10833 посетителя онлайн
51 498 297

Проспекты Московский и Ватутина рекомендуют переименовать в Бандеры и Шухевича

На очередном заседании Комиссии по вопросам наименований Киевской городской государственной администрацией было поддержано ряд предложений о переименовании улиц в Киеве.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-службу КГГА.

В частности, комиссия рекомендовала Киевскому городскому голове внести в Киевсовет представление о переименовании 4 улиц, 2 проспектов и переулка: ул. Баумана на ул. Януша Корчака, ул. Ванды Василевской на ул. Змиенко, ул. Кутузова на ул. Генерала Алмазова, ул.Суворова на ул. Михаила Омельяновича-Павленко, пер. Кутузова на пер. Евгения Гуцало, проспект Ватутина на проспект Романа Шухевича и проспект Московский на проспект Степана Бандеры.

Читайте также на "Цензор.НЕТ": Активистка Бондарук, инициатор появления улицы Новодворской в Луцке: "Очень важно и нужно сохранить память об этом человеке"

"Все соответствующие предложения прошли общественные обсуждения и голосования. Мы берем на себя ответственность и сразу информируем в случае если голоса были "накручены". Предложения будут сформированы в проекты решений, которые внесут в Киевсовет и попадут на рассмотрение профильных комиссий. Только после рассмотрения комиссиями проекты решений вносятся в сессионный зал, где депутаты определятся: поддерживать или не поддерживать соответствующее переименование. Решение Комиссии по наименованиям носят исключительно рекомендательный характер, и только решение Киевсовета, подписанное мэром является нормативным актом", - сказал сопредседатель комиссии, заместитель председателя КГГА Алексей Резников.

Кроме того, комиссия рекомендовала мэру внести в Киевсовет представление о присвоении скверу на Владимирском проезде, 1 названия "Литовский".

Читайте также на "Цензор.НЕТ": Активисты из Горишних Плавней назвали слова Порошенко про город "персональным оскорблением каждого горожанина"

Также было принято решение вынести на общественное обсуждение вопрос о присвоении школе искусств Деснянского района имени выдающегося украинского композитора Николая Леонтовича, а Международном аэропорту "Киев" - имени выдающегося украинского авиаконструктора Игоря Сикорского.

Кроме того, решено вынести на общественное обсуждение переименования ул. Гайдара на ул.Семьи Праховых, ул. Маршала Тимошенко - на ул. Николая Кагарлицкого, пер. Михаила Реута - на ул. Памвы Беринды, ул. Генерала Наумова - на ул. Людмилы Фои, ул. Семашко - на ул. Николая Павлушкова, б-р Дружбы Народов - на б-р Николая Михновского.

Читайте также на "Цензор.НЕТ": На карте Киева должны появиться Бандера и Шухевич: пользователи сайта КГГА одобрили переименования проспектов Московского и Ватутина
Топ комментарии
+70
Чую треск ватных пердаков
показать весь комментарий
08.06.2016 12:03 Ответить
+44
особливо тех кто живет на проспекте Кадырова !!!!
показать весь комментарий
08.06.2016 12:04 Ответить
+42
Проспекты Московский и Ватутина рекомендуют переименовать в Бандеры и Шухевича - Цензор.НЕТ 2183
показать весь комментарий
08.06.2016 12:04 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
я голосовал за. Работаю на московском. Есть тут офис русских которые перевели его с москвабада, потому что их там щемили, вот у их начальства в москвабаде пукан бомбанет. И склад бирюкова "Крылья феникса" тоже на московском на территории медапаратуры. Так что Бандеры для московского, самое то.
показать весь комментарий
08.06.2016 12:45 Ответить
бугагагаггааггагагаг!!!! КРАСАВЧЕГИ!!!!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
08.06.2016 12:46 Ответить
стоит переименовать хотя бы ради реакции кацапов)))
показать весь комментарий
08.06.2016 12:47 Ответить
С кв. Ленинского Комсомола, через кв. Гаевого выезжаем на самую длинную улицу города. Им. Ленина. С неё на центральную - ул. Советскую. Пересекаем в центре ул. Коцюбинского. Потом направо, на ул. 50 лет образования СССР. Потом налево, на Будённого. Дальше прямо-прямо, минуя кв. Якира, Жукова, 50 лет Октября, до кв. Дзержинского.
Так и проехали весь город Луганск.
Нормальный город.
БЫЛ...
