4321 посетитель онлайн
5 741 52

Пограничники задержали 8 мужчин, пытавшихся пересечь границу на Закарпатье. ФОТО

Восемь мужчин пытались незаконно пересечь границу на Закарпатье. Их задержали пограничники.

Об этом сообщает Госпогранслужба, передает Цензор.НЕТ.

"Четырех задержанных "подвозил" к украинско-венгерской границе местный житель, однако не совсем по-дружески, а за $4000 с каждого. Еще двое собирались преодолеть карпатское высокогорье на мотоцикле, прокладывая путь в Румынию. В третьем случае пограничники задержали жителя столицы, который, не имея ни снаряжения, ни соответствующей одежды, намеревалась через горы самостоятельно добраться до Румынии", - говорится в сообщении.

Как отмечается, нарушители границы вместе с организатором привлечены к ответственности.

Пограничники задержали 8 мужчин, пытавшихся пересечь границу на Закарпатье 01
Пограничники задержали 8 мужчин, пытавшихся пересечь границу на Закарпатье 02

Топ комментарии
+13
Ну хоч перестали називати їх "ухилянтами", і то прогрес для Цензора.
показать весь комментарий
11.11.2023 19:16 Ответить
+12
Так, це лохотрон по Закарпатськи. Однім виконання показників, іншим пару штук баксів у місяць. Точніше бакси діляться порівну між прикордонниками і схєматозниками
показать весь комментарий
11.11.2023 18:59 Ответить
+9
местные с погранцами разводят лохов
показать весь комментарий
11.11.2023 18:53 Ответить
Комментировать
Сортировать:
местные с погранцами разводят лохов
показать весь комментарий
11.11.2023 18:53 Ответить
Так, це лохотрон по Закарпатськи. Однім виконання показників, іншим пару штук баксів у місяць. Точніше бакси діляться порівну між прикордонниками і схєматозниками
показать весь комментарий
11.11.2023 18:59 Ответить
Лохи, они и есть лохи. Деньги лучше всего делить на единицу. Учитесь у сябров.
В лесу вскапывается 10 метров земли. Разравнивается граблями, ставятся столбы и колючая проволока.
Ночью к этому месту подводят клиента. Приподымают проволку, берут деньги и показывают направление на Краков.
Рыть в лесу не запрещено. Клиент никогда не жаловался.
показать весь комментарий
11.11.2023 19:42 Ответить
А 10 метров границы, это не маловато?
показать весь комментарий
11.11.2023 20:03 Ответить
Вас ночью подводят на опушку леса, потом вы 10 минут ползёте по мокрой траве в дебри. Упираетесь лбом в колючку. 10 метров вполне хватает.
показать весь комментарий
11.11.2023 20:05 Ответить
Такое реалистичное описание... Личный опыт?
показать весь комментарий
11.11.2023 20:20 Ответить
А Румунія що? Хіба не питає на яких підставах виїхали люди?
показать весь комментарий
11.11.2023 19:07 Ответить
Це не "виїхали".
румунські прикордонники це кваліфікують як порушення процедури перетину держкордону. Тут два варіанти: або видадуть нашим, або розцінять їх як біженців від війни.
показать весь комментарий
11.11.2023 19:13 Ответить
нашим ще нікого не видавали румуни, тільки молдовани.
показать весь комментарий
11.11.2023 20:02 Ответить
Брехня, в новинах писали про видачу румунами, причому неодноразово
показать весь комментарий
12.11.2023 08:06 Ответить
Ви про шо?Людина жити хоче.....Що не ясно?
показать весь комментарий
11.11.2023 19:14 Ответить
Так а звідки інформація, що в умовному Брюсселі чи філадельфії цю "людину" не вб'ють при спробі пограбунку?
показать весь комментарий
12.11.2023 08:10 Ответить
Громадяни України зобов'язані захищати Україну від військової агресії. Почитайте Конституцію.
Особи без громадянства такого зобов'язання не мають. Тому позбавляйте їх громадянства без права отримати його назад протягом наступних 15 років - і нехай валять куди завгодно, вояк з них все одно не вийде, але й голосувати на українських виборах нехай не лізуть, бо такі "какаяразніца" знову наголосують.

