9322 посетителя онлайн

Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна?

Автор: 

2 червня президент вніс до парламенту законопроєкт про деолігархізацію. "Цензор.НЕТ" розпитав представників різних парламентських фракцій, що вони думають про таку ініціативу Володимира Зеленського.

***

"Ви ще не олігарх? Тоді ми йдемо до вас!" - жартує один із народних депутатів про президентський законопроєкт про запобігання загрозам національній безпеці, пов'язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну або політичну вагу в суспільному житті (олігархів). Простіше кажучи, про деолігархізацію. Згідно з документом, статус олігарха передбачає відповідність чотирьом критеріям. А саме: потрібно брати участь у політичному житті, впливати на ЗМІ, бути кінцевим бенефіціарним власником монополії, мати підтверджені активи у понад мільйон прожиткових мінімумів. Для того, щоб отримати нове "почесне звання", достатньо відповідати трьом з цих ознак. Подання про те, щоб визнати певну особу олігархом, може робити уряд, член РНБО, НБУ, СБУ або ж Антимонопольного комітету. Проте остаточне рішення - за Радою нацбезпеки та оборони. А в дію воно вводиться указом президента.

- Цей законопроєкт – тільки перший крок. Це створення фундаменту для протидії олігархічному впливу, - обіцяє у своєму відеозверненні Володимир Зеленський. - Це перше рішення за всі 30 років незалежності, яке демонструє наше ставлення до олігархічної системи. Воно стверджує: так, в Україні є олігархи. Так, вони впливають на політику. І так – цього більше не буде.

Дехто із тих, кого в Україні давно нарекли олігархами, уже відреагували на президентську пропозицію. У пресслужбі одного з найбагатших українців Ріната Ахметова заявили, що він був би здивований, якби йому офіційно присвоїли таке звання, адже сам себе вважає інвестором.

- Я, загалом, вже звик, що мене де-факто називають олігархом. Тому яка вже різниця? – каже "колега по олігархічному цеху" Ахметова Ігор Коломойський. - Тепер ще й офіційно в реєстр внесуть. Костюм пошию і нашию на нього зірку "Олігарх".

"СЬОГОДНІ У ЗЕЛЕНСЬКОГО ПОВНИЙ КОНСЕНСУС ІЗ УСІМА ОЛІГАРХАМИ"

- Зеленський перетворюється на головного брехуна країни. Тому що усі його сьогоднішні заяви – це чистої води дешевий піар: про один мільярд дерев, про деолігархізацію, - коментує позафракційний народний депутат Гео Лерос.

Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? 01

– Давайте розмірковувати глобально: Зеленський став президентом, зокрема, завдяки каналу олігарха. Із другого-третього місяця роботи парламенту він почав платити депутатам гроші у конвертах, які надходили від олігархів. Досі кошти від них ідуть у так званий "общак" Офісу президента, а звідти видаються парламентарям із більшості.

Сьогодні у Зеленського повний консенсус із усіма олігархами. Ми бачимо, що великі телеканали його не критикують. Єдине, для чого Зеленському потрібен цей закон, щоб у будь-який зручний момент він зміг "зачистити" поле під своє оточення. Років десять тому так само чинив із бізнес-оточенням Лукашенко, щоб залишитися єдиним олігархом в країні. Ми бачили фільм "Золоте дно-2", який випустила білоруська опозиція. Я впевнений, що Зеленський хоче зробити те саме. Можна також провести аналогію із молодим Путіним 2003-2004 року, адже ми спостерігаємо подібні дії, заяви та бажання "вкоренитися" у владі.

Заступник голови фракції "Батьківщина" Сергій Соболєв називає цей президентський законопроєкт одним із тих, які нічого не змінюють:

Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? 02

- Він створений лише для назви. Якщо президент або його фракція, дійсно, хочуть боротися із таким явищем, як олігарх, то треба було внести два проєкти закону. Перший – щодо антитрастового законодавства, який би посилив антимонопольні норми і "вибив" у олігархів ключову економічну базу, де вони виступають монополістами, "працюючи" із урядовцями, парламентом і створюючи для себе особливі умови. Потрібно робити так, як у Сполучених Штатах у 1930-ті роки (що вони і зараз контролюють), коли навіть найбільші компанії фактично примусово розділялися, якщо на ринку немає конкуренції.

