3774 посетителя онлайн

Врач-травматолог задержан в Мукачево при получении 400 долл. взятки, - прокуратура. ФОТО

Правоохранители задержали при получении взятки заведующего травматологическим кабинетом поликлинического отделения Мукачевской районной больницы, члена МСЭК.

Об этом информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-службу прокуратуры Закарпатской области.

Врач-травматолог задержан в Мукачево при получении 400 долл. взятки, - прокуратура 01

Врач требовал 400 долларов от местного жителя за предоставление необходимой медицинской документации и беспрепятственное присвоение группы инвалидности.

Врач-травматолог задержан в Мукачево при получении 400 долл. взятки, - прокуратура 02

Решается вопрос о сообщения врачу о подозрении в совершении уголовного преступления, предусмотренного ч. 3 ст. 368 УК Украины (вымогательство и получение неправомерной выгоды должностным лицом).

Топ комментарии
+18
Ублюдок Розенблат требовал 300 тысяч долларов и ничего , всё нормально .
показать весь комментарий
23.06.2018 21:35 Ответить
+15
Да, 400 долларов это круто. Не то, что Генпрокугог , живет на дачке в 3 этажа у тестя пенсионера И все нормально......
показать весь комментарий
23.06.2018 21:40 Ответить
+11
Ва! ну следующей антикоррупционной победой будет: - КОРД задержали контролера трамвая, взявшего 2 гр. за "я на следующей выйду".
показать весь комментарий
23.06.2018 21:43 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ублюдок Розенблат требовал 300 тысяч долларов и ничего , всё нормально .
показать весь комментарий
23.06.2018 21:35 Ответить
Да, 400 долларов это круто. Не то, что Генпрокугог , живет на дачке в 3 этажа у тестя пенсионера И все нормально......
показать весь комментарий
23.06.2018 21:40 Ответить
Помнится как Луценко в 2004 - ом году бегал по Майдану в порватой кепке на акции без Кучмы ,а тут вдруг появились мерседесы с водителями , дворцы с прислугой ..
показать весь комментарий
23.06.2018 21:45 Ответить
он их тяжелым трудом насосал)))
а ирка не вылазила с окружной - пугая всех окрестных ворон)))
показать весь комментарий
23.06.2018 23:49 Ответить
не треба ображати чужих жінок. Можна критикувати жінку, як політика, але не треба ображати.
показать весь комментарий
24.06.2018 19:47 Ответить
Врач требовал 400 долларов от местного жителя за предоставление необходимой медицинской документации и беспрепятственное присвоение группы инвалидности. Источник: https://censor.net/p3073151
показать весь комментарий
24.06.2018 18:36 Ответить
Ну , да. Только Генпрокугого украл наверное больше, чем взял врач. Поэтому, меня как то интересует а на какие деньги полстроил дом 70 летний тесть на пенсии?
показать весь комментарий
24.06.2018 20:02 Ответить
Це ким треба бути, щоб вимагати гроші у людини з обмеженими можливостями?
показать весь комментарий
23.06.2018 21:41 Ответить
Совесть тут ни при чём .От нарушения законов сдерживает только страх наказания .
показать весь комментарий
23.06.2018 21:53 Ответить
Китайских коррупционеров сдерживает страх расстрелов...
показать весь комментарий
23.06.2018 22:09 Ответить
Конечно .После того как расстреливают китайского корупционера он больше не корупционерит .
показать весь комментарий
23.06.2018 22:11 Ответить
А до этого его страх наказания не пугает?
показать весь комментарий
23.06.2018 22:15 Ответить
Мабуть не дуже, якщо вони щороку страчують їх велику кількість.
Я за якнайсуворіше покарання. Але.
Напевне найголовніше тут не суворість, а невідворотність покарання (с)
А також. Протестантська етика (с).
Иншого виходу я не бачу, зважаючи на досвід України. Негативний досвід, коли створюються все нові підрозділи для боротьби з корупцією. Але люди залишаються такими самими.
показать весь комментарий
23.06.2018 22:37 Ответить
В этой связи - вопрос: Кто должен добиваться неотвратимости наказания?
показать весь комментарий
23.06.2018 22:51 Ответить
Відповідь: громадянське суспільство. У нас воно лише в зародковому стані.
показать весь комментарий
24.06.2018 14:12 Ответить
В том-то и дело, что на Майдане 2013-2014 гг. была претензия к чиновнику, который не выполнил своей работы, а когда касается дел чиновника на местах, то гражданское общество, подменив задачи ГО, направляют в Киев...
показать весь комментарий
24.06.2018 14:18 Ответить
Маєте рацію. На мій погляд, розвиток громадянського суспільства у нас трохи пригальмувала війна. Багато з найактивніших пішли на війну: хто добровольцями, а хто волонтерами. Ті, що за кожною проблемою, що має розглядатися на муніципальному рівні, звертаються до Києва, не викликають у мене довіри. Власне, не так: вони не розуміють сутності громадянського суспільства. В цьому плані класичним є "донЄцкІЄ_шахтЬОри". Донецька банда їх немилосердно грабувала, але в шахтарів до цих місцевих злодіїв ніколи не було претензій. Зате вони (шахтарі) дуже легко організовувалися цими злодіями для походів на Київ. І це "услиштЄ_дАнбас" лежить саме в ці площині.
показать весь комментарий
24.06.2018 14:45 Ответить
Администрация президента ежедневно получает 200 писем от граждан© Sputnik / Виктор Толочкоhttps://sputnik.by/society/ ОБЩЕСТВО 21:06 05.04.2017(обновлено 07:51 06.04.2017)Получить короткую ссылку44430Глава администрации отметила, что 60% всех обращений могут и должны решаться на местном уровне.
https://sputnik.by/society/20170405/1028174814/administraciya-prezidenta-ezhednevno-poluchaet-200-pisem-ot-grazhdan.html

