10186 посетителей онлайн

Украина смело боролась, но война не завершится победой, как во Второй мировой, - Келлог

Кэллог сделал заявление относительно завершения войны в Украине

Спецпредставитель президента США по вопросам Украины и России Кит Келлог подчеркнул, что Украина смело боролась с российской агрессией.

Об этом он сказал на обсуждении плана по миру в Украине на Мюнхенской конференции по безопасности 15 февраля, передает ZN.ua, информирует Цензор.НЕТ.

Келлога спросили, какая стратегия США - остановить войну или выиграть войну?

"Я думаю, вопрос в том, что такое выигрыш, что такое - победить в войне? Давайте будем абсолютно честными. Вы шли на чрезвычайные жертвы, Украина смело боролась. Я был в Украине далеко на востоке, я видел Изюм и подобные места - я знаю, с чем вы столкнулись. И первое, что надо сделать, как кто-то говорил, - остановить кровотечение, а дальше уже - лечить. Если вы думаете о победе в понимании Второй мировой войны, этого, наверное, не произойдет", - сказал спецпредставитель.

Келлог добавил, что ситуацию необходимо оценивать с позиции долгосрочных перспектив. Сейчас главное послание заключается в том, что дальнейшая агрессия РФ недопустима.

"Мы хотим суверенную, свободную Украину, однако мы не можем убегать от этого вопроса. Мы не можем быть такими наивными - есть реальность. Мы должны остановить российскую агрессию, однако детали этого мы должны разработать", - подытожил Келлог.

Топ комментарии
+33
Тварина безхребетна...
показать весь комментарий
15.02.2025 23:56 Ответить
+28
Трампутіни рано списуєте українців. Українці і не таке переживали. Все проходить і це пройде. Слава Україні!
показать весь комментарий
16.02.2025 00:00 Ответить
+24
Московська тварина, як і його бос засуджений злочинець Трамп
показать весь комментарий
16.02.2025 00:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Тварина безхребетна...
показать весь комментарий
15.02.2025 23:56 Ответить
Трампутіни рано списуєте українців. Українці і не таке переживали. Все проходить і це пройде. Слава Україні!
показать весь комментарий
16.02.2025 00:00 Ответить
Московська тварина, як і його бос засуджений злочинець Трамп
показать весь комментарий
16.02.2025 00:20 Ответить
Шо цей старий к*здун несе? Іди своїх бойз в Америці учи про перемоги а за Україну і її народ не розписуйся. Зразу говорю Українцям я за цю руду сволоту не голосував але ви не в змозі уявити скільки тут продажних покидків вихідців з України за нього голосувало
показать весь комментарий
16.02.2025 00:10 Ответить
"Якщо ви думаєте про перемогу в розумінні Другої світової війни, цього, напевне, не станеться"

Це якщо підходити як у Кореї, В'єтнамі, Афганістані - звідки американці втекли замість боротьби. А втекли вони тому що всі ці країни - не Америка, вони чужі. Але Україна для українців не чужа, українці борюся рівно за те саме, що Америка відзначає 4 липня в День Незалежності. У головне свято Америки. Тому перемога в Україні має бути повною. Це треба спокійно пояснити Келлогу.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:12 Ответить
Мудак! Нам не потрібна "перемога як у Другій Світовій! Ми не збираємося окупувати ********* і штурмувати москву з вимогою безумовної капітуляції та шибениці для *****. Для нас це наші суверенні кордони і репарації за нічим не виправдану агресію. ***** мають вішати самі кацапи - родичі 850 000 скалічених та загиблих за його наказом окупантів. Нам є чим зайнятися "у своїй сторонці". Саме паскудне що цей заслужений генерал Келлог все чудово розуміє, але ганьбиться як портова шлюха в борделі Трампа. Не розумію що могло змусити шановного генерала увійти в історію мудаком і холуйом недоумкуватого диктаторофіла? Ну от чого йому не вистачало на пенсії?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:46 Ответить
Потрібно дякувати 30 річним залицянням влади з росією та свідомому саботажу
показать весь комментарий
15.02.2025 23:57 Ответить
Ми ще тут друже, боротьба триває! Слава Нації -Смерть Ворогам!
показать весь комментарий
16.02.2025 00:20 Ответить
Грохніть ***** і все зміниться на краще. Для всього світу.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:18 Ответить
Ще є дурники, які розуміють, що ті умови, що зараз пропонують - це відтерміноване знищення суверенітету України.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:31 Ответить
показать весь комментарий
16.02.2025 01:32 Ответить
Один шпійон.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:01 Ответить
Що значить боролася? Дебіл.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:07 Ответить
А кто населению мешал не голосовать за манкурта и барыгу в 2019? Американцы его выбрали или марсиане?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:14 Ответить
Україна вже виграла цю війну і доведе її до кінця вийшовши на свої загальновизнані кордони незалежно кому там що подобаєтсья чи ні!
показать весь комментарий
16.02.2025 00:33 Ответить
Подальші жертви русні неприпустимі?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:37 Ответить
Трамп теж зібрав всіх корабельних сосен

