8583 посетителя онлайн

Украине никогда не обещали членство в НАТО в рамках мирных переговоров с РФ, - Рютте

Марк Рютте заявил, что Украине не обещали членство в НАТО

Генеральный секретарь НАТО Марк Рютте заявил, что Североатлантический Альянс никогда не обещал Украине членство как часть мирного соглашения с Россией.

Об этом он заявил во время пресс-конференции по итогам встречи министров НАТО, информирует Цензор.НЕТ.

"В Вашингтоне НАТО взяло на себя обязательства относительно будущего членства Украины в НАТО, но не было конкретного согласования, что когда начнутся переговоры относительно мира и завершатся, то они точно завершатся членством в НАТО", - пояснил он.

Генсек Альянса отметил, что вступление Украины в НАТО вероятно, но "это не было четко указано".

По словам Рютте, главная задача - обеспечить, чтобы российский диктатор Владимир Путин никогда не попытался напасть на Украину снова.

"Это критически важно. Мы говорили об этом вчера, мы можем поговорить об этом через 10 минут, мы можем придумать 5-10 вариантов, каким образом обеспечить эти гарантии для Украины в будущем. Но никогда Украине не обещали, что в рамках мирных договоренностей будет членство в НАТО", - подчеркнул глава Альянса.

Напомним, ранее президент США Дональд Трамп заявил, что считает членство Украины в НАТО "маловероятным".

Также министр обороны США Пит Гегсет заявил, что США не считают членство Украины в НАТО реалистичным результатом мирного урегулирования войны.

Топ комментарии
+20
Треба мати свою ядерку і ложити болт на всіх цих п...ів
показать весь комментарий
13.02.2025 18:57 Ответить
+13
Агов, фанати "сталевого" Трампа який все виришить бо він не старий пердун Байден, вам не здаєтся шо пішов повним ходом та наберае швідкість шодо України
показать весь комментарий
13.02.2025 18:59 Ответить
+13
Свою ядерку з блазнями-зрадниками у владі НЕ ПОБУДУЄШ!
показать весь комментарий
13.02.2025 18:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Але ж раші весь світ винен за те, що вони "врятували" світ від фашизму і все норм, чому би нам не винен за те, що ми прожили під рашею 400 років?
показать весь комментарий
14.02.2025 09:27 Ответить
А на хріна воноїм треба.
показать весь комментарий
13.02.2025 18:55 Ответить
Ще раз питаю , а навіщо їм наші проблеми ? Тільки не потрібно розповідати тут гівномарафонівську маячню про те що путлєр нападе на НАТО .
показать весь комментарий
13.02.2025 19:08 Ответить
показать весь комментарий
13.02.2025 19:18 Ответить
показать весь комментарий
13.02.2025 20:23 Ответить
Хто опустив?
показать весь комментарий
13.02.2025 19:05 Ответить
Українська Армія понад усе. Якби це дійшло 100 років назад, то ніякої рф зараз би не існувало. І збережено було би десятки мільйонів українців не кажучи вже про українські території.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:09 Ответить
Як до тебе так і не дійшло. То тобі нічого й пояснювати
показать весь комментарий
13.02.2025 20:46 Ответить
лiтiй в обмiн н а слiтiе! 😬
показать весь комментарий
13.02.2025 18:57 Ответить
Ющенко в 2008 розумів. Виборці в 2019 "забули"
https://www.youtube.com/watch?v=SNhNZBiHDAI
показать весь комментарий
13.02.2025 19:04 Ответить
ФсЬо пропало.

показать весь комментарий
13.02.2025 20:09 Ответить
Агов, фанати "сталевого" Трампа який все виришить бо він не старий пердун Байден, вам не здаєтся шо пішов повним ходом та наберае швідкість шодо України
показать весь комментарий
13.02.2025 18:59 Ответить
Ну майте як шо шо.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:58 Ответить
... А потім, коли один "гарант Будапешту" напав на Україну, інші просто сцикливо заховалися за її спину, з азкликами: Ви головне воюйте, якось та буде!". В дупу таких "союзників" та "гарантів"!
показать весь комментарий
13.02.2025 21:12 Ответить
Свого часу так про будапештський меморандум говорили

