13595 посетителей онлайн
7 800 67

Россияне заявили об атаке беспилотников на газоперерабатывающий завод под Астраханью и НПЗ в Волгограде. Минобороны отчиталось о сбивании 70 БпЛА. ВИДЕО

Этой ночью БПЛА атаковали газоперерабатывающий завод под Астраханью, а также повторно ударили по НПЗ в Волгограде. Силы ПВО также работали в Ростовской и Воронежской областях.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщают российские СМИ.

Ночью вводились временные ограничения в аэропортах Волгограда, Астрахани, Казани, Нижнекамска, Саратова и Ульяновска.

"Силы ПВО за ночь перехватили и уничтожили 70 БПЛА ВСУ над регионами России", - сообщило минобороны РФ.

Астраханская область

Как сообщил губернатор региона Игорь Бабушкин, беспилотники атаковали объекты инфраструктуры, в частности топливно-энергетического комплекса. По его словам, во время падения одного беспилотника произошло возгорание. Предварительно, пострадавших нет.

Местные жители в свою очередь сообщают об атаке на газоперерабатывающий завод в Ахтубинске. Они отмечают, что прогремел по крайней мере один взрыв, а также рассказывают о яркой вспышке в небе и работе ПВО. На месте удара возник пожар.

Астраханский газоперерабатывающий завод - один из ключевых энергетических объектов РФ, обеспечивающий переработку газового конденсата и производство бензина, дизельного топлива и не только.

Завод влияет на военно-промышленный комплекс России, поскольку топливно-энергетический сектор является основным источником финансирования оборонной сферы.

Волгоградская область

По меньшей мере 50 взрывов насчитали жители Волгограда во время работы ПВО. Как сообщил губернатор Андрей Бочаров, на область была осуществлена массированная атака беспилотников. Он подчеркнул, что большая часть БПЛА перехвачена, пострадавших нет. В результате падения обломков возникли локальные возгорания.

Предварительно, была попытка атаковать местный НПЗ, принадлежащий "Лукойлу". После этого в нескольких районах отключился свет.

Ростовская и Воронежская области

Над Ростовской областью сбито 29 беспилотников, сообщил врио губернатора Юрий Слюсарь. Пострадавших нет.

В Воронежской области уничтожено несколько БПЛА, сообщил глава региона Александр Гусев. Предварительно, пострадавших и разрушений нет.

Топ комментарии
+10
до ГПЗ від Запоріжжя 1000 км. Добрий результат. Щонайменше три устанвки пошкоджені, сподіваюсь до такого стану, що їх можно вважати знищеними.
показать весь комментарий
03.02.2025 07:13
+5
ну, на еспресо звісно не журналісти , а одні спєци по нафтопереробці.
показать весь комментарий
03.02.2025 08:13
+4
Заодно могли б атакувати і військовий полігон Ашулук, розташований в Астраханській області на схід від залізничної станції Ашулук. Призначений для випробування озброєння зенітно-ракетних військ ППО.
показать весь комментарий
03.02.2025 06:51
Комментировать
Сортировать:
Заодно могли б атакувати і військовий полігон Ашулук, розташований в Астраханській області на схід від залізничної станції Ашулук. Призначений для випробування озброєння зенітно-ракетних військ ППО.
показать весь комментарий
03.02.2025 06:51 Ответить
11 січня 2024 року полігон Ашлук був включений до списку блокуючих санкцій США у зв'язку з передачею балістичних ракет Північної Кореї російській армії для використання під час російського вторгнення в Україну.

