9564 посетителя онлайн
22 784 152

Львовский митрополит Римско-Католической Церкви Мокшицкий считает войну на Донбассе божьим знаком: "Пока этот народ не признает своей вины, у него не будет благословения"

мокшицкий

В интервью польскому католическому еженедельнику "Niedziela" Львовский архиепископ-митрополит Римско-Католической Церкви Мечислав Мокшицкий рассказал, что украинскому народу нужно признать свою вину в "геноциде поляков" и очиститься от этого греха, потому что он связан с войной на Востоке Украины. Мокшицкий считает, что война на Донбассе - это божий знак о том, что украинцам нужно покаяться.

На вопрос о том, может ли молитва в будущем принести долгожданный мир и покой Украине, архиепископ Мокшицкий рассказал, что войну следует воспринимать и в духовном ключе. По его мнению, война на Донбассе - это божий знак, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на УП.Життя

"Украина должна задуматься, почему так происходит. Господь не является Богом, который наказывает свой народ, своих детей, а дает нам знать, напоминая о своем праве любви к другому человеку. Думаю, что особенно этот ответ должен появиться сейчас, в году появления Богогродицы в Фатиме, которая говорила, что коммунизм является наказанием за грехи, за отступление от Бога, а одновременно призвала к возвращению, покаянию и прошению прощения у Господа. На украинском народе и далее висит грех геноцида, в котором ему трудно до сих признаться и от которого трудно очиститься, хотя было несколько попыток так сделать, между прочим в 70-ю годовщину событий на Волыни" / "Moim zdaniem, Ukraina potrzebuje pewnej refleksji i odpowiedzenia sobie na pytanie, dlaczego tak się dzieje. Pan Bóg nie jest Bogiem, który karze swój naród, swoje dzieci, ale daje nam znać, upominając się o swoje prawo miłości do drugiego człowieka. Myślę, że szczególnie ta odpowiedź musi się pojawić teraz, w roku jubileuszu objawień Matki Bożej w Fatimie, która mówiła że komunizm jest karą za grzechy, za odwrócenie się od Boga, ale jednocześnie wzywała do nawrócenia, pokuty i przeproszenia Pana Boga. Na narodzie ukraińskim nadal ciąży grzech ludobójstwa, do którego trudno mu się do tej pory przyznać i z którego trudno się oczyścić, choć było kilka prób takich postaw, m. in. z okazji 70. rocznicy wydarzeń na Wołyniu", - говорит митрополит Мокшицкий.

Читайте также на "Цензор.НЕТ": Институты нацпамяти Украины и Польши договорились о переговорах в начале июня для решения вопроса украинских и польских памятников, - Вятрович

Далее по тексту митрополит выражает убеждение, что пока украинцы не признают своей вины и не очистятся от этого греха, не будут иметь благословения. По его словам, украинцам нужно извиниться перед поляками за этот грех геноцида.

"Я уверен, что пока этот народ не признает своей вины, не признает правду и не очистится от этого греха, у него не будет благословения. Тем не менее я надеюсь, что годовщина Фатимских явлений приведет к пониманию, что отсутствие мира в Украине требует жеста, которого мы ждем в любви и с любовью / Wyrażam przekonanie, że dopóki ten naród nie wyzna swej winy, nie stanie w prawdzie i nie oczyści się z tego grzechu, nie będzie mógł cieszyć się błogosławieństwem. Mam jednak nadzieję, że rok fatimski przyczyni się do uświadomienia, iż brak pokoju na Ukrainie domaga się tego gestu, na który czekamy z miłości i z miłością", - заявил Мокшицкий.

"В этом контексте давайте молиться за обращение России - чтобы уважала другие народы / W tym kontekście modlimy się również o nawrócenie Rosji - aby szanowała inne narody", - добавляет митрополит Мокшицкий.


