10716 посетителей онлайн
17 170 68

Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент

Автор: 

13 квітня Володимир Зеленський вніс до ВР проєкт Закону України "Про невідкладну ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва".

 Законопроєкт передбачає ліквідацію не лише столичного суду, а також і Київського окружного адміністративного суду, який нині опікується справами Київської області. Замість ОАСК та КОАС має бути створений Окружний адміністративний суд Київської області та міста Києва. І, якщо у самому законопроєкті згадується необхідність "оптимізації видатків державного бюджету", то коментар президента щодо подання невідкладного законопроєкту набагато емоційніший: "досить сейфів, набитих мільйонами готівки..."

Про суддю Вовка, власника знайдених у скромній квартирі на Печерську скарбів, складно сказати щось нове. 

Утім, ми вирішили вкотре подивитися на його колег - як з ОАСК, так і з КОАС. Варто визнати, що і тим, і іншим доволі далеко до суддів з Господарського суду Києва, або ж Печерського районного суду - декларації у них скромніші. Утім, і вони так само люблять вписувати у декларації вартість нерухомості, яка не відповідає ринковим цінам або "безоплатно користуватися" майном родичів.

НОВОПЕЧЕРСЬКІ ЛИПКИ ТА ФРАНЦУЗЬКИЙ КВАРТАЛ

Суддя ОАСК Вікторія Аверкова серед іншої нерухомості декларує квартиру, яка з кінця 2017 року перебуває у спільній власності двох її синів та доньки (по 33,33% на кожну дитину). Це квартира площею 175,9 кв. м у Києві, задекларована вартість якої - 9,1 млн грн. За курсом долара на зазначений у декларації момент придбання це близько 352 тис. дол. Ціна нібито і так захмарна - однак це квартира у будинку за адресою Драгомирова, 20. Це Новопечерські Липки, де на сьогоднішній день квартиру у стані "після будівельників" площею 177 кв. м пропонують за 435 тис., 178 кв. м без оздоблення - за 569 тис., квартири схожої площі з внутрішнім оздобленням коштують до 1,8 млн доларів.

Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 01
Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 02

Одне з відомих судових рішень Аверкової - це дозвіл продовжити забудову Протасового Яру у 2019 році.

Суддя Наталія Добрівська з-поміж іншого декларує право користування набутими у листопаді 2019 року двома будинками батьків у Великій Димерці (Броварський район Київської області). Згідно з декларацією судді, будинок під Києвом площею 232,8 кв. м її батьки придбали за 314 тис. грн - близько 13 тис. доларів на той момент.

Суддя Ігор Качур з літа 2020 року декларує право "проживання" у будинку в Іванковичах під Києвом, що належить Анатолію Миколайовичу Качуру - імовірно, його батькові. Вартість об’єкту нерухомості, згідно з декларацією, "не відома", зате відома площа - 541,4 кв м.

Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 03

Суддя Аріна Літвінова у декларації згадує, що їй належить 40% (ще 60% - у власності Ірини Літвінової) квартири площею 102,2 кв. м у Києві, придбаної у травні 2019 року за 2,1 млн грн. За тодішнім курсом це близько 80 тис. доларів - і, звісно, за ці гроші купити квартиру у Києві можна. Однак придбана суддею квартира розташована у ЖК "Французький квартал 2" на Предславинській. І, наприклад, на сьогоднішній день квартиру там площею 86 кв. м у стані "після будівельників" ми знайшли у продажі за 187 тис. доларів.

Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 04
Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 05

Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 06

Пощастило з вартістю нерухомості доньці голови Київського окружного адмінсуду Олега Басая, Анастасії Басай. Згідно з декларацією батька, у грудні 2016 року вона придбала будинок площею 266,7 кв. м у містечку Хотів за 804 тис. грн (на той момент - близько $30 тис).

Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 07

Суддя того ж КОАС Ярослава Горобцова у 2020 році за 506 тис. (приблизно $18 тис на момент придбання) купила будинок площею 126,4 кв. м у Нових Підгірцях та ділянку там за 22 тис. грн. Судячи з розташування, це нерухомість у котеджному містечку "Балатон". Найдешевший будинок (таунхаус площею 90 кв. м) там на сьогоднішній день продається за $54 тис., будинки площею 125-130 кв. м пропонують купити за $80-110 тис. залежно від проєкту - але аж ніяк не за $18 тис.

Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 08
Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 09

Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 10

Трохи раніше (навпіл з Лідією Горобцовою, імовірно, сестрою) суддя придбала квартиру у Києві за 420 тис. грн. На момент придбання у березні 2019 року це було близько $15 тис. Це квартира у будинку на вулиці Антоновича у Києві, неподалік від Ocean Plaza. Ціна у декларації - м’яко кажучи, не ринкова.

БЕЗОПЛАТНЕ КОРИСТУВАННЯ ТА СЛУЖБОВЕ ЖИТЛО

Окрема історія - це коли суддям нерухомість ніби і не належить, як і їхнім найближчім родичам - принаймні, дітям та подружжям, що вказані у декларації. Однак нерухомість є, і судді нею "безоплатно користуються".

Так, наприклад, у "безоплатному користуванні" судді Анни Кузьменко з березня 2019 року є квартира площею 143,9 кв. м у Києві, за адресою Драгомирова 15 (це знову Новопечерські Липки). Власницею чотирикімнатної квартири є Любов Савченко - можливо, родичка судді, а можливо і ні.

