7620 посетителей онлайн
20 639 89

Лукашенко говорит, что Украина якобы нарушила воздушное пространство Беларуси, а ВСУ продвинулись на 30-35 км в Курской области

Лукашенко

Александр Лукашенко, захвативший власть в Беларуси, утверждает, что Украина якобы нарушила воздушное пространство Беларуси.

Как информирует Цензор.НЕТ, заявление Лукашенко публику БелТА.

"Вчера в 18:10 силы ВВС и войск ПВО Беларуси были переведены в повышенную боевую готовность. Готовность №1 у нас называется. Дежурные силы противовоздушной обороны. Дело в том, что (мы подозреваем, что это не впервые) Вооруженные силы Украины нарушили всевозможные правила поведения и нарушили воздушное пространство Республики Беларусь на восточном направлении, совсем рядом от нас в районе Костюковичского района. Вертолет. И также средства РСЗО были переведены в повышенную боевую готовность", - уверяет белорусский диктатор.

"В 19:04 на высоте полтора километра и дальности 6,5 километра силами противовоздушной обороны было уничтожено несколько целей над территорией Беларуси. Ночью и сегодня утром происходит поиск того, что было уничтожено. Мы подозреваем, что это ударные беспилотники. Нарушив воздушное пространство Беларуси, летели из Украины. Над территорией Беларуси мы уничтожили цели", - убеждает он.

"Без ответа любые провокации не останутся", - добавляет Лукашенко.

Он также отметил, что ВСУ продвинулись на 30-35 км на Курском направлении.

"Два дня назад атака на Курском направлении, где они продвинулись на несколько десятков километров - 30-35 уже сегодня. Окопаются там. Ну и вот эта провокация с целью ударов по РФ. Не хотелось бы сегодня этими вопросами в таком ключе заниматься. Но никуда не денешься", - резюмировал он.

Стоит заметить, что российские "Шахеды" во время атак на Украину неоднократно залетали на территорию Беларуси, впрочем Лукашенко об этом молчал.

Топ комментарии
+58
"порушила повітряний простір білорусі" - ти син суки собаки і гангренозних псів а Білорусь не порушувала наш повітряний простір 3 роки бючи ракетами з вашої території? А атака на Київ була не з вашої території?

БІЛОРУСЬ ВОРОГ як би вас Ермак не відмазував
показать весь комментарий
10.08.2024 12:21 Ответить
+40
Україна нічого не порушила навіть якщо щось там й залетіло бо Білорусь = країна агресор.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:21 Ответить
+39
Хлєбало закрий тріпер картопляний...С тобою потім базар буде...
показать весь комментарий
10.08.2024 12:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
лукашенко каже,,,, воно не каже, воно - пистить.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:18 Ответить
...в пшычные усы
показать весь комментарий
10.08.2024 12:38 Ответить
Вуса розійшлись...
Посля довгого смоктання...
Акт звершився...

Посля нього...
Лише язиком стрикотання...
показать весь комментарий
10.08.2024 13:24 Ответить
Де гарантія,що лукадрищ не пошле своїх найманців в курську губєрнію...? в рамках Одкб має повне право..не дарма ж він закликав,щоб інші приєднались--защіщать рашку..
показать весь комментарий
10.08.2024 13:45 Ответить
Да, є така шняга....Але, тоді треба їхнє рішення, офіційне...А лука дрищ ще той...
показать весь комментарий
10.08.2024 16:08 Ответить
звісно гарантій нема, але він буде уникати цього з усих сил, бо він не ідіот, і не буде робити того, що може розхитати ситуацію всередині білорусії.
показать весь комментарий
10.08.2024 17:00 Ответить
Хай менше піз....кає, бо прилетить безпілотник на 30% бульбаської економіки - мозирський нпз і буде пипка!
показать весь комментарий
10.08.2024 12:20 Ответить
Хлєбало закрий тріпер картопляний...С тобою потім базар буде...
показать весь комментарий
10.08.2024 12:20 Ответить
Та його скоріш за все кіндратій хватить..щоб вже скоріше..
показать весь комментарий
10.08.2024 13:40 Ответить
"Потім" це добре, але я б підлатав якийсь приземлений, кацапський Ланцет і запустив його в обхід, через територію рашки на Мозирський НПЗ. Нехай потім збирає залишки того, що прилетіло, і показує на карті звідки.
показать весь комментарий
10.08.2024 22:39 Ответить
"порушила повітряний простір білорусі" - ти син суки собаки і гангренозних псів а Білорусь не порушувала наш повітряний простір 3 роки бючи ракетами з вашої території? А атака на Київ була не з вашої території?

