16751 посетитель онлайн
9 080 120

Полиция в Харькове применила слезоточивый газ к военнообязанному "в розыске": мужчина отказался ехать в ТЦК

В Харькове произошел конфликт между мужчиной и патрульной полицией

Патрульная полиция Харькова применила слезоточивый газ во время конфликта с военнообязанным мужчиной, который находится в розыске.

Об этом сообщили в пресс-службе Патрульной полиции Харьковщины, передает Цензор.НЕТ.

Отмечается, что вчера днем, 24 февраля, мужчину остановили для проверки документов.

"Проверяя документы, мы установили, что мужчина находится в розыске по ст. 210 (Нарушение военнообязанными или призывниками законодательства о воинской обязанности и военной службе) КУоАП. Инспекторы предупредили гражданина о необходимости доставки в городской Территориальный центр комплектования и социальной поддержки, с чем он согласился", - говорится в сообщении.

В патрульной полиции отмечают, что пока с мужчиной говорили, вокруг начала собираться толпа.

"Мужчина начал сопротивляться, хватал патрульных за одежду и осуществлял публичные призывы к невыполнению требований полицейских. На законные требования патрульных и призывы о законности действий, граждане не реагировали. Для прекращения группового нарушения общественного порядка инспекторы применили специальные средства, в частности слезоточивый газ", - рассказали в полиции.

Патрульные добавили, что мужчина, воспользовавшись ситуацией, сбежал. Сейчас его разыскивают.

