11118 посетителей онлайн
13 936 84

Депутатам Львовского облсовета вручили повестки. ФОТО

Перед началом сессии Львовского областного совета депутатам вручили повестки.

Об этом сообщил в фейсбуке депутат Иосиф Сытник, передает Цензор.НЕТ.

"Сессия Львовского областного совета начинается со встречи с представителями Лычаковско-Зализничного ОРТЦК и СП Львова. Депутатам вручили Повестки", - написал он.

При этом Сытник не уточнил, сколько именно депутатов получили повестки.

Депутатам Львовского облсовета вручили повестки 01

Депутаты Львовского облсовета перед заседанием получили повестки

Информацию о том, что депутатам Львовского областного совета вручили повестки перед заседанием 4 июля в комментарии Суспільному подтвердила начальница пресс-службы Львовского ТЦК и СП, капитан Мария Левко.

По ее словам, повестки вручили в рамках продолжающихся в Украине мобилизационных мероприятий. Военное положение в Украине продолжается до 18 августа.

Топ комментарии
+50
Навіщо ця показуха? у депутатів бронь
показать весь комментарий
04.07.2023 11:36 Ответить
+33
Вважають людей дураками. Всіх, незалежно від того хто за кого голосував.
показать весь комментарий
04.07.2023 11:39 Ответить
+25
шапіто!! 🤡🤡
показать весь комментарий
04.07.2023 11:36 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Навіщо ця показуха? у депутатів бронь
показать весь комментарий
04.07.2023 11:36 Ответить
Вважають людей дураками. Всіх, незалежно від того хто за кого голосував.
показать весь комментарий
04.07.2023 11:39 Ответить
Щоб створити видимість ніби депутати (тобто влада загалом) так же переносить тягти війни, як і прості громадяни.
показать весь комментарий
04.07.2023 11:48 Ответить
депутати місцевих рад немають броні і підлягають мобілізації!автоматично бронь отримують депутати верховної ради а ще мери та керівний склад місцевого самоврядування! не несіть маячню!
показать весь комментарий
04.07.2023 12:21 Ответить
ніхто держслужбовців і депутатів не призиває, у них тіпа негласна бронь
показать весь комментарий
04.07.2023 12:29 Ответить
Так, але на місцевому рівні такими методами усувають тих, хто не відповідає «лінії партії». Особисто знаю кілька наочних живих прикладів. Просто за те, що депутати на сесіях ставили незручні запитання або не голосували як потрібно було керівництву. Тут також, вважаю має місце «приборкання норовливих». Особливо в межах боротьби зеленої влади з місцевим самоврядуванням.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:36 Ответить
Вопрос в другом... А за время войны сколько повесток вручили "слугам"?
показать весь комментарий
04.07.2023 12:58 Ответить
шукайте ДЕ ГРОШІ
НУЛЬ ПОПУЛІЗМУ.

ШАНТАЖ.

