6677 посетителей онлайн
7 099 59

США спросили Европу, что ей нужно от Вашингтона в обмен на гарантии безопасности для Украины, - Reuters

США спросили Европу, что ей нужно от Вашингтона в обмен на гарантии безопасности для Украины

США спросили европейских союзников что им нужно от Вашингтона для того, чтобы предоставить гарантии безопасности для Украины.

Об этом пишет Reuters со ссылкой на документ из шести пунктов и вопросов, который есть в распоряжении агентства, сообщает Цензор.НЕТ.

США направили странам Европы опросник с вопросами, какой вклад они могли бы внести в гарантии безопасности Украины. Также в документе спрашивается, что нужно будет европейским правительствам от Вашингтона для участия в обеспечении мер безопасности в Украине.

"Какие требования по поддержке со стороны США, если таковые имеются, ваше правительство считает необходимыми для своего участия в этих мерах безопасности? В частности, какие краткосрочные и долгосрочные ресурсы, по вашему мнению, потребуются от США?",- говорится в одном из вопросов.

Развертывание миротворцев

Reuters пишет, что в документе, который США разослали европейским союзникам, также спрашивается, какие европейские и/или третьи страны, по их мнению, могли бы или хотели бы принять участие в такой договоренности, и были бы их страны готовы развернуть войска в Украине в качестве части мирного урегулирования.

"Если бы военные силы третьих стран были развернуты в Украине в рамках мирного урегулирования, какой, по вашему мнению, должна быть необходимая численность таких сил во главе с Европой? Как и где эти силы были бы развернуты, и на какой срок?", - говорится в документе, которым располагает агентство.

Также Европу спросили, к каким действиям США, союзники и партнеры должны быть готовы, если Россия нападет на эти силы.

"Какие дополнительные возможности, оборудование и варианты технической поддержки ваше правительство готово предоставить Украине, чтобы улучшить ее переговорные позиции и усилить давление на Россию?", - сказано в опроснике.

Кроме этого, США спрашивают, что европейские правительства были бы готовы сделать для усиления санкций против России.

Европа готовит ответ

Два европейских дипломата сказали, что еще продолжаются дебаты о том, как европейские столицы будут реагировать. Некоторые считают, что европейцы должны предоставить коллективный ответ.

