимально сформульовані."

арахламідія знімає з слуг відповідальність: злі військові змушують порушувати права людини, але доблестне шапіто всіх врятує від цього неподобства
показать весь комментарий
11.01.2024 13:23 Ответить
+19
Я так розумію що президента в нас немає, якщо він на виконує свої конституційні обовʼязки.
показать весь комментарий
11.01.2024 13:25 Ответить
+13
Якусь чергову мутотень, каламутить отой Стефанчук!


Для відмивання від непопулярних рішень жалюгідного Зеленського, який на цей час втік за кордон, на сьогодні знову збирають "погоджувальну раду" з участю Залужного. Завдання все те ж - перекласти не популярні рішення на плечі інших. Залужний чітко виклав свою точку зору на попередніх слуханнях - процедура і форми мобілізації - це прерогатива президента і виконавчої влади. Взагалі не зрозуміло при чому тут Залужний. Згідно обов'язків це прерогатива міністерства оборони і Сирського, як командуючого Сухопутними військами.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 23 лютого 2022 р. № 154 Київ

Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки

Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються, ліквідуються, реорганізовуються Міноборони.

Безпосереднє керівництво територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки і контроль за їх діяльністю здійснюють відповідні оперативні командування, а загальне - Командування Сухопутних військ Збройних Сил.
Регламент ВРУ, як дишло, для дурнів, але є ЗАКОНОДАВСТВО
показать весь комментарий
11.01.2024 13:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
> "Ми розуміємо запит військового командування і готові йти назустріч. Але не всі норми можуть бути підтримані. Якісь положення прямо порушують права людини, якісь не є оптимально сформульовані."

арахламідія знімає з слуг відповідальність: злі військові змушують порушувати права людини, але доблестне шапіто всіх врятує від цього неподобства
показать весь комментарий
11.01.2024 13:23 Ответить
Він так завернув, наче військовому командуванню це найбільше потрібно. Тобто преЗеденту не треба, самому Кабміну це як муха при обіді - лише заважає і робить нерви, і самого Арахамію відриває від важливих справ по наповненню державного родинного б'юджету.
показать весь комментарий
11.01.2024 13:42 Ответить
"Вони хотіли...
ми їм не дали цього зробити..
(с) Разом до перемоги! Зі збірною по футболу та "Фавбет"
показать весь комментарий
11.01.2024 19:52 Ответить
Я так розумію що президента в нас немає, якщо він на виконує свої конституційні обовʼязки.
показать весь комментарий
11.01.2024 13:25 Ответить
В розумінні слуг народу " військове командування" не включає в себе "верховного головнокомандувача"
показать весь комментарий
11.01.2024 13:38 Ответить
в нас є *ОПа ЄрЗе...
Але по сутті ви дуже коротко сказали правду. Яку я в силу свого недоліку - багатослівності - дещо конкретизував нижче в
показать весь комментарий
11.01.2024 13:38 Ответить
Недолуге створіння на посаді президента нездатне щось виконувати і за щось відповідати. От вони й затіяли весь цей балаган, щоб скинути "непосильну ношу" з плечей "найвеличнішого". Мови про забезпечення потреб армії, про мобілізацію, підготовку, навчання і матеріальне забезпечення мови тут нема, від слова зовсім. Єдина ціль, щоб в зеленого непорозуміння і його слуг не обвалився рейтинг. То для тої нечисті є найважливішим.
показать весь комментарий
11.01.2024 13:45 Ответить
Якусь чергову мутотень, каламутить отой Стефанчук!


Для відмивання від непопулярних рішень жалюгідного Зеленського, який на цей час втік за кордон, на сьогодні знову збирають "погоджувальну раду" з участю Залужного. Завдання все те ж - перекласти не популярні рішення на плечі інших. Залужний чітко виклав свою точку зору на попередніх слуханнях - процедура і форми мобілізації - це прерогатива президента і виконавчої влади. Взагалі не зрозуміло при чому тут Залужний. Згідно обов'язків це прерогатива міністерства оборони і Сирського, як командуючого Сухопутними військами.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 23 лютого 2022 р. № 154 Київ

Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки

Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються, ліквідуються, реорганізовуються Міноборони.