В Харькове произошел конфликт между мужчиной и патрульной полицией

Топ комментарии
+33
Чого це зразу зрадник або навідник? У нас міліон силовиків всякого пошибу починаючи від ТЦКунів закінчуючи суддями та плокулолами, які на фронт навіть не збираються, але володіють зброєю та давали присягу. Оце справжні зраднки. Шось я не пам'ятаю, шоб херсонські ТЦКуни лягли кістьми, шоб не пустити рашистів в місто
показать весь комментарий
25.02.2025 15:58 Ответить
+27
І не лише херсонські. З УСІХ, без винятку, міст, які були або є під окупацією, тцкуни, поліцаї та сбушники завжди тікали першими.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:01 Ответить
+25
А як гарно, організовано вони автоколонами тікали з Сум напередодні великого вторгнення. На відміну від інших громадян, цю сволоту зелена влада завчасно попередила.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
А як гарно, організовано вони автоколонами тікали з Сум напередодні великого вторгнення. На відміну від інших громадян, цю сволоту зелена влада завчасно попередила.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:01 Ответить
Дивне питання. Тут всім 63 роки і всі хворі
показать весь комментарий
25.02.2025 16:33 Ответить
ухилянт, це погано,
дуже погано!!! але...
яка наорма закону дає право ухилянтам в формі поліції, арештовувати громадянина без
реєстрації на него провадження в едр,
без розслідування
без рішення суду...
та щей везти в тцк а не в відділок поліції....
той хто брав у гандонів інтерв,ю, запитав це,
якщо ні, то чому???
і чому ці уйопки не подали рапорта в ЛЮТЬ????
показать весь комментарий
25.02.2025 16:01 Ответить
І не лише херсонські. З УСІХ, без винятку, міст, які були або є під окупацією, тцкуни, поліцаї та сбушники завжди тікали першими.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:01 Ответить
Хто саме зробив правильно? Перехожі, які відбили цивільного у озброєних людей в формі, які давали присягу і мали б зараз бути на фронті, а не шаритись по тилах? Цілком згоден.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:05 Ответить
Тому ти і втік за кордон, щоб проти тебе шокера не застосували?
показать весь комментарий
25.02.2025 16:10 Ответить
Що цікаво: оці всі начебто ненависники совка мріють побудувати совок у власній країні.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:34 Ответить
Так. І всі хочуть воювати до кордонів 91-го і розстрілювати ухилянтів.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:35 Ответить
Саме так. Суд повинен довести, що людина отримала повістку і її ігнорувала. Бо це тільки в запаленій коричневій субстанції, яка замінює вам, зеленим ідіотам, мозок, повістка з якогось переляку стала вважатись врученою, навіть, якщо отримувач її і в очі не бачив.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:42 Ответить
Ти ж не захищаєш. Чи в тебе нема Батьківщини?
показать весь комментарий
25.02.2025 16:44 Ответить
А самі тцкуни та поліцаї не ухилянти? Для них Конституція не писана?
показать весь комментарий
25.02.2025 16:46 Ответить
А ти чому не захищаєш? Чому втік аж за океан?
показать весь комментарий
25.02.2025 16:47 Ответить
Звісно, що треба. Війна ж не закінчилась. Іди.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:51 Ответить
Так, нічим не підтверджено, що отримала повістку. І з якого переляку хтось повинен добровільно йти в тцк? Згідно якої розповсюдженої інформації? А якщо завтра розповсюдять інформацію, що всі особи чоловічої статі повинні собі щось відрізати, ти теж собі відріжеш?
показать весь комментарий
25.02.2025 17:12 Ответить
Ти без мене справишся.
показать весь комментарий
25.02.2025 17:14 Ответить
Чого це зразу зрадник або навідник? У нас міліон силовиків всякого пошибу починаючи від ТЦКунів закінчуючи суддями та плокулолами, які на фронт навіть не збираються, але володіють зброєю та давали присягу. Оце справжні зраднки. Шось я не пам'ятаю, шоб херсонські ТЦКуни лягли кістьми, шоб не пустити рашистів в місто
показать весь комментарий
25.02.2025 15:58 Ответить
У них розшук уявний був, в їхніх головах, в головах ТЦКунів. Ну а тепер буде розшук реальний, за порушення правопорядку громадянином
показать весь комментарий
25.02.2025 16:00 Ответить
Це називається: Громадя́нське суспі́льство - суспільство, в основі якого лежить розгалужена мережа незалежних від держави інституцій, об'єднань та організацій, створених самими громадянами для виявлення й здійснення різних громадських ініціатив, задоволення своїх суспільних потреб та обстоювання колективних інтересів
показать весь комментарий
25.02.2025 16:02 Ответить
Скільки там "патріотів"навколо одного ухилянта,чоловік 5 озброєнних,навчених.кремезних?
показать весь комментарий
25.02.2025 16:31 Ответить
Як не може довести то і нічого звинувачувати.Чи не так?
показать весь комментарий
25.02.2025 16:36 Ответить
Патрульні додали, що чоловік, скориставшись ситуацією, втік Джерело: https://censor.net/ua/v3537839
показать весь комментарий
25.02.2025 17:44 Ответить
Так... і вони нічим не відрізняються від обісцяних тіпків, які сидять за бугром, наприклад у Франції та строчать коменти на Цензорі.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:09 Ответить
Ще один нафронтовик. Як ти не Тису переплив, не застудився часом?
показать весь комментарий
25.02.2025 16:10 Ответить
Так ти вже місце там зайняв.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:14 Ответить
А як ти полурозумний вгадав? А, точно, поцам же видніше. Поци вони такі... ми знаємо.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:15 Ответить
Клоун забугорний, а чому ти вирішило, що мова тут про пенсію? Сам сказав, сам висновки якісь зробив, сам всрався. І кого я вчив? Просто ви очколупи-річкоплавуни, якщо вже вмостилися у тепленьких місцях Франції, Нідерландів та інших голандських котлах, мали б сидіти рівно і не мичати.
показать весь комментарий
25.02.2025 17:59 Ответить
А ти напевно коменти строчиш з коліфорнійського котла.
показать весь комментарий
25.02.2025 18:00 Ответить
Ну те що ти хворий, це ж і так зрозуміло. 63 кажеш. 3 роки повномаштабного вторгнення. З 2014 року війна. Так чому ти хворий псевдорумун давно виїхав, а не десь у березні 2014 року не пішов у військомат? А, точно, хворий п...здун.
показать весь комментарий
25.02.2025 18:03 Ответить
Так тебе чекаю.
показать весь комментарий
25.02.2025 18:05 Ответить
То що, вже з бамбілой домовився, який пункт пропуску будеш пересікати, не ссикло?
показать весь комментарий
25.02.2025 20:46 Ответить
Сережа, а ти, часом, сам не ухилянт? І розділові знаки не знаєш до того ж...
показать весь комментарий
25.02.2025 15:57 Ответить
здійснював публічні заклики до невиконання вимог поліцейських... Для припинення групового порушення громадського порядку інспектори застосували спеціальні засоби...
-------

