8166 посетителей онлайн
29 244 596

Застосування поліцейськими в Дніпрі зброї на ураження вважаю обґрунтованим

Автор: 

Подивився відео з камер та з телефону у Дніпрі.

1. Громадянин Джумбері Силогава вів машину, порушив правила дорожнього руху прямо на очах екіпажу патрульної поліції у центрі міста.

Факт порушення безперечний, зупинка поліцією була законною.

2. Після зупинки машини Силогава пересів на місце пасажира, а на місце водія пересадив жінку, яка їхала на пасажирському місці. Цілком ймовірно, тому що знаходився у стані сильного алкогольного сп’яніння, як це засвідчила посмертна експертиза поліції, бо навіщо пересідати з водійського крісла тверезій людині?

Силогава намагався уникнути відповідальності за правопорушення. Жінка сприяла його діям.

3. Поліцейські діяли абсолютно коректно в рамках закону. Але жінка відмовилась виконувати законні вимоги та вийти з машини і спровокувала застосування сили.

Поліцейські намагались затримати жінку та витягнути з машини законно.

4. Громадянин Силогава навмисно намагався спровокувати зіткнення з поліцейськими, ображав поліцейських, та не виконував законні вимоги поліції.

Саме Силогава спровокував конфлікт та вчинив безпідставний напад на поліцейських попри їх цілком законні та обґрунтовані вимоги.

5. Поліцейський застосував зброю обґрунтовано, після нападу Силогава на поліцейську, та спричинення їй серйозних тілесних ушкоджень, які могли призвести до її загибелі.

Застосування зброї на ураження вважаю обґрунтованим, оскільки правопорушник поводив себе та діяв агресивно та його дії були загрозою для життя співробітника поліції.

6. Діі співробітників поліції законні. Жінка стала співучасницею злочину - нападу на співробітників поліції.

7. Парламент та уряд відмовились узаконити застосування електрошокерів співробітниками поліції, тому негайно зупинити такий напад крім вогнепальної зброї було неможливо.

Відповідальність за застосування вогнепальної зброї для зупинення нападів на поліцію несе Верховна Рада та Кабмін, які не хочуть узаконити застосування поліцією нелетальних засобів зупинки злочинців - електрошокерів. В таких випадках застосування електрошокерів є виправданим, і це змогло б урятувати життя правопорушника.

Мені було б легко звинуватити поліцію. Адже саме міліція на Майдані завдала мені важкі тілесні ушкодження.

Адже один з керівників розгону Майдану, поплічник Захарченка та Януковича Олег Татаров, адвокат Портнова, який обікрав військових у справі НАБУ про крадіжку квартир, фактично керує зараз усіма правоохоронними органами, і саме він призначив своїх партнерів та друзів на керівні посади в МВС та Нацполіції, у ДБР та БЕБ.

Адже "Слуги народу" зберігають корупційні схеми на забезпеченні армії, схеми по віджиму тих, хто втікає від війни, контрабанда, тіньовий фінансовий ринок, дерибан держпідприємств, працюють угруповання Петровського, Давітяна, Слюсарєва, Павлюка, Костюка та інших, і хто знає на що може піти мафія аби догодити своїм "кураторам".

Адже президент Зеленський віддавав незаконні накази стежити за мною та порушувати кримінальні справи, і усіма силами намагається утиснути свободу слова.

Але навіть наявність злочинців у керівництві країни не значить, що не треба поважати людей, які намагаються чесно забезпечувати правопорядок, які захищають державу. Бо ми усі разом на війні, хай і на різних відстанях.

Кожен українець - це центр прийняття рішень у страшній боротьбі за Україну, і судити треба не по посаді, а по вчинках.

Мені прикро, що загинула людина, яка, очевидно, була в неадекватному стані. Але під час війни напад на правоохоронців у центрі міста, вдень, за наявності очевидної причини зупинки та оголошення затримання, нічим не виправдати. Людина має завжди думати, чи варто їй ризикувати життям. На Майдані та на фронті в мене таких питань не виникає. Але мені б ніколи не прийшло у голову йти на конфлікт через очевидне порушення правил дорожнього руху, підставляти свою жінку та дітей у суперечку з ким завгодно.

Завжди треба думати о ціні, яку ми готові за свої вчинки, за своїх близьких та за свій народ заплатити, і завжди треба бути готовим що ця ціна буде найвищою.

Життя у всіх нас колись закінчиться, але після нас має залишитись честь.

Юрій Бутусов, Цензор.НЕТ

Топ комментарии
+52
все чітко і по пунктах!
показать весь комментарий
30.08.2023 22:05 Ответить
+49
Я не юрист, то не можу сказати, чи перевищив поліцейський чи ні. А от що можу сказати точно, що цього ублюдка та його сім'ю мені точно не шкода. На мою думку світ став трошки кращим без нього.
показать весь комментарий
30.08.2023 22:27 Ответить
+38
Юра , дякую . Знайшлась таки адекватна людина , яку повожають .
показать весь комментарий
30.08.2023 22:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 6 из 6
"не про боротьбу з угрупованнями"

Побачимо, чомусь я не заздрю слідчому та поліцейському, доведеться їм мабуть ще потратити свої нерви та переживаю за їхню безпеку та безпеку їхніх родин саме через те, що тут є кавказька складова.
показать весь комментарий
03.09.2023 13:03 Ответить
Проблема в тому, що продавщиця на базарі, бачить, як лізе в карман циганка до її покупательки, але боїться про це сказати, бо потім її не врятує ніхто від їхньої помсти, от в мовчить, в кращому випадку очами маякне, дружина мого колеги.

