8828 посетителей онлайн
6 137 85

Нардеп Бублик ушел из "Свободы" из-за "авторитаризма партийного руководства"

Юрий Бублик, один из шестерых мажоритарщиков в Верховной Раде от партии "Свобода", решил выйти из этой политсилы.

Об этом депутат сообщил на своей странице в Фейсбук, передает Цензор.НЕТ.

"Свобода - авторитарная партия. Как следствие - руководителей местных организаций выбирают не члены партии, их назначает председатель партии по представлению местного вышестоящего руководства. Как следствие - разрушается мотивация, инициативность. У солдата воруют мечту стать генералом. Твой рост партийной иерархии не зависит от твоих собратьев - главное понравиться вышестоящему руководителю, иначе - будешь вечным рядовым.

Так случилось, что на Полтавщине рейтинг Бублика выше рейтинг Свободы. Так случилось, что приоритетом в моей депутатской деятельности являются интересы Украины и моей полтавской общины, а уже потом интересы партии. Так меня воспитали родители, иначе я не умею.

Читайте на "Цензор.НЕТ": Дело о взрыве под Радой разделено между Генпрокураторой и МВД, - Тягнибок

Как следствие: вести активную избирательную компанию, агитировать за Свободу, занимать сумняшеся, краснеть перед обществом, брать какие-то обязательства на себя - Бублик; координировать деятельность фракций в местных советах, осуществлять кадровую политику, получать политические дивиденды - так мы здесь и сами справимся, сделаем, как скажет руководитель областной организации, когда вернется с охоты.

Читайте: "Свободовцу" Швайке продлили меру пресечения в виде залога до 23 февраля 2016 года