І от не треба маячні про невоюючих депутатів і ментів. Ну давайте мобілізуємо депутатів і ментів, а вас поставимо депутатами і ментами. Але це лише відстрочить вашу власну мобілізацію, бо вас-депутатів і вас-ментів через півроку мобілізують так само.
Хто не хоче воювати - позбавлення громадянства і під сраку копняка з України, вони все одно не хочуть тут бути, вони хочуть, щоб інші загинули, захищаючи Україну, а хитрожопі потім повернуться і знову проголосують за какаяразніца.
Таке саме нехай буде з усіма, хто вже виїхав з України, не маючи на це права.
показать весь комментарий
11.11.2023 19:14 Ответить
Ваши потомки действовали в 17?
показать весь комментарий
11.11.2023 19:19 Ответить
Тваіх патомкав і тєбя лічна я б особисто розстріляв.
показать весь комментарий
11.11.2023 19:37 Ответить
О, чергова руSSкощелепна какаяразніца.
Ви руSSкощелепні типу не розумієте, що на фронті ЗСУ теж мають втрати і тому потрібні нові сили, інакше Україна через півроку відступатиме вже не на сході, а десь в Івано-Франківську?
А якщо вам байдуже, то такі "громадяни" Україні не потрібні - такі, які будуть сидіти за кордоном, поки ЗСУ несе болючі втрати, а потім повернуться і проголосують за чергову какуюразніцу.

Це стосується і всіх тих, хто незаконно вже перетнув кордон по фейковим довідкам. Позбавлення громадянства України - це ще дуже м'яко, ви просто не зможете більше вирішувати долю країни, яку не хочете захищати.
показать весь комментарий
11.11.2023 19:41 Ответить
Потомки ще будуть Наверно пишеш з будуна.
показать весь комментарий
11.11.2023 21:09 Ответить
Так нехай вводять, в чому проблема? Вийти з громадянства, наразі, практично неможливо навіть якщо дуже хочеться. От тільки влада цього панічно боїться, бо чітко розуміє, що охочих пристати на таку пропозицію буде чимало.
показать весь комментарий
11.11.2023 20:13 Ответить
Бо ця влада виграла вибори на обіцянках швидко припинити війну, а більшість з тих 73% боялась, що доведеться мобілізуватись і воювати, а тут Zеленський обіцяв по суті, що їм воювати вже точно не доведеться, бо він закінчить війну - тому за нього і проголосували.

А я б їх відпускав - без громадянства і без можливості поновити громадянство протягом 15 років, які починаються після їх повернення. Тому що на фронті з них користі жодної - вони або дезертують, або в полон здадуться, або безвольно загинуть, у всіх трьох випадках це втрачена амуніція і підставлені побратими, які на них надіялись. І якщо для них неможливо знайти корисну працю не на нулі, то краще нехай без громадянства їдуть собі, куди хочуть.
показать весь комментарий
11.11.2023 20:39 Ответить
Перша проблема демагогії
"Таке саме нехай буде з усіма, хто вже виїхав з України, не маючи на це права" - немає заборони на виїзд, як передбачено Конституцією. Тобто, не випускають - не законно

Інакше прийдється побзбавляти громадянства всіх: жінок, дітей, стариків котрі виїхали
показать весь комментарий
11.11.2023 20:53 Ответить
Жінки, діти, старики - військовозобов'язані? Ви з якої клініки для хворих на голову пишете?

А про Конституцію вже відповів нижче. Якщо не вмієте читати самі - зверніться за безоплатною первинною правовою допомогою до фахівців.
показать весь комментарий
11.11.2023 21:01 Ответить
Указ президента "У зв'язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 - 34"

"Можуть" це обмежені, чи не обмежені указом?

ст.33 Конституції "Кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України, за винятком обмежень, які встановлюються законом."

Яким саме законом обмежено?
Обмежено всім, чи тільки військовозобов'язаним?

Жінки, котрі мають специфічну освіту (медичну, та іншу) - також військовозобов'язані
показать весь комментарий
11.11.2023 21:36 Ответить
Повторюю для проплачених ботів, які намагаються зірвати мобілізацію в Україні: Закон України "Про правовий режим воєнного стану", стаття 6. Перелік прав вказується в указі Президента про воєнний стан.
Маячню про може-не може будете розповідати в ЄСПЛ.
показать весь комментарий
11.11.2023 22:10 Ответить
Якщо дотримуватись Конституції - то згідно ст.33, виїзд може бути заборонений виключно законом.
Закона до сих пір не існує
Тому не випускали всупереч Конституції.

В чому проблема прийняти закон?

