8043 посетителя онлайн

Европа не хочет поддерживать Украину без США, - Euractiv

Европа хочет примирения Зеленского и Трампа

Европейские лидеры не хотят поддерживать Украину без США, поэтому пытаются убедить Зеленского восстановить отношения с Трампом.

Об этом пишет Euractiv, передает Цензор.НЕТ.

"Несмотря на обещания поддержки Украины, некоторые европейские лидеры сигнализировали Киеву, что они предпочли бы, чтобы тот восстановил отношения с Вашингтоном, чем действовал бы полностью без США", - говорится в материале.

Представитель ЕС после переговоров заявил, что лидеры согласились, что "важно продолжать тесно сотрудничать с США, в частности, в контексте НАТО". А будущий европейский вклад в дополнительные гарантий безопасности должен разрабатываться совместно с США.

Премьер Британии и генсек НАТО пытались убедить Зеленского найти способ восстановить отношения с Белым домом. Стармер продолжает убеждать Трампа оказать поддержку европейским миротворцам в случае отправки в Украину.

Спор Трампа и Зеленского 

Напомним, в Белом доме в пятницу, 28 февраля, состоялась встреча президента США Дональда Трампа и президента Украины Владимира Зеленского.

Дональд Трамп и Владимир Зеленский начали спорить и перешли на повышенные тона во время встречи в Овальном кабинете.

Президент Украины Владимир Зеленский досрочно покидает Белый дом после встречи с Дональдом Трампом в Овальном кабинете.

В Вашингтоне не состоялось подписание соглашения о полезных ископаемых между Украиной и США.

Топ комментарии
+10
Зеленське, зеленське!- препіздент світу...діпломат і чечель із свадьби в маліновці..
показать весь комментарий
03.03.2025 11:33 Ответить
+10
Європа готуйся до кацапського чобота на своїй землі
показать весь комментарий
03.03.2025 11:39 Ответить
+7
Газета гумна. Але евролідери також не хочуть перетворитися у приручених пуделів Рижого піндоса.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:33 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Газета гумна. Але евролідери також не хочуть перетворитися у приручених пуделів Рижого піндоса.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:33 Ответить
Зеленське, зеленське!- препіздент світу...діпломат і чечель із свадьби в маліновці..
показать весь комментарий
03.03.2025 11:33 Ответить
Сергій, який не є, Зеленський - Президент України і, незважаючи на всі його помилки, він не зрадив Україну і не продав її Трампу=Пуйлу. То ж, не варто до нього ставитись так зневажливо.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:11 Ответить
так зеля сам и предложил недра,даже не спроси у украинцев! За язік его никто не дергал и ничего не требовал,пока наш гарант сам не решил сдать богатства Украины!
показать весь комментарий
03.03.2025 13:20 Ответить
Українців не дуже питали й про віддачу яо по Будапештському меморандуму.
А щодо "богатств" - окрема мова. Їх можна по-різному "здавати". Араби теж здають свої копалини, але з великою користю для себе.
Але зараз мова не про копалини. Мова про те, що Трамп хотів нагнути Зеленського на капітуляцію, а він не прогнувся. Звісно, що Зеленський не здійснив дипломатичного чуда, але якби він й жодного слова не сказав би, то його б все одно звинуватили.
показать весь комментарий
03.03.2025 13:35 Ответить
"Трамп хотів нагнути Зеленського на капітуляцію, а він не прогнувся"