Перекладаю з офіційної на просту мову, повністю буденний випадок - хотіли бусифікувати, той почав просити про допомогу в перехожих і його відбили
показать весь комментарий
25.02.2025 16:00 Ответить
Краще було коліно прострелети. Більше сенсу.
показать весь комментарий
25.02.2025 19:37 Ответить
В Україні стільки населення нема, шоб мільонами розстрілювати. Ну і досить вже на Джугашвілі надрочувати.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:11 Ответить
Міша, а ти строчиш коменти з горящого танку? Нє, дай вгадаю, ти - інвалід-пенсіонерка і тому мобілізації не підлягаєш
показать весь комментарий
25.02.2025 16:13 Ответить
"Скориставшись ситуацією, громадянин у розшуку втік"

Треба більше поліціянтів і ТЦК, раз громадяни мають змогу втікти. Загоняйте їх бульдозерами!
показать весь комментарий
25.02.2025 16:18 Ответить
Міша, ти шо, образився на пенсіонерку? Ну розкажи нам свою версію. Ти ж всіх тут вчиш як треба жити. А сам не робиш так, як вчиш. Ти просо киздун? Чи в тебе є якісь більш серьозні виправдання?
З.І. навіть якшо ти просто киздун - нічо страшного. Просто визнай це. Ми зрозуміємо.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:21 Ответить
Кісо, не тримай все в собі. Розкажи чого ти не в окопі? Невже соромно зізнатися? Тут всі свої.
показать весь комментарий
25.02.2025 18:00 Ответить
Без мене ссишся? Ну ось починає вимальовуватися картина . Нічо, ТЦК тобі дадуть пілюлю для хоробрості
показать весь комментарий
25.02.2025 19:15 Ответить
Ну тобі, сцикуну, виходить - нікуди
показать весь комментарий
25.02.2025 20:06 Ответить
в военкомате (ТЦК) есть компьютер куда внесены все стоящие на учете. с прошлого года без дополнительных предупреждений все должны были прийти в ТЦК, пройти комиссию, получить новый статус, и дать координаты на которые могут звонить и слать повестки. все кто не пришел, но уже был на учете = в розыске. кому отправили повестки по новым адресам и кто не явился=в розыске. а вообще, привлечением военнообязанных по закону занимается не ТЦК, а местные органы власти, руководство предприятий... и полиция тоже.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:14 Ответить
Зате не буряти!
показать весь комментарий
25.02.2025 16:13 Ответить
Значить, не простий був "чоловік", якщо зміг такою ситуацією скористатись і втекти.
показать весь комментарий
25.02.2025 15:57 Ответить
Так скажіть правду. Бажано, з ПІБ втікача.
показать весь комментарий
25.02.2025 15:58 Ответить
Це місцеві підори,вони вилазять на новини про ТЦК ,це ще не всі
показать весь комментарий
25.02.2025 16:34 Ответить
Без них місто жило довго,а потім вернулась наволоч мусорська і а зараз ще більше їх розвелось
показать весь комментарий
25.02.2025 16:36 Ответить
Людина порушила закон, чинила супротив та провокувала масові заворушення, тож поліція все зробила вірно, а усі хто з цього приводу хочуть висвітлити це як щось "протиправне" відверті брехуни і свідомо чи ні працюють в інтересах рашистів! Усі бажають мати тільки права, але деяки НЕ БАЖАЮТЬ виконувати й обов'язки і запевняють суспільство що це "вірно" навіть не замислюючись що це теж ЗЛОЧИН а воні злочинці такі ж як ті що порушують закони гвалтуючи, займаючись крадіжками, вчиняючи насилля й т.д.!!!
показать весь комментарий
25.02.2025 16:20 Ответить