Так у нас культивируется бого-президент...
показать весь комментарий
24.06.2018 14:52 Ответить
Ва! ну следующей антикоррупционной победой будет: - КОРД задержали контролера трамвая, взявшего 2 гр. за "я на следующей выйду".
показать весь комментарий
23.06.2018 21:43 Ответить
Ну, врач не операцию делал , а пациента мурыжил--чистый криминал! При условии , что это не левый инвалид, коих сейчас достаточно!
показать весь комментарий
23.06.2018 21:53 Ответить
тоже подумал, а за что инвалид приплачивает...
за фальшивую инвалидность или за отсутствие бюрократической возни
если за липовую инвалидность... то и ему (инвалиду) надо по сопле
если за "ускорение процесса"... то и песня другая
показать весь комментарий
23.06.2018 22:14 Ответить
-- хз? -- 30 лет в Совке, 3 года в Украине, 26 в Бундесе прожил... ...хто скажет, шо не болел -- глазик выколю! *)
А чего б, бундесовую мед и соц страховку за основу не взять? -- тут люди, между прочим, отказываются по-чёрному работать -- бо взносы на гос. страхование ни идут...
-- я спросил -- кто-то ответит?
показать весь комментарий
23.06.2018 21:59 Ответить
1) У нас, якщо один відмовиться, на його місце прибіжить 10;
2) У нас великий бізнес заробляє, головним чином, не власне бізнесом чи виробництвом, а зв'язками, обкраданням держави та невиплатою податків;
3) У нас не можна створити фонди соц.страхування, бо після того, як у ньому збереться пристойна сума, гроші вкрадуть і втечуть до того ж Бундесу.
3а) Фінансисти з Бундесу готові були б створити такі фонди (соц. страхування) та вести відповідальну політику. але наші злодії їх не пускають.
показать весь комментарий
23.06.2018 22:19 Ответить
...извини -- я по-русски отвечаю... ...облом по-украински помылки робити...*)

Да, так ото ж!

