10086 посетителей онлайн
25 028 92

В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД. ВИДЕО+ФОТОрепортаж

В Национальной гвардии прошли испытания нового специализированного бронированного автомобиля "Варта-Новатор".

Об этом сообщает пресс-служба Министерства внутренних дел в Фейсбуке, передает Цензор.НЕТ.

"Бронеавтомобиль сконструирован с учетом современных требований к технике подразделений спецназначения, с использованием шасси, приспособленного к эксплуатации в сложных условиях бездорожья. В отличие от своего старшего брата "Варта", модель "Новатор" имеет более компактные размеры и гораздо легче. Также экземпляр оснащен дополнительными опциями, которые обеспечивают комфорт и безопасность экипажа", - отмечается в сообщении.

Топ комментарии
+18
знову зраде? нє?
показать весь комментарий
26.12.2017 13:33 Ответить
+14
І знов Нацгвардія. Коли вже техніка буде для ВСУ, твою мать?
показать весь комментарий
26.12.2017 13:38 Ответить
+12
Якщо хочете використовувати цивільні машини - використовуйте! Але ж цивільні машини коштують в рази дешевше! Тут нам пропонують заплатити як за БТР, а по факту дати в війска дешеву цивільну підйопку! Якщо потрібні Мітсубісі чи Ніссан, Шевроли чи Форд для військових - немає проблем, купляйте партіями по кілька тисяч одиниць на заводах виробниках і використовуйте! Але не потрібно дурити нарід і казати що це військова машина, розкрадаючи при цьому мільярди з державного бюджету! Ця Варта-новатор це не військова техніка і тому купляти її дорожче ніж звичайний L200 в автосалоні - не має жодної потреби і жодного сенсу! А брудні ділки, які хочуть всіх нас наїпать і отримати державні мільярди - хай йдуть найух!
показать весь комментарий
26.12.2017 14:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
знову зраде? нє?
показать весь комментарий
26.12.2017 13:33 Ответить
ну это ж цензор В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД - Цензор.НЕТ 7526
показать весь комментарий
26.12.2017 13:36 Ответить
...заблудился мокша?
- на так вали на майл.сру...)))
В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД - Цензор.НЕТ 5099
показать весь комментарий
26.12.2017 13:39 Ответить
У військового автомобіля передні колеса мають бути попереду машини, не має бути переднього звісу! Ідеальним в цьому плані є компоновка хамеру, в якого передні колеса перші впираються в преграду і тому Хамер може підніматись навіть на вертикальну стіну! А ця бронемашина має попереду купу металу, що говорить про її цивільне походження - це шасі від китайськогр чи американського цивільного пікапа - двигун лежить на передньому мосту і виступає вперед!!!!! Такі шасі для військових бронемашин не підходять, але ідіотам які розкрадають державні гроші на військових замовленнях - це не пояснити!
показать весь комментарий
26.12.2017 13:46 Ответить
І де тут колеса попереду?
В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД - Цензор.НЕТ 2562
показать весь комментарий
26.12.2017 13:56 Ответить
В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД - Цензор.НЕТ 4676
показать весь комментарий
26.12.2017 13:59 Ответить
Ігорка, мова йде про броньовані авто... В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД - Цензор.НЕТ 7037
показать весь комментарий
26.12.2017 14:07 Ответить
Будь який пікап можна зробити броньованим, це не проблема! Але це буде не військова машина, а цивільний броньований пікап! Зараз стоїть завдання купити для ЗСУ та НГУ саме військову техніку і є для цього дозволи від урядів США та Канади і тому всі наявні кошти мають направлятись саме на закупівлю високоефективних MRAP бронемашин, з військовим рівнем захисту від крупнокаліберної зброї та протитанкових мін, з військовими двигунами, з військовими системами захисту від ураження керованими снарядами, з військовою прохідністю, з військовими засобами спостереження та розвідки!!!! А після років переозброєння ЗСУ та НГУ, коли буде сформовано ударний костяк бронетехніки, тоді можна розглядати варіанти закупок всякої цивільної хрені!
Є в Канаді виробник MRAP бронемашин APC, який виробляє чудові MRAP бронемашини Typhoon APC 6x6 Stanag 4569 Level4. Досі влада не закупила ці машини, а вони нам потрібні як повітря!
