6192 посетителя онлайн

Чем больше оружия будет в легальном обороте, тем больше будет преступлений, - Небытов

Легализация оружия в Украине. Что говорят в Нацполиции

Увеличение количества оружия в легальном обороте повлечет за собой увеличение количества инцидентов с этим оружием.

Об этом в интервью Цензор.НЕТ заявил заместитель главы Нацполиции Андрей Небытов.

"Есть часть людей, которые стремятся получить короткостволы, есть еще часть, которая замаскировано лоббирует интересы людей, которые продают это оружие. Но сегодня изучением вопроса, можно ли легализовать короткоствольное оружие в Украине, занимаются очень много экспертов, криминологов, криминалистов, законодателей. И это правильно, мы должны только так, взвешенно, принимать решения", - отметил он.

Небытов объяснил, что некоторые люди считают, что с наличием пистолета будут чувствовать себя более защищенными, но случались убийства вооруженных людей, которые в совершенстве умели пользоваться короткоствольным оружием, - военных, правоохранителей, бодигардов, охранников.

"Во время внезапного и подготовленного нападения пистолет, к сожалению, не спасает. Я еще раз подчеркну: это не моя позиция "за" или "против", я доверяю специалистам, которые должны этот вопрос комплексно изучить и дать оценку. Я вообще сторонник не кардинальных решений, а постепенных. В Верховной Раде есть законопроекты по поводу оружия, поэтому, как законодатели решат, так и будет.

Но повторяю: увеличение количества оружия в легальном обороте будет влечь за собой увеличение количества инцидентов с этим оружием, в частности ранений и убийств - как умышленных, так и случайных", - подчеркнул он.

Полный текст интервью с заместителем главы Нацполиции Андреем Небытовым для Цензор.НЕТ читайте по ссылке.

Топ комментарии
+49
цікава думка... тобто нелегальність зброї спонукає криміналітет та інших її не застосовувати?...
показать весь комментарий
25.03.2025 16:00 Ответить
+47
влада боїться лише за себе. чому тоді уже в кожного чинуші наградний пістолет? по їх задуму звичайний люд повинен бути беззбройним та беззахистним.
показать весь комментарий
25.03.2025 16:02 Ответить
+38
Так тому шо даєте нагородну зброю різним дегенератам...
показать весь комментарий
25.03.2025 16:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
«Тільки в Криму на момент початку окупації працювало близько 22 тисяч правоохоронців і 1400 людей в органах прокуратури. Знаєте, скільки їх не зрадили присяги? Трохи більше тисячі правоохоронців і 570 прокурорів! Решта залишилися й почали співпрацювати з окупаційною адміністрацією», - зазначив заступник генпрокурора.
показать весь комментарий
25.03.2025 17:25 Ответить
Те всім відомо. Я спитав про інші області. Не про Крим та Дон. Луг.
показать весь комментарий
25.03.2025 17:27 Ответить
Ви маєте на увазі Черкаську, Дніпрпетровську, Львівську і т. п. Мабуть тому,що ці області не захватили? Не знаю.
показать весь комментарий
25.03.2025 17:43 Ответить
В Харкові, тоді підарусня, навіть, ОДА захопили. Але Міністром МВС, після Революції Гідності, став Аваков (харків'янин) - тому й звільнили. Донецьк тоді теж був переважно проукраїнський - але мусара перейшли на "темну сторону". В Дніпрі, ті гниди, хто хотіли перейти - не смикнулися з-за місцевого керівництва. В Запоріжжі - виконували функцію наглядачів над підаруснею. А от в Одесі - 2 травня - деякі разом з підарами стріляли по нашим. Дострілялися до "шашликів па-Адєскі". В інших областях - ніби й натяків на "кацапську весну" не було.
показать весь комментарий
25.03.2025 20:38 Ответить
Відповідь проста, бо остальні області не окупували. До окупації Криму та ОРДЛО , там теж все було чікі-пікі.
показать весь комментарий
25.03.2025 17:45 Ответить
Ок. Про бригаду "Лють" чув?
показать весь комментарий
25.03.2025 16:56 Ответить
Їпать - ти ображене
показать весь комментарий
25.03.2025 17:23 Ответить
Як в анекдоті:
- Тут ще й з/п платять? А я думав - ствол дали - то й крутись, як хочеш."
показать весь комментарий
25.03.2025 17:19 Ответить
брехня....
показать весь комментарий
25.03.2025 16:28 Ответить
Дома маю купу легальної зброї. Давно, ще задовго до Майдану. Катався на пострілухи, тренування, семінари, змагання з МКПС.
І шо?
Нікого не вбив.
Зараз маю взагалі все, що можливо (окрім тактичної ядерної). Маю ТТ з короткого. Сплю на ящиках з тротилом та обнімаюся з АТ-4.
І шо?
Тільки кацапів. Ні одна людина з-за мене не постраждала.
****************************
Це перше. Друге - приклади усіх країн, де дозволені короткостволи. Молдова, наприклад. Там що - розгул кримінала?
Країни Балтії. Чехія. За США взагалі мовчу.
показать весь комментарий
25.03.2025 16:35 Ответить
і Ви за те, щоб ТТ або форт був у кожного сусіда в вашому бідику і перехожого біля ларька?
показать весь комментарий
25.03.2025 16:40 Ответить
Цивільні короткостволи - недешеве задоволення. Травмати дорогі, а бойові будуть ще дорожчі.
Пригадую, колись лазив по молдовським сайтам зброярських магазинів.
Глок-19 десь під 2000 євро.
ПМ від тисячі.

