8315 посетителей онлайн

Чому у закупівлях харчів у ЗСУ була, є і буде корупція?

Автор: Юрій Бутусов

харчування

Харчування у Міністерстві оборони - це дуже вигідний для постачальників і надприбутковий бізнес, оскільки годувати треба сотні тисяч людей, і виплати гарантовані, це багато мільярдів на рік. Але ринкових цін у Міноборони не буде, оскільки відсутні ринкові правила для участі у конкурсах.

Але кожне міністерство у нас перетворилось на самостійне феодальне князівство, де діють свої максимально складні правила, щоб керівник міністерства був одноосібним розпорядником коштів, щоб гроші йшли саме тому, кому міністр забажає платити. Тому і виник парадокс, що велике міністерство оборони купує харчі дорожче ніж набагато менша за розмірами Державна прикордонна служба.

Ринкові ціни та ринкова якість харчів у Міноборони бути не можуть за визначенням. Оскільки ринкові ціни та ринкова якість потребують справжньої конкуренції і доступу на конкурси потужних операторів ринків - великих виробничих підприємств та великих торговельних мереж. Але конкуренції нема, у корупційних конкурсах навіть найбільші виробники та торговельні мережі участі не беруть. І тому конкурси на десятки мільярдів гривень виграють компанії зі статутним фондом у тисячу гривень, які створюються спеціально для виграшу контракту з Міноборони та його обслуговування. Бо чиновникам так легше диктувати свою волю, а у підприємців мінімальні ризики, у випадку коли новий міністр починає знов якісь перерозподіли на ринку постачання.

Як можна забезпечити постачання харчів та іншого забезпечення в умовах війни за ринковими цінами?

Для цього треба вимоги проведення конкурсів підлаштувати під правила проведення конкурсів у бізнесі, щоб поставити собі за мету залучити великі мережі.

Найбільші виробники з мережами постачання, великі торговельні мережі АТБ, Метро, Сільпо, Новус та інші - усі вони б з радістю взяли участь у таких вигідних конкурсах, створили б свої дочірні підприємства для цього, надали б свою інфраструктуру та менеджмент. Але чиновники Міноборони з ними не співпрацюють. міністр оборони Резніков нічого не робить, щоб спиратись на великі мережі, які мають розгалужена мережу, логістику, постачальників, які можуть забезпечити і ринкові ціни і ринкову якість.

Тому що самому міністерству вигідно працювати саме з тимчасовими конторами с символічним статутним фондом, які повністю залежать від доброї волі міністра Резнікова та голови ОП Андрія Єрмака, який призначив Резнікова. Десятки мільярдів йдуть у кишеню кому треба.

І навіть якщо вони знизять ціни до ринкових, якість харчів ринкову ці тимчасові контори не забезпечать, бо їм треба отримувати прибуток, їм треба давати "відкати" усім чиновникам Міноборони від яких вони залежать, їм треба постійно витрачатись на термінові видатки на логістику та закупівлі, бо своєї мережі складів та логістики у них нема, все в оренді, все тимчасове, на всьому економлять.

Тому якщо ми хочемо, щоб у державі була знищена корупція при закупівлях, то від чиновників треба вимагати не ринкових цін та ринкової якості, а ринкових правил роботи.