23 лютого 2024 року полігон включили до санкційного списку країн ЄС, оскільки "він використовується для випробувань зенітних та інших типів ракет, які використовуються російськими військовими у загарбницькій війні проти України".
показать весь комментарий
03.02.2025 06:54 Ответить
Він дуже великий, багато майданчиків. Хиба що по РЛС біля точки К...
показать весь комментарий
03.02.2025 07:08 Ответить
Чи власне по станції, коли там буде черговий ешелон.
показать весь комментарий
03.02.2025 07:10 Ответить
ну, це як по бескрайньому степу дронами бити.
показать весь комментарий
03.02.2025 07:14 Ответить
З космосу добре видно куди дронами бити.
показать весь комментарий
03.02.2025 07:17 Ответить
з космосу то добре видно, але інерціалка дрона не дозволяє зменшити КВО дрона хоча би до 50 метрів. Тому буде "по степу".
показать весь комментарий
03.02.2025 07:24 Ответить
до ГПЗ від Запоріжжя 1000 км. Добрий результат. Щонайменше три устанвки пошкоджені, сподіваюсь до такого стану, що їх можно вважати знищеними.
показать весь комментарий
03.02.2025 07:13 Ответить
Тепер пора "пафтарить" по нафтоперекачуючих станціях на "Дружбі"... Лука "запхнув язика в сраку" - мабуть, боїться, щоб ми останню нитку нафтопроводу не перерізали... Бо через місяць вже треба на поля виганять трактори - з плугами та сівалками... А вони, гади, без пального працювать не будуть... І купить нема в кого - сидить на тій "Дружбі", як кліщ на собачому "х*ю", бо "смоктать" більш нізвідки не може...
показать весь комментарий
03.02.2025 07:44 Ответить
Мозир може пару місяців працювати на своїх запасах резервуарного парку, які він завбачливо підтримує, через те, що гілка МНП давно нормально вже не працює через регулярні удари по НПС "Десна", "Стальной Конь" і "Становая". МНП на новополоцький "НАФТАН" працює справно, на ті НПС ще ні разу не прилітало. Тому посівна у БРСР пройде більш-менш нормально.
показать весь комментарий
03.02.2025 08:11 Ответить
Того й кажу, що треба "пафтарить" - щоб у Луки не з"явилося бажання допомогти "старшому брату" з пальним для бойової техніки... "Своя сорочка до тіла ближча..."
показать весь комментарий
03.02.2025 08:26 Ответить
НПС "Десна" (Брянська обл., від кордону 70 км) - 26 грудня
ЛПДС "Стальной Конь" (Орлоаська обл., від кордону 170 км) - 14 і 22 грудня
НПС "Становая" (Ліпецька обл., від кордону 280 км) - 15 березня.
І далі буде.
Це що я пам'ятаю, а думаю що я до того і не все знаю, бо мені на стіл не приносять доклади про ураження МНП "Дружба".
МНП "Дружба" під час війни вже ніколи нормально працювати на Мозир не буде, і діяльність цього МНС практично буде закінчуватись "тупіком" у Орловській області ( у кращому випдку, а то і взагалі у Ліпецькій).
показать весь комментарий
03.02.2025 09:59 Ответить
А хіба залізницею привезти не можуть?
показать весь комментарий
03.02.2025 08:37 Ответить
Можуть... Але ти не враховуєш кілька факторів:
1. Обсяги поставок нафти (у порівнянні) між цистернами і трубопроводом.
2. Наявність відповідного уцистернового парку.
3. Пропускна спроможність залізниці.
показать весь комментарий
03.02.2025 08:59 Ответить
Я це знаю, але є така річ, як крайній випадок. Тому посівну без паливно-мастильних матеріалів навряд чи залишать.
показать весь комментарий
03.02.2025 10:48 Ответить
Мене посівна в БРСР не цікавить... Простий народ у них не так і провинився - щоб їх голодом морить... Головне - щоб Лука не зробив з БРСР поставщика пального для кацапів...
показать весь комментарий
03.02.2025 10:54 Ответить
можуть. З расії. Але ж там теж нарастають проблеми з цим на європейскій частині. Не просто так вже майже рік імпорт палива з росій став.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:33 Ответить
Продовжуйте без зупину!!!
показать весь комментарий
03.02.2025 07:21 Ответить
Бавовна завітала 😍
показать весь комментарий
03.02.2025 07:45 Ответить
Вчора по еспресо розповідали, що більшість НПЗ, які ми атакували раніше, знов працюють. Так, скоріше за все, буде й з цим.
показать весь комментарий
03.02.2025 07:47 Ответить
ну, на еспресо звісно не журналісти , а одні спєци по нафтопереробці.
показать весь комментарий
03.02.2025 08:13 Ответить
Беспилотник с его 30 кг взрывчатки много вреда не нанесет .Чтобы полностью разрушить нужны ракеты
показать весь комментарий
03.02.2025 08:32 Ответить
якщо би ви хоч раз були на НПЗ, і бачили своїми очами установку ЕЛОУ-АВТ, то тоді могли би розуміти, що навіть вибух у потрібному місці ієї установки може її пошкодити до такого стану, що на її відновлення знадобиться пів-року, аце може знизити річний обсяг переробки заводу на один, чи навіть три мільйона тон нафти, залежно від потужності цієї установки. Все обладнання на такому віробництві вкрай вразливі. І журналісти еспресо не читать підручник Скобло " Процеси та апарати нафтопереробної та нафтохімічної промисловості", тому все що вони пишуть з приводу ударів по НПЗ, деліть на десять. А краще на сто.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:28 Ответить
Ось про що йдеться:

https://espreso.tv/ekonomika-ne-slid-pereotsinyuvati-udari-po-rosiyskikh-npz-investitsiyniy-bankir-fursa

"Не слід переоцінювати наші удари по російських НПЗ. Так, це гарно горить й вибухає, мені це подобається. Так, росіяни змушені витрачати кошти на ремонт. Втім, всі ці заводи ремонтуються. Насправді якщо подивитись на список заводів, по яких ми завдавали ударів за останній рік, то всі вони працюють. НПЗ, по яких ЗСУ завдали ударів нещодавно, зараз росіяни виводять в ремонт, але згодом і вони запрацюють. Це величезні обʼєкти, які відновлюються досить швидко. Тому щодо ефекту таких ударів, то його мало", - пояснив Фурса.
показать весь комментарий
03.02.2025 09:33 Ответить
чому Фурса не пояснив, скільки часу треба на ремонт згорівшої ЕЛОУ-АВТ?? а скільки часу треба на ремонт установки каталітичного риформінгу після вибуху та пожеж?? А скільки часу займає виготовлення нової АВТ, її транспортування за тисячу або тисячі кілометрів, а потім ще і на її монтаж і запуск?? Чому Фурса про це не розповів у своєму інтерв'ю? Може про це журналіст у нього не питав?
Ще раз повторю - журналісти еспресо не читать підручник Скобло " Процеси та апарати нафтопереробної та нафтохімічної промисловості", тому все що вони пишуть з приводу ударів по НПЗ, деліть на десять. А краще на сто.
показать весь комментарий
03.02.2025 10:13 Ответить
Так дуже легко перевірити. Заходимо в гугл і пишемо "РФ НПЗ возобновил работу атака БПЛА". І дивимося результати. Вони дійсно їх ремонтують.
показать весь комментарий
03.02.2025 12:13 Ответить
так, ремонтують. Поцікавтесь у гуглі термінами ремонту установки ЕЛОУ-АВТ після лучання дрона. Якщо знайдете , то за посилання буду дуже вам вдячний.
показать весь комментарий
03.02.2025 12:45 Ответить
https://smotrim.ru/article/3786768
https://novostivolgograda.ru/news/2024-04-10/lukoyl-vosstanovil-povrezhdennuyu-ukrainskim-bpla-ustanovku-na-npz-v-volgograde-5051829
https://finance.rambler.ru/business/52590186-na-volgogradskom-npz-vnov-zapustili-povrezhdennuyu-ukrainskim-dronom-ustanovku-pererabotki-nefti/
https://abnews.ru/ug/news/volgograd/2024/4/10/lukojl-vosstanovil-povrezhdennuyu-bpla-ustanovku-na-volgogradskom-npz
https://m.business-gazeta.ru/news/622062
https://m.business-gazeta.ru/news/622062
З срунета, бо наші просто про таке не пишуть.
показать весь комментарий
03.02.2025 12:53 Ответить
так, ви накидали мені купу російського пропагандонського лайна, але не відповідь на терміни ремонту хоч якоїсь конкретної установки ЕЛОУ-АВТ, ураженої дроном. А реальність така, що після невеликої кількості атак на НПЗ у минулому році загальний обсяг переробки нафти на росії знизився до приблизно 267 мільйонів тонн (5,4 мільйона барелів на добу) - це найнижчий рівень з 2012 року. А експорт всіх видів пального, включно з мазутом, дизельним паливом, нафтою та авіагасом зміг досягти тільки 113 мільйона тонн, що на 9,1% менше, ніж у 2023 році. Мабуть це від того, що вони там все швидко ремонтують.