Другий законопроєкт – щодо змін у податкове законодавство стосовно офшорних юрисдикцій. Там, де відмиваються усі кошти без сплати податків в Україні. У різні часи це питання виносилося до сесійної зали (Тимошенко теж пробувала), але не було більшості. От зараз у них вона є. Тому могли б вирішити проблему дуже просто. Треба прийняти постанову Кабміну, що регулює перелік країн, які належать до офшорної юрисдикції, та згадати про договори щодо уникнення подвійного оподаткування. От внесли б зміни у законодавство, то це була б справжня боротьба із олігархами. А те, що вони внесли - ні про що. Думаю, подали, тому що обрали популярну тему. От скажіть, навіщо РНБО ухвалює рішення про заборону контрабандистів? У нас вони хіба від того зникли? Одні тепер в бігах, інші – процвітають. Хіба цього хтось не знає?! Зате теж красиво звучить – боротьба із контрабандою! А люди думають: "О, борються із контрабандистами, злодіями в законі та олігархами". Але, на жаль, насправді це імітація. До речі, в той день, коли цей законопроєкт внесли до парламенту, якраз розглядався закон про підтримку українського літакобудування. Усі дружно голосували. Тільки там немає ні підтримки, ні українського літакобудування. Йдеться про продовження спеціальних пільг при завезенні літаків з-за кордону, причому навіть не нашими авіакомпаніями. А, знову ж таки, назва документу теж була красива! Тільки ми ж голосуємо не за неї, а за суть.

Давайте розберемося, а які будуть санкції після того, як когось визнають олігархом? Добре, оголосили тебе. Поставили клеймо "олігарх". Що далі? Ти не можеш спілкуватися із політиками? От так "проблема"! Зобов’яжіть кожного депутата декларувати, із ким він зустрічається, й усе буде нормально. А то журналісти роблять запити: "Хто побував в Офісі президента?" Відповідають: "У нас журнали відвідування засекречені". Так розсекретьте! Ще покажіть, хто заїжджає через бокові в’їзди до ОП. Оце й буде боротьба з олігархами.

"МИ СПОСТЕРІГАЄМО СПРОБУ ПРИСВОЄННЯ СОБІ ЦАРСЬКИХ ПОВНОВАЖЕНЬ"

Представник фракції "Голос" Ярослав Юрчишин вважає, що законопроєкт Зеленського щодо деолігархізації переслідує дві мети:

Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? 03

- Перша – популістична: показати, що ведеться якась боротьба із олігархами. Причому бажано, щоб від неї жоден із них суттєво не зазнав втрат. Якщо брати аналіз "Наших грошей", то переважна більшість чинних олігархів не постраждають. Наприклад, буде складно довести бенефіціарну власність на монопольні структури. Саме Антимонопольний комітет визначає рівень монополізації в конкретно вказаний час. Тобто на момент ухвалення закону дуже ймовірно, що рішення про монополізацію Фірташем облгазів просто фізично не буде.

Друга мета - зайнятися фінансово-промисловими групами, які мають медіа-активи, щоб добиватися коректного і потрібного висвітлення в ЗМІ діяльності президента. Якщо подивитися скільки в документі пропорційно присвячено перерозподілу медіа-ринку, скоріш за все, піаргрупа Зеленського, розуміючи, що ускладнюються стосунки із Коломойським (який був ключовим "рупором" під час попередньої кампанії), хочуть створити неефективну (але в реаліях України діючу) систему тиску. Звісно, будь-яке рішення в цьому напрямку оскаржуватиметься в судах. Тому розподілити ринок за цим законом буде достатньо складно. Хіба що вдасться клонувати РНБО і штампувати рішення та укази із турбошвидкістю. І то вони, знову ж таки, скасовуватимуться у судах, як такі, що не відповідають Конституції. Оскільки вона не надає повноважень дорадчому органу при президентові на ті дії, які прописані у законопроєкті про деолігархізацію.

