9107 посетителей онлайн

"Ми готові не виконати наказ про відступ. Спочатку перемога, а тоді мир"

Автор: 

Йому дружина сказала: "Ідеш воювати? Про сім’ю можеш забути". Він вибрав війну. Тому що на фронті гинули українські бійці, а він не міг сидіти вдома і просто спостерігати, як захоплюють його країну. Історія бійця 56-ї бригади ЗСУ Дениса Погребного.

"МЕНІ ПРИСНИВСЯ СОН, ЩО Я ЗНОВУ ІДУ В АРМІЮ. І НЕ ПРОСТО СЛУЖИТИ, А ВОЮВАТИ З РОСІЄЮ"

Я народився у Києві, навчався в 127 школі. Виростав на американських фільмах, де поліцейські захищали людей. Тому змалку любив тримати в руках зброю, хотів, щоб усе було по справедливості.

Коли прийшов час іти в армію, не лякався її, а пішов служити. Адже дідо і тато були прикордонниками, і я теж захотів піти їхніми стопами. Мій батько розказував дуже цікаві речі про ті часи, коли йому доводилося стояти на білоруському кордоні. Ще був Радянський Союз, прикордонні війська належали до роду КГБ.

Потрапивши в нашу армію, я побачив, як все розвалюється. Службу довелося нести в Одеській області, порт Южний. Ми стояли біля пароплавів, кораблів, перевіряли документи. Нас іноземці запитували, чому ми без зброї? Мовляв, в інших країнах всі при повному екіпіруванні. Я не знав, що відповісти. Тим більше - ставлення тодішніх офіцерів до служби і солдатів, було геть ніяке. Вони не вважали, що на Україну хтось може напасти. Один з них мені сказав: "Ми живемо в банановій республіці. Хто на нас нападе"?

Ми готові не виконати наказ про відступ. Спочатку перемога, а тоді мир 01

- Як так розумію, що тобі доводилося стикатися з корупцією на кордоні?

- Звичайно. Хабарі прикордонникам, митникам давали систематично. Капітан того чи іншого судна заходив із старшим офіцером прикордонної чи митної служби в окремі кімнати і там велися перемовини. Ми розуміли, що відбувається. Нам, простим прикордонникам, давали каву, сигарети. Щоб рота не відкривали.

Це не в’язалося з моїм юнацьким максималізмом. Адже я ріс із почуттям справедливості. Забігаючи наперед, скажу, що мама мене не розуміла всі ці роки, які я перебував на війні. Лишень недавно, вона сказала: " Я розумію, що в тобі жили почуття воїна. Ти мав піти на війну, щоб боротися. Інакше, ти б був сам не свій".

В часи, коли я служив строкову службу – війни не було. Але протест уже назрівав. Надто багато неправди було. Я пригадую, як розпочинався мій перший день у порту. До нас підійшов старшина – старший прапорщик Войченко і сказав. Один боєць іде працювати на город, інший в підсобне господарство, третій туди, четвертий сюди…

Більшість солдатів, а було їх близько сотні, займалися всім, тільки не військовою службою. Мені пощастило бути в числі двадцяти бійців, котрі ходили в порт, а не копирсалися з лопатою. Проте на службі я бачив таку корупцію, що все мені здавалося немилим.

Пригадую, що був солдат, який зробив зауваження офіцерам. Мовляв, ви дозволяєте собі дуже багато. Його за це покарали, а ми всі стояли і слова навіть не промовили. Мені було 18 років, і я бунтував тільки в душі.

- Це якось відбилося на тобі в подальшому?

- Служба залишила неприємний осад в мені. Проте, коли повернувся додому, мені приснився сон, що я знову іду в армію. І не просто служити, а воювати з Росією. Цей сон приходив до мене періодично впродовж всіх років. Поки я не почав воювати у 2016 році. Хтось може не повірити у таке, проте все відбувалося зі мною насправді.

- Одним із етапів пробудження нашої країни була Помаранчева революція. Де ти зустрів її?

- На той момент, я працював у Криму, в одній міжнародній торговій компанії. Мені запропонували бути директором одного із їхніх представництв у Сімферополі. Проте ці події не могли не зачепити мене. Я бачив, що в Києві стояли люди за європейську Україну. Тоді як у Криму все було за московію.