Тобто, містечкові психи, алкаші та наркомани просто по грошам не потягнуть.
(в ідеалі треба ще довідку отримувати на придбання у психіатра-нарколога, але ми знаємо, як це робиться. Сам купляв при перереєстраціях)
показать весь комментарий
25.03.2025 16:48 Ответить
ахаха, тоді перефразую.
і Ви за те, щоб ТТ або форт був у кожного сусіда в вашому будинку і перехожого біля ларька, які можуть собі це дозволити по грошах?
показать весь комментарий
25.03.2025 16:50 Ответить
Саме так. А сусіди та перехожі у ларьків підозрюють, що в мене теж є ствол.
результат - взаємна повага та спад кримінальних злочинів.
показать весь комментарий
25.03.2025 16:52 Ответить
більш очевидний результат - ви в 95% не зможете втекти або уникнути раптової атаки ідіота з ксз
або якщо пощастить - влаштуєте з ним перестрілку на вулиці біля ларька. Або вб'єте його. Замість просто (як приклад) відбігти на десять кроків від нетверезого.
для взаємоповаги має бути спочатку рівень суспільної та правової свідомості
показать весь комментарий
25.03.2025 16:58 Ответить
если бы у каждого был ствол (и не короткоствол, а нормальный ак с парой магазинов - и соответствующее локальное производство) - кацапы бы так легко дошли до Киева? сидела бы толпа безоружных мужиков днями у военкоматов ожидая хз чего (пока обосравшиеся "нардепы" подписывают дрожащими руками в поездах какие-то законы "о тцк", "бронировании трехдетных", "мобилизации с 25 лет" и т.п.) по дороге заграницу с чемоданами баксов? попробуйте отбить внезапную атаку идиота из Кремля без зеленого понятия об оружии с непонятной надеждой на "партнеров" (неизвестно чьих, правда).
показать весь комментарий
25.03.2025 17:42 Ответить
багато танків з автоматів підбили?
показать весь комментарий
25.03.2025 18:27 Ответить
ну в том то и дело, что с 14года вполне нужно было сделать легальное тяжелое вооружение, броню, ракеты. глядишь "хуторяне" и сами бы наваляли вовремя. а так - бусифицируй, обучай, мотивируй, обеспечь (причем - с не распиленных на закордонные отели, халупы и тачки остатков). почему-то наивно думают и это - в лучшем случае - что кацапов можно победить одной левой с демократическими распилами и помощью "западных партнеров" вместо военных рельс и всего и вся на оборону\промышленность\обучение (а не в оффшоры\телемарафет\имитацию бурной деятельности и т.п.). Германия во второй мировой как-то выпускала 3к танков в год под бомбами до 45 года. у нас - и "санкций" нет, и миллионы в месяц госслужащим вовремя, и ресурсы \ энергетика прихватизированы и кспорт металлолома\зерна (еще как-то бесплатно, в помощь бедным) и халупы у таможни\генералов\депутатов появляются, премиум тачки покупаются, многоэтажки строятся и т.д. и т.п.
показать весь комментарий
25.03.2025 19:21 Ответить
тут питання про короткоствол, бо звичайну вогнепальну, крім автоматично,ї може купити кожен бажаючий.
показать весь комментарий
25.03.2025 18:28 Ответить
Вільні громадяни вільної країни, а не лише представники влади та близькі до влади громадяни повинні мати право володіти короткоствольною вогнепальною зброєю.
Це право - цивілізаційна норма.
ДТП трапляються кожного дня, тисячі людей гинуть через ДТП з автомобілями. Але ніхто автомобілі не забороняє. Від права користуватись автотранспортом, яке є цивілізаційною нормою, громадяни ніколи не відмовляться, не зважаючи на ризик загинути у ДТП.
Автомобілі, як і вогнепальна зброя самі нікого не вбивають. Вбивають люди, порушуючи правила поводження з автомобілями та зброєю.
показать весь комментарий
25.03.2025 19:33 Ответить
і я про те, але влада всіх скликань сциться дозволити громадянам купувати короткоствол. авакян торгував "нагородною" зброєю направо наліво, зараз в зброярських магазинах купа "спортивного" короткостволу, раніше не було такого вибору, нагородну роздають, насправді і достойним теж, а скільки так само як авакяшка - за гроші, і саму зброю теж вони купують. зараз короткоствол тільки для тих кому влада дозволить, а має бути для всіх, хто не судимий, не псих, наркоман і не порушник, пройшов навчання.
показать весь комментарий
26.03.2025 08:08 Ответить
Джерелом підвищеної небезпеки є діяльність, пов'язана з використанням, зберіганням або утриманням транспортних засобів, механізмів та обладнання, використанням, зберіганням хімічних, радіоактивних, вибухо- і вогненебезпечних та інших речовин, утриманням диких звірів, службових собак та собак бійцівських порід тощо, що створює підвищену небезпеку для особи, яка цю діяльність здійснює, та інших осіб