Звісно, ви можете читати різну ***** з наросії, я сам це моніторю, але не треба так наївно все це сприймати за правду, що інколи роблять і деякі наші недолугі журналісти. Спробуйте більш критично підходити до інформації.
показать весь комментарий
03.02.2025 13:14 Ответить
Я за те, щоб не займатися шапкозакидництвом. Ремонтують НПЗ? Ремонтують. Може не блискавично, але ремонтують. Лайно пропагандистське, кажете? Я ж написав, чому дав саме ці посилання. Бо наші просто про таке НЕ ПИ-ШУ-ТЬ. І я не моніторю їхні ресурси. Просто Ви попросили посилання і я їх Вам надав. Хочете, щоб були докази з грифом СБУ та ГРУ? Ну, вибачте, таких у мене немає. І Вам раджу не плекати марних сподівань щодо тотального виносу нашими БПЛА кацапської нафтоперерорбної галузі. Надто у багатьох тут завищені очікування. Свого часу так було з абрамсами та ф-16. От дадуть і ми неодмінно перемежомо. Ну дали - і що?
показать весь комментарий
03.02.2025 13:22 Ответить
ремонтують, але самі знаєте - "ламать нє строіть", це значно легше. Тому і у цоьму році динаміка зменшення переробки теж буде така сама, якщо не більше.
Наші багато про що не пишуть, і це часто для пользи діла, щоб наші західні партнери у своїх парламентах не пускали псевдогуманістичну "піну" (до речі часто оплачувану тими ж російськими нафтовими грошим).
Я регулярно моніторю іх ресурси, тому в курсі їх шапкозакидництва.
Тотального виносу не буде, бо до Омського, Ачинського і ще купи інших НПЗ ми не дотягнемся, але з набраним темпом уражень кризу у галузі створим. Головне - не зупинятись. І сподіваюсь мої очікування на зниження нафтопереробки ще на 8% ще до літа не є завищеними.
Щодо абрамсів та F-16, то ви знов маніпулюєте (чи помиляєтесь, це самі вирішуйте). Абрамсів нам дали 31 штуку, а F-16 півдюжини, і то без ракет дальнього радіуса, ДРЛВ і Link16. І це для тих, хто розуміє, з самого початку виглядало як "відїбіться", а не для перемоги.
Що далі?? Далі - ******* нафтопереробну галузь зростаючими темпами, бо поки що завадання ударів по електрогнерації і газокомпресорним станціям наші партнери, м'яко кажучі, не схвалюють.
показать весь комментарий
03.02.2025 13:58 Ответить
Як тут ******* слово "маніпулювати".... Чиєю свідомістю я тут маніпулюю? Вашою? Ну і як - Ви вже це відчули? Страшно?

Є факт: всі хотіли абрамси та ф-16. Так само як і хотіли атакамси. Ну і? Невже можна було щиро сподіватися на те, що нам їх дадуть у необмежених кількостях? Особливо з таким персонажем як бідон? З самого початку війни нам давали крихти або взагалі нічого не давали. Тому наївно було думати, що з ракетами, танками та літаками буде якось по-іншому. Всі люди притомні це розуміли. Не розуміли лише наївні та недалекі.