В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД - Цензор.НЕТ 5739
показать весь комментарий
26.12.2017 14:18 Ответить
Ігорьек, так, а де тут колеса по переду? В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД - Цензор.НЕТ 6805
показать весь комментарий
26.12.2017 14:20 Ответить
Так це машина іншого класу її прохідність та захист від мін забезпечується високо піднятим над землею кузовом. винесенням колес за межі бронекапсули!!!! А нам пропонується звичайний джип, в якого передні колеса мають виступати за передній бампер - тобто має бути військова компоновка кузову та агрегатів! Чи далі передні колеса від водія тим більший захист від міни, яка вибухне прямо під колесом і чим подалі це колесо буде від водія тим більші в нього шанси залишитись живим!
показать весь комментарий
26.12.2017 14:31 Ответить
Добре, Ігорьок, я передам твої зауваження і Рюкзакову і Полтораку... У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 9883
показать весь комментарий
26.12.2017 14:35 Ответить
Передай що їм потрібно збирати речі і валити з посад, бо більших непрофесіоналів ще не було! Машина стрибає на кочках як козел, це означає задній міст а не незалежна підвіска, керованих амортизаторів немає, системи стабілізації немає, підкачки колес скорше за все теж немає! Влучно стріляти з цього говновиробу буде складно, його буде розкачувати і затиснути амортизатори на час стрільби буде неможливо, пневматичної підвіски тут теж немає, покласти машину "на землю" для ведення стрільби теж не вийде. Для розвідки ця машина нічого не дає, для механізованих підрозділів теж, як транспортний засіб для перевезення вантажів - непридатний. Який функціонал у цієї подєлки?
показать весь комментарий
26.12.2017 15:05 Ответить
Пока жив, не сдерживай себя! У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 6082
показать весь комментарий
26.12.2017 15:16 Ответить
Добре Ігорьок, передам...
показать весь комментарий
26.12.2017 15:20 Ответить
Вот жеш тупые америкосы, не послушались великого эксперда Igor L и напихали железа в замену хамера В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД - Цензор.НЕТ 5275
показать весь комментарий
26.12.2017 14:14 Ответить
Заміна Хамера виглядає трохи інакше
В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД - Цензор.НЕТ 4929
показать весь комментарий
26.12.2017 14:27 Ответить
Ну давай, ещё раз попробуй в лужу пёрнуть. А по сути возразить что-то имеешь? Или когда темя мордочкой в твоё же дерьмо макают, то аргументы заканчиваются? Удобно заниматься подменой понятий? Обычный ************* холуй.
показать весь комментарий
26.12.2017 14:37 Ответить
Я не бачу що Вам потрібно пояснювати, Ви навели приклад машини іншого класу захищеності, це MRAP бронемашина, а Хамер це легкоброньований транспортний засіб.
показать весь комментарий
26.12.2017 14:43 Ответить
Ты идиот, или прикидываешься? Это официальная замена HMMWV. HMMWV снимают с вооружения и принимают L-ATV Oshkosh. И приняли его после достаточно сурового конкурса.
показать весь комментарий
26.12.2017 14:46 Ответить
Ідіот схоже саме ТИ, при чому не просто ідіот а повний кретин! Хамер був основним та єдиним легким транспортним засобом в армії США, та сама ситуація у нас зараз - немає іншої техніки, нам потрібен уніфікований військовий транспортний засіб на базі якого будуть створюватись модифікації легкі для спецназу, важкоброньовані для мотопіхотних підрозділів, з кузовом для підрозділів забезпечення, з кунгами для медичної евакуації, командно-штабні, спеціалізовані (зв'язку, РЕБ, БПЛА, артилерії та інші). Замість того щоб витратити гроші на розробку та будівництво заводу по виробництву ********* універсального військового легкого транспортного засобу, яким був Хамер для США, ми починаємо купляти купу різноманітного лайна, цивільного лайна, непридатного для модифікації під різні роди військ та різні військові завдання!!!!!! Так роблять тільки повні ідіоти, які розбазарюють гроші платників податків! Ця кончена Варта нам не потрібна в жодному варіанті, ні тяжка ні легка! Вона побудована по цивільним лекалам і не відповідає жодним ******** військовим вимогам ні по захищеності, ні по прохідності, ні по універсальності застосування! Шасі від старого МАЗу, двигун з Росії - що ще більш дебільного могли придумати виробники Варти??? А ось що - Варта-Новатор!
показать весь комментарий
26.12.2017 14:56 Ответить
"Помни Вышнего, не болтай лишнего"! У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 1026
показать весь комментарий
26.12.2017 15:19 Ответить
для чого ,вам,потрібно спречатися із бидлом?