Вогнепальна зброя - є така зброя, що призначена для ураження цілей снарядами, що одержують направлений рух у стволі (за допомогою сили тиску газів, які утворюються в результаті згоряння метального заряду) та мають достатню кінетичну енергію для ураження цілі, що знаходиться на визначеній відстані.

ви розумієте різницю між основним та побічним призначенням речей?
показать весь комментарий
27.03.2025 16:07 Ответить
Так. Вважаю, що розумію. А ви?
І, щоб не узагальнювати тему основного та побічного призначення "речей",
наведіть визначення поняття "побічне призначення вогнепальної зброї" з посиланнями на відповідне чинне законодавство України та нормативні документи МВС.
показать весь комментарий
27.03.2025 17:05 Ответить
для мене показник того, що суспільство не готове, це рівень його дискусії та аргументи.
коли я про ситуацію біля ларька, а мені про те чи зайшли б кацапи.
показать весь комментарий
27.03.2025 16:02 Ответить
"Ситуацію біля ларька" між рекетирами з "даху" та підприємцем-власником ларька?
показать весь комментарий
27.03.2025 17:14 Ответить
А "рівень дискусій та аргументи готовності суспільства" дружньої нам Молдови, щодо прав на короткоствольну вогнепальну зброю, можете навести?
Яку метрику показника готовності чи неготовності суспільства застосовано у Молдові та в Україні? Хто проводив дослідження? Чому б не запросити колег з Молдови провести відповідні дослідження в Україні?
показать весь комментарий
27.03.2025 17:23 Ответить
ше раз. рівень дискусії. і рівень аргументів