https://censor.net/ru/news/456496/budapeshtskiyi_memorandum_predostavil_ukraine_ne_garantii_a_zavereniya_eksposol_ssha_v_kieve_herbst
показать весь комментарий
13.02.2025 20:13 Ответить
Я вам ничиво нє должен. (c) Рютте
показать весь комментарий
13.02.2025 19:16 Ответить
Ну треба тоді було здатися в перший день і зробити рашці коридор в Польшу якшо гейропі це не треба
показать весь комментарий
13.02.2025 19:17 Ответить
ти реально думаэш шо Эвропа довго би воювала?)
показать весь комментарий
13.02.2025 20:01 Ответить
It's easy to say now, but at that time, if they hadn't seen any resistance, they would have gone further
показать весь комментарий
13.02.2025 23:49 Ответить
Тут уже мільйон разів писалося: ніякого НАТО допоки зелене чмо зі своїми кротами при владі! Морквиною під носом оманського віслюка будуть махати і на цьому крапка. Нема чого взагалі коментувати.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:01 Ответить
йдіть ви на х*р зі своєю натой.... Україні потрібно створювати новий військовий союз з адекватними странами.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:52 Ответить
Нічого він не трясе.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:16 Ответить
Набіса їм Україна?
показать весь комментарий
13.02.2025 19:19 Ответить
Їхіхіхі, курс на НАТО треба було брати при Борьке-алкаше.

Не візьмуть нас в НАТО, вже мадярів взяли які відкрито ***** дупу лижуть.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:22 Ответить
Який кульбіт з перерахуванням Рютте! Кацапські гроші в дії.
показать весь комментарий
13.02.2025 22:38 Ответить
За словами Рютте, головне завдання - забезпечити, щоб російський диктатор Володимир Путін ніколи не спробував напасти на Україну знову. НАТІВСЬКІ АМЕРИКАНСЬКІ І ЄВРОПЕЙСЬКІ 3,14СТАБОЛИ .ВИКОНАЙТЕ ГОЛОВНЕ ЗАВДАННЯ .ВІЗЬМІТЬ УКРАЇНУ В НАТО І КУЙЛО НІКОЛИ НЕ СПРОБУЄ НАПАСТИ ЗНОВУ НА УКРАЇНУ...ЧОГО Ж ЦЕЙ РАШИСТСЬКИЙ КРОВОПИВЦЯ НЕ НАПАВ НА МАЛЕНЬКІ КРАЇНИ ПРИБАЛТИКИ...???
показать весь комментарий
13.02.2025 19:00 Ответить
ще раз питаю, а накуя обіцяти женитися .дівчині,котра з обіцянками вже стала бабусею пенсійного віку ,а жених її дальше на..обує.обіцяючи женитися????
показать весь комментарий
13.02.2025 19:25 Ответить
трільйони баксів закопані в українській землі на сотні років їх видобутку, не кажучи про Божий дар,чорноземи,з котрих можна самим жерти і заробляти млрд ,продаючи хліб вирощений на цій Богом даній землі....
показать весь комментарий
13.02.2025 19:29 Ответить
Не мудра бабуся .не мудре в ступі товкла.а не мудрі внучки повторювали.Маєш нафту,золото, ,алмази,вугілля,газ і т.д і т.п.але не маєш землі.на котрій росте хліб.Чи не будеш давати своє багатство тому,хто може Тобі дати хліб????
показать весь комментарий
13.02.2025 22:16 Ответить
Так які країни заробляють найбільше на продажі зернових культур із розумовим заключенням Вашої бабусі і Вас((( Звідси корупція, бідність та міграція населення, низький рівень освіти, низька продуктивність?))))
показать весь комментарий
14.02.2025 09:55 Ответить
Добре.Давайте відповідь.Які країни маючи нафту,золото,алмази і т.д і т п(і не маючи родючих земель) не будуть їх продавати для того,щоб закупити для свого народу хліба ?Подивіться на світові країни , котрі маючи розвинену промисловість, крім того заробляють млрд доларів до бюджетів своїх країн ,продаючи зерно
показать весь комментарий
14.02.2025 11:02 Ответить
Давайте я Вас без черги пропускаю, і відповідати не потрібно...
показать весь комментарий
14.02.2025 11:22 Ответить
Что ж ты, ****, здал назад? У Будапешті, як виявилось, просто ,,договір про наміри,, вступ до НАТО ми ,,не так зрозуміли,, Домовленності про членство в ЄС ,,не на часі,, Курва, а як здати нас ***** то хоч завтра. Просто немає слів. Я ще раз повторю свою думку тут не раз написану- Може пропустити ***** зразу на Європу? А потім ще й допомогти гвалтувати рафіновану європейську мерзоту. Якби зразу сказали що не мають наміру допомагати нашій перемозі. Мовляв, самі-самі-самі. То було б не так прикро. А так це реальна зрада. Умовили до спротиву, наобіцяли допомоги та членство в унії, а зараз взад. Для чого загибли сотні тисяч українців? Чому на вулицяць безліч безногих, безруких? Навіщо порушені людські оселі та підприємства. Який сенс у цьому виявився? Падли сосісочні.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:15 Ответить
Ну так ***** й скаже що ось я напав щоб Україна не вступала в НАТО і це мені вдалося зробити. Бо нас не беруть попри багаторічні обіцянки.
показать весь комментарий
14.02.2025 17:29 Ответить
Трошки європейці показують своє справжнє обличчя. Ви продовжуйте воювати заради "справедливого миру" щоб нам спокійніше жилося, а більше нічого не обіцяємо.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:45 Ответить
цірк 95 квартал твій союзник
показать весь комментарий
14.02.2025 12:43 Ответить
Так давай оберемо тебе, Ігорька. А чого би і ні. А от чи станеш ти Ігорьком-дебілом подивимось. *****-війна, головне маневри
показать весь комментарий
14.02.2025 14:24 Ответить
Если бы не глупость нашего президента, который мантру про НАТО талдычит с утра и до вечера, то никто бы о нём и не вспоминал.

