8599 посетителей онлайн

Танковый позор России в Алабино - уроки для Украины

Автор: 

Разбор видео показательных стрельб новейших танков с лучшими танковыми экипажами ВС РФ 24 августа 2020 г.

Это видео стрельб в Алабино первым распространил и прокомментировал авторитетный украинский эксперт andrei-bt ,

А главред российского журнала "Арсенал Отечества" Виктор Мураховский, полковник-танкист в отставке, написал о стрельбах так:

"Хотелось бы это развидеть, но увы. Лучшие танки, лучшие экипажи на публичном показе боевых возможностей российского оружия и такой писец.

Танки Т-90А 27-й мотострелковой бригады (с 23:34). СУО 1А45-Т, КУВ 9К119 "Рефлекс".
1 - недолет, промах
2 - "сапогом", срыв наведения
3 - цель
4 - осечка, отказ СУО? В итоге танк вообще не стрелял ни КУВ, ни снарядом.

Танки Т-80У 4-й гв. Кантемировской танковой дивизии (с 31:41). СУО 1А45, КУВ 9К119 "Рефлекс".

1 - перелет, промах (перед выстрелом отчетливо видны автоколебания ствола пушки, то есть стабилизатор не отрегулирован)
2 - перелет, промах
3 - "сапогом", срыв наведения
4 - цель

Танки Т-80УЕ1 4-й гв. тд (с 42:04). СУО 1А45-1, КУВ 9К119 "Рефлекс".
1 - перелет, промах
2 - "сапогом", срыв наведения
3 - недолет, промах
4 - цель

Танки Т-72Б3 обр. 2011 г., (как оказалось, из состава 2-й Таманской мотострелковой дивизии - ред.)(на видео 51:34). Прицелы 1А40-4, "Сосна-У", КУВ 9К119 "Рефлекс".
1 - цель
2 - цель
3 - цель
4 - цель".

Танковый позор России в Алабино - уроки для Украины 01

На полном видео стрельб видно, что Мураховский не написал еще о двух танковых взводах. Взвод на Т-72Б-1 управляемыми ракетами не стрелял.

А последними на полигон вышли новейшие российские танки Т-80БВМ из состава 4-й гв. Кантемировской танковой дивизии и также отстрелялись "Рефлексами".

1 - промах
2 - промах
3 - промах
4 - танк не стрелял по неизвестным причинам, вероятно осечка, выход из строя СУО.

Результаты стрельб:

На полигон Алабино для "динамического показа" пусков ракет "Рефлекс" было направлено 16 танков отборных российских соединений с лучшими экипажами. Задача выполнялась в простых метеоусловиях, без помех, взводы по 4 машины в каждом должны были выехать на позиции и произвести пуски танковых управляемых ракет "Рефлекс" в условиях отличной видимости на дальность в 2400-2700 метров, что для применения управляемых ракет является нормальной дистанцией боя.

В результате из 16 танков, вышедших на рубеж, цели сумели поразить всего 7 российских экипажей!

Какие выводы по армии РФ - что интересно для Украины:

1. Уровень боеспособности российской армии очень невысок. Качество техники при этом имеет второстепенное значение. Очевидно, что практики применения управляемых ракет у 27-й бригады и 4-й дивизии нет, экипажи получили дорогостоящее оружие, но не умеют его применять. Так что тем, кто рассказывает про большую российскую армию, которой Украина якобы не может сопротивляться в случае большого вторжения, - смотреть обязательно. ВС РФ остаются большим колхозом, который можно и нужно бить.

2. Единых стандартов подготовки в ВС РФ нет - в разных соединениях результаты резко отличаются. Подготовка к поражению целей первым выстрелом в российской армии совершенно неудовлетворительная. В реальном бою, при угрозе ответного огня, помехах, на пересеченной местности, при ограниченном времени, количество попаданий было бы еще меньше. Очевидно, что многие российские танкисты к действиям в стрессовых ситуациях не готовы вообще.

3. Однако проведение танковых стрельб в прямом эфире и публикация такой информации, на мой взгляд, в целом является правильным решением российского командования. Теперь реальный уровень боеспособности заметен всем, и это может стать стимулом для изменений. К сожалению, в Украине такого уровня маневров с освещением в прямом эфире результатов стрельб не проводится, а ведь это стоит делать. Когда там наши танкисты последний раз "Комбатами" стреляли? В ВСУ не определена современная доктрина ведения боевых действий, не определены современные критерии боеспособности и боеготовности. Российский опыт соревнований между различными соединениями по определенным типовым задачам, только с моделированием боевых ситуаций, заслуживает изучения, а не только насмешек.