Львовский митрополит Римско-Католической Церкви Мокшицкий считает войну на Донбассе божьим знаком: Пока этот народ не признает своей вины, у него не будет благословения 01

Львовский митрополит Римско-Католической Церкви Мокшицкий считает войну на Донбассе божьим знаком: Пока этот народ не признает своей вины, у него не будет благословения 02

Читайте также на "Цензор.НЕТ": Тезис, что Польша является адвокатом Украины в ЕС, больше не работает, - советник вице-президента Европарламента

Под "геноцидом поляков" Мокшицкий, очевидно, подразумевает Волынскую трагедию, в восприятии которой украинская и польская стороны так и не пришли к согласию. Волынскую трагедии в Польше называют резней, "Rzeź wołyńska". Речь идет о чистках украинского и польского населения, совершенные Украинской Повстанческой Армией и польской Армией Крайовой с участием польских батальонов Шуцманшафт и советских партизан во время Второй мировой войны на Волыни.
Топ комментарии
+53
Наверное мальчиками увлекался а фсб на этом подловило, теперь петь будет все что хазяева скажут
показать весь комментарий
29.05.2017 17:08 Ответить
+43
З таким же успіхом можна вважати божим знаком падіння польського літака з президентом і чекати від поляків покаяння.
показать весь комментарий
29.05.2017 17:10 Ответить
+29
А что он говорит про грехи государства, которое 300 лет своего существования воевало с народами и церквями ?
показать весь комментарий
29.05.2017 17:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
покаяться?!! а спину медом ему не намазать?! совсем поп забурел
показать весь комментарий
29.05.2017 18:52 Ответить
Крестовые походы, инквизиция, поддержка Гитлера, полчища священников-педофилов... И эти люди о какой-то карме заикаются.
показать весь комментарий
29.05.2017 18:53 Ответить
Что вы киваете на кремль, пшек четко высказался об отношении к украинцам, что не является чем-то новым. От моря до моря никто не отменял.
показать весь комментарий
29.05.2017 19:04 Ответить
Забули та перекрутили історію ляхи.
показать весь комментарий
29.05.2017 19:12 Ответить
Мокшицкий ПНХ!
показать весь комментарий
29.05.2017 19:16 Ответить
Польша никогда не будет истинным и искренним другом Украине. У нас могут быть общие интересы перед лицом России, как сейчас. Но не более.
показать весь комментарий
29.05.2017 19:18 Ответить
в который раз убеждаюсь церковь (любая) - одно из наибольших зол, придуманных человеком.
показать весь комментарий
29.05.2017 19:29 Ответить
теперь ясно почему ватикан не признаёт украинскую церковь.
показать весь комментарий
29.05.2017 19:33 Ответить
https://vk.com/dmitro_korch Львовский митрополит Римско-Католической Церкви Мокшицкий считает войну на Донбассе божьим знаком: "Пока этот народ не признает своей вины, у него не будет благословения" - Цензор.НЕТ 6847Дмитро Корчинський
https://vk.com/wall-78128745_8268 сегодня в 17:47

Як радісно повідомляє преса, Львівський римо-католицький митрополит Мокшицький розповів, що війна на Донбасі - кара за "геноцид поляків".
За які гріхи Господь послав львівським римо-католикам митрополита-ідіота?
Сподіваюся, українська влада не забариться вислати цього Мокшицького з Країни.
Можливо, українські католики зможуть пояснити Папі, що єпископами в Україну треба призначати українців.