Так він же у нас незламний! )
показать весь комментарий
03.03.2025 14:11 Ответить
Якби Зеленський погодився на "мир" на умовах Трампа=Пуйла, ви б теж іронізували?
показать весь комментарий
03.03.2025 14:19 Ответить
То пересратися з Америкою це кращий варіант? Тепер пуйло радіє з цього і поступово захоплює все нові і нові території. Коли України не стане, то її будуть дерібанити разом і трамп, і пуйло.
Так, іронізую. А що мені ще залишається? Купити пістолет і застрелитись чи до Вас, у Німеччину, збирати валізи? )
показать весь комментарий
03.03.2025 15:45 Ответить
Хто я, чому зараз в Німеччині і чим тут займаюсь - залишимо поза межами дискуссії. Не Вам підколювати.
Чи застрелитись Вам - Ваша справа, але я думаю, що не поведінка Зеленського тому буде причиною.
Стосовно Америки. Скажіть, Ви дійсно вважаєте, що у Зеленського був інший варіант крім капітуляції щоб не "пересратись" з Трампом? Те, що пуйло радіє - зрозуміло, але може так трапитись, що цей скандал не дасть Трампу шансу легко покохатись з пуйлом. Якщо він зараз так зробить, то Америка в очах всього світу припинить своє існування як демократичної держави. А от, якби Зеленський піддався, то Трамп пішов би в обійми с пуйлом з гаслом що це було погоджено з Україною (Зеленським). Ви не згодні?
показать весь комментарий
03.03.2025 16:51 Ответить
Ви образились на згадку про Німеччину? Я ж не запитував Вас ні хто Ви, ні чому Ви зараз там, ні чим Ви там займаєтесь. Просто я запитав чи можу я приїхати в Німеччину, як країну, взагалі. Чому Ви потягли це на себе особисто? )
Стосовно капітуляції. Як на мій хлопський розум, краще капітулювати перед Америкою (трамп не вічний) аніж перед підоРашою. Який би той трамп не був самодур та нарцис, зеленський нічим не відрізняється від нього в цьому питанні, але бикувати перед президентом Америки було великою помилкою, хоч там його саме на це і провокував венс. Треба відчувати свію політичну вагу та рівень залежності твоєї країни перед Америкою. Тим більше, що воно ж само запропонувало трампу ті рідкісноземельні метали. Ця їхня зустріч мені нагадала битву Слона і Моськи. А взагалі то, я думаю, що ці два клоуна (трамп і зе), обидва працюють на пуйла, а перед нами був розіграний спектакль.
"А от, якби Зеленський піддався, то Трамп пішов би в обійми с пуйлом з гаслом що це було погоджено з Україною (Зеленським)."
А оце я не зрозумів взагалі... От як раз після цього скандалу, у трампа розв'язані руки - зеленський не договороспроможний і не хоче миру, тому я буду вирішувати всі питання з пуйлом.
показать весь комментарий
04.03.2025 00:08 Ответить
Так отож - в 22-му не втік - герой Боневтік, в 25-му від Трампа втік - знов герой Бовтік. Чому він їздив до Трампа, що підписати, чому не оприлюднюють не цікаво? - ах так, дарувати це не продавати, єто другоє та й не підписав же. (Я. наприклад, дякую Богу, що Трамп тупий бичара і зірвав підписання мародерської угоди). Все, що натворив перед вторгненням з обороноздатністю - помилки, простім, генералісімусами нє рождаются. Все спишем на помилки - знищену мобілізацію; корупцію; відсторонення від командування толкових офіцерів; саботаж на таможнях забезпечення ЗСУ дронами, пікапами, тепловізорами; свавілля на всіх рівнях влади, все забудемо аби який не є був. І не варто дивитись зневажливо на гаранта Конституції, який ту Конституцію зневажає. Славімо його. Так мислиш?
Ти вважаєш зраджують і продають країни в прямому ефірі, а потім чек демонструють перед камерами? Очунюй від дурману.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:01 Ответить
Це дуже добре, що відчуваєш себе найнеодурманеним. Але спочатку навчись читати, писати, та поважати співрозмовників.