і Цензор нам регулярно повідомляє що вони наригали по кожному приводу
показать весь комментарий
16.02.2025 00:45 Ответить
Так звичайно,якщо б США в Другій Світовій зупинили допомогу СРСР він би теж програв...!
Тож пан Келлог тут маніпулює...причому цинічно...ех,США втрачають політичну вагу,але думають що все добре...час покажеяк Трамп прорахувався з пуйлом...
показать весь комментарий
16.02.2025 01:10 Ответить
Бо у 2 світовій проти Гітлера воювало півсвіту, а з нами поряд ніхто так і не став. Звісно, війна по іншому закінчитися не може, коли проти параші+КНДР+Ірану та КНР воює де факто одна Україна, з фсбшними кротами при владі, а усі інші - дрищуть стурбованостями.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:54 Ответить
Два шпійона.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:03 Ответить
Це все дешева демагогія ...
показать весь комментарий
16.02.2025 00:06 Ответить
Якщо ви думаєте про перемогу в розумінні Другої світової війни, цього, напевне, не станеться", - сказав спецпредставник.НЕ СТАНЕТЬСЯ ТОМУ, що в США на сьогодні , прорашистські посіпаки ,котрим дуже ,а дуже далеко до політиків США ЧАСІВ ПРЕЗИДЕНТА РУЗВЕЛЬТА
показать весь комментарий
16.02.2025 00:25 Ответить
Пішов ти за московським кораблем, підстилка трампо-кремлівська.💤https://www.thetimes.com/uk/defence/article/nato-trump-ukraine-russia-peace-plan-gscjfhpm5
показать весь комментарий
16.02.2025 00:30 Ответить
І що ти пропонуєш віддати кацапській сволоті Запорізьку, Херсонську, Донецьку, Луганські області разом з Кримом? А завтра вони захочуть Дніпропетровську обл. з твоїм Кропивницьким і що ти заспіваєш? Чи вже квіточки з караваєм приготував?
показать весь комментарий
16.02.2025 01:11 Ответить
"За три роки Україна під проводом ЗЕ не змогла побороти корупцію..."

Цього і всього іншого, що ти перерахував, Україна не змогла зробити за 33 роки під проводом всіх шести президентів.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:01 Ответить
Треба розуміти, що ці дяді ще й добре розуміють, що за влада зараз в Україні.
З такою владою дивно, що ми взагалі ще існуємо.
І за таких обставин це звучить як "беріть, що є, або помріть".
показать весь комментарий
16.02.2025 00:05 Ответить
в м'ясному штурмі Варшави світле майбутнє?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:19 Ответить
показать весь комментарий
16.02.2025 00:22 Ответить
Вже роблять
показать весь комментарий
16.02.2025 00:39 Ответить
А типу поки борешся з людожером ти живий, як тільки припинив - тебе зжерли. Не цілком так по частинах.

Один раз вже "усталі ат вайни" у 2019.
І як воно? Як шашлички пішли?

Причому, чомусь першими втомлюються ті, хто десь далеко її по телеку дивиться і ні краплею крові ні гривнею донату у ній участі не приймали.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:49 Ответить
Бо США більше не є лідером демократичного Світу.