Або треба дотримуватись всіх законів, або - хто вирішує, яких треба дотримуватись, а яких ні?

Недавно французський суд, відхилив екстрадицію жеваго в Україну - одна з причин вказана, не дотримання прав, що суд, та адвокати не забезпечать дотримання прав
показать весь комментарий
11.11.2023 20:30 Ответить
Послухайте, "знавець законів", ви цю маячню будете розповідати колаборантським ресурсам.

В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції - це стаття 64 Конституції. Статті 33 в цьому переліку нема, тому право залишати територію України може бути обмежене.

В указі Президента України про введення воєнного стану зазначається вичерпний перелік конституційних прав і свобод людини і громадянина, які тимчасово обмежуються у зв'язку з введенням воєнного стану - це стаття 6 ЗАКОНУ про правовий режим воєнного стану (у редакції, яка вже діяла в момент запровадження воєнного стану 24.02.2022). Закон прямо передбачає повноваження Президента України обмежувати деякі конституційні права своїм указом.

А про обмеження конституційних прав, передбачених у тому числі статтею 33 Конституції, зазначено у статті 3 указу президента України № 64/2022. Так своїм кураторам і передайте - пропагандонство тут не проканає, шукайте жертв серед роSSійськомовних, а україномовні вміють шукати в гуглі і читати українське законодавство.
показать весь комментарий
11.11.2023 20:57 Ответить
"україномовні" - чому у вас в кожному повідомленні, змінюєтся країна?

В указі президента, копія ст.64, з дієсловом "можуть"

Указ "3. У зв'язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 - 34, 38, 39, 41 - 44, 53 Конституції України,"

"Можуть" не тотожне за значенням "обмежені"

Казіно також рекламуть "можете виграти" - але скоріш за все програєте

ст.33 "Кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України, за винятком обмежень, які встановлюються законом."

закона не прийнято - причина не відома

маніпулятори вони такі...
показать весь комментарий
11.11.2023 21:29 Ответить
Як сліпий до тіста Повторюю для проплачених ботів: законом є Закон України "Про правовий режим воєнного стану", який дозволяє перераховувати в Указі Президента України перелік конституційних прав, які підлягають обмеженню.
Крім статті 3 в Указі є також стаття 4, де першим же пунктом вказано, що Кабмін має розробити план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні. Такий план було введено того ж дня розпорядженням 181-р, в якому, серед іншого, заборонено змінювати місце проживання та перебування.

І якщо ти дійсно перебуваєш на неокупованій території України - ласкаво прошу в адміністративний суд, можеш дійти хоч до верховного суду і потім до ЄСПЛ, чи куратори розуміють, що ЄСПЛ пошле в дупу і тому поставлено завдання лише зривати мобілізацію в коментарях?
показать весь комментарий
11.11.2023 22:06 Ответить
Як розуміти текст указа "можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 - 34, 38, 39, 41 - 44, 53 Конституції України"

ст.64, теж саме написано "В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень."

в обох випадках дієслово "можуть"

можуть - це малось на увазі, що вже обмежені?
проте тлумачення - "Означає можливість дії, вираженої інфінітивом"

НАБУ та юристи, також зазначають, що це не законно, та створює коррупцію
https://www.helsinki.org.ua/articles/svoboda-vyboru-mistsia-prozhyvannia-ta-peresuvannia-v-umovakh-pravovoho-rezhymu-voiennoho-stanu-doslidzhennia/

В чому проблема прийняти закон ВРУ - як це передбачено Конституцією?
Про канабіс (хоча деяким хворим це може бути корисно) - у них час знайшовся

А змінювати по дзвінку постанову КМУ, шляхом голосування 10-15 людей - це не вихід.
Для цього є ВРУ
показать весь комментарий
11.11.2023 22:42 Ответить
Так, вже обмежені - на підставі ст. 64 Конституції, ст. 6 ЗУ "Про правовий режим воєнного стану", Указу Президента № 64/2022, подробиці - у розпорядженні Кабміну № 181-р, прийнятому на виконання Указу. Хто впевнений у власній правоті - звертається до суду, хто не вірить в українське правосуддя - дійде до Європейського суду з прав людини.

Все інше - такі самі балачки, як у кацапів, які до 2022 року (особливо у 2014-2016) любили ставити тупе питання: "Якщо ви з нами воюєте, то чому не оголосили нам війну офіційно? А якщо не оголосили - то і не воюєте".