Я не в захваті від Зеленського, особливо, від його оточення. Але, мова йшла виключно про останні події в Білому домі.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:18 Ответить
А хто ж оце написав? - Сергій, який не є, Зеленський - Президент України і, незважаючи на всі його помилки, він не зрадив Україну і не продав її Трампу=Пуйлу. То ж, не варто до нього ставитись так зневажливо.
Де тут про події в Білому домі?
показать весь комментарий
03.03.2025 14:24 Ответить
Шкода, що розумієш.... Про події в Білому домі натякав Сергій Горін. Якщо і цього не розумієш, то все дуже погано))
показать весь комментарий
03.03.2025 14:28 Ответить
Горін все правильно написав, а ти не зрозумів про дипломатичний позор. Замість підготуватись до зустрічі імпровізатор знову поїхав заглятуть в глаза і по ходу порєшать. Дипломатія це наука і підготовка, не базар, поведінку опонента по переговорах прораховують аж до міміки, а тут навіть простого як цвях і хамовитого Трампа не передбачили, тому й облажались. Нікого, не одну людину ні в якій країні не будуть поважати лише за те що вона займає пост президента. Повагу заробляють роками і справами, а втрачають іноді за одну секунду. Хочеш поважати за блаблабла, поважай - твоя справа, але я як і той Горін не бачу за що.
показать весь комментарий
04.03.2025 00:04 Ответить
Він , зеленське зраджував Україну завжди. Спершу із своїм 95 кв, висміював і принижував Україну і українців, тренувався перед йухлом на колінах благав взяти його за борги.. Це не гумор,-це дно. Після того малороси,(українці не обирали цього виродка) обрали цього малограмотного зрадника-крадія злочинця. Ставши президентом він оточив себе ще гіршими крадіями і зрадниками, вибудовали корупційні схеми комічного масштабу..Саме страшне -це злочини з Чонгаром, шашликами і багато чого від чого волоси стануть дибки навіть у малоросів, коли відкриють всі його злочини і будуть судити цю паскуду. Ніколи не вважав і не вважаю його президентом, це як Фунт із 12 стульєв, займає не свою посаду тимчасово, просрочено, але скільки веревці не витись, а кінець буде..
показать весь комментарий
03.03.2025 14:28 Ответить
Як Вам не може здатись дивним, я цілком з Вами згоден. Його дії дуже далекі від ідеалу майже у всіх сферах. В оточенні, дійсно надто багато покидьків. І за все треба буде відповісти.
Але, якщо Ви публічно принижуєте президента своєї країни, Ви принижуєте мою країну, мене.
Мій допис стосувався скандалу в Білому домі. Незважаючи на шалену кількість помилок і злочинів, Зеленський не здійснив чергової - не погодився на капітуляцію, яку два "костюми без людей" називали словом "мир".
показать весь комментарий
03.03.2025 14:35 Ответить
Так - США Європу зараз прикривають - поки тільки балачки - кацапи за 3міс виробляють стільки снарядів як Європа за рік
показать весь комментарий
03.03.2025 11:34 Ответить
Європа готуйся до кацапського чобота на своїй землі
показать весь комментарий
03.03.2025 11:39 Ответить
Куди не плюнь - поцілиш у щирого друзяку України!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:44 Ответить
Вовочка може рапортувати: Заданіє виполнєно, уваж. ВВП.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:47 Ответить
А треба було погодитись на капітуляцію?
показать весь комментарий
03.03.2025 12:12 Ответить
А для чого він приїхав в Білий дім? Трампу дякуй, що зірвав.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:05 Ответить
Якщо це так то мені Європу жаль . Після України вона на черзі .
Європейські рожеві поні нікуди не зникли .
показать весь комментарий
03.03.2025 11:48 Ответить
А мені не шкода. Зовсім. Всі знають, що тактика умиротворення агресора не працює, це вже розжовано безліч разів, доведено у війнах безліч разів, про це написано безліч разів, але продовжують наступати на ці граблі в надії, що ось цього разу проканає.