Однофамілець та колега Анни Кузьменко, Валерій Кузьменко, з початку 2019 року разом із дружиною звітує про "безоплатне право користування у зв’язку з реєстрацією місця проживання" квартирою площею 181,6 кв. м у ЖК "Престиж Хол". Власниця нерухомості - Світлана Гіріна.

Родина судді Богдана Саніна з 2018 року (та, судячи з поданої у березні 2021 року декларації - досі) користується будинком площею 112 кв. м на державних дачах у Кончі Заспі. Згідно з декларацією судді, будинок, який перебуває у нього у користуванні, офіційно орендує Володимир Григорович Яцуба - в.о. міністра регіонального розвитку в уряді Миколи Азарова.

Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 11

Суддя Андрій Федорчук декларує будинок площею 444 кв. м у Бучі, що перебуває у його стовідсотковій власності з 2006 року, а також недобудований будинок у Бучі площею 131 кв. м. Тим не менш, з 2013 року і дотепер суддя користується наданим Святошинською райадміністрацією службовим житлом - квартирою площею 96 кв. м.

Службовим житлом користується і суддя Олеся Чудак, це квартира на Печерську, хоча також родина судді має традиційно безкоштовний "дозвіл на тимчасове проживання" у будинку площею 145 кв. м у Гатному біля столиці.

Суддя ж Анна Шевченко з КОАС разом із чоловіком (який, як зазначено у декларації, сплачує комунальні послуги) та сином безкоштовно користуються будинком Лідії Шевченко (можливо, матері чоловіка?) у Козині (Конча-Заспа). Як зазначає суддя, влітку 2020 року цей будинок площею 172,5 кв. м було придбано за 2,3 млн грн, приблизно $86 тис. за тодішнім курсом. Ще $11 тис. заплатили за ділянку площею 1099 кв. м. Конкретно цей дім знайти нам не вдалося, однак загалом ціни на землю та нерухомість у Козині суттєво відрізняються від задекларованих. За $85 тис. у Козині на сьогоднішній день пропонується хіба що ось така невеличка споруда.

Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 12
Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент 13

Валерія Бурлакова, Цензор.НЕТ

Топ комментарии
+9
Врач не может быть корупционером,он может быть взяточником. Нет,не устраивает, но с врачом я не смогу решить проблему до тех пор,пока не будет решена проблема с судьей, так как этот спор прийдется решать через того же коррумпированного судью.
Пока не будет решена реформа свдов, все остальные реформы об суд и будут разбиваться.
показать весь комментарий
16.04.2021 11:54 Ответить
+7
І що? Розпалювання публічної ненависті до окремих суддів збудує нам дієве та ефективне правосуддя? Це такий шлях нам пропонує "президент"? Він, у т.ч. через ЗМІ буде тикати нам пальцем на конкретних осіб, ми будемо їх ненавидіти, можливо й до самосуду дійде, він буде міняти їх на своїх і що далі? А що робити із 7 тис., інших, на яких він не вказує пальцем?
Знищити і установу, і систему, а особливо окрему людину багато розуму не потрібно, а ось змусити їх працювати, або збудувати нову, але ефективну...
показать весь комментарий
16.04.2021 10:22 Ответить
+7
Ну і що, в цій вашій тираді, раціонального? Елементарна "болтологія". Ми це чуємо 30 років про "...послідовні кроки, спрямовані на вирішення проблеми. Для початку потрібно розуміти чому ми маємо таку ситуацію..." Проблема в одному: живи по- совісті і працюй по- совісті. Не можеш- іди крути колесо індустрії. Їх досвід, про який ви так опікаєтеся, використовується виключно в шкурних інтересах.
показать весь комментарий
16.04.2021 11:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
І що? Розпалювання публічної ненависті до окремих суддів збудує нам дієве та ефективне правосуддя? Це такий шлях нам пропонує "президент"? Він, у т.ч. через ЗМІ буде тикати нам пальцем на конкретних осіб, ми будемо їх ненавидіти, можливо й до самосуду дійде, він буде міняти їх на своїх і що далі? А що робити із 7 тис., інших, на яких він не вказує пальцем?
Знищити і установу, і систему, а особливо окрему людину багато розуму не потрібно, а ось змусити їх працювати, або збудувати нову, але ефективну...
показать весь комментарий
16.04.2021 10:22 Ответить
То повашому краще сидіти і зовсім нічого не робити, вони самі зникнуть по Шевченку "Як роса на сонці"?
Хабарництво і брехня у них прошита на генетичному рівні,і ніхто не змусить вже їх чесно працювати.
Набрати з вузів студентів, перший час будуть помилки,але ті помилки будуть не навмисні,і шкоди державі та людям принесуть набагато менше. І паралельно з цим треба приймати дієві закони відповідальнсті судді за незаконні рішення,хабарництво.
показать весь комментарий
16.04.2021 10:41 Ответить
Краще робити правильні, послідовні кроки, спрямовані на вирішення проблеми. Для початку потрібно розуміти чому ми маємо таку ситуацію, що саме є причиною і як (та за який проміжок часу) ми можемо її виправити. Це наша країна, а не піддослідний макет.
Набрати з ВУЗів студентів... це рівень логіки Зеленського. А чому нам хірургів не набрати з ВУЗів, а тих, що зараз (які за дякую теж нічого не роблять) не вигнати? Але у наведеному мною прикладі ви розумієте наслідки, а у власному - ні. Хоча вони будуть такі самі.
Ви навіть не уявляєте наскільки у судді вища відповідальність за КК, ніж у вас. Питання не у санкції, питання у невідворотності покарання.
Я пишу для розумних і думаючих людей. Для дешевого популізму у нас є Зеленський і його партія. Я їм не конкурент. Усе просто, тільки у дебілів. В цьому житті, усе дуже складно і реформа судочинства це надскладна робота, для дуже розумних людей, а не віртуозів гри на роялі х...м
показать весь комментарий
16.04.2021 11:09 Ответить
Ну і що, в цій вашій тираді, раціонального? Елементарна "болтологія". Ми це чуємо 30 років про "...послідовні кроки, спрямовані на вирішення проблеми. Для початку потрібно розуміти чому ми маємо таку ситуацію..." Проблема в одному: живи по- совісті і працюй по- совісті. Не можеш- іди крути колесо індустрії. Їх досвід, про який ви так опікаєтеся, використовується виключно в шкурних інтересах.
показать весь комментарий
16.04.2021 11:20 Ответить
Ми це чуємо 30 років? Ми 30 років нічого не робимо, а тільки розповідаємо. Те, що зробив зараз Зеленський, це і є продовження болтовні.