Пригадую, що я приїхав з Києва і в мене на сумці була помаранчева стрічка. "Ти що з глузду з’їхав? Викинь її". – говорили мені. "Ні, ні! Це мої погляди і вони нікого не стосуються", - говорив я кримчанам. Вони відчували непохитність моїх думок, силу поглядів і нічого не могли сказати. Це їх бентежило..

Хоча здебільшого це були недалекі за поглядами люди. Коли мешканці Криму чули мій київський акцент, то казали: "Що тебе, Ющ (Ющенко) прислав сюди"? Більшість жителів півострова – зомбовані "совєтами" і московитами".

Одного разу, я найняв собі таксиста, щоб він возив мене по місту. В мене було заплановано кілька робочих зустрічей. В кінці поїздки цей чоловік зрозумів, хто я, і каже. "Нічево у вас бл..ть, нє получітся. Сєвастополь бил всегда закритим городом. Потому, хєр вам, кієвлянам, а нє наш город". Я йому кажу: "Дружище, я тобі плачу величезні гроші, даю роботу. А ти мені про хєр тут розказуєш"? Тобто їм плювати на благополуччя. Можна в лайні, аби з московією.

Ми готові не виконати наказ про відступ. Спочатку перемога, а тоді мир 02

"ОДНОГО РАЗУ НАВІТЬ ДОВЕЛОСЯ СИДІТИ ЗА СТОЛОМ ІЗ ТЕПЕРІШНІМ ТАК ЗВАНИМ КЕРІВНИКОМ ПІВОСТРОВА – АКСЬОНОВИМ…"

- Ти продовжив перебування в Криму? Чи довелося виїжджати на материкову Україну.

- В мене все складалося дуже успішно. Філіал компанії розвивався, ми торгували електричними приладами, сантехнікою. Після кількох років праці на "дядю", я зрозумів, що маю розвиватися далі. В 2008 році, з партнером  заснував свій бізнес. В нас все ішло вперед, семимильними кроками. Казка закінчилася з приходом Януковича до влади.

Продажі упали, бізнес не приносив прибуток. Різко стало погано жити. Люди Януковича захоплювали місцевий ринок. До мене зверталися представники організацій, фірм, яким я постачав товари, і відкрито говорили: " До нас приходять невідомі люди. І кажуть: "Ага, якщо ви будуєтеся, значить маєте кошти. Тому давайте нам окремий процент". Тобто повернулися бандитські 90-ті.

На півострові творився повний хаос. Наприклад під Євпаторією був ковбасний завод. Туди прийшли хлопці в костюмах і запропонували власнику 25 відсотків від вартості підприємства. На той час воно було одне з найреспектабельних у своїй сфері. Йому пояснили, якщо він не приймає їхні умови, завтра – не отримує нічого.

- В Криму у тебе був підйом і падіння.. Проте після такого розгулу бандитизму ти вирішив повернутися в столицю..

- Мені важко було покидати півострів. Адже там народилася моя улюблена доця. Проте вибору не було. З Кримом у мене зв’язані дуже хороші спогади. Одного разу навіть довелося сидіти за столом із теперішнім так званим керівником півострова – Аксьоновим..

- Ти досяг такого успіху, що спілкувався з людьми його категорії?

- Там все набагато простіше. Тоді на екрани вийшов фільм "Гості з майбутнього 2". Одну з ролей зіграла моя сестра Олена.

В материковій Україні цей фільм заборонили, тому організатори приїхали в Крим, щоб там провести нелегальний показ. Оскільки вважали, що півострів – це Росія. Сестра запросила мою сім’ю, друзів на показ. Я не знав тематики фільму, тому згодився. Перегляд був приватним, режисери орендували кінотеатр. Організував все дійство, включаючи оплату, – блок Аксьонова "Русское единство". Вони туди запросили багато студентів кримських, російських політологів. Після показу всі ці виродки почали обговорення фільму і я зрозумів, куди попав. Але діватися було нікуди.

Потім до мене підійшла сестра і сказала, що знімальну групу запрошують у ресторан. Запропонувала поїхати з ними. Я чомусь погодився, було цікаво. Ми попали в один із найдорожчих ресторанів Сімферополя – "Прага". Коли ми присіли за стіл, сестра ліворуч від мене, дружина праворуч. В зал зайшли знімальні групи російських телеканалів, Аксьонов і його банда.

Сам Аксьонов присів напроти нас. Ми спілкувалися і я зрозумів, що це за людина. Тим більше його оточували хлопці, які своїм видом говорили: "Ми виконавці з 90-их років".