показать весь комментарий
08.06.2016 12:47 Ответить
В Донецке улица Постышева до сих пор осталась и пересекается с пропектом Ильича.

Совпадение?
показать весь комментарий
08.06.2016 13:07 Ответить
Радіостанція Бі-Бі-Сі про "Волинську різанину".
"Волинська різанина" затьмарює відносини України і Польщі
Ян Репа Історик, експерт з питань Центральної Європи, для ВВС Україна
Група озброєних чоловіків заходить у село. За ними - натовп, озброєний сокирами, вилами та різним селянським інвентарем. Починаються вбивства. Це супроводжується тривалими катуваннями і каліченням жертв. На сам кінець будинки розграбовуються і підпалюються. Руанда? Колишня Югославія? Це Східна Польща у 1943, а такі картини повторяться сотні разів по всій Волині і сусідніх з нею областях.
З її лагідними легко горбистими краєвидами і родючими землями, Волинь була краєм великих землевласницьких помість і численних селян-кріпаків. Попервах частина середньовічної держави Київська Русь, із якої походять українці, росіяни і білоруси, між XIV і XVI століттями Волинь увійшла до складу Польщі і залишалася польською областю до 1790-х, коли була анексована Російською імперією.Витоки протистояння
На час Першої світової війни, коли закінчилося російське правління, Волинь була одним із найбільш відсталих регіонів Європи. Польські політики не мали єдиної думки щодо того краю. Частина вважали заохочення української мови і народних українських традицій фактором стримування радянського впливу з-поза іншого боку кордону; інші обстоювали потребу економічного підйому регіону і його "ре-полонізації". У будь-якому випадку, українці, які становили більше двох третіх місцевого населення, не мали жодного реального впливу.
У 1929 році нещодавно створена Організація Українських Націоналістів (ОУН) розпочала кампанію політичних убивств і саботажу, спрямовану на те, щоби спровокувати жорстку реакцію польської влади, яка, своєю чергою, мала підштовхнути до активних дій українське населення. Як і інші радикальні політичні рухи того часу, ОУН обстоювала верховенство колективного над особистим, возвеличувала насильство і мріяла про створення сильної національної держави, яка була б вільною від "чужинців": у цьому випадку - від поляків і росіян.
У 1939 році на Волині почалася Друга світова війна - спершу під радянською окупацією, а пізніше - під окупацією нацистської Німеччини. ОУН розділилася на два крила: більш крайня ОУН(Б) оголосила про створення Української Повстанської Армії (УПА).
У лютому 1943 року залишки розбитої під Сталінградом 6-ї німецької армії здалися в полон. Ця віддалена від Волині подія у південній Росії стала початком затяжного німецького відступу, що відкривав три можливі сценарії: або Волинь повернеться під юрисдикцію Польщі, або її поглине Радянський Союз, або вона зможе увійти до незалежної України. Лідери УПА вирішили збільшити свої шанси, позбувшись поляків.
Багато членів УПА перед тим служили в поліції чи в складі німецьких підрозділів брали участь в антипартизанських операціях, а також, хоча це питання залишається контроверсійним, допомагали у вивезенні до нацистських таборів місцевого єврейського населення.Хвиля вбивств
Поляки, число яких на Волині серйозно скоротилося після кількох хвиль радянських депортацій на початку війни, виявилися відносно легкою мішенню. У наказі боївкам УПА наголошувалося на потребі не просто винищити поляків, але і, де можливо, стерти всі фізичні ознаки їхньої присутності. Вбивства поступово поширилися з Волині на сусідні області. Згідно з оцінками західних і польських істориків, загальна кількість польських жертв досягає 100 тисяч, і ще 20 тисяч українців загинули від рук УПА за те, що ховали своїх сусідів-поляків, або були вбиті в польських каральних акціях у відповідь на дії УПА.
На час завершення Другої світової війни у 1945 році ситуацію на Волині міцно контролювала радянська влада. Більшість із вцілілих поляків були виселені за нову лінію польсько-радянського кордону. УПА продовжувала партизанську війну проти Радянського Союзу і нової комуністичної влади Польщі, попри дедалі більшу безнадійність такої боротьби.Проспекты Московский и Ватутина рекомендуют переименовать в Бандеры и Шухевича - Цензор.НЕТ 1167Image captionАкція помсти АК: тепер горять українські хати.Фото з архіву, 10 березня 1944 р.