Безпосереднє керівництво територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки і контроль за їх діяльністю здійснюють відповідні оперативні командування, а загальне - Командування Сухопутних військ Збройних Сил.
Регламент ВРУ, як дишло, для дурнів, але є ЗАКОНОДАВСТВО
показать весь комментарий
11.01.2024 13:27 Ответить
А воючая сочинская обезьяна Агрохимия добровольно идет на фронт?
показать весь комментарий
11.01.2024 13:27 Ответить
Він ніяк не йде. Хоче прикритися законом про захист тварин - мавпочок мобілізувати протизаконно.
показать весь комментарий
11.01.2024 13:46 Ответить
хто знав цю АРАхамію до 19 року ? де це лайно проявило себе в політиці чи на фронті ? а зараз ВОНО велике цабе,млядь,закінчиться це шапіто побачим куди ВОНО буде тікати !
показать весь комментарий
11.01.2024 13:32 Ответить
Поняли что народ такое не схавает
показать весь комментарий
11.01.2024 13:33 Ответить
короче, відморозились з мобілізацією.
Ніхто з них не хоче брати на себе відповідальність перед лохторатом за необхідні непопулярні рішення, зокрема, по мобілізації. Не такої відповідальності хоче ні уряд, ні коаліційна монобільшість, ні агрохімію з боровом стефанчуком конкретно.

Що характерно - не хоче такої відповідальності Зеленський - і це при тому, що Конституція прямо передбачає за президентом таке повноваження (подання до Верховної Ради пропозицій прийняття Закону в сфері оборони шляхом відповідного законопроекту) як функцію, яка може бути виконана тільки президентом без права передачі цього повноваження іншим фізичним чи юридичним особам. ЄрЗе всупереч Конституції примусили виконати цю функцію Уряд, Шмигаля; але і той переклав цю відповідальність на Умерова... Хоча вони всі хотіли, щоб цей проект закону (про мобілізацію) розробив і подав Генштаб або особисто Головнокомандувач ЗСУ Залужний - але тут в них не вигоріло.
показать весь комментарий
11.01.2024 13:36 Ответить
Повністю погоджуюсь з Вами в питанні відповідальності. Зелене шапіто на палає бажанням щоб на них висіло питання мобілізації, принаймі в медійному полі. І тут все просто - рейтинги. Саме рейтинг буде визначати в майбутньому хто пройде в парлемент, як наслідок можливо сяде в якесь крісло в кабміні і т.д. і т.п. Нажаль тут ми упускаємо одне велике "АЛЕ". Саме вже після впровадження нововведень в законодавстві про мобілізацію головним наслідком буде це доля мобілізованих, яка складеться по різному у кожного. Стосовно Залужного. Я б його так не ідиілізував. Так, він один з найкращих військових, який зараз може займати ту посаду, яку він займає. Найцікавіше і важливіше після "АЛЕ"... як би ми не хотіли, він учень радянської військової школи. І методи, як вже показав час, теж часто використовуються відповідні. Давайте чесно, він як Головнокомандувач ЗСУ впливає на процеси мобілізації, хоч законодавчо і чисто юридично ні (ну хто повірить що він стоїть осторонь цього питання). Його пряма мова по цьому питанню приблизно звучить так: "Друзі, мені пофіг яким чином впроваджувати мобілізаційні методи, мені для повноціного функціонування ЗСУ потрібно СТІЛЬКІТО тисяч людей. Методи не важливі, хоч "бусики незламності" чи біготня за чоловіками (інколи голими) по вулицях, піздюлі резервістам в приміщеннях тцк... байдуже... потрібні люди". От нажаль тут криється от ця проблема. Методи по факту не цікавлять нікого. Ні Залужного, ні кабмін, ні Опу, ні ВР... Ніхто з них на 0 не піде. Наслідки відчують лишень кріпосні, тобто ми з вами. Якщо ж глянути глибше, наслідки можут бути на довгу переспективу. Наприклад умовно "вічний" воєнний стан... і багато інших "цікавинок".
показать весь комментарий
11.01.2024 15:08 Ответить
Агрохимія їдь туди звідки ти взявся
показать весь комментарий
11.01.2024 13:36 Ответить
Основна пропозиція, яку підтримує народ України - це скасування обмежень на мобілізацію народних деПутаНів і запровадження їм додаткових стимулів для мобілізації у вигляді дозволу бути мобілізованим разом зі своїми ескортницями і масажистками.
показать весь комментарий
11.01.2024 13:37 Ответить
Хламідійо̀ атвєцтвєнний за мобілізацію українців?
показать весь комментарий
11.01.2024 13:37 Ответить
Чому такі життєво важливі для держави закони пишуть і затверджують люди,яких мало що з Україною зв"язує?Які моментом готові чкурнути звідси,туди до закордонної нерухомості,закордонних маєтків і сімей,які теж за кордоном?Все минуле життя їх,коли вони заробляли і там і сям,провадили бізнеси і з тими та іншими,часто ігноруючи інтереси України говорить про це.Ми їх обрали,неукраїнців,головним чином щоб нас не звинуватили в нацизмі,фашизмі...а нас звинувачують все одно.Ми готові виправити помилку,а нам кажуть ні,ніяких виборів під час війни...Як розплутати цей вузол?..
показать весь комментарий
11.01.2024 13:39 Ответить
А що робить гарант Конституції і верховний головнокомандуючий77 Конституція зобовязує саме ЙОГО цим займатись ,а не ЗСУ. Коли вже в нас буде діяти КОНСТИТУЦІЯ????
показать весь комментарий
11.01.2024 13:40 Ответить
"далі буде", й це "далі буде" - іще довго повторюватиме істота хламідія);
головне, аби це далі було не до часу, доки вже буде запізно...
показать весь комментарий
11.01.2024 13:41 Ответить
Кручу - верчу, обмануть хочу.
показать весь комментарий
11.01.2024 13:41 Ответить
Законопроект подавав сформований вами Кабмін,
місяць над ним працював ваш же комітет з безуглою на чолі,