нехай іде в спам,вірно?
показать весь комментарий
26.12.2017 16:06 Ответить
Поки що вони мене в спам відправляють. Нажимайте "ето не спам" якщо можна.
показать весь комментарий
26.12.2017 16:15 Ответить
[q]Хамер був основним та єдиним легким транспортним засобом в армії США,[/q]

Хаммер ніколи не був на озброєнні арміі США, бо це цивільна модифікація військового Хамві - та упороті про це не знають
показать весь комментарий
26.12.2017 16:39 Ответить
Писати завжди HMMWV High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle не дуже зручно. Не думав що це потребує окремого пояснення!
показать весь комментарий
26.12.2017 18:29 Ответить
На, осознавай, кури до полного прозрения https://www.youtube.com/watch?v=nlJ_cRzdXfI M-ATV Oshkosh новая замена старому Hammer
показать весь комментарий
26.12.2017 18:26 Ответить
Зараз в військах США повно інших транспортних засобів, відбулось розшарування, тому на заміну важкоброньованому Хамеру М-1114 (і тільки йому), приходить важкоброньована MRAP бронемашина M-ATV. Але решта неброньованих та спеціалізованих Хамерів яких більше двох десятків видів - продовжать свою службу в армії США!!!! Які ж смішні ці "експерти" порохоботи!
показать весь комментарий
26.12.2017 18:37 Ответить
Ещё раз для дебилов с ************** корнями: https://www.youtube.com/watch?v=nlJ_cRzdXfI M-ATV Oshkosh новая замена старому Hammer . Твоя демагогия про мягкий лучше твёрдого ни кого не интересует. По сути возразить что то имеешь? Америкосы избавились от машины с компоновкой шасси, о котором ты вещал, и приняли машину с компоновкой схожей с машиной из данного сюжета. Это ФАКТ.
показать весь комментарий
26.12.2017 18:55 Ответить
Игареха, причем там гражданское/военное - гражданские Toyota победили всю совковую технику во время "Войны тойот" (Чад-Ливия), другим примером бегство рахо солдат из Пальмиры, которые сели на гражданские пикапы покидав БМП, БТР танки и бронемашины!
показать весь комментарий
26.12.2017 14:03 Ответить
Якщо хочете використовувати цивільні машини - використовуйте! Але ж цивільні машини коштують в рази дешевше! Тут нам пропонують заплатити як за БТР, а по факту дати в війска дешеву цивільну підйопку! Якщо потрібні Мітсубісі чи Ніссан, Шевроли чи Форд для військових - немає проблем, купляйте партіями по кілька тисяч одиниць на заводах виробниках і використовуйте! Але не потрібно дурити нарід і казати що це військова машина, розкрадаючи при цьому мільярди з державного бюджету! Ця Варта-новатор це не військова техніка і тому купляти її дорожче ніж звичайний L200 в автосалоні - не має жодної потреби і жодного сенсу! А брудні ділки, які хочуть всіх нас наїпать і отримати державні мільярди - хай йдуть найух!
показать весь комментарий
26.12.2017 14:11 Ответить
Абсолютно правильно, и деляга этот--Вальцман-казнокрад.
показать весь комментарий
26.12.2017 14:20 Ответить
Якщо хочете використовувати цивільні машини - використовуйте! Але ж цивільні машини коштують в рази дешевше! Тут нам пропонують заплатити як за БТР, а по факту дати в війска дешеву цивільну підйопку! Якщо потрібні Мітсубісі чи Ніссан, Шевроли чи Форд для військових - немає проблем, купляйте партіями по кілька тисяч одиниць на заводах виробниках і використовуйте! Але не потрібно дурити нарід і казати що це військова машина, розкрадаючи при цьому мільярди з державного бюджету! Ця Варта-новатор це не військова техніка і тому купляти її дорожче ніж звичайний L200 в автосалоні - не має жодної потреби і жодного сенсу! А брудні ділки, які хочуть всіх нас наїпать і отримати державні мільярди - хай йдуть найух!
показать весь комментарий
26.12.2017 16:13 Ответить
Прочитала я всё ваши диалоги.Да,правильные предложения и мысли и критика о технике.Но у нас АТО .И линию соприкосновения с террористами должны держать НГ и СБУ..Вроде так прописано про эти структуры.А у нас это делают ВСУ. Некоторые сторонники Авакова заявляют,что вы ,мол,уменьшаете заслуги НГ :Мол их погибло 187 и генерал.Но ВСУ и добробатов погибло уже больше 10000.Посмотрите на бюджеты МВД,СБУ и ВСУ. Так почему же всё идёт в первую очередь не ВСУ,а другим?Так первые защищают Украину,а вторые...всё-таки в первую очередь власть.От той же Украины.