Щодо проблеми... А ви самі живете по совісті? Ви ніколи не отримували зарплату у конверті? Ні махлювали із сплатою податків і т.п.? А ви, шановний, власний професійний досвід, використовуєте не в особистих інтересах? Не треба мені розповідати хто такі наші судді. Це і є болтовня. Усі ми чудово знаємо, в якій країні живемо. Ви реально думаєте, що створивши замість цього суду, інший, змінивши у його назві слова місцями, набравши туди таких самих суддів (а скоріше за все, 90% тих, що зараз там працюють) щось зміниться? Чи куди по вашому дінуться теперішні судді?
Якщо вони покидьки, то давайте докази і саджайте. А переводити покидьків в інші суди, замінюючи їх на інших покидьків, це не реформа
показать весь комментарий
16.04.2021 11:28 Ответить
А ви можете за 30-річну історію привести приклад , коли до відповідальності притягнули б хоть одного покидька- суддю вищої ланки ( при наявності купи доказів). Чауса хотіли і той втік. Вони своїх не судять! Так було! Але час прийшов міняти такі "славні суддівскі" традиції.
показать весь комментарий
16.04.2021 15:32 Ответить
Ну так, по пам'яті... Зварич. Доволі немала фігура. Очолював апеляційний суд.
Їх, взагалі то і не так багато "суддів вищої ланки"...
показать весь комментарий
16.04.2021 15:48 Ответить
Дивно але українці одночасно вимагають розстрілів для корупціонерів, а для себе кума в прокуратурі через якого можно "усе порішати".
показать весь комментарий
16.04.2021 16:52 Ответить
Все правильно пишите,давайте еще лет пятьдесят будем сидеть и думать как же не наделать ошибок и реформиовать судебную систему? Только недалекий может свято верить,что у Зеленского сидят одни дураки вместо юристов . Зеленский уже далеко не тот,что был два года назад, и решения его может и непопулярны и не совсем логичны,но действенны .
Не совершает ошибок тот,кто ничего не делает.
Пы.Сы. и по поводу хирургов ,ваш пример совсем не в тему. От политических или клановых взглядов результат работы хирурга не меняется. И мне глубоко все равно,будет ли меня лечить врач сторонник Партии регионов или Юлии Тимошенко. И если я плачу врачу за операцию N ную сумму за работу ,я знаю, что не прийдете вы и не заплатите в два раза больше,что бы он ее выполнил в вашу пользу. А в суды именно так и работают,кто больше дал,тот и прав.
показать весь комментарий
16.04.2021 11:38 Ответить
тобто корупція в системі медицини вас влаштовує, а в системі правосуддя ні? Цікаво, а якщо хірург вам щось не те відріже, він маючи нелегальні прибутки як вирішить питання з суддею? Так, так... він візьме хабар отриманий від вас, і віднесе його судді, щоби той, прийняв рішення проти вас.. Це спрощена схема, але показова. Я написав нижче, що на мою думку треба робити. А хто там сидить у Зеленського... Особисто я думаю, що це не юристи а дебіли. Я це бачу по тому, кого він Генпрокурорами призначав, бачу по діям, які він робить, майже щодня підставляючи себе під кримінал і т.п. Хоча, я можу помилятись і усе це не від їх тупості, а умисно... але це проблеми Зєлі.
показать весь комментарий
16.04.2021 11:47 Ответить
Врач не может быть корупционером,он может быть взяточником. Нет,не устраивает, но с врачом я не смогу решить проблему до тех пор,пока не будет решена проблема с судьей, так как этот спор прийдется решать через того же коррумпированного судью.
Пока не будет решена реформа свдов, все остальные реформы об суд и будут разбиваться.
показать весь комментарий
16.04.2021 11:54 Ответить
Ви не можете ні з ким вирішити проблему, поки ви самі і вас оточуючі не змінитесь і не перестанете носити.
показать весь комментарий
16.04.2021 13:20 Ответить
А может надо начинать с того,что судья не должен брать взятки,а за то,что их ему предлагают давать срок? Тогда и не будут предлагать. А так, я принципиально ему ничего не дам,а вы дадите, и решен е будет в вашу пользу.
Пы.Сы. в свое время, я со свояком в Германии нарушили правила, свояк по привычке предложил полицейским дене. Закончилось для него штрафом и тремя сутками ареста.Вот так должна работать система.
показать весь комментарий
16.04.2021 13:27 Ответить
ЗАВЖДИ, якщо людина бажає щось змінити, вона повинна починати із себе. Це аксіома.
показать весь комментарий
16.04.2021 13:51 Ответить
За тридцать лет независимости много судей "начали с себя" у скольки из них проснулась совесть и отвращение к взяткам? Сколько еще ждать будем,30,50, 100 лет?
показать весь комментарий
16.04.2021 15:54 Ответить
Я підозрюю, що у відсотковому показнику, рівно стільки, скільки пересічних українців "почали із себе"...
показать весь комментарий
16.04.2021 15:56 Ответить
Когда речь идет о твоей жизни или близких людей то за благодарностью в ... не постоишь !!!
показать весь комментарий
17.04.2021 05:53 Ответить
ви вважаєте що є багато бажаючих відсидіти, рочків так 5, 10 чи навіть довше? Вони так само готові віддячитись...
показать весь комментарий
19.04.2021 09:29 Ответить
А які є пропозиції у шановного Serg? Нехай буде все, як є? Головне, щоб не розпалювати ворожнечу? А чи не судді розпалюють ворожнечу і вороже ставлення до себе своїми незаробленими статками.? І, потім, чесним суддям (а вони є) нічого боятися. Не узагальнюйте.
показать весь комментарий
16.04.2021 11:13 Ответить