https://4studio.com.ua/novyny/lvivska-oblrada-vidnovlyuye-robotu-yaki-skandalni-pytannya-rozglyadatymut/
показать весь комментарий
04.07.2023 13:18 Ответить
шапіто!! 🤡🤡
показать весь комментарий
04.07.2023 11:36 Ответить
Цензор видали цю хню і не позорся. Чесно
показать весь комментарий
04.07.2023 11:37 Ответить
Вручили -- пишіть яка іх реакція -- побігли в віиськомат .
показать весь комментарий
04.07.2023 11:38 Ответить
Пішли, показали бронь, уточнили дані і спокійно продовжили сите депутатські життя в глибокому тиловому місті. Усьо.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:17 Ответить
дуже хотів би побачити ...
А ще більше -їх у у військовій формі - у спробі подолати мінні поля України
показать весь комментарий
04.07.2023 12:59 Ответить
ну вы ведь тоже не с минного поля сюда пишете?
показать весь комментарий
04.07.2023 19:34 Ответить
Тут спрашивают зачем этот цирк? Для быдла, которое не понимает, что не может город остаться без управления. И вопрос почему депутаты не на фронте уже подразумевает что человек - тупое быдло. не думающее на шаг вперед. Туда же почему вся полиция не на фронте и тд.
показать весь комментарий
04.07.2023 11:38 Ответить
А діти чинуш,судів,та депутатів, мають йти на фронт?Чи зять Фаріон?Чому їх там немає?Чим вони управляють?Грошима які їхні батьки з народу здерли?
показать весь комментарий
04.07.2023 11:43 Ответить
Так и спрашивайте за детей чинуш, зятей и тд. А не про то, почему оказывается у людей которые управляют городам (может они и хреновые, но сами люди их и выбрали) имееться бронь от мобилизации.
показать весь комментарий
04.07.2023 11:56 Ответить
Хто-хто , а свободівці в перших рядах.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:35 Ответить
Не погоджуюсь, в мене питання, чому менти , СБУшники, військові на пенсії не мобілізовують? Чому колишніх лепутатів не мобілізовують, чому прокурорів, адвокатів , суддів не мобілізовують? Чи потрібно тільки хлопа призивати, бо він хлоп?
показать весь комментарий
04.07.2023 11:43 Ответить
А с чего вы решили что не мобилизуют? Ну если конечно эти менты не за 60. Более того. например депутаты прошлого созыва не только воюют. а 2 детутата проглой рады уже погибли. наприер Барна - помните что Яценюка выносил с требуны? Погиб под бахмутом.
показать весь комментарий
04.07.2023 11:58 Ответить
Ну, не под Бахмутом, а в Павловке Волновахского района. Но да, мужик.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:24 Ответить
А кто второй?
показать весь комментарий
04.07.2023 12:25 Ответить
34-летний народный депутат Украины VIII созыва Евгений Дейдей погиб на фронте.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:04 Ответить
І багато таких випадків, окрім Барни і декількох патріотів-націоналістів.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:36 Ответить
А сколько вообще депутатов на 40 миллионов населения? Кинорежисеров, например еще меньше погибло. А переводчиков с языка банту вообще ни одного.
показать весь комментарий
04.07.2023 19:38 Ответить
Ваш інфантилізм показовий. Якесь шаблонне мислення, яке не корелює з реальністю
показать весь комментарий
04.07.2023 12:20 Ответить
Суддів і прокурорів теж бронюють.
Адвокати - самозайняті, їх теоретично можна мобілізувати, але хто ж хоче із ними мати справу...)
показать весь комментарий
04.07.2023 12:38 Ответить
ідинафуй звідси - ылiта!!!!
показать весь комментарий
04.07.2023 11:51 Ответить
нет, я просто не быдло как вы, которому все должны и все должны за него.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:00 Ответить
ідинафуй, нацюцюрник кацапорилий!! 😁😁
показать весь комментарий
04.07.2023 12:36 Ответить
На рахунок поліції. Колись давно в 17 році цього століття, мені черещ обмежену придатність до служби ставши на військовий облік було надано посаду у військоматі на випадок війни. І от тоді батьки трьох і більше дітей, обмежено придатні якраз згідно мобілізаційного припису мали проходити службу на территорії області, ці люди мали замінити поліцейських в яких з здоровям все добре і в яких меньше трьох дітей. І прикордонників у прикордонних областях. Оце і була нормальна тероборона. Навіть збори памятаю були. Тобто гроші на навчання потрачені навчання проведені. І саме так повністю використовувався би мобілізаційний потенціал. Але чомусь перед війною, коли вже було зрозуміло що напад буде було все перекреслено і створено законодавство під ту тероборону яку ми маємо. І поліція не на фронті не просто не вся а майже ніхто. Ну через рік війни таки почали створювати підрозділи нацгвардії з правоохоронців в добровільно-примусовому порядку. Але це зовсім не те що повинно бути.
показать весь комментарий
04.07.2023 11:53 Ответить
Что значит заменить полицейских7 Вот взять простого мужика с завода и сказать - завтра ты полицейский?
показать весь комментарий
04.07.2023 11:59 Ответить
Я на нормальній українській мові пишу що:1проводились навчання.2 не всіх. З. не про слідчих і оперативників мова. Чи може в патрульну поліцію треба вищу спеціальну освіту? Ні. Думаю відповідь розгорнута. А і 4. Концепція була і її не олігофрени складали.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:05 Ответить
Так а в чем тогда смысл? небольшое количество освободить? Дополнительно обучение производить - ради чего? Чисто морально потешить недовольных? Другой пользы от этого нет.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:20 Ответить
Бачу мови ти не розумієш. Щось про мобілізаційний потенціал чув? Чи може про те що зараз в нас батьків трьох і більше дітей не призивають? А за тим законодавством вони би замінили поліцейських і були би задіяні а замінені поліцейські булиби мобілізовані. Надіюсь така проста логіка тобі зрозуміла.Хоча прочитавши про морально потішити незадоволених я починаю сумніватись в твоїй здатності до логіки.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:29 Ответить
Я все понимаю. Я спрашиваю - зачем? Тоесть предложение начать тех, у кого 3 и больше детей. Потому что то, что вы предлагаете - самый настоящий призыв. От того, что призвали в полицию - суть не меняется - человека выдергивают с его работы\жизни на службу. Но тогда вопрос - а почему тогда просто не призывать на службу у кого 3 детей? зачем этот цирк с полицией? Ну есть же тыловые части и должности.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:33 Ответить
Частини на даний момент забиті обмежено придатними та так що їх аж за штат виводять бо посад нехватає. А ти кажеш призивати бахатодітних і обмежено придатних в частини. І кажеш що щось розумієш.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:48 Ответить
Забиты это означает много. Но не 100%. А еще есть пограничники - туда тоже можно призывать людей, у кого 3 детей. И еще можно поискать, куда. Но суть повторю, та же - предложение призывать многодетных отцов. И даже не вопрос в том, правильно это или нет. Суть в том, что вот это главное в вашем предложении. А про полицию - это уже второстепенные детали.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:58 Ответить
Якщо людей виводять за штат то вважай що на 100% і прикордонники теж. Ми ж говорим про мобілізаційний потенціал і це є головний посил всіх моїх коментарів у цій гілці. І я вважаю що багатодітних батьків і обмежено придатних призивати можна якраз в тил на посади які вони можуть тянути по здоровю і які не передбачають відправлення в зону бд. Нажаль це тепер уже неможливо. Обмежено придатних призивати не будуть бо їх і так уже хоч за собаками кидай а багатодітних якщо почнуть то не в тил в своїй області а туди де треба людей, на фронт. І до цього іде. І буде купа сиріт. Вибач але мною уже все розжовано, можеш погоджуватись можеш ні, але тупих питань будь-ласка не задавай.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:14 Ответить
ідинафуй, бидло кацапориле!!))
показать весь комментарий
04.07.2023 12:40 Ответить
Вероятно смысл в том, что освободить для строевой службы в войсках молодых и здоровый людей имеющих навыки обращения с оружием, может быть?
показать весь комментарий
04.07.2023 19:42 Ответить
Не несіть дичину.
Депутат будь-якого рівня за власним бажанням може бути призваний до лав ЗСУ і продовжувати свою депутатську діядьність онлайн. Я особисто знаю багатьох депутатів які зараз на війні, мало того на "0". В моєму підрозділі якраз депутат Запорізької міської ради.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:05 Ответить
Ключове слово "за власним бажанням".
показать весь комментарий
04.07.2023 12:24 Ответить
тепер мобілізованим пару зайвих годин в душному коридорі тцк гарантовано. а ці все одно нікуди не підуть.

