9710 посетителей онлайн
66 979 85

Голова Нацполіції Ігор Клименко: "Якщо кошти на підвищення зарплат поліцейським не надійдуть, то доведеться "знімати" гроші з грудня. Так ризикувати не хотілося б"

Автор: 

Голова Нацполіції Ігор Клименко: "Якщо кошти на підвищення зарплат поліцейським не надійдуть, то доведеться "знімати" гроші з грудня. Так ризикувати не хотілося б"

Найгарячішою темою року, що почався, став можливий страйк поліцейських. У телеграм-каналах і соцмережах активно поширюється інформація про те, що поліцейські масово звільняються, а ті, хто не пішов, просто саботуватимуть свої обов'язки. Тобто, розслідувати злочини й гарантувати безпеку буде просто нікому. Причиною такої скандальної ситуації стали низькі зарплати, невиплата премій і "ковідних" наприкінці минулого року.

Та якщо торік на початку грудня натяки на так званий "італійський страйк" влада, судячи з відсутності публічної реакції, сприймала не всерйоз, то тепер президент і Кабмін вирішили негайно виправляти ситуацію, пообіцявши правоохоронцям підвищення зарплат уже найближчим часом.

Тому ми зустрілися з головою Нацполіції Ігорем Клименком, аби з'ясувати, яка ситуація зараз, чи вже є факти, коли поліцейські саботують роботу, хто отримає підвищену зарплату, коли і в якому обсязі й куди поділися премії і "ковідні".

Голова Нацполіції Ігор Клименко: Якщо кошти на підвищення зарплат поліцейським не надійдуть, то доведеться знімати гроші з грудня. Так ризикувати не хотілося б 01

"ЗАРПЛАТА ПОЛІЦЕЙСЬКОГО НА 15% МЕНША, НІЖ СЕРЕДНЯ ЗАРПЛАТА ЦИВІЛЬНИХ"

Про те, що зарплата у поліцейських найнижча серед решти правоохоронців, відомо давно. Чому підвищити заробітну плату вирішили лише зараз, коли з’явилася інформація про можливий бунт поліцейських? Розумію, що цим питанням мало б перейматися Міністерство внутрішніх справ, оскільки саме воно є розпорядником бюджетних коштів, але ви - керівник Нацполіції, тому питаю у вас. Що робилося, щоб не доводити до такої критичної ситуації, і де плануєте брати кошти зараз?

– З 2019 по 2021 роки бюджет Національної поліції не змінювався, хоч ми постійно порушували питання про збільшення фінансування. Це ж не лише питання підвищення заробітної плати, а й розвитку служб, що входять до її складу. Оскільки 83% коштів ми фактично проїдаємо – вони йдуть на виплату зарплат і податки.

При цьому ви маєте рацію, коли кажете, що зараз у поліцейських найнижча зарплата серед правоохоронців.

І як кажуть ваші підлеглі, вона нижча за середню зарплату по країні.

– Хоч, коли створювалася поліція, ситуація була іншою. Наприклад, 2015 року середня зарплата поліцейського становила 5 800 гривень. У патрульних вона була вищою – 8 000. Того ж року середній рівень зарплати по країні був 3 661 гривня. Тобто, різниця між зарплатою у цивільному секторі й поліцейського становила 60%. Тоді поліцейський вмотивовано йшов на службу.

Відтоді середня зарплата по Україні зростає, і грошове забезпечення поліцейських теж, але не такими темпами, які б дали змогу цю вмотивованість зберегти. Наприклад, у 2021 році середня зарплата у цивільному секторі зрівнялася з середнім грошовим забезпеченням поліцейських. А вже в 2022 році зарплата поліцейського на 15% менша, ніж середня зарплата у цивільних.

Тому торік улітку в бюджетному запиті на 2022 рік ми спочатку закладали суму в 70,5 млрд гривень саме на зарплати й податки, щоб поліцейські отримували в середньому не менше 24 тисяч гривень на місяць. Але на момент формування бюджетної декларації ця цифра була визначена на рівні 42 млрд грн.

У бюджетному запиті зазвичай пишуть, скільки хочуть, а у декларації – скільки реально можуть дати.

– У бюджетній декларації прописуються цифри, виходячи із можливих варіантів розвитку економіки.

Але й ці 42 мільярди, як я розумію з нинішніх подій, Нацполіція не отримала. Наскільки виріс бюджет порівняно з минулим роком?

– Було 29 млрд, тепер трохи більше 30-ти.

Чому? Як відбувався розгляд у бюджетному комітеті ВР?

– Депутати у комітеті підтримали цифру в 42 млрд грн. Крім того, є рішення РНБО, яким передбачено виділення фінансування на сектор безпеки й оборони обсягом 5,97% ВВП. Ідеться про 319 млрд грн.

Торік було 5,95% – це 268 млрд грн. Тобто, різниця в 51 млрд грн.

Якби ми отримали свої 6-7 млрд, змогли б підвищити зарплати всім поліцейським на 15-20%.

Але проєкт Держбюджету до Верховної Ради надійшов з показником 30 млрд на фонд заробітної плати.

Голова Нацполіції Ігор Клименко: Якщо кошти на підвищення зарплат поліцейським не надійдуть, то доведеться знімати гроші з грудня. Так ризикувати не хотілося б 02

Як плануєте витратити мільярд, який додали? На що його вистачить?

– На підвищення зарплат. Хоч у нас є низка обов'язкових виплат, на які нам бракує коштів. Наприклад, одна з таких обов'язкових виплат – індексація грошового забезпечення залежно від рівня інфляції. Для справедливої ​​індексації потрібно близько 2,5 млрд на рік. Але нам їх також не дали.

Є ще одна стаття видатків, яка стосується соціальних гарантій поліцейських. Це матеріальна допомога на оздоровлення. На сьогодні оздоровлення ми можемо закривати лише на 60% грошового забезпечення.

Які підрозділи отримають підвищення в січні і в якому розмірі?

- Патрульна, поліція особливого призначення, дільничні, підрозділи, які відповідають за взаємодію з громадами, а також ті, які протидіють домашньому насильству, ювенальна превенція, поліція діалогу, конвойна служба, вибухотехнічна, кінологічна, співробітники ІТТ отримують зростання на 10%.

А слідчим, дізнавачам, оперативникам територіальних підрозділів виплатять з січня по плюс 5%, а в лютому вони отримають ще додатково 5%. Таким чином ми вийдемо і для цих категорій співробітників на підвищення 10%. Нам довелося розділити підвищення для цих категорій у два етапи, оскільки в їхньому штаті багато людей. Ми б "витягнули" підвищення в 10% лише для однієї з цих категорій. Але вирішили, що це буде несправедливо, тому й розтягнули підвищення їм на два місця.

Повернімося до питання про бунт, щоб розібратися, з чого все почалося.