І дуже скоро з такими понтами Китай буде дупу грейт егейном підтирати.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:13 Ответить
Калічний ти і твоя казапія а не Україна. Не смій так говорити про Україну.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:36 Ответить
Холодний душ гіркої реальності.
показать весь комментарий
15.02.2025 23:55 Ответить
Слышь, шаман ты, в рот *баный. не пошел бы ты в сраку?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:18 Ответить
Імовірно було б погодитися з аргументами цього генерала , але є одне "але" ... Вони з Трампом щиро вірять , що ***** це людина й певним здоровим глуздом й 'раціо' ... Але ж це хибне припущення -- це тварина й тварина дуже хитра , але не дуже розумна й схильна до саморуйнування й самознищення ... Московицький наступ насправді він на останньому дихання , пропорція втрат між ЗСУ й окрами постійно збільшуєтся й зара досягая 1 до 20 ...
Тобто ... ***** зара перерва дуже необхідна . Але жодна людина не зможе впливати на ***** , коли воно знову знайде привід для продовження нападу . Тим більш -- якийсь там папірець з його підписом . Воно параноїк й його підпис а нічого не буде коштувати
показать весь комментарий
16.02.2025 00:47 Ответить
З тим, кого ти вибрав, вона тепер закінчиться тільки на території США.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:12 Ответить
Мета у них одна - зняти санкції з рашки і цьому пердуну, і тампону наплювати на нашу кровотечу.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:18 Ответить
Іспанії гаплик?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:06 Ответить
Лайно.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:20 Ответить
ви бобіки навіть після 2014 стібалися: "а что путен нападьйот". А потім був 2022.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:31 Ответить
Уявіть що Трамп відкрив ленд-ліз ***** проти Європи. Потім до Трампа приєднався Сі (за Тайвань)... Безумство? Ну-ну - з цими їбанутими дідами, яких смерть посцяти відпустила, і не такого можна дочекатись...
показать весь комментарий
16.02.2025 01:22 Ответить
Що за ідіот цей клоун. Щоб виграти війну не обов'язково як в 2-у світову. Наприклад афганці перемогли ссср без вторгнення. Просто для совка це стало важким тягарем, коли вони витрачали мільярди доларів (ще по тім цінам), не компенсуя прибутками від нафтогазу. Або варіант з 1-й світовой, коли отримавши піздюлей кацапи просто пішли в свої *****, щоб бунтувати проти царя. Але піндосам такі варіанти не підходять, бо це може закінчитися переворотом, і вони цього бояться. Для них краще щоб ***** й далі правив. Тому вони або надають дуже дозовану допомогу (як робив бідон), або взагалі хочуть щоб ми здались, як це хоче трампон.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:32 Ответить
Розумієте (скажу не модну зараз річ) вбивство навіть кацапа як живої істоти негативно впливає на самого вбивцю. Вбивство санкціоноване державою називають подвигом і дають за це державні нагороди. За вбивство без санкції держави садять у тюрму і називають злочинцем. Але є велика різниця між захисником свого і загарбанням чужого яку ніяка формальна інстанкція не може стерти. Всі кацапи які добровільно уклали контракт на "сво" є окупантами, тобто загарбниками і злочинцями. Нам немає сенсу їх окупувати. Хай кацапи самі калічать свої душі вбивством ближніх. Вони з цим справляться. Я в цьому впевнений. Для нас війна це як тимчасова робота, яку потрібно, як і всяку роботу, робити добре і ретельно. А от для кацапні це "пригода", "випробування", "збагачення", "подорожі за державний рахунок, "служеньє родінє", "священний долг" і "похід за зіпунами", тобто мародерство. Кацап на війні компенсує свій холуйський домашній стан, відчуває себе "баріном" - володарем життя і смерті. На війні їх негативні якості тільки посилюються і саме з ними вони повернуться назад і будуть шукати відповіді на традиційні питання "кто віноват?" і "Что дєлать? Те що почнуть вбивати в себе дома масово жодного сумніву у мене немає. То ж ізоляція - кацапи самознищуються і ми цілі.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:40 Ответить
Корупція - знищила цю державу.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:01 Ответить
Які пропозиції?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:07 Ответить
Та хоч 10 шпійонів, країни східної Європи ( в основному) не попали під вплив орди бо свого часу чітко вибрали курс на цивілізацію. А нас 30 вертить як флюгер. Тільки " сіяли" одні , а пожинаємо зараз ми.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:11 Ответить
З такими заявами і діями ці персонажі зроблять не MAGA, а світове посміховисько.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:23 Ответить
Ну можна лягти і роздвинути ноги вже зараз.
Ти саме це і пропонуєш.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:10 Ответить
От би тебе вишкреба бусифікували. Долучишся до тих, хто "робить", а не *******.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:44 Ответить
і ще - зняти санкції з росії, повернути в G7, провести парад на червоній площі, закріпити загарбане. Я нічого не забув???
показать весь комментарий
16.02.2025 01:58 Ответить
Цікаво коли келог був в Ізюмі що він думає що війни більше нема. Українці і зараз борються.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:05 Ответить
Донесли? Що далі?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:10 Ответить
шось цих свіжих пі_дорів з номерами на Цензорі як на су_чці блох
показать весь комментарий
16.02.2025 00:40 Ответить
Тобто, якщо за умовами замирення (цього або наступного через 5-6 років) Кропівницький відійде Роісі, ти не будеш проти?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:53 Ответить
Поки хоче жити.