Поэтому, уважаемые полтавчане, с сегодняшнего дня я прекращаю свое членство в ВО "Свобода". Достало!", - написал Бублик, приложив к сообщении фотографию заявления на выход из партии.
Топ комментарии
+16
Нардеп Бублик ушел из "Свободы" из-за "авторитаризма партийного руководства" - Цензор.НЕТ 4264
показать весь комментарий
25.12.2015 20:09 Ответить
+16
Ты не гони зря,у чела есть своя позиция и как оказалось яйца,он нормальный мужик и сделал то ,шо должен быть сделать,надоело ему выслушивать упреки в Полтаве,особенно по махницкому
показать весь комментарий
25.12.2015 20:10 Ответить
+15
Нардеп Бублик ушел из "Свободы" из-за "авторитаризма партийного руководства" - Цензор.НЕТ 5815
показать весь комментарий
25.12.2015 20:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ну и пусть котится бубликом ! Не велика потеря.
показать весь комментарий
25.12.2015 20:05 Ответить
Нардеп Бублик ушел из "Свободы" из-за "авторитаризма партийного руководства" - Цензор.НЕТ 4639
показать весь комментарий
25.12.2015 20:12 Ответить
нефиг -ветер гонять!
Бублик-реально делал!Я из Полтавы.
показать весь комментарий
25.12.2015 20:19 Ответить
Поздравляю! Полтава красивый город.
показать весь комментарий
25.12.2015 20:23 Ответить
Бублик нормальный человек.очень жаль,что ушел. обзвонил я хлопцев.все жалеют.версия одна-Свобода не голосовала за бюджет,а Бублик хотел выбить себе на округ денег.ну хочешь выбивать себе на округ денежку(за счет остальных) имеешь право,но тогда, пожалуйста, на выход .повторюсь,Бублик ,вполне нормальный человек.но при этом он прекрасно знал,что Свобода авторитарная партия,когда в нее приходил.и разброда и шатаний, туда -сюда, там не будет.впрочем,Бублик так это и написал.это Цензор ,как всегда,дает какие то огрызки из большого текста.
показать весь комментарий
25.12.2015 21:35 Ответить
Що ти мелеш, Барковський?
Я з Полтави, Бублик тут авторитетом користується, як мінімум він тут "лице" Свободи, і при цьому не поставити його навіть керівником обласної організації Свободи??? Та його повинні буди ввести мінімум в республіканське керівництво! Освіжити кров, так би мовити, викинути з людей які не авторитетні і ввести людей, які виграють вибори, за яких голосує народ. А що зробили? Навпаки. Республіканське керівництво просрало партію, просрало вибори, втратило авторитет, і вони будуть зажимати активістів обласного рівня, які виграють вибори і проходять у ВР???
Та хай і котиться тоді Тягнибок тягнисраком. Чи і не цабе велике.
показать весь комментарий
25.12.2015 22:14 Ответить
Нардеп Бублик ушел из "Свободы" из-за "авторитаризма партийного руководства" - Цензор.НЕТ 5815
показать весь комментарий
25.12.2015 20:05 Ответить
))) где берешь та)) - вот в чем вопрос
показать весь комментарий
25.12.2015 20:11 Ответить
еще одно продажное трусливое чамо
показать весь комментарий
25.12.2015 20:06 Ответить
Ты не гони зря,у чела есть своя позиция и как оказалось яйца,он нормальный мужик и сделал то ,шо должен быть сделать,надоело ему выслушивать упреки в Полтаве,особенно по махницкому
показать весь комментарий
25.12.2015 20:10 Ответить
Бублику упреки надоело выслушивать?так чего же он шел от Свободы в 14 году?и выиграл выборы.или осенью 14 года упреков по махницкому не было и появились они в декабре 15?да хотел Бублик себе на округ выбить денежку,проголосовав за бюджет.Свобода за бюджет не голосовала.все,ребята.нечего больше выдумывать.все остальные рассказки-это ритуальные танцы.
показать весь комментарий
25.12.2015 21:41 Ответить
Так багато людей,що голосуют за Свободу,голосуют за украЇнський нацІоналІзм (в хорошому сенсІ цього слова) ,а не за ТягнибокІв ПупсІв та МахнІцьких.За МахнІцького з Тягнибока ще спитають,як І за Пупса.
А Булик в ПолтавІ для Свободи зробив не мало І депутатом вІн став не тому що вІн свободІвець ,а за рахунок власного рейтингу
показать весь комментарий
25.12.2015 22:58 Ответить
Да за БПП в рассее скоро ордена давать будут.
показать весь комментарий
25.12.2015 20:14 Ответить