– Почалося з того, що один із правоохоронних органів, маючи достатній бюджет для свого фінансування, наприкінці року вирішив виплатити преміальні. Коли поліцейські дізналися про ці виплати від тих, з ким там спілкуються, це викликало шквал невдоволення, оскільки ми не змогли платити такі ж гроші. Із цього почалося нагнітання ситуації. Та людей, яким просто бракує грошей, щоб купити подарунки родичам до новорічних свят, можна зрозуміти.

Наскільки мені відомо, люди розраховували отримати так звану 13-ту зарплатню, як це було минулими роками у грудні. Чому її не виплатили?

– Ми не платимо 13-ту зарплату, бо це не передбачено бюджетом. У нас просто на неї немає грошей. Водночас усе, що зібрали й змогли заощадити за рік, ми виплатили протягом року у вигляді допомоги на оздоровлення. Чого не було 2020 року.

Крім того, ми повністю розрахувалися зі звільненими, а близько 5% віддали на виплату, яка стосується соціально-побутових питань.

Чула від поліцейських іншу інформацію. Щорічно вони отримували премію обсягом у щомісячну зарплату, а торік їм дали не більше тисячі гривень.

– Наприкінці року поліцейські отримували інші виплати, які вважали 13-ю зарплатою. Наприклад, у грудні 2019 року виплачували в середньому 7 тисяч премії. А 2020 року з'явилася змога виплати на оздоровлення в середньому по 4,5 тисячі гривень.

Голова Нацполіції Ігор Клименко: Якщо кошти на підвищення зарплат поліцейським не надійдуть, то доведеться знімати гроші з грудня. Так ризикувати не хотілося б 03

Також частина працівників 2020 року отримала "ковідні" виплати єдиним платежем одразу за півроку, оскільки на цю статтю видатків кошти нам виділялися не щомісяця. Таким чином, деякі поліцейські одразу отримали по 20 тисяч гривень.

2021 року нам виплатили "ковідні" лише за 1,5 місяця. Якби віддали за весь рік, сума була б чималою.

2021 року матеріальну допомогу на оздоровлення ми дали в середньому обсягом 7 300 грн. Вона нараховується, виходячи з розміру окладу, звання, вислуги років, надбавки. Вони у всіх різні. Тож назвав вам середню цифру.

Її виплачували також у грудні?

– Ні, її можна було отримати протягом жовтня-грудня.

На "ковідні" мають право всі поліцейські незалежно від підрозділу, в якому вони несуть службу?

– Тільки ті, хто бере участь у заходах з протидії поширенню коронавірусу. У 2020 році ми отримали два транші на загальну суму 4 млрд 239 млн і виплатили їх 93 422 співробітникам Нацполіції. І, як я вже сказав, сума виплати загалом була чималою. А 2021 року Нацполіції було виділено лише 679 млн грн, середній розмір доплати становив 4 880 грн. для 73 тисяч працівників. І, як я уже говорив, цих грошей вистачило лише на те, аби заплатити за півтора місяця роботи.

Все ж уточню. У 2019 році теж не було 13-ї зарплати?

– 2019-го була просто премія, але не було виплат на оздоровлення.

Велика премія?

– Близько 7 тис. грн.

Тобто люди звикли, що у грудні вони отримують доплати, а торік їх не дали?

– 2019-го вони отримували 7 тисяч як премії, торік вони отримали в середньому 7 300 у вигляді допомоги на оздоровлення. Тобто по сумі це фактично ті ж гроші, тільки в іншій виплаті. І не все у грудні. Тому що мали право отримати їх упродовж четвертого кварталу, коли був фінансовий ресурс.

А що ж з поліцейським бунтом? Була інформація про "італійський страйк". Він справді був? Яка зараз ситуація у тому ж Львові, де патрульні, за інформацією телеграм-каналів, саботують певні види викликів, не складають протоколи?

– Ні, це нагнітається ситуація. У Львові теж всі служби працювали, зокрема й патрульна.

Деякі співробітники й співчуваючі почали розганяти в соціальних мережах і телеграм-каналах інформацію, що хтось десь не хоче працювати і погрожує "італійським страйком". От і все.

Учора ввечері, гуляючи з собакою, спеціально зупинилася, щоб подивитися, як поводитимуться патрульні, що зупинили автомобіль...

– По-перше, вчора були затори 80 км від Житомира до Києва. Додали додатково патрулів у 1,5 раза більше. Для того, щоб швидше оформляти ДТП, які були у цих заторах. Для того, щоб розтягувати авто, аби трафік був більш-менш нормальним. Це стосувалося і, наприклад, Львівщини, де ось учора було 30 ДТП. Без загиблих, дякувати Богові, але з постраждалими. Тому що гори, ями, вечір, опади тощо. Наші люди всі працювали.

То "італійський страйк" ніяк не проявлявся? Чула, що ситуація могла дійти до того, що поліцейські перестануть виїжджати на події. Такі випадки були?

– Ми відслідковуємо ситуацію із першого дня. "Італійський страйк" – це коли оформляється лише 130 стаття КУпАП і важкі ДТП. Думки такі були, заклики також, але жоден із підрозділів не пішов на це. Вони виконували свою роботу. Всі чекали 1 січня, як ми зреагуємо на ситуацію із зарплатами.

Та що нам реагувати, якщо ми про це казали ще з літа. Як і міністр. Він одразу після призначення про це заговорив публічно.

"ПРЕМІЙ Я НЕ ОТРИМУЮ"

У деяких телеграм-каналах розганяється інформація про те, що міністр просив керівництво Нацполіції довести до особового складу, що мають намір підвищити заробітну плату цього року, але чомусь не довели. Також я читала, що доручили виплатити премії поліцейським, а їх не виплатили. Такі вказівки справді були, і ви їх саботували?

– Я теж читав це. Міністр заслуховував фінансову службу МВС, яка відповідає за розподіл коштів і знає, що всі виділені на Нацполіцію кошти витрачено, жодних залишків у нас на кінець року не було.

То вказівка ​​щодо премій була чи ні?

– Вказівка була максимально забезпечити потреби працівників у межах фінансування.

Для розуміння хотілося б уточнити такий нюанс. Чи можливі якісь маніпуляції з коштами, виділеними на рік, щоб можна було виплатити премію, наприклад, Клименку як голові Нацполіції?

– Наказ про премію Клименку підписує міністр внутрішніх справ. Клименко не мав премії з моменту призначення.

А за що ви отримали 124 тисячі у грудні?

– У мене зарплата 120 тис. (124 тис. із ПДФО). Премій я не отримую. У мене робочий день 16-18 годин. Розумію, що ця цифра у 120 тисяч може когось дратувати. Я теж був старшим лейтенантом, був час, коли не отримував зарплати по півроку. Такого не можна допускати взагалі. Ми всі маємо працювати над тим, щоб підвищити зарплату поліцейським, а не забрати.

Зважаючи на те, про що ми вже поговорили, ви не могли у грудні людям обіцяти підвищення зарплат.