Проблема в тому, що гарячі южні парні йдуть вночі через прохідну у клуб, де на вході мій товариш стояв, йдуть та без оплати , борзо, і коли він після розмови та спроб зупинити, одного відключив правим у підборіддя, він кмс по боксу, та акуратно поклав на лавку, то потім йому було проблема вийти з клубу. Зібралася толпа таких гарячих парней, під входом. Він до керівництва, ті до служби безпеки в центральний офіс, а звідти ніякої допомоги та відповідь: а навіщо він його бив? От і все. І якби не його побратими спортсмени, які під'їхали підтримати , то був би він в реанімації після побиття товпою, і хто знає, чи була б карна справа за то їм.

Це є, треба дивитися правді в очі.

З іншого боку, я мав справу з армянами, по бізнесу, які дуже порядно поступили, чесно, а мав з українцем, який спробував кинути мене, і частково йому це вдалося.
показать весь комментарий
03.09.2023 12:59 Ответить
А я бачив, як билися село на село, з використанням арматури і травматів. Всі (!) учасники були українцями.

Це також є, треба дивитися правді у вічі.

Той злодій, що заліз до кишені продачині - злочин незалежно від того, циган він чи українець.

Сегрегуючи злодіів по національності, ви свідомо чи не свідомо підіграєте кацапським наративам про те, що всі українці нацисти і що всі українці були охоронцями в концтаборах, а всі кримські татари були колаборантами під час другої світової.
показать весь комментарий
03.09.2023 13:11 Ответить
"Той злодій, що заліз до кишені продачині - злочин незалежно від того, циган він чи українець." до покупця в кишеню
Але)))

Українця туди не пустять, там все поділено)))
показать весь комментарий
03.09.2023 13:14 Ответить
"Сегрегуючи злодіів по національності, ви свідомо чи не свідомо підіграєте кацапським наративам "

В РФ ця проблема ще більша, і ми будемо схожі на них, якщо поведемося на це та розведемо у себе таку ж етнічну злочинність як там
показать весь комментарий
03.09.2023 13:16 Ответить
Казочки про нацистів кацапская пропаганда. А національні мафії ніхто не любить.
показать весь комментарий
04.09.2023 17:09 Ответить
В США їх би застрелили ще коли вони руки на руль не поклали, а тут ходять, матюкають, нападають, і все тіпа нормально, а от застосування зброї не нормально.
показать весь комментарий
02.09.2023 18:51 Ответить
В США за такі дії поліції вже би йшли демонстрації проти свавілля поліції.
показать весь комментарий
03.09.2023 07:17 Ответить
Демонстрація була, так, але там вбили темношкірого, а в нас білого.

Крім того, в США мало б за Вашою логікою бути не одна демонстрація, а їх немає, а от 1000 заселених за рік поліцією є.

10 февраля 2022 г.

По данным газеты Washington Post, число смертельных случаев использования полицией огнестрельного оружия в США достигло максимума в прошлом году.

Согласно базе данных американской газеты Washington Post, в 2021 году https://www.dw.com/ru/%D1%81%D0%BB%D0%B8%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BC-%D0%BC%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D0%B3-%D0%B8-%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8-%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8-%D0%BE-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%B8-%D1%81%D1%88%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5-%D0%B3%D0%B8%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D1%84%D0%BB%D0%BE%D0%B9%D0%B4%D0%B0/a-53732823 полицейские США застрелили не менее 1055 человек. Это максимальный показатель с начала сбора данных в 2015 году, сообщило издание в среду, 9 февраля.