Ну а а з тим що треба продовжувати бити по НПЗ, я згоден. Просто не треба боятися визнавати, що ефект від цього не буде таким відчутним, як на це сподівається більшість людей. І не намагатися все обзивати "пропагандистським лайном" лише через те, що інформація тобі не подобається.
показать весь комментарий
03.02.2025 16:02 Ответить
я можу припусти, що ви не маніпулюєте, а просто помиляєтесь.
ще раз, до чого тут абрамси, якщо ми обговорювали удари по НПЗ і їх ефективність?
вам прийдеться змиритись з тим, що ефект від ударів по НПЗ буде відчутним, якщо збережеться темп ударів, як у січні. За весь минулий рік по НПЗ було завдано двадцять шість ударів, а за січень цього року вже сім, не рахуючи двох ударів ще сьогодня.
А те що пишуть на офіційних сайтах рф і є пропагандистським лайном, і воно мені звісно ж не подобається, хоча я і вимушений його читати для співставляння з іншою інформацією.
показать весь комментарий
03.02.2025 16:29 Ответить
Це називається "аналогія". Я порівнював ефект від очікувань, які люди покладали на абрамси та ф-16, з очікуваннями від ударів по НПЗ. І в тому, і в тому випадку вони (очікування) є перебільшеним. Так зрозуміло?
І мені не "доведеться змиритися" ні з чим. Я дуже спокійно ставлюся до ударів по НПЗ. Це просто ще один засіб вогневого впливу. Не більше і не менше. Я не з тих, хто стрибатиме до стелі і верещатиме "ми ще один НПЗ в'*****! русні *****!!" після вдповідної новини на цензорі.
З срунета я навів посилання тому, що наші ЗМІ про відновлення роботи НПЗ не писатимуть. Просто щоб не засмучувати публіку. Ну бо так всі раділи, а тут кацапи вже все відремонтували. Не будемо травмувати психіку людей.
показать весь комментарий
03.02.2025 17:26 Ответить
аналогія трохи кульгає, бо за минулий рік тільки 26 завданих ударів спричинили двозначний обвал виробництва у нафтових компаній. Звісно, завжди будуть ікпсерди, які чекали на 50-тивідсоткове падіння, але це іх проблеми.
Щодо наших ЗМІ, то не чекайте що вони будуть писати про хід відновлення установки АВТ на Волгоградському заводі, бо про це ніхто не знає достеменно, а переказувати брехню з російських ресурсів розуму ще вистачає.
показать весь комментарий
03.02.2025 18:37 Ответить
Я, здається, досить чітко написав. Не про те, що ефекту немає або він незначний, а саме про ЗАВИЩЕНІ очікування. Як люди уявляли собі, що армади абрамсів та ескадрильї ф-16 поїдуть та полетять визволяти окуповані території до кордонів 1991 року. Так само і тут: люди читають про удари по НПЗ і думають, що ось-ось кацапська нафтопереробна галузь накриється мідним тазом. І в тому, і в тому випадку є ЗАВИЩЕНІ очікування, а є сувора реальність. І сувора реальність полягає у тому, що запас міцності у русні досить великий. І проявляється це у тому, що вони доволі оперативно відновлюють виробництво на пошкоджених підприємствах. Звісно, що наші ЗМІ про це не будуть писати, щоб населення і далі перебувало у створеній ним же ілюзії. Навіть якщо це правда, а не ІПСО. Це ж очевидно.
показать весь комментарий
03.02.2025 20:56 Ответить
Здивований, що таку просто думку доводиться вже котрий коментар пояснювати. Невже це так важко зрозуміти?
показать весь комментарий
03.02.2025 20:59 Ответить
ви знову про абрамси))) я ей ваш абзац пропущу, бо я вам поясюав вже двічі, що то інша тема.
Ті люди, у яких завищені очікування щодо ударів по російській нафтопереробі, то це їх проблеми сприйняття реальності, і ніхто це змінити не може. Запас міцності у ВПК рф досить великий, але нафтопереробка - це вузьке місце, і проявляється це у тому, що у випадку ураження високотехнологічної ланки виробнитва, як то - установок атмосферної трубчатки, колон каталітичного риформінгу або гідрокрекінгу, то ремонт перед пуском технологічного процеса може займати від деількох місяців до пів-року. Вже не кажучі про таку установку як ЕЛОУ-АВТ, бо якщо вона перетворюється на металолом, то нову можно виготовити тільки на "Волгограднефтєхіммаш" або на "Пєнзахіммаш", а це мінімум півроку авральної роботи, а потім цю 45-метрову ***** діаметром 4,5 метра транспортувати на певний НПЗ, підняти, змонтувати всю начинку і обладнання і запустити у техпроцес. Тому про оперативність пишуть на російських ресурсах. І слава богу, що у більшості наших журналістів вистачає розуму не калькувати цю пабєдну ***** з російських ЗМІ. Бо це ІПСО. Це ж очевидно. Здивований, що таку просто думку доводиться вже котрий коментар пояснювати. Невже це так важко зрозуміти?
показать весь комментарий
03.02.2025 22:54 Ответить
Ви і все інше пропустили. Причому вкотре. Я так розумію, Вам подобається нагромаджувати довжелезні коментарі та ходити по колу. Про ЕЛЛОУ-АВТ Ви вже писали, як, втім, і про все інше. Причина проста: Вам ХОЧЕТЬСЯ, як і більшості людей тут, щоб нафтопереробка у русні припинилася взагалі. Як колись всі мріяли про те, як обвалиться ціна на нафту і у кацапів настане апокаліпсис. Або курс рубля впаде до історичного мінімуму. Або що бідон обкладе московитів санкціями з пекла. Після 2022 року всі почали покладати сподівання на різні вундервафе, включаючт Ваші улюблені абрамси. І? Що ми маємо у сухому остатку? А нічого, власне. І ніби й журналісти все правильно роблять і не перепощують кацапстькі іпсошні висєри. А у русні все ніяк не починається повний звіздєц. А шо ж таке? А чому так? То може все через ЗАВИЩЕНІ ОЧІКУВАННЯ? Через наївну віру в дива?