Юрій Бутусов, Цензор. НЕТ

Топ комментарии
+21
https://eurosolidarity.org/2023/01/28/poroshenko-zaklykaye-povernuty-zakupivli-harchiv-dlya-zsu-cherez-prozorro-i-pravo-komandyra-vidmovlyatys-vid-neyakisnyh-produktiv/ Петро Порошенко під час поїздки на східний фронт закликав повернути закупівлі харчового забезпечення для ЗСУ через систему Prozorro і відновити право командирів відмовлятися від продуктів, якщо вони неналежної якості або надто дорогі .
П'ятий Президент нагадав, що якісна реформа харчування в армії була проведена після 2014 року, однак зараз чимало прогресивних новацій у закупівлях для ЗСУ скасовані.
«Хочу нагадати, що саме наша команда провела в ЗСУ в 2014-2015 роках реформу харчового забезпечення. У 2007 - 2008 роках була зруйнована система харчового забезпечення, передали це на відкуп аутсорсингу, і нам довелося відновлювати систему харчового забезпечення, збільшивши рівень з 17 грн до 80», - зауважив п'ятий Президент.
«В чому був ключовий елемент? Командир частини мав можливість відмовитися, якщо якість була погана, якщо вартість харчів була висока і якщо солдатам не вистачає, бо харчі дорогі. Право командира було скасовано. Я вимагаю, щоб ми відновили право, коли командир буде мати можливість відмовитися від неякісної або дуже дорогої їжі. Це найкращий контролер, бо командир є батьком для воїнів, батьком для солдат», - переконаний Порошенко.
«Чомусь скасували запроваджену нами систему Prozorro при закупівлі усіх товарів військового призначення, крім держоборонзамовлення? Треба негайно відновити дію системи Prozorro для того, щоб кожен солдат чи волонтер мав можливість перевірити, скільки ж коштують ті яйця - чи 7 гривень, чи 17-ть. І припинити навіть розмови про будь-які зловживання», - вважає Порошенко.
«А ті, хто винен у зловживаннях, мають бути не звільнені, а потрапити у в'язницю», - наголошує Петро Порошенко.
Як відомо, п'ятий Президент з волонтерами ГО «Справа Громад» привіз черговий великий вантаж доя кількох бригад, які воюють на східному фронті. Це вантажівки DAF, спеціально обладнаний кунг для управління комплексом БПЛА Poseidon, «Старлінки», потужні генератори, автомобільні шини, пральні машини, а також хімічні грілки. Загальна сума цієї партії допомоги перевищує 9 млн грн. Кошти збирають волонтери, Фонд Порошенка традиційно подвоює зібрану суму.
показать весь комментарий
29.01.2023 06:24 Ответить
+17
.

100 вiдсоткiв. саме так.
показать весь комментарий
28.01.2023 19:51 Ответить
+16
показать весь комментарий
28.01.2023 22:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
.