Ты не иначе, как в ФСБ. Столько знаешь! И все про евреев!
показать весь комментарий
25.12.2015 22:26 Ответить
Ты это серьезно?
показать весь комментарий
25.12.2015 20:11 Ответить
показать весь комментарий
25.12.2015 20:13 Ответить
показать весь комментарий
26.12.2015 21:13 Ответить
А куда ушел?
показать весь комментарий
25.12.2015 20:06 Ответить
на вольние хлеба
показать весь комментарий
25.12.2015 20:09 Ответить
Нельзя говорить админы забанят за матюки!
показать весь комментарий
25.12.2015 20:12 Ответить
дирку від Бубліка
показать весь комментарий
25.12.2015 20:09 Ответить
Нардеп Бублик ушел из "Свободы" из-за "авторитаризма партийного руководства" - Цензор.НЕТ 4264
показать весь комментарий
25.12.2015 20:09 Ответить
Зато колобок остался
показать весь комментарий
25.12.2015 20:11 Ответить
спасибо Богу, шо ещё один честный и принципиальный человек проявился.
а свободовцы ........
мутные они какие то.
( а я за их голосовал в Раду. когда то.)
показать весь комментарий
25.12.2015 20:11 Ответить
А теперь за кого?
показать весь комментарий
25.12.2015 20:14 Ответить
а теперь не верю никому. и не верю, шо такие единицы порядочных людей, шо то изменят в Украине. очень боюсь и очень надеюсь на третий и последний Майдан, который разорвёт в клочья эту наволочь , вышвырнет агрессора и наконец то очистит Нэньку.
видимо я теперь за это.
показать весь комментарий
25.12.2015 20:27 Ответить
Щурів женуть.
показать весь комментарий
26.12.2015 21:16 Ответить
почему трусливое ?Это поступок,в последнее время Свобода играет для русского дяди,то гранаты летят в людей,то пустые призывы,хотят балы заработать,и кто спонсор этой партии,Тягнибок в ответ только улыбаеся.
показать весь комментарий
25.12.2015 20:12 Ответить
Не сторонник Свободы но, - "Свобода играет для русского дяди" если адекватно анализировать всё происходящее в Нашей Стране, теперешнее руководство играет более открыто и активнее, чем кто-бы то ни был другой!!! -"гранаты летят в людей" извиняюсь, уже есть решение суда о том что это Свобода сделала??? Или слова собакова и херащенки у нас последняя инстанция?! По поводу спонсорства согласен, мутно как-то...
показать весь комментарий
25.12.2015 22:50 Ответить
Купили Бублика за конфетку...
показать весь комментарий
25.12.2015 20:13 Ответить
Простите, у меня мелкая в больнице, кто знает, чем закончилась история с медведицей? Нет возможности листать все новости, спасли, наказали? Медвеженок жив?
показать весь комментарий
25.12.2015 20:14 Ответить
До теми гілки це не відноситься ...
Історія не закінчилась - лише починається , за ведмежа не відомо , а по факту - чукотьска прокуратура розпочала КК
показать весь комментарий
25.12.2015 20:16 Ответить
Увы! Кацапы живьем без соли загрызли.
показать весь комментарий
25.12.2015 20:16 Ответить
Оце так бімба !!! Невже щурі почали розбігатися ?
показать весь комментарий
25.12.2015 20:14 Ответить
кацап, правильно сказать в Украине!
показать весь комментарий
25.12.2015 20:16 Ответить
тогда пусть будет на расеи
показать весь комментарий
25.12.2015 20:18 Ответить
Нардеп Бублик ушел из "Свободы" из-за "авторитаризма партийного руководства" - Цензор.НЕТ 3125
показать весь комментарий
25.12.2015 20:15 Ответить
Приспособленец свалил.
показать весь комментарий
25.12.2015 20:16 Ответить
Почему приспособленец , он взял мажоритарку , а там на партии не особо смотрят .
показать весь комментарий
25.12.2015 20:29 Ответить
Наступним буде нардеп ДІРКА.
показать весь комментарий
25.12.2015 20:16 Ответить
Я от Яроша ушел, я от Тягныбока ушел, я от Тимошенко ушел и от тебя сбегу.... Бублык, внучек Колобка...
показать весь комментарий
25.12.2015 20:25 Ответить
Аби що небудь гавкнуть
показать весь комментарий
25.12.2015 23:02 Ответить
Свобода изменилась в худшую сторону, фактически от нее осталось только название.
показать весь комментарий
25.12.2015 20:25 Ответить
показать весь комментарий
26.12.2015 21:18 Ответить