– З чого було підвищувати? У нас грошей наприкінці року не залишалося взагалі, а про те, що нам реально додали, я також сказав. Ми зараз розподіляємо ці додаткові 1,02 млрд. грн. Щомісяця можемо використати лише 1/12 суми. Простіше кажучи, якщо цей мільярд на рік розбити, це дозволить нам підвищити зарплату на 10% для певної кількості особового складу. Якщо бути точним – це десь 44 тисячі особового складу, тобто менше 40% персоналу. Тобто усім не отримати підвищення відразу. Але оскільки нам Кабінет міністрів обіцяє виділити додаткові кошти, ситуація в цілому змінилася.

А якщо Кабмін не дасть грошей, що робитимете?

– "Знімемо" з грудня 2022 року. Така ситуація була у 2017 році. Тоді мінімальна зарплата поліцейського була 6 300, а збільшили її до 8 тисяч.

Тобто заберете частину з виділеного на поточний рік фінансування на підвищення, а восени з'ясовуватимете з Кабміном стосунки, щоб знайти гроші в принципі на виплату зарплат?

– Так, але з'ясовувати нам доведеться навесні чи влітку, щоб отримати кошти на грудень. Звичайно, ризикувати так не хотілося б.

Чому наступного підвищення ви очікуєте саме у квітні, з чим це пов'язано? Ви про це писали в своєму пості. Про яку суму чи відсоток ідеться?

– З ініціативи міністра у законі про держбюджет на цей рік передбачено механізм підвищення зарплати поліцейським, в тому числі за рахунок перевиконання надходжень до бюджету акцизного податку. І вже з минулого року розпочалася спецоперація "Акциз".

Боротьба із тіньовим ринком підакцизної продукції – це завдання Бюро економічної безпеки, а не поліції. А скільки вже заробили для бюджету?

– З вироблених і ввезених на митну територію України алкогольних напоїв, тютюнових виробів, пального надходження акцизного податку в листопаді–грудні 2021 року на 2,3 млрд грн більше, ніж у листопаді–грудні 2020 року. Про це йдеться в листі Державної податкової служби України від 6 січня цього року.

Який відсоток з таких надходжень зможе отримати Національна поліція?

– Я не знаю. Це буде визначати уряд і Верховна Рада, оскільки в Прикінцевих положеннях закону про цьогорічний бюджет написано, що ці кошти будуть розподілятися на грошове забезпечення військовослужбовців та осіб рядового та начальницького складу, поліцейських.

Тобто ви там не єдині. Визначатимуть, коли почнуть переглядати бюджет за підсумками першого кварталу?

– Так, тому я й казав про підвищення в квітні.

Тривалий час ви співпрацювали з Аваковим, і він був досить потужною політичною фігурою в країні. Чому навіть за його керівництва і, як казали, "безмежності впливу" Нацполіція не отримала реформування у питанні фінансування працівників? Чому він не зміг "вибити" кращу зарплатню для працівників поліції?

– Нещодавно розмовляв з одним політологом і почув від нього, що непопулярно в нашому суспільстві порушувати питання підвищення зарплати поліцейським. Ось мене це справді зачепило. Тому що це голос більшості наших громадян. Що підняти зарплатню поліцейським – це остання справа. Але водночас я парирував тим, що в пандемію на вулицях працювала лише поліція і далі продовжує працювати. На масових заходах – лише поліція. Ми працюємо цілодобово. І патрульна поліція, і карний розшук, і слідство. Тільки на свята у нас працювали понад 21 тисяча людей на добу. Забезпечували порядок. Цього ніхто не помітив, але у 12 тисячах служб у церквах на Різдво та 600 заходах на Новий рік взяло участь понад півтора мільйони громадян, без жодних ексцесів. Це заслуга кожного поліцейського, який працює в нашій системі.

- Ви, напевно, дуже здивуєтеся, але люди досить лояльно ставляться до того, що потрібно підвищувати зарплати поліцейським і навіть підтримують. Тож ваш співрозмовник точно не транслює голос народу.

- Ну слава Богу.

У мене під постом у "Фейсбуці" журналісти навіть посперечалися з одним із народних депутатів із цього приводу, захищаючи поліцію.

– Коли всі кажуть, що реформа не вдалася, я питаю, чи є побори на дорогах у тих масштабах, як були? Ні. Можуть бути поодинокі випадки, через які ми миттєво приймаємо рішення. Чи є випадки тяганини з реагуванням на заяви громадян? Практично ні.

Дуже різні враження від поліції, зокрема й негативні. Люди про це пишуть у соцмережах. Добре, коли це читають керівники підрозділів та реагують відповідно. До речі, маю визнати, що так робить керівництво київського главку поліції. Коли Виговський про це сказав у інтерв'ю, думала, прикрасив. А згодом переконалася на конкретному прикладі.

Ігоре Володимировичу, не всі чекають можливого підвищення, чимало людей іде з поліції в інші правоохоронні органи. Ми це бачимо за конкурсами. Скільки людей звільнилося протягом останніх трьох років від початку пандемії?

– 2019-го звільнилося 13 300 людей. 2020-го – 10 589 осіб. 2021-го – 13 321. Трохи у нас пригальмувалося у "ковідному" році. Із 13 тисяч, які пішли минулого року, поліцейських – майже 9,5 тисяч. Інші – це вільний найм, держслужбовці.

А звільняються найбільше з яких служб?

– З усіх звільняються.

Де зараз найбільший некомплект?

– У Київській області. Близько 22,5%. Київ практично вичерпав можливість комплектуватись за рахунок киян у такій кількості, як це було раніше. Але подібна проблема з кадрами є і в інших великих містах.

А з огляду на кількість звільнень останніми роками, ми не встигаємо укомплектувати штат. Ми ж маємо максимально якісно відібрати людей із тих, хто приходить. За таку зарплату не кожен працюватиме. Наприклад, на Одещині з 2019 року звільнилося 1 074 поліцейських, а прийшло на службу 761. А в тій же Київській області звільнено 1214 поліцейських, а на службу прийнято 661-го.

У великій кількості слідчі та спецназівці йдуть у ДБР чи Бюро економічної безпеки. І я не маю права тримати їх тут. Вони все одно підуть, бо там зарплата в рази більша.

Голова Нацполіції Ігор Клименко: Якщо кошти на підвищення зарплат поліцейським не надійдуть, то доведеться знімати гроші з грудня. Так ризикувати не хотілося б 04

А якщо загалом говорити про причини звільнень? Ви їх аналізували?

– Переважно звільняються за власним бажанням. Хтось шукає роботу з вищою зарплатою, хтось має сімейні проблеми. Когось звільняємо через порушення.

Ідуть до інших правоохоронних органів чи просто із системи?

- Частина йде просто. Як правило, шукають інші місця, де не лише більше платять, а й є більш-менш нормований робочий тиждень. Для того, щоб був час на відпочинок і можливість займатися ще якимись справами.

Як ви можете, як керівник Нацполіції, проводити реформи в таких умовах?