Командир УПА Роман Шухевич загинув у радянській засідці у 1950 році. Степан Бандера, лідер ОУН (Б), був убитий радянським агентом у Мюнхені в 1959 році. Микола Лебідь, колишній лідер ОУН (Б) у Західній Україні, виїхав до США, де очолював фінансований ЦРУ дослідницький інститут. Він помер у 1998 році, коли йому було 89.Повоєнне замовчування
Під час своїх майже 45 років при владі польська комуністична верхівка не докладала жодних зусиль для того, щоб розвіяти популярний стереотип про українців як садистських убивць. Влада комуністичної Польщі не дозволяла також жодних серйозних громадських обговорень тих проблем, які лягли в основу подій на території колишньої східної Польщі в часи війни. У Радянському Союзі УПА просто таврували як організацію фашистського спрямування - головно, через її збройний спротив радянській владі, - а роль УПА у масових убивствах польського населення здебільшого ігнорували.
Коли в 1991 році Радянський Союз розпався, Польща швидко визнала незалежність України у її нинішніх кордонах. Україну розглядали як стратегічно важливий буфер між Центральною Європою і Росією, висловлюючи сподівання на те, що вона зможе наблизитися до інституцій на зразок Європейського Союзу і НАТО. Останнім часом запанували скептичніші оцінки. Рішення "прозахідного" колишнього президента України Віктора Ющенка проголосити Степана Бандеру і Романа Шухевича Героями України у Варшаві сприйняли негативно. Коли у 2010 році президентом України став Віктор Янукович, база підтримки якого зосереджена на сході і півдні, він скасував укази свого попередника.
Раніше Сенат Польщі ухвалив постанову, у якій окреслює волинські вбивства як "етнічні чистки з елементами геноциду". Ця досить закручена фраза стала результатом багатьох місяців суперечок. Раніше опозиційна партія "Право і справедливість" домагалася осуду вбивств як акту геноциду. Урядова партія "Громадянська платформа" каже, що не хоче нічим зашкодити відносинам України і Польщі. Її партнер в урядовій коаліції - Селянська партія - нещодавно заявила про нібито 200 тисяч убитих на Волині.
До дискусій долучилися релігійні лідери з обох боків кордону.
Опитування засвідчують чіткий поділ між Західною Україною, де більшість загалом позитивно оцінює діяльність УПА, і рештою країни, де більшість її засуджує.
А в Польщі і далі лунатимуть і голоси тих, хто запитуватиме, чи варто мати справу з країною, частина громадян якої вважають героями вбивць, тоді як решта справляють враження світоглядної близькості до Росії, а не Центральної Європи.
показать весь комментарий
08.06.2016 12:50 Ответить
Кутузов та Суворов яким боком не влаштовують? Вони ж наче не більшовики, як той же Жуков чи Ватутін. Видатні полководці свого часу, не більше. Чи просто через те, що вони росіяни?
показать весь комментарий
08.06.2016 12:54 Ответить
Зайди на сайт Невзорова и почитай про этих ******* педофильных . Единственное что они сделали хорошего на двоих это сожгли москвабад .
показать весь комментарий
08.06.2016 12:57 Ответить
Ну и??? Было. Прошло. Польша и Украина принесли взаимные извинения.
Я понимаю, что КОМУ-ТО очень хочется зажечь.
Дулю вам, кацапсины!!!
показать весь комментарий
08.06.2016 12:55 Ответить
Поддерживаю полностью ! Московский пр. ,давно пора переименовать как и московскую улицу.
показать весь комментарий
08.06.2016 13:03 Ответить
Маськовьський пр. Переименовать в Вашингтонский, а Ватутина в Эйзейнхауэра -как то так.
показать весь комментарий
08.06.2016 13:09 Ответить
тоже неплохо,но московский проспект переименовать на проспект Бандеры-круче!!!
показать весь комментарий
08.06.2016 22:06 Ответить
Проспект Московский в проспект Бандеры? - не очень хорошо, мелковато как-то для Героя Украины...
Переименовать Московский проспект в Нахтигаль-Штрассе. Будет самое то...
И насколько символично будет переименовать Проспект генерала КА Ватутина в Проспект гауптштурмфюрера СС Шухевича! И Сикилев, и все москали со злобы лопнут!
показать весь комментарий
08.06.2016 13:10 Ответить
А Суворов и Кутузов тоже коммунисты?! А в Москве власть поменяется, названия вертать будем?! Перегибы на местах!!!