Танковый позор России в Алабино - уроки для Украины 02

4. В современном мире давно устарел подход сравнивать армии по качеству и стоимости боевой техники. А ведь в Украине по-прежнему реформу армии большинство руководителей рассматривают только как процесс закупки новых дорогостоящих видов вооружений. А надо сравнивать также качество боевой подготовки, число снарядов и топлива, средства, которые на нее выделяют, надо сравнивать качество личного состава и средства, которые выделяются для долгосрочной занятости профессионалов в войсках, сохранения боевого опыта. Воины - это не взаимозаменяемые детали! Незаменимые - есть! Потому что сама по себе суперсовременная техника в бою ничего не стоит, с таким уровнем подготовки, как показали лучшие экипажи двух российских соединений в Алабино, их вполне могут выбить в бою давно устаревшие Т-64БВ, если они хорошо освоены, а личный состав имеет высокий уровень подготовки и мотивацию.

 Юрий Бутусов, Цензор.НЕТ

Топ комментарии
+61
Видел это видео, с коментатором, который говорит "ракета попала в цель", а на видео - мимо! "Противник поражен!", а на деле - опять мимо! Шедевральный русский мир, в который нас тянет ЗеЕрмак
показать весь комментарий
02.09.2020 20:30 Ответить
+23
Чудово. Тільки навіть якщо у нас кращі танкісти, який толк якщо сам ОП має зрадників? Ви можете мати найкращу армію, але що це дасть якщо ворог вхожий до найвищого ешелону?
показать весь комментарий
02.09.2020 20:33 Ответить
+19
Як про Зеленського, так треба обов'язково пришити Порошенка, а як про рукожопих кацапських танкістів, так і тут же про українських...
Та не будуть кацапи, у разі масштабного Російсько - Українського зашквару, дрочитись тим металлобрухтом !
Для цього у них є САУ «Піон», з ЯДЕРНИМИ, тактичної потужності, ************.
Які, Кравчук, з Кучмою, у 2000- ні, віддали Россіі, щоб: «у бєндєровцєв нє било соблазна, прімєніть их по братской странє.»
Доречі, ядерні снаряди, для ствольної артилерії, не підпадали, під дію Будапештського Меморандуму, і НЕ ПОТРЕБУВАЛИ кодів з Москви.
Тому казки, про: «А ми кацапів бандурами закидаємо !», тут зовсім нідочого.
показать весь комментарий
02.09.2020 20:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Видел это видео, с коментатором, который говорит "ракета попала в цель", а на видео - мимо! "Противник поражен!", а на деле - опять мимо! Шедевральный русский мир, в который нас тянет ЗеЕрмак
показать весь комментарий
02.09.2020 20:30 Ответить
это называется "прочитал все буквы но не смог угадать слово". Перечитай выводы Бутусова, если не доходит.
показать весь комментарий
03.09.2020 01:20 Ответить
єслі на клєткє со львом напісано "слон" - нє вєрь глазам своім!..
показать весь комментарий
03.09.2020 16:58 Ответить
Маешь рацію - слово "слон" походить від арабського "аслан" - лев!
показать весь комментарий
03.10.2020 22:20 Ответить
Як про Зеленського, так треба обов'язково пришити Порошенка, а як про рукожопих кацапських танкістів, так і тут же про українських...
Та не будуть кацапи, у разі масштабного Російсько - Українського зашквару, дрочитись тим металлобрухтом !
Для цього у них є САУ «Піон», з ЯДЕРНИМИ, тактичної потужності, ************.
Які, Кравчук, з Кучмою, у 2000- ні, віддали Россіі, щоб: «у бєндєровцєв нє било соблазна, прімєніть их по братской странє.»
Доречі, ядерні снаряди, для ствольної артилерії, не підпадали, під дію Будапештського Меморандуму, і НЕ ПОТРЕБУВАЛИ кодів з Москви.
Тому казки, про: «А ми кацапів бандурами закидаємо !», тут зовсім нідочого.
показать весь комментарий
02.09.2020 20:31 Ответить
А хто планує тут наступ на Москву? Треба спочатку своє повернути, на Донбасі вони тактичну ядерну зброю не будуть використовувати.
показать весь комментарий
02.09.2020 20:40 Ответить
Та на всіляких шоу, чути речі «експертів» типу: «Та які у них там ракети? Вони одразу гепнуться після старту !».
Ну і в руслі теми для ідіотів: «Чому Україна не оголосила війну Россіі 20.02.2014 ?»...
показать весь комментарий
02.09.2020 21:11 Ответить
"Чому не оголосила," такі питання задають зазвичай зе-бовдурі. Мені тут все зрозуміло. Але с приводу використання проти України ядерної зброї, особливо при конфлікті на Донбасі, певен, що навіть Путін не настільки йо..нутий, щоб запустити ракети. Навіть при наступі ВСУ на Крим (хоча це також нісенітниця) бомбардувати Київ ядерною зброєю - це ризик забруднити і саму Рашку радіацією
показать весь комментарий
02.09.2020 21:23 Ответить
Бро, буде час, передивись документальне відеоінтерв'ю Путіна: «Крим. Путь домой.»
Якщо звідти не прибрали, там він сказав, що у них були плани на випадок ескакалації збройного конфлікту між Росією і Україною: «Аж, до застосування ядерної зброї».
показать весь комментарий
02.09.2020 21:34 Ответить
А,ви, вірите пукіну? він же тільки бреше,як і наш гідрант.
показать весь комментарий
05.09.2020 07:45 Ответить
Ой, какоє ти хіііііітроє
А те, що Крим захопила россія, ти теж Путіну не віриш?
показать весь комментарий
06.09.2020 23:40 Ответить
«Навіть при наступі ВСУ на Крим (хоча це також нісенітниця) бомбардувати Київ ядерною зброєю - це ризик забруднити і саму Рашку радіацією»