все по лєніну "важнєйшим ісскуствам для нас являются кіно і цирк"
показать весь комментарий
04.07.2023 11:40 Ответить
😃
показать весь комментарий
04.07.2023 11:47 Ответить
Кабанюрам із "95 кварталу", "Ліги сміху" чому не вручають повістки?
показать весь комментарий
04.07.2023 11:47 Ответить
Їм вже медальки вручили, можливо навіть УБД отримають за свої "заслуги".
показать весь комментарий
04.07.2023 11:56 Ответить
В дружбанів-ухилянтів презедента будуть конфісковувати майно?
показать весь комментарий
04.07.2023 11:56 Ответить
Можна ще прийняти закон про конфіскацію майна за написання дебільних коментарів на Цензорі.
показать весь комментарий
04.07.2023 11:57 Ответить
Єдиний "виродок" - це ти
показать весь комментарий
04.07.2023 13:35 Ответить
де 73% вважає, що за нього хтось інший має померти....
показать весь комментарий
04.07.2023 19:28 Ответить
Ага, і після цього якийсь Борисов буде конфісковувати майно у пійманих на вулиці "ухилянтів", в т.ч. у військових, що отримали поранення, або приїхали у відпустку (повістки ж зараз їм теж вручають, чому б і не забрати майно). А після війни з такої України виїдуть всі, навіть ті хто служив в ЗСУ.
показать весь комментарий
04.07.2023 11:57 Ответить
Прими закон щоб тобі голову пролікувати.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:14 Ответить
Для того, щоб такий закон працював, потрібно, аби тцк працювали нормально і по закону. Бо якщо намагаються мобілізувати, приміром, діабетика чи гіпертоніка (а такі випадки були, потім у військових частинах офігівали від таких мобілізованих), а він вимагає законного визнання його непридатним, то він не може вважатися ухилянтом!
показать весь комментарий
04.07.2023 12:18 Ответить
В такому випадку починати треба з верхів, з олігархів, власників заводів, фабрик. Все і так нажито не чесним шляхом. І поповнення в бюджет буде суттєвим.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:30 Ответить
Показуха. Але є одне питання - коли показово вручать повістки Кошовому, Пікалову, Тимошенку, та іншим представникам "еліти" - на другий, чи на третій день після закінчення війни? А може на передостанній, щоб у них був статус УБД?
P.S. Про бойові виходи на пляжі Ізраїля та в піцерії Риму підполковника Арестовича, взагалі немає що сказати. Думаю "під шумок" в кінці війни, йому і орден дадуть а то і Героя України.
показать весь комментарий
04.07.2023 11:53 Ответить
Ця війна на довгі роки. Так що всі на ній побувають. Головне потім не пускати назад тих хто втік !
показать весь комментарий
04.07.2023 12:49 Ответить
Від людини з американським флажком, ці слова виглядають особливо феєрично.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:56 Ответить
Чим далі од України, тим крутіші "патріоти"...
показать весь комментарий
05.07.2023 09:33 Ответить
Кстати, нашел навскидку. Интересно, возмушающийся люмпен не способен был 2 минуты гуглом попользоваться?