Я сто разів вже пропонував. Суди мають бути поставлені під контроль громадськості/народу. Те, що робить Зеленський, це спроба поставити їх під контроль влади. Це узурпація влади, зрозуміло із якою метою. А от контроль народом, це відповідає Конституції. Простий громадянин повинен мати право, за результатами розгляду справи відправити любого суддю на перевірку на поліграф. Саме на предмет наявності зацікавленості у прийнятому рішенні. Це має бути за рахунок громадянина (щоби не зловживали) і коштувати не менше 1к - 2 К євро. Для юридичних осіб та спорів на великі суми, більшу вартість. У разі негативного висновку звільнення у зв'язку із втратою довіри і відміна рішення. Звісно потрібно передбачити апеляцію (більш ретельну комісійну перевірку на поліграфі, але вже за рахунок судді). Створити один центр, де будуть працювати експерти, данні яких будуть затаємнені і які не будуть знати кого конкретно перевіряють. От цим має займатись президент. Ініціюванням подібних змін у Законодавстві (а якщо треба то і у Конституції шляхом винесення на референдум), створення центру перевірки (незалежного від судівської гілки влади), бажано із залученням громадських організації та міжнародних фахівців.
За існуючої зараз зарплати це дозволить відсікти хоча би у рядових суддів бажання вплутуватись у незаконну діяльність. Далі, це (з часом) сформує певну касту тих, хто звик жити на зарплату (нормальну, у них зараз саме така) і з них, ми будемо формувати апеляційні та Верховний суд.
Уся ця процедура повинна бути "позакримінальною", щоби не вв'язуватись у судову тяганину. Можливо, слід надати судді можливість після негативного висновку піти добровільно. У разі незгоди і додаткової перевірки, передбачити можливість кримінального переслідування за повторний негативний результат. Врешті решт метою має бути не їх покарання, а примушування їх працювати.
Це так, мої пропозиції поспіхом... Врешті решт, не я ваш президент, а Зеленський. Тому написав цей пост, я як приклад "підходу до вирішення проблеми". Якби я думав за власний рейтинг, піар, лайки, про те, що мені суд потрібний для власних інтересів, звісно, що я би поступив, як діючий "президент". Попередній до речі діяв так само, і усі, що були до нього теж. І будуть так робити, поки народ не усвідомить того, про що я написав у першому своєму пості.
показать весь комментарий
16.04.2021 11:42 Ответить
Можливо, що ми колись прийдемо до системи судочинства в Україні, модель якої ви пропонуєте. Але, як на мене, на сьогодні більш актуальним є питання навести елементарний лад у судовій гільці влади, повернути хоч якусь довіру людей і тієї ж "громадськості" до судів і суддів. Не сумнівайтеся, що люди підтримають ті радикальні кроки , які вперше в нашій новітній історії, чинить наша влада.
показать весь комментарий
16.04.2021 12:23 Ответить
Це і є наведення елементарного ладу.
А те, що чинить наша влада, це використання популізму і ненависті у власних інтересах. Цей суд зникни із прицілу ЗМІ, як тільки там будуть сидіти потрібні Зеленському судді. І ніхто і ніколи більше, не звернеться до народу із подібним наративом... поки не прийде нова влада і її потрібно буде протягти у нього вже своїх людей.
Це не вперше у нашій історії. Суди перейменовували вже декілька разів. У нас досі існують по два апеляційні суди в областях, декілька Верховних, безліч судів першої інстанції із зміненими назвами. ЗАВЖДИ це робилось з однією метою - зібрати з суддів хабарі за перепризначення. Тут унікальний випадок в тому, що працюють по одному, конкретному суду. А знаєте чому?
От чому Зеленський не ліквідував КСУ, що можно і потрібно було зробити, а знищує декількох суддів, і чому саме цей суд ліквідує? Бо ці два суди, будуть ключовими на наступних виборах. І використовувати він їх буде, не у ваших інтересах.
А те, що він каже зараз... вам не набридло слухати казочки? ***** теж, на словах з "благою" метою війська стягує, а на ділі... а на ділі, вас тупо розводять.
показать весь комментарий
16.04.2021 13:14 Ответить
".. От чому Зеленський не ліквідував КСУ, що можно і потрібно було зробити, а знищує декількох суддів, і чому саме цей суд ліквідує? . І використовувати він їх буде, не у ваших інтересах...", вибачте, приводжу ваші слова, щоб поставити одне лише запитання по тексту: а в чиїх інтересах до цього працювали суди під керівництвом Вовка і Тупицького? Вони захищали ваші? мої? наші? державні? інтереси. Ви надієтеся на те, що вони змінилися б?
показать весь комментарий
16.04.2021 15:22 Ответить
Я написав, що я пропоную. Хто не зміг би змінитись (а такі як ці ніколи не зміняться) були би відсіяні. Усі їх "підлеглі", яким вони давали злочинні накази і які їх виконували теж. В таких судах як Київські, Одеські і т.п., думаю, що довелось би шукати заміну або усім, або більшості, але у нас тисячі суддів низових судів, які змогли би працювати за зарплату, знаючи, що у любий момент можуть опинитись на поліграфі. З них би комплектували по малу і мажорні суди.
показать весь комментарий
16.04.2021 15:52 Ответить
Я надіюся, що до цього і йде. Давайте подивимося, що буде далі. Реформа тільки розпочинається. А зруйнувати систему, яка в мантіях суддів благополучно творила беззаконня на протязі десятиліть, і чинить шалений опір, в білих рукавичках вийде.
показать весь комментарий
16.04.2021 17:58 Ответить
КСУ слід ліквідувати не тому, що там погані судді, а тому, що це п'ята нога у зайця. Це непотріб, який апріорі не здатний працювати. Створити окрему палату у ВС, із обмеженими (в порівнянні з нинішніми) повноваженнями і все. Але Зелі, потрібний саме такий суд, із такими повноваженнями. Єдине, треба його під себе прогнути.
показать весь комментарий
16.04.2021 15:54 Ответить
Судді повинні бути виборними. Крапка
показать весь комментарий
17.04.2021 20:19 Ответить
Ви не бачите кого цей народ обрав президентом і депутатами? З чого ви вирішили, що вони здатні обрати нормальних суддів? Ми отримаємо не професіоналів. а горлопанів, стрімерів, псевдоактивістів і т.п. Та й як це допоможе їх контролювати? Ви на п'ять років його оберете і він буде усі ці роки безбожно гребсти?
показать весь комментарий
19.04.2021 09:27 Ответить