показать весь комментарий
29.05.2017 19:57 Ответить
краще і не скажеш, бо вести диспут не видається доцільним. Але за такі провокаційні, ворожі вислови у демократичній Європі висилають із країни.
показать весь комментарий
29.05.2017 22:29 Ответить
Кого вислали?
показать весь комментарий
29.05.2017 22:58 Ответить
Похоже бывают , и у католиков свои попы . Нонсенс ))
показать весь комментарий
30.05.2017 00:11 Ответить
А хто повинен покаятись за сотні років вбивства і грабежу українців! Поляки забули скільки вони вбили українців!? Для нас що ляхи, що москалі, одна сволота. До них можна добавити ще румун, мадяр, болгар, молдаван, словаків, турків, татар. У нас українців немає друзів. Зараз у Світі кожен за себе і сподіватись на когось це просто тупість! Якщо ми самі себе не захистимо, то нам ніхто не допоможе. Завжди своя шкіра ближче до тіла! Слава Україні!
показать весь комментарий
29.05.2017 20:12 Ответить
Вся всемирная история это история войн и конфликтов. По сегодняшний день. Нет смысла искать справедливость, пока сам не сможешь ее диктовать.
показать весь комментарий
29.05.2017 21:02 Ответить
Не зря все оккупанты старались в первую очередь поставить своих попов, так что пшековские не лучше гундяевских и пшековский нацизм мало отличается от кацапского.
показать весь комментарий
29.05.2017 20:38 Ответить
Взагалі, священники не повинні втручатися в політику, таких священиків керівництво церкви повинно усувати зі служби, основна задача священника нести мир, шукати шляхи примирення. Зараз інший священник вже з української сторони звинуватить Польшу в геноциді українського народу - і почнеться... Причина війни не в геноциді а мабуть в чомусь іншому, мабуть повинна сформуватися нація, міцна, мабуть українці повинні очистити своє суспільство від хапуг та злодіїв, мабуть повинні краще відноситися до сусіда чи до бідної вдови - це треба пройти через випробовування...
показать весь комментарий
29.05.2017 20:40 Ответить
когда ляхи выселили насильно Украинцев с Волыни, когда Православные церкви отвали католикам - то это так надо, а когда шепелявым дали под зад коленом, то это геноцид !!!!! у пшековского попа совсем крышу порвало !!!!
показать весь комментарий
29.05.2017 20:41 Ответить
Навіть коментувати не хочу,бо лаяти священника то є гріх.
показать весь комментарий
29.05.2017 20:52 Ответить
Мда, он что вообще с катушек слетел? Может поляки извиняться за набеги, за то что запрещали УГКЦ, украинский язык до 1939 года, украинцев не пускали в города элементарно, называли их "быдлом"... .
показать весь комментарий
29.05.2017 22:43 Ответить
Бидлом шляхта називала селян будь якої національності. Що до не пускали в міста, то ви фантазуєте. Забороняли УГКЦ? Це повна )(уйня. Ви часом не москальський троль?
показать весь комментарий
29.05.2017 23:01 Ответить
И не забывайте, Польша это НЕДОимперия, да да, именно "НЕДО", потому что как империя не состоялась, а сейчас комплексует.
показать весь комментарий
29.05.2017 22:44 Ответить
Йозеф Швейк, Один львівський священик таке говорив з УГКЦ, це були його слова, але те і що поляки саджали націоналістів украінсбкиї це теж факт.
показать весь комментарий
29.05.2017 23:09 Ответить
Я вот не понял как цензор переводил текст. Moim zdaniem, Ukraina potrzebuje pewnej.... и куда делось "на мой вгляд" ???
Почему не перевели начало ответа, ну там где. Мы глубоко благодарим Церковь(в понимании Римо-Католической общности) и в особенности польскую Церковь за солидарность с народом и Церковью украинской за молитву и гуманитарную помощь.

Ну а какой переводчик из Корчинского даже вопроса нет. Давно эта погань не появлялась.