В 2020 году в стране в результате https://www.dw.com/ru/v-ssha-shef-policii-bruklin-senter-uvolen-posle-gibeli-chernokozhego/a-57190918 стрельбы сотрудников правопорядка погибло не менее 1021 человека, годом ранее - 999.
показать весь комментарий
03.09.2023 09:51 Ответить
низзя - военное положение, очевидно, получится(получилось) полицейское государство, в результате (в лучшем случае) - по факту будут жечь (в буквальном и переносном смысле, а-ля "Беркут") всю "новую" нацполицию. в идеале - после войны и до основания, потому как мозги уже будет не выправить.
показать весь комментарий
04.09.2023 22:53 Ответить
В Мінесоті, звідки почались заворушення, за пів року до тих подій, чорний коп убив білу жінку у неї вдома. Жінка прийшла раніше з роботи і пильний сусід визвав поліцію, бо побачив відчинені двері. Коп, який приїхав на виклик, застрелив хазяйку. Бунту не було.
показать весь комментарий
05.09.2023 10:02 Ответить
І копа за вбивство мабуть нагородили?
показать весь комментарий
05.09.2023 13:43 Ответить
Професіональні поліцейські так не вважають по всім пунктам Бутусова.
показать весь комментарий
03.09.2023 02:32 Ответить
Чому без попередження та тир кулі підряд? Відповідь очивидна. Просто хотів убити. Вже не кажучи про те що зупинивши авто діяли не професійно відмовляючи в наданні доказів правопорушення зробили свої вимоги незаконними.
показать весь комментарий
03.09.2023 07:15 Ответить
Попереджувальний постріл відмінили в 2015р
показать весь комментарий
05.09.2023 10:06 Ответить
Посилання на норму нормативно паравового акту. Чи просто пукнули у воду?
показать весь комментарий
05.09.2023 13:37 Ответить
Ст 44 і ст 46 ч 4. Закон про Національну поліцію.
показать весь комментарий
05.09.2023 14:42 Ответить
В стті 44 взагалі не йдеться про вогнепальну зброю (тобто це з вашої маніполяція в розрахунку на те що ніхто не буде перевіряти).
В статі 46 ч.4 йде мова про:"4. Поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю" і аж ніяк не згадується про те що ви стверджували:"Попереджувальний постріл відмінили в 2015р"
І нарешті найцікавіше ви чомусь зовсім не згадали що в ч.6 статі 46 говориться що:"Поліцейський уповноважений застосовувати вогнепальну зброю тільки після попередження про необхідність припинення протиправних дій і намір використання заходу примусу, визначеного цією статтею." Зверніть увагу що повинно бути якесь попередження. Яке саме не уточнюється і частіше завсе у всьому світі у всі часи самим дієвим попередженням про застосування вогнепальної зброї був постріл в гору.
Далі перераховуються випадки коли застосовую вогнепальну зброю без попередження. На відео все добре видно що поліцейский застосував зброю без попередження вже тоді кли ніякої загрози нікому не було. Більше того саме пліцейський своїми пострілами створював загрозу іншим людям крім порушника. І три кулі підряад (навть якщо однією не вцілив) без попередження коли нема загрози говорять про намір вбити щоб помститись за приниження (бо йому просто наваляв порушник). Тобто мажор пліцейский (не дарма так довго незгадували прізвище) свідомо вбив людину.
показать весь комментарий
05.09.2023 16:12 Ответить
Я так зрозуміла, що постріли були тоді, коли убитий бив напарницю стрілявшого.
показать весь комментарий
05.09.2023 18:36 Ответить
Я навпаки зрозумів що він стріляв вже після того як порушник розбив носа напарниці.
показать весь комментарий
06.09.2023 17:54 Ответить
Ну якось так. https://www.youtube.com/shorts/0Y3e9DOX0Jo https://www.youtube.com/shorts/0Y3e9DOX0Jo

показать весь комментарий
06.09.2023 18:39 Ответить
Люююдииии схаменіться. Кого ви захищаєте? Нема у нас поліції, це гопота. Ви подивіться youtube ввесь забитий не професшйністю, здирництвом, не знанням законів, хамством, тупістю зі сторони поліції. Роблять що хочуть, придумують самі не існуючі закони, трактують закони як їм заманеться. Прикриваючись воєним станом порушують всі закони, самі придумують порушення і ми будемо оформляти а ти потім оскаржуй, якщо не згодний злісна не покора. Із 100 поліцейских один нормальний. Ми правова держава і ніякий воєний стан цього не відміняє. І до речі по конституції України ст. 17 боронити країну повинні збройні сили і правохороні органи України. А ця поліція провокує конфліктні ситуації в країні і замість себе хватає хворих і т.д.. людей і відправляє на війну. У нас сотні тисяч правоохоронців і т. д.. в тилу знущаються з населення. Якщо вони такі герої то чому в тилу а не на передовій. Коли відключається світлофор водії краще їздять чим коли він працював тому ми справимось без такої кількості поліції, і нехай вчать закони. Людина не може бути правоохоронцем якщо вона не знає законів. А оці всі люди які татуйовані з ніг до голови, з кігтями, розпатлані, в не однострії, тупі, хамовиті но при зброї, хто вони такі? Скільки це терпіти? Чи як завжди не начасі? Це ж саме стосується і ТЦК, ВЛК і т. д.. Закон повинен бути один для всіх. Вибачте за помилки. Слава Україні! Слава Українському народу! Ганьба свавілю, корупції, безкарністі.
показать весь комментарий
03.09.2023 09:14 Ответить
А кому ти будеш дзвонити та благати приїхати, коли справжня "гопота" тебе пресанена вулиці чи полізе в твій будинок?
показать весь комментарий
03.09.2023 09:53 Ответить
Ви наче не з цієї держави. Копи тебе захищають коли можуть справиться, а коли не можуть то стоять в сторонкі і наблюдають як тебе вбивають. Давно вже нема тих хто захищають правопорядок. Тільки за гроші.
показать весь комментарий
03.09.2023 10:02 Ответить
Сергій, я не платив жодної копійки ані копу на дорозі, після янука, ані при отриманні чи продовженні дозволу на зброю, ані коли по моїй заяві було відкрито кримінальну справу. Ніхто не вимагав. Завжди поводили себе ввічливо, часто бувало що робили вусне попередження, наприклад, останній раз їхів з причепом, на нього не було цивилки, кажу, рідко їм користуюся, тож не зробив, копи кажуть, ну ладно, їдьте, тіки обережно, і зробити як буде змога.
Тож це мабуть Ви живете в якійсь іншій країні, в якій копи займаються

"здирництвом, не знанням законів, хамством "

я особисто був в ситуації, з другом вийшли, а його автівку троє якихось гопників пробують відкрити, друг кмс по боксу, 189 см зріст, 95 кг вага, здоровень, пройшов в 90 ті велику школу. І що він зробив? Він не кинувся на них, а відразу набрав поліцію з мобільного, а потім ми вже підійшли, і копи приїхали за пару хвилин, хоча і не затримали тих гопників, бо вони вже втекли.