100 вiдсоткiв. саме так.
показать весь комментарий
28.01.2023 19:51 Ответить
100%
показать весь комментарий
29.01.2023 01:33 Ответить
Знищити чиновників і корупції не буде.
показать весь комментарий
30.01.2023 14:12 Ответить
У чиновника треба забрати право вирішувати а залишити тільки обовʼязок підтримувати процесс. А коли немає кому дати хабар за вирішення справи то корупція зникає сама собою.
показать весь комментарий
30.01.2023 20:42 Ответить
100%. Поки вони не злякаються публичного розголосу + майдану + захидного тиску, нчого не буде.
показать весь комментарий
28.01.2023 20:33 Ответить
Вже публічний розголос і ганьба про нашу владу на весь світ, а вони і далі скривають та продовжують воровати.
У всіх у них вілли по Італіям та Іспаніям і рахунки в банках - думають здриснути туди і роскошно жити на награбоване
показать весь комментарий
28.01.2023 22:18 Ответить
Нічого не буде поки не будуть саджати, причому не стрілочників, а очільників міністерств. Мабудь вже в жодної притомної людини немає сумнівів що Рєзніков по вуха в справі, але він продовжує керувати міністерством і вішає нам всім на вуха локшину недоварену яка залишилась після трапези в ОПє.
І судячи по всьому, він так і залишиться на своєму місті бо самовіддано захищає інтереси корупціонерів при владі.
показать весь комментарий
29.01.2023 09:51 Ответить
"Харчування у Міністерстві оборони - це дуже вигідний для постачальників і надприбутковий бізнес, оскільки годувати треба сотні тисяч людей" - бариги, як завжди, закупили курячі яйця, отримали голубині, заплатили як за страусові. І це тягнеться роками, тому що всі в долі, включаючи контролюючі органи.
показать весь комментарий
28.01.2023 20:41 Ответить
декілька років тому ,був такий час коли тендер виграла Метро і постачала по цінах Метро.а зараз резніков з суркісами забули шо останній піджак в них буде без кишень) і це вже зовсім скоро..
показать весь комментарий
30.01.2023 21:43 Ответить
показать весь комментарий
28.01.2023 22:48 Ответить
Та я так і не поняв то 3.14л на 100км? Чи то електрокар?..
показать весь комментарий
29.01.2023 20:39 Ответить
показать весь комментарий
30.01.2023 01:20 Ответить
показать весь комментарий
30.01.2023 01:28 Ответить
показать весь комментарий
30.01.2023 01:36 Ответить
Описана вами ринковість працюватиме десь у мирній країні без сусіда терориста.
Як можна зробити прозорим харчування? Ви про диверсію подумали? Що буде, якщо в менеджмент торгівельних мереж розставить ФСБ своїх агентів і отруїть "сотні тисяч" у день Х ?
показать весь комментарий
29.01.2023 02:05 Ответить
Давно так не смявся. Ти найкращий!
показать весь комментарий
29.01.2023 13:01 Ответить
Там не обов'язково в контракті постачальника прописаний кінцевий споживач.. фірма "дистрибютор" замовляє у виробника/імпортера..
А та як було то там прямо столова СБУ варила харчів, щоб хто там що не підсипав військовим..
Теж ахінею якусь тут закидуєте..
показать весь комментарий
29.01.2023 20:44 Ответить
Росія володіє хімічною зброєю різноманітного застосунку. Що буде, якщо у військові частини, військові підрозділи доставлять консерви з Новачком торгівельні мережі. Як можна бути таким недалеким і не розуміти, що ланцюги поставок і постачальників зараз тільки через noname прокладки можуть бути.
показать весь комментарий
29.01.2023 02:10 Ответить
Як можна бути таким дурнем?
показать весь комментарий
29.01.2023 09:52 Ответить
Надивився соловйоба-скабейобу
показать весь комментарий
29.01.2023 20:45 Ответить
а отруїти мільйони цивільних через своїх агентів у торговельних мережах раша хіба не може? Тю, а чому до сих пір ніхто не отруївся?
У нас працює служба нагляду за безпечним харчуванням на виробництві. А в торговельні мережі все йде фасованим. Найбільша фасовка - мішок 50кг. Як ти збираєшся труїти військових отруївши вміст кількох мішків? Коли вантажники на складі вантажать підряд у вч, і супермаркет. І ніхто спеціально не сортує на складі - що куди. Приїхала фура - її і загрузили згідно накладних.