БІЛОРУСЬ ВОРОГ як би вас Ермак не відмазував
показать весь комментарий
10.08.2024 12:21 Ответить
Давно следует усвоить--этот козырь пукин вкинет обязательно, и скорее это решено. Вступление в войну белоруссов! Старый пень явно болеет, ему терять нехер, приказ он отдаст. Конечно риск это большой для бананово-крохмальной страны, санкции их придушат. Но отпетлять это конедло не сможет уже. Ему терять нехер. Нужно быть готовым нам абсолютно. И если что---то глушить сразу не думая из всего! Там запросто по размеру страны той можно поразить всё сразу. Или мы получим удар в спину и потеряем часть запада страны как коммуникацию с НАТО и ЕС. ЖД и авто дороги.
показать весь комментарий
10.08.2024 20:25 Ответить
Україна нічого не порушила навіть якщо щось там й залетіло бо Білорусь = країна агресор.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:21 Ответить
Никогда вы на нас не нападали вы всего лишь любезно предоставили свою территорию для нападения на нас. Ту территорию, граница с которой не укреплялась. К чему? Мы же друзья.
Да и не напали вы по трусости, под Киевом пошло не так. Если бы взяли Киев (а вот *** вам) то кацапам бы открылся заход на Волынь и Ровенщину. Но ***** и вас подставил, а ведь обещал, три дня и готово.
Потому то и в мирных переговорах вы хотите участвовать, чтоб на хребту кацапа, новую дружбу замутить и факт кидалова нивелировать.
показать весь комментарий
10.08.2024 14:05 Ответить
А разве Волынь и Ровенщина не доступны напрямую от Белорусии?
показать весь комментарий
11.08.2024 09:05 Ответить
Нет.
Они стали бы доступны если бы пал Киев. Тогда бы открылся путь через Ровенщину перерезать поставки через Польшу. Всего 300 км.
А так Лукашенко понял шо так просто ***** не победит и очканул дальше помогать.
Потом договорился о нейтралитете с Западом
показать весь комментарий
11.08.2024 14:12 Ответить
"Збройні сили України порушили всілякі правила поведінки та порушили повітряний простір Республіки Білорусь на східному напрямку..." - це слова Таргана.

Світ після закінчення Другої Світової вирішив діяти за правилами, вони визначені резолюціями ООН та іншими міжнародно-правовими документами (з якими рашистьска фашизація та Білорусь погодилися.
Ніякої заяви від українського уряду не потрібно, Білорусь є країною агресором згідно міжнародного права.

Це визначення агресії від ООН. Пункт f каже саме про вас:

Любое из следующих действий, независимо от объявления войны, с учетом и в соответствии с положениями статьи 2, будет квалифицироваться в качестве акта агрессии:

а) вторжение или нападение вооруженных сил государства на территорию другого государства или любая военная оккупация, какой бы временный характер она ни носила, являющаяся результатом такого вторжения или нападения, или любая аннексия с применением силы территории другого государства или части ее;

b) бомбардировка вооруженными силами государства территории другого государства или применение любого оружия государством против территории другого государства;

с) блокада портов или берегов государства вооруженными силами другого государства;

d) нападение вооруженными силами государства на сухопутные, морские или воздушные силы, или морские и воздушные флоты другого государства;

e) применение вооруженных сил одного государства, находящихся на территории другого государства по соглашению с принимающим государством, в нарушение условий, предусмотренных в соглашении, или любое продолжение их пребывания на такой территории по прекращению действия соглашения;

f) действие государства, позволяющего, чтобы его территория, которую оно предоставило в распоряжение другого государства, использовалась этим другим государством для совершения акта агрессии против третьего государства;