Через кілька місяців, ми покинули Крим. Я продав частку бізнесу своєму партнеру і повернувся в столицю. Там ловити було нічого. Ще раз повторюю: "Бізнес віджимався людьми Януковича, росіянами, щоб не вкладати у нього. А просто мати вплив на місцевих людей". Чим вони і скористалися у 2013 року.

- Через рік, як ти повернувся з Криму, в Києві відбулася Революція Гідності. З якими емоціями зустрічав її?

- Події на Майдані лягли на мою душу теплим бальзамом. Не тільки тому, що Янукович забрав від мене бізнес. Я чекав цих подій.

Паралельно я телефонував у Крим і запитував, що у них там робиться. Власниця однієї фірми, з якою я працював колись, плачучи відповідала, що її робітники геть з котушок зірвалися. Вони говорили: " Так тебе сука и надо. Сейчас прийдет русская власть, раскулачит тебя и отдаст все нам".

Більшість населення Криму вважала, що прийде Росія, забере все у багатих і віддасть бідним. Вони чекали революції, а їх вчергове нагнули.

Я телефонував своєму колишньому партнеру. Він підтримував спочатку Майдан, а через кілька тижнів у розмові зі мною, Віталій сказав. "У Путіна є свій план. А что такое Украина"? Я по сьогодні пам’ятаю ці слова.

Сам Майдан був для мене душевною розрадою. Пригадую той день, коли вбили Сергія Нігояна. В мого брата був  день народження. Він мене запросив, проте я не прийшов у гості. Адже був на вулиці Грушевського, де тривали бої. Мама плакала, брат сердився, проте, я змушений був боротися. Добре, що мене підтримувала донька.

"ТЕПЕРІШНІЙ КОМБАТ ГОНЧАРОВ СКАЗАВ ТАКІ СЛОВА: "ХЛОПЦІ, ГОЛОВНЕ НЕ ПАНІКУВАТИ. ХТО ПАНІКУЄ, ТОЙ ГИНЕ"

- Після Майдану розпочалися бойові дії в східних регіонах нашої країни. Не було бажання іти воювати?

- Чесно скажу, зразу не вийшло поїхати на Схід. Так складалися сімейні обставини. Мені дружина говорила: "Ти підеш, але ми не будемо разом". Я спочатку намагався зберегти сім’ю..

Мені не приходили повістки, і я двічі сам приходив у військкомат. Правда, перед тим добряче хильнувши алкоголю. Перший раз все відбулося перед Іловайською трагедією. Після неї - я знову прийшов до військкомату. Мені говорили: "Іди гуляй, потрібно буде - покличемо".

Зі мною тоді прийшла дочка. Вона в мене патріотка, вихована в правильному дусі. Дівчинка знала, що в Україні війна і на нас напав Путін. Коли вже розмовляв з працівниками військкомату, вона взяла мене за руку і сказала: "Тату, тату, пішли додому. Я не хочу, щоб ти йшов на війну". Проте в кінці 2015 року я зробив свій вибір і поїхав на фронт.

Ми готові не виконати наказ про відступ. Спочатку перемога, а тоді мир 03

Мене направили у 56-у бригаду ЗСУ. Я приїхав у Маріуполь. Зрозумівши, що мені в самій бригаді нічого робити, перевівся в 23-й батальйон. Там тоді командував полковник Герасименко, Дім Дімич. Це видатний воїн, офіцер і просто хороша людина.

Я прийшов і напряму звернувся до нього. Полковник каже: "Присідай боєць. Що хочеш"? Я йому: "Хочу у вас служити, бригада - то не моє. І взагалі - хочу воювати.."! Він вислухав, тут же набрав мого командира і сказав: "До мене прийшов твій боєць. Порішаємо"? Так я став частиною 23 батальйону.

- Розповіді бійців підтвердилися? Це був справді бойовий батальйон?

- Так. Частину батальйону кинули під Верхньоторецьке. Інші бійці попали в Авдіївку. Я був у другій партії, і страшено радів цьому. Адже в цій частині фронту точилися запеклі бої. Дім Дімич нас вишикував, підбадьорив. Теперішній комбат, Гончаров, теж звернувся до нас і сказав такі слова: "Хлопці, головне - не панікувати. Хто панікує, той гине".

Ми змінили 10 горно-піхотну бригаду ЗСУ. Коли вони виходили, то сказали нам: "Пацани, вам головне протриматися ввечері з 22.00 до 24.00. Далі все буде простіше..".