показать весь комментарий
29.01.2023 11:45 Ответить
Наразі цілеспрямовано Росія не вбиває цивільних. Там де є людський фактор, підмінити продукцію - раз плюнути. Де впевненість, що вантажівка привезе на передову не отруєні харчі уповільненої дії?
Тобто використання прозорих схем харчування наразі виключене. Або військові самі харчуються, або через спеціальну фірму-фантом. Але це вже інший рівень безпеки і відповідно витрат.
показать весь комментарий
29.01.2023 12:16 Ответить
розкажи, будь ласкавий, як ти саме будеш труїти харчі і я розповім тобі про правила безпеки. А поки що нема предмету розмови.
показать весь комментарий
29.01.2023 17:08 Ответить
Це троля Рєзніков випустив.
показать весь комментарий
29.01.2023 13:02 Ответить
показать весь комментарий
29.01.2023 05:38 Ответить
https://eurosolidarity.org/2023/01/28/poroshenko-zaklykaye-povernuty-zakupivli-harchiv-dlya-zsu-cherez-prozorro-i-pravo-komandyra-vidmovlyatys-vid-neyakisnyh-produktiv/ Петро Порошенко під час поїздки на східний фронт закликав повернути закупівлі харчового забезпечення для ЗСУ через систему Prozorro і відновити право командирів відмовлятися від продуктів, якщо вони неналежної якості або надто дорогі .
П'ятий Президент нагадав, що якісна реформа харчування в армії була проведена після 2014 року, однак зараз чимало прогресивних новацій у закупівлях для ЗСУ скасовані.
«Хочу нагадати, що саме наша команда провела в ЗСУ в 2014-2015 роках реформу харчового забезпечення. У 2007 - 2008 роках була зруйнована система харчового забезпечення, передали це на відкуп аутсорсингу, і нам довелося відновлювати систему харчового забезпечення, збільшивши рівень з 17 грн до 80», - зауважив п'ятий Президент.
«В чому був ключовий елемент? Командир частини мав можливість відмовитися, якщо якість була погана, якщо вартість харчів була висока і якщо солдатам не вистачає, бо харчі дорогі. Право командира було скасовано. Я вимагаю, щоб ми відновили право, коли командир буде мати можливість відмовитися від неякісної або дуже дорогої їжі. Це найкращий контролер, бо командир є батьком для воїнів, батьком для солдат», - переконаний Порошенко.
«Чомусь скасували запроваджену нами систему Prozorro при закупівлі усіх товарів військового призначення, крім держоборонзамовлення? Треба негайно відновити дію системи Prozorro для того, щоб кожен солдат чи волонтер мав можливість перевірити, скільки ж коштують ті яйця - чи 7 гривень, чи 17-ть. І припинити навіть розмови про будь-які зловживання», - вважає Порошенко.
«А ті, хто винен у зловживаннях, мають бути не звільнені, а потрапити у в'язницю», - наголошує Петро Порошенко.
Як відомо, п'ятий Президент з волонтерами ГО «Справа Громад» привіз черговий великий вантаж доя кількох бригад, які воюють на східному фронті. Це вантажівки DAF, спеціально обладнаний кунг для управління комплексом БПЛА Poseidon, «Старлінки», потужні генератори, автомобільні шини, пральні машини, а також хімічні грілки. Загальна сума цієї партії допомоги перевищує 9 млн грн. Кошти збирають волонтери, Фонд Порошенка традиційно подвоює зібрану суму.
показать весь комментарий
29.01.2023 06:24 Ответить
В цілому згоден з Порошенком.
Хоча мушу сказати що не кожен командир своїм солдатам батько. Дехто може прийняти і всілякий непотріб за відкат. Але це все ж таки краще ніж те що зараз.
показать весь комментарий
29.01.2023 09:58 Ответить
але то вже пряма відповідальність командира. Ще за совка у школах і садках було поняття апробації приготовленої їжі. Перш ніж подавати на стіл дітям, їжу хай не з'їсти, хоча б покуштувати обов'язково повинні були директор чи завідуюча з медсестрою. аби потім не було виправдання: а я не знала... І в журналі апробації завжди відмічалась оцінка роботи кухні. Тобто практика відповідальності начальства давно існує. ЇЇ лише треба вдосконалювати, а не скасовувати.
показать весь комментарий
29.01.2023 11:51 Ответить
Проблема не в тому що яйця несмачні, а в тому що вони по 170 грн
показать весь комментарий
29.01.2023 14:00 Ответить