показать весь комментарий
08.06.2016 13:15 Ответить
Суворов ы Кутузов-лише придумані героїчні бренди для кацапських нездар та збоченців,якими і були вищеозначені особи.Власне як і т.з. "Александр Невский",звичайний бандюк та підлеглий хана.
показать весь комментарий
08.06.2016 13:22 Ответить
подписуюсь под каждым словом! Добавлю что Александр Невский был холуй Орды и выкалывал русичам глаза за то,что не платили дань хану,а своего старшего сына Василия отвез в Орду на растерзание за неуплату дани,за что татаро-монголы разрешили младшему сыну Невского стать первым московским князем и дали ему ярлык на княжение!
а московский патриархат причислил Невского к лику святого!
показать весь комментарий
08.06.2016 22:11 Ответить
Про різанину поляків в Празі читав? Суворов відзначився...
показать весь комментарий
08.06.2016 13:25 Ответить
нет не коммунисты, москали) не ну а чего в их честь улицы называть, эти чмыри войны развязывали сами не воевали а солдат гробили вообще улицы надо называть в честь учёных, изобретателей, деятелей культуры, я этих генералов вяликих полководцев всех презираю и наполеона тоже вышкварка с манией величия, козлы(
показать весь комментарий
08.06.2016 14:21 Ответить
А де коментарі?
показать весь комментарий
08.06.2016 13:23 Ответить
в Берлинский проспект и вместо этого генерала в проспект Барака Обамы
показать весь комментарий
08.06.2016 13:25 Ответить
я до сих пор не пойму шо суворов делал в Европе то же самое шо и сечас наверное отстаивал имперские интересы под соусом помощи братским австрийцам и венграм токо потом слабая Польша как то невзначай отошла москолям
показать весь комментарий
08.06.2016 13:29 Ответить
А имена в истории Киева поискать не пытались ?
показать весь комментарий
08.06.2016 13:36 Ответить
Ватутин освобождал Киев и кто бы он там ни был коммунистом, не коммунистом, это факт. Хотелось бы, чтобы киевляне всегда помнили этого человека и огромное количество солдат погибших при освобождении Киева. Здесь не должно быть политики, здесь есть только память и совесть.
показать весь комментарий
08.06.2016 13:37 Ответить
Освободил? От кого? От нацистов для российский ублюдков? Война есть война - россия победила в той войне (в том числе) - вот только понять не в состоянии - что не Ялта и не Тегеран - договора - давно не правят миром
показать весь комментарий
08.06.2016 13:55 Ответить
Уточнение - ""От нацистов для российских ублюдков"" - варианты - коммунистов, людоедов, украинофобов.......
показать весь комментарий
08.06.2016 13:57 Ответить
Победила коалиция с сэсэсэром Гитлера, а сралин до 06.41г был союзником нацистом и в 39-М году совместно с гитлером развязал 2-ю мировую!
показать весь комментарий
08.06.2016 14:25 Ответить
и я скажу даже больше: для Украины было бы выгодно чтобы сталин сначала проиграл гитлеру,а потом Американцы нас бы освободили! Тогда Украина избежала бы очередного Голодомора в 1947 году и мы были бы уже в Евросоюзе!!!
показать весь комментарий
08.06.2016 22:19 Ответить
Та пам"ятаємо... Як послали на "форсування" Дніпра наспіх десятки тисяч зібраних рекрутів з "асвабаждьонного лєвобєрєжья", без плавзасобів, без зброї і без будь-якої підтримки. І без одностроїв - так в сорочках і піджаках і "форсували". Одні кулемети (німецькі) косили їх спереді, а другі - у спину (це вже т.з."свої"). І як з цього приводу товаріщ жюков (друг і бойовий побратим товаріща ватутіна) ггикнув - "...ніча-аво-о, єто хахли, чєм больше утопім ф Днєпрє, тєм мєньшє прідьоцца отпрафлять фь Сібірь..." Жодної політики - лише пам"ять і совість...
показать весь комментарий
08.06.2016 13:55 Ответить
Мой дед умудрился спрятаться во время той мобилизации вместе с семьей (был на оккупированной территории - не успел эвакуироваться)- но многие в Киевском регионе помнят это... Кстати, мобилизация была и на Правобережье - тут я не буду вдаваться в историю - но он был именно на Левобережье - а второй дед - на Правобережье - просто повезло. Вечная память погибшим...
показать весь комментарий
08.06.2016 14:11 Ответить
Не "освобождал Киев" , а захоплював !