Я проти ксз для всіх і кожного з однієї причини - люди будуть стріляти один в одного при дрібному вуличному конфлікті.
Невже я один бачив багато разів, як люди через дрібний конфлікт на парковці чи з сусідніх столиків в кафе спочатку лаються, потім штовхаються, потім ніби просто юіка і розійшлися, а потім не можуть втриматися і біжуть до багажника і дістають все що там є. І так чинять нібито нормальні, виховані, небідні, тверезі люди.
Ось що я маю на увазі коли кажу, що зброя стрілятиме біля ларька - ксз буде стріляти на вулиці через дрібні конфлікти. І буде вбивати.
Ось що я маю на увазі коли кажу що не хотів би щоб біля ларька були пістолети у кожного в кишені.

А що ви думаєте саме з цього приводу?
І подивиться ваш рівень аргументів - а якже Молдова, а може то рекетири, а якже авто і ДТП, а де визначення в докуиментах МВС.
Ваші аргументи - це все софістика, вона не змінює того факту, що неготове за рівнем свідомості суспільство буде стрілятися в черзі біля ларька.
показать весь комментарий
27.03.2025 18:20 Ответить
Ви, схоже десь почули слово "софістика", але не маєте поняття, що воно означає. Ознайомтесь:
Софістика (Софізм) - це сукупність різних типів доказів, які не сприймають нові елементи знань, заради захисту вже наявних положень та теорій, які визнаються істинами, та не підлягають критиці й перегляду
Саме ваші судження та аргументація у коментарях зводяться до "захисту вже наявних хибних положень та теорій, які визнаються істинами, та не підлягають критиці й перегляду, до несприйняття очевидного, а також свідчать про несприйняття нових типів знань, як от знань практики обгрунтування та застосування прав на ксз у дружній нам Молдові та багатьох інших демократичних країнах. Ви навіть не можете пояснити власні судження, ховаючись за міфічними "рівенем дискусії та аргументами готовності суспільства".
Проте, я вам співчуваю, адже схоже, що ви насправді не поділяєте радянську систему позбавлення холопів громадян прав на ксз. Але службовець чи помічник не має право на публічну власну думку, чи не так?
показать весь комментарий
27.03.2025 19:49 Ответить
ви займаєтесь софістикою, що б ви під нею не розуміли