В романі "Бравий осолдат Швейк в російському полоні" Ярослав Гашек писав про двох працівників пенетеціарної системи Австро-Угорщини:" Якщо кому цікаво, повідомляю, що Клима і Славічек живуть напроти Рігерових садів з видом на два ясені в парку. Це високі дерева з надійними гілляками. Укомісара Кліми об'єм шиї-сорок, а у комісара Славічка-сорок два сантиметри".
По аналогії, може хто знає, де живе Алєксєй Рєзніков, і чи є напроти його будинку міцні дерева з надійними гілляками? А також може хтось знає, який розмір шиї у пана Рєзнікова. Ця інформація буде дуже цікава для військовослужбовців ЗСУ.
показать весь комментарий
29.01.2023 18:14 Ответить
В Украине деревьев хватает долго искать не придётся
показать весь комментарий
30.01.2023 22:34 Ответить
"прийняти і всілякий непотріб"

Навіщо так жорстко, просто ковбаса першого сорту а не вищого, як в калькуляції, теж щодо тушонок, так картопля, вона ж все одно звариться, то хтозна яка вона там була, відбірна, красива, як по калькуляції, чи для годівлі худоби мелкая по ціні на ринку в три рази нижча, все одно машина на кухні почистить будь яку
показать весь комментарий
29.01.2023 14:05 Ответить
"ті, хто винен у зловживаннях, мають бути не звільнені, а потрапити у в'язницю», - наголошує Петро Порошенко - і додав - " як це було при мені, всі тюрьми корупціонерами були забиті, не було куди садити звичайних злочинців". )))

"Командир частини мав можливість відмовитися, якщо якість була погана, якщо вартість харчів була висока і якщо солдатам не вистачає, бо харчі дорогі."

А мав можливість і не відмовитись...
Це вже командир вирішував, особисто, теж система сумнівна була, кому він відмовить а кому ні, та з якої причини, нестача харчів чи нестача відкату, це питання.

В ті ж самі пам'ятаю кум мені запропонував у його райцентрі дороги будувати. Кажу, як же так, ми ж ніколи цим не займались, немає ані техніки, ані досвіду, каже, все нормально, ЗІЛ самоскид я знайшов, лопати теж, каток старенький привезуть на тиждень, хлопців підтягнемо, грошей всім вистачить, з бюджету, там проблем не буде, а це головне.

І от я то відмовився, потім якось приїхав через пару років до нього в гості, та жахнувся, всі дороги розвалені в хлам просто, бо то що вони будували, розвалилося відразу, а як по іншому, могло бути... Такі часи були...Жили по новому))
показать весь комментарий
29.01.2023 13:57 Ответить
От взяли та повірили вам "на слово".. бо ви авторитет!..
показать весь комментарий
29.01.2023 20:52 Ответить
В моєму коментарі немає того чому треба вірити чи не вірити, там тільки логічне мислення, а щодо прикладу, то це взагалі просто до слова
показать весь комментарий
29.01.2023 22:00 Ответить
Ім'я особисто не проти Порошенко і не за, але жити по новому тоді можливо і стали, в порівнянні з януком, але все ж такі було зовсім не так як пробували розказувати ті хто був у корита тоді
показать весь комментарий
29.01.2023 22:02 Ответить
А як було ?
показать весь комментарий
30.01.2023 20:24 Ответить
Ну було все навпаки

Балакали про незалежність, а довели країну до того що МВФ вказував коли та наскільки людям підвищувати в декілька разів комуналку, а іноземців просто законом вже призначили головними над собою
І так в усьому, все навпаки , та що розказувати, результат виборів сам за себе каже, програти не на відсотки, а в рази, та кому, людині яка ніколи в політиці не була, та яка єдине що конкретно обіцяла, це " я ваш вирок" та ",весна прийде садити будемо"

Хоча б головний лозунг " Мова! Армія! Віра"

Мовний закон прийняли в такий момент, коли це дало поштовх всій пропаганді РФ казати, от бачите що вони роблять...в момент "захисту донбасу" , хіба це не могло почекати, якщо взагалі було треба, враховуючі що і зараз на фронті чи не більше половини хлопців воює російськомовних

Армія - одне слово - Свінарчук, та на додачу ще відправили тупо в полон кораблі та моряків, без військового прикриття, взяли їх без жодного пострілу, яке приниження..