Як тільки погодиться, що її можна трахати заради миру, її будуть трахати поки не помре.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:59 Ответить
Так а де план закінчення війни ? Цей підр клявся після мюнхенської конференції.

Щоправда, він обіцяв план на початку лютого.

Хоча, він обіцяв, що після інавгурації трамп швидко закінчить війну.

А, згадав, він ще обіцяв, що до кінця 2024 буде режим припинення вогню.

Стоп, келлог на початку казав, що війна закінчиться ще до інавгурації трампа .
показать весь комментарий
16.02.2025 01:01 Ответить
Нелягун, ти пропонуєш комусь воювати за тебе, поки черга таки не дійде(якщо не здриснеш). Тож ніякого відношення до "не лягиючих" не маєш. Не треба примазуватись.
А для мене війна яка йде прямо зараз набагато гірше за ту, що може розпочатись гіпотетично.
І всі нелягуни лягуть рано чи пізно, якщо вона не закінчиться.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:21 Ответить
При штурмі міста втрати пять до одного як мінімум. Тому за поребрик тварюк і максимальна ізоляція. Вони самі себе зжеруть бо нікуди стане спрямовувати притаманну їм жорстокість, садизм і зневагу до людського життя. Вони дійсно такі самі як ***** і тому внутрішня різанина в *****стані невідворотня. Я два роки армії жив з ними поряд в Ярославській губернії і ніяких ілюзій стосовно кацапів не маю. "Нам своє робить" і тут потрібно керуватися древньою аравійською мудрістю "Найкраща помста ворогу це жити добре". Тобто краще. Тому думати потрібно не про вбивство русні в *****стані, а про розвиток і гідне життя українців на своїй землі.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:41 Ответить
«Якщо країна між війною і ганьбою вибирає ганьбу, вона отримає й війну, й ганьбу», - казав Вінстон Черчилль.
показать весь комментарий
16.02.2025 12:10 Ответить
За Зеленского я тоже не голосовал. Ну и что? Это не отменяет принцип коллективной ответственности.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:16 Ответить
Штурмуй Донецьк
показать весь комментарий
16.02.2025 00:21 Ответить
А що, досі були дурники які чекали "перемоги" і захоплення Москви?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:25 Ответить
Щоб у пендосів у цьому році останній день відзначали 4 липня. Аби їх кацапня зпалила без попелу.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:40 Ответить
Доголосувався ''мудрий'' народ на виборах - за комуністів, за олігархів, за бандитів, за клоунів, за Кравчука, за Кучму, за Януковича, за Зеленського - і усі ці злодії агітували за дружбу з москалями - а ''мудрому'' народу так хотілося тої дружби з москалями, що ''мудрий'' народ вирішив заради цієї дружби померти і ''поржати'' перед смертю...
''Мудрий'' народ 35років сам собі копав-копав і нарешті викопав ''веселу'' могилу...
Тепер сподівання лише на Господа Бога і Збройні Сили України.
Україну врятує лише Військова Хунта.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:05 Ответить
ПІНДОСИ НЕ ХОЧУТЬ РОЗВАЛУ РАШКИ!
показать весь комментарий
16.02.2025 01:19 Ответить
Саме тобі і пропоную.
А як ні, то сиди тихо, не *****, і не заважай тим, хто може і робить.