аж до зісковзування мислення, можете теж погуглити
показать весь комментарий
28.03.2025 14:14 Ответить
Не треба нас лякати оцими тупими фсбешно-мусарськими лякалками.
показать весь комментарий
27.03.2025 09:08 Ответить
чомусь тільки кацапам сцикотно, що українці зможуть купити пістолет для самозахисту.
показать весь комментарий
25.03.2025 18:25 Ответить
Коли ви почитаєте умови отримання дозволів на зброю,то зрозумієте, що у будь кого зброї не буде.
Сам я добре знаю, що то значить пройти всі рогатки дозвільної системи, бо маю кілька легальних стволів багато років підряд. І диво, всі навкруги живі і даже не знають, що я маю арсенал вдома.
показать весь комментарий
25.03.2025 16:51 Ответить
ну ви ж маєте рушниці і гвинтівки, а не ТТ і не узі
показать весь комментарий
25.03.2025 16:53 Ответить
А що Вам чи кому завгодно зараз заважає купити KelTec SUB2000 ??
Він теж компактний в складеному вигляді, а розкладається і приводиться до бою за долю секунди.
показать весь комментарий
25.03.2025 16:55 Ответить
він залишається спортивною/мисливською зюроєю.
мова ж про вільне носіння. І про форт-12 в кишені у кожного на вулиці
показать весь комментарий
25.03.2025 17:03 Ответить
В "кишені на вулиці" квз носити мабуть не зручно. Поцікавтесь в колег, які носять квз на вулиці.
показать весь комментарий
27.03.2025 17:31 Ответить
знов. "в кишені" це вислів, означає що у кожного і з собою
ви сперечаєтесь з формою, а не зі змістом
показать весь комментарий
27.03.2025 18:24 Ответить
Якщо ви у коментарі ризикнули використати метафори, то маєте навчитися сприймати сарказм, щодо ваших невдалих метафор.
Це, щодо форми.
А щодо змісту вислову "про вільне носіння. І про форт-12 в кишені у кожного на вулиці",
то зміст - маніпуляція свідомістю шляхом залякування: "Вас обовʼязково застрелять, бо форт -12 буде в кишені у кожного на вулиці"
Поцікавтесь:
1) Скільки відсотків громадян Молдови, які перебувають на вулиці, мають "ксз в кишені"?
2) Скільки злочинів проти громадян Молдови, які перебували на вулиці, зареєстровано на протязі року до, та після надання права на носіння ксз ?
показать весь комментарий
27.03.2025 20:34 Ответить
Так , гвинтівки, рушниці і ПМ травмат. Точніше перероблений з ПМ 1962 року виготовлення в "Вій".
Згоден, що травмат це дурниця, але хай собі вже буде
показать весь комментарий
25.03.2025 17:31 Ответить
автоматичну зброю ніхто не розглядає, а напівавтоматичну можна купити, навіть той же Узі, тільки щоб не в автоматичному режимі
показать весь комментарий
25.03.2025 18:29 Ответить
Если бы было оружие у населения больше чем цветов, то не было бы вторжения полномасштабного. Нужно проверить эту ********** крысу на наличии скрытых активов, за какой счёт живёт эта перхоть *********** мусорская!!!
показать весь комментарий
25.03.2025 16:46 Ответить
Чим більше буде автівок тим більше буде загиблих та травмованих в дтп....За логикою цього бовдура потрібно заборонити авто....
показать весь комментарий
25.03.2025 16:46 Ответить
а ще викрутки, кухонні ножі і в,язальні спиці, якби у людей в херсоні була б зброя та ще мусорня не повтікала б в чернівці за три дні до вторгнення, а стала б на захист міста, то ще не факт що кацапня б захопила херсон, а так це чмо десь там відсиділось, хто не встиг втікти той перебіг до кацапні, а тепер збиваються у зграї по 10-15 штук і виносять мізки херсонцям, бо воно ж тепер озброєне, при владі і при казьонних мештах за наш рахунок. пєтушня кончена.
показать весь комментарий
25.03.2025 18:17 Ответить
..тоді логічно буде позбавити усіх поліцаїв, суддів, депутан, чиновників, профурорів... короткостволу - і от тоді зброя залишиться лише нелегальна і лише у криміналу, та й поліція - нафік тоді всралася - отже економія зеленського бюджету на нові "зєліни тисячі", керувати стануть бандюки-дермаки.. а оскільки відстрілюватися-оборонятися ніхто не зможе, то запанує "тиш да благодать", як у концтаборі імені Зєлєнскага-Татарова чи на кладовищі...