1. Если я Спец! -- пускай хоть 1--0 прибежит на моё место -- я себя уважаю -- и меня везде ждут и ищут!

2. Большой Бизнес всегда хочет сэкономить на ЗФ -- это главные потери -- с точки зрения бизнеса. Но! -- лучше 1 спец, чем 10 учеников.
3. Фонды соц. страхования -- везде -- не накопительные, а текущие. И в Бундесе тоже...
3а. ...я не думаю, что кто-то хочет дать кому-то нажиться... -- все хотят заработать! -- как на Греции, например -- дали грекам кредиты -- те оправились, в следующем году пойдёт оттдача -- инвесторы нажились. ...это нормально.
В чём украинская проблема? -- в том, шо б рыбку съесть, ***** сесть и хвостиком не подавиться...*) -- тут я с Вами согласен... ...
Но, как спец: -- как Вы думаете -- от я щая в Украине буду работу искать -- допустим...*) -- я дальнобой с 25 летним стажем, .... ...с правами по всем делам и допусками по всем программам... -- и 1--0 украинских водил за мной в очереди стоят...

Кого возьмут на работу -- меня или их? ... -- чисто интересно...
показать весь комментарий
23.06.2018 22:36 Ответить
Не можу сказати щодо кого візьмуть -- я працюю трохи в иншій галузі. Проситься відповідь, що Вас. Хоча б тому, що Ви, напевне, знаєте мови.
Щодо п.1), то Ви маєте рацію. Але я говорив про середньостатистичного найманого працівника, який живе не в Києві, а, скажімо, у якомусь містечку і йому переїхати в пошуках роботи до иншого міста проблематично (сім'я, діти, батьки).
показать весь комментарий
23.06.2018 22:44 Ответить
Так то должна быть Государственная Прграмма! -- по подготовке кадров и специалистов.

...и Она в Бундесе есть! ...хотя, тут тоже, по 10 000 выпускников СШ, ни читать ни писать не умеют. ...и это не только иностранцы -- сам видел многожды, как чистый гансюк анкету на грузчика заполнить не может -- Шеф за него всё пишет -- бо Шефу ж его надо, ещё больше! *)
показать весь комментарий
23.06.2018 22:55 Ответить
Читати й писати необов'язково. Є багато робіт. на яких треба инші якості. Звісно, що зараз на Заході фізичну працю мінімізували (механізація майже всіх процесів). Але є ще багато чого. де треба прикласти руки в прямому розумінні.
(я сумніваюся в тому. що багато хто з випускників шкіл через кілька років зможе розв'язати квадратне рівняння чи дати визначення похідної, а тим більше, популярно пояснити синтез білка. Але ж це входить до шкільної програми. Why?)
показать весь комментарий
24.06.2018 14:19 Ответить
-- может я Вас удивлю? -- но самые массовые профессии в Бундесе -- грузчики и водилы...

...и я тоже в квадратуре круга не шибко разбираюсь... -- шо там к чему прикручено... *)
показать весь комментарий
24.06.2018 14:22 Ответить
Якось доводилося розмовляти з американцем (програміст MSoft). Через втрату роботи в NYC, йому довелося переїхати до Балтимора. Він також казав, що в США великий вибір роботи з фізичною працею. Звісно, що там це має високий рівень механізації.
Скажімо, коли раніше я передавав до цеху креслення на папері, то зараз передаю .dxf файл. Верстатник просто використовує його з флешки. У нього коло верстата монітор. Його робота стає схожою на роботу інженера. Звісно, що все це умовно.
показать весь комментарий
24.06.2018 14:39 Ответить
я в киеве живу и принципиально не работаю вчистую - не желаю платить розеньлятям!!!
показать весь комментарий
23.06.2018 23:52 Ответить
Це -- Ваш вибір. Я не хочу давати цьому оцінку. Залишається бути таким принциповим до кінця та звести до мінімуму спілкування з державою в соціальному плані.
Я знаю таких людей: не платять податків, але й усе оплачують за рахунками, тобто ніколи не збираються звертатися по якусь пенсію.
показать весь комментарий
24.06.2018 14:22 Ответить
Врач требовал 400 долларов от местного жителя за предоставление необходимой медицинской документации и беспрепятственное присвоение группы инвалидности. Источник: https://censor.net/p3073151
--------------------------------