О НАТО сегодня нужно забыть, по объективным и субъективным причинам оно нам не светит в ближайшие десять лет и это в лучшем случае, а во-вторых, ещё неизвестно, останется ли НАТО вообще, после всех тех чудес, которые натворит Трамп, поэтому, сегодня нужно говорить только о выводе войск и возврате наших территорий, точка.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:00 Ответить
кидалово чергове.цього разу на крові сотень тисяч
показать весь комментарий
13.02.2025 19:34 Ответить
схиляюся до вашої думки
показать весь комментарий
13.02.2025 19:36 Ответить
По факту справді нічого не винен. Тому має право на таку заяву.
показать весь комментарий
14.02.2025 12:18 Ответить
На жаль, чомусь мудрий наріт, згідно соціологічних опитувань, готовий вибирати зєльоне чмо у другому турі. Ідіотизм не лікується.
показать весь комментарий
14.02.2025 12:20 Ответить
Абсолютно логічно і очікувано з боку лівацького деградуючого Заходу
показать весь комментарий
14.02.2025 12:22 Ответить
Та що ж ви носитесь з тею ЯЗ, як дурень з торбою? Що було вже не вернеш. І що вам незрозуміло, що навіть якби Україна мала ЯЗ, то в цій війні її б не застосовувала? А пуйло б напав все-одно, бо президентом вибрали смарагдове непорозуміння, яке просто запрошувало напасти всіма своїми діями.
показать весь комментарий
14.02.2025 12:26 Ответить
Поки в Україні смарагдові, очікувати щось путнє марно.
показать весь комментарий
14.02.2025 12:27 Ответить
Не дадуть. От навіщо ви несете таку маячню?
показать весь комментарий
14.02.2025 12:29 Ответить
Щоб що? Який коридор? Назло ворогам корову продам...
показать весь комментарий
14.02.2025 12:32 Ответить
Відмазка. Фіни і шведи вступили до нати. І ніяких ультиматумів.
показать весь комментарий
14.02.2025 12:35 Ответить
Мучились.
показать весь комментарий
14.02.2025 12:37 Ответить
Що ви мелете? І 5 дебілів лайкнули.
показать весь комментарий
14.02.2025 12:38 Ответить
Ого, тут аж 15 дебілів лайкнули.
показать весь комментарий
14.02.2025 12:40 Ответить
Логічно.
показать весь комментарий
14.02.2025 12:42 Ответить
Зараз аналогічно.
показать весь комментарий
14.02.2025 12:45 Ответить
На підставі яких здобутків, перемог і сталевих аргументів можна вимагати повернення територій? Це ж така сама малоздійснена хатєлка
показать весь комментарий
14.02.2025 12:48 Ответить
Не ввзьмуть, бо це треба вже реально вписуватись, а нахрєна їм це треба
показать весь комментарий
14.02.2025 12:49 Ответить
Саме в цю хєрню і вірять. + ще в ЯЗ і Валєру Залужного. А якщо Валєра не балотуватиметься, то знову виберуть вовочку-дебіла в другому турі.
показать весь комментарий
14.02.2025 12:59 Ответить
Ні. Північна Корея вам в приклад.
показать весь комментарий
14.02.2025 13:12 Ответить
Я прихильник ліквідації посади президента в Україні. І категорично проти загального виборчого права. А з вашим підходом до вибору президента вибирайте ліпше Валєру Залужного. Такий самий ідіотизм як і вибрати першого зустрічного ігорька. Але в уьому рішенні вас підтримають аж 35% братів по розуму.
показать весь комментарий