А почему человек хреновый, человек высказал свое мнение и свою позицию показал свою свободу как свободный человек, а то что вышел из "Свободы" так куча критики ,если выходят из БПП из народного фронта то молодцы, запомните все партии это пирамиды несущие обогащение 10 первым лидеров партии остальные как паства для них с них стригут шерсть и не будет у нас в стране порядка пока управлять страной будут партии которые будут делит управление страной по квотам партий, они не дадут управлять страной технократам потому что технократы несут им смерть единовластного правления и вертикали подчинения сверху до низа то есть убирают диктатуру.
показать весь комментарий
25.12.2015 20:27 Ответить
Респект мужику .
показать весь комментарий
25.12.2015 20:28 Ответить
Юрій Васильович Бубликhttps://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Yuriy_Bublyk.jpg Нардеп Бублик ушел из "Свободы" из-за "авторитаризма партийного руководства" - Цензор.НЕТ 1392
показать весь комментарий
25.12.2015 20:29 Ответить
Киевский Пшеничный БатонНардеп Бублик ушел из "Свободы" из-за "авторитаризма партийного руководства" - Цензор.НЕТ 1491
показать весь комментарий
25.12.2015 22:56 Ответить
Якщо хтось тут вважає, що ВО "Свобода" не без гріха авторитаризму - той нехай кине в мене бубликом..
показать весь комментарий
25.12.2015 20:29 Ответить
как он может так говорить про пацриотов, особенно про ********** тягнибыка?))) они врожденные дерьмократы)))
показать весь комментарий
25.12.2015 20:33 Ответить
Якщо комусь дуже цікаво що таке "Свобода" поцікавтеся їхньою діяльністю у Львівській міські раді. Бублик молодець - все правильно зробив.
показать весь комментарий
25.12.2015 20:35 Ответить
300 голосов трэба.📃
показать весь комментарий
25.12.2015 20:40 Ответить
Свобода буде і без бублика.
http://novost24.in/9512-prezident-rosyi-na-kolnah-poprosit-vibachennya.html Президент Росії на колінах попросить вибачення
показать весь комментарий
25.12.2015 20:49 Ответить
о как я его понимаю. Как вспомню дележку кресла завобразаванием в одном облцентре, так и вздрогну. И за взятку и за другое кресло, но Свобода ни в какую.Хотя, может быть уже и ...но за деньги.Позор таким партиям, а делят они с Батькивщиной.
показать весь комментарий
25.12.2015 21:07 Ответить
Вони не тільки авторитарні а й продажні. Коли були при владі продавали місця. Спитайте людей в м. Тростянець Сумської області. А Махницький окрема тема який не розлідував злочини в тому числі і про вбивства лждей на майдані, можливо прикривав своїх. Бо кому вигідно було щоб як найбільше людей загинуло тим хто прийшов до влади чи тим хто був
показать весь комментарий
25.12.2015 21:09 Ответить
Бублик делал добрые дела и без Свободы 5-10 лет тому назад. Выводил рыгов на чистую воду из-за земельные махинации. А в Свободе он ошибся - как и многие украинцы. За него до того как Свобода наворотила голосовало в Полтаве 40-50% населения. И только благодаря Свободе он не стал мером 2 месяца тому назад. В Свободе автократия, а этот человек за реальную свободу!
показать весь комментарий
25.12.2015 21:21 Ответить
во второй тур вышло два поклонника кацапского мира
показать весь комментарий
25.12.2015 23:09 Ответить
Я уже неоднократно писал о ситуации в Свободе. Повторяться нет смысла. Кто имеет желание получить объективную информацию о том что в самом деле происходит в Свободе или скажем в Правом Секторе подайте заявления о вступлении в эти партии. (вступать не обязательно) С этого времени вы будете иметь возможность посещать партийные собрания, послушать выступления руководителей этих сект и составить собственное мнение о "патриотизме" местных деятелей этих организаций. Относительно участников боевых действий, -членов этих партий отношусь к ним с глубочайшим уважением.
показать весь комментарий
25.12.2015 21:27 Ответить
Людям , вже давно , треба створювати по справжньому народні націоналістичні партії - альтернативні ПС і "Свободі" ...
показать весь комментарий
25.12.2015 21:33 Ответить
Політична партія "Організація Українських Націоналістів" (ОУН)