Ти помиляєшся.
Під час аварії на Чернобильській АЕС, радіація була в сотні раз вищою ніж після вибухів атомних зарядів, тактичної потужності:

«Совсем иной сценарий наблюдался в Чернобыле. В реакторе, который взорвался, содержалось 3,6 тысяч килограммов урана. Во время взрыва выброс в атмосферу радиоактивных веществ был в пятьсот раз выше, чем в городах Японии
показать весь комментарий
02.09.2020 22:46 Ответить
"Які, Кравчук, з Кучмою, у 2000- ні" серьёзно, в 2000-е?
показать весь комментарий
02.09.2020 20:54 Ответить
2000 рік вважається по факту. Там і Ту-160, і знищення ШПУ.
Добре, що це міняє, якщо там буде число 1996 ?
показать весь комментарий
02.09.2020 21:12 Ответить
в 1996? Будапештский меморандум - 05.12.1994г.
показать весь комментарий
02.09.2020 21:16 Ответить
Чувак. Що це МІНЯЄ, у факті, що Кравчук і Кучма віддали ядерну зброю Россіі?
От розслабся, і подумай.
показать весь комментарий
02.09.2020 21:40 Ответить
Та я й не напружувався, а думати й не припиняв...)
показать весь комментарий
02.09.2020 21:52 Ответить
Ну й що ти придумав?
Що міняє ?
показать весь комментарий
02.09.2020 21:54 Ответить
Только ты забываешь, смешной ты порохоботик, что в случае применения ЯО ответ будет таким же ЯО. И не из Пиона, как ты видимо надеялся - а всеми доступными средствами. Или может шановный пан надеется, что наличие у нас в ствольной артиллерии ядерных припасов испугает Свинораху, у которой все возможные средства доставки?! От самолетов до ракет большой дальности?
Давно уже дебилам умные люди сказали - ЯО средство сдерживания. Но в артиллерии оно может остановить только какую нибудь Молдову. Поэтому если у нас нет других видов ЯО типа ракет большой и средней дальности - лучше свои ядерные снаряды припрятать подальше от греха. Это как идти с пистолетом в опасный район не спилив мушку.
показать весь комментарий
04.09.2020 13:07 Ответить
Чудово. Тільки навіть якщо у нас кращі танкісти, який толк якщо сам ОП має зрадників? Ви можете мати найкращу армію, але що це дасть якщо ворог вхожий до найвищого ешелону?
показать весь комментарий
02.09.2020 20:33 Ответить
Шкода, що ви цього ще за шоколадного царька, з його друзями Медведчуком і Ахмєтовим, не зрозуміли. Можливо б людям і не довелось би обирати поміж баригою і ручним блазнем олігархів.
показать весь комментарий
02.09.2020 23:46 Ответить
Давайте будь яку кандидатуру з програмою Армія, Мова, Віра. Голосую не глядя.
показать весь комментарий
02.09.2020 23:49 Ответить
Закон про мову уже принят и работает. А что делать с коррупцией и коллаборантами, это угрожает государственности страны? По вере. Православие предполагает смирение и подчинение, это отражается на уровне жизни. Все страны с исповедованием православия, есть и будут отсталыми. Вы этого хотите для страны? Наибольшего успеха и наименьшего уровня коррупции достигли государства, где исповедуют протестантизм.
показать весь комментарий
03.09.2020 02:44 Ответить
У нас, на жаль вибір не був між православ'ям та протестантизмом, а між власним київським (і більш прогресивним), або чужорідним московським (середньовічним) православ'ям.
показать весь комментарий
03.09.2020 06:41 Ответить
Я с Вами согласен, нам нужна своя, независимая от Москвы церковь. Но вот прогрессивной в добавку к тому что есть, она станет тогда, когда Епифаний отменит унизительный для каждого свободного человеа обычай, лобызать руки священникам и себе лично.
показать весь комментарий
03.09.2020 14:02 Ответить