Бо вирішувати це тим, хто бореться, а не тим хто готовий смоктати переможцю.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:30 Ответить
Спробуй.
Але з твоїми талантами ти хибащо пенсіонерку подушкою заради грошей задушити можеш.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:49 Ответить
І ці брехуни кажуть, що можуть послати свої війська в Україну.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:12 Ответить
Звісно не буде. Із такими союзничками.
показать весь комментарий
16.02.2025 05:15 Ответить
Ну те, що він фактично прирівняв федерастію з нацистскою німеччиною, вже непогано
показать весь комментарий
16.02.2025 08:58 Ответить
А их необязательно отбивать. Есть другие варианты, например, уничтожать экономику врага, энергетику, промышленность, чтобы он сам ушел с территорий. Но для этого нужно ставить соответствующие цели, иметь политическую волю и т.д., а не бежать подписывать капитуляцию - это в первую очередь к нынешней администрации США относится. Но тем у кого кондом вместо головы, этого не понять. Дальше чем на один шаг просчитывать не способны.
показать весь комментарий
16.02.2025 13:38 Ответить
Не тобі мені вказувати що мені робити, поняв? В будку слизн..к!
показать весь комментарий
16.02.2025 00:27 Ответить
Ні. Це мені давно треба подалі від довбойобів.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:27 Ответить
За три роки Україна під проводом ЗЕ не змогла побороти корупцію , налагодити власне виробництво основних видів зброї та ***********, перевести економіку на віЙськові рельси та налагодити СПРАВЕДЛИВУ мобілізацію та ДОСТОЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОРАНЕНИХ ТА ІНВАЛІДІВ? Сформувати ефективну та справедливу систему відбору нафбільш ефективних та відповідальних генералів та офіцерів та усунення поганих. І так і не налагодила чесну та відкриту комунікацію між владою та народом .

Чомусь загдую історію Південного Вєтнаму де навіть присутність військ Сша не врятували країну . https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B3%D0%BE_%D0%94%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%97%27%D1%94%D0%BC Нго Дінь З'єм отримав 133 % голосівhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B2%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%92%27%D1%94%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%BC#cite_note-1 [1]. Цей референдум скасував монархію і зробив прем'єр-міністра Нго Дінь З'єма першим президентом. Незважаючи на успіхи в політиці, економіці і соціальні зміни в перші 5 років, Нго Дінь З'єм швидко став диктатором. І був вбитий військовими .

Але до чого це я?

Але у всьому винуваті Трамп , ***** і лінива Гейропа. Ганьба їм .
показать весь комментарий
16.02.2025 00:42 Ответить
А типу якщо продовжувати безкінечно воювати(точніше поки не трісне) - то це все буде окуєнно з суверенітетом?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:44 Ответить
І скільки ще Україна так пробореться? Без американської допомоги?
Ось вся та "боротьба" протриває лише до моменту вичерпання людських ресурсів.