показать весь комментарий
26.12.2017 17:56 Ответить
Сама постановка требования "линию соприкосновения с террористами должны держать НГ и СБУ" уже звучит, как противоречие, потому как разные подразделения не могут выполнять одинаковую функцию. А если разобраться, то как раз ВСУ и должно воевать на передке. СБУ должно выявлять врагов в нашем тылу и иногда выполнять спец операции в тылу врага. А НГ должна обеспечивать порядок на освобождённых и прилегаемых к зоне боевых действий территориях, то есть по сути воспитывать сепаров. Безусловно в период обострения и НГ и СБУ уходят на передок и именно так и происходит. Так что Ваши желания противоречат здравому смыслу.
показать весь комментарий
26.12.2017 18:36 Ответить
Никому не рассказывай кацапурскую пропаганду про 10000 погибших со стороны ВСУ и добробатов. А то во-первых, засмеют, во-вторых, заподозрят москальскую породу.
показать весь комментарий
29.12.2017 15:38 Ответить
Если с умом, не ройся в дерьме! У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 8702
показать весь комментарий
26.12.2017 15:20 Ответить
Взывать Игарёху к разуму, всё равно что черпать воду с одного борта лодки и лить с другого, занятие трудоёмкое и бесполезное.
показать весь комментарий
26.12.2017 14:22 Ответить
шо, курнул? У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 6528
показать весь комментарий
26.12.2017 15:30 Ответить
Звичайно, зараз сціалісти скажуть, що Порох буде шоколадки у Панаму перевозити.
показать весь комментарий
26.12.2017 13:46 Ответить
Зачем, какой смысл создавать такое многообразие разных типов легкой бронетехники? Какая польза от этого армии? Сколько их уже наплодили: ДОЗОРОВ, ТРИТОНОВ, КОЗАКОВ, ВАРТ,? Теперь вот еще одно ЧУДО! Сколько их еще будет? Не пора ли на чем то остановиться и сконцентрировать усилия на СЕРИЙНОМ производстве 2-х максимум 3-х моделей?!!!
показать весь комментарий
27.12.2017 04:02 Ответить
Во время войны, нормальный президент думает о безопасности страны, а не своей личной. Вместо вооружения ВСУ он вооружает своих холуев.
показать весь комментарий
26.12.2017 14:15 Ответить
которые в АТО твоих ихтамнетов крошат. да-да. правильно делает.
показать весь комментарий
26.12.2017 14:29 Ответить
Где ты там в АТО ввшников узрел, болезный?
показать весь комментарий
26.12.2017 14:33 Ответить
100%
показать весь комментарий
26.12.2017 14:29 Ответить
А кто это чудо выпускает,т.е. делает на этом деньги? Тоже Главнокомандующий?
показать весь комментарий
26.12.2017 19:34 Ответить
вітаю!
це вже, типу, не заводські, а польові випробування?
бо про заводські вже доповідали
показать весь комментарий
26.12.2017 13:35 Ответить
если в снегу ведет себя лучше чем хаммер то ******!
показать весь комментарий
26.12.2017 13:35 Ответить
На ком испытывали?
показать весь комментарий
26.12.2017 13:37 Ответить
на снегу), девок не нашли)))
показать весь комментарий
26.12.2017 13:38 Ответить
машин и идей - море, будут ли деньги для них?
показать весь комментарий
26.12.2017 13:38 Ответить
І знов Нацгвардія. Коли вже техніка буде для ВСУ, твою мать?
показать весь комментарий
26.12.2017 13:38 Ответить
*ЗСУ
показать весь комментарий
26.12.2017 13:40 Ответить
************ зброя завжди стає до лав у другому чи третьому ешелоні.
показать весь комментарий
26.12.2017 13:49 Ответить
Нацгвардія створена, для підтримання правопорядку в середині країни.
До чого готовится наша влада?
Чому дані авто і їм подібні не передаються в ЗСУ?
Тільки не потрібно говорити, що нацгвардія теж воює на сході країни, рано чи пізно війна закінчиться, а зовнішні агресії всерівно будуть відбивати ЗСУ.
показать весь комментарий
26.12.2017 13:39 Ответить
Ну вони ж важливіші чим ЗСУ.