К сожалению ,группы, инвалиду теперь не видать . Врачи народ злопамятный ,, теперь если этот человек сдавший полиции врача ,придёт на МСЕК без рук и без ног , его всё равно признают здоровым . .
показать весь комментарий
23.06.2018 22:12 Ответить
И уволят еще несколько врачей из комиссии. Во всяком случае, я на это надеюсь.
показать весь комментарий
24.06.2018 09:06 Ответить
Взятку в Украине давно пора узаконить.
показать весь комментарий
23.06.2018 22:15 Ответить
розстрілювати ...чи "топором" ?
показать весь комментарий
23.06.2018 22:41 Ответить
Ты шутишь?
показать весь комментарий
23.06.2018 22:50 Ответить
от і я кажу ...що такими методами "взяточники" швидко закінчаться ...Піночету вистачило кілька тисяч краснопузих 3,14здоболів на стадіонах прикопати і Чілі стала зовсім іншою країною ...правда останнім часом там знову ця нечість хвіст піднімає ...але у Чілі є АРМІЯ і ОФІЦЕРИ ...
показать весь комментарий
23.06.2018 22:57 Ответить
Стадионы с трупами не наш метод.
показать весь комментарий
23.06.2018 23:36 Ответить
ну у нас есть Сашко Билый!!!
показать весь комментарий
23.06.2018 23:53 Ответить
Уже нет.
показать весь комментарий
24.06.2018 10:35 Ответить
а ваш це який ...мінус двадцять мільйонів населення України які або вимерли або виїхали найух ? ...до таких гуманних методів винищення навіть фашисти не здогадалися ...
показать весь комментарий
24.06.2018 09:48 Ответить
Никто не наступал на горло песне выехавших. Могли бы здесь бороться за свои права. Но они пошли по пути наименьшего сопротивления. Так кто им доктор? Президент Порошенко и МВФ ждут от нас активных действий: всеобщих забастовок и демонстраций протеста. А если нас все устраивает, то какие претензии могут быть к ним? О каком фашизме вы здесь толкуете? Или вы всерьез думаете, что Европа примет к себе 40 млн штрейкбрехеров, готовых работать за миску супа? Президент Порошенко так не думает. Он позволяет недоумку Гройсману закручивать гайки в расчете на нашу реакцию. А раз такой реакции нет, то запас прочности у нас с вами большой.
показать весь комментарий
24.06.2018 10:33 Ответить
о бачиш як заговорив ...а то все "топором ...топором" ...
показать весь комментарий
24.06.2018 16:01 Ответить
Ну а как без топора? Совершенно невозможно.
показать весь комментарий
24.06.2018 18:27 Ответить
Мусоліні тільки 6 повісив, пишуть. Які хфашисти? Хіба що в Угорщині - х.з. як там у них було.
показать весь комментарий
24.06.2018 10:59 Ответить
ви ще военкомовських прошерстіть ...там банда ще та
показать весь комментарий
23.06.2018 22:41 Ответить
Мало ему "благодарностей" после операций, решил требовать еще "до". Алчность.
показать весь комментарий
23.06.2018 23:15 Ответить
Доктор из этих денег ничего не получит.. Человек (доктор) реально ни за что пострадал. Отличная антиреклама для наших молодых медиков, кто ещё не против поработать на благо Украины. Я не понимаю зачем такие публикации. Пойдите понюхайте из любой дырки у пациента (не разрезая даже и у не сильно тяжёлых (не раковых не детей)), каждый день по 8 часов за 4 000 грн. Да пошли вы...
показать весь комментарий
23.06.2018 23:42 Ответить
херург,якщо тебе щось не влаштовує,йди на базар торгувати камсою.
показать весь комментарий
24.06.2018 00:01 Ответить