Тож, не треба мені розказувати, поліція в Україні нормальна, звісно, є проблеми з професійністю, але не з ввічливостю та здирництвом масовим. Можливо поодинокі випадки, так вони є в усіх країнах.
показать весь комментарий
03.09.2023 12:29 Ответить
Або Ви мєнт, або з якоїсь казки. Скажіть що Ви вживаєте? Я те ж таке хочу.
показать весь комментарий
04.09.2023 19:43 Ответить
З мого досвіду спилкування з поліцією не більше 10 процентів порядні виховані люди. Все інше бидлота й гопота. То хто кого витіснить з правоохоронних органів для мене не є таємницею.
показать весь комментарий
05.09.2023 13:41 Ответить
Мені попадалися досі виключно виховані та порядні поліцейські, не вимагали з мене грошей, поводилися чемно.
показать весь комментарий
05.09.2023 18:23 Ответить
Дай Бог що би у вас було так і надалі. Я не проти порядних поліцейських. Я їм вдячний і поважаю. Але нажаль мій досвід спілкування з ними переконує мене що порядних занадто мало. Я вже не кажу про відео в мережі де поліцейскі ведуть себе жахливо.
показать весь комментарий
06.09.2023 17:59 Ответить
розкажіть хоча б одну конкретно ситуацію що була з Вами , з чого висновок "бидлота й гопота"
показать весь комментарий
06.09.2023 19:53 Ответить
Я живу в сільскій місцевост. Колись працював агрономом і за те що не прочищались полезахисні лісосмуги держохоронприроди мене як головного агронома штрафували. От я поїхав в полезахисну лісосмугу щоб напиляти дров (більшість лісосмуг розрослися так як колгоспів нестало а всім іншим вони не потрібні). Так як я добре знаю що за крайнім рядом це самосів і він росте в переважній більшості під кутом більше 30 градусів (що дуже важливо бо вважається таким що припинив ріст) та те що це аж ніяк не комунальна або державна власність (на кадастровій карті добре видно що це приватна земельна ділянка) то я й пиляв собі дрова незавдаючи шкоди а навпаки прочищаючи лісосмугу. Приїхали поліціянти та звинуватили мене за ст.246 кк незаконна рубка лісу. Суд звичайно закрив справу алеж мороки було десять місяців.
показать весь комментарий
07.09.2023 17:44 Ответить
"Приїхали поліціянти та звинуватили мене за ст.246 кк незаконна рубка лісу. Суд звичайно закрив справу алеж мороки було десять місяців."

Тобто, за Вашою логікою, їм не треба було приїжджати після отримання сигналу? А оскільки вони приїхали, та склали адмінпротокол, який Ви потім оскаржили в суді успішно, то вони " бидло та гопота" ?

От якби Ви розказали, що приїхали поліціянти, та засунули Вам в с.раку резинову дубинку, а потім забрали автівку, яку досі не повернули, то я б здивувався)

А так, люди виконують свою роботу, є сигнал, мають приїхати, такий закон. А якщо ситуація спірна, то суд. Так все і відбулося, цивілізовано. При чому тут " бидло та гопота" ?
показать весь комментарий
07.09.2023 20:35 Ответить
Уважніше читайте. Мова йшла не про адмінпорушення а карну справу яка тяглася 10 місяців через тупість і бидлуватість поліціянтів. І мені за це їм дякувать? Вони могли приїхати і вислухати мої пояснення і взагалі не відкривати справи. Але через бидлуватість і те що до мене більше 15 чоловік в тійже ситуації притягли до 246 в нашому райсуді (я в реєстрі судових справ вивчав практику) і люди нізащо отримали по три роки умовно це по вашому гарно?
показать весь комментарий
07.09.2023 20:53 Ответить
"Вони могли приїхати і вислухати мої пояснення і взагалі не відкривати справи"

Був факт вирубки, без лісорубного квитку чи іншого дозвільного документа. А якщо всі так почнуть робити, лісу не залишиться, а таке би і було , якщо поліція буде приїжджати та просто балакати або взагалі не приїжджати. Балакати всі вміють.
Справа була порушена саме тому, що вони діяли так як вимагають від них закон та посадові інструкції, а суд вже потім детально розібрався.
І я не чув знову про те, що саме, вони зробили, щоб їх вважати бидлом та гопотою.
показать весь комментарий
07.09.2023 20:59 Ответить
Ось так те бидло и думало та говорило незвиртаючи уваги на те що місце де я рубав було приватною власність (просто лісосмуга розрослась) і господар був не проти і ніякого дозволу окрім усного дозволу власника не потрібно. Що в решті решт і підтвердив суд закривши справу. Я бачу ви точно мусор то вам
показать весь комментарий
07.09.2023 21:26 Ответить
Десять разів питав, відповідь так і не почув, чому бидло та гопота, жодного разу Вас не побила, не відібрала кошти, та навіть не обматюкала?))