Мене поставили на позицію, розташовану за метрів 200 від окупантів. Деякі хлопці ще ближче перебували до них. Тоді війна точилася цілодобово. Працювали важкі кулемети, БМП, гранатомети. Все летіло в обидва боки. Моментами я думав, що нам прийде кінець. Слава Богу, на флангах стояли бійці, які воювали з 2014 року. Вони чітко коригували вогонь, відбивали атаки російських терористів. Це був мій перший бій, і я в ньому дуже багато навчився.

Наступного дня я знову перебував на своїй позиції. Звідти мені було видно, як наші воювали з окупантами. В один момент по рації сказали: "Лікаря на "Чечню". Так називалася позиція". В нас за медицину відповідав Сашка Чернов. Як тільки прозвучав сигнал по рації, він побіг туди. Тоді хтось крикнув: "Ден, кидай усе. Біжи допомагати".

Я посувався туди і думав: "Що це за поранений? Може, там голови не має чи руки"? Слава Богу, рана в бійця була несмертельна. Коли ми хлопця несли до БМП, з його голови текла кров потоком. Дві кулі просто зачепили череп, не задівши важливих органів.

Ми прийшли на позицію стомлені. Мені телефонує один боєць і каже: "Фін, - такий у мене був позивний, - на "Чечню". Я в повному шоці пішов туди, де недавно поранили мого побратима. Слава Богу, далі ніч минала спокійно. Хоча до росіян були лічені метри. Це дало мені можливість передихнути. І наступного дня я уже спокійно вів бій..

- Не було важко натискати на курок? Дехто розказує, що перший раз страшно.

- Дещо хвилювався, проте потім - все пройшло. Я бачив ворогів, спалахи від їхніх автоматів, і просто гатив туди. Одного разу розпочався черговий бій. Терористи стріляли по наших позиціях. Ми не могли зрозуміти, звідки вони ведуть стрільбу. Біля мене був невеличкий напівзруйнований сарай. З-під нього почали стріляти трасуючими кулями в наш бік. Наші бійці мовчали, не проявляли себе.

Біля мене стояв кулемет. Мить - і машинка запрацювала. Мені вдалося влучити в них, оскільки вогонь під сараєм  зупинився. В цей момент я почув, як на російській хвилі по радіо прозвучало: "Евакуація. У нас – 200-ий і 300-ий".

Це був один з найяскравіших моментів. Які потім, на жаль, затьмарювалися втратами наших побратимів. Це – війна, і без загиблих ніяк.

А через місяць ми покинули Авдіївку.

З тих пір минуло чимало часу. Два крайніх роки, ми стоїмо під Донецьком, в селищі Піски. Зараз зовсім інші бої, вони відрізняються від боїв у 2014, 2015, навіть 2016 роках. Проте тут теж гинуть наші воїни і нам потрібно закінчити війну перемогою. Щоб не даремною була загибель наших хлопців.

"ЦЕ НАША ЗЕМЛЯ. ЦЕ РОСІЯНИ ПРИЙШЛИ НА НАШУ ЗЕМЛЮ, А НЕ НАВПАКИ. ТОМУ СПОЧАТКУ ПЕРЕМОГА, А ТОДІ МИР"

- Ти на фронті уже чимало часу, тут твої друзі, побратими. Проте вдома тебе чекає твоя дочка. Як вона тепер ставиться до того, що ти воюєш?

- Гордиться своїм татом. Знає, що на "Слава Україні", треба відповідати "Героям Слава". В мене на плечі вибитий Тризуб. Вона пообіцяла собі такий же зробити. Я привіз прапор нашого батальйону, де хлопці розписалася. Дочка забрала його в школу, і вони дуже гордяться ним. В школі, де навчається моя дитина, ранок розпочинається з Гімну. Діти ростуть патріотами.

Я хочу подякувати за це вчителям і всім тим, хто бере участь в її вихованні. Я воюю на фронті за Україну. І є люди, котрі вкладають зерно любові до нашої країни дітям. Особисто хочу подякувати першій вчительці моєї дитини – це Любов Вікентіївна. Коли я йшов на фронт, три роки тому, ця вчителька підтримувала бійців, мене особисто.

Ми готові не виконати наказ про відступ. Спочатку перемога, а тоді мир 04

- Ти говориш, що війну ми маємо закінчити перемогою. Твій погляд на події, які зараз відбуваються?