А довбойоби мають страждати. В даному випадку, і решта світу страждатиме разом з ними, але що ж з цим зробиш. Довбойобів занадто багато і вони мають забагато влади.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:05 Ответить
Все зрозуміло, європа не хоче ! Тоді накуя оці всі поседілки в Лондоні ?!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:58 Ответить
Зараз в ютубах лідери думок пошлють і Европу на 3 буви як це зробили з США. І підтримка могутнього з 70% відсотків сягне 90%
показать весь комментарий
03.03.2025 12:02 Ответить
5 стаття нато до прибалтійских країн діє приблизно так як і покликання їх на саміт.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:07 Ответить
Вважаєте себе "великим політиком"?
показать весь комментарий
03.03.2025 12:29 Ответить
"Після України ху...ло нападе на Європу", - може і так але "Поки жирний схудне - худий здохне!" Ні Європа, а ні Україна без США не вистоїть, нажаль. Політика не в тому, щоб впертися рогом биковать далі, а шукати подальші шляхи підтримки. Особисте геть, йдеться про долю України і українців. Тяжко - так тяжко але іншого шляху немає. Тебе там не *******! Ти знав про це? Дурень, якщо не знав. Але ти президент України, за тобою мільйони життів. Роби вже свою роботу, або не треба було лізти взагалі у президенти, но тепер вже пізно. Якось так.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:18 Ответить
Єдиний достойний допис, підтримую! ДОСИТЬ БИКУВАТИ - НА КОНУ УКРАЇНА!!!
показать весь комментарий
03.03.2025 12:28 Ответить
Це ж скільки путіну треба підготувати нагородних листів?
Боюсь позамежами росії ще більше їх Героїв нів в самій росії.
Цікаво, Україна яке місце посідає в командному заліку цих нагород?
показать весь комментарий
03.03.2025 12:22 Ответить
колінно локтьова поза рф-ії вигідна китаю тому прийдеться домовлятись з ним
показать весь комментарий
03.03.2025 12:25 Ответить
Я вже писав що цього року Amnesty International засудила одну зі статей видання Euractiv як мову ненависті і тому не зрозуміло чому українські ЗМІ, й не лише Цензор, останнім часом почали цитувати саме це скандально відоме джерело. Мабуть вважають що українці надто добре себе почувають і тому треба їм на голови лити побільше негативу і байдуже на скільки він відповідає дійсності!
показать весь комментарий
03.03.2025 12:46 Ответить
Верить таким публикациям это не уважать себя, практически все мировые СМИ сегодня скуплены путлером и это правда от которой никуда не деться, поэтому, никогда и никому не верьте, кроме себя, читайте, просеивайте и думайте.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:55 Ответить
І навіть при бажанні - не зможе. Рютте визнав, що НАТО без США недієздатні, а Європа виробляє в рік стільки снарядів, як кацапи в місяць. Це дохла коняка, вона не поїде, але продовжуйте на ній сидіти.
показать весь комментарий
03.03.2025 13:01 Ответить
Что такое Евроактив? Зачем давать ссылки на инфопомойки?. Еще Камсамольскаю правду тут цитируйте.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:01 Ответить
Евроактив? Co to takiego?
показать весь комментарий
03.03.2025 14:14 Ответить
Не те, що не хочуть, їм в памперсах тепліше.
показать весь комментарий
03.03.2025 15:32 Ответить
ну, якщо не хоче, то хай готуються до евакуації. Звісно не всім - пенсіонерам не треба, їх до окупантського війська не призовуть, просто трохи майна знищать або відберуть. Ну, про це журналісти Euractiv поки що не здогадуються.
показать весь комментарий
03.03.2025 17:56 Ответить
Євро$ляді заметушилися
показать весь комментарий
03.03.2025 19:14 Ответить
портніков вчора слину пускав, як європа нарешті прокинулася і перебирає на себе воєнну ініціативу!!! аж смішно. Ці імпотенти ні на що не здатні
показать весь комментарий
04.03.2025 01:36 Ответить