14.02.2025 17:15 Ответить
незмінний сцарь Боневтік лохам обіцяв. А ще саміти миру, формули миру і плани перемоги
показать весь комментарий
14.02.2025 08:52 Ответить
нема таких
показать весь комментарий
14.02.2025 01:27 Ответить
найбільша і найбільш боєздатна армія в Європі. дійсно, і навіщо воно треба?
показать весь комментарий
13.02.2025 19:06 Ответить
мені насрати на бидломарафон, але повномасштабний напад пуйла на Україну розпочався саме з ультиматуму до нато. факт.
показать весь комментарий
13.02.2025 20:21 Ответить
перші 40 років в постійному страху, а останні 30 років - на росслабоні, а шо?
показать весь комментарий
14.02.2025 09:59 Ответить
а хто сказав, шо цей ультиматум прийняли?
показать весь комментарий
14.02.2025 12:53 Ответить
Трампло це , як і йухло ла ла ла лала, але зелупа ще гірший за обох. Якщо зелупу не ліквідувати, то він і без трампла і йухла вже добиває і докрадає Україну.
показать весь комментарий
13.02.2025 21:05 Ответить
Україна в НАТО, для переляканих європейців, завжди ассоціювалось з можливою війною з мордором, то нахіба воно їм потрібно.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:21 Ответить
Раптом виявилося, що найефективніший союзник України та Європи - це ЗСУ. Донадьте, допомагайте чим можете.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:08 Ответить
Тоб-то змусили Україну знищити третій ядерний потенціал в Світі, бувшого СРСР (2 тис. ядерних боєголовок), разом з ракетами і шахтами, націлений на США і ЕС , отримавши таким чином для себе послугу по беспеці від народу України, яка є бесцінною, тому що життя - безцінне, в обмін на що?- на папірець під назвою Будапештський меморандум. Таким чином український нарід не просто обікрали не давши йому адекватну беспеку, а таким чином заохотили агресора до війни і вбивств.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:50 Ответить
2 тис. ядерних боєголовок це немало, може і вес Світ винен, але краще цього ні дізнатися , а що стосується конкретних вигодаотримувачів на яких була націлена ЯЗ бувшого СРСР, то якщо-б їм це було-б не вигідно вони-б не змушували Україну її знищувати.
показать весь комментарий
13.02.2025 21:12 Ответить
або європейською країною з власною ЯЗ, по прикладу франції або британії. форпостом безпеки Західного світу. до чого тут комуністична відрижка кндр?
показать весь комментарий
14.02.2025 11:21 Ответить
краще бути живим ізгоєм з ядеркою, чим мертвим лохом без неї.
показать весь комментарий
14.02.2025 11:24 Ответить
в України є повне право на відновлення ядерної зброї. І цим правом треба скористатися негайно. Крім НАТО тільки ЯЗ може стабілізувати безпекову ситуацію в Україні. В НАТО нас не возьмуть - це вже очевидно.
Тому треба наполягати на власній ЯЗ. Наші партнери могли б її надати в лендліз, або розробка самостійно.
Прецедент надання ЯЗ Білорусі вже є фактом.
показать весь комментарий
14.02.2025 11:31 Ответить
все, що має людство ще вчора було мрією.
показать весь комментарий
14.02.2025 11:32 Ответить
Нас злили не вони, а наша влада-мародерів.