- Негативний. Керівництво держави має розуміти, що хлопці стояли не за те, щоб віддати території окупантам. Я проти цього, мої побратими проти цього. І ми готові не виконати наказ про відступ.

Хай влада згадає, що робилося на Майдані цього року під час святкування Дня Незалежності. Десятки тисяч бійців, які воювали і бачили смерть. Якщо буде відданий хоч крок нашої землі, тим, хто віддає такі накази, буде непереливки.

Це наша земля. Це росіяни прийшли на нашу землю, а не навпаки. І знайте, вони бояться, коли до них проявляють силу. Саме в цьому наш успіх, в силі, а не відведенні військ. Тому спочатку перемога, а тоді мир.

Михайло Ухман, "Цензор.НЕТ"

Топ комментарии
+31
Завдяки таким людям існує Україна, а зелена наволоч її хоче знищити.
показать весь комментарий
22.10.2019 14:22 Ответить
+26
щасти тобі, Герою!
нехай Божа Мати береже Україну і її захисників
показать весь комментарий
22.10.2019 14:49 Ответить
+25
Дякую тобі Воїне за Україну!
показать весь комментарий
22.10.2019 14:35 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Мужик конечно бравый и храбрый спору нет, но как можно поставить войну, кровь. убийства ненависть и страдания выше своей семьи если ета семья ставит тебя перед таким выбором, лично Я не понимаю.
показать весь комментарий
22.10.2019 14:13 Ответить
А я понимаю, и считаю шо призывать должны всех по очереди, шоб он мог на ротацию ездить или уйти в запас.
показать весь комментарий
22.10.2019 14:26 Ответить
Легко об етом судить живя в теплой и солнечной Италии. Буэно Джорно кампаде!!!!!
показать весь комментарий
22.10.2019 16:45 Ответить
А я в Италии с марта этого года, шо мешало и мешает воекому призвать меня военнообязанного и в запасе за 6 хвыль мобилизации?Дело с номером телефона, жил по прописке ни от кого не бегал.
показать весь комментарий
22.10.2019 20:13 Ответить
Засунуть голову в песок и ждать пока война придет в твой дом и к твоей семье или встретить врага подальше от твоего дома? Какой здесь выбор? Единственное если не хочешь воевать то можно продать свой дом, забрать свою семью и родственников и выехать в Польшу или еще дальше. Если бы все деды наши делали, мы бы жили сейчас на краю света?
показать весь комментарий
22.10.2019 15:00 Ответить
Алекс добрый вечер. Спасибо за Ваш коментарий. Все что вы пишите ето красиво,литературно и патриотично. А теперь вернемся к конкретным жизненным реалиям. У меня только один вопрос. Вы сейчас на Донбассе на передовой с окопа пишите???? Войну легко поддерживать когда сидишь дома на диване за тысячу киллометров от поля боя, Я ведь прав?????
показать весь комментарий
22.10.2019 16:38 Ответить
Нет не прав. Если тебе об этом человек с окопа скажет так же куда ты себе против него свои доводы дешёвые засунешь?Беги здавайся, руськимир.
показать весь комментарий
22.10.2019 20:17 Ответить
Кто то рождается большим кто то маленьким кто то воином кто то мастером это от роста и стати не зависит.Люди высякие нужны люди всякие важны.
показать весь комментарий
22.10.2019 15:30 Ответить
Постановка вопроса ошибочна. Не "можно", а "нужно"! Ну нет здесь вариантов... В Израиле например, воюют все без исключения. И у всех семьи.
показать весь комментарий
22.10.2019 15:42 Ответить
Жінки звільняються від служби після народження дитини, а чоловіки мають відсрочки теж після народження дитини, а так служать навіть діти міністрів, фотомоделі та кіноактори.
показать весь комментарий
23.10.2019 10:27 Ответить
Він, просто- мужик і мужик правильний, і ви неправі він сім'ю поставив вище за все, тому й пішов її захищати від орків, і всіх нас докупи теж. А те що, дружина не зрозуміла, буває. Дружина про себе думала і про сім'ю, але з іншого боку.
показать весь комментарий
22.10.2019 15:54 Ответить
Нахер такая жена?
показать весь комментарий
22.10.2019 16:02 Ответить
а ребенка тоже нахер?? Если отец с войны калекой вернется без рук,без ног, как быстро чувство гордости и героизма улетучится в бесконечных больничных корридорах.