Проблема в том, как все исправить.
Поскольку судей увольняют и назначают через Высший Совет правосудия, а там сидят такие же "бедолаги", как и все высшее судейство, подвинуть их через Совет не удастся.
Часть судей избирается на съезде, часть назначается по квотам.
На съезд приезжают тоже совсем не бессеребренники, а ворон ворону глаз не выклюет.
Президенту, любому, нужны "свои" судьи, и выбирает он из верхов судейских, где, осмелюсь предположить, честных нет.
Разные общественные советы показали свою бесполезность в вопросах отбора судей.
Так что, остается длинный путь, через изменения в Конституцию.
При нынешних раскладах этот путь растянется на годы.
Есть еще привлекательный, но утопичный, путь пригласить судей из-за границы.
Остается, конечно, "ночь длинных ножей", но что потом, тоже не ясно.
показать весь комментарий
16.04.2021 11:53 Ответить
судді із-за кордону, будуть ефективними, якщо ми зробимо декілька речей.
Перше, відмовимось від національного законодавства і перейдемо повністю на законодавство країни, з якої беремо суддів, по друге, нам потрібно буде ліквідувати власні правоохоронні органи і завезти так само, 100% з іншої країни. Ну і нарешті, щоби це точно спрацювало, потрібно прибрати звідси народ, і завести новий, з країни, з якої ми візьмемо гарних суддів.
показать весь комментарий
16.04.2021 13:17 Ответить
розумію утопічність цієї ідеї, але вона не більш утопічна, ніж те, що пропонуєте ви, адже втілити в життя ваші пропозиції можна, лише прибравши з країни весь нарід і замінивши його канадійськими українцями, наприклад.
показать весь комментарий
16.04.2021 13:52 Ответить
Я пропоную дуже просту річ. Яку в наш технологічний час, дуже просто реалізувати. Судді з інших країн можуть бути радниками, приймати участь у розробці законодавства, а чинити судочинство вони не зможуть. Або ж нам потрібно усе існуєче привести до точної копії країни з якої ми їх запросимо, що фактично, теж не реально. А що утопічного у моїй пропозиції?
показать весь комментарий
16.04.2021 13:55 Ответить
Те, що не видно рук і голів, які будуть провадити ці зміни.
Я б сказав, що, крім волі керівництва країни, а це теж під великим питанням, буде потрібно біля 500 чесних юристів із досвідом роботи в суддівстві для початку провадження змін в органах судочинства на місцях.
Де їх взяти, я не знаю. Боюсь, на сьогодні їх просто немає.
А в народний контроль я взагалі не вірю, враховуючи кількість способів маніпулювання думкою "пересічного громадянина".
Толерантність до вибіркового дотримання законів, до тих, хто "вміє жити", в нашому суспільстві просто зашкалює.
У мене є враження, що, поки не з*явиться покоління українців, які виросли в нових умовах, суттєвого зрушення нам не бачити.
Буде, як в пісні: шаг впєрьод і два назад.
показать весь комментарий
16.04.2021 14:08 Ответить
суддів потрібно десь до 9 тисяч, прокурорів біля 11 тис. Це не рахуючи слідчих усіх правоохоронних органів. Що можуть зробити ці 500 чоловік, без зміни правил і системи?
Потрібно змусити працювати те що ми маємо, я запропонував як. І повірте мені, що моя ідея нікому з них не сподобається, і не просто так.
Щодо влади та її волі... Влада робить те, що від неї вимагає народ. Ви можете пригадати, що саме від кандидата Зеленського вимагали люди, віддавші за нього голоси? Тому першим кроком має бути вимога народу, щоби влада зробила конкретні речі. Не проведіть реформу, а для прикладу те, що я написав. Звісно, що влада не погодиться, а коли її продавлять почне думати, як зробити так, щоби нічого не змінилось, але при бажанні народу, додавити їх можно.
показать весь комментарий
16.04.2021 14:14 Ответить
Як сказав хтось недурний, все залежить від людей: люди роблять справу успішною, і люди нищать справу, якщо хочуть, люди створюють систему, і люди її змінюють.
Колись партійці казали "кадри рєшают всьо". Хоч і малось на увазі інше, але зараз та ситуація, коли без кадрів зайдемо в глухий кут.
Звичайно, 500 людей нічого не вирішать, але почати зможуть. І, якщо кожний з них знайде 3-х, на кого зможе покластись і відповість головою, і яким доручить знайти ще 3-х, необхідна кількість фахівців знайдеться значно швидше. Розумію, що це теж утопічно, але я, наприклад, зміг би.
Безумовно, зміна системи, в якій можна заробляти, "фігурантам" подобатись не може, звідси і така кількість ненависників у Пороха серед людей в погонах і держслужбовців всіх мастей.
Із тим, що влада робить те, що хоче народ, у нас складно, адже, народ хотів, мабуть, совсім не того, до чого ми прийшли після 1991 року.
Проблема в тому, що влада і народ у нас існують окремо, і я найбільше дорікаю Порошенку за те, що він теж відгородився від громадськості. А все могло б бути інакше...
Заставляю себе бути оптимістом, вважаю, що ситуація не без виходу.
Але свого де Голя нам не вистачає...
показать весь комментарий
16.04.2021 14:44 Ответить
Я проголосував за Пецю у другому турі. Проголосував бо: децентралізація, безвіз, Томос ну і звісно Армія... Але мені дуже непросто це далось, знаєте чому? Бо були Луценкі...було повне небажання Петра реформувати суди і прокуратуру, небажання боротись із корупцією. Тепер, ми отримали те саме, тільки воно до того ж тупе та непатріотичне... В питанні корупції нічого не змінилось. Як продавались посади за Петра, так і зараз торгують.
показать весь комментарий
16.04.2021 14:49 Ответить
я теж голосував за нього, хоч з багатьма речами був не згоден.
Але розумів: не можна за 4 роки змінити систему, що створювалась десятиліттями, при її шаленому спротиві.
На рахунок "небажання реформувати судову систему" не зовсім згоден. Зроблено було не все, меньше, ніж можна було, але щось таки було.
Ось цікава мені думка:

Судова реформа президента Порошенка впроваджувалася дуже повільно в першу чергу через шалений і безпрецедентний опір самої спільноти суддів. Проте. Були реформовані суди вищих ланок - Вищий та Апеляційний. Запрацювала Вища кваліфікаційна комісія суддів та була створена Громадська рада доброчесності. Тобто були створені інструменти, які мусили в ході реформи очистити судову систему. На жаль, саме на цьому етапі завершилися президентські повноваження Петра Порошенка.

Команда Зеленського захопилася натхненно руйнувати те, що Порошенком було зроблено. У жовтні 2019 р. монобільшість прийняла законопроект №1008, яким оголошувала перенабір суддів Вищого суду і встановлювала новий порядок комплектування Вищої кваліфікаційної комісії суддів - органу який проводить відбір кандидатів для призначення на суддівські посади та проводить кваліфікаційне оцінювання.

Наразі стара ВККС розпущена, а нова так і не почала роботу. В цьому - суть проблеми.
показать весь комментарий
16.04.2021 15:03 Ответить
зрозумійте одне, кожна влада намагається зробити суд під себе. А це окрема гілка влада, яка має діяти незалежно від інших. Завтра Зеленського знімуть і ми побачимо те саме. Створення нового ВС і т.п. А роблять вони це так легко, бо довіра у народу до суду = "0". Якби ми мали дієвий суд, ми би запитали у президента, з якого такого диву, він ліквідує той чи інший суд.
Те, що робив Пеця , він робив фактично у наслідок шантажу Європи, як би не це, не було би нічого зроблено. Зелений, ще гірший... але це констатація фактів. Говорильня, яка нічого не варта... Народ повинен почати вимагати конкретних кроків, а люди бігають по окремих справах (типу Стерненка) де вимагають не правосуддя, а результату, який вважають мав би бути правильним, або вимагають якісь загальні речі від влади, на кшталт "даеш реформу"!
показать весь комментарий
16.04.2021 15:21 Ответить
отже, вважаєте, що має змінитись народ?
Але народ це люди, більшість з яких мінятись не вважає за потрібне, бо їм і так добре.
На жаль, ми не французи, що мільйонами виходять на вулиці при найменшому притиску влади.
Це замкнене коло: влада така, як народ, а народ такий, як є, і іншої влади мати не може.
Думаю, шанс, що народ зміниться, значно меньший, ніж поява у владі людини, що здатна дати поштовх змінам.
Із девізом на зразок Верещагіна із "Білого сонця пустелі": я мзду нє бєру, мнє за дєржаву обідно.
показать весь комментарий
16.04.2021 15:35 Ответить
Але народ це люди, більшість з яких мінятись не вважає за потрібне, бо їм і так добре.