"Комбатами" скорее всего стреляли ещё при Союзе. Так было всегда. Никаких учений, снаряды-ракеты-патроны дорогие, нефиг их по-напрасну изводить, сидите в казармах, красьте колёса.
показать весь комментарий
02.09.2020 20:51 Ответить
Прі союзє, їх взагалі не було:
«Комбат» - українська https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%BA%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0 протитанкова керована ракета . Пуск ракети здійснюється з гладкоствольної гармати https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B1%D1%80 калібру 125 мм (подібними гарматами озброєні танки https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2-64%D0%91%D0%9C_%C2%AB%D0%91%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%C2%BB Т-64БМ «Булат» , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2-72 Т-72АГ/Б/С , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2-80%D0%A3%D0%94 Т-80УД , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%9C_%C2%AB%D0%9E%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D1%82%C2%BB БМ «Оплот» , https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=2%D0%9045%D0%9C&action=edit&redlink=1 2А45М «Спрут-Б» ). Розроблена на https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%83%D1%87_(%D0%9A%D0%91) київському конструкторському бюро «Луч» і випускається київському https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%90%D0%A5%D0%9A_%C2%AB%D0%90%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BC%C2%BB ДАХК «Артем» . Прийнята на озброєння https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%96_%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Збройними силами України в https://uk.wikipedia.org/wiki/2006 2006 році.
Призначена для боротьби з танками, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82 вертольотами , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%B2%D0%B3%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B0 ДОТами та іншими високозахищеними наземними, надводними або низьколетючими цілями на дистанціях до 5000 метрів.
показать весь комментарий
02.09.2020 21:44 Ответить
Но это ничего не меняет, "Комбат" - усовершенствованный ракетный выстрел, разработанный на базе совковых ПТУР Иртыш ("Рефлекс"). Те приняты на вооружение в 1992 году.
Нужна постоянная практика стрельб, иначе эти ПТУРы будут всего лишь музейными экспонатами достижений ВПК.
показать весь комментарий
03.09.2020 08:45 Ответить
«Украина - единственная в мире страна, которая производит стволовые противотанковые ракеты всех калибров для пушек бронетехники.
В номенклатуру ствольных противотанковых управляемых ракет, выпускаемых Укроборонпромом, входят изделия калибра 100 мм («Стугна») - для стрельбы из пушки МТ-12 или танка Т-55, калибра 100 мм - для стрельбы из БМП-3, калибра 115 мм - для стрельбы из танка Т-62, калибра 125 мм («Комбат») - для стрельбы из танков Т-72, Т-80УД, Т-84, модернизированного Т-64 («Булат») и БМ «Оплот».
Источник: http://bastion-karpenko.ru/index/http://bastion-karpenko.ru/kombat/ http://bastion-karpenko.ru/kombat/ ВТС «БАСТИОН» A.V.Karpenko»
показать весь комментарий
03.09.2020 12:42 Ответить
Спасибо, Юрий, здесь я с вами, ваши выводы поддерживаю
показать весь комментарий
02.09.2020 21:20 Ответить
Колхоз - это когда не могут построить патронный завод и начать точить 152 мм болванки, покупая вог у болгар..а это обычное русское рззвиздяйство и шапкозакидательство.....
показать весь комментарий
02.09.2020 21:47 Ответить
КАЦАПИ У ВСІЙ СВОЇЙ КРАСІ