Віра - теж саме, замість об'єднати українців хоч тут, тіки ще більше роз'єднали, дійшло до того, що Порошенко - мирська людина - бере перше слово перед зборами вірян на соборі по заснуванню ПЦУ, а Предстоятель - Єпіфаній, вже потім, та і взагалі незрозуміло, наче він Предстоятель, а тут же називають Філарета тех Предстоятель, та ще Почесний, короче, все знову як то кажуть не до ладу
показать весь комментарий
30.01.2023 20:57 Ответить
Це я про тіпа якогось кума та дороги при Порошенку...
Засвідчую, що після економічної кризи 2008-го року та псевдоекономіки Проффесора, мале підприємство де я працюю, хай то були не самі "золоті" часи, але відійшло на плав після 2014-го..
Сам особисто почав жити "по-новому", "по-американськи" -- банки, що відфільтовані були, надавали змістовне кредитування для середнього класу найманого працівника, що його підприємство засввдчувало сплатоспроможність та перекриття таких споживчих кредитів.. вже до купівлі авто доходило.. а потім..
Обрали.. не "по-новому", а по-старому..
Як в 90х.
показать весь комментарий
29.01.2023 21:02 Ответить
не треба перебріхувати, починаючи з першого абзацу, бо це одразу видає 73/43%-го зебіла
показать весь комментарий
30.01.2023 01:49 Ответить
Перший абзац це жарт) чомусь Ви його не зрозуміли) , але в кожному жарті є доля правди
показать весь комментарий
30.01.2023 11:02 Ответить
а можно хоть маленький список хоть более менее крупных коррупционеров которые баланду хлебают
показать весь комментарий
30.01.2023 22:37 Ответить
Це питання не до мене, як бачите з гілки, я то якраз і кажу що не було таких
показать весь комментарий
31.01.2023 08:30 Ответить
якби не наголошувалося на здобутку саме Порошенка, я би погодилася на 100%. а так мене коробить, коли по усіх питаннях вип'ячують свого патрона. дуже гидко читати.
показать весь комментарий
04.02.2023 12:18 Ответить
Десятки мильярдов идут налево...
Что то мне слабо верится, что на разнице цены яиц можно варить такие огромные суммы.
показать весь комментарий
29.01.2023 07:19 Ответить
ну там же не только яйца на том же к примеру масле - если даже немого накинуть цену то при таких объёмах выйдет не малая сума а с яйцами он лоханулся по полной - жадность , только действительно чего он еще не сидит и даже как я понимаю не последствием
показать весь комментарий
30.01.2023 22:41 Ответить
Я делал акцент на краденых десятках мильярдов в статье. Дважды упоминалось в статье!
Мне кажется, когда журналист описывает допустим дтп с участием 4х машин, он не должен писать как о масштабной аварии, будто в аварии было несколько десятков машин.
Весь Контракт составлял 13 млрд. Каким образом можно украсть десятки миллиардов на нем?
показать весь комментарий
31.01.2023 06:56 Ответить
Але ж крали не ці мережі, а привладні ублюдки. Чи не так?
показать весь комментарий
29.01.2023 09:59 Ответить
1."Цензор" - одне з кращих інтернет-видань в Україні. Помийку в коментах можемо робити тільки
ми з Вами.
2. Корупція іде від арміїї чиновництва, яку влада через правоохоронні органи може прикривати
або ж випалювати. Якщо чиновник бере гроші, "прожженые торгаши" готові робити махінації
для спільного задоволення.
показать весь комментарий
29.01.2023 15:53 Ответить
"треба вимагати не ринкових цін та ринкової якості, а ринкових правил роботи. Джерело:

Ринкової якості не існує як поняття, є якість за стандартами, державними, ДСТУ, наприклад, контролюється експертизою та сертифікацією, а варіант "дорожче то краще" це дехто називає " ринкова якість" але то звичайне лукавство та обман, такого по факту не існує, особливо в сфері харчування та в Україні.

Щодо "ринкових цін " то вони існують, якщо немає монополіі. . При монополіі ринкова ціна неможлива. А сама монополія буває природня, та штучна. Природня це коли немає альтернативи, наприклад, газ, електрика, тобто природньо так склалося що трубу іншу або провода не підведеш, а виробник перший один, який формує ціну, все що далі то посередник, і вони працюють від ціни однієї.

Штучна, це коли виробників багато, але щось заважає їм поставити свій товар, і це "щось" контролюється не силами природи або законами фізики, а кимось конкретним, в даному випадку чиновником мін оборони, який і визначає, з ким МО буде заключати контракт, а з ким ні.