Нардеп Бублик ушел из "Свободы" из-за "авторитаризма партийного руководства" - Цензор.НЕТ 8490
...
показать весь комментарий
25.12.2015 22:31 Ответить
Особисто я - тільки "за" !
Але не потрібно присвоювати те , що було вигадано нашими предками - в нас що - свого креативу нема ?
показать весь комментарий
25.12.2015 22:34 Ответить
Організація не така вже і нова, як на те пішло.. Просто не любить галасувати. От і все...
Зі здобуттям Україною незалежності ОУН починає переносити свої структури до Києва та відновлювати організаційну мережу по країні: ОУН пiд своєю назвою «Організація Українських Націоналістів», а ОУН(р) пiд прикриттям https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%81_%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B2 «Конгресу Українських Націоналістів» . Частина старих членів ОУН(р), які діяли в Україні, не погодилися з лiдерством представникiв дiаспори i утворили окрему політичну партію - «Організація українських націоналістів в Україні» (ОУНвУ), яка була зареєстрована Міністерством юстиції України 17 листопада 1993 р., номер свідоцтва: № 518. Пiзнiше ОУНвУ офiцiйно змiнила назву на «Організацію Українських Націоналістів»Таким чином, з https://uk.wikipedia.org/wiki/1992 1992 року ОУН легалізувалася як https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F громадська організація , фактично при тому зберігши статус понадпартійної центральної формації. ОУН починає розбудову фасадних організацій, таких як: https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%A4%D1%83%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B0_%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B6%D0%B8%D1%87%D0%B0&action=edit&redlink=1 Фундація імені Олега Ольжича , https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%91%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B0_%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B6%D0%B8%D1%87%D0%B0&action=edit&redlink=1 Бібліотека імені Олега Ольжича , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8_%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B3%D0%B8 Видавництво імені Олени Теліги , https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%92%D0%A3%D0%96%D0%A2_%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8_%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B3%D0%B8&action=edit&redlink=1 ВУЖТ імені Олени Теліги , Об'єднання студіюючої молоді «Зарево» тощо. Офіційний часопис - газети https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%A1%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BE «Українське Слово» (тижневик), https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%A1%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BE « Українське слово.Літавриhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%A1%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BE » (неперіодичний випуск), функціонують сторінки територіальних структур організації в соціальних мережах. Під час Майдану у січні 2014 р. сформувалась 1-а Київська сотня ОУН ім.Євгена Коновальця. Від серпня 2014 р до квітня 2015 р. на передовій російсько-української війни перебував Добровольчий батальйон ОУН, створений з ініціативи членів ОУН за підтримки ПУН. Зараз бійці Батальйону ОУН ввійшли окремими підрозділами до Збройних сил України, решта - проводять роботу з військового вишколу по регіонах.9 квітня 2015 року https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D1%80%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Верховна Рада України ухвалила закон «Про правовий статус борців за незалежність України» авторства https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D1%83%D1%85%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%AE%D1%80%D1%96%D0%B9-%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BD_%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Юрія Шухевича , у якому вказано перелік організацій, які визнаються таким, що боролись за незалежність України, серед них є Організація українських націоналістів та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B0%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%8F Українська повстанська армія .
показать весь комментарий
25.12.2015 23:05 Ответить
ОУН залишилась у середені ХХ століття . Все .
Зараз нам потрібні нові партії - з ідеологією українського націоналізму 21 століття .
показать весь комментарий
25.12.2015 23:08 Ответить
Це вже в тебе, як у відомому єврейському анекдоті - - Не знаю про что вы говорите, но ехать таки-да надо....
показать весь комментарий
25.12.2015 23:16 Ответить
Даже до Бублика наконец дошло,что Пупс не дремлет,а Рулит!
показать весь комментарий
25.12.2015 21:30 Ответить
Поки фракція Свободи була в Раді і сиділа в Кабміні то все для них було О'К.Коли пролетіли на виборах(+зганьбились з махніцьким і подіями з гранатою),то почали кричать про злочинний режим.Тягнибок колись розказував,що в Свободи є 300000 партійців і прихильникиів.Тепер казав що близько 1000 з них у армії,так це аж цілих 0.3%,от тобі і "націоналісти/патріоти".При цьому у верхівки партії хватає нахабства і цинічності безбожно піаритись на простих партійцях які реально воюють.Шкода,колись я їх підтримував.Зараз дуже розчарований.З простими партійцями спілкуюсь і знаю всю ситуацію.
показать весь комментарий
25.12.2015 22:25 Ответить
по-перше, за всіма екзит-полами Свобода випередила Батьківщину.
Как БПП и Оппоблок сфальсифицировали выборы (обновлено). ДОКУМЕНТЫ https://censor.net/photo_news/310843/kak_bpp_i_oppoblok_sfalsifitsirovali_vybory_obnovleno_dokumenty