З втором згоден - українські вояки цінніше ніж танки і озброєння, треба починати з людей, а не зброї
показать весь комментарий
02.09.2020 23:31 Ответить
За 2 дня до Киева, говорят, дойдут. Ну, то, видимо если этим танкам ноги приделать - может и дойдут
показать весь комментарий
02.09.2020 23:44 Ответить
Ну і ще додам пару ложок дьогтя. Я б не виключав і іншої причини. Це могла буть і спланована деза - тіпа гляньте які ми недотьопи, стріляти не вмієм. Щоб робити остаточні висновки такі речі варто незалежним способом перепровіряти.
показать весь комментарий
02.09.2020 23:44 Ответить
Ого, как ты глубоко копнул...
показать весь комментарий
03.09.2020 08:00 Ответить
Шапкозакидатєльство щодо ворога це як мінімум не розумно. У нас нажаль був приклад Іловайська. І я підозрюю що в наших танкових військах стан речей може бути не кращий.
показать весь комментарий
03.09.2020 10:47 Ответить
А в чем пример Иловайска, вроде у наших там было два танка, один из которых трофейный, и наших кацапы расстреливали в заранее подготовленном коридоре в упор, в чем пример то?
показать весь комментарий
03.09.2020 13:07 Ответить
Да інша справа біатлон - не підготовлені, не в упор, і не стоять на місці.
показать весь комментарий
03.09.2020 23:04 Ответить
Комментаторы, по-видимому, читали только заголовок и не осилили выводов.
Для тех кто в танке - да, у Раши боевая подготовка не на высоте, но они тем не менее не побоялись это все транслировать в прямом эфире и это видео разошлось по всем СМИ, его массово обсуждают и есть вероятность что сделают нужные выводы.
В Украине не факт что было бы лучше но и на общее обсуждение это не выносится, соответственно надежды на улучшение ситуации нет.
показать весь комментарий
03.09.2020 01:24 Ответить
Да нет у нас таких косоглазых, и про какое обсуждение ты? Комментатор вопил как Скабеева, все ракеты в цель!!! А они и в 2015 так же мазали, ничего не изменилось.
показать весь комментарий
03.09.2020 07:59 Ответить
Тем не менее все это видели. На Раше сами ржут с комментатора, ты тоже поржи пока они сделают выводы.
показать весь комментарий
03.09.2020 09:06 Ответить
А я пам'ятаю оці прохання від волонтерів - скиньтесь на гаєчні ключі, акумулятори тощо для танкістів... Цікаво як вони стріляли.
У нас є публічний доступ до результатів навчань? Я чув тільки про наших танкістів які час від часу приймають участь в натівських стрільбах (але і там не було призових місць).
показать весь комментарий
03.09.2020 10:55 Ответить
Сьездь в Десну, там часто стреляют, поспрашивай у ребят, или тебе из Челябинска далеко? А от Чернигова 50 км., иногда даже слышно.
показать весь комментарий
03.09.2020 13:09 Ответить
і під Новоград-Волинським час від часу маневри зі стрільбами. чутно за 30-40км.
показать весь комментарий
03.09.2020 14:08 Ответить
Якого челябінська? Я по звуку не вмію визначати влучили чи ні. Заздрю твоїм можливостям
показать весь комментарий
03.09.2020 22:59 Ответить
І останнє місце на НАТОвському змаганні - тому яскраве свідчення!
показать весь комментарий
04.09.2020 18:35 Ответить
Нам нельзя выносить такие вещи на публичное обсуждение.
Во-первых, мы воюем на донбассе и не можем раскрывать всю реальную ситуацию в ВС.
Во-вторых, у нас любые просчеты критиковать принято деструктивно и в политических целях. Так сказать, деструктивная демократия.
показать весь комментарий
03.09.2020 10:07 Ответить
Под Логвиново бурятов уже насиловали более устаревшими танками.
показать весь комментарий
03.09.2020 01:38 Ответить
Там были Булаты, а они не совсем "устаревшие", просто с херовыми прицелами ночного видения, что в итоге и зарешало, пришлось отступить.
показать весь комментарий
03.09.2020 08:50 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=on07IHy3yDs