А щодо вирубки лісосмуги, треба мати дозвіл ні документи на руках, або рубати не на лісосмугах, а на власній ділянці чи орендованій, на що теж звісно мають бути документи. Якщо їх немає, звісно, поліція за Законом має , зобов'язана, відредагувати на правопорушення.
показать весь комментарий
07.09.2023 21:35 Ответить
показать весь комментарий
07.09.2023 22:14 Ответить
Той хто без дозвільних документів вирубує лісосмугу, завжди зрозуміє того, хто в алкогольному стані керує авто. В той і той чомусь вважає, що має право, один - бо дерева нахилені, інший - бо пересів на пасажирське місце. Тож що тут сказати... Дійсно, в обох ситуаціях бидло та гопота присутні, але це не поліцейські))

Бажаю Вам становитись краще, та дякуйте Богу та судді, який Вам дав цю можливість робити на волі, а не в тюрми.
показать весь комментарий
08.09.2023 07:01 Ответить
От такіж дебіли як і ви не розуміють що на приватній ділянці на яку розрослась лісосмуга непотрібно ніяких дозвільних документів. Тому ті поліцаї такіж дебіли як і ви. І це не я просто вважаю що якщо дерева нахилені під кутом більше ніж 30 градусі то вважаються такими що припинили свій ріст. Про це говорить законодавство, але ж таким як ви поліцаям навіть те що суд невезнає це злочином недоводить що вони були неправі і неправільно кваліфікували що це злочин. Мабуть розумова обмеженість недозволя ні вам не їм це зрозуміти. Перш ніж висунути обвинувачення потрібно зясувати чи мають вони підстави. Алеж ні спочатку звинувачення потім будете за вуха притягувати нікчемні докази.

Бажаю вам щоб ви були подалі від тих справ де потрібно вирішувати чи порушив хтось якийсь закон чи ні. І щоб поменше було таких дебілів в поліції і вони її не дискредитували. Дякую Господу за те що він дарує розуму розуміти де зло а де добро. А в тюрмі опинитись може будь хто, навіть той хто не заслуговує того якщо на те буде Божа воля. Якщо ви згадали про Бога то мабуть памятаєте про Йосифа та й Господа на смерь відправили хоч Він немав ніякої вини.
показать весь комментарий
08.09.2023 07:55 Ответить
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C скільки би я вам не товк про те що те що я робив в лісополісі не є злочином і це навіть підтвердив суд. Ви навіть не намагаєтесь зясувати чи це так чи ні. ви тупо як і ті поліціянти кажете що це злочин. Вам навіть на думку не приходить сптати а чомуж суд так вирішив що це не злочин. Тому я й вважаю вас та тих поліціянтів дебілами.
показать весь комментарий
08.09.2023 08:02 Ответить
Спілкуючись з вами наче повернувся в той час і враження що спілкуюсь з тим самим тупим та підлим слідчим. Йому кажеш подивіться що до цих дерев законодавство говорить що вони вже вже вважаються такими що припинили свій ріст. Ні воно в обвинуваченні пише що в результаті того що я спиляв вони припинили ріст. Йому говориш подивіться тлумачення Верховним судом коли слід застосовувати статю 246 та розділ добросусідства Земельного кодексу. Ні нада дозвільні документи ви злочинець, якщо будуть всі пилять. Та при чому тут всі пилять ви наразі розбераєте конкретний випадок. Найбільші злочинці по вирубці лісів та лісосмуг це працівники лісового господарства та поліціянти які їх кришують. В селі всі бачать як дісно порушники пиляють в середині лісосмуги ряди окації і їм байдуже на закон тому що їх кришує поліція і скарги на них завжди закінчюються пшиком тому що саміж мусора коли їдуть на виклик звонять тим хто пиля і вони втікають при чому маючи час забрати все з собою. А от хто маючи всі законні підстави прочища лісосмугу того будуть тягати в надії отримати хабара (що в переважній більшості і відбувається).
показать весь комментарий
08.09.2023 08:52 Ответить
Законні підстави мають підтверджуватись відповідними документами. У Вас їх не було. А без них будь хто скаже, що я маю право пиляти тут дерева, бо вважаю, що вони припинили свій ріст.

І що цікаво, насправді, це нормально, те що Ви попиляли ті дерева, бо Вам мабуть треба були дрова. В цьому немає нічого поганого, з людської точки зору, звичайного нашого українського або російського мислення, суспільства. І завжди ми так жили , пиляли, що там хотіли собі, збирали гриби, ягоди, ловили рибу, викидали сміття. А от з точки зору Європи та їхнього способу мислення, так робити та двчьи неможна, все має бути по документам, по закону, і порушник несе невідвопотнє покарання, якщо у нього немає документів що відповідають Закону на право вчиняти такі дії. І слідчий тут ні до чого. Він працює по Закону, по документам. Він вже в новій европейскій так би мовити парадигми, і ми всі туди йдемо, в Європу. І там от так - пішов попиляв лісосмугу без відповідного дозволу оформленого документально - хоч ти що там розказуй - буде тюрьма або великий штраф.

