6322 посетителя онлайн

Украина не получала никаких официальных предложений от США по территориальным уступкам, - МИД

МИД Украины: Официальных предложений по уступкам территориями не было

Никаких официальных предложений со стороны США или других партнеров по территориальным уступкам Украине не поступало.

Об этом заявил спикер МИД Украины Георгий Тихий на брифинге, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на "РБК-Украина".

"Мы рассматриваем это как общие формулировки. К нам не поступали какие-то официальные предложения... Поэтому мы спокойно относимся к формулировкам, которые звучат в медиа, особенно когда это ответы на вопросы журналистов во время интервью", - отметил он.

Представитель МИД подчеркнул, что Украина сейчас не сфокусирована "ни на эмоциях, ни на каких-то словесных перепалках".

"Дипломатия делает свою работу, по большей части тихо, за пределами внимания камер. И эта работа основана на очень конкретных, фактологических вещах. А то, что мы видим в медиа, - это все информационная буря", - добавил Тихий.

Он также отметил, что суверенитет Украины в ее международно признанных границах не подлежит сомнению.

"Россия незаконно находится на украинской земле. Украина является целостным государством, и это поддерживается абсолютным большинством государств-членов ООН", - резюмировал спикер МИД Украины.

Напомним, советник президента США по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявлял, что ради соглашения о мире России "придется согласиться" на гарантии безопасности Украины от Европы, а Киеву - пойти "на территориальные уступки" РФ.

Спецпредставитель президента США по вопросам Украины и РФ Кит Келлог предполагал, что Украина может заключить соглашение, в котором будут зафиксированы территориальные потери без официального признания, что эти земли стали российскими.

А министр обороны США Пит Хегсет заявлял, что невозможность возвращения Украины к границам по состоянию на 2014 год не является уступкой российскому диктатору Владимиру Путину, а якобы указывает на реализм.

Топ комментарии
+7
Трамп змушує Україну до прямих пєрєговоров з мАцквой.
На столі у мАцкви незмінно лежить "стамбул".
Або підписуй, або воюй далі.
Роззброєння і скорочення армії, ніяких військових союзів.
При чому на росію в плані армії та зброї не накладається.
Такі однобокі обмеження-зобов'язання виставляються при капітуляції - безумовному прийнятті умов переможця.
показать весь комментарий
07.03.2025 15:37 Ответить
+4
Дідусь, який сидів поряд на лавочці , після того, як вголос прочитав заголовок: "Невідомо, чи будуть росіяни на переговорах України та США в Саудівській Аравії, - МЗС", не довго роздумуючи, сказав: "А для чого ті представники Кремля на переговорах, як Трамп і його оточення представляють РФ на переговорах... як адвокати по дорученню самого Путіна?

"Україна не отримувала жодних офіційних пропозицій від США щодо територіальних поступок, - МЗС". "А для чого ждати від США офіційних пропозицій, якщо США при Трампі стали адвокатами Кремля і США озвучують пропозиції Путіна.