Ми все одно реформуємось. Візьмемо, наприклад, проєкт "Поліцейський офіцер громади". Ми ж розуміємо, що молодь із сіл виїжджає до міст. Хто залишиться допомагати сільському населенню? А от ПОГ – це якраз той поліцейський, який і працює, і живе в громаді. Доступний місцевим мешканцям в режимі 24/7. І, що важливо, саме в сільській місцевості, де групи райвідділів можуть довго доїжджати на виклик через великі відстані між населеними пунктами чи особливістю рельєфу. Це хіба не реформа?

Ми створили відмінний спецназ КОРД, а також спецназ ТОР у департаменті патрульної поліції, переозброїли поліцію спецпризначення, переоснащуємо кінологічну та вибухотехнічні служби, закінчили переоснащення криміналістичної служби.

Верховна Рада проголосувала 1,5 роки тому закон про дізнання. Ми не отримали ніякого додаткового ресурсу під цю службу, але укріпляємо її. А дізнавач – це в принципі головна людина разом із дільничним чи поліцейським офіцером громади у сільській місцевості.

Нам не вистачає пального, автомобілів, бо автопарк поліції майже на половину – це ще старі, технічно зношені автомобілі. Щороку ми купуємо 1000-1200 авто для патрульної поліції, кримінального блоку тощо.

- А як справи з фінансуванням квартир у лізинг?

- Поки ніяк. Нацполіція готова в найкоротші терміни знову включитись у цей процес. За 2020 рік ми придбали тисячу квартир. 2021 року, на жаль, цей процес не пішов. Чекаємо, що з березня-квітня цю програму буде відновлено.

Фінанси ми заклали на рівні минулого року. Забезпечення 145 мільйонів за старими договорами та близько 50 млн на розвиток цієї програми.

- За поточними платежами немає заборгованостей?

– Ні.

Чому перестали купувати квартири?

– Затримка не в нас, а в "Державній іпотечній установі", яка мала б купити для поліцейських квартири та передати нам у лізинг. На її рахунок Кабмін переказує гроші. Ми надаємо лише особові справи наших співробітників з інформацією про те, хто має право на кількість кімнат. Ми сплачуємо поточні платежі за договорами.

У нас особові справи готові майже на 1000 квартир. І забудовники чекають, бо ми тримаємо ці квартири. Ми маємо міста, де практично нічого не будується.

І коли будинок тільки збудований, ми одразу "забиваємо" там квартири та просимо почекати поновлення лізингової програми.

- Яка сума потрібна, щоб розблокувати цю програму і коли її планують виділити?

- На ті готові особові справи на майже 1000 квартир – десь 1,2 млрд гривень. Якщо говорити про перспективу, то, звісно, хотілося б у цьому році придбати 2000 квартир, але на це потрібно щонайменше 2 млрд грн.

Зрозуміло, що зараз головним є питання підвищення зарплати всім поліцейським. І ми на це першочергово розраховуємо. Але сподіваємося, що вистачить коштів і на лізинг.

Коли ви написали пост про підвищення насамперед зарплат патрульних і спецпризначенців, було враження, що саме ці категорії виділили, тому що, не дай Боже, будуть якісь акції протесту – і саме їм на вулицях доведеться приймати рішення, чи варто ставати на бік влади. Особливо актуально це було на тлі подій в Казахстані.

- Поліція на боці закону. Це довели останні роки. Ми ж говоримо про реформовану поліцію. Тобто люди зараз можуть у соцмережах, у телеграм-каналах висловлювати свою думку, і ані Клименко, ані Монастирський не сказали їм, що ви не маєте рації. Ми їх підтримали.

Я вже раніше розповів, що, крім патрульних та спецпризначенців, ми піднімаємо з січня зарплати і для інших категорій працівників. Ми виходили із того "живого" мільярду, який вже маємо. З лютого, як повідомив міністр, підвищення мають отримати решта категорій поліцейських.

Група депутатів зареєструвала у Верховній Раді законопроєкт про прив'язку зарплати поліцейських до 10 прожиткових мінімумів. Таким чином автори документа пропонують встановити заробітну плату поліцейських за аналогією з НАБУ, ДБР та ОГП. Як ви вважаєте, чи реально, щоб Верховна Рада його підтримала після того, як не дала гроші на підвищення зарплат?

– Якщо держава не має грошей: реально чи нереально? Я знаю, що зараз реально підвищити зарплату на 10% всім, якщо Кабмін виділить певну суму.

Зрозуміло, що держава не може заплатити 24 тисячі, тому що те ж таки ДБР не можна порівнювати з Національною поліцією за кількістю співробітників.

Як ви ставитеся до законопроєкту про те, що поліцейські мають можливість підробляти?

– Я вважаю, що поліцейський має отримувати гідну заробітну плату за свою роботу. Але якщо неможливо забезпечити достойне грошове забезпечення, ми маємо надати поліцейським за власним бажанням та в законний спосіб можливість додаткового заробітку.

Тетяна Бодня, "Цензор.НЕТ"