На фронті перебувають десять депутатів Львівської міської та обласної рад.

Серед обласних обранців з російськими окупантами воюють представники «Європейської солідарності», УГП та «Голосу».
показать весь комментарий
04.07.2023 12:03 Ответить
Вони як добровольці пішли, на фронті ж і нардепи від ЄС і Голосу є - Забродський чи там Костенко...
показать весь комментарий
04.07.2023 12:19 Ответить
да, как добровольцы. Но когда 10 депутатов пошли добровольцами (сколько и там, человек 70 всего?) уже не покричишь - а почему депутаты не воюют.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:24 Ответить
Є затверджений ПОСТАНОВОЮ КМУ «Поряд бронювання…» і відповідно до критеріїв вручають повістки, ТИМ, кого це стосується за критеріями!!
Усе правильно і відповідно до законодавства!!
Слава Україні!
показать весь комментарий
04.07.2023 12:06 Ответить
Та й повістки надруковані у тцк, а не заповнені від руки на коліні - от якби ж завжди так по закону діяли!
показать весь комментарий
04.07.2023 12:25 Ответить
Угу.. вручають.. в нас під двері кидають.. весь під'їзд в повістках
показать весь комментарий
04.07.2023 13:20 Ответить
місто хоча б називайте!
показать весь комментарий
05.07.2023 14:18 Ответить
Показуха. Вы краше це вручайте ментам, сбушникам і самим тцкашникам що купили собі теплі посади і в вус не дують.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:16 Ответить
Так результат таким же буде, бо в ментів теж законна бронь, як і в депутатів... Та сама показуха буде!
показать весь комментарий
04.07.2023 12:21 Ответить
Відоси вже не діють-пішли "реалітішоу"!
показать весь комментарий
04.07.2023 12:16 Ответить
Прізвище і адреса надруковані заздалегідь, не на коліні.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:17 Ответить
Теж помітив, от усі повістки ПОВИННІ бути такими! Тоді буде менше питань, бо видно, що повістка виписана по закону...
показать весь комментарий
04.07.2023 12:22 Ответить
Примітивний та наївний популізм!
показать весь комментарий
04.07.2023 12:34 Ответить
Нехай ТЦК пройдеться по банківським офісам - там туєва хуча підарків ховається.
показать весь комментарий
04.07.2023 12:47 Ответить
про корупцію на рівні облради.