Що повинен "довести" суд?! Те що людина отримала повістку але її ігнорувала?! А може ще суд повинен "доводити" що хтось не сплатив штраф у наданий термін при факті наявності квитанції та її надання порушнику ПДР?! Ти "Ігор Ігористий" під Трампа косиш чи під )(уйло?!
показать весь комментарий
25.02.2025 16:25 Ответить
Бачу ти "Donald Smith" як і "Ігор Ігористий" непогано так відпрацьовуєш рашистські гроші підміняючи поняття не гірже за )(уйло та Трампа із їх посіпаками. Якщо прихильники "руССкого мира" дійсно на стільки тупі що довіряють будь якій брехні, то на сторінках Цензора лише прихильники рашизму можуть створювати подібний до вашого "обмін думками" але розводити можете лише таких як ви самі!!!
показать весь комментарий
25.02.2025 16:30 Ответить
Так, поняття "розыск" в Україні відсутнє, а от РОЗШУК є, і вігн стосується будь кого хто є правопорушником! То ж тупий рашист "Gary Grant", йди до крейсера "Москва" й одеськи бички тебе приймуть як ти того заслуговуєш! КА́РНИЙ РО́ЗШУК - одна з найважливіших служб поліції, обов'язком якої є здійснення оперативно-розшукових та інших заходів із метою запобігання, припинення та розкриття злочинів, а також розшуку злочинців.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:35 Ответить
"Юрій Вінгорськи", тільки злочинець може прагнути аби поліція зникла з вулиць міст аби він міг безкарно творити злочини. Ти злочинець?! Тож якщо усі поліцейські опиняться на фронті то гвалтівники, крадіжники, вбивці будуть щасливі! А "Donald Smith" вже неодноразово бул пійманий на розповсюджені рашистських наративів і точно є оплачуваним ботом Кремля. Та й як бачу він дуже погано орієнтується у структурі української влади тому прив'язав чомусь до поліцейських Татарова котрий ніякого відношення до МВС НЕ МАЄ!
показать весь комментарий
25.02.2025 16:41 Ответить
Сумніваюсь що "Donald Smith" ухилянт, бо він швидше за все не є громадянином України, а от те що він посіпака Кремля - це точно!
показать весь комментарий
25.02.2025 16:44 Ответить
І тут рашист "Donald Smith" відзначився кидаючи гасла як тупий Охлабистін. Те що людина ухилянт не підлягає розгляду у суді за підтвердженням факту на основі того що він є громадянином України котрий не бажає виконувати норму закону. Суд розглядає лише ступінь його відповідальності за це після звернення ТЦК якщо людина скоїла рецидіви цього злочину. І там, у суді, людина може надати якісь докази того що він має право на відстрочку або на звільнення від мобілізації!!!
показать весь комментарий
25.02.2025 16:53 Ответить
Не повинен, бо є доведений факт що людина, згідно закону, повинна або сама з'явитись до ТЦК згідно розповсюдженої інформації про вимогу з'явитись усім особам відповідного віку та категорії, або отримала ПІДТВЕРДЖЕНО повістку та знов таки не з'явилась. ЯКЩО ВИ НЕ ЗНАЄТЕ ЗАКОНОДАВСТВА НЕ ТРЕБА ВИГАДУВАТИ ТЕ ЧОГО В НЬОМУ НЕ МАЄ ЗАРАДИ ВИПРАВДАННЯ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ!!!
показать весь комментарий
25.02.2025 17:01 Ответить
Щось я не зрозумів.фігурант втік, а сльозогінний газ застосовували проти себе? Хоч когось затримали? Що це за поліція така?
показать весь комментарий
25.02.2025 15:54 Ответить
На законні вимоги патрульних та заклики про законність дій, громадяни не реагували. Для припинення групового порушення громадського порядку інспектори застосували спеціальні засоби, зокрема сльозогінний газ", - розповіли у поліції. Джерело: https://censor.net/ua/v3537839