по-друге, хіба не Свобода вкладала організаційні, матеріально-фінансові ресурси у створення батальйонів зі своїх членів і прихильників і перебуває з ними контакті далі?

по-третє, просто нема такої ще політсили, яка б могла таким похвалитись з причини що майже усі є безідеологічними вождистськими політпроектами під лідера, побудованими зверху вниз, від однієї особи, яка зробила собі ім'я на певній посаді, а не в результаті партійного росту.

по-четверте, якщо за підсумками роботи виконавчої влади - результати не провальні, то які?
Бачу, ви більше розчаровані від Свободи, аніж діяльністю прем'єра і президента разом з їхніми політпроектами.
показать весь комментарий
25.12.2015 22:47 Ответить
Он Самопоміч дуже демократична, а виявляється, вона формально як партія існувала зареєстрована ще до Майдану. І ось питання: який внесок порівняно зі Свободою вона зробила для перемоги Майдану? Зеро. Відповідь на це питання - вирок совісності і розумності народу, який обирає собі владу. Перемагає вождизм, політична міфологія, піар, чорний піар, грошові мішки.
показать весь комментарий
25.12.2015 22:26 Ответить
Люди - де ви бачили , в Свободи , "вождізм" - не смішіть мої капці ...
показать весь комментарий
25.12.2015 22:36 Ответить
На жаль Свобода на Донеччині спробувала рейдерским шляхом перехопити "Просвіту".
Це ганебно, зупиніться бо ви ще молоді і гарячі.
показать весь комментарий
25.12.2015 22:46 Ответить
Наташа,я не писав що я задоволений діями уряду чи президента(писав про Свободу).
За Майдан можу сказать що у рішучий момент у Лютому свободівські сотні з Майдану втекли(залишились неорганізовані прості партійці).Особисто знаю одного свободіця,який був головою рда,грозився звільнить всіх ригів в районі,але вони понесли йому конверти з хабарями,і на тому все закінчилось.Я просто хочу сказать,що Свобода нічим не краща за інші партії.Можна ще поговорить про Пупса,дерибан землі у Львові де керують свободівці і т.д.Минулого літа провідував поранених хлопців у Київському госпіталі,розказували як приходив Ільєнко і ще хтось з Свободи.Принесли торбинку яблук і хотіли фоток наробить для піару,хлопці з матюками їх прогнали.Подібних історій знаю багато.Чи не тому вони пролетіли на виборах? Я в АТО служу з Квітня,жодного свободівця тут ще не бачив,а в Києві горлопанить і бігать з прапорами є кому.Ось так я це бачу.
показать весь комментарий
26.12.2015 00:50 Ответить
ну я бачив Ти брате забув за 25 бто да ти цого дядьку пам'ятати повинен Нардеп Бублик ушел из "Свободы" из-за "авторитаризма партийного руководства" - Цензор.НЕТ 9182
показать весь комментарий
26.12.2015 09:35 Ответить
Нардеп Колобок тоже был не согласен с руководством.
показать весь комментарий
26.12.2015 07:04 Ответить
Шановна редакція Цензору. Якщо вам нема чого повідомити - краще мовчить. А то я мало не зомлів від жаху і, навіть, трошки сцикнув у штані. Це ж треба: не аби хто, а найвеличніша постать ******** історії - якийсь БУБЛИК!!!!!!!
показать весь комментарий
26.12.2015 07:08 Ответить
Якийсь Бублик є один з 5 свободівців, які були на данний момент в ВР. А де Свобода? Все просрала завдяки Махніцькому і Ко?
показать весь комментарий
26.12.2015 09:13 Ответить
Отак бидло пройшло від цієї політсили до парламенту і здриснуло, отримавши депутатський мандат. Тягнибоку пора добряче почистити лави "Свободи" від всякого роду пройдисвітів і зрадників.
показать весь комментарий
26.12.2015 09:30 Ответить