Топ комментарии
+13
Західні війська потрібно вводити в Україну не як миротворчі, а в рамках антитерористичної операції після того, як росія має бути визнана в Європі та США країною-спонсором тероризму.
А саме як елемент стримування російського тероризму та фашизму, вірус якого може перекинутися на Європу.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:20 Ответить
+10
А що там пекло під Хамасом розкрилося чи ні? Я про здатність Трампа і його дружків щось вирішувати.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:37 Ответить
+6
ЄС пора посилати накуй "американських" опитувальників.котрі НЕ СТАВЛЯТЬ НІЯКИХ ВИМОГ І УЛЬТИМАТУМІВ СВІТОВОМУ ВБИВЦІ І ТЕРОРИСТУ- РАШИСТСЬКОМУ КУЙЛУ....
показать весь комментарий
16.02.2025 21:03 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
16.02.2025 20:16 Ответить
1. ЄВРОПІ ПОТРІБНО ВІД ЗЕ- відмінити лозунг -попередження про здачу України, не погоджуючись себе НЕ переобирати . Європі не потрібні нові емігранти з України .
показать весь комментарий
16.02.2025 20:19 Ответить
Наглість рижих зашкалює. Замість того щоб самим щось гарантувати та посилали армію, по панськи опитують лакеїв, що їм потрібно для виконання наказу рижого мурла.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:35 Ответить
Рыжее х-ло включило дуру.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:20 Ответить
В сиву давнину свідчення рижих і косооких не розглядались
показать весь комментарий
16.02.2025 23:53 Ответить
Західні війська потрібно вводити в Україну не як миротворчі, а в рамках антитерористичної операції після того, як росія має бути визнана в Європі та США країною-спонсором тероризму.
А саме як елемент стримування російського тероризму та фашизму, вірус якого може перекинутися на Європу.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:20 Ответить
шановний ви пропустили Європарламент 23.11.2022 це вже зробив !
показать весь комментарий
16.02.2025 20:23 Ответить
Але це всеодно не заважає їм торгувати.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:29 Ответить
А США не зробили.Крім того Європа не арештувала приватні рахунки путіна і хунти в швейцарських банках.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:33 Ответить
Тоді питання,чому досі Європа торгує с терористами?Відповім бо не ратифікували ,а те що ********* ніякої юридично не впливає на справу
показать весь комментарий
16.02.2025 20:39 Ответить
100 тисяч американських солдат на кацапському кордоні !
показать весь комментарий
16.02.2025 20:21 Ответить
Глибоке занепокоєння на бойовому чергуванні - цього цілком достатньо.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:29 Ответить
Нет такой силы ни в одной демократической стране, которая могла бы вытянуть хотя бы 1% населения из неги комфорта и сиесты и отправила бы за тысячи км сидеть в холодных окопах с мышами, про обстрелы и штурмы я даже и не говорю.
5 студентов с барабанами и вувузелами остановят любую войну на счёт раз-два, война, стоять.
А без мобилизации и затягивания поясов гражданскими не может быть никакой войны, то о каких гарантиях может идти речь?
Я сомневаюсь они за свои задницы будут воевать, не говоря уже о чужих.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:30 Ответить
Не в окопах сидіть, а томагавками і таурусами витурювать фсбшну фашистську хунту з москви в північну корею.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:36 Ответить
Да ладно. Один небольшой ядерный взрыв в космосе и не будет никаких таурусов, томагавков, Ф-35 и тд. Будут ослы и волы, и минометы в качестве артиллерии.
Или один большой ядерный взрыв например в Варшаве -- архитектура вся интересная уже ведь была уничтожена во второй мировой. Это я уверен тоже остановит все таурусов и томагавки на счёт раз-два.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:48 Ответить
А для чого тоді сидіть в окопах?
показать весь комментарий
16.02.2025 20:54 Ответить
Во первых, окопы не отменяются ядерными взрывами -- останутся те же минометы -пулеметы, АГСы установленные на задницах ослов, маленькие пушки на гужевой силе.
Во вторых, есть надежда что дело не дойдет то большой ядерной войны, хотя я не думаю что ядерный взрыв в Варшаве или даже в Берлине ее спровоцирует.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:18 Ответить
Citata iz Obshchevoijskovovo Ustava zasrannovo sssr: ''' Poslje prohozhdjenjija udarnoij volni soldat prodolzhajet ispolnjenjije bojevoij zadachi.''.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:12 Ответить
В холодних окопах з щурами можуть сидіти тільки такі довбограї як ми, та кацапи. Це я не про витривалість, а про те, що на третій рік війни, держава так й не спромоглась побудувати ******* лінії оборони.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:53 Ответить
У європейців були тиж самі 3 роки, і що, багато набудували вони? Ні навіщо їх будувати , коли американці приїдуть і без укріплень нас захистять. А коли усі ці 3 роки ( та де там три-- принаймні з 2016 року) американці їм кажуть, йдіть до дупи, халявщики, витрачайте свої гроші на оборону, вони однак кажуть, ні,ні, в вас армія велика, в нас маленька, то ви і воюйте.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:27 Ответить
У ЄС немає війни. Для чого їм будувати укріпрайони? Але будьте певні, якщо буде потреба, то набудують - є гарний досвід першої світової.)
показать весь комментарий
17.02.2025 06:41 Ответить
Хорошую такую жирную ракету по кремлю и по всем остальным центрам принятия решений боярки.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:36 Ответить
А що там пекло під Хамасом розкрилося чи ні? Я про здатність Трампа і його дружків щось вирішувати.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:37 Ответить
Походу почався дуже активний процес нового переділу світу
показать весь комментарий
16.02.2025 20:47 Ответить
Угорщина розгорне свої війська на Закарпатті.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:49 Ответить
нехай прочтуть Будапештський меморандум
показать весь комментарий
16.02.2025 20:50 Ответить
І що з нього США не виконали?? Ви його хоч самі читали?
показать весь комментарий
16.02.2025 20:55 Ответить
А що виконали???
показать весь комментарий
16.02.2025 21:06 Ответить
На нас США не напали, консультують, ядерну зброю не застосовують, територіальну цілісність та кордони визнають - все по тексту.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:13 Ответить
Згідно з Меморандумом США, РФ і Велика Британія зобов'язалися:

поважати https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C незалежність, https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%82 суверенітет та https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%BE%D0%BD_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 кордони України;утримуватися від загрози силою, її використання проти територіальної цілісності чи політичної незалежності України; ніяка їхня https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F зброя ніколи не буде використовуватися проти України, крім цілей самооборони або будь-яким іншим чином згідно зі https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%82_%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%9E%D0%B1%27%D1%94%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%9D%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9 Статутом ООН;утримуватись від https://uk.m.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D0%B8%D1%81%D0%BA&action=edit&redlink=1 економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримати будь-які переваги;вимагати негайних дій з боку https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B8_%D0%9E%D0%9E%D0%9D Ради Безпеки ООН з метою надання допомоги Україні, якщо вона стане жертвою акту https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%96%D1%8F агресії чи об'єктом https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B0_%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D1%8E погрози агресією з використанням https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F ядерної зброї;не застосовувати ядерну зброю як проти України так і проти інших держав-учасниць https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%80_%D0%BF%D1%80%D0%BE_%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%8F%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%97 Договору про нерозповсюдження ядерної зброї, крім випадку нападу на них самих, їхні та https://uk.m.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%97&action=edit&redlink=1 підопічні території, https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%96_%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8 збройні сили, їхніх https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BB%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D1%81 союзників;проводити консультації у випадку виникнення ситуації, внаслідок якої постає питання стосовно цих зобов'язань.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:17 Ответить
оце піндоси зараз не порушують?