А чому ж тоді громадяни підтримали "УХИЛЯНТА" , а не "законні дії поліції"??

Мабуть тому , що держава - це СУСПІЛЬНИЙ ДОГОВІР - в результататі ,якого громадяни надають повноваження певним представникам для СПРАВЕДЛИВОГО вирішування спірних ситуацій.

Саме СПРАВДЛИВІСТЬ - є основним наріжним камнем існування держави , адже держава яка не дотримується законів і в якій немає справделивості є по суті своїй - банда розбійників.

Саме СПРАВЕДЛИВІСТЬ І РІВНІСТЬ ВСІХ ПЕРЕД ЗАКОНОМ - ЛЕГІТИМІЗУЄ ДЕРЖАВУ , а не пісні про калину , стовпчики з тризубом на кордоні чи патріотичні згадуВання історії .

ДЕРЖАВА ,СЛУГИ ЯКОЇ - ПОРУШУЮТЬ ЗАКОН, ДЕ БАГАТІ ОТРИМУЮТЬ ЛИШЕ ПРАВА, А БІДНІ ЛИШЕ ОБОВ'ЯЗКИ - СТАЄ НЕСПРАВЕДЛИВОЮ

За що воює народ ? Як не парадоксально ,але за СПРАВЕДЛИВІСТЬ ТА РІВНІ ПРАВА ДЛЯ ВСІХ .А не за Геграфічну назву Україна . Саме Московія є прикладом - НЕСПРАВДЛИВОСТІ ТА БРЕХНІ . А український народ протистоїть САМЕ цій БРЕХНІ ТА НЕСПРАВЕДЛИВОСТІ.
І ТОМУ ,КОЛИ ДЕРЖАВНИЙ АПАРАТ САМ СТАЄ ДЖЕРЕЛОМ НЕСПРАВЕДЛИВОСТІ - ВІН СТАЄ ТАКИМ ЖЕ ВОРОГОМ ,ЯК І МОСКОВІЯ.

По суті влада хоче пертворити свій народ на рабів ( бо як можна назвати людину ,яка не має жодних прав - крім померти ) ,щоб воювати з іншою армією рабів . Коли люди перЕстануть звертати увагу на ЯВНО ЗЛОЧИННІ ДІЇ ВЛАДИНХ ПОСІПАК - тоді Україна перетвориться в Московію - в країну рабів у вишиванках .

Вихід - лише один - ця влада має ДОБРОВІЛЬНО ЙТИ У ВІДСТАВКУ , ВСІ ЧИНОВНИКИ ТА СИЛОВИКИ МАЮТЬ ПО ПРИНЦИПУ РОТАЦІЇ ЙТИ В ОКОПИ В ПЕРШУ ЧЕРГУ , СОЛДАТИ ЗСУ мають отримати ЧІТКІ УМОВИ ДЕМОБІЛІЗАЦІЇ .. СПРАВЕДЛИВІСТЬ МАЄ БУТИ ВІДНОВЛЕНА - ІНАКШЕ - ВСІ ЦІ ПАТРОТИЧНІ ГАСЛА , НА ФОНІ ЦИНІЗМУ ТА ЖИРУВАННЯ ВЛАДИ - ПРОСТА ДЕМАГОГІЯ..
показать весь комментарий
25.02.2025 16:22 Ответить
Асболютно правильно . А хто повинен ? ТОЙ ,ХТО ЖИВЕ КОШТОМ ДЕРЖАВИ І ДАВ ПРИСЯГУ .
ПИТАННЯ - А ЧОМУ ЦІ ЛЮДИ ТОДІ МАЮТЬ БРОНЬ? НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ? ЯКЩО ВОНИ СПЕЦІАЛЬНО НАЙНЯТІ БУЛИ НАРОДОМ УКРАЇНИ ЗАХИЩАТИ ЦЕЙ НАРОД?
СПРАВДЛИВІСТЬ ОДНА - І ВОНА РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ ЗАКОН. Закон може бути несправедливий - Гулаг Сталіна і газові печі Гітлера були законні . Але ніхто не може назвати їх справедливими.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:38 Ответить
на такі публікації кремлівські троляки не ходять https://censor.net/ua/resonance/3536820/komandyry-rot-66-yi-brygady#comment_fafa7ab8-9767-4d1a-b60b-4602bdee8902
показать весь комментарий
25.02.2025 17:10 Ответить
Вони називаються: внутрішні вороги і колаборанти, які вчиняють дії на зрив мобілізації і для капітуляції України. Це адепти руССкаго міра. путєн пріді
показать весь комментарий
25.02.2025 17:12 Ответить
він кремлівський троль, працює тут 24/7
показать весь комментарий
25.02.2025 17:14 Ответить
Перебував у розшуку згідно вироку суду..... такого то дня,такого то місяця,такого то року,згідно статті...... кодексу України.Рішення суду номер.....Це все є?Стаття Конституції Стаття 62.Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.Стаття під час військового стану діє в Повному обсязі Без обмежень.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:08 Ответить
Ну так стули пельку, якого ти, ґишпанець, лізеш до нас в Україну?
показать весь комментарий
25.02.2025 18:00 Ответить
А чого тебе так багато в цій темі, мусорок?
показать весь комментарий
25.02.2025 18:03 Ответить
агов, брехуни, покажіть відео з натільних камер
показать весь комментарий
25.02.2025 17:12 Ответить
якеж ти виталий гівно
показать весь комментарий
25.02.2025 17:14 Ответить
Тикали? то шото ві их прям нахваливаете. А сколько из них переходило на сторону ворога?
показать весь комментарий
25.02.2025 17:29 Ответить
Зараз, в тилу, якщо нема документів про бронь або відстрочку, кожен чоловік 10-60 років за законом - порушник, а від 25-60 - ухилянт. На даний час в тилу, в основному, залишились ті, хто піде в тюрму, але не піде воювати. Тому, в більшості випадків дії представників ТЦК та СП - законні, хоч і не подобаються нарІду.
В Україні чітко діє принцип: "Свисни, Грицьку, ти дурніший" - на ТЦК та СП покладене заадання примусової мобілізації, яка потрібна, бо кацапи виріжуть усіх, але ніхто не хоче мобілізувати - от ТЦК і зробили крайніми.
Міліція в даному випадку мпрацювала правильно, погано якщо порушника не затримали.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:22 Ответить
Я сподіваюсь, Ви коментуєте з передка...
показать весь комментарий
25.02.2025 16:25 Ответить
Справедливість у кожного своя, а закон - один на всіх. Справедливо, коли кожен, хто повинний, захищає Батьківщину.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:29 Ответить
Дональд Сміт кацапський агент і ухилянт.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:38 Ответить
Юрій Вінгорський
Кодекс України про адмінистративні порушення.
Стаття 259. Доставлення порушника