у бажанні своєї монополії на насилля поліцаї та влада втрачає здоровий глузд..
показать весь комментарий
25.03.2025 16:47 Ответить
Суться суки!
показать весь комментарий
25.03.2025 16:48 Ответить
Йдіть в дупу!
показать весь комментарий
25.03.2025 16:52 Ответить
Вот дурак..
показать весь комментарий
25.03.2025 16:52 Ответить
Скажіть прямо, що ви боїтесь. Бо можете кошмарити тільки беззбройних цивільних, та й от бабок на базарі.
показать весь комментарий
25.03.2025 16:53 Ответить
Если государство, имея в своём распоряжении абсолютно всё, не в состоянии обеспечить безопасность своих граждан, то это не государство, значит нужно менять систему управления и законы.
показать весь комментарий
25.03.2025 16:56 Ответить
Закони у нас гарні, просто у нас їх ніхто не виконує, у першу чергу правоохоронці і так звані суди.
показать весь комментарий
25.03.2025 17:43 Ответить
Кому и кобыла невеста....
показать весь комментарий
25.03.2025 18:12 Ответить
Совкам відніше💩
показать весь комментарий
25.03.2025 22:41 Ответить
Там здається була волевиявлення народу в дії, де результати?
показать весь комментарий
25.03.2025 16:58 Ответить
Обслуга Татарова і Єрмака в фуражках давно не гарантує безпеки громадян як і Будапештський меморандум, а легалізація зброї потрібна для протидії дронам і газовим атакам.
показать весь комментарий
25.03.2025 17:03 Ответить
Приведіть статистику! Який процент людей у яких зараз на законних підставах є вогнепальна або холодна зброя застосовували її в протиправних діях? Продаж ножів в магазинах впливає на кількість злочинів з холодною зброєю?
показать весь комментарий
25.03.2025 17:07 Ответить
москаль Нєбитов який працює при Зеленському заступником глави національної поліції є звичайним ''совково-москальським'' ''мєнтом'' і саме тому він категорично проти законно озброєних Українців.
Його більше влаштовують ''хахлятські'' безправні раби.
показать весь комментарий
25.03.2025 17:07 Ответить
Вільні люди - озброєні люди, а рабам і холопам зброя не треба
показать весь комментарий
25.03.2025 17:11 Ответить
Пан начальник забув, або умисно не вказав, що збільшення інцидентів з вогнепальною зброєю значно скоротить кількість інцидентів з холодною зброєю та з використанням "бойових мистецтв"...
показать весь комментарий
25.03.2025 17:15 Ответить
вооруженный народ, да еще с правами , это штука опасная, менты такого не любят. Они боятся , что в ответ на их ментовско-сучьи действия, люди их просто перестреляют. И не будет ни татаровых, ни другой сволочи, которая будет в глаза брехать собственному народу, за счет которого он вкусно жрет и сладко пьет. Любой здоровый гражданин Украины должен иметь право приобретать, носить и использовать для защиты огнестрельное оружие.
показать весь комментарий
25.03.2025 17:19 Ответить
А можете мене випустити з цеї кончаної країни, я не хочу захищати в'язницю в якій я сиджу !
показать весь комментарий
25.03.2025 17:20 Ответить
Я вважаю, якщо під час війни людина без примусу пішла служити в ЗСУ, їй дозвіл на короткоствол надавати автоматично після навчання володіння нею. Тим, хто відкосив по здоровю - не надавати дозвіл на володіння будь-якою зброєю. Тим, кого тягли у ТЦК за комір, кого забронювали, або був за кордоном - дозвіл платний і лише після екзаменів з володіння державною мовою та з історії України, ну і звісно після курсів з володіння зброєю.
показать весь комментарий
25.03.2025 17:21 Ответить
+++
показать весь комментарий
25.03.2025 19:09 Ответить