показать весь комментарий
26.12.2017 13:40 Ответить
Нацгвардия,это же менты ?
показать весь комментарий
26.12.2017 13:43 Ответить
Ні, це - смерть москалям. В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД - Цензор.НЕТ 7442
показать весь комментарий
26.12.2017 13:50 Ответить
Вместо москалей водку выпьют? У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 3509
показать весь комментарий
26.12.2017 14:34 Ответить
в настоящее время это защитники шоколадных жоп
показать весь комментарий
26.12.2017 13:56 Ответить
Я щасливий, що мене теж захищають. В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД - Цензор.НЕТ 659
показать весь комментарий
26.12.2017 14:11 Ответить
Ну ты как раз из той категории. У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 7650
показать весь комментарий
26.12.2017 14:35 Ответить
Так, саме з тієї, як і більшість українців. У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 2216
показать весь комментарий
26.12.2017 14:40 Ответить
Більшість показала у неділю, що хрін вона клала на чаколадну дупу.
показать весь комментарий
26.12.2017 14:53 Ответить
Та ти шо ! І де вона була та більшість, коли 44-тири майдана проти Пороха робили? У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 7487
показать весь комментарий
26.12.2017 15:16 Ответить
А ти учорашній ЦН почитай, там усі ржуть над рошенками на майдані У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 2003 На весь Київ 150-200 дуполизів знайшлося У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 8034
показать весь комментарий
26.12.2017 16:17 Ответить
Так як у нас поліція, а не міліція то не "менты", а "понты". Давайте все таки дотримуватися правильної термінології
показать весь комментарий
26.12.2017 13:59 Ответить
Нацгвардия это бывшие добробаты.
показать весь комментарий
26.12.2017 18:41 Ответить
А где Пастор?
показать весь комментарий
26.12.2017 13:56 Ответить
Обмывает удачные стрельбы ракетами
показать весь комментарий
26.12.2017 14:10 Ответить
В ВСУ всё таки он был бы гораздо нужнее, чем в Гвардии
показать весь комментарий
26.12.2017 14:09 Ответить
Оно то так, но для харанта основной враг это собственный народ, а то торговые партнеры.
показать весь комментарий
26.12.2017 14:13 Ответить
ВСУ сейчас сидит по окопам, особого маневрирования в данный момент не происходит. На передке из транспорта важнее тягачи, которые быстро смогут, в случае чего, "мишек" к нулю подтянуть.
показать весь комментарий
26.12.2017 18:45 Ответить
опять нацикам а армии? этой гвардии на фронте по словам их дженерала около 5000 человек а зачем их фаршируют новой техникой и оружием а армии по остаточному принципу дают? а Джевелины тоже на гвардию отдадите? В Нацгвардии испытали новый бронеавтомобиль "Варта-Новатор", - МВД - Цензор.НЕТ 6525
показать весь комментарий
26.12.2017 14:26 Ответить
гвардия напичкана всей новой техникой
показать весь комментарий
26.12.2017 14:26 Ответить
А на передку хлопці на розвалюхах.
показать весь комментарий
26.12.2017 14:30 Ответить
Такие машины нужны в третьем эшелоне обороны.Ну там на охоту или с военными девками в сауну сгонять.
показать весь комментарий
26.12.2017 15:16 Ответить
Те же ники, все те же визги. Не нравится солоденький- не вопрос, вопрос нахер его пихать во все? Та купите себе большой портрет Порошенко и плюйте в него без устали. Зрада, везде зрада, даже там где её быть не может, нужно с собой притащить и орать "ЗРАДА"... Зрада будет, когда народ выберет очередного, или того же, или Вону, или этого... Та тьфу на него, даже поминать не хочется- вот это будет зрада всем зрадам. Вот выберут кого из нынедействующих "политиков"- от это будет зрада, тогда из этой страны нужно валить, она обречена...
показать весь комментарий
26.12.2017 15:23 Ответить
И чем воевать с рашкой? Автомобилями ?
показать весь комментарий
26.12.2017 15:24 Ответить
Мне тут одному показалось тойоту кто то обклеял обоями для нового боевика блокбастера?
показать весь комментарий
26.12.2017 15:40 Ответить
Ну, назвали б уже "Богдан"і все...
А то якийсь "Новатор"...