І мене дивує, що от Ви, хочете одночасно в Європу, і одночасно жити по старому, по українські. Такого вже не буде, все, закінчилося. Тепер хочете пиляти в лісосмузі, йдить в лісництво, документр, дозвол, і потім пиляти.
показать весь комментарий
08.09.2023 12:53 Ответить
Саме ви соваок а не європа. Тому що в європі діє призумпція невиновності і саме тому не я повинен доводити законність своїх дій а поліція повинна довести що я дію незаконно. В моєму випадку поліція не довеле що я винен тому саме вони діяли незаконно. Але всі їх незаконні дії сходять їм з рук тому і маємо корупцію та беззаконя інакшеб вже давно були в НАТО та Євросоюзі як інші нормалні країни.
показать весь комментарий
08.09.2023 16:04 Ответить
В Німеччині Вас би заарештувала поліція просто за те, що Ви пішли б в ту лісосмугу покакати, не те що рубати там дерева!

Крім того, там, в Європі ,всі лісосмуги сітками огороджені, проти таких розумних як Ви, щоб не шастали)

Ладно, вважайте як собі хочете, головне пам'ятайте, від того, що Ви щось там вважаєте собі, реальність не змінюється, і люди які мають хибні уявлення, потім дивуються, як так, чому це мене в тюрьму посадили, податкова штрафує, бізнес збанкрутував, і тп. Вони звинувачують всіх навколо, але ж справа просто в їх самих.

Бажаю всього найкращого!
показать весь комментарий
09.09.2023 07:41 Ответить
В німетчині поліціянту було би достатьн зясувати всі обставини та перевірити їх і побажати мені всього найкращого бо там діє закон а не свавіля поліціянтів.

Крім того, там, в Європі не всі лісосмуги огороджені сітками і там такі як я доглядають за цими лісосмугами.
Ладно, вважайте як собі хшчете, головне пам`ятайте, від того , що ви щось там вважаєте собі, реальність не змінюється, і люди які мають хібні уявлення, потім дивуються, як так, чому це мені Господь каже:"

Не кожен, хто каже до Мене: Господи, Господи! увійде в Царство Небесне, але той, хто виконує волю Мого Отця, що на небі.

Багато-хто скажуть Мені того дня: Господи, Господи, хіба ми не Ім'ям Твоїм пророкували, хіба не Ім'ям Твоїм демонів ми виганяли, або не Ім'ям Твоїм чуда великі творили?

І їм оголошу Я тоді: Я ніколи не знав вас... Відійдіть від Мене, хто чинить беззаконня!" Такі як ви звинувачують всіх навколо, але ж справа просто в вас самих.
Бажаю всього того що Господь вважає для вас найкращим.
показать весь комментарий
09.09.2023 08:10 Ответить
Бидло та гопота тому що мені це багато нервів коштувало. Розповім для розумовообмежених. Може хоч трішки мізки запрацюють. Вони ж не просто предявили обвинувачення вон ж вилучили як докази бензопилу, трактор з прицепом та дрова. І мені на їню вимогу довелося їхати трактором в райвідділ 40 кілометрів а потім забирати назад. При чому дрова вкрали коли він стояв в райвідділі та я вже не став з ними морочитись бо був виснажений десятимісячним розбиранням чи це злочин чи ні.
показать весь комментарий
08.09.2023 08:20 Ответить
Дивиться, Вам пощастило, з Божою допомогою, довести, що Ви рубали на приватній ділянці. Саме це врятувало. Інакше було б так само як і у інших, срок.

Це і про:

"де я рубав було приватною власність (просто лісосмуга розрослась) і господар був не проти і ніякого дозволу окрім усного дозволу власника не потрібно. Що в решті решт і підтвердив суд закривши справу. "

Інший раз може так не пощастити, якщо не зробите правильний висновок, та і далі будете вважати що Ви були праві і що в лісосмузі можна пиляти дерева деякі))
показать весь комментарий
08.09.2023 13:06 Ответить
Ви мабуд точно поліціянт. Суд закрив справу бо нема складу злочину тому що саме я правий а не поліціянти. А ви і далі розповідаєте що поліціянти діяли згідно закону. Нажаль багато людей на відміну від мене на знаючи закону погодились з поліціянтами і отримали судимість ще й за таку добру послугу їм хабара заплатили бо їх залякали що посадять а так лише умовно буде. Які вам потрібні документи якщо ви в дома на городі вирішили спиляти грушу яка не родить але ще зелена?
показать весь комментарий
08.09.2023 16:00 Ответить
"Нажаль багато людей на відміну від мене на знаючи закону погодились з поліціянтами "

У них у всіх теж був доведений в суді факт "де я рубав було приватною власність (просто лісосмуга розрослась) " ?

Мабуть ні.

І Ви якщо знову підете рубати лісосмугу, отримаєте три роки, бо навряд чи так пощастить другий раз, що то буде "просто лісосмуга розрослась) і господар був не проти"

Думай...те!