показать весь комментарий
22.10.2019 16:43 Ответить
Мне нравится, что вы говорите от себя лично, подчеркиваете это.
показать весь комментарий
22.10.2019 16:55 Ответить
У нас демократическая европейская страна. Каждый имеет право на свое мнение. А кто прав или виноват, одному Богу известно.
показать весь комментарий
22.10.2019 17:00 Ответить
а якщо прийде ворог в твоє місто/село, спалить хату, перестріляє з градів та буків родичів, можливо навіть і родину, заради якої він НЕ пішов би воювати, то він би не втратив ту родину??? Все у житті відносно. Всі, хто пішов добровольцями, першими - йшли попершре саме для того, щоб НЕ втратити свою родину і дітей. Просто не всі так далеко можуть бачити, і не всі хотіли тікати бозна куди з свого дому.
показать весь комментарий
22.10.2019 23:16 Ответить
Завдяки таким людям існує Україна, а зелена наволоч її хоче знищити.
показать весь комментарий
22.10.2019 14:22 Ответить
АГА ЦЕЖ ЗЕЛЕНСЬКИЙ ВИВІВ ВСІ ДОБРОБАТИ!!!!!!!!
показать весь комментарий
22.10.2019 15:59 Ответить
всі добробати не "вивели", як тобі цього б хотілось, а всі вони тепер воюють у складі ЗСУ, звісно, всі, хто дійсно пішов захищати країну, а не мародерити.
показать весь комментарий
22.10.2019 23:18 Ответить
Мій батольйон.
показать весь комментарий
22.10.2019 14:32 Ответить
Дякую тобі Воїне за Україну!
показать весь комментарий
22.10.2019 14:35 Ответить
матерый человечище. желаю тебе увидеть смерть всех твоих супостатов, и хорошо погулять на свадьбе твоих правнуков.
показать весь комментарий
22.10.2019 14:36 Ответить
щасти тобі, Герою!
нехай Божа Мати береже Україну і її захисників
показать весь комментарий
22.10.2019 14:49 Ответить
Героям Слава !
показать весь комментарий
22.10.2019 15:14 Ответить
Хочу Вам поведать О том, о чём разговаривают наши близкие родственники и их побратимы которые воевали на востоке Украины, раньше они удалялись и тайно О чём то говорили и спорили. А со временем стали открыто разговаривать и между собой спорить, КАК говорится, что у трезвого в голове то у выпившего на языку. Оказывается на востоке Украины воевали и воюют четыре категории : ОНИ в большей части все патриоты Украины - первая категория которые в виду сложившихся обстоятельств у себя дома у которых нет возможности устроится на работу, и они согласны воевать ЗА свою Украины И не против, что бы ещё заработать - ДА рискуя своими жизнями. Вторая категория как про них говорят - руки растут с одного места, А стрелять у них не плохо получается, да ещё за это получают деньги. Третья категория людей которым нравится воевать... НУ и четвёртая категория которые выполнили свой долг или получили ранения, инвалидность и ушли на гражданку заниматься каждый своим делом. Посмотрите пройдёт какое то время и они об этом будут говорить открыто.
показать весь комментарий
22.10.2019 16:02 Ответить
Ваша фантазія просто дивує!!! Насправді, існує статистика, як поводиться натовп під час небезпеки - 60% нічого не робить і чекає, що їх "хтось прийде і врятує", 12-15% - кидають все і тікають, 16-18% - приходять на допомогу постраждалим і тільки 7-10% здатні протистояти реальній небезпеці! І поведінка цих людей аж ніяк не залежить від того, звідкіля в них ростуть руки!
показать весь комментарий
22.10.2019 19:38 Ответить
Особенно "заработали" по вашим словам те, кто ушел на Восток прямо с Майдана?
Второй вопрос про совесть ( вашу) не задаю.. незачем
Третий вопрос : сколько близких родственников ( ваших) там было?
показать весь комментарий
23.10.2019 00:21 Ответить
Жизнь удивительная и непредсказуемая - мог ли подумать Денис, работая в международной торговой компании в Крыму, что через несколько лет будет участвовать в Майдане, в боях на Грушевского, потом в Авдеевке пулеметным огнем убивать наших российских "братьев"-врагов
показать весь комментарий
22.10.2019 16:54 Ответить
Ура! Перемога! Тільки перемога!
Вже 5 років суцільних перемог! Чі не так пане Ухман?