То , можливо , назвати вулицю ім'ям Гудеріана - він же звільняв Київ від червоних , в 1941-у ...?!
показать весь комментарий
08.06.2016 13:56 Ответить
ватутин не освобождал Киев он в штабе сидел
показать весь комментарий
08.06.2016 14:23 Ответить
Да, конечно! Бандера и Шухевич, которые устроили резню евреев во Львове в конце июня 1941 года, когда было забито насмерть на улицах Львова от 4 до 10 тысяч евреев большие герои, чем генерал Ватутин, который командовал 1-м Украинским фронтом и руководил тремя стратегическими операциями в Украине, в том числе освобождением Киева от немецко-фашистских захватчиков. Тех самых, которым верой и правдой служили и Бандера и Шухевич. "Отличились" их "доблестные" воины, которых и убили Ватутина на радость Гитлеру. Это переименование только потому, что Ватутин, родившийся в Украине, этнический русский. Многие горячие головы в Украине так и не поняли разницы между просто русскими и путинскими русскими. И в этом большая проблема.
показать весь комментарий
08.06.2016 13:48 Ответить
Х?йловский придурок - твои познания в истории - да на ""русскую весну"". То, что мозги у вас, кацапов, - уже давно вата - общеизвестно. Твои ""аргументы"" не вызывают уже даже смеха - а только жалость, к вам, убогим... Жалко вас... Хотя жалко у пчелки
показать весь комментарий
08.06.2016 13:52 Ответить
психиатру рассказывать будешь эти истории
показать весь комментарий
08.06.2016 14:02 Ответить
Учи матчастину. Ватутіна не "убили". Він був поранений у... сідницю ("мужньо" драпав...). І сталося це через тупість і безпечність московського генерала, який дозволив собі безпечно їздити без охорони по території, що контролювалася УПА. Та це ще пів-біди: його штаб пересувався поруч з батальоном НКВС, якого підрозділ УПА атакував. У пораненого Ватутіна розвинулося загноєння рани, яке йому "лікували доблесні" військові медики. Спочатку відрізали ногу, потім ще вище... Розвився сепсис (зараження крові). Американці для Ватутіна запропонували Сталіну ******* на той час ліки (антибіотики), від яких "гордий вождь" категорично відмовився. Ватутін згодом помер у важких муках, (мабуть за десятки тисяч погублених українців при т.з. "форсуванні" Дніпра - без зброї, форми, плавзасобів і під кулеметами НКВС...). Так що, ще питання ХТО УБИВ ВАТУТІНА.Учи матчастину, кацапе. А щодо УПА - то у війні вважається доблестю ЗНИЩЕННЯ генерала - окупанта. Ви же виєте від задоволення від того, що убили Шухевича, Бандеру, Коновальця, Петлюру. То і отримуйте, суки. І щоб цим падлом у Києві і не смерділо.
показать весь комментарий
08.06.2016 14:10 Ответить
Московский мост будет назван именем инженера Фукса, который руководил проектным институтом и проектировал мосты в Киеве.
показать весь комментарий
08.06.2016 14:34 Ответить
Я работал с ним непродолжительное время - ВЕЛИКИЙ, достойный, ИНЖЕНЕР - но название Северный - более логично - тем более, что он построил не один мост (путепровод) в Киеве - если вы в курсах - и он не руководил проектным институтом - но был ведущим специалистом (его контора не в счет) - значить не в полных курсах....))))
показать весь комментарий
08.06.2016 14:39 Ответить
о. мне тоже больше нравится название Северный) нейтрально и красиво, дешёво и сердито))
показать весь комментарий
08.06.2016 14:44 Ответить
а улицы имени И.Франка, Г. Сковороды, Олеся Гончара есть в Киеве? Д.Павличко, Билаша это композитор, а кто нибудь из простых киевлян например во время войны прославившихся или вообще из древних, последний кошевой Сечи Калнышевский например, есть такие улицы, или вы не из Киева не вкурсе тоже
показать весь комментарий
08.06.2016 14:42 Ответить
и доктора какого-то где-то что-то читала какой -то врач в Киеве известный был давно, ох старость не радость( не припоминаю(
показать весь комментарий
08.06.2016 14:48 Ответить
Для Ирины Марченко
Фамилия доктора - Яновский ("доктор совесть").
А улицы Франко,Сковороды,Гончара,конечно,есть в Киеве.
показать весь комментарий
08.06.2016 16:30 Ответить
А чого це про Голду Меір забули?А Євбаз чого не повернути?Справедливо, щоб справжні власники країни мали назви площ та вулиць своїх однокровників.