показать весь комментарий
03.09.2020 04:49 Ответить
"Мост за 4 минуты...". Да кому ты гонишь!!! Только на подъезд для сброса элементов грузовиками (по очереди, если это река) сколько нужно?! А стянуть?! А соединить?! А въезд наладить?! А отражающую защиту от разведки разместить?! Браво! Так держать!
показать весь комментарий
03.09.2020 08:18 Ответить
Разведчики, ведя огонь, прячутся за высокой травой!!!!!! Некоторым даже прилечь в падлу!!!!))))))))
показать весь комментарий
03.09.2020 08:21 Ответить
Якщо ляже в траву то, не буде бачити куди стріляти. Мене вразило, як на показових стрибках у воду вони мялися в дверях. Знають же куди скакають але дупа в трусах дірку прогризла.
показать весь комментарий
03.09.2020 13:56 Ответить
И вывод: "Рефлекс" - гавно.
показать весь комментарий
03.09.2020 08:43 Ответить
Дай дурню скляну піську...
показать весь комментарий
03.09.2020 12:43 Ответить
ничего нового:
механу мешает бутылка,на которой он сидит и в ППД,и в машине
наводчику-хроническая разлитая гематома скрепной головной коробки,ибо постоянно пижжен дагами и чеченцами
ну а командир привычно залит боярой из чипка...
показать весь комментарий
03.09.2020 09:10 Ответить
На днях была новость, что британцы планируют полностью отказаться от танковых войск, как дорогостоящих и неэффективных . У РФ танков же по разным данным где-то 20+ тысяч. Класс! пусть развивают танчики, Уралвагонмаш в Нижнем Тагиле может наклепать за день танков больше, чем подобьют на войне - как Т-34 во второй мировой..Но где экипажи брать никто не знает, ЮнАрмия вряд ли поможет.
Это напоминает, как при Джугашвили лелеяли конницу, вплоть до 1942 года, а немцы в мемуарах писали, что уже устали расстреливать из пулеметов беззащитные конные экскадроны. Хозяйственным немцам было очень жалко коней, которую по дурацки гибнут.
показать весь комментарий
03.09.2020 09:53 Ответить
Слышал звон, да не знаешь, где он. Британцы отказываються от модернизации и разработок новых танков т.к выжать из танка что-то новаторское уже сложно. Только потеря денег. Поэтому будут инвестировать в другие виды вооружения и при необходимости закупать танки в Германии. Правда это у них уже лет так 15 в планах.
показать весь комментарий
03.09.2020 11:14 Ответить
Не так важно сегодня отказываются британцы от танков полностью или частично,, тренд на отказ от танков у НАТО в связи с их неэффективность в войнах 21 века очевиден уже лет 15. Важно ,что российский СМИ и троли истерят по этому поводу, не хотят признавать свою стратегические ошибки
показать весь комментарий
03.09.2020 11:49 Ответить
Так і американці беруть старі Абрамси, піскоструять і модернізують. Нових давно не виробляють.
показать весь комментарий
03.09.2020 13:51 Ответить
По факту кацапы(ватники/моксели) - это криворукие обезьяны, которые в результате постоянного употребления алкоголя на столько деградировали, шо даже разучились обращаться с техникой.
Сильная армия на московии - миф. Суперспецназ кацапов - миф, на самом деле они из отряда "Розовые пилотки". страна Территория моксель одним словом.
показать весь комментарий
03.09.2020 12:58 Ответить
Дуже шкідливо для здоров'я недооцінювати ворога. Хоча і занадто переоцінювати не варто аби не всратися від страху.
показать весь комментарий
03.09.2020 13:48 Ответить
Це спецоперація ФСБ з метою дезінформації сусідів. Насправді на секретних стрільбах було 146% потраплянь.
показать весь комментарий
03.09.2020 12:58 Ответить
Бутусов же делает спешный вывод на будущее, почему-то на все 100 уверенный, что эта проблема с российскими танками останется не исправленной. В этой же статье есть пример стрельбы Танка Т-72Б3: 4 выстрела - 4 цели, 100% результат.