Якщо цю штучну перепону прибрати, монополія зникає, і настає ринкова ціна, залишиться тіки систематичними та чесними бажано незалежними експертизами контролювати якість продуктів відповідно до ДСТУ.

"Якщо цю штучну перепону прибрати" - як це зробити?

Пропоную піти перевіреним шляхом, а саме, шляхом подвійного впливу.

Перший вплив - це система Прозоро, сайт, де буде виставлений лот на закупівлю чогось, і ціна там буде всім відома у відкритому доступі.

Другий вплив - це менеджер підписант контракту з боку міністерства. Це людина зі штату менеджерів міністерсттва оборони, яка вибирається на кожен контракт випадково, шляхом спеціальної програми, така програма працює в судах при розподілі справ по суддях.

Таким чином, будемо мати з одного боку ціни відкриті на продукти харчування з відповідною якостю, та з іншого непередбачувану людину підписанта, тобто постачальник навіть не буде знати, з ким домовлятися, бо домовилися з одним на відкат, а програма викинула що підписант інший, треба ще з ним домовлятися, а як, пару днів залишилось до підписання, та в невідома людина.
показать весь комментарий
29.01.2023 10:29 Ответить
Міністр оборони Рєзніков після початку корупційного скандалу заявив, що в ЗСУ будде введено , зокрема, кошерне меню. Це означає тільки одне: в українських збройних силах буде єврейська бригада ім Зеєва Жаботинского, набрана з релігйних іудеїв- громадян України, патріотично настроєних на захист держави. Рєзніков буде шефом-командиром цієї бригади. І це буде справедиво, адже є чеченський, білоруський, російський підрозділи в ЗСУ.
показать весь комментарий
29.01.2023 10:34 Ответить
«Глас вопиющего в пустыне»(с)
Відчувається, що Бутусов сам не вірить в можливість написаного.
показать весь комментарий
29.01.2023 11:48 Ответить
Решение простое!! : передать закупки продуктов непосредственно РАистам бригады или ВЧ . И все ! Нет проблемы! Работники РАО это военные с чувством долга а не вороватые чиновники МО. Им виднее у кого и что закупать, без затрат на логистику, по месту дислокации, а оно меняется. РАО лучше всех знает что нужно бригаде, они сами кушают из этого же котла. И у них моментальная обратная связь ) Они не купят лишнего, не секрет что местные фермеры помогают военным и без денег. А если и за деньги то это не цены сильпо или атб ..(у меня чувство что журналисты прям лоббируют интересы розничных сетей ? Я ошибаюсь ?) Уверен это сэкономит массу средств , которые бригада сможет использовать на разные горящие вопросы .ремонт оружия и техники . "Нужно вырезать МО из этого вопроса раз и навсегда, иначе Коррупция была и будет" - это было бы правильное название статьи
показать весь комментарий
29.01.2023 14:33 Ответить
Згоден на 200% Централізація постачання ..Харчів ?? В Укрвїні ?? - Це корупційна технологія для того щоб сісти на грошові потоки, мінімізувати кількість учасників, все ускладнити, потім розповідати про логістичні проблеми .. - вкрасти!