Взагалі головним компонентом у боротьбі із олігархами є судова система. Було б правильно, щоб фінансово-промислові групи не мали вплив в судах та не вирішували свої питання через них. Також ключовим механізмом у цій боротьбі є Антимонопольний комітет України, який знаходиться в руках влади, але зараз абсолютно бездіяльний. Ми проговорюємо із експертами та юристами таку цікаву ідею, як дозвіл споживачам звертатися до АМКУ і в разі доведення своєї позиції можливість отримати не лише повернення втраченого, а й певний відсоток від того, що зекономить держава у зв’язку із ліквідацією монополії. Тобто йдеться про таке народовладдя, яке нам усім обіцяв Зеленський.

За запропонований законопроєкт ми не голосуватимемо. Офіс президента одразу захоче охрестити тих, хто проголосує проти, прислужниками олігархів. Не забувайте, що у парламентській більшості є люди Павлюка, Ахметова, Пінчука, Коломойського та навіть Медведчука і Фірташа. Хоча вони можуть й проголосувати за проєкт закону в першому читанні, щоб показати, як вони борються (насправді, імітують) із олігархами. Чи потрібен їм цей закон у другому читанні – велике питання.

"Європейська Солідарність" і в першому читанні не підтримає даний проєкт закону, запевняє нардеп Володимир Арєв:

Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? 04

- Поняття олігарх в області політології завжди було не правовим, а філософським. Олігархія у філософському визначенні жодним суспільством не інтегрувалася в законодавчу базу. Україна в цьому плані хоче, так би мовити, відкрити дорогу. Але питання в тому, чи це доцільно. Тому що, згідно з  законопроєктом, під критерії олігарха можуть потрапити багато хто, в тому числі просто великі бізнесмени місцевого рівня, які теж перебувають у становищі, яке можна розцінювати, як монополію, а також володіють місцевими засобами масової інформації. Законопроєкт розроблений максимально зручно для того, щоб визначати шляхом ручного управління, хто буде у списку, а хто ні. Питання, як саме оцінюватимуться статки? Більшість положень там взагалі досить оптичні.

Найгірше те, що визначення того, хто олігарх, та за яких умов він потрапляє у реєстр, визначатиме не гілка влада (законодавча, судова і навіть не виконавча), а дорадчий орган при президентові України, який, згідно з Конституцією, не належить до жодної гілки влади. Фактично ми спостерігаємо спробу присвоєння собі царських повноважень. Оскільки склад РНБО формується відповідно до указів президента. Ми маємо справу із бажанням перерозподіляти ресурси та мати вплив на медіа. Це такий собі шлях міні-Путіна. Він свого часу спочатку хотів взяти контроль над певними персонами. Потім, коли з деякими не вийшло, їх або посадили до в’язниці, або знищили. Тут ситуація певним чином може бути схожою. Якщо ті, кого хочуть записати у олігархів, приймають ці правила гри, на певний час їх це врятує. Але потім вони можуть залишитися без свого майна та взагалі без нічого. Я переконаний: якщо зараз втілиться уся ця історія, то буде просто новий етап розкуркулення найбагатших людей та створення якогось пулу своїх слухняних олігархів, як у Путіна, які домовлятимуться із владою. Тут усе залежить від того, як зараз себе поведе український бізнес. Усі ті, хто при здоровому глузді, розуміють: проблему сучасної олігархії у філософському розумінні пропозиції Зеленського не вирішують. Тому що судова система тут відсутня, як і антимонопольні складові та можливості, які дозволять людям, маючим вплив на державне управління, діяти в рамках закону. Тому я вважаю, що ми стоїмо на початку путінського шляху. Це дорога повторення "русского мира". Але якщо ми його повторюватимемо, то зрештою можемо ним і стати. Навіть при тому, що ті, хто може бути причетний до його запровадження, розказуватимуть: він для нас є ворожим. По-перше, я сумніваюсь, що він для них, справді, такий. По-друге, якщо ти стаєш "драконом", то "драконяча зграя" тебе обов’язково поглине. Тому я вбачаю у цих пропозиціях спробу збити Україну зі шляху європейських реформ і повернути у пострадянський стан.

Я погоджуюся, що цей законопроєкт направлений проти нашого лідера. Я навіть жартував, що можна його назвати "Про заборону Петру Порошенку балотуватися до Верховної Ради та в президенти". Але насправді цим документом намагаються поставити усі ресурси в залежність від Зеленського. Він тільки на словах говорить, що хоче зробити Україну новою, а виявляється, що в його очах нове – це забуте старе.