Поляки и украинцы, у Вас один враг - шызанутые на имперскости путландцы. Не ведитесь на всякую фигню.
показать весь комментарий
29.05.2017 23:16 Ответить
Олег Грицюк. Я сам на чверть поляк, але ніяк не згоден з тим. що поляки вішають дохлих котів на украінців, коли самі обвішані дохлими собаками. Пшеки ще ніяк не можуть відвикнути від того, що іх мріі про ,,, от можа до можа" то шизофренія гонорового мазура. В боротьбі з украінцями поляки йшли на співпрацю навіть з своіми власними ворогами, служили в шуцманполіціі і допомогали боротись з УПА-ОУН, вони ж служили в "яструбках" (истребительные батальоны), знову ж таки допомагаючи НКВД боротись проти ОУН-УПА. Пам"ять про злочини поляків в Галичині досі жива. Ті поляки, що найбільше принесли кривди украінцям, втекли до Польщі під час т.зв. " операціі Вісла", коли украінців Закерзоння силою виселили з Польщі. Полякам пора привикнути до того, що украінці ніколи не дозволять над собою старшувати і поки самі поляки не признають вини за собою, дружбі двох сусідів не бути.
показать весь комментарий
30.05.2017 09:57 Ответить
1. Народи які є сусідами колись по історії хоч раз та воювали. Після цього завжди залишається негатив.
2. У різних народів різні герої, Вишневецький ніколи не стане героєм для українців, Бандера ніколи не стане героєм для поляків.
3. Що робиті далі? Або розпорпувати давні образи, або намагатись забути образи і залишити пошук "правоти" історикам.
4. В мені немає ні граму польської крові, але не можу собі дозволити називати поляків-пшеками. Причина - повага до цього народу. Нам українцям є чому у них вчитися.