Топ комментарии
+23
Какой-то сюр получается.
У полковников есть деньги на Mercedes Geländewagen 2020 года выпуска, а начальник всей полиции говорит, что денег нет.
показать весь комментарий
12.01.2022 04:04 Ответить
+17
Апарат Національної поліції, штаби, фінансові, ресурсні та кадрові підрозділи зменшити на 1/3, спортивні комплекси, бази відпочинку для клименків зняти з балансу та передати місцевим органам влади, а ще клуби з їх художньою самодіяльністю, спортивними колективами, а скільки ще не розпроданих комплексів "Динамо", стадіонів, водних комплексів у кожній області, які фінансуються за рахунок МВС, передати громадам, хори, оркестри - ці усі хитрі придатки, які не мають жодного відношення до охорони громадського порядку і боротьби зі злочинністю і диви .... операм гроші знайдуться і слідчим, а у голови пріоритет патрульна служба і спецпризначенці ... Ну і ну, інтелект аж зашкалює, це тим у першу чергу, які охороняють Верховну Зраду і Кабмін від народу і навчились у людей газом пшикати... Відразу видно, що ця людина ніколи не працювала ні оперативником, ні слідчим, бо було б розуміння більш виважене і стратегічне, а так навіть не смішно, навіть сумно з таким керівником. Зате в МВС Катрусі і Антосі мають нормальні зарплати і премії і ще досить роздутий і непотрібний бюрократичний апарат. А для чого вибудована вертикаль патрульної поліції, такі служби повинні бути по підрозділах, навіть на обласному рівні не потрібно їх структур, бо це для охорони громадського порядку на місцях, а не для збору коштів "на верхи". Отак і кошти знайдуться ....
показать весь комментарий
12.01.2022 07:00 Ответить
+15
Еле дочитал.Слёзы жалости застилали глаза,про ком в горле,мешающий говорить слова сострадания, вообще промолчу.
показать весь комментарий
12.01.2022 08:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Какой-то сюр получается.
У полковников есть деньги на Mercedes Geländewagen 2020 года выпуска, а начальник всей полиции говорит, что денег нет.
показать весь комментарий
12.01.2022 04:04 Ответить
Потому как разница между начальником и обычном сотрудником просто пропасть. И чем выше должность начальника тем больше эта пропасть. Простых людей на руководящие должностя в полиции не назначают, это обязательно чей-то кум, приятель по бизнесу или кто-то подобный. Настоящие конкурсы как и всей государственной системе не проводятся. Сел за компьютер, набрал сколько-то балов и т.д.
показать весь комментарий
12.01.2022 09:57 Ответить
Ну, вот, бывший начальник ГУР МО живет в Конча-Заспе. По твоей логике, военным не нужно давать квартиры и повышать зарплаты, ведь они все в Конча-Заспе живут, где одна земля стоит сотни лямов.
показать весь комментарий
12.01.2022 19:45 Ответить
Апарат Національної поліції, штаби, фінансові, ресурсні та кадрові підрозділи зменшити на 1/3, спортивні комплекси, бази відпочинку для клименків зняти з балансу та передати місцевим органам влади, а ще клуби з їх художньою самодіяльністю, спортивними колективами, а скільки ще не розпроданих комплексів "Динамо", стадіонів, водних комплексів у кожній області, які фінансуються за рахунок МВС, передати громадам, хори, оркестри - ці усі хитрі придатки, які не мають жодного відношення до охорони громадського порядку і боротьби зі злочинністю і диви .... операм гроші знайдуться і слідчим, а у голови пріоритет патрульна служба і спецпризначенці ... Ну і ну, інтелект аж зашкалює, це тим у першу чергу, які охороняють Верховну Зраду і Кабмін від народу і навчились у людей газом пшикати... Відразу видно, що ця людина ніколи не працювала ні оперативником, ні слідчим, бо було б розуміння більш виважене і стратегічне, а так навіть не смішно, навіть сумно з таким керівником. Зате в МВС Катрусі і Антосі мають нормальні зарплати і премії і ще досить роздутий і непотрібний бюрократичний апарат. А для чого вибудована вертикаль патрульної поліції, такі служби повинні бути по підрозділах, навіть на обласному рівні не потрібно їх структур, бо це для охорони громадського порядку на місцях, а не для збору коштів "на верхи". Отак і кошти знайдуться ....
показать весь комментарий
12.01.2022 07:00 Ответить
Вот странный человек)))
так возьмите у того мента, которого, пьяным остановили на мерсе за 200 штук и в костюмчике за две тысячи ))
показать весь комментарий
12.01.2022 07:49 Ответить
Еле дочитал.Слёзы жалости застилали глаза,про ком в горле,мешающий говорить слова сострадания, вообще промолчу.
показать весь комментарий
12.01.2022 08:06 Ответить
Держите себя в руках)
показать весь комментарий
12.01.2022 09:36 Ответить
А якщо врахувати, щ так званій "третій хвилі" малоімуших (ті, які стали таки субсидіантами після прискіпливих перевірок і ретельного просіювання у 2021 році) субсидію не видали ще за жовтень, то велика ймовірність, що без субсидій залишаться і попередні дві хвилі, які і так зменшені в порівнянні з 2018 роком в рази. Бо поліції підвищувати зарплатню будуть явно не за кошти "бальшой стройкі".
показать весь комментарий
12.01.2022 11:31 Ответить
Игорь Клименко , в Германии на 83 млн. жителей 245 тыс.полиции , в Украине на 42 млн. жителей 300 000 полиции ! То есть можно перенять опыт немецкой полиции , повысить эфективность и сократить состав на 50 % , вот и будут средства на повышение зарплат.
показать весь комментарий
12.01.2022 08:13 Ответить
В провінції поліції вже і зараз немає. В бувших райцентрах позалишалось два патрульних замість районного відділку і відділення залізничної міліції.
Обидві будівлі бурянами заростають.
Так що кому мілярди бюджету ідуть, хз,...
показать весь комментарий
12.01.2022 09:12 Ответить
Выше написали- содержание стадионов, команд по футболу и волейболу, водных комплексов, оркестров, домов отдыха, закупка квартир..
показать весь комментарий
12.01.2022 11:19 Ответить
Не думаю, що вивільнення цих коштів суттєво вплине
показать весь комментарий
12.01.2022 13:02 Ответить
Суттєво, не суттєво, а пряме розбазарювання коштів на пару- трійку ярдів існує.
показать весь комментарий
12.01.2022 13:27 Ответить
191 431 особового складу з них 166 675 поліцейських 24 756 цивільного персоналу.
показать весь комментарий
12.01.2022 09:59 Ответить
кому ты рассказываешь? Барану сказали триста тыщ, значит триста тыщ. Завтра ему скажут, что тридцать миллионов и оно поверит.
показать весь комментарий
12.01.2022 19:47 Ответить
С таким подходом, вы или ваши близкие в нужный момент могут вообще не дождаться полиции. Кстати к сожалению у нас немного по другому чем Германии.