втрачений місяць часу, місяць хайпу та розхитувань в різні боки,

що ви там зараз пояснювали військовому командуванню, воно тут яким боком до того що законопроект кривий?
показать весь комментарий
11.01.2024 13:42 Ответить
Так что, цирк в ВР сегодня отменяется? А то Юля, например, уже надела своё лучшее платье.
показать весь комментарий
11.01.2024 13:42 Ответить
"Насім Талеб у своїй книзі «Шкура у грі» стверджує, що політики, які наражають когось на ризик, також мусять ризикувати та платити певну ціну.
Коли твоя шкура у грі, ти уникатимеш грубих помилок, будеш приймати розумні рішення. Бо найкращий вчитель - це участь власною шкурою, а на чужих шкурах, як правило, люди не вчаться.
Коли депутати або їх родичі опиняться на нулі, тоді можна не переживати про якість та справедливість законів про мобілізацію. Лише власною шкурою можна буде оцінити, в яких умовах воюють наші воїни і куди та чому подівся потік добровольців.
З полів стане зрозуміло, як доходять до фронту шалені воєнні бюджети та якою є справжня роль волонтерів. Одразу буде зрозуміла якісь команд, рівень зарплат, оснащення, забезпечення зброєю, як виглядають справи з відпустками і вихідними військових. На своїй шкурі стане зрозуміло, як легко можна відпроситися додому або на роботу.
Можливо, зʼявляться ідеї, як збільшити потік добровольців, зняти заборону на озброєння для громадян та на приватні військові структури. Можливо, спаде на думку ідея дерегуляції економіки та ВПК, ліквідація військової бюрократії, скорочення чиновників у тилу.
Звісно, завжди зручно приймати закони, у яких ти захищаєш власну шкуру, проте з легкістю ризикуєш чужими. Але в таких умовах приймаються, як правило, найгірші рішення. Тому той, хто приймає стратегічні рішення, закони про мобілізацію, повинен покласти на стіл власну шкуру!"
показать весь комментарий
11.01.2024 13:54 Ответить
навіщо ви туди Залужного таскаєте?
він буде воювати тим, що ВИ, законодавча гілка влади, йому дасте!
дасте інвалідів - буде воювати інвалідами,
дасте дебілів - буде воювати дебілами.
Генштаб нє є законотворчою інституцією!
показать весь комментарий
11.01.2024 13:59 Ответить
На те є ВЛК і ТЦК.
показать весь комментарий
11.01.2024 14:14 Ответить
***, якась арахамія з сухумського обізяннику вирішує долю України....
показать весь комментарий
11.01.2024 14:01 Ответить
Самі ж хахляри захотіли посадити на шию ВСІЙ України цих ворогів.
показать весь комментарий
11.01.2024 15:03 Ответить
Політичний вирок відклали аж до завтра. Потужно.
показать весь комментарий
11.01.2024 14:02 Ответить
Треба підготувати на сайті презедента вимогу щоб він не байдекував, а підготував проект закону про мобілізацію. Хай виконує свої повноваження.
показать весь комментарий
11.01.2024 14:03 Ответить
Хоч якийсь позитив, а то гнали з цим гівном, як голий до лазні
показать весь комментарий
11.01.2024 14:05 Ответить
Поки у такому законопроекті відсутні положення про об'єднання зусилль, суспільства,влади,іноземних союзників,через створення Уряду Національної Довіри,спільну й активну роботу всього парламенту,всіх депутатів,на справу Перемоги,забезпечення максимально можливої,за нинішніх умов,відкритої комунікації між Армією, владою,пресою,суспільством-це не про мобілізацію,це,про,м'яко кажучи,"людський ресурс" за яким "автори" не бачать ні життів,ні доль,ні своєї відповідальності! За інших умов ця відповідальність не перекидалась би з голови на голову,у пошуках крайнього,і Президент не "никався" б по "неанонсованих візитах" за межами країни у той час коли приймаються доленосні рішення! Приймаються за нього й без нього!
показать весь комментарий
11.01.2024 14:06 Ответить
Просто зрозуміли що в такому вигляді як воно є це викличе тільки негативні наслідки вже для них самих. Тому шукають як хитріше змухлювати. Але все одно їх намагання збудувати авторитарний режим не лишилися непоміченими у владі ЄС і табу на критику української влади вже потроху прибирають.
показать весь комментарий
11.01.2024 14:09 Ответить
https://t.me/irynagerashchenko/12561 Нардепи з Євросолідарності Ірина Геращенко та Олексій Гончаренко в т.ч. і за цей конкретний навмисний пройоб керівництва парламенту ініціювали збір підписів за відставку Стефанчука з посади Голови ВР.