)
показать весь комментарий
09.09.2023 06:09 Ответить
Про те що ви говорите вже фізично неможливо. Тому що Верховний Суд України та Верховна рада України бачачи свавілля та тупість поліціянтів вже остаточно поставили крапку в цьому питанні.
Ви настільки ж ліниві чи розумовообмежені як і ті поліціянти щоб перевірити те що я говорю. Я навіть згоден знайти та надати всі викладки та посилання на те звідки я їх взяв щоб ви змогли перевірити чи правільна моя позиція і чому хибна позиція поліціянтів. Але ж вам так як і поліціянтам плювати на вимоги закону. Ви беззаконник такийже як і вони.
показать весь комментарий
09.09.2023 09:03 Ответить
Верховний суд України декілька разів давав розяснення що таке 246 стаття. Ні вам поліцянтам мізків невистачає зрозуміти що кримінал а що ні. І яка після цьогодо вас повага?
показать весь комментарий
08.09.2023 08:08 Ответить
Ще приклад. Їхав мотоциклом у шоломі зі всіма документами нічого не порушуючи (це ще до 24.02.22). Зупиняють пліціянии. Не представляючись і не кажучи про причину зупинки відразу надайте права. Питаю хлопці навщо безпідставно зупинили яж нічого не порушував. У відповід обійшовши мотоцикла у вас нема бризговика. Кажу він є але зовсім маленький ледь виглядає з під номерного знаку і це завод так зробив (мотоциклу ледь два роки). Тим паче що він аж ніяк коли зупиняв не міг бачити чи є чи нема бризговика. Небуло часу писати скаргу про безпідставну зупинку і сперечатись з ними показав документи та й поїхав. Яж знаю що вони таким чином ловлять тих хто їздить без документів або шоломів щоб вимагати гроші бо ті люди яких вони зупиняли так і їздять надалі просто іноді платять поліцейським 200 гривень.
показать весь комментарий
07.09.2023 17:56 Ответить
Так що тут Вам зробили " бидло та гопота" ?

Бидло та гопота забрали б у Вас той мопед без жодних пояснень, а якби почали щось сперечатись, то отримали б по нирках.

Доречі, в Європі, якщо зупиняє поліціянт, ти маєш право тіки погоджуватися зімвсім що він скаже, а якщо почнеш качати права, відразу у відділок, та штраф щонайменше.
показать весь комментарий
07.09.2023 20:39 Ответить
До речі не порівнюйте з Європою. Там поліцейский просто так не зупиня. А в нас на кожному кроц щоб лише мозги тобі попарити або прискіпатись щоб надурити та гроші видурити. Мені здається що ви з їхньої кодли (або близький родич) тому з вами розмовляти надалі намарно. Найперше це законність дій а вам на це начхати як і тим поліціянтам. Ви паскудили людям і надалі якщо нічого незміниця будете паскудит.
показать весь комментарий
07.09.2023 20:58 Ответить
Мене просто так не зупиняли, Вас на мотоциклі зупинили один раз, і що, нічого не сталося.

Де тут бидло та гопота?

Дограєтесь, що реально отримаєте бидло та гопоту.
показать весь комментарий
07.09.2023 21:02 Ответить
показать весь комментарий
07.09.2023 21:23 Ответить
Мене за часів України на мотоциклі зупинали дісно один раз (посвідчення водія 1988 року) а от на авто чи тракторі більше і так дійсно є адекватні але їх нажаль меншість при чому незначна.
показать весь комментарий
08.09.2023 08:12 Ответить
кстати, за тату, в нескольких \разных\ городах - таки да, менты с татухами, зека-стайл. вполне вероятно внутренняя вооруженная секта с близкой\отдаленной целью захват власти\повышение градуса напряженности населения и т.п. хотя, конечно, судя по всему, и "наши" "избранные" "лидеры жизни" и сами неплохо справляются.
показать весь комментарий
04.09.2023 23:03 Ответить
Кришування наркоти, зброї, проституції і т. д.. давно вже під тіпа правоохороними органами. Бандитів давно нема, судді, прокурори, менти і є бандюгани. Коли ви це поймите буде піздно. У нас роблять поліцейську державу як за паребриком. Тупий ніколи не віре що він тупий.
показать весь комментарий
03.09.2023 10:07 Ответить
попри все хамство з боку убитого була фраза покажіть будь-ласка докази правопорушення - цілком законна вимога . яку поліцейські проігнорували ...
показать весь комментарий
03.09.2023 12:42 Ответить
Нет ни какой полиции в Украине, это ОПГ созданная Аваковы. Вы забыли как полиция крышивала подпольные казино?

Все перекрестки в Днепре сделаны с подставами, так чтобы водители нарушали. Чем больше нарушений, чем больше ДТП, тогда возникает больше "вопросов" для решения за кеш. Вот и вся деятельность полиции.
показать весь комментарий
03.09.2023 16:33 Ответить
Юрий Бутусов!

Почему журналисты так мало рассказывают о "работе" полиции после 24.02.22?