дык разрешите автоматы\снайперские\минометы\танки\бтр\про\ракеты и бк к ним. - не "короткоствол", если прям страшно. если государство (в лице Умерова, Хфедорова и ко) "не смогло" - может "бизнес" - успеет.
показать весь комментарий
25.03.2025 17:32 Ответить
чим більше легальної зброї буде на руках тим менше стане, злочинів влади, як от поліцейских так і вище, бо за свое хамство, Чи наругу, прям на місті можна получть кулю до лоба, оцего ця мерзота при владі і боїться!!!!!!!!
показать весь комментарий
25.03.2025 17:40 Ответить
Просто, ментів не треба коли буде власники зброї. От вони мелють що завгодно, аби залишити собі владу і контроль
показать весь комментарий
25.03.2025 17:41 Ответить
Воно бреше в кожного американця є зброя , мусорня задіяна і очолює увесь кримінал тому воно й боїться що люди дадуть відпір переверням
показать весь комментарий
25.03.2025 17:41 Ответить
Гнида,більше не хочу писати,просто Гнида
показать весь комментарий
25.03.2025 17:43 Ответить
похоже готовят холопов к новым \кремлевским\ физиономиям.
показать весь комментарий
25.03.2025 17:45 Ответить
аваківське сміття, обвішалося шевронами, цяцьками, а в мізках одна звивина від кашкета, ще один холуй п'яти дефективних менеджерів
показать весь комментарий
25.03.2025 17:54 Ответить
показать весь комментарий
25.03.2025 17:57 Ответить
БРЕХЛО БРЕШЕ!
Чи буле ЛІСА проти голок у ЇЖАКА?
Звісно буде ПРОТИ!!!
Чи будуть мусора проти зброї у народа?
Звісно будуть ПРОТИ!
показать весь комментарий
25.03.2025 18:28 Ответить
Звісно буде! Спокійніше.
Таким керувальникам як Янукович та Зєленський та їхнім посіпакам.
показать весь комментарий
25.03.2025 19:10 Ответить
заборона зброї заганяє зброю в тінь.та то й гарно - неможливісь владою прорахувати стволи дає фору народу в певні ситуації.така в нас влада - окупаційна.
показать весь комментарий
25.03.2025 19:24 Ответить
Ну так здасте свою зброю , п...ри ви зеленського , і злочинів зразу стане менше, бо ви і є головне озу України .
показать весь комментарий
25.03.2025 19:26 Ответить
На фоні спроб протягти законопроєкт про дозвіл Нацгвардії стріляти з вогнепальної зброї по демонстрантам, ми чітко розуміємо, чому насправді влада боїться дати народу зброю.
показать весь комментарий
25.03.2025 20:30 Ответить
В країнах де обіг зброї легашьний злочиність в два рази меньше ніж в Україні, але влада це ніколи не визнає.
показать весь комментарий
25.03.2025 22:54 Ответить
Поліцаї бояться що озброєні цивільні їм зашкодять гвалтувати і вбивати дітей та займатися рейдерством з баньдюками разом?
показать весь комментарий
26.03.2025 03:18 Ответить
Все логічно,поліцаї здають зброю на склади і злочинність зникне.
показать весь комментарий
26.03.2025 07:40 Ответить
Кухонні ножі і алкоголь взагалі є в кожній хаті. І за статистикою це 80+ % всіх вбивств, отже треба все заборонити.
Зелений антимайдан йде стопами януковича
показать весь комментарий
27.03.2025 03:40 Ответить
це маніпуляція рівня першого класу. Призначення ножа різати їжу, а пістолета - стріляти в людей.
показать весь комментарий
27.03.2025 16:09 Ответить
Знову маніпуляція залякуванням?
Призначення пістолета не стріляти в людей, а стріляти в ціль. Ваш попередній коментар:
" ... призначена для ураження цілей снарядами, що одержують направлений рух у стволі (за допомогою сили тиску газів, які утворюються в результаті згоряння метального заряду) та мають достатню кінетичну енергію для ураження цілі, що знаходиться на визначеній відстані."
Де тут про "стріляти в людей"?
Стріляти можна в повітря, по мішені, по колесам для зупинки автотранспорту, по хижим тваринам, коли вони загрожують життю та здоровʼю, по ворогу і злочинцям, згідно закону.
показать весь комментарий
27.03.2025 21:26 Ответить
У поліцайні що не начальник, то дебіл.
показать весь комментарий
27.03.2025 08:39 Ответить
Страница 2 из 2