А тоді чим вони кращі за наших суддів, які думають так само і чому ви вважаєте, що цей народ не заслуговує саме на таких суддів?
показать весь комментарий
16.04.2021 15:57 Ответить
Я б не вживав слова "заслуговує", бо не зрозуміло, перед ким.
Народ же у нас не однорідний, частина його хоче змін, як от ви і я, і немало тих, хто тут пише.
Ми в меншості, але так в історії завжди було: меншість тягнула і пхала налякану більшість вперед до прогресу.
Комусь завжди має бути треба більше, ніж іншим, щоб щось змінилось.
Як там в пісні групи "Круїз":
Кто-то же должен, кто-то же должен
Кто-то обязан быть первым
Кто-то же должен, кто-то же должен
Первый мотать себе нервы
показать весь комментарий
16.04.2021 16:11 Ответить
Наші люди не кращі і не гірші за сусідських : всі ми - діти одної системи. Можливо, що молоде покоління буде відрізнятися(якщо ми його не втратимо). Як на мене, те, що прийшов Зеленський зі своєю командою - то не гірший варіант для України. Головна їх перевага- вони молоді. Досвід-справа наживна. Головне, це бажання щось змінити в державі. "Спадщина", яку вони отримали, дуже важка у всіх відношеннях. Нам легко їх судити, сидячи на диванах. Їх є за що критикувати, але не потрібно це робити огульно.
показать весь комментарий
16.04.2021 18:41 Ответить
Шанс появи такої людини дорівнює "НІКОЛИ". Тому, що саме ці люди і обирають собі владу.
Я, для прикладу не можу змінити владу, але можу змінитись сам. Важливим є інше, я це зроблю (зробив) зараз, бо вважаю, що це правильно, чи буду чекати, коли інші це зроблять?
показать весь комментарий
16.04.2021 15:59 Ответить
не згоден з "ніколи", причини появи бувають різними. Порох би теж у владі не з*явився, аби не втеча завгара і напад росії.
Роль особистості в історії ніхто не відміняв, в цьому я підтримую Ніцше.
показать весь комментарий
16.04.2021 16:16 Ответить
а владу ви можете змінити, і ставши нею.
От чи хочете стати, справа інша.
показать весь комментарий
16.04.2021 16:30 Ответить
щодо не видно голів... Ви думаєте чому я тут під ніком? Самі по собі подібні ідеї, їх висловлювання є небезпечними. Озвучивши їх у сфері свого спілкування, я можу запросто стати ізгоєм.
показать весь комментарий
16.04.2021 14:16 Ответить
Нам потрібно десь 8-9 тис.судів. По перше жодна країна стільки нам не зможе дати. У них у всіх відмінні правові системи і платити їм доведеться у рази більше ніж нашим. Десь у районі 10ки, як мінімум, а це скільки штук поліграфів? 20 тис в місяць?
показать весь комментарий
16.04.2021 13:56 Ответить
Цікаво чому борець з корупцією гундосив більше року,а не брався за суддів ,та ще й окремо взятого суду?! Таке враження що невідкладність полягає у https://t.me/bagnetnacii/2121 якійсь важливій справі , бо решту суддям і корупціонерам можна далі займатись тим чим і до сьогодні!
показать весь комментарий
16.04.2021 12:29 Ответить
проблема в рейтингах, чесно наступні вибори йому не виграти.
показать весь комментарий
16.04.2021 13:18 Ответить
Ще й як виграє, зніме кіно Слуга Народу 2 у якому Путіну скаже сакральну фразу Я НЕ ЛОХ і більше 50% лохів за нього проголосує! І не сумнівайтеся!
показать весь комментарий
16.04.2021 23:10 Ответить
Проблема не в рейтингах ,а в тому що йому капєц!
показать весь комментарий
16.04.2021 23:12 Ответить
Правильно! Давайте чекати, коли "борець з корупцією" поборе корупцію. А ми будемо спостерігати, підказувати, критикувати і і піднімати гвалт, якщо в цій боротьбі борець ненароком зачепить і нас.
показать весь комментарий
16.04.2021 18:24 Ответить
Там лінк,спочатку переглянь.
показать весь комментарий
16.04.2021 23:13 Ответить
Новопечерські Липки, квартира в центрі Києва за $15 000 та котедж за $18 000: нерухомість суддів ОАСК, який хоче ліквідувати президент - Цензор.НЕТ 8292
показать весь комментарий
16.04.2021 19:42 Ответить
В Новопечерских Липках цены бросовые. Обычная пенсионерка из Винницы, теща Гройсмана, спокойно там квартиру купила
показать весь комментарий
16.04.2021 21:27 Ответить
Всі судді ОАСК не проходили кваліф оцінювання,крім 1 чи 2х.,тому їх по рібно було давно прибрати з посад
показать весь комментарий
17.04.2021 01:11 Ответить
Уже попробовали высокие зарплаты для судей, прокуроров... и результат 0 !!! Как говорят :