А насправді - якщо громадянин України не хоче виконувати свій конституційний обов'язок захищати Україну від військової агресії, то він придумає безліч відмазок - про закон, депутатів, ментів, мажорів, деякі вже не соромляться і пару днів тому вже прямо заявили в коментарях тут на цензорі, що нема різниці, чи захоплять Україну кацапи, чи ні. Ракетних, артилерійських обстрілів, звірств в Бучі, Ірпені, Харківській, Херсонській області, примусової мобілізації українців кацапами їм недостатньо. Тому й кажу - можна не саджати за ґрати, а відпускати за умови позбавлення громадянства і заборони його поновлення протягом тривалого строку після повернення в Україну, щоб всі ці "какіє разніци" в найближчий десяток-півтора років не користувались благами, які надаються громадянам, і не вирішували долю країни, яку вони захищати не хочуть.
показать весь комментарий
11.11.2023 23:57 Ответить
НАЗК вже робило розбір законів, замовляло єкспертизу
https://nazk.gov.ua/uk/novyny/nazk-za-pidsumkamy-zasidannya-rnbo-podalo-uryadu-plan-usunennya-koruptsijnyh-ryzykiv-pid-chas-vyyizdu-za-kordon-na-chas-vijny/

https://nazk.gov.ua/wp-content/uploads/2022/10/Koruptsiy-ni_shemy_ta_ryzyky_pid_chas_vyi-zdu_z_Ukrai-ny_v_umovah.pdf

підтвердило, що законної заборони не існує,
офіційно
"Водночас Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затверджений Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», не встановлює (не констатує) у п. 3 обмежень конституційних прав та свобод людини і громадянина, а лише допускає на майбутнє таку можливість"

що призводуть до корупції
надало висновки - які закони та зміни прийняти

чому не вносять зміни - це питання...
показать весь комментарий
12.11.2023 01:46 Ответить
Хто ти є воїн і чому в тебе є час це писати, коли йде війна?! Чому не на фронті і навіть не в Україні?!
показать весь комментарий
12.11.2023 09:48 Ответить
Ну хоч перестали називати їх "ухилянтами", і то прогрес для Цензора.
показать весь комментарий
11.11.2023 19:16 Ответить
А чому лиця приховують?
показать весь комментарий
11.11.2023 19:24 Ответить
Щоб не впізнали, - бо їх щоразу ловлять і відпускають.

показать весь комментарий
11.11.2023 19:55 Ответить
Слово чоловіки треба брати в лапки.
показать весь комментарий
11.11.2023 19:39 Ответить
В лапки треба брати, що в країні Україна працюють закони. А чоловіки, яких затримали, просто хотіли втекти від "військового стану" в жити.
показать весь комментарий
12.11.2023 09:47 Ответить
Де були "героїчні ухилянти" в погонах, коли країну незаконно покидали Дубнєвич, Єфрємов і велика кількість іншої мажорної бидлоти? Звісно, на своєму робочому місці і мовчки їх пропустили за винагороду, бо самі, здебільшого, належать до військових династій і переведені папіками на західні кордони в перший же день війни. Дехто з цих "героїв" навіть навчався в Англії та Іспанії аби потім опинитися не під Бахмутом (як ті, хто не має зв'язків), а в глибокому тилу.
показать весь комментарий
11.11.2023 20:05 Ответить
100% згоден
показать весь комментарий
11.11.2023 20:18 Ответить
Там з місцевими складно... То балакаєш не так, то треба когось здати, щоб ганяти контрабанду. Коротше, усе складно.
показать весь комментарий
11.11.2023 20:09 Ответить
Эти "городские" совсем от жизни оторваны, на такси уже даже к границе подъезжают.
показать весь комментарий
11.11.2023 20:17 Ответить
Тех у кого есть 10-15 тыс баксов никто не задерживает а ловят только штрейбрехеров которые цены сбивают.
показать весь комментарий
11.11.2023 20:20 Ответить
теперь очередь мажорных петушков настала- пусть пойдут родине послужат
показать весь комментарий
11.11.2023 20:22 Ответить
У погранца золотой браслетік 🤘
показать весь комментарий
11.11.2023 21:54 Ответить
ух які "чесні і непідкупні" погранці,а як же тоді дубневич "прорвався" через такий непробивний заслон? клоуні *****
показать весь комментарий
12.11.2023 01:49 Ответить
вільні люди вільної країни.......
показать весь комментарий
13.11.2023 16:26 Ответить