показать весь комментарий
26.12.2017 15:51 Ответить
Чуть ли не каждый месяц читаю сообщения о создании новых бронированных автомобилей для военных. Такое впечатление, что уже каждая майстерня создала свой собственный автомобиль. Даже Ленкузня, которая никогда не строила автомобили, внесла свою лепту в это благородное дело, правда получился показательный скандальчик, который, как я считаю, открывает истинные мотивы этих т.н. производителей - отхватить свою часть пирога из оборонного бюджета.
Считаю, что военным (подчеркиваю - военным, а не коммерсантам) такое разнообразие совершенно разной техники от разных производителей не надо, т.к. невозможно наладить эффективное обслуживание и ремонт столь различных автомобилей. Армии надо иметь буквально 2-3 эффективные универсальные боевые платформы, которые можно модифицировать под различные боевые цели. При этом от принятии решения должны быть отстранены все политики и решалы, которые руководствуются лишь своими корыстными интересами. Свое слово должны сказать только военные специалисты, но не те, которые закупают топливо для армии дороже, чем я заправляюсь на АЗС. В общем, вопрос не простой и, боюсь, не решаемый при нынешней власти.
показать весь комментарий
26.12.2017 17:30 Ответить
Вы абсолютно во всём правы, вот только что бы выбрать лучшую платформу, необходимо что бы было из чего выбирать. Вот в данный момент и стараются все кто может. Что по итогу будет поставлено, ещё ни кто не знает.
показать весь комментарий
26.12.2017 18:49 Ответить
В подмосковии У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 8351 У Нацгвардії випробували новий бронеавтомобіль "Варта-Новатор", - МВС - Цензор.НЕТ 6730
показать весь комментарий
28.12.2017 11:25 Ответить
Я не специалист по такому вооружению и не собираюсь, как некоторый спорят с чертежами и т.д. Но хочу одно сказать, я рад, что наша оборонка началась шевелиться и что-то делать. Ведь до этого была только совковая техника и ту разворовывали. А сейчас начали создавать новое для себя. Это хорошо, это позволит не ходить на поклон (не сразу, конечно) к кому-то. Чтоб не говорили, но оборона Украины возросла в разы, и это радует!
показать весь комментарий
28.12.2017 11:24 Ответить
В целом здесь дуракам привели аргументы почему очередные образно 6 нахрен не нужных на сегодня гибридов таврии с немецким "тигром" во первых абсолютно не актуальны конструкционно и по требованиям "безопасность + вооружение+ силовой агрегат" во вторых - их точно не увидят там где они хоть какие были бы. Но бесполезно переубеждать людей которые на 4-м году войны до сих пор тупят ,влазят в конструкционные дебри не понимая в этом аблолютно них..я Лишь бы " ура! мы сделали!" Да говно сделали по цене вдвое дороже. Мишень ******** и гроб для экипажа. Для тех кто не имеет инфы.:
Стыдно, но до сих пор у нас нет ничего лучше 80-ки старой как советская власть. Нет. И спорить бесполезно Идите поспоорьте с чукваками с передка. Смысл данной помпы всё тот же.. Вальцман идёт на выборы. Пленных привезли..( а чего раньше муму ****? попросил ***** под выборы отдать?) металлолом (откатный на карман) отправляют на 3-ю линию "беркуту" , награждения медалЯми... Ничего нового..
Пока у нас за 3,5 года всего несколько неплохих вещей : "Ольха" , "Оплот" ,"Булат", "Стугна" "Скиф" одна модель крылатой ракеты, несколько моделей штурмовой стрелкотни "Fort" , маяковская тяжёлая снайперская игрушка с собственным патроном (прошивает всё кацапское кроме танка навылет. аналоги есть только в Британии и США), и на подходе к серии боевой ударный дрон-беспилотник который студенты сделали. Всё. Ну и где???? ******* имени порожненко ? Где это всё??Понту что оно как бы есть? Кстати про лёгкий бронежилет который держит снайперский патрон сталь 7.62 уже забыли. Вуйко в горах карпатских 4 месяца без сна ваял пластины пока сделал в 1,5 раза дешевле существующего говна. Он тоже как бы есть.. ***** никому не нужно. Уже забыли.. Ну фигня..немцы вокруг винтовки нашей уже круги нарезают..потом на броник переключатся...купят - выдадут за свой да нам потом продадут в 5 раз дороже. Вот такой у нас оборонпром имени пашинской падали. Мы катера делаем на конфетных фабриках вальцмана..да что кому в башку взбредет, всякую чушь на которой можно набить карман..Это нужно! Это же не для страны а как бы заработать.
показать весь комментарий
28.12.2017 17:26 Ответить