показать весь комментарий
08.06.2016 18:31 Ответить
Вы искренне это написали - ну прямо от души - но тоже не киевлянка? ))))) Посмотрите карту Киева - но спасибо...))))) Да, некоторых Вами названных, фамилий, не хватает....
показать весь комментарий
08.06.2016 14:54 Ответить
да их не проблема и ещё добавить, взять вон хотя бы учебник по украинскому языку или литературе, или погуглить как строился Киев ну и тд. и проверить по карте и где ж есть перечень названий, в мерии Киева или де там
показать весь комментарий
08.06.2016 14:57 Ответить
На новостройках, которых не меряно - ДА)))). Но даже район, где я живу сейчас - уже история (с конца 70-х)
показать весь комментарий
08.06.2016 15:11 Ответить
Столица Украины- Киев!Вместо какого-то масковского пр-та ---пр-т БАНДЕРЫ!!!))))Это высший пилотаж иронии и юмора украинцев))))Когда свершится,то выскажется первым лошадь соседского мид)))
показать весь комментарий
08.06.2016 15:49 Ответить
Очередной ватный пердак взорвался, проктологам работы на этой неделе прибавиться в Пидоросии.
показать весь комментарий
08.06.2016 16:03 Ответить
Хотя я бы назвал Московский проспект как-то историко-географически - вариантов немеряно. А именем Бандеры назвал другую улицу (проспект). Говорю, как коренной киевлянин
показать весь комментарий
08.06.2016 14:02 Ответить
Живу в Киеве и я против. Зачем продолжать раскалывать общество? Я полностью на стороне всех тех процессов, что происходят в Украине - включая Майдан и все остальное, но зачем эти перегибы? Есть Южный мост, а Московский - Северный. Я просто в восторге от проспекта Лобановского и считаю, что много людей типа ВВЛ были бы достойны того, что бы их именами назвали улицы и проспекты.
показать весь комментарий
08.06.2016 14:11 Ответить
Точно - Северный - логично. Но проспект тоже надо как-то переименовать - слишком длинный (большой))))))
показать весь комментарий
08.06.2016 14:13 Ответить
Я только за. Поэтому и привел в пример Лобановского. У нас же масса людей прославлявших Украину и не вызывающих подобной полемики и очередных столкновений.
показать весь комментарий
08.06.2016 14:17 Ответить
Да как раз для многих киевлян эти фамилии не вызывают ""конфликтов"" - они должны быть увековечины в гео-названиях столицы - но разумно... И как можно скорее... Проблема в том, что ""коренного"" населения - мало кто слышит
показать весь комментарий
08.06.2016 14:25 Ответить
Я не понял - кого хрена в спам???
показать весь комментарий
08.06.2016 14:35 Ответить
отож, с этой кнопкой уже заколебали
показать весь комментарий
08.06.2016 14:54 Ответить
та да, відомого українофоба, котрий противився і синьо-жовтій формі в Динамо і не вставав підчас гімну ( початок 90х) - увіковічнити, а людей, котрі заложили підвалини ******** незалежності України - 'нінада, ані раскаливают'.

Нах вашого лобановського
показать весь комментарий
09.06.2016 00:20 Ответить
Как-то меня зацепило... Вот как раз проспект Ватутина и нужно переименовать - Бандера или Шухевич - А Московский проспект - Может Куреневско-Оболонский? Точно зайду на сайт (типа это моя ""администрация""))))))
показать весь комментарий
08.06.2016 14:21 Ответить
Но я за нее не голосовал)!!!)))
показать весь комментарий
08.06.2016 14:29 Ответить
а Кутузова нахера? это ж наш чел - Москву спалил нахер))
показать весь комментарий
08.06.2016 14:48 Ответить
Кутузов и моторыло прям одно лицо
показать весь комментарий
08.06.2016 18:59 Ответить
кто це спамит? у вас рука не устала?( зачем вообще спамить уже половина комментов заспамили спамофилы чортовые, у всех разные мнения, я например ничего вообще не спамлю даже когда с кем-то ссорюсь, или не согласна, или не нравится, делать нечего, выразил своё мнение зачем чужое спамить не согласен напиши коммент с аргументами против
показать весь комментарий
08.06.2016 14:53 Ответить
Просто люди, которые это обсуждают - не киевляне. Уже обсуждали Воздухофплотский проспект - дерьма нанюхался - извините за выражение. Идиоты не понимают КИЕВА - СТОЛИЦЫ.