g) засылка государством или от имени государства вооруженных банд, групп, иррегулярных сил или наемников, которые осуществляют акты применения вооруженной силы против другого государства, носящие столь серьезный характер, что это равносильно перечисленным выше актам, или его значительное участие в них.
показать весь комментарий
10.08.2024 14:13 Ответить
Хай молиться щоб наші безпілотники не почали до нього літати!
показать весь комментарий
10.08.2024 12:24 Ответить
пнх,хуйловская отрыжка
показать весь комментарий
10.08.2024 13:59 Ответить
Фатализм.
Война идет. Даже на моем диване вероятность погибнуть 50%.
Лично у вас вероятность гибели от прилета по НПЗ процентов >чем 10.
Будете отвечать, чтобы уровнять процент вероятности гибели?
показать весь комментарий
10.08.2024 14:11 Ответить
Най зробить дипломатичну ноту!
Що? Не може? Бо послів в країнах нема? Так це ж стан війни! Так чого воно пистате пистить?
показать весь комментарий
10.08.2024 12:24 Ответить
Ого! Задіяли цілий вертоліт! Мабуть єдиний, який завівся. І виграли трактором своє РСЗВ. Лука бряцяє зброєю!
показать весь комментарий
10.08.2024 12:24 Ответить
*******, не тризди, а звикай уже до землі.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:24 Ответить
Лиш рипнись)
показать весь комментарий
10.08.2024 12:26 Ответить
никто ни куда рыпаться не будет,там вся беларусь простреливаеться,это не кацапстан с уралом ....гайки будут и армии и промышлености
показать весь комментарий
10.08.2024 12:28 Ответить
Зі швейцарії тобі і білорусь ні по чому ?
показать весь комментарий
10.08.2024 12:36 Ответить
Нєвєрю ! Поки не покажеш карту откуда гатовілась нападєніє.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:26 Ответить
Murovej lukosenka eto peregovori sluce rozvala kacapov i licno putlera.Zametim povaru eto nepomoglo
показать весь комментарий
10.08.2024 12:27 Ответить


пішов *****, мразь. за напад на Україну з території ********** будеш висіти на бЯрозі вниз головою з випущеними кишками...
показать весь комментарий
10.08.2024 12:28 Ответить
Бійці «Khorne Group» зі 116-ої бригади пишуть, що в розбитій колоні під Рильськом загинуло майже півтисячі російських військових.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:29 Ответить
Це було зразу зрозуміло.
А коли дозволять написати про розбиту к ипіням танкову засаду років?
показать весь комментарий
10.08.2024 13:06 Ответить
Так вжеш писали,ні?
показать весь комментарий
10.08.2024 13:12 Ответить
фантазії, тим паче після того як було оприлюднено відео ураження, де частина грузовиків втекло, а піхота одразу по кущам чкурнула.
Єдиний недолік хімери, це великий часовий проміжок між ракетами, потрібно було 2-4 комплексами по такій жирній цілі бити одночасно, то може і було б 490. а так +-100 Іванів пішли до кобдзона
показать весь комментарий
10.08.2024 13:35 Ответить
росісяни самі відоси викладали, де трупаки купами лежать у кузовах, і обабіч у довільному порядку..
показать весь комментарий
10.08.2024 13:44 Ответить
" І також кошти (??!!!) РСЗВ були переведені у підвищену бойову готовність", - запевняє білоруський диктатор. Джерело:
Знову перекладаємо через Гугл-перекладач? Адже у цьому випадку срєдства - це засоби.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:30 Ответить
Старому педику обидно,что в рассеюшку зашли на 35км,а к нему нет.Усатый пдр хочет чтоб и в него вошли
показать весь комментарий
10.08.2024 12:32 Ответить
Мазохист говорит садисту:
- Ну сделай мне больно, ну пожалуйста.
Садист отвечает:
- Нет. Никогда!
показать весь комментарий
10.08.2024 13:37 Ответить
Та вони(припізденти)-"один нарид".Те що пиз...ть блазень і лука,все одно і тоже.Головне як в совдепіі-щоб було все "на халяву" і з автомата "газіровка" текла Coca Cola" теж на "халяву".Культ лічності(як в "Саветском саюзе") ніхто не відміняв.Тіки зараз замість ТВ,газет і радіо-кацапський "телеграм".
показать весь комментарий
10.08.2024 12:33 Ответить
Поплічникі країни-терориста, яка відкрито атакувала Україну розповідає про поведінку та порушення простору.
Нехай ще подякує що ЗСУ зелень не дозволила лупити.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:34 Ответить
чмоня, идти на БОЛШОЙ ЧЛЕН.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:34 Ответить
І також кошти РСЗВ були переведені у підвищену бойову готовність", - запевняє білоруський диктатор. Джерело:
"Средства" кацапською не завжди 'кошти" українською.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:34 Ответить
гугл транслайт гулить ...
показать весь комментарий
10.08.2024 12:36 Ответить
Лука заявив, що він обісрався - і по карті показав, де.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:35 Ответить
УКРОНАЦИСТСЬКЕ ТА БІЛАРУСЬКЕ.