З метою складення протоколу про адміністративне правопорушення в разі неможливості скласти його на місці вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є обов'язковим, порушника може бути доставлено в поліцію, в підрозділ Військової служби правопорядку у Збройних Силах України,
до територіального центру комплектування та соціальної підтримки, до органу Державної прикордонної служби України, штабу громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону чи громадського пункту з охорони громадського порядку поліцейським, посадовою особою Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, військовослужбовцем чи працівником Державної прикордонної служби України або членом громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону......
показать весь комментарий
25.02.2025 19:38 Ответить
Юрій Вінгорський,
Кодекс України про адмінистративні порушення.
Стаття 235. Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки
Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення призовниками, військовозобов'язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n2428 статті 210, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n2434 210https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n2434 -1, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n2440 211 (крім правопорушень, вчинених військовозобов'язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України).
Від імені територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право керівники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки.
показать весь комментарий
25.02.2025 19:41 Ответить
Незрозуміло, чому ухилянт втік. Не наважились спершу кайданки надіти? Треба спочатку цих ухилянтів наглухо глушити, а потім вже перевіряти документи. Треба вводити нові інструкції.
показать весь комментарий
25.02.2025 19:13 Ответить
Правильно зробили!
показать весь комментарий
25.02.2025 16:01 Ответить
Ну хоч не ТЦКашники були, бо зараз почалось би...
показать весь комментарий
25.02.2025 15:59 Ответить
Ого скільки биків не народжених воювати... На одного цивільного...
показать весь комментарий
25.02.2025 18:20 Ответить
А ти в окопі сподіваюсь?
показать весь комментарий
25.02.2025 16:09 Ответить
А ти чого не в Україні?
показать весь комментарий
25.02.2025 16:11 Ответить
На відміну від нього, я в зсу, хоч і не окопі (по влк придатний до тилових). А він сидить в європі і жене всіх на війну, ще й хизується що давно виїхав.
показать весь комментарий
25.02.2025 17:08 Ответить
Ухилянт чомусь думає, що за нього в армії буде служити хтось інший. Це хибна думка. Батьківщину повинен захищати кожен.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:19 Ответить
Ще і як потрібні. Голосував за клоунів під час війни, хотів тупо поржати. Найкраще ржати саме в армії на нулі. Просто ухилянт спочатку про це не здогадуєтся.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:46 Ответить
Я захищав. Якщо треба, ще піду.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:49 Ответить
В ТЦК дані поновили? Чого чекаємо?
показать весь комментарий
25.02.2025 16:55 Ответить
Під час війни, достатньо ніжно.
Сталіністи , ті що дійшли до Берліну, розстрілювали і потім декілька поколінь родина раховалася ворогом народу.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:07 Ответить
В якому,нах розшуку? Досить брехати.
показать весь комментарий
25.02.2025 15:57 Ответить
Нет понятия "розыск" по админнарушениям.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:20 Ответить
Так ти ж ідіот,Віталік.
показать весь комментарий
25.02.2025 17:26 Ответить
Страница 1 из 2