Така вже роль адвокатури. А як же по іншому." - напевно сказав би той дідусь...
показать весь комментарий
07.03.2025 15:40 Ответить
+3
надішли нам копію плз, що там лежить у США
показать весь комментарий
07.03.2025 15:40 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Тоді хто і навіщо розганяє зраду "Трамп змушує Україну до капітуляції"?
показать весь комментарий
07.03.2025 15:30 Ответить
зеботи і росіяни
показать весь комментарий
07.03.2025 15:32 Ответить
Трамп змушує Україну до прямих пєрєговоров з мАцквой.
На столі у мАцкви незмінно лежить "стамбул".
Або підписуй, або воюй далі.
Роззброєння і скорочення армії, ніяких військових союзів.
При чому на росію в плані армії та зброї не накладається.
Такі однобокі обмеження-зобов'язання виставляються при капітуляції - безумовному прийнятті умов переможця.
показать весь комментарий
07.03.2025 15:37 Ответить
надішли нам копію плз, що там лежить у США
показать весь комментарий
07.03.2025 15:40 Ответить
Схоже, сам Трамп не знає, що там у нього лежить.
Він каже: біжіть до мАцкви, домовляйтесь про припинення вогню, а нам - копалини.
показать весь комментарий
07.03.2025 15:43 Ответить
Зате ти знаєш.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:11 Ответить
І я не знаю. Та дії спрямовують впертого мула в напрямку міра с мАцквой. А мАцква, коли приходять до неї, а не вона приходить, диктує власні умови. Вони відомі з весни 22-го.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:13 Ответить
Не піддавайся на умови пуйла ні в якому разі! В окопи і на кордони 91-го.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:19 Ответить
Про кордони 91-го зараз мова не йде, тут русню б зупинити.
Але ви, як бачу, разом з іншими руснявими пропонуєте підписати "стамбул", в результаті чого залишитись практично без армії та точно без міжнародної військової підтримки, і покладатись лише на дві речі - добрую волю ***** і твьордоє слово Трампа. Інших гарантій безпеки не буде.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:23 Ответить
І так, я не щезну, як би ваша кодла тут не намагалась.
Я буду вам заважати доти, доки маю таку технічну можливість.
Всупереч вам всім, хто зараз намагається залити в мізки українців заспокійливе.
показать весь комментарий
07.03.2025 18:34 Ответить
Нам заважати? А заважати кацапам не збираєшся, урод?
показать весь комментарий
07.03.2025 18:35 Ответить
Вже заважаю. Добряче заважаю.
показать весь комментарий
07.03.2025 18:37 Ответить
Ти заважаєш українцям. Кацапів чекаєш.
показать весь комментарий
07.03.2025 18:39 Ответить
Ні, це ви хочете, щоб ми підписали "стамбул", розпустили та роззброїли амію і покірно чекали, поки ***** зробить провокацію на короні та оголосити про зрив домовленостей і відновлення сво свіжими силами.
показать весь комментарий
07.03.2025 18:41 Ответить
Ні, це ти хочеш, щоб всі українські чоловіки загинули і не заважали тобі задовольняти бурятів.
показать весь комментарий
07.03.2025 18:44 Ответить
а підтвердження цьому якесь є? пряме?
не думки, не домисли, а реальні документи
показать весь комментарий
07.03.2025 15:46 Ответить
Заяви Трампа, обрубання допомоги, і текст "стамбула". В принципі, русня ніколи не казала, що хоче поступитись цєлямі сво. Навпаки, завжди підкреслювала, що цілі буде досягнуто, зброєю чи пєрєговорамі.
показать весь комментарий
07.03.2025 15:55 Ответить
це все бла-бла
тобто, прямих доказів нема
щось я не чув заяв донні за розброєння, скорочення війська, заборону військових об'єднань (окрім участі нато), на кацапів санкції він продовжив, погрожує санкціями в пек
не повторюйте кацапських наративів, зокрема того самого піськова
буде конкретика - обговоримо
показать весь комментарий
07.03.2025 15:59 Ответить
Я схему написав. Поки що все виглядає саме так.
Допомогу обрубали, назвали "пощьочіной упрямому мулу, чтоби міріться скорєє шол".
А там - видно буде. Добре, якщо помиляюсь, посміємося потім разом.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:02 Ответить
це все вилами по воді
чекаємо на суть
показать весь комментарий
07.03.2025 16:03 Ответить
Так виявляється це Трамп ,а не твій янєлох боневтікович просрав кацапам лівобережну Херсонщину , Мелітополь ,Бердянськ , Маріуполь і т.д ,може вже досить молоти цю гівномарафонівську маячню !
показать весь комментарий
07.03.2025 16:10 Ответить
Те, що Трамп від самого початку, ще до виборів, казав, що припинить допомогу і взагалі змусить нас до міра, звичайно, виключно зєліна провина. Русня тут ні до чого. І те, що він з Мексикою поцапався та на Гренландію рота відкрив, теж зєліна провина.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:19 Ответить
То вже справа Трампа ,що йому робити , а якщо тобі не подобається тонехай твій зєльоний лідор веде переговориз рашкою ,і взагалі що США благодійний фонд ,щоб нам допомагати ,вони що нам щось винні ?
показать весь комментарий
07.03.2025 16:24 Ответить
І ви теж за пєрєговори. Вони прості: ілі "стамбул" подпісивай, ілі дальшє воюй.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:25 Ответить
Так Трамп скаже "не подобаються наші умови ,так домовляйтеся з кацапами самі , але вже без нашої допомоги ".
показать весь комментарий
07.03.2025 16:35 Ответить
Так США по нам не стріляє. Про що ми там з ними домовляємось - це копалини. І тут можна домовлятись. З руснею - ніяких домовленостей. Бо у них - або "стамбул" в повному обсязі, або війна до побєди.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:38 Ответить
Так іди і воюй ,хто тебе тримає .