А щодо останнього висеру, так це в обидві сторони працює. Менше всього втомлюються диванні патріоти-воюваки, які і близько не поспішають "не припиняти" на фронті.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:55 Ответить
Її або трахнуть в результаті повної військової поразки, причому вже точно без смазки, чи в результаті замороження конфлікту, визнавши поразку по очкам.
Як хто вважає ріше то вже справа кожного і його пріоритетів.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:06 Ответить
А, ти, що приготував, і що ти зробив, щоб кацапи не просунулися далі, скажи що, хтось за те щоб вони не просунулись далі втратив здоров'я, а хтось втратив життя, що втратив ти, може когось з рідних, чи стоїш ти на захисті України, може хтось з твоїх рідних майже три роки знаходяться на війні, і не знають, чи повернуться додому.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:25 Ответить
Ядерна зброя в руках банди Зеленського ще більша катастрофа.
Мало того - в наших реаліях виробництво ЯЗ може ініціювати а також запустити дане виробництво ЯЗ може лише дуже сильна вольова безстрашна дисциплінована військова команда на чолі з надзвичайно авторитетним офіцером, себто - Військова Хунта.
Так що ви певною мірою маєте рацію на рахунок ЯЗ - лише з пріоритетами трохи помиляєтесь.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:57 Ответить
Що спробувати, дурбецало? Ти ще й читати вмієш погано чи розуміти сенс написаного. А хоча... незламісти ніколи особливим розумом не відрізняються, тому і пропагують воювати заради війни, без кінечної цілі та перспективи.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:02 Ответить
Свинособаки не люди.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:04 Ответить
Я ж не ГБшна шкура як ти, яка готова гнати воювати когось замість себе, а потім від їх їмені ще й розписуватись.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:08 Ответить
В чому не правий? Все вже колись було, вчи історію - Прихильник політики умиротворення агресора. https://uk.wikipedia.org/wiki/30_%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F 30 вересня https://uk.wikipedia.org/wiki/1938 1938 році підписав https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%8E%D0%BD%D1%85%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0 Мюнхенську угоду з https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%84_%D0%93%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%B5%D1%80 Гітлером, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%BE_%D0%9C%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%96 Муссоліні та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%B4%D1%83%D0%B0%D1%80_%D0%94%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%8C%D1%94 Даладьє. Повернувшись до https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%BD Лондона, Чемберлен пред'явив публіці на аеродромі підписану угоду зі словами: «Я привіз вам мир». На що https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BD_%D0%A7%D0%B5%D1%80%D1%87%D0%B8%D0%BB%D0%BB%D1%8C Вінстон Черчилль, 3 жовтня того ж року, відповів: «Англії був запропонований вибір між війною і безчестям. Вона вибрала безчестя і отримає війну» Думаю ти знаєш чим закінчилось. Врахуй що Чемберлен був патріотом Британії і не крутив шашні з Гітлером, як Трамп з Путлєром. Ми мали Мінські угоди, є Будапештський меморандум і є реальність, що потрібно воювати, бо з трампіського закулісся стирчить головна мета - зняти санкції з рашки і організувати орді перекур.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:12 Ответить
замість прибити злочинця вони грабують жертву та кажуть що шансів нема
оце велич омерики!
може задорний був трохи правий???
показать весь комментарий
16.02.2025 03:19 Ответить
дотиснем кацап
он скоро мокву бомбитимемо
бо рлс там підірвали діверсанти
навіщо?
показать весь комментарий
16.02.2025 03:25 Ответить
потрібна пряма демократія а не зрада та ***********
показать весь комментарий
16.02.2025 03:37 Ответить
Никто у них ничего не требует. Это они сами решили что Путин там какой-то великий лидер, а Европа плохая.
показать весь комментарий
16.02.2025 04:18 Ответить
Ото ж бо. Загнати їх назад в "родную жопу" і по всьому.
показать весь комментарий
16.02.2025 05:13 Ответить
Це оцього дідугана найменували одним з агресивних псів?((тьфу,**** *****((
показать весь комментарий
16.02.2025 07:12 Ответить
Как ты не понимаешь - чтобы прекратить убийства и страдания, нужно добивать paшку - сейчас для этого наилучшие условия, а не давать ей паузу для передышки, восстановления сил и так далее. Потому что желание захватить и уничтожить Украину у них никуда не исчезнет.
показать весь комментарий
16.02.2025 07:44 Ответить
таку фашистську реальнісь, де Гітлеру жмуть руки страні ковбої, зробила сам США
показать весь комментарий
16.02.2025 07:46 Ответить
Подивилась як малий ****** Маска каже трампові заткнути свого рота
показать весь комментарий
16.02.2025 08:02 Ответить
Так після першої світової одразу була друга, більш потужна і кривава. Політика трампоїдів призведе саме до такого печального сценарію. Історія циклічна, бо мабуть народжуються ідіоти, які її повторюють. Реінкарнація
показать весь комментарий
16.02.2025 08:04 Ответить
The Washington Post рассказывает о том, с каким предложением Трамп отправил эммисара Бессента в Киев - и это похоже на тотальную хуцпу

📌 Один из украинских чиновников рассказал изданию, что "был ошеломлен масштабом того, что потребовала администрация Трампа". Человек сравнил это с разделом африканских колоний европейцами в 18 веке и сказал, что это также может привести к тому, что право на разработку ресурсов Украины будет передано на десятилетия без каких-либо гарантий того, что инвесторы действительно будут их разрабатывать.

📌 Другой отметил, что США стремятся установить контроль над широким спектром материалов, включая редкие металлы и критически важные материалы, такие как литий, графит и уран.

📌 Киев получил предлагаемую сделку США по минералам всего за четыре часа до встречи министра финансов Бессента с Зеленским в Киеве в среду. По словам одного из источников, у Зеленского было всего несколько минут, чтобы ознакомиться с предложением США. Бессент на встрече "настаивал", чтобы Зеленский подписал ее немедленно.

📌 При этом в документе не было гарантий, утверждает украинский чиновник: это был, скорее, меморандум о взаимопонимании, "регулируемый законодательством Нью-Йорка", а не крупное международное соглашение. В том виде, в котором США его привезли, этот документ не имел бы юридической силы.

📌 Украина ожидает, что любая такая сделка будет действовать в течение десятилетий, и хочет, чтобы такое соглашение было ратифицировано ее парламентом.
показать весь комментарий
16.02.2025 08:53 Ответить
Вчи історїю, недоучко! У І СВ Німеччина та Австро-Угорщина не були окуповані і капітулювали.
показать весь комментарий
16.02.2025 08:55 Ответить
Страница 1 из 3