Здивований, що таку просто думку доводиться вже котрий коментар пояснювати. Невже це так важко зрозуміти?
показать весь комментарий
04.02.2025 00:28 Ответить
насправді ви не можете знати, чого я хочу, бо я вам про це не писав, тому все інше - це ваші домисли, як і про мої начебто улюблені абрамси тим більше. Схоже абрамси у вас особливо хвороблива тема.
Не здивований, що таку просту думку ви не можете осягнути вже котрий коментар, бо пам'ятаю ваше "геніальне ессе" по виробництву колоксиліну на шкарпеточній фабриці.
показать весь комментарий
04.02.2025 00:47 Ответить
А-а-а... Ну тоді все ясно. Ну бо ж нормальна людина все давно б зрозуміла.

Міг би і не марнувати час...
показать весь комментарий
04.02.2025 00:55 Ответить
я зовсім не марнував час, а хотів додати у меморіз ще одне "геніальне ессе" від знавця хімічних технологій. Дякую за поповнення.
показать весь комментарий
04.02.2025 01:12 Ответить
Про таких як ви кажуть "старість вкрила сріблом його голову, але не перетворила на золото те, що всередині". Ось з цим і живіть...
показать весь комментарий
04.02.2025 07:37 Ответить
приходьте ще через пару місяців з "геніальними ессе" у галузі хімічних технологій. Моїм колегам сподобалось. Кажуть - давай ще.
показать весь комментарий
04.02.2025 08:03 Ответить
Прийшли Ви, а не я. Ну і вчергове отримали. Їжте та не обляпайтесь.