1941й рік. Червень.
СРСР готується до вторгнення до Німеччини заплановане на 10 липня. Протягом червня у прикордонні розміновані всі мости, зняті повністю мінні поля. Гітлер б'є першим, радянські війська потрапляють у катастрофічне становище.

2024й рік. Червень.

Бидловояки планують вторгнення на територію Сумщини, Суджа - місце зосередження ударного угруповання. Зняті мінні поля. Не склалося - російська армія застрягла на Харківщині, угруповання не сформовано, резерви пішли під Вовчанськ. Мінні поля не відновлювали. Але наступ на Сумщину не відмінили - відклали. ЗСУ вдарили першими пройшовши по колишнім мінним полям як по паркету на німецьких "Леопардах" у тому числі.

Увага - "ВапрІс"! - хтось ще повинен мати сумнів що ми з вами вірні нащадки фашистів, Україна - Райх, а ЗСУ - вермахт? Шах і мат вам, українці!))

Ну і на останок про Лукашенка котрий ганяє своїх дипломатів верхами від бульби щоби ті "налагодили контакт з США та ЄС та зробили можливим повне перезавантаження відносин Білорусі з Заходом з базуванням тих на засадах дружби та взаємовигідного співробітництва" - це я Лукашенка цитую з листа на адресу Президента Байдена. Бульбофюрер відвів своє бульбовійсько від наших кордонів що вивільнило дві наших бригади. Куди вони підуть - поняття не маю, але є факт. Чого у колгоспника не відняти, так це чуйки на смажене. Щось він таке він вже зрозумів.

Гарного дня, укронацисти! Піду, мемуари Гудеріана почитаю.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:35 Ответить
показать весь комментарий
10.08.2024 12:35 Ответить
Россия и Беларусь являются членами-соучредителями Союзного государства, Таможенного и Евразийского экономического союза, а также осуществляют военное сотрудничество в рамках ОДКБ (на территории Белоруссии расположены два российских военных объекта).
показать весь комментарий
10.08.2024 12:36 Ответить
Усатая жопка на ветке гойДА-лась,
А снизу ВНЕЗАПНО лиса подбиралась
Ворона как карнула сверху на ветке(переклевала мотузку)
Не будет с лисы воротник малолетке(отравилась лиса короче от преизбытка картошки Новичка и сгнила)
показать весь комментарий
10.08.2024 12:38 Ответить
Полизав *****.

Нехай не гавкає. Бо дограється, що ще до нього ЗСУ завітають...
показать весь комментарий
10.08.2024 12:38 Ответить
Знов троллє ****) Чи той знає про 35 км? Нехай карту привезе.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:39 Ответить
А шо не показал откуда они летели?
С 4-х или больше направлений ?
показать весь комментарий
10.08.2024 12:42 Ответить
Приу Лукашенко дуже коротка пам'ять
Забув що прилітало з білорусії
Нехай не хвилюється ---все пригадаємо
показать весь комментарий
10.08.2024 12:42 Ответить
Картина маслом - ***** змушує Таргана якщо не напасти то хоча б своїм звіздєжом змусити Україну повернути посилені війська на охорону кордону.
показать весь комментарий
10.08.2024 12:48 Ответить
Бдит?
показать весь комментарий
10.08.2024 12:53 Ответить
лукашенко " суєтиться" ....не знає,що робити.Дехто каже,що він все знав про Курськ і навіть карти мав
показать весь комментарий
10.08.2024 12:54 Ответить
Доречі, сьогодні з ранку, близько 7:00 бачив колону військової техніки, що рухалась по мінській кільцевій.

Не менше 20 БМП, тентовані МАЗи с причепами та інша пуйня...