Эти выводы могли быть актуальными, если прямо сейчас начать большую войну и только танками, и только в определенной локации. А есть ли выводы о том, какие ресурсы у россиян наступать по всей границе, а не только 400 км на Донбассе, и может ли Украина защищаться по всей границе, есть ли у Украины такие ресурсы?

Бить можно любого противника, но когда речь идет о бое без всяких правил, без ринга и без лимита времени также нужно учитывать выносливость, наличие резервов, вероятность применения другого оружия. Вот представьте, начинает спортсмен молотить противника руками и ногами, а у того группа поддержки с битами, и чтобы наверняка еще тренер выходит с пулеметом. Нужно ведь все факторы учитывать.
показать весь комментарий
03.09.2020 13:10 Ответить
В тому то і справа що, тільки старі совкові Т-72 на щось здатні.
показать весь комментарий
03.09.2020 13:49 Ответить
справа скоріш за все в СУО СУО 1А45-1
Всюди де він стояв - погані результати, а в старому 1А40-4 - 100% результат.
Допрацюють або замінять обратно на старий - і нема проблем!
показать весь комментарий
04.09.2020 18:41 Ответить
Стосовно статті і висновків, можу сказати одне. Воювати може будь хто, будь з ким. Головне це, мотивація та командування. Вдало воювали і в'єтнамці з США, воювали і афганці з СРСР але розмова не про це. В'єтнамська та афганська війни супроводжувалися великими втратами серед менш розвинених народів. Тому що, технологічний розрив покривався чистою мотивацією та природним ланшафтом. Навіть Чінгізхан виявився безсилим проти афганців та в'єтнамців в їх природньому середовищі.
Розглядаючи можливості протистояння України повномаштабному вторгненню зі сторони ерефії треба мати на увазі великі відкриті території, які з одного боку полегшують задачі агресору. Тут немає де сховати великі угрупування від авіації та ракет. Гарно укомплектовані тактичні підрозділи противника вже показали свою виняткову ефективність в проламуванні української статичної оборони. З іншого боку, такі території неможливо контролювати навіть переважаючим силам ерефії. Тому вони і обмежилися Кримом та окремими районами Луганської і Донецької областей. Там, де вони мали сильну підтримку місцевого населення. На більше вони не мають сил навіть зараз і тому чекають перелому ситуації в середені України.
В нашому випадку треба вивчати досвід Чаду, а особливо Ізраїлю. Обидві ці країни зіткунилася з тотально переважаючими, як чисельністю так і матеріально, силами супротивника на відкритій місцевості. Обидві активно та агресивно вирішували тактичні завдання малими високомобільним групами, які мали право на ініціативу, гарно налагоджений зв'язок з командуванням і між собою. Обидві першочергововим завданням ставили не дати ворогу використовувати перевагу в повітрі.
Тож, для України нагальне питання в радикальному посилені ПВО та засобів контролю за повітряним простором з урахуванням значної переваги ворога в авіації. Не менш важливими є засоби комунікації і логістика. Неможливо активно чинити спротив, якщо ти не маєш забезпечення зв'язку з "малими" групами та їх забезпечення паливом, харчами та ************. Звичайно, дещо можна віджати у ворога але куди дівати поранених?
Нажаль, головна проблема оборони України полягає не у військовому розрізі, а в соціально-економічному. Перш за все, повномаштабна війна з ерефією вимагає об'єднання сил всього народу. А те що, ми бачимо говорить про недовіру влади до народу та недовіру народу до влади. За шість років війни не зроблено двох основних речей: спрощення отримання зброї для активних громадян та їх стрілецька підготовка; розвиток малого бізнесу та роззосередження виробництв. Злиденне населення при всьому своєму бажанні матиме проблеми з збройним опором. Ідеальна картина для окупанта і тих, хто сприяє ворогу в середині української влади.
показать весь комментарий
03.09.2020 13:44 Ответить
В ВСУ не определена современная доктрина ведения боевых действий, не определены современные критерии боеспособности и боеготовности.Джерело: https://censor.net/ua/r3217212