Розведуть йог тепер на бабки мусора, потім перекваліфікують на ч.1 і отримає штраф. Ну а потім плюне і пкреїде на 100 км західніше й буде у Словатчині паном доктором, на косар і вище євро, а ці тупі ідіоти, що тут пишуть, помало виздихають від своєї "бесплатної" медицини..
показать весь комментарий
24.06.2018 15:26 Ответить
медицини, як такої може не стати. Залишаться лікарі, але всі приватні, які за прийом будуть брати не менш, як 100 доллярів за годину. Операція стартуватиме з 1000 доллярів і тд.
показать весь комментарий
24.06.2018 19:40 Ответить
Тут декілька аргументів.
1-й, медицини й так фактично не має
2-й, в приватній є те, чого не має в державній - конкуренція, а це ліки від того, що Ви написали
3-й, яка різниця скільки коштує прийом, якщо працює страхова медицина, нехай і 100$.
4-й, вже зараз, у нас (я розумію, що у Києві не так, і для мене це загадка), прийом та операції в приватних коштують не дорожче ніж у безкоштовних державних. На початку року я давав посилання на видалення апендициту із аналізами, у приватній ужгородській клініці за 8600 грн, це із аналізами. В безкоштовних (у нас), дешевше не буде.
показать весь комментарий
24.06.2018 20:41 Ответить
проблема в тому, що конкуренція це - не про нас. Країна монополізована.
Держава, на жаль, зробила все щоби конкуренція зникла, врешті тому, що монополії зараз і формують державну політику. Ви думаєте, що то є держава, але з-за лаштунків визирають інші обличчя. І так повсюди. Антимонопльний комітет не має особливих повноважень, особливо щодо розслідувань, це просто фікція, та каса для видачі дозволів на концентрації. От і все.
То питання часу, коли приватні клініки виростуть до рівня міста та області, а потім, дайош!!! - Перша приватна медична мережа України! Ну залишаться пара-трійка мереж або на рівні міста або й країни. І зразу вони, встановлять монопольні ціни. Всі галузі це пройшли - медицина не стане виключенням.
До речі - ваш приклад щодо цін в безкоштовних державних і приватних якраз і свідчить, що вже ціни сформовано. Та й зрозуміло чтому такк - лікарі з державних підпрацьовують в приватних, а потім розбираються з ціноутворенням та розуміють, що підпрацьовувати не треба - можна так само отримувати в державних, та не бігати на дві-три роботи. В приватних - частина віддається засновникам клініки, а в державній- за патронат голов.лікарям та ще, можливо, за всякі дахи.
показать весь комментарий
24.06.2018 21:05 Ответить
чому конкуренція не для нас? Вже зараз в Ужгороді з десяток приватних клінік. Включая повністю інозмені. Так це не дивлячись на усі перепони, які робить МОЗ.
ДАвайте на більш простому прикладі, уявіть, якби у нас була державна адвокатура....
показать весь комментарий
24.06.2018 21:12 Ответить
найлегший шлях для приватних клінік - домовитися щодо ціноутоврення. Спочатку була конкуренція і між бензозаправками, але недовго. Зараз ціни піднімаються на АЗС синхоронно, хоча власники різні. Навіть на молоко і яйця - така ж картина.
Приватна медицина, і я, сподіваюсь, не піде по цьому шляху.
Адвокатура це вільна професія, як художники.
показать весь комментарий
24.06.2018 21:26 Ответить
круті компанії не можуть дати хорошому лікарю, стільки, скільки він заробить у приватному кабінеті. Так, вартісні операції, крута діагностика, це справа великих клінік. Але й у них є конкуренція. Сердце або нирки, це не заміна масла чи заправка безнзину, заради яких у Ізраіль не поїдеш... Який сенс мені нести декілька тісяч нашим, якщо поруч є словацкі та мадярські клініки? Чи з ними вони також домовляться? До того ж я писав, яка різниця скільки воно коштує, якщо нормально працює страхова медицина? То вони потім нехай із страховиками з'ясовують, скільки та що має коштувати...