показать весь комментарий
07.03.2025 16:41 Ответить
А ви - чекайте тут приходу братушєк. За кордон - ні-ні.
Може, вони не вас розстріляють, а якщо і розстріляють, то це нічого, вони ж не всіх розстріляють, тому ваша жертва припустима.
Я піду, але коли один старшина, який тут відправив мене на війну раніше за вас, перевірить мій наплічник. Він обіцяв прийти, тож не можу підвести, тому сиджу і чекаю.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:45 Ответить
Ну сиди і чекай ,не буду тобі заважати .
показать весь комментарий
07.03.2025 16:50 Ответить
Щоб згаяти час, пишу тут про те, що у росії для нас є лише "стамбул", після якого вона другою війною піде, підготувавшись.
А ваша задача - переконати, що це не так. Що ось підпишемо "мір" - і все добре буде. росія на послаблену Україну точно не нападе. Трапа злякається.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:52 Ответить
Так я нікого не збираюсь переконувати ,це моя власна думка і я тобі її не нав"язую. Просто в нас всі звикли казати ,те що їм наш гівномарафонівський агітпроп скаже ,який вже опустився до рівня совітського агітпропу часів "холодної війни " -"Пазор амєріканскім імпєріалістам " ,ти ще молодий і цього не пам"ятаєш ,а я це добре запам"ятав.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:01 Ответить
Мені все одно, що каже гімномарафон, як було похєр на агітпроп з його постійно перевиконаними планами та повишєннимі соціалістічєскімі обязатєльствамі.
Русні потрібен мір чєрєз побєду. Зараз або трохи пізніше - але побєду. Вона не відступить, її можна лише змусити.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:08 Ответить
Так я то і без тебе знаю прожив за совітів 20 років , а теперішня рашка - це та сама совдепія, тільки з капіталістичним ухилом.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:12 Ответить
Ні, не таке саме.
Вона небезпечніша. Вона зробила висновки.
У неї тепер немає ідеалів, які можна було б зруйнувати Чорнобилем і Афганом.
У неї приватна ініціатива замість плану.
Вона не відгороджується від світу "залізною завісою", тому тікати з неї набагато менше бажання, ніж з СРСР.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:22 Ответить
Якщо воно така " небезпечніша " то чому з неї набагато менше тікають ніж з СРСР.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:39 Ответить
Наявність паркану вже викликає бажання через нього перелізти, особливо якщо там, за чутками та "голосами", трава зеленіша.
Коли паркан рухнув, настав капіталізм і всі побачили, що і на росії можна жити, якщо байдики не бити, а за кордоном ледачих не чекають, то і тікати сенсу не стало.
Плюс капіталізм таки краще розуміє та задовільняє потреби маленької людини, ніж плановий відділ.
А ще й суспільний договір - нє лєзь в політіку, і політіка нє полєзєт к тєбє - без набридливої пропаганди всюди, але з доступом до західних культпродуктів, зробили еміграцію зовсім не обов'язковою.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:45 Ответить
А в нас за часів кучми і пізніше не те саме було ?
показать весь комментарий
07.03.2025 18:05 Ответить
Дякую , заспокоїли ...
П.С - а для , рашки , пропозиції забратись з української землі , від США надходили ?
показать весь комментарий
07.03.2025 15:32 Ответить
як там справи у росіян в Сириї? То може варіант з накопичуванням ресурсів під адекватним лідером є більш ефективним, ніж патова сітуація з зелідером?
показать весь комментарий
07.03.2025 15:39 Ответить
А ти піди до свого янєлоха боневтіковича і скажи йому щоб він попросив забратись кацапів з окупованої території ,яку він їм просрав.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:13 Ответить
А ти , в цей час , будеш за компом ...?
показать весь комментарий
07.03.2025 16:15 Ответить
А де я повинен бути ?
показать весь комментарий
07.03.2025 16:18 Ответить
Коли в місті 2 шерифа, які живуть по двум різним принципам, то є тільки 2 варіанти: домовлятися або стріляти. Нажаль, ера одного шеріфа пройшла...
показать весь комментарий
07.03.2025 15:34 Ответить
Дідусь, який сидів поряд на лавочці , після того, як вголос прочитав заголовок: "Невідомо, чи будуть росіяни на переговорах України та США в Саудівській Аравії, - МЗС", не довго роздумуючи, сказав: "А для чого ті представники Кремля на переговорах, як Трамп і його оточення представляють РФ на переговорах... як адвокати по дорученню самого Путіна?

"Україна не отримувала жодних офіційних пропозицій від США щодо територіальних поступок, - МЗС". "А для чого ждати від США офіційних пропозицій, якщо США при Трампі стали адвокатами Кремля і США озвучують пропозиції Путіна.

Така вже роль адвокатури. А як же по іншому." - напевно сказав би той дідусь...
показать весь комментарий
07.03.2025 15:40 Ответить
Так їх і не буде ніколи, цих пропозицій. Чого б то? Дивні люди. Адже за логікою Трампа мирний договір з кордонами "по лінії розмежування" якраз і означає "жодних територіальних поступок"...
показать весь комментарий
07.03.2025 15:40 Ответить
Скільки б польські політики не плазували перед Трампом він і їх здасть за найменшої нагоди.
показать весь комментарий
07.03.2025 15:42 Ответить
Ждем ********** - "НА-ДУ-ЛИ"
показать весь комментарий
07.03.2025 15:43 Ответить
Та арахаміям та іншій нечисті пропозиції й не потрібні!
показать весь комментарий
07.03.2025 15:43 Ответить
Якщо вже про це йде розмова, то обов'язково буде втілено...рудий грає на боці *****, хоча він і завжди був його людиною.
показать весь комментарий
07.03.2025 15:50 Ответить