Я собі навіть не уявляю, що думають про нас США і Європа, дивлячись, як в Україні влада під час війни тупо краде і кричить дайте нам те, дайте інше, дайте НАТО...

Сподіваюся, якщо нам вдасться змінити владу на кращу (якщо буде з кого обрати), то й розмови зовсім інші почнуться.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:08 Ответить
До 1991 до 2014 року в України був час на побудову демократії, і що збудували?
показать весь комментарий
13.02.2025 19:51 Ответить
...а також не обіцяли перемогу.
...а також не обіцяли репарацій.
...а також не обіцяли відбудову.
Коротше кажучи:
НАС ПРОСТО ЗЛИЛИ УЙЛУ!
показать весь комментарий
13.02.2025 18:58 Ответить
Свою ядерку з блазнями-зрадниками у владі НЕ ПОБУДУЄШ!
показать весь комментарий
13.02.2025 18:59 Ответить
А "дуже розумні люди" у США та Європі НЕ РОЗУМІЮТЬ, що ми НЕ МОЖЕМО будувати демократію під зовнішнім нападом?
Що воювати на ДВА ФРОНТА НЕМОЖЛИВО?
показать весь комментарий
13.02.2025 19:20 Ответить
Натовская стратегия безупречна, толковые люди с блестящим военным образованием.
показать весь комментарий
13.02.2025 22:19 Ответить
От власне тому миру і не буде. Мир можливий лише в тому випадку, коли Україна стане членом НАТО. Це мали б зрозуміти люди, які вважають себе політичною елітою Заходу.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:01 Ответить
Про, итайте ще раз і виділіть місце, де я написав, що Україна захистить НАТО? 🤔
показать весь комментарий
13.02.2025 20:38 Ответить
Поки що - так. 😊 Але діти не завжди стають розумними і не одразу.
показать весь комментарий
13.02.2025 21:01 Ответить
вже б почали Будувати свій військовий Європейський альянс: Україна, Польща, Литва, Латвія, Естонія. То як найменше.
НАТО то лише чотири літери. Без США та її зброї на Європі в НАТО смокчуть. В НАТО є лише тільки зброя. Вояків на кшталт України немає.
Якби Українці так само воювали як Хорвати під час нападу Милошевіча то і повернули б якнайменше кордони до лютого 2022 року.
показать весь комментарий
14.02.2025 10:27 Ответить
вони Сцуть росію. І добре розуміють якщо Україна буде в НАТО то пуйло нападе на НАТО. Воно ім треба?
показать весь комментарий
14.02.2025 10:28 Ответить
Господи! Ну чому Ви досі не ковтаєте бите скло? Так, для профілактики. Щоб ніхто не трахнув з побоювань порізатися.
показать весь комментарий
13.02.2025 19:47 Ответить
Як казала моя бабуся, лісом і полем не будеш багатим, а будеш горбатим. Де Ви бачили процвітаючу аграрну країну?
показать весь комментарий
13.02.2025 19:57 Ответить
НАТО - це оборонний блок. Союз держав для взаємної допомоги під час нападу. Скажіть мені, яким боком Україна захистить цей блок?
показать весь комментарий
13.02.2025 20:18 Ответить
Правильно. Ніде ви такого не писали. Ніколи Україна не захистить цей союз. Тому ми тому НАТО і нах не потрібні.
показать весь комментарий
13.02.2025 20:49 Ответить
Ага. Штучний інтелект.
показать весь комментарий
13.02.2025 20:55 Ответить
Українці - це вічні діти. Вірять і в діда морозу, і в НАТО, і в те, що путін давно лежить у холодильнику і в те, що свою владу ми легко змінимо, якщо нам стара не сподобається.
показать весь комментарий
13.02.2025 21:19 Ответить
Добре, я сам дам вам відповідь на моє запитання. Процвітаючих аграрних країн не може бути тому, що сільське господарство нестабільне, непередбачувано, залежить від безлічі факторів, від політичної нестабільності, від світової економіки, вартості кредитів, погодних умов, цін на техніку, ПММ, добрив, від зміни клімату, зниження врожайності, коливань цін на світових ринках на сировину. Звідси корупція, бідність та міграція населення, низький рівень освіти, низька продуктивність.
показать весь комментарий
14.02.2025 05:23 Ответить
Тут така думка приходить до мене. Усього сто років тому сільських жителів було 87%, а міських відповідно 13%. Але в результаті індустріалізації все стало навпаки. Так от, виходить, що за минуле століття, перебезчики з села до міста склали ті самі 73% (74 якщо на пальцях рахувати). А менталітет у них залишився аграрний.
показать весь комментарий
14.02.2025 05:26 Ответить
Це я Вас питаю, які такі країни заробляють на продажу зернових культур, щоб їм вистачало на алмази, вугілля, газ i т.д. і т.п. і що б у них щось залишалося? На мою думку, таких країн не існує.
показать весь комментарий
14.02.2025 10:44 Ответить
Страница 1 из 2