"ПРИКЛАД КОЛОМОЙСЬКОГО МОЖЕ СЛУГУВАТИ ІНШИМ ОЛІГАРХАМ, ЩОБ ВОНИ ТЕЖ ПОЗИТИВНО СПРИЙНЯЛИ ЗАКОН"

- Дуже б хотіла, щоб представники "Європейської Солідарності" привели хоч один притомний приклад європейських політиків, які володіють ЗМІ не розважального напрямку, - відповідає заступник голови фракції "Слуга народу" Євгенія Кравчук.

Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? 05

- Єдиний, кого можна згадати, це Сільвіо Берлусконі. Але він точно не є тим прикладом, на який треба рівнятися. А "ЄС" – це ж партія, яка декларує європейські цінності. Так от вплив політиків на медіа з метою донесення своєї позиції прямо суперечить таким цінностям.

До зали Верховної Ради законопроєкт потрапить на сесійному тижні, який розпочнеться 29 червня - після завершення строків подачі альтернативних проєктів та розгляду на профільному комітеті. Думаю, буде дуже символічно, адже це тиждень, коли ми святкуватимемо 25 років Конституції України.

Ми у фракції не проводили так званого "сигнального голосування" по цьому питанню. Адже йдеться про президентський законопроєкт, який визначений, як невідкладний. Тому окремим депутатам буде дуже складно пояснити мотиви, чому вони його не підтримали. Навіть якщо виступатимуть за уточнення чи певні зміни, то це можна зробити під час підготовки документа до другого читання. А для того, щоб не голосувати у першому читанні, не може бути якихось притомних пояснень, принаймні для депутатів президентської фракції.

- Я підтримую цей законопроєкт та сподіваюсь, що і мої колеги так вчинять, - говорить народний депутат "Слуги народу" Владлен Неклюдов. – Хотів би вірити, що усі з них налаштовані голосувати. Тому що у нас є певні представники олігархів (не буду їх називати), які здійснюють негативний вплив на законотворчу діяльність та загалом на суспільне життя. Прямо чи опосередковано вони підривають авторитет партії президента, адже не просувають його ініціативи.

Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? 06

Я вважаю цей законопроєкт дуже позитивним. Він сприятиме зменшенню впливу олігархів на політичне життя в Україні. Вони мають займатися бізнесом, створювати робочі місця, втілювати бізнес-проєкти та приносити користь як собі, так і людям. Зараз же, навпаки, шкодять. Крім того, на 100 відсотків незрозуміло, як вони заробляють свої кошти. Також вони незаконно впливають на деяких депутатів, які провалюють певні законодавчі пропозиції.

Даний законопроєкт є важливим для розбудови правової держави. Люди на це дуже чекають. Ви ж бачили, й Коломойський зрадів – збирається якусь зірку носити. Його приклад може слугувати іншим олігархам, щоб вони теж позитивно сприйняли закон і допомогли впровадити рівні правила для усіх, щоб не було різних таємних зустрічей, про які неодноразово писала преса. А так відбулася у чиновника зустріч із олігархом – задекларував. Усе прозоро і поставить усіх в рівні умови. Олігархи займатимуться бізнесом. Депутати – працюватимуть, не озираючись на підказки олігархів. Це обмежить таке спілкування, неформальні зустрічі та так звані "Prosecco party".

Зараз документ критикують ті, хто є потенційним суб’єктом - кого можуть внести до реєстру. Але ж там абсолютно зрозумілі критерії, як то чи є людина кінцевим бенефіціарним власником монополії, чи має медіа-ресурси, вплив на політичне життя та статки понад мільйон прожиткових мінімумів. Тут не повинно бути зловживань. Зрештою, якщо у когось виникатимуть питання стосовно рішення щодо внесення до реєстру, можна звернутися до суду. Повторюся: критикують ті, хто хвилюється. Не треба хвилюватися. Суспільство розбереться. А ми допоможемо.