показать весь комментарий
08.06.2016 15:07 Ответить
Московскую в Москальскую
и Ватутина в Ватную...
показать весь комментарий
08.06.2016 15:20 Ответить
В Харькове тоже Московский проспект.
показать весь комментарий
08.06.2016 15:35 Ответить
Розумні люди назвали б Московський міст - Північним (це і логічно, і зрозуміло, і не треба міняти назву при кожній наступній владі), а проспект відповідно Північним. Але в Києві керують справжні боксери, тобто в голову настукані. Тому і з розумом не склалося. Скільки ж такі діячі будуть знущатись з моєї Оболоні, як не Мате Залки, Зої Гайдай і на додачу Лайоша Гавро, то Кагарлицького і Бандери. Хоча проти Бандери і Кагарлицького нічого проти не маю, але краще, коли назви нейтральні і нікого не дратують. Наприклад, вул. Озерна, вул. Приозерна, вул. Північна, вул. Прирічна (все Оболонь), а також Хрещатик, Подол тощо.
показать весь комментарий
08.06.2016 15:52 Ответить
Сикорский помимо того что был этн украинцем и талантливым инженером
также был росс имперцем и русофилом,
не мешало бы кое-кому и Википедию почитать
показать весь комментарий
08.06.2016 15:53 Ответить
Почитай эго, авто - будешь удевлен - он Украинец, но поляк
показать весь комментарий
08.06.2016 15:58 Ответить
Слава героям України Бандері і Шухевічу !
Київ найкраще місто в світі .
показать весь комментарий
08.06.2016 16:35 Ответить
Евросоюз отменил визовые требования для граждан государств Палау, Тонга и Колумбия.Соответствующее решение принял в среду Европарламент.
«Отмена визового режима с этими партнерами стала результатом углубления отношений с ЕС. Это обеспечит дальнейшее укрепление экономических, культурных и политических связей», - заявила докладчик по этому вопросу депутат Мария Габриел.
Этот болгарский политик также является докладчиком по подготовке законодательной инициативы по отмене визовых требований для граждан Украины и Грузии.
http://argumentua.com/novosti/evrosoyuz-otmenil-vizy-dlya-grazhdan-gosudarstv-kolumbiya-tonga-i-palau
показать весь комментарий
08.06.2016 17:24 Ответить
Вырывать с корнем все, что напоминает рашу!
показать весь комментарий
08.06.2016 17:33 Ответить
Закрийте свої рила, де ви були коли цей проспект називали в честь міста-поневолювача всього українського, язик в дупі тримали, от і зараз заглохніть, дорогу всьому українському, тим паче на своій рідній землі.
показать весь комментарий
08.06.2016 17:36 Ответить
Поддерживаю 200% !!! .
показать весь комментарий
08.06.2016 18:06 Ответить
Вважаю,що було-б набагато доцільніше:
-коли у пенсіонерів будуть достойні пенсії,
-у вчителів та лікарів - висока зарплатня,
-коли тарифи на КОММУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ будуть адекватні (а не ТАКІ,ЯК КОМУ ЗАМАНЕТЬСЯ!),
-коли дороги будуть відремонтовані,
-коли армія буде забезпечена новітньою технікою та зброєю,
-коли злодії та казнокради будуть сидіти по тюрмах,
-врешті,коли стане нормально жити в Україні простим людям,
тоді перейменувати старі назви вулиць,площ та міст.
А зараз це окозамилення та облуда!
показать весь комментарий
08.06.2016 18:09 Ответить
Переводишь стрелки .. ? . Смена названия проспекта с размерами пенсий и зарплат не связана никак . Так что , не гони пургу , провокашка .. !!
показать весь комментарий
08.06.2016 18:31 Ответить
Тому-й не зв'язана,що для влади краще народу "кинути" перейменування",ніж займатися пенсіями,дорогами,освітою,медициною.А так гризіться за те,як назвати проспект чи вулицю.Потім будуть бігати міняти документи та меньше часу будуть думати про інше.