Лікарі це також не пролетарії...
показать весь комментарий
24.06.2018 21:56 Ответить
до тогож усі АЗС фактично замкнуті на одного - двох постачальників, це невдалий приклад.
А лікувальний бізнес, це завжди конкуренція. хоча б тому, що не товар,а послуга...
показать весь комментарий
24.06.2018 21:58 Ответить
ваші доводи вселяють певний оптимізм. Можливо, приватна медицина та освіта підуть по іншому шляху.
показать весь комментарий
24.06.2018 22:00 Ответить
Поки вонючі юди Гройс,Вальц та інша іудейська нечисть будуть освітянам, лікаря та в цілому -бюджетникам платити геноцидну зарплату, до тих пір нічого не зміниться.
показать весь комментарий
23.06.2018 23:42 Ответить
Ага, запропонуй 20000 лікарю але щоб "не брав" - пішле настільки далеко що навіть не знатимеш де це)
показать весь комментарий
24.06.2018 11:00 Ответить
Поки зарплата бюджетника 5-7 тис., а для біологічного виживання сімї потрібно 20-25 тис., до тих пір затримання людей з моральної точки зору є сумнівним. Дадуть адекватну зарплату - зявляється моральне право для посадок.
показать весь комментарий
24.06.2018 12:02 Ответить
А заробітня плата робочого на підприемстві не більша за 5-7тис. та як тоді робочі зароблять твоїм бюджетникам 25000? і Госман з Вайсманом тут ні до чого, не має промисловості не має зарплат бюджетникам, елементарна математика)) яку ти мабуть ігнорував у школі...)))
показать весь комментарий
24.06.2018 13:00 Ответить
Заповідник називається Закарпаття і отже тих кого ти, "розумник" згадуєш на Закарпатті досить багато працює на різних дебілах, грохлінах, енах...
показать весь комментарий
24.06.2018 16:22 Ответить
Ти на "Грокліні" працюєш за 5-ть? Ну ти й лошара...
показать весь комментарий
24.06.2018 16:31 Ответить
Лошари утрушені тебе справили під плотом у Малуй Копані коло генделика...
показать весь комментарий
24.06.2018 18:49 Ответить
зміниться - виїдуть.
показать весь комментарий
24.06.2018 19:38 Ответить
От же ж курва...Просто от якби його запросили пройти для подальшого надання показань,а він би взяв,та і впав з ганку лікарні,і переламав собі обидві ноги...причому, щоб один перлом був зі сміщенням,і щоб кістки повилазили...
показать весь комментарий
23.06.2018 23:59 Ответить
За демпінг узяли. Стандартна такса у Мукачеві 500, цей спустил до 400, ось конкуренти й зомовили мусорам. Тепер вже він віддасть кусків 20...
показать весь комментарий
24.06.2018 09:26 Ответить
за прохождение медосмотра 500 баксов одному специалисту? Не круто?
показать весь комментарий
24.06.2018 18:41 Ответить
Та ні. Це "торпеда" - заряджений ментами на правокацію. Знають що за 500 лікар зробить що завгодно і підходить... у таких справах, най тяжче потім у суді дізнатись від обвинувачення, за що ж гроші давались? Як почнуть вникати, то не факт, що він брав за те, що може зробити. Прийом лікаря десь 200-300 грн., а 500 $ це вже операції
показать весь комментарий
24.06.2018 19:21 Ответить
мукачевє славнозвісне містечко своїми шахраями, бандитами і контрабандистами,добре що обійшлося без використання РПГ)))
показать весь комментарий
24.06.2018 12:47 Ответить
Врач должен лечить...
показать весь комментарий
25.06.2018 06:45 Ответить