Ольга Москалюк, "Цензор.НЕТ"

Топ комментарии
+5
Зеленскому просто нельзя давать второй срок. Человек устает на работе, были же репортажи об этом, не спит, работает день и ночь. Даже в Омане, за границей с семьей, и на шашлыках.
показать весь комментарий
10.06.2021 14:22 Ответить
+5
Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? - Цензор.НЕТ 2713
показать весь комментарий
10.06.2021 16:50 Ответить
+4
Зебілам неможливо буде втямити істину "Поняття олігарх в області політології завжди було не правовим, а філософським. Олігархія у філософському визначенні жодним суспільством не інтегрувалася в законодавчу базу", а тому вони дуже здивуються, коли Венеціанська комісія скаже, що поданий бубочкою законопроект не відповідає ні Конституції України, ні цивілізаційним нормам.
показать весь комментарий
10.06.2021 14:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Зеленскому просто нельзя давать второй срок. Человек устает на работе, были же репортажи об этом, не спит, работает день и ночь. Даже в Омане, за границей с семьей, и на шашлыках.
показать весь комментарий
10.06.2021 14:22 Ответить
до речі, факти, про які зебілам не скажуть в зомбоящику:

при Порошенко - олігархат в Україні платив податки та ставав біднішим...

Але ватники привели до влади ляльку олігархів - бесноватого вовку-блазня й ось результат:
статки олігархів при зеленскому зросли в 2-21 разів! за РІК!
Що, теж "Порошенко винаффат"?))
Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? - Цензор.НЕТ 8444
показать весь комментарий
10.06.2021 16:12 Ответить
Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? - Цензор.НЕТ 2713
показать весь комментарий
10.06.2021 16:50 Ответить
потому что сраным чушкам какая разница ---- голодомор . когда детей ели . а комуняки вагоны с продуктами не пускали с европы . им ***** что в днепре положили тысячи неподготовленных парней . их даже не переодевали в форму . что перебили в 37м писателей . професуру . ученых . офицеров --- как эти скоты могут понять что для УКРАИНЫ СДЕЛАЛ ПОРОХ ЗА ПЯТЬ ЛЕТ --- он их тварей за уши в ЕВРОПУ тянет . а баба валя на лавочке у подьезда ****** что на донбасе два села воюют друг с другом --- как такие проголосуют за патриота президента . если мозгов совсем нет . если они не понимают что кукловодом у шимпан-зе был и есть мохнорылый беня укравший 155 000 000 000 ярдов грн --- эти чушки безмозглые даже не представляют эту астрономическую сумму -- и что ******** это из их кармана . а теперь зеленый гандон придумал закон против олигархов и думает что мы все не понимаем что закон направлен против ПЕТРА . чтобы убрать его из политики
показать весь комментарий
12.06.2021 13:26 Ответить
Не бреши - https://www.bbc.com/ukrainian/news-43308045 2018-й рік. Статки Ахметова зросли за рік з 4,6 до 5,5 млрд. Ахметову було добре при всіх президентах, в тому числі, і при Зеленському. І це означає лиш одне - Зеленський не повинен бути наступним президентом, як і Порошенко.
показать весь комментарий
13.06.2021 19:03 Ответить
у путина были деньги. потому он и стал ******. у клоуна денег нет, потому он клоуном и останется.
показать весь комментарий
10.06.2021 14:36 Ответить
Зебілам неможливо буде втямити істину "Поняття олігарх в області політології завжди було не правовим, а філософським. Олігархія у філософському визначенні жодним суспільством не інтегрувалася в законодавчу базу", а тому вони дуже здивуються, коли Венеціанська комісія скаже, що поданий бубочкою законопроект не відповідає ні Конституції України, ні цивілізаційним нормам.
показать весь комментарий
10.06.2021 14:48 Ответить
Ну ви сказонули! Де Зебіли а де "цивілізаційні норми"! Вони в різних вимірах.
показать весь комментарий
10.06.2021 15:43 Ответить
Потомки Шарикова и Швондера

Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? - Цензор.НЕТ 4720
показать весь комментарий
10.06.2021 15:50 Ответить
Единственная цель подготовки этого закона зеленью не бороться с олигархами, а сделать невозможным участие в президентских выборах одного политика.
Ну, того, с клубникой...
показать весь комментарий
10.06.2021 15:35 Ответить
• Обіцяв боротися з олігархами - вони разбогатіли
• Обіцяв побороти бідність - люди збідніли
• Обіцяв зупинити війну - війна продовжується
• Обіцяв повернути заробітчан - українці виїжджають
• Обіцяв знизити тарифи - тарифи ростуть
• Обіцяв не чіпаті ФОПів - вони закриваються
ВИ ЗНАХОДИТЕСЬ ТУТ
• Пообіцяв дітям кошти від надр
показать весь комментарий
10.06.2021 15:43 Ответить
Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? - Цензор.НЕТ 3505
показать весь комментарий
10.06.2021 15:44 Ответить
Справа в тім що ключовим фактором олігарха є можливість впливати на владу для отримання прибутків.
Олігарх не може бути в опозиції, - інакше він перестає бути олігархом.
І цей момент самий вузький в криворогатій законотворчості)
показать весь комментарий
10.06.2021 16:11 Ответить
https://ibigdan.livejournal.com/26833437.html А вот это новость мирового уровня! Это уже серьезно!
Начебто Зеленский заявил, что он готов встретиться с Джо Байденом в любой точке мира, чтобы (ВНИМАНИЕ)… проконсультировать президента США по поводу России.
Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? - Цензор.НЕТ 2500

На фото: Джо Байден и Андрей Громыко ждут, когда величайший дипломат будущего сдаст училке по природе гербарий и дневник наблюдений. 1988 год.
https://www.facebook.com/alex.petrov.3975/posts/4003504879746150 Алексей Петров
показать весь комментарий
10.06.2021 16:16 Ответить
Яка "боротьба" ? беня каломойша злодій чи потерпілий?
Якщо НЕ злодій, то навіщо в привед-банк вливали мільярди долларів? Якщо злодій, чому не сидить на пару с поедльником, а також іншими співучасниками????
5 мільярдів долларів США. І це лише один каломойша, сторонніг руцкага міра.
а ще є ринад махмудович і інші
показать весь комментарий
10.06.2021 17:45 Ответить
зелупа дорвался до власти за счет лжи из олигархических сми. судя по тому как быстро валится рейтинг зеленого мародера, единственный способ у него дотянуть свой первый срок - задавить сми, чтобы те плясали по его дудку. А если учесть, что единственный его конкурент на выборах - владеет телеканалами, то вполне обьяснимо клоунское желание закрыть каналы конкурента. Об этом даже прямо говорит зебилка из статьи. Так что если зелупа хочет воевать с олигархами и их каналами, то пускай сначала закроет г+г и посадит каломойше, только тогда все поверят в его незаангажированность
показать весь комментарий
10.06.2021 19:05 Ответить
Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? - Цензор.НЕТ 896
показать весь комментарий
10.06.2021 23:40 Ответить
Кому це Чмо потрібне? Очі б його не бачили...
показать весь комментарий
13.06.2021 21:34 Ответить
Первый шаг по проведению настоящей деолигархизации-это арест Коломойского и Бголюбова за украденные из Приватбанка 5,5 млрд. долларов.Второй шаг:пока Коломойский и Боголюбов будут сидеть в СИЗО(почему бы не помечтать),необходимо срочно принять новый Уголовно-процессуальный кодекс(УПК) Украины вместо ныне существующего портновского,потому что,по словам бывшего грузино-украинского прокурора Давида Сакварелидзе ,нынешний "УПК Украины-это хартия безнаказанности для тех,кто имеет ресурсы".Понятно ,что воры и коррупционеры имею ресурсы,поэтому они остаются безнаказанными.Третий шаг принятие:антимонопольного,антитрастовского законодательство.Четвертый шаг:принятие закона о политической коррупциии. Поскольку всего этого в планах и действиях Зеленского нет,то его заявления о деолигархизации пустая болтовня,пиар акция,политический мыльный пузырь в стиле сериала "Слуга народа",можно даже сказать,что это не борьба с олигархами ,а политический лохотрон.
показать весь комментарий
11.06.2021 11:09 Ответить
Зеленський VS олігархи: боротьба, піар чи повторення шляху Путіна? - Цензор.НЕТ 8425.
показать весь комментарий
12.06.2021 22:10 Ответить
У профіль це Чмо чомусь стає схоже на Єрмака! Чому б це?
показать весь комментарий
13.06.2021 21:32 Ответить
Позитивність законопроєкту полягає у тому, що зараз можна про вСЬо домовитись або порішать.
показать весь комментарий
13.06.2021 14:49 Ответить
Олігархи дружньо підтримали новий законопроєкт. Нарешті, можна працювати не озираючись назад.
показать весь комментарий
13.06.2021 14:52 Ответить