Я так розумію, що виходячи з тексту ми розраховуємо на перемогу в позиційній війні?
Я звичайно не такий великий стратег як бутусов чі муженко, але бачу всі ознаки саме позиційної війни. Шанси на перемогу в якій - нуль. Ознаки дуже прості: щільність військ висока, інженерні комунікації вже досить розвинені за чотири останні роки, оборона глибокоешелонована. Локальні сутички, обстріли і звісно однозначна перемога в цьому питанні. Тепер давайте подивимось на те, які цілі позиційної війни? Ціль одна: виточити сили супротивника. Давайте подивимось на ресурси і відповімо собі на одне питання. З ким ми воюємо? З кацапією? Якщо так давайте подивимось на ресурси поверхнево і зробимо порівняння. Воно не в наш бік. Так можливо відкрити рота і заволати про нашу землю. Так можна. Але на вагах те не позначиться. Якщо ми воюємо з сепарами, то розраховувати на перемогу можемо. Ресурси наші більші. Але як заставити кацапів відмовитись від підтримки сєпарів? Кацапи підкидують їм ресурси достатні для того щоб тріпати нерви нам. Піхотне м`ясо з місцевих на відсотків 80. При такому розкладі є шанси перемогти? Знову можна патріотично покричати як в статті ухмана. Але при цьому розкладі шансів перемогти немає.
Як немає шансів досягти кратної переваги для прориву оборони і як немає переваги в зброї.
Тому волання про перемогу в ціх умовах - чистий ура-патріотизм і не більше того. Ця війна - війна на виснаження. Ми можемо перемогти в такій війні зараз?
показать весь комментарий
22.10.2019 17:10 Ответить
Похоже по стилю на заказ. Нельзя ли по подробнее, как перемагать будем? Люди, вооружение, финансы... Шо? Не слышу!
показать весь комментарий
22.10.2019 19:00 Ответить
В военкомат иди, будет подробнее,или ты типа в ресторане заказ делаешь?
показать весь комментарий
22.10.2019 20:34 Ответить
У тебя бритишь флажок, про столетнюю войну с французами помнишь? И ниче пережили, победили и живете дальше, так и тут
показать весь комментарий
22.10.2019 20:33 Ответить
Про столетнюю войну не помню, я тогда ещё маленький был. Но столетняя война была войной равных по силе государств. И столетняя она условно, но англичане таки просрали Фландрию и ни как не победили. Победила Франция, ценой половины населения страны, выкошенного войной и эпидемиями. Тут так не будет. Если не получится на имеющейся переговорной площадке добиться успеха по оккупированной территории в течении года - можно смело о ней забыть. Выстроить стену из бетона и пусть варятся в кацапском говне.
Но попытку вернуть территорию не военным сценарием сделать следует. Военным это не получится увы.
показать весь комментарий
23.10.2019 10:58 Ответить
Равных от природы не бывает
показать весь комментарий
23.10.2019 13:57 Ответить
Интересно читать про отношения крымчан к приходу россиян.
показать весь комментарий
22.10.2019 17:23 Ответить
різне у різних людей
показать весь комментарий
23.10.2019 10:31 Ответить
Перебор...Від великого до смішного один икрок і автори цього сюжету цей крок зробили...Зрештою...мама його "не розуміє",жінка його вигнала,а ви хочете щоб його зрозуміли всі інші?..Ні,перебор...
показать весь комментарий
22.10.2019 17:23 Ответить
Хто, всі інші??? Це персональний вибір....
показать весь комментарий
22.10.2019 19:42 Ответить
Зацепило. Вывались тут целое кодло, критиков Дениса. Вам бы суки на колени стать и попросить прощения у него, что вынужден семью оставить и закрыть своим телом и свой дом и вас падлюк. В Крыму не захотели воевать. Теперь живут так https://videos.cnscdn.com/video/3/221019_che.mp4
Вы критики сраные, тоже так хотите жить, или тогда языки в жопы засунули бы? Мрази. Да судя по вашему дружно налетевшему кодлу -вы кацапское сранье за монеты пытающиеся обгадить и унизить украинцев.
Долгих лет тебе Денис, долголетия и здоровья козацкого, внуков правнуков понянчить и надежной тебе гавани, которую домом зовут.
показать весь комментарий
22.10.2019 20:11 Ответить