5. Шановний, або пишіть по російськи, або почистіть мову від "русизмів".
показать весь комментарий
30.05.2017 23:37 Ответить
Не варто судити про всіх католиків по словам однієї людини... так, це духовник, і в високому сані. Але це його особиста думка і нехай вона залишиться при ньому !
В більшості українських католицьких костьолах, після служби відмовляють молитву до архистратига Михаїла, покровителя України , з благанням дати мир та спокій Україні, а українцям дати силу ! Щоб побороти ту нечисть яка на неї підступно напала ...
немало українських католиків захищало свою країну на сході, а католицькі священики знаходились там в якості капеланів...
І те що собі думає одна людина, ніяк не впливає на світосприйняття інших його одновірців.
Я є українським католиком, я є Українцем ! І ніколи про це не забуваю ! Як і тисячі таких самих громадян .
показать весь комментарий
29.05.2017 23:21 Ответить
ось для таких і має і бути Закон України,щоб послати їх нах за якийсь порєбрик...
щоб не ганьбили свою церкву..
Якщо у Римі неа це погоджуються,то вибачте ,не для того ми три роки воюєм,щоб Україну ганбив якийсь педофілгонорови полєк..
показать весь комментарий
30.05.2017 20:00 Ответить
Цікава логіка! Тоді виходить що поділ польщі 1939 -го це кара за "відгрижений" кусооочок словаччини разом з адіком у 1938 -му? А Хатинь-1 це за договір з англіками, а повстання варшавське це кара за армію андерса,а Хатинь-2 це що тоді? За участь у окупації афганну?
У дідулі язик без костей ,а голова без млзґу!
Цар Соломон - 32.Бо відступництво невігласів їх убиває, | і безтурботність дурнів губить їх.
показать весь комментарий
29.05.2017 23:24 Ответить
Логіка і віра - речі не сумісні, у принципі
показать весь комментарий
30.05.2017 09:26 Ответить
Для однобітових проциків це справді важке завдання.
Якщо взяти людський мозок з більш ніж 10 бітною системою то ця система може дуже багато!
показать весь комментарий
30.05.2017 09:48 Ответить
Мозок віруючого дебіла вимірюється не у бітах, а у кількості гематом від ударів о підлогу
показать весь комментарий
30.05.2017 14:34 Ответить
Дякую за "пояснення"!
Бачу далі щось пояснювати немає сенсу!
показать весь комментарий
30.05.2017 19:27 Ответить
Твоя справа не пояснювати, а сліпо вірити усьому, що іудеї сплагіатили у шумерів, а у них в свою чергу християни, як би недолуго це не виглядало.
показать весь комментарий
31.05.2017 11:02 Ответить
Правильно! А чого думати розбиратись ? Кинув на флешпамять шаблонів з інтернету і давай їх усім тулити.
Якиийсь їмбецил написав ,і все готова відповідь!
Є набагато цікавіші речі, давно провірені поколіннями, бухло, тупило ,махачі різні.
Тут все просто і голова неболить від напрягу процика,оперативка вільна !
показать весь комментарий
31.05.2017 14:04 Ответить
А фізику та математику теж їмбецили написали, чи тобі про таку єрєсь навіть думати бозя заборонив?
показать весь комментарий
01.06.2017 12:23 Ответить
Фізику і математику ніхто не писав . Ці науки пізнають по мірі свого розвитку.Це точні науки , а не тріпологія! А твою допитливу душу котрий розділ фізики чи математики зацікавив найбільше?
показать весь комментарий
02.06.2017 09:03 Ответить
Отож, точні науки (а інших взагалі не існує) це реальність, а віра та релігії - це маячна для убогих типу тебе
показать весь комментарий
02.06.2017 10:50 Ответить
Висновок достойний учня 4 класу 3-четверть!
Куди мені "убогому" до тебе?
Я 24 роки тому електродинаміку ,матфізику, ядернуі атомну ,нлінійну оптику ,вчив!
А ти зараз інтернет для себе "відкрив"!
Біда в тому що йододефіцит не дозволяє розігнати твій процик ембедед.
показать весь комментарий
02.06.2017 10:58 Ответить
Отож так "вчив", що нічого в голові не залишилось - типова ситуація для дебільної совкової освіти!
А вам, дебілам віруючим, хиба в інтернет лазити не гріх? А то ще, якусь єрєсь прочитаєте, сумніви не дай бог зявляться
показать весь комментарий
05.06.2017 12:17 Ответить
Вам йододефіцитним здається що ви все знаєте!
На відміну від тебе у мене мозок не тільки не забув все але по інерції вчиться і розвивається далі .А от у тебе втикнув на одній думці що тобі все відомо і крутиться навколо неї як вода в унітазі. Шкода що у такій прекрасній українській землі народжується така критична маса кретинів (на далбасі вже здетонувала).
Як би ви могли усвідомити як нам важко з вами в одні країні жити!
То ціни б вам не було.
показать весь комментарий
05.06.2017 15:04 Ответить
Жити по інерції - це так типово для віруючих дебілів.
Для того, щоб зрозуміти, що ніякого бога немає і бути не може в принципі багато знати не потрібно - достатньо засвоїти курс середньої школи. Але і це не всім вдається, і твоя чмошна особа тому наглядне підтвердження.
показать весь комментарий
07.06.2017 13:11 Ответить
Все тообою сказане і є точний опис нікчемного довбодятла з шаблоном-явсе точно знаю і крапка.
Ти коли не будь електрони бачив? Ні ! Отже їх не існує ,і всі хто вірить у їх існування "Для того, щоб зрозуміти, що ніякого електрона немає і бути не може в принципі багато знати не потрібно - достатньо засвоїти курс середньої школи. "
А тепер візьми і лизни два дроти втикнуті у розетку!
Відпмшешся чи повірив у існування невидимих електронів.
А на рахунок "багато знати не потрібно - достатньо засвоїти курс середньої школи. Але і це не всім вдається, і твоя чмошна особа тому наглядне підтвердження.".то тут я повністю згідний перегрієш ненароком ниточку котра з'єднує вуха і твоя голова стане подібною на волохату салюпу!
показать весь комментарий
07.06.2017 15:21 Ответить
Існування електронів доведене теоретично та експериментально, неуч ти тупорилий. Так само як і всі інші наукові базиси, на відміну від вашого бога, існуючого лише у хворих головах віруючого бидла на кшталт тебе.
Щодо експерименту з розеткою, пропоную тобі таким чином перевірити силу господню, та чи вбереже тебе ідіота твоя віра від законів фізики
показать весь комментарий
12.06.2017 09:35 Ответить
Уже вберігав і не раз !
А тобі ,хамло ,раджу перестати хамити і ображати читачів і дописувачів .
Нарвешся ,як мінімум ,на повний бан, а якщо" не сподобається" то пропоную почитати конституцію і там є стаття про свободу релігійних почуттів.
Так от пґакуґатуґа дуууууууууже втішиться коли тебе мусорята загребуть -навіть раз по ящику покажуть, а потім на кічу підеш сєпарам про скрєпи все розчешеш .
Вони тебе "*********" - брати все таки хоч і безмозґлі
показать весь комментарий
12.06.2017 09:51 Ответить
А чого ж твоїх одновірців не вберіг, он https://censor.net/video_news/443646/masshtabna_dtp_u_rosiyi_perekynuvsya_palomnytskyyi_avtobus_12_lyudeyi_zagynuly_video, які їхали на боґоуґодноє дєло, чи недостатньо лобом об підлогу лупили?
Порадити давай собі подібним дебілам, а не мені!
Твоя справа обтікати тихенько у куточку, а не бани роздавати