P.S. Витратити купу часу на суперечки щодо думки, яку висловив навіть не я. Нагадую тим, хто страждає на старечий склероз: про неефективність ударів по НПЗ сказав не я, а Фурса. Я просто розвинув і доповнив його думку.
показать весь комментарий
04.02.2025 08:11 Ответить
не переймайтесь, готуйте ще чергову тему для дискусії, бо я вже пообіцяв колєгам ще півгодини развлєкухи через пару тижнів.
показать весь комментарий
04.02.2025 08:16 Ответить
Пенсам на лавочці біля під'їзду? Не забудьте ще бабусь з сусідніїх під'їздів. покликати. Ну щоб гулянка була повноцінною.
показать весь комментарий
04.02.2025 09:58 Ответить
що ж ви так хворобливо реагуєте? чи зачепило так? Сподіваюсь, ви шадалі ще зможете збагатити мою колекцію.
показать весь комментарий
04.02.2025 10:32 Ответить
Запам'ятайте: все, що пов'язано з хворобами стосується виключно вас. Саме Ви продовжуєте цей млявоплинний маразм замість того, щоб поставити крапку і заспокоїтися.
показать весь комментарий
04.02.2025 11:21 Ответить
та ні, продовжуйте-продовжуйте, хоча я і прграв парі, бо мені сказали, що це продовдиться і на наступний день, а я не повірив. Тому прийдеться трохи проставитись, але скучно ввечері не буде.
показать весь комментарий
04.02.2025 12:11 Ответить
"Лукойловські НПЗ відновить важкувато - вони, в основному, провели модернізацію шляхом установки критично важливого обладнання американського виробництва. А "Лукойл" - давно під санкціями. І воно таке "об"ємне", що в "посилку, як мікрочіпи, не запхнеш...
показать весь комментарий
03.02.2025 08:29 Ответить
Судячи по коментаріям з відео, кацапи в захваті від атак!
Такі перли видають, аж вуха завертаються...
показать весь комментарий
03.02.2025 08:32 Ответить
Ну так "двіжуха, аж вітер в вуха".
показать весь комментарий
03.02.2025 08:41 Ответить
БПЛА атакували газопереробний завод під Астраханню
Готуємось до відновлення транзиту газу до Європи.
показать весь комментарий
03.02.2025 08:35 Ответить
по перше - це ніяк не повязано між собою, а подруге - при вашрму житті ви вже не побачите транзиту газу з росії до ЄС через Україну.
показать весь комментарий
03.02.2025 11:01 Ответить
Хотілось би вірити, що то не життя моє так швидко закінчиться.
Бо зєлєні, судячи з заяв, вже готові, тільки від Європи відмашки чекають, а Європа теж не сильно проти.
показать весь комментарий
03.02.2025 11:06 Ответить
зелені зараз у вимушеному полоні у суспільства, так що можете за своє життя не переживати, будете жити довго. Щодо Європи, то вона не вся складається з Угорщини, Словакії та Австрії.
показать весь комментарий
03.02.2025 11:11 Ответить
Сподіваюсь, що ніякого відновлення транзиту не буде.
Поки у русні є гроші, у них є м'ясо на фронті.
Тільки гроші закінчаться, м'ясний потік миттю припиниться.
Ніяка пропаганда вже давно не діє. Це лише приправа до власне гарніру - купи срублів.
показать весь комментарий
03.02.2025 11:13 Ответить
через Україну вже не буде.
показать весь комментарий
03.02.2025 11:16 Ответить
Газ та "газовий конденсат" - різні речі. Конденсат - це напівлеткий нафтопродукт. При низьких температурах перебуває у рідкому стані. При високих - газоподібний. Його ректифікують та за допомогою каталітичних процесів доводять до кондиції рідкого пального (бензинів, авіагасу та дизельного пального)...
показать весь комментарий
03.02.2025 11:19 Ответить
Та вже вище пояснили.
показать весь комментарий
03.02.2025 11:21 Ответить
а чому Деніс а не Денис?
показать весь комментарий
03.02.2025 11:40 Ответить
Памилка.
показать весь комментарий
03.02.2025 11:40 Ответить