Чем больше есть - тем больше хочется.

Следующия попытка должна быть - ЖЕСТКИЕ репрессии вплоть до...
показать весь комментарий
17.04.2021 06:01 Ответить
Зачем опять вбрасывать, что ишак "собирается ликвидировать ОАСК"?
Не ликвидировать, а переименовать: проект ишачного закона предусматривает создание НОВОГО суда, куда перейдет Вовк и вся братия.
показать весь комментарий
17.04.2021 08:52 Ответить
Оцей висотний непотреб, незаконно набудований - Новопечерські липки та Французький квартал - потрібно зносити в турборежимі. Коли??? Куди відселяти? Мабуть до якогось Нового Києва, мали ж розум вирізати 20 га лісу 2005 р., розтрощити все під псевдо-Французький квартал. Най тепер витягують кошти з власних рахунків та зносять ці жаливі онкоцентри зведені на вкрадені з державної скарбниці гроші. До речі, Україна вийшла на Перше місце в світі з ракових захворювань. Наразі кожен 30-й в Україні хворий на рак. В Європейському Союзі від країни до країни статистика змінюється, але числа такі: кожен 250-й до кожний 285-й хворий на рак. В Китаї - кожен 130-й. Ми також в світових лідерах (теж Перше почесне місце!!!) з серцево-судинних захворювань, понад 40% хворіють, з київських школярів - кожен третій. Чим більше будуватимуть таких висотних онкоцентрів, тим швидше прийдемо до карколомної статистики: кожен 10-й хворий на рак. А їх і надалі незаконно зводитимуть - очищують цю землю для народу без землі.
показать весь комментарий
17.04.2021 10:12 Ответить
В Украине нет и быть не может ни одного честного судьи и прокурора. По всем тюрьма плачет. Только сроки разные поскольку каждый наворовал разную сумму в зависимости от стажа и способностей и места. Таможенников это тоже касается. И СБУ тоже. Да и Кабмин-аналогично . Воруют все
показать весь комментарий
17.04.2021 13:29 Ответить
+
показать весь комментарий
19.04.2021 09:59 Ответить
Более уе бищ ного комплекса, чем Новопечерские Липки - еще поискать
показать весь комментарий
17.04.2021 19:54 Ответить
И?
А зачем, по вашему, они в судьи шли?
показать весь комментарий
18.04.2021 13:16 Ответить
такое ощущение что это решит проблему. надо не суды ликвидировать, а судей за коррупцию сажать. а теперь по итогу зависнут тысячи дел на рассмотрении. они и так по году не назначают рассмотрение, а теперь будем ждать до японской пасхи
показать весь комментарий
18.04.2021 15:05 Ответить
судьи взяточники это прямой подрыв государственности, ибо любой имеющий бабло может вытащить какое угодно решение, невзирая ни на конституцию, ни на здравый смысл ни на что, что мы неоднократно наблюдали.
показать весь комментарий
19.04.2021 09:58 Ответить
Будь яку судову систему можна зробити чесною, якщо: по-перше,президенту мати волю боротися зі свавіллям суддів ( але це , нажаль, не про Зе), по-друге,контролювати прийняті їми рішення через ВККС, а для цього треба за конкурсом і найприскіпливішим чином підібрати кадри. І якщо стане зрозуміло, що вони незаконні, то вони мають за це відповідати. Судді мають подавати декларації і якщо буде зрозуміло що вони брешуть, вони мають мають сидіти за гратами,а майно конфіскувати!
І за хабарі теж само, і ще взагалі позбавляти права судити пожиттєво і пенсію платити як і решті пенсіонерів, щоб не думали, що вони сховаються, маючи величезні пенсії. А решту, які вже засвітилися в злочинних рішеннях, мають бути люстровані з позбавленням всіх привілеїв!!! А службове житло заборонити приватизувати. Це нечесно, що прості громадяни мають все життя збирати кошти на житло, а ці продажні упирі ще й мають право нахабно отримувати квартири з наших з вами податків, хоча вони точно не бідні і зарплати отримують чималі!!! Але, щоб проводити такі реформи, потрібні політична воля, мізки і професійність. А цього ні у президента, а ні у його оточення немає!!!!
показать весь комментарий
21.04.2021 22:22 Ответить