І що ж це ти мене мусорами лякаєш та прокурорським лайном, чому не погрожуєш блискавками, або що земля розверзнеться, чи ти у бога нєіскрєннє вєруєш?
показать весь комментарий
12.06.2017 13:58 Ответить
Цікаве в нього прізвище. Походить від мокшів ??!
показать весь комментарий
30.05.2017 00:01 Ответить
Цим "божим знаком" можна прищучити будь-якого церковного діяча, бо за їхніми поняттями саме бог винен у смерті мільйонів ні в чому неповинних (бо малюки грішити не здатні у принципі) дітей по всьому світу.
Отже усі, хто восхваляє бога, за їхніми ж повір'ями є посіпаками наймасовішого маніяка-вбивці дітей і мають горіти в пеклі.
показать весь комментарий
30.05.2017 09:25 Ответить
що спільного у всіх релігій ?
Нетерпимість до інших...

Не зауважили !?
Християни не виключення.а щей ортодоксальні,якіими є римо -католики.Щоб вони не говорили про "підставлену іншу щоку"...
показать весь комментарий
30.05.2017 19:42 Ответить
Нетерпимість, це тільки наслідок основної риси усіх віруючих - низького рівня інтелекту, що не дозволяє засвоїти курс середньої школи, який дає відповіді на більшість питань, що виникають у недорозвинутих дикунів через взаємовідносини з навколишнім середовищем.
показать весь комментарий
31.05.2017 11:00 Ответить
ні.. я саме про нетерпимість серед кліру.. до конкурентів.

пов"язана власне з прибутковістю підприємств під назвою "церква"....
показать весь комментарий
31.05.2017 11:10 Ответить
Підприємства типу "церква" не могли б існувати без людської тупості. Так само, як наркокартелі не могли б існувати без нариків.

А розбірки між шахраями ніколи не відзначалися толерантістю.
показать весь комментарий
31.05.2017 13:10 Ответить
Нагадую.

Мокшицький є у церковній римо-католицький "вертикалі" кілька щаблів нижче Папи Римського.

Зараз цілком правильним було би Українському МЗС надіслати Ноту Ватікану(нагадую -Ватікан -це держава,керівником якої є Папа Римський.

Ну а далі на черзі законопроект ,який стосується церков ,які мають центри управління поза межами України.

Шановні Депутати !
ПРИЙМАЙТЕ !

і тепер вже кацапи не можуть сказати -що це саме проти них.
"Гоноровий" поляк підставив Ватікан - відгрібайте !!
А хто їм лікар ,що призначили такого українофоба сюди..
показать весь комментарий
30.05.2017 19:39 Ответить
Страница 2 из 2