показать весь комментарий
08.06.2016 18:59 Ответить
Ну ,, одно другому не мешает .. . А вот я вижу что это ты тут преднамеренно флудишь .. Тема этой ветки про переименование проспекта , а ты пытаешься перевести стрелки на недовольство властью . ! Но как раз в этом плане власть делает всё правильно .. !! Ну вот нах в стольном граде Киеве мацковский проспект ..? Вот зачем он тут нужен?? Не могу понять .. Проспект , названный в честь столицы вражеского государства .!! Нонсенс ..!! В истории Украины есть достойные люди , в честь которых его можно назвать , Герои Украины Степан Бандера и Роман Шухевич . !!! В этом вопросе полностью и безоговорочно поддерживаю власть . !! .
показать весь комментарий
08.06.2016 19:40 Ответить
Пиши рідною мовою,вживай українські слова,якщо дуже печешься за Батьківщину("провокашка","флудишь","нах","перевести стрелки"- це з якоїсь собачої мови?)...Тобі, дурню, кажуть не про непотрібність перейменування,а про те,що владі зараз більше доцільно та нагально треба іншими важливими справами займатися! Коли хата розвалюється,то треба її рятувати та ремонтувати,а не ломати мізки як кімнати назвати! Бодай,хоч-би трохи поремонтували мости,та поклали асфальт?Це-б набагато краще виглядало,ніж перейменування цих "убитих" проспектів та вулиць!Будешь їхати по проспекту Бандери чи Шухевича, а колеса відлітають на ямах, бо гроші крадуть немилосердно!!Найгірші дороги в Європі,та й мабудь у світі!!!! Зате "давайте перейменуємо"! Дурість та глупство!
А потім,коли важливе буде зроблено,от тоді ТРЕБА перейменовувати.І дуже сильно подумати про назви,щоб через деякий час знову не перейменовувати....
Історія така річ,що нічого наперед не можна прогнозувати.Були ворогами,були братами,знову стали ворогами.Гетьмани "крутили" та "доїли" Україну, як їм було вигідно, самі набивали кишені,жили заможньо та сито...коли дурні сперечалися,як назвати чи обізвати щось....
показать весь комментарий
08.06.2016 22:08 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=GODlHKTItg0
Вылечим головы сифилитиков коммунистов и отстроим дороги!
показать весь комментарий
08.06.2016 23:05 Ответить
А чего не в проспект Обамы? Потом при смене президента опять заменить
показать весь комментарий
08.06.2016 18:10 Ответить
У московской мрази на Цензоре открылся бурный понос "Аааааааааааа! Не надо Украинцам называть свои улицы именами своих Героев!!!! НЕНАДА!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Все улицы в Украине должны называться одинаково - Улица Великого Соссийского Народа!"
показать весь комментарий
08.06.2016 19:08 Ответить
Соссийского Урода!
показать весь комментарий
08.06.2016 19:46 Ответить
Я сам корінний бИндера (Львів), але не вважаю за доцільне пхати наших Героїв насильно всій державі. Мудро би було Воздухофлотский перейменувати в Бандери, щоб мали про що москалі говорити, а Московський все-таки лишити комусь з Києва. Країна жила купу років при різних властях і об'єднувати її треба, починаючи з садочка-школи-ВУЗу (адекватний виклад Історії), а далі діти самі через якийсь час зрозуміють, "кто из ху".
показать весь комментарий
08.06.2016 20:56 Ответить
Не переводи стрілки на дітей, не перекладай на них те, що маєш зробити сам. Коли діти зрозуміють "хто із ху", то миттю перейменують московський у "Бандерівський". Чи хочеш вчергове "побрататися" з москалями?
показать весь комментарий
08.06.2016 21:31 Ответить
Кацапы не могли таке i в кошмар бачити... скільки в Європі вулиц названих "на честь" ватанов і вони бояться навіть говорити про перейменування. І раптом, Україна дати цілий ряд прецедентiв, так що кацапы не можут вирiшити, де перший пріоритет розірвати пукан за рассею.
показать весь комментарий
08.06.2016 22:20 Ответить
Проспекты Московский и Ватутина рекомендуют переименовать в Бандеры и Шухевича - Цензор.НЕТ 4090
показать весь комментарий
09.06.2016 02:02 Ответить
Я проти! Перейменовувати потрібно, але хто такі для Києва Бандера та Шухевич? А ніхто!

І взагалі не треба давати ім'я людей вулицям - краще географічні або інші топографічні назви, пов'язані з Києвом та його околицями. Це справедливо і розумно. Ну, буде проспект Бандери і поляки можуть образитись - у них до цієї особи ставлення різне.
показать весь комментарий
09.06.2016 06:13 Ответить
-
показать весь комментарий
02.01.2017 01:59 Ответить
Страница 3 из 3