п.с. Отсутствие полиции в нужный момент уже бывает, но реализовавший ваше предложение не дождетесь 100%. Фильм "Судный день" видели,
показать весь комментарий
12.01.2022 10:41 Ответить
Мати подзвонила мені, а не в поліцію, коли нахабно вхідну двер вскривали, і на вулиці ще була група бандюків 5 осіб чатувала. Двері намагалися вскрити і раніше, але один замок для них був занадто складний, тому знайшли спеціаліста по ньому. Думки дзвонити в поліцію у неї навіть і не було, хоча за мене постійно хвилюється. І в мене теж бажання зв'язуватися з поліцією не було, хоча відеокамера зафіксувала пику злочинця, бо це нічого не дасть. І, досі цікаво, що ті бандюки у матері збиралися брати? Дві пари золотих легких сережок, тонкий золотий ланцюг з хрестом та стару камеру з ще більш старим китайським відеореєстратором чи кнопковий мобільний телефон? І таких випадків в мене повно, з особистого життя.
показать весь комментарий
12.01.2022 11:26 Ответить
То есть, вы даже не пробовали обратиться в полицию и на этом основании утверждаете, что полиция не нужна? Получается, что, если какой-то гражданин на Донбассе считает, что не нужны ВСУ, какой-то человек, заболев, не захотел идти в поликлинику, а кто-то сам починил сантехнику, то не нужны военные, врачи и сантехники?
показать весь комментарий
12.01.2022 19:49 Ответить
Коли в мене будинок в селі обчистили, навіть розетки викрутили і піч розламали, бо там був чавун та сталь, то звернувся до тоді ще міліції. Менти на місці злочину позбирали пляшки, які залишили злочинці, щоб здати, бо злодій жив поруч, продавав взимку наше майно і пиячив, вкрали дещо після обшуку у злочинця з нашого майна і ще заявили, що а що йому робити, йому дітей утримувати. Хоча він був з багатої сім'ї, просто батьки його бачити не хотіли, купили навіть йому подалі від себе хату, але коли приперло, пачки доларів заносили, слідчому, прокурору, судді. І це при тому, що вони би взагалі би на місце злочину не виїхали, але зверху подзвонили, то дали команду машину і паливо. А далі було ще цікавіше, слідчий заявив, що це ми самі себе обікрали, вимушений був йому сказати, що якщо він буде так, то працювати вже не буде. Він кинувся, погроза міліціянту. Прийшлося йому розповісти, що і як буде далі. Тому він перевзувся у повітрі. І вже робив по закону. А в суді яка була комедія, прокурор, якому би позаздрив би і Вишинський, казав таке ніби адвокат злочинця, після суду він у мене тікав по центральній вулиці, коли я цензурно, але справедливо йому казав, що думаю про це і про нього. Суддя теж вів спочатку себе нахабно. Суд не починався, доки родичі злочинця не приїжджали і не заносили секретарці. Тим часом цей злочинець, якому дали під особисте зобов'язання, з групою осіб встиг обікрасти склад фірми. Власник, який знав, що і як робиться, на все це забив. Сказав, що на цей цирк в мене бажання і часу немає. А у нас це була справа принципу, тому цей злочинець єдиний сів, саме по нашій справі. До речі, коли робили обшук, то у нього знайшли купу церковного майна, кадила і т.п., міліція цим навіть не зацікавилась. Я книгу цілу можу написати з власного досвіду, так що не треба тут пересмикувати. Коли сусід вбивця алкаш і наркоман буянив в під'їзді, то мати годину викликала поліцію, я виходити і калічити, а потім за це відповідати не хотів. Але нерви здали, подзвонив і сказав, що не приїдете, то я вийду на поріг, він на мене кинеться і я його скалічу чи пристрелю в рамках самозахисту і камера це підтвердить. Хоча міг легко голими руками його придушити, боявся, що навіть руками його приб'ю, бо воно було і п'яне і обдовбане, а таких важко зупинити, не покалічивши. Приїхали злі, забрали урку на добу. Стосовно поліклініки, то 15 років там не були, там результат теж нульовий. Вже тільки мені два рази, якщо би їх послухав, то вже не жив, то препарат протилежної дії виписали, то рентген не змогли прочитати, в Ковід не приймали, зачинялися від Ковідних хворих в кабінетах, тому хоч і перехворіли, але прийшлося лікуватись самим, але в історії хвороб ніби і не хворіли, тільки вимагають щоб дали згоду на проведення над собою медичного експеріменту у вигляді щеплення. Та після ніхто навіть і не хворів, навіть простудою. А після реформи тиждень чекати прийому сенсу немає, лікар є і вдома. Ходимо у приватну на аналізи і до стоматолога. Якщо буде потрібен хірург, і то це ціла проблема, щоб знайти спеціаліста Стосовно ВСУ, то взагалі мимо, бо не тому на це вказуєш. Стосовно сантехніка, то тільки 6-й в свій час зробив те, що треба, бо тямущий і недешевий, і то я йому підказував, контролював і допомагав. Хоча і досі косяки виправляю.
показать весь комментарий
13.01.2022 11:58 Ответить
Ти чув щось про охоронну сигналізацію?
показать весь комментарий
13.01.2022 15:21 Ответить
Стоїть, і злочинці це знали, тому і крім того хто відкривав двері, було ще 5 осіб. 6 чоловік на квартиру дозволяє нахапати всього що попаде, поки приїде ДСО, тобто "скачком", "наскоком". Цікаво звідки знали про сигналізацію, думаю, що це інформація пішла з ДСО. Так що твоє тикання можеш всунути собі в дупу. Я взагалі спеціаліст по безпеці. Мати окремо живе, двері хороші, відеоспостереження, сигналізація і фактично з такою підготовкою пограбування в квартирі нема чого брати. А це все було встановлено для її безпеки. А про село, то там сигналізація не підключається. Там я і так міліцію привів до злочинця, тобто зробив їх роботу.
показать весь комментарий
14.01.2022 15:23 Ответить
Можливо такі заходи безпеки і привернули увагу злочинців.Щодо наводки, ДСО не буде "працювати" з групами , які працюють приметивно, на хапок, і в такій кількості виконавців. Злочинці живуть в соціумі і інформація про наявність в групі правоохоронців швидко дійде до поліції або СБУ. Незнаю, як зараз, а раніше так працювали гастрольори. Наводку робили самі учасники групи по завнішніх ознаках житла, а також по начебто випадкових розмовах з мешканцями будинку. На перших поверхах у вихідні вночі били вікна камінчиком. Останніх ловили силами обласного карного розшуку і приданими силами, без радіообміну і без задіяння місцевої міліції. Фактично вибирали район і сиділи під домами. Десь з трєтьйого разу камінчик залитів і в "нашє віконце". Хоча в умовах великих міст такі оперативно-пошукові заходи малоефективні.
показать весь комментарий
17.01.2022 11:58 Ответить
Не гастролери, вони кілька разів вже лазили в один замок, доволі простий для спеців, і це тривало кілька місяців, і на другий чи третій раз його зламали, бо криворукі. У гастролерів рівень значно вище і за такий час вони були би вже в іншому місті. Також, при мінусі на вулиці не дуже посидиш під вікнами. Стосовно наводки, то мав справу в ДСО, зустрічав і повних ідіотів, дурні є усюди. Навіть міток крадіїв на дверях ніколи там не зустрічав, про камінці смішно, бо високо. І полізли коли я прийшов і пішов, а мати так і залишилася вдома, вона такий шухер навела, що вони всі повтікали, коли я прибув, то вже нікого не було у області зору. Міри безпеки були максимально завуальовані, так що не в цьому справа. У мене максимально все відкрито і камера і дорогі замки, і можливість перевірити наявність сигналізації, то і не лазять, бо важкість і небезпечність значно більше планованої користі для них.
показать весь комментарий
18.01.2022 15:28 Ответить
Богдан Вас , я знаю что в полиции работают и достойные люди , не хочу всех огульно обвинять , но к сожалению их критически мало , обратная селекция последних лет дает о себе знать.
показать весь комментарий
12.01.2022 14:55 Ответить
Ну зачем же так манипулировать? Граничная численность НПУ 120 000, в настоящее время живых 100 000, некомплект порядка 20 000.
показать весь комментарий
12.01.2022 12:15 Ответить
Шановний, ти помиляєшься, поліцейських вже в двічи меньше чим ти написав. І це погано для воюючої країни. Друга помилка це реформування міліції спеціалістами з Грузії, де все населення меньше чим мешканців одного міста Києва. Досвіт німецької поліції також не підійде. Не той народ, не та система. Можливо підійшла б система Франції, але хто захоче розділити міліцію на поліцію і жандармерію і передати частину влади ( малі міста і сільську місцевість) військовим. Досвіт і ефективність, як і старість приходить з роками. Не може набраний з вулиці "менеджер" за три місяці стати спеціалістом. Для цього потрібна спеціальна освіта, бажання і здатність проходити службу, а також 10 років практичної служби. Міліція прошла шлях в 100 років і закінчила тим, що харківський бізнесмен з мовчазної згоди Порошенка повісив на неї траурний вінок - ліквідував як свою ТОВку. Ну почекай 100 років і можливо ти отримаєш поліцію своєї мрії.
показать весь комментарий
12.01.2022 12:57 Ответить
Шо Ви несете!?