І то я на неї дивився не від початку....
показать весь комментарий
10.08.2024 12:58 Ответить
чия колона? Під зетками з аквафрешем?
показать весь комментарий
10.08.2024 13:21 Ответить
Бачив задля. Прапорів не було. БМП пронумеровані доволі крупними цифрами через трафарет білою фарбою.
Номери в різнобій трьохзначні 2хх-3хх.
показать весь комментарий
10.08.2024 15:31 Ответить
*Здалля.
показать весь комментарий
10.08.2024 15:35 Ответить
Номери в різнобій трьохзначні 2хх-3хх.
З двома нулями?
показать весь комментарий
10.08.2024 16:04 Ответить
***** змушує драника повернути війська до наших кордонів ?
показать весь комментарий
10.08.2024 13:37 Ответить
Отож!
показать весь комментарий
10.08.2024 15:41 Ответить
війська макрона були б дуже в тему там. Але ж "союзнички" бл*ха...
показать весь комментарий
10.08.2024 17:49 Ответить
Бульбашгий пі.да.paZZ
показать весь комментарий
10.08.2024 13:07 Ответить
Ну от і ****** трошки повоював
показать весь комментарий
10.08.2024 13:08 Ответить
Це в бульбофюрера така хитрожопа підтримка пуйла. Нічого робити він не буде ,тому що знає, найбільш дальнобійним хаймерсом штати не забороняли нам бити туди куди нам треба, окрім ,поки що, раші.
показать весь комментарий
10.08.2024 13:18 Ответить
.. смердячі кацапи можуть спровокувати **********. Шахеди можуть без всяких перешкод з України повернути на північ і в...бати по житловим будівлям де небудь у Пінську, Гомелі... чи Мозирі... От Вам і прецендент. Життя ********** ще дешевше, ніж життя кацапсячих жителів. Чи то кацапи будуть заморачуватися якімося білорусами... яких вони також за людей не рахують. Більш паскудного народця..ніж русня у світі не знайти.
показать весь комментарий
10.08.2024 13:19 Ответить
Нужно было все таки освобождать беларашку от етой твари. Беларашка стала бы нам союзником или по крайней мере прикрылам бы нам спину, а у ***** наоборот на одного союзника меньше.
показать весь комментарий
10.08.2024 13:22 Ответить
У тебе пропозиція - "принести революцію на багнетах" у БРСР? Ти з тими білорусами хоч раз із подібного приводу спілкувався ? А я до 2014-го з ними не раз говорив безпосередньо У них оцінка Майдану була через призму кацапської пропаганди І ми для них - "бандери" У переважної більшості їх на події в Україні десь такі погляди були - як у кацапів Лише без агресивності Ти тут недавно - почитав-би ти що вони тут писали з 2014-го І то - тут вони ще більш-менш "нейтрально" відсвічували Білоруси переважно - "безхребетні! Хребет їм поляки поламали ще в 16 ст З тих пір їх "актив" ішов у руслі польської політики (а потім - російської) Ти "в курсі" що єдиний народ РОсії (а потім СРСР) що не мав національного руху - це білоруси? Навіть калмики його мали! А білоруси - НІ! Вся "партизанщина" в Білорусі була або прорадянською (під керівництвом НКВС) або простими бандитами Єдині націоналістичні загони які були в БРСР - "Армія Крайова" у західних районах - ПОЛЯКИ! Білоруси без "погонича" жить не здатні!

- Куме! А у чому саме полягає різниця між українцем і білорусом?
- Українець пишається тим, що його нікому загнуздать не вдається, а білорус - тим, що у нього "гуздечка зручная и нигде не натира
ет"!


А якби ми приперлися їх "звільнять від диктатора" - то мали-б уже прямого ворога! Бо нас-би вважали окупантами!
показать весь комментарий
11.08.2024 07:14 Ответить
смердюча,протухша пюреха,щось там вимирає?
показать весь комментарий
10.08.2024 13:32 Ответить
всрався
показать весь комментарий
10.08.2024 13:42 Ответить
от *********** ****.............................................снова колхозный стратег проснулся................
показать весь комментарий
10.08.2024 13:56 Ответить
Олександр Лукашенко, який захопив владу в Білорусі, стверджує, що Україна нібито порушила повітряний простір Білорусі

Він ствержує, що Україна порушила а не нібито порушила.
показать весь комментарий
10.08.2024 14:01 Ответить
Картонну ядерку виводь, Мудіщев. Заправ содєржимим чемоданчиков і по Воронєжу, по Воронєжу.....
показать весь комментарий
10.08.2024 14:10 Ответить
Есть смысл заезжать так далеко? Многовато подбитой техники в телеграм каналах. Уязвимость будет только расти.
показать весь комментарий
10.08.2024 14:12 Ответить
Я думаю если зайти в Белорашку хоть одной ротой, то сдаваться там будут батальйонами ))) Никто за бульбо фюрера воевать не будет.
показать весь комментарий
10.08.2024 14:25 Ответить
Лука давно должен висеть в петле, а Білорусь должна бути вільна.
показать весь комментарий
10.08.2024 14:51 Ответить
Чисто поц.
показать весь комментарий
10.08.2024 16:03 Ответить
Лука, то піди кинься головою в гівно.
показать весь комментарий
10.08.2024 16:09 Ответить
Вусатий казкар
показать весь комментарий
11.08.2024 12:19 Ответить