Щиро дякую Вам за цей допис. На превеликий жаль, дуже мало тут Українців. Здебільшого погань всіляка. Якраз такі як Ви та Герой цього оповідання і є тією тонкою ниточкою, що тримає Україну під знищення. Дуже рідко тут відписуюсь, бо легко в бан потрапити через про Українські погляди, але Ваш допис мене "зачепив". Ще раз дякую Вам. На все добре Вам та Герою, з його прекрасною донькою.
показать весь комментарий
24.10.2019 06:16 Ответить
Низький уклін Тобі, Денис!! Живи довго та щасливо !
показать весь комментарий
22.10.2019 23:20 Ответить
стоять на позициях ещё 20 лет - офигенная перемога.
показать весь комментарий
22.10.2019 23:30 Ответить
Ізраїльтяни вже восьмий десяток років стоять на позиціях і не булькають носом.
показать весь комментарий
23.10.2019 10:33 Ответить
у Израиля за границей враги, чужая территория и нет своих граждан. У нас всё наоборот. Так, что нехай "патриоты" или идут атаку, или не булькают носом. Стоять дальше на позициях - это и есть капитуляция.
показать весь комментарий
23.10.2019 14:35 Ответить
Слава Герою України!!! Бережи Господь вас!!!
показать весь комментарий
22.10.2019 23:47 Ответить
Здоров*я Вам ! І повернутися додому з Перемогою !
Дякую за захист України.
показать весь комментарий
23.10.2019 03:04 Ответить
СУ-ГС!
показать весь комментарий
23.10.2019 09:15 Ответить
Птн пнх
показать весь комментарий
23.10.2019 11:01 Ответить
Мой комментарий Бутусов удалил, НУ понятно когда пишут правду, что происходит на востоке Украины то это многим не нравится, НУ не чего скоро участники АТО сами открыто расскажут журналистам правду. А теперь О статье про Дениса, не кто не говорит, что он плохой человек так как мы про него нечего не знаем, А то, что он на передовой уже много лет, ТО это для него только уважение. А ВОТ такие громкие слова мы не выполним команды, ВЫЗЫВАЮТ до него подозрения, так как он переходит в ряд провокаторов, ТЫ военно служащий и обязан выполнять приказы командиров, А если эти приказы окажутся противозаконными то тогда виновные понесут ответственность. И уберите фотографию где Денис на фоне разрушенных домов с улыбкой до ушей, другое дело если бы сзади него был подбитый танк или другая сепарская техника, если раша это увидит сразу станет показывать фото с Украинским бойцом на всю россию, ВЫ МЕНЯ ВСЕ ПОНИМАЕТЕ.
показать весь комментарий
23.10.2019 09:58 Ответить
зрозуміти Вас можуть ті, хто ТАМ був. Я - був. Тому фото на фоні роздовбаних хат теж маю, але ці на моїх очах хати знищували саме ********** війська, які запросто обстрілюють житлові квартали.
Так було у Мар'інці у 15-му, так було в Авдіївці у 16-му, так зараз є у Павлополі та Широкіному.
Тому Воїну - уклін, і ніяких фото видаляти не треба.
Так саме, як не можна виконувати злочинні накази.
Нехій з нашої землі відводять війска агресора, ми нікуди не підемо.
Слава Україні!
показать весь комментарий
23.10.2019 12:01 Ответить
а как он понял что они злочынни? По интуиции?)))) На войне ему приказ дают - отступать! Сдать город. А он - это злочинный приказ я не подчиняюсь и попадают такие горе-вояки в плен в котлы...
показать весь комментарий
23.10.2019 21:31 Ответить
приїдь на війну - пояснимо.
показать весь комментарий
23.10.2019 21:37 Ответить
трохи лячно, да?
зрозуміло))
показать весь комментарий
24.10.2019 09:17 Ответить
Ви праві.Військовослужбовці армії рф не винні в тому,що їх посилають на Донбас вбивати українців,вони лише виконують злочинні накази своїх командирів ! Які (можливо) будуть засуджені .Чи не будуть.
показать весь комментарий
23.10.2019 15:43 Ответить
не винні ?
показать весь комментарий
23.10.2019 18:41 Ответить
Пані Ольга каже-ні.
показать весь комментарий
23.10.2019 23:59 Ответить
Ну вот и потом вот такой "герой" приезжает на гражданку и считает что все ему должны и что он всегда априори прав. Если он не выполняет приказы главнокомандующего то ему не место в армии.
показать весь комментарий
23.10.2019 21:30 Ответить
Такой радостный на фоне руин... капец...
показать весь комментарий
24.10.2019 13:25 Ответить