Який взагалі коефіціет корисної дії Міністерства оборони в цьому питанні ?
показать весь комментарий
29.01.2023 15:49 Ответить
PS Чому не українською ? Тому що російський діалект -це теж наша мова, і ми не повинні дати її вкрасти чи подарувати загарбникам , це буде ще гірше
показать весь комментарий
29.01.2023 14:36 Ответить
А нах вам та рашистська? Краше берегти англицьку чи германську чи французьку.
показать весь комментарий
29.01.2023 18:13 Ответить
Питання,а хто ж виробить ці "ринкові правила роботи"і хто буде забеспечувати іх функціонування?
показать весь комментарий
29.01.2023 17:48 Ответить
Щоб у державі була знищена корупція при закупівлях - потрібно назначати на відповідні посади професійних і чесних людей. Конкурси і тендери не допоможуть, поки злодії і хабарники не сидять (з конфіскацією), я вже не кажу розстріляні (йде війна).
показать весь комментарий
29.01.2023 17:59 Ответить
Флешмоб -
Прокляни Вову Зеленського з Коломойшею і його колег, зроби добро Україні.
показать весь комментарий
29.01.2023 20:36 Ответить
А в чому, власне, проблема? Вони вже більше двох тисяч років тільки так і виживають.
показать весь комментарий
30.01.2023 02:05 Ответить
Сама процедура держ. закупівль спонукае до коропції , ні хто не хоче звязуватися з держ установами, купа паперів , кредиторська заборгованість , перевірки . Приватні установи працють з держ за умови +50% від ринкових цін. НІхто не хоче звязуватись бо відаеш державі товар або послуги а кошти ти утримаеш через 5-6 міс аможе і пізніше!!!!!!
показать весь комментарий
30.01.2023 09:35 Ответить
пояснень всього два
це фіксована оптова ціна на день заключення контракту
те ж саме по логістиці
і друге
воля президента не красти та жорстке покарання до пожиттевого з конфіскацією та перевірки до третього коліна
по другому ні як
показать весь комментарий
30.01.2023 11:39 Ответить
Все вірно, але нічого зроблено не буде. Схеми на продуктах в армії дуже вигідні, оскільки все можна сховати за ширмою секретності. З цього корита кормились ВСІ президенти та їх оточення. А тому зроблять димову завісу, щуку кинуть у річку і все піде далі по-старому.
показать весь комментарий
30.01.2023 13:04 Ответить
у нас все - корупція, бо на посадах, які вимогають відповідальності і сили духа - безвідоповідальні люди, які навіть перед крадіжкою гуманітарки не можуть встояти - слабкодухи, крім того маємо і далі агентуру ворожу, кожен корупціонер це саботажник а значить потенційний колаборант. Та закон не працює, бо ці корупціонери-саботажники в усіх гілках влади, на всіх щаблях. Є надія, інші країни теж в такій дупі побували, якось виїхали, і ми ви теж не пропадемо. Вивчайте досвід іншіх країни, Америка на приклад.
показать весь комментарий
30.01.2023 14:56 Ответить
Весь час аутсорсингу чи надання послуг з харчування для ЗСУ та НАЦГвардії це суцільний механізм НАЖИВИ для його учасників, що і підтвердили подіями та фактичними документами ревізій на рівні Рахункової палати та ревізій за участі ЦОВВ та командирів частин на місцях!!
Усі оті отруєння від харчових продуктів, шалених цін закупівельних, маніпуляцій з чисельністю особового складу (по списку, на варті, на бойовому чергуванні, на польовому виході, і т.і.), підміни продуктів, норм харчування та невідповідність Ккалорій, оренди військового майна та сплати комун послуг господарюючими суб'єктами, все за ради особистого збагачення «порядних і чесних посадовців- держслужбовців та командирів..
показать весь комментарий
30.01.2023 15:43 Ответить
Великі торгівельни мережі навіть з мирних (відносно) міст (Краматорськ, Покровськ, Мирноград, Добропілля...) збігли ще навесні. І вони повезуть харчі в Бахмут чи Авдіївку?
показать весь комментарий
31.01.2023 08:52 Ответить
Як тільки від корита - нормальні люди, все розуміють правильно міркують і пропонують; як тільки при кориті - включається режим «не хитайте лодку» з поглядом окуня і коси коса, що є сили. До поки не буде відповідальності(сурової) так і буде це бл…тво тривати. Що для цього потрібно? Як приклад, перезавантаження судової реформи - судді старої (діючої) системи повністю втратили довіру. Посада судді має бути виборна, кожна громада обирає собі суддю на обмежений термін до 3-х років, з правом відкликання… Це для початку, роботи не початий край
показать весь комментарий
03.02.2023 21:30 Ответить