утримуватись від https://uk.m.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%82%D0%B8%D1%81%D0%BA&action=edit&redlink=1 економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримати будь-які переваги
показать весь комментарий
16.02.2025 21:37 Ответить
Ну який тиск? Офіційний? Санкціями чи може подали на нас до суду?
показать весь комментарий
16.02.2025 21:51 Ответить
вимога офіційна , віддати за безцінь коисні копалини держави Україна
показать весь комментарий
16.02.2025 21:55 Ответить
тупе питання. Якщо ми цього не зробимо - вони відмовлять у будь-якій допомозі, і я не здивуюся, як введуть санкції. То це не тиск??? то що тоді тиск? мерзотні покидьки
показать весь комментарий
16.02.2025 22:49 Ответить
Чому тоді наша влада не скличе ООН хоча б, що США тисне, а так знач їх влаштовує, питання тільки в ціні.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:53 Ответить
ви трохи наївний чи прикидаєтеся? нагадайте у кого право вето в оон? невже у сша? бути не може))
показать весь комментарий
16.02.2025 22:59 Ответить
Я не наївний, я правда сам не знаю як би було ( реально без фантазій) краще. Та посилати всіх направо і наліво Україна зараз нажаль не має сил та можливостей. А розісратися зі всіма це на руку уйлу.
показать весь комментарий
16.02.2025 23:02 Ответить
він все правильно робить. Сьогодні тут хтось виклав як євреї розмовляли з сша в 1980, коли ті їх ламали через коліно. "Я вам не єврей якийсь на полусогнутих дрижащих колінках". А ми їм не хохли на полусогнитих, і вони не мають права так розмовляти.
Як один недоумок тут писав: "сісти сидіти тихо і погоджуватися". То нас не буде як нації дуже швидко
показать весь комментарий
16.02.2025 23:15 Ответить
Щодо постійного приниження тут я з вами згоден, нам потрібна повага як до нації, а перш за все самоповага. Але знову ж таки - нам потрібен лідер, не хлопчик на понтах, а сильний, той хто може і хоче брати на себе відповідальність. Як теж хтось писав на цензорі:" нам потрібен не пастушок Давид, а цар Соломон"
показать весь комментарий
16.02.2025 23:28 Ответить
ми за все харошее проти всього плахого)
маємо те що маємо. А так треба, звісно
показать весь комментарий
16.02.2025 23:37 Ответить
поважати https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C незалежність, https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%82 суверенітет та https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%BE%D0%BD_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 кордони України;-(ПОВАЖАТИ ОКУПОВАНІ РАШИСТОМ УКРАЇНСЬКІ КОРДОНИ ,КОТРІ КУЙЛО ЇМ НАВЯЗУЄ, ЯК ОСНОВУ , ЧИ ТО ФУНДАМЕНТ ПРИПИНЕННЯ (НАГОЛОШУЮ ПРИПИНЕННЯ) ВІЙНИ...
показать весь комментарий
16.02.2025 21:54 Ответить
Мемора́ндум (https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 лат. memorandum) - буквально те, про що слід пам'ятати, нагадування.
Це просто як виявляється листівка, буклети до документа.
Я ж не кажу про моральну сторону США, а щодо юридичного то не думаю що вони настільки тупі щоб себе підставити. Якщо що, то чому ми не подаємо до міжнародного суду чи ООН?
Нас просто (вибачте) на*бали.
А по корисних копалинах, теж хитро. США їх же типу не просто віджимають, а за " борги", як колектори, котрі самі на нас і повісили.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:04 Ответить
БУДАПЕШТСЬКИЙ МЕМОРАНДУМ- це кувалда.котрою Україні варто до крові щодня товкти морди західним аферистам і брехунам.а в першу чергу американським "наперсточникам" з нагадуванням -"Ми віддали ядерну зброю ,взамін отримали війну кровопролиття і окупацію.руйнацію і сотні тисяч вбитих українців"Всі атомні реактори в Україні.повинні бути негайно заміновані,а всілякі рашистські агенти на кшталт "гросі" з МАГАТЕ ООН.ОБСЄ персони нон-грата в Україні.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:13 Ответить
Для цього потрібен лідер з яйцями.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:16 Ответить
акту https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%96%D1%8F агресії чи об'єктом https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B0_%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D1%8E погрози агресією з використанням https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F ядерної зброї.
Судячи з тексту це діятиме тільки, не дай Боже, у випадку застосування ядерної зброї
показать весь комментарий
16.02.2025 22:06 Ответить
У американських аферистів .навіть якщо українські міста(не дай Боже)))) рашист буде знищувати ядерною зброєю ,ніякої реакції не буде від слова "взагалі".крім окуєнної стурбованості...
показать весь комментарий
16.02.2025 22:16 Ответить
-завтра зберуться у Парижі . Може щось рішать. Європейці багато говорили… а Таурус і нині там. Трамп правий. Яка канкретика? Чому ховаєтесь за союзом і не говорите покожній країні окремо. Поляків мали б викинути. Бо кричать- ми ні в чому не участвуємо. У мадярів забрати право голосу. Де дії?
показать весь комментарий
16.02.2025 20:53 Ответить
В Парижі зберуться обговорити дії Трампа, а саме легітимізацію ним кремлівського терориста путіна своїми переговорами з ним. В той час, як Європа бойкотує терориста та через кримінальний суд домагається притягнення його до відповідальності.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:04 Ответить
Только для оценки уровня цифр. Стоимость "Северного потока" 9,5 миллиардов. Американцы отстегнут 250 миллиардов, из 500 что якобы "торчит Украина" и все проблемы ложатся на Европу.
Т.е мы платим 250 Америке, 250 Европе и они нам дают гарантии. Подписанты Будапештского меморандума кусают локти от зависти. А так можно было?
показать весь комментарий
16.02.2025 21:02 Ответить
ЄС пора посилати накуй "американських" опитувальників.котрі НЕ СТАВЛЯТЬ НІЯКИХ ВИМОГ І УЛЬТИМАТУМІВ СВІТОВОМУ ВБИВЦІ І ТЕРОРИСТУ- РАШИСТСЬКОМУ КУЙЛУ....
показать весь комментарий
16.02.2025 21:03 Ответить
100 %
показать весь комментарий
16.02.2025 21:05 Ответить
І тут баш на баш
показать весь комментарий
16.02.2025 21:15 Ответить
Все просто США передає весь свій арсенал я\з на базі Рамштайн-Україні!
показать весь комментарий
16.02.2025 22:09 Ответить
З початку де гарантії Будапештського договору від сша? Чи потрібно Україні ставати знову на граблі? Європа прийняла наших біженців, ввела санкції проти кацапії, допомагає грошима та зброєю, не відмовлялася від допомоги, як "союзник"сша, й не зраджувала як сша. Тільки разом з Європою переможемо кацапію. Геть трампа з перемовин!
показать весь комментарий
16.02.2025 22:14 Ответить
оголосити імпічмент психічно хворому трампу і псасдити ав одеу камеру з маском , наймита сі
показать весь комментарий
17.02.2025 12:32 Ответить