Гранична чисельність поліції, згідно Закону "Про Нацполіцію", 140 тис. Мінус некомплект, який однозначно вищий, ніж в Німеччині. Мінус штабні-господарські служби, які у нас носять погони, а в Німеччині - ні.

Як підсумок - в Україні зі злочинністю борються і підтримують громадський порядок 70 тис поліцейських.
показать весь комментарий
12.01.2022 16:28 Ответить
Я зрозумів, що з поліцією у нас нічого не вийде і вона залишиться совковою "міліцією" тоді, коли на кашкет американського копа повернули совецке листя. Щоб відрізнятися від прОстих. Do dupy!
показать весь комментарий
12.01.2022 09:10 Ответить
Ти ще плакати будеш за міліцією. Хоча ти вже плачеш.
показать весь комментарий
12.01.2022 13:06 Ответить
Лети далі, совковий горобець, і мабуть колишній чи нинішній совецкий ср@ний міліціянт. Лети до дупи!
показать весь комментарий
12.01.2022 13:42 Ответить
Та мені пофіг, це ти мені пенсію платиш з 40 років. Всіх тобі благ, плати податки і не хворій.
показать весь комментарий
12.01.2022 13:59 Ответить
Тобто за Пороха зарплата була нормальна, а за Зеленського про підвищення зарплати забули.
Але охороняти треба режим Зеленського, а Пороха, скоріше за все, посадять?
показать весь комментарий
12.01.2022 09:12 Ответить
Год назад у мужа из машины украли недешевые рыболовные снасти. Сначала участковый даже не хотел принимать заявление. Пообещали 100 баксов, если найдет. Нашел. Снасти вернули. Еще и тому козлу морду набил.
показать весь комментарий
12.01.2022 09:22 Ответить
Зроби Галі добро, а вона за це в ДБР настучала.
показать весь комментарий
12.01.2022 13:08 Ответить
Тебе дали пистолет иди крутись как хочешь (С)
показать весь комментарий
12.01.2022 09:31 Ответить
Зелене лайно охороняти грошей хватає ?
Бачили очі , що купували ?
показать весь комментарий
12.01.2022 09:50 Ответить
Понятно, что зарпла патрульного полицейского должна быть. Но! Почему налогоплательщики Украины должны покупать квартиры полицейским, прокурорам, ГБР-МБР, СБУ-КГБ? Давайте уже тогда всем чиновникам в Украине будем хатынки строить. Они ж самые нуждающиеся. Бред оставшийся от эпохи военного коммунизма.
показать весь комментарий
12.01.2022 10:09 Ответить
А если они все уволятся, тогда можно набрать всех новых...
показать весь комментарий
12.01.2022 10:22 Ответить
Ну да на 12 тыс. зарплаты уже очередь из новых стоит. Причем все умные, образованные, морально устойчивые, физически подготовленные ну и т.д.
показать весь комментарий
12.01.2022 12:09 Ответить
11400
показать весь комментарий
12.01.2022 21:39 Ответить
да не нужны такие полицаи... а они реально полицаи, не уважающие население страны... разогнать надо, а не зарплаты от налогоплательщиков добавлять... то же самое касается и офиса пердизента, прокуратуры, сбу... это кровососы, не исполняющие своих функций, а только плачущие о недостаче денег...
показать весь комментарий
12.01.2022 11:00 Ответить
Дело в том, что в 2015 уже разогнали. В патрульную полицию набрали новых (ну тех, кого селфиками называли) и чем закончилось?
показать весь комментарий
12.01.2022 12:12 Ответить
У нас ВТРИЧІ більше поліціянтів на відсоток населення, ніж в інших країнах Европи. Тобто з 300.000 "кривоохоронців" треба звільнити 200.000, а залишку підняти зарплатню ВТРИЧІ. А вивільнених 200.000 зборових чоловіків призвати до лав ВСУ, там для них знайдеться і справа, і зарплатня. А, і ще, пенсія в 45 для поліцейських це нонсенс, кругом у світи поліціянти ідуть на пенсію так само, як і усі НАЙМАНІ РОБІТНИКИ, якими поліціянти, по суті, і є, тобто у 65-75 років, як і усі інші громадяне.
показать весь комментарий
12.01.2022 11:22 Ответить
Что лень у гугла поинтересоваться численностью НП Украины? Какие, блин, 300 тыс.?
показать весь комментарий
12.01.2022 12:13 Ответить
показать весь комментарий
12.01.2022 12:26 Ответить
Мабуть, при тому, що поряд у Польщі з майже тою самою чисельністю населення усі ці структури теж входять у склад МВС, і іх загальна чисельність 120.000 осіб. Втричі менше. І на пенсію йдуть як усі інші громадяне. Правда, пенсія там теж з 48 років, зарано, це внаслідок совка, як і у нас.
показать весь комментарий
12.01.2022 13:00 Ответить
Понимаю, что Википедия так себе источник информации, но согласно ней, полиция Польши - 125 тыс. человек. Это при том, что официальное население Польши меньше, чем Украины
показать весь комментарий
12.01.2022 13:13 Ответить
Організаційно МВС Польщі, як і у нас, це і міграційна служба, і служба НС з пожежниками, і прикордонні війська. Все те саме, окрім аналога НГУ. Я розумію, визнати свою помилку Ви не в змозі.
показать весь комментарий
13.01.2022 14:03 Ответить
В документе данные на 01.01.2018 (вообще то более 4 лет уже прошло). Да и вообще бумажка (на официальный документ из-за кучи ляпов не тянет) какая-то стремная. Согласно ней, при численности всего МВД 34,3 тыс. только в Нацполиции 149,7 тыс. Но даже если на это не обращать внимания, кроме полиции в МВД еще входят МЧС, погранцы, миграционная служба и Нацгвардия и все эти достойные и нужные организации к полиции и выполняемым ею функциям отношения никакого не имеют, ну разве что Нацгвардия иногда участвует в патрулировании (но так как они участвуют - лучше не надо)
показать весь комментарий
12.01.2022 13:10 Ответить
Шановний, я уявляю, як до тебе на виклик прибув 75-літній поліцейський.
показать весь комментарий
12.01.2022 13:12 Ответить
"Ми ж маємо максимально якісно відібрати людей із тих, хто приходить." https://bihus.info/novu-nerukhomist-zastupnika-genprokurora-yakiy-izdiv-na-taemnu-zustrich-z-ministrom-utikachem/ https://bihus.info/novu-nerukhomist-zastupnika-genprokurora-yakiy-izdiv-na-taemnu-zustrich-z-ministrom-utikachem/