Зате в нас чітко "опрєдєлєни" бірки, журнали, таблички та інша муть, що створює таке середовище служби, звідки хочеться пошвидше піти.
показать весь комментарий
03.09.2020 14:43 Ответить
Ну, в правильних арміях цивілізованих країн документообіг вже років двісті як запроваджено.
Коли штаб якогось рівня готує будь-які дії то, забов'язаний розписати завдання кожному підрозділу, а відповідні служби забезпечити необхідним. І це все розписується по кроково. Після виконання завдання йде зворотний потік документації по якому оцінюється результат.
Порушення цих правил наприклад: під час російсько-японської війни російське командування забило на облік і втратило контроль за частинами, озброєнням та їх забезпеченням. Що й зіграло свою роль в поразці. Тож, відповідний обсяг документації життєво необхідний для армії. Інша справа, якої документації? Бо, зайвими потоками інформації можна теж знизити оперативність та боєздатність армії.
показать весь комментарий
03.09.2020 15:18 Ответить
ЗІ: кажуть що, під час Першої світової начальнику німецького штабу серед ночі доповіли що, російська армія почала наступ на такій то ділянці фронту. Він спокійно відповів: Візьміть папку номер п'ять і виконуйте, а сам продовжив спати. Справа в тому що, в тій папці вже заздалегіть були прописані всі дії відповідних частин та служб на випадок наступу на тій дільниці. Це, приклад правильного документообігу.
показать весь комментарий
03.09.2020 15:23 Ответить
В ЗСУ приблизно так само. Тільки більша увага приділяється не змісту документа, а кольору папки і ножниць, якими її розрізати, розміру шрифту та кількості пробілів між абзацами. Про карти взагалі мовчу - все має бути "красіво поднято", пофіг, що поднятось закриває багато потрібної інформації, "калона на марш до мєлочєй далжна бить распісана" прямо на карті, ... ай, аж сум розбирає всю маразматіку описувати.
показать весь комментарий
04.09.2020 08:20 Ответить
Все це, звучить особливо сумно в час діджіталізації. Нажаль, більшість керівництва жахливо відстали і навіть не бажає чомусь вчитися. Декілька років тому демонстрував подібним можливості інтерактивної дошки, з півгодини всі сцяли окропом наче на виставі у Коперфілда, а потім розійшлися і забули. Ото, як тридцять років тому звикли оформляти стінгазети в училищі, так і продовжують вважати це, "мистецтвом війни". Правий був Вінстон Черчиль коли казав що, генерали завжди готуються до минулих битв. Ще гірше, коли вони готуються до минулих битв згідно пізніше видуманим легендам, в тих умовах і на тому технологічному рівні коли ті битви відбувалися.
показать весь комментарий
04.09.2020 09:21 Ответить
Це звичайно правда, документообіг мусить бути. Я в коментарі зазначав "бірки, таблички, журнали" маючи на увазі елемент не документообігу а "військового онанізму". Ну а зайвий потік інформації, як ви визначили, в нас має місце нажаль.
показать весь комментарий
04.09.2020 08:12 Ответить
Всё в духе руского мира "пи-деть всегда пи-деть везде до дней последних Донца, пи-деть и никаких гвоздей вот лозунг мой и Ху-ла солнцеликого". Терпения хватило до средины дальше понял что это путинщина и чуть не обосцался от смеха. От УВИДЕННОГО в голову пришли такие же и стихи большого расийскаго поэта: "Посмотрите посмотрите что там делает шпана, через речку на верёвке тянут заХ кабана".
показать весь комментарий
03.09.2020 16:54 Ответить
Все правильно комментатор говорил. А ты на его месте что, осмелился бы промычеть "нипапали"?? Да тебя прямо с полигона бы автозак без номеров увез безвести и ты пропал бы закандаленный на просторах ГУЛАГ-2 в Заполярье. А так комментатора еще поощрят за патриотизм. )))
показать весь комментарий
04.09.2020 18:07 Ответить
Мацкалам не воевать, а только вотку жрать как они привыкли. Какая они армия - жалкая кучка алкашей совковго замеса. Мацкалов НАТО, их вероятный противник, разгонит как вшивых псин - побежите точно как от Фюрера в 1941, жалостливо подвывая и роняя кал от страха.
показать весь комментарий
04.09.2020 18:09 Ответить
Все пізнається в порівнянні. А порівнювати ні з чим. Ну добре - кацапські танки погано стріляють. А Ви впевнені що наші (такі ж самі!) влучають краще? Чому? Бо нам так хочеться? Ніяких доказів боєздатності українських танкових підрозділів нам не представили за роки війни. Поки що нам відомо лише те "наші ******* танки" захищають Пакистан....
показать весь комментарий
06.09.2020 05:10 Ответить
Ну які ще можуть бути нові уроки для України, яка ще жодного папєрєднього не вивчила, а техніка у неї практично така ж сама совкова, як і в Росії, тільки більш зношена?
Хтось тут колись думав про відновлення ВПК? Та після отримання в Будапешті фількиної гармоти вічного миру наші миролюби переймалися тільки тим, як би ще трохи заробить на тому розброєнні!
Ну, а невтаємничених, але натхненних нехай тішать кадри, які демонструють високий бойовий рівень озброєнь, які є на озброєнні і в нас - тут, ось, ще є: https://twitter.com/i/status/1302383309515829249
показать весь комментарий
06.09.2020 12:44 Ответить