показать весь комментарий
11.01.2024 14:13 Ответить
https://t.me/oleksiihoncharenko/39431 Олексій Гончаренко :
"Ініціював збір підписів за відставку Руслана Стефанчука з посади спікера Верховної Ради. Те, що відбувається зараз в Раді - ганьба!"
показать весь комментарий
11.01.2024 14:18 Ответить
дивне "українське" призвище -ара-хамІя- у парламенті України. як це сталось? питання до 73% зедебілів. Слава ЗСУ!
показать весь комментарий
11.01.2024 14:25 Ответить
Сруться зелені тварі.
показать весь комментарий
11.01.2024 14:40 Ответить
На жаль не "сруться". При такій якості населення вони себе почувають, як злодії-щипачі серед юрби на публічній страті. В якості страчуваного, звичайно, українська Україна.
показать весь комментарий
11.01.2024 15:01 Ответить
Сруться, сруться. Особливо среться гундосий тіктокер.
показать весь комментарий
11.01.2024 15:27 Ответить
Трохи прогнозу не від Нострадамуса.Цей закон , це політичні ігрища влади , яка дискредитувала себе , але хоче залишитись у керма якнайдовше , щоб здати Україну ворогові і бставити це так , що народ сам цього захотів! По перше ціми іграми намагаються знизити довіру до ВСУ і показати владу як захисників громадян від порушення їхніх прав! По друге ,ТЦК так і будуть грести народ на вулицях і в транспорті ! Буде проходити утілізація активного прошарку населення для зниження ризиків народного бунту у майбутньому! Ситуація на фронті буде погіршуватись і кацапи будуть захоплювати нові території повільно але впевнено! Коли ситуація дозріє і народ буде вимагати зупинки бійні , влада запропонує мир з кацапами і її підтримають , бо воювати буде нікому!І влада підпише капітуляцію!Кацапи отримают усе що захопили , а у залишку України будуть оголошені вибори , на яких переможуть прокацапські псевдопатріоти , які будуть за дружбу з кацапами!Далі буде поглинання залишків України по типу Білорусі!Поліцейська держава , яка вичищає незгодних і один нарід!!!!Потім Китай і північна корея теж почнуть воз'єднуватись і Китай буде штовхати Росію ,у якої буде сильна армія , відновити своє положення у Европі , може як СРСР , а може і як російська імперія з польщею і фінляндією , це ж теж ісконно русскіе землі!І попереду підуть залишки населення України , як пішли залишки ДНРії і ЛНРії, як зараз намагаються вигрести окуповані території! І от тут вже буде доросла 3 сівітова війна на Европейському і на Азійському театрі воєнних дій! А весь цей план зараз виконує Дерьмак і його команда з говорящей головой Зеленським! Може я й помиляюсь у деталях , але на місці Путіна я б так і зробив!Дуже реалістичний план на наступні 3-4 роки , та й Китай наче готується до війни в 2027 році!
показать весь комментарий
11.01.2024 14:45 Ответить
"Коли ситуація дозріє і народ буде вимагати зупинки бійні , влада запропонує мир з кацапами і її підтримають"
=================================================================
З великим сумом змушений з прогнозом погодитись. Все до того йде.
показать весь комментарий
11.01.2024 15:07 Ответить
А чого дивуватись? Перепишіть в стовпчик прізвища вищих чиновників та керівників держслужб, поставте поряд з прізвищем тире і напишіть його національність.
Що в результаті?
Ви побачите, що серед всього цього загону "кадрів" майже нема українців, а ті, що мають етнічне походження, запеклі погані хахляри типу того ж Стефанчука або Подоляка.
Хіба можна отримати від такої влади проукраїнське управління державою? Та від цієї правлячої верхівки аж смердить антиукраїнським смородом.
показать весь комментарий
11.01.2024 14:57 Ответить
Українців при владі немає. Тому іде тупо знищення української нації.
показать весь комментарий
11.01.2024 15:28 Ответить
Законопроект который касается каждого - тайная информация????
показать весь комментарий
11.01.2024 15:56 Ответить
№22/214294-еп
Мобілізація державного апарату для осіб 18-60 років в умовах війни
показать весь комментарий
11.01.2024 16:28 Ответить
Чи підтримують політсили необхідність демобілізації тих, хто вже майже 2 роки служить?
показать весь комментарий
11.01.2024 18:44 Ответить