показать весь комментарий
12.01.2022 11:58 Ответить
Я конечно не большой поклонник полиции, однако умиляет то. что пишут, что полиции у нас то 200 000, то 300 000, вы бе хотябы интересовались граничной численностью НПУ, она составляет 120 000, в реале, живых на много меньше.
показать весь комментарий
12.01.2022 12:19 Ответить
ЯКЩО ГЕНЕРАЛИ ТА ИХ ЗАСТУПНИКИ ЖРУТЬ МЬЯСО . А ПАТРУЛЬНИ СПОЖИВАЮТЬ КАПУСТУ . ТО В СЕРЕДНЬОМУ ВСИ КУШАЮТЬ ГОЛУБЦИ --- ОСОБЛИВО В НАГЛЯДОВИХ РАДАХ . молодцы патрульные что не отмазали того полковника бухого на мерсе за 150 000 долл --- эта мразь в куртке за 1000 долл тоже в среднем жрет голубцы
показать весь комментарий
12.01.2022 12:45 Ответить
И что интересно, менты, которые ездят на Геликах, по поводу зарплаты и не возмущаются и бастовать не собираются
показать весь комментарий
12.01.2022 12:55 Ответить
А вообще, по поводу интервью, абсолютно не профессиональная работа журналистки издания, т.е., ни кто перед интервью не готовиться, в суть происходящего не вникает, поэтому и появляться такие материалы "ни о чем", хоть бы поинтересовались, поднятие денежного содержания а не зарплаты, так вот, поднятие какой составляющей Д.С., планируется в январе - феврале 2022 года на 10 %.
показать весь комментарий
12.01.2022 13:44 Ответить
Певно в Казахстані мєнтам тоже недоплачували?! А недооплачувані поліцаї переходять не на правильну сторону....
показать весь комментарий
12.01.2022 13:45 Ответить
обязательно киберполиции ковидные заплотите - там ведь не только ковид, но и вирус пострашнее можно подхватить.
показать весь комментарий
12.01.2022 14:55 Ответить
"В мене зарплата сто двадцять тисяч.Премій я не отримую"... - обіжено сказав начальник поліціі...
показать весь комментарий
12.01.2022 17:16 Ответить
При всем уважении к персоне нач.полиции. 1000 грв. Не решит проблему. Деньги есть. На дороги .которые стоят в 10 раз дороже. На Динамо .где у спортсменов зарплата 30к в баксах ИТ.д. хочется сказать молодежи кто решает стать полицаем- ребята не идите в Ад. Уезжайте за бугор. Не будет в Украине справедливости.никогда. 11400 зарплата . Снять квартиру минимум 3000. Заняты на службе 12 и более час.в сутки. Разрешить подработку звучит как издевательство.
показать весь комментарий
12.01.2022 20:42 Ответить
Ну да, тоже посмеялся по поводу подработки. Так и вижу, как следак, или опер, отработав часов до 20 идет подрабатывает еще несколько часов, потом быстро-быстро спит и на 09 снова на службу.
показать весь комментарий
12.01.2022 21:50 Ответить
А як же улюблений принцип оплати праці в МВС - з миру по ниткі голому нічого.
показать весь комментарий
13.01.2022 15:47 Ответить
а скільки часу це рило буде господарювати воно до сьогодні за княжичі не відповіло
показать весь комментарий
12.01.2022 22:12 Ответить
Любая бабка, что торгует семенами может раскрыть больше чем нациполицмя, к сожалению это факт
показать весь комментарий
13.01.2022 08:15 Ответить
Сергей Арт - графоман - пишет всякую ахинею, чтобы просто писать, к сожалению это факт.
показать весь комментарий
13.01.2022 08:38 Ответить
И я о том, что полиция фактически ничего не делает, дыра в бюджете, при этом они ещё умудряются нарушать конституционные права граждан, что зафиксированно для судов
показать весь комментарий
13.01.2022 08:54 Ответить
Да и Бугаю привет передай, таких от полицейских которые опозорили полицию и ДБР нужно в пример нужно ставить. Спасибо полиция Украины за то что вы преследует граждан с целью заставить их давать взятки своим родственникам!
показать весь комментарий
13.01.2022 13:27 Ответить
Заслуги полиции - уничтоженная экономика и тупорылые чиновники
показать весь комментарий
13.01.2022 08:16 Ответить
Я не против того, чтобы полицейским платили хорошую зарплату, только честным. А не таким продажним, как в Днепре следователи К. Стриха, Е. Захаренко. Которые совершают тяжкие должностные преступления. Что подтверждено в МВД, местной прокуратурой и судом. Начальник полиции И. Клименко об этом достоверно знает. Только почему-то их укрывает! И о каких зарплатах полиции после этого, он тогда говорит?
показать весь комментарий
13.01.2022 17:43 Ответить
Есть решение, дать право гражданами а обязательно порядку линчнвать полицию, для этого оборудовать специальные места, чтобы было всё законно
показать весь комментарий
13.01.2022 21:46 Ответить
Разгонять это кодло бездельников нужно, а не повышать им зп!
показать весь комментарий
13.01.2022 22:30 Ответить
Клименко, а ти купуєш папір а4 для кабміну, чи ще якомусь там органу над вами? Бо бл. якась проблема в цих клятих органах держвлади - то паперу нема, то тонера. Може Україния краще буде без вас, долб.дятлів?
показать весь комментарий
14.01.2022 00:52 Ответить
Hax они Украине нужны!
показать весь комментарий
14.01.2022 12:53 Ответить
А шо Клименко может сказать по поводу того, что начальник патрульной полиции Одессы Д.Хмарук рассекает по городу на машине с левыми номерами и без техпаспорта !?
Или его прикроет, как всегда, его кум Фацевич - зам начальника полиции Украины !?
https://bessarabiainform.com/2022/01/chem-zakonchilas-ezda-nachalnika-patrulnoj-politsii-odesskoj-oblasti-na-levyh-nomerah-i-bez-dokumentov/
показать весь комментарий
14.01.2022 15:08 Ответить
Нехай їх годують ті, чиї інтереси вони відстоюють. А нам- що вони є, що їх немає. Останнє навіть краще.
показать весь комментарий
14.01.2022 22:09 Ответить
главное шо мусорье поганое, с места поножовщины и драки с реанимационным финалом, всегда уезжает и получает за это ЗП.
показать весь комментарий
16.01.2022 10:20 Ответить
ВЫМОГАТЕЛИ !?) ВЫ ГДЕ В 2014 БЫЛИ !?
показать весь комментарий
16.01.2022 21:44 Ответить
Разгонять нужно эту так называемую полицию и набирать новых курсантов, без опыта "работы"!
Аваков ее испаскудил до невозможности. Хотя и до Авакова она была вся гнилая.
показать весь комментарий
17.01.2022 15:33 Ответить