увесь важіль керівництва у стінах Львівської обласної ради залишився у "Слуги народу" Юрія Холода. Саме він завтра і проведе чергову пленарку та спробує розв'язує достатньо багато господарських питань області. Загалом порядок денний попередньо https://mail.lvivoblrada.gov.ua/plenary-sessions/poryadok-dennii-1 налічує 34 питання.

ІВ http://www.4studio.com.ua/ Четверта студія звертає увагу читачів лише на одне із них: це звіти керівників комунальних закладів охорони здоров'я.
https://4studio.com.ua/novyny/lvivska-oblrada-vidnovlyuye-robotu-yaki-skandalni-pytannya-rozglyadatymut/

багато хто із цих осіб вже десятками років керує обласними медичними комунальними закладами. Чи ефективним є таке керівництво?! Чи, може, будь-які зміни - це завжди краще, аніж багаторічний застій?! Яскравий приклад цьому - Андрій Васько та його керівництво… Ну але судити, мабуть, не нам, а пацієнтам. Але пацієнт - кожен з нас!

Нагадаємо лише коротку інформацію, якщо хтось вже забув.

У 2019 році у керівника Львівського онкоцентру https://www.032.ua/news/2618293/u-kerivnika-lvivskogo-onkocentru-vilucili-ponad-2-mln-grn-gotivkou-ekskluziv вилучили понад 2 млн грн готівкою.

Правоохоронці продовжують розслідувати корупційну схему, яку налагодили керівники медзакладів Львова й області. Тривають масові обшуки у лікарнях та у помешканнях головних лікарів і директорів.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:15 Ответить
Тіщенко Олександр Володимирович
Депутат Львівської обласної ради від "Слуги народу", начальник Львівського військкомату.

У 2015 році невдало балотувався від "УКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПАТРІОТІВ - УКРОП" до Львівської облради (округ №32 та за партійним списком).

У 2020 пройшов до Львівської облради від "Слуги народу" (№7 у списку, безпартійний). Тоді ж звільнився з посади головного військового комісара області.

У 2022 році очолив Львівський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки. Президент України нагородив Тіщенка орденом Богдана Хмельницького III ступеня.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:01 Ответить
Так.Це ТИСК ЗАМ.ГОЛОВИ ОБЛРАДИ "слуги'ХОЛОДА
ЩОБ ОТРИМАТИ ПІДКОНТРОЛЬНУ ЗЕ більшість Львівської облради.

https://4studio.com.ua/koronavirus/reanimatsiya-sokalskoyi-likarni-perepovnena-i-nevdovzi-ne-zmozhe-pryjnyaty-***********-golovnyj-likar/

За непідтвердженою інформацією, зараз найвищі шанси очолити Львівську облраду має ще один заступник голови Львівської облради Юрій Холод, але йому нібито все ще бракує голосів для обрання. Для проведення цієї ротації "слуги народу" під чітким наглядом керівництва Львівської ОВА ініціювали створення міжфракційного обʼєднання, куди можуть увійти депутати з будь-яких фракцій. Єдина умова для входження до такого обʼєднання - безапеляційна підтримка усіх ініціатив Львівської ОВА("команди ЗЕ').

2.ну а "матьківщині' взагалі п..єц.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:11 Ответить
А що у львівській обраді туалетного паперу нема? Бо повістки там так і використають депутати.
показать весь комментарий
04.07.2023 14:48 Ответить
Невже "Смолям наріду"?
показать весь комментарий
04.07.2023 15:25 Ответить
Там начальник обласного ТЦК в депутатах. Це показуха, або шкурняки
показать весь комментарий
04.07.2023 17:21 Ответить
Странно, большинство комментующих здесь гневно рас3.14зделись, что мол показуха, все равно не призовут! А кто из вас, негодующих, сейчас в армии, панове? А никто, все здесь с диванов критикуют. Т.е. у каждого нашлась уважительная причина. А депутаты разве не такие же как вы? Или их вам с планеты Нибуру заслали?
показать весь комментарий
04.07.2023 19:49 Ответить
Я ВАМ так напишу - а давайте журналісти - не забувайте цю тему - і покажіть чим це закінчиться. Давайте продовження цієї теми.
показать весь комментарий
05.07.2023 01:50 Ответить