Может есть информация о том как действовали полицейские в момент вторжения российских войск в Циркунах и Липцах Харьковской обл.? Расскажите, пожалуйста.
показать весь комментарий
03.09.2023 16:38 Ответить
Я скажу як поліція вчинила в моєму населеному пункті. Кинули машини і зброю в райвідділку і розбіглись по своїх хатах. А піздніше більшість пішла працювати до рашистів. І пожарники теж.
показать весь комментарий
04.09.2023 19:46 Ответить
Подчиняться незаконным требованиям полицейским, которые игнорируют законные права граждан предоставить доказательство их вины? Вы в своем уме?
Выполняй, а потом судись? Серьезно? Врадиевка, Кагарлык ... ничему не учит?!
Требование выйти из машины - незаконно само по себе! Этого просто нет нигде в законах!
Тут так много защищающих полицейских, а где же голос Закона, который бы расписал их все дейсвия по каждому пункту Закона? Вот начинаешь разбираться и не сходится тут геройская картина по наказанию нарушителя.
1. Нарушение произошло в 16:54?, а убийство в 18:00! Целый час полицейские ехали прямо за нарушителем? За этот час все что угодно могло произойти. Водитель мог выпить и спокойно поменяться местами с женщиной. Это наказуемо? И не факт, что то фото было еще сделано, с какой камеры и в какое время.
2. Во врем разговора все были спокойны и толерантны, пока копы без всяких оснований отказали в предоставлении доказательств нарушения! Нет, сначала документы! Ну так кто начал быковать, наплевав на право?!
3. Убитый зря вышел общаться. Он пассажир. Но вышел и вышел. Полицейские ни разу не сказали, что он пьян! Это важно! Зато после убийства в нем обнаружили бутылку водки! Мы все знаем, как она могла попасть в него. Разве пьяный мог бы объясняться не заплетаясь, проводить успешно бой с двумя подготовенными силовиками?
4. В каких случаях проводится Задержание? Почитайте закон! По криминальным и с составлением протокола! А тут была админка! Ты либо задержан и тогда составляй протокол, либо свободен! Третьего не дано по Закону! А задерживать просто так, это уже что то новенькое.
Я вижу превышение и убийство. Хотим уважать полицию, честно! Но почему полиция не уважает граждан? Плюет на их права. Все взаимно! Только у одних есть оружие, у других нет.
И совершенно не важно, кем был убитый. Он там про волонтерство говорил что то, это не важно. На его месте может оказаться каждый. Мы даже не знаем, какие там знаки стоят до сих пор. Машина, что ехала за Полицией, тоже похоже повернула налево...
показать весь комментарий
03.09.2023 17:24 Ответить
3. С бутылкой явно перегнули - даже Бутусов поверил.
А через 2 дня - ДБР заявило, что анализы на алкоголь не готовы.

На суде озвучена фамилия полицейского.
В ютубе есть журналистское расследование про коррупции семьи с такойже фамилией - на других площадках ссылку на видео обсуждают без проблем

Здесь, сообщения с этой ссылкой удаляют и банят

Законы не работают совсем
Верховный суд рассмотрел дело про запрет выезда за границы
https://reyestr.court.gov.ua/Review/112879350

в итоге признал, что согласно ст.33 Конституции - запрет должен определяться законом
подтвердил, что закона НЕТ
В итоге решил - что запрещать можно без закона, т.к. приоритет публичного интереса выше, имеется в виду мобилизация.

За 18 месяцев, президент, 450 депутатов - не удосужились принять закон, чтобы не нарушать Конституцию.
Времени хватает только на законы про канабис, порно и т.п.

А выезд регулирует Кабмин, не избранные 10-15 человек, которые за 5 минут голосованием решают этот вопрос.
показать весь комментарий
03.09.2023 18:08 Ответить
Ексдружина убитого, в інтерв'ю сказала, що діти знали, що батько п'яний.
показать весь комментарий
05.09.2023 10:10 Ответить
Всі знали - но аналізи зробити чомусь не можуть, зі слів ДБР.

А це факти, про родину з таким же прізвищем як у поліцейського,
або журналісти та суд брешуть,
або співпадіння за прізвищем
https://www.youtube.com/watch?v=lvhn1NZlVEU
показать весь комментарий
05.09.2023 12:12 Ответить
СЕРГЕЙ ---ты смотрел видео ??? тот бычара сказал своей шалаве включай заднюю и поехали , до этого очень просили ту шалаву показать права и документы на машину
показать весь комментарий
05.09.2023 08:10 Ответить
Мы ведь все уважаем Закон, правда? И не хотим жить, как на Диком Западе, где револьвер все решает? Потому что, если иначе, далее тебе читать не нужно.
Просто так, по желанию Полиции, НЕЛЬЗЯ останавливать и требовать документы, если это не Блок пост, согласно Военному положению. По Закону, есть 35 статья, где расписаны все законные причины остановки.
Нарушил, если водитель просит доказательства, значит он не согласен с полицейским и без предоставения этого доказательства, нет причин останавливать машину! Остановил, представился, назвал причину остановки и по желанию водитея предоставил доказательство нарушения! Вот только тогда все сходится. Полицейский поступил бы по правилам и у водителя не было бы причин не давать документы для проверки.
А когда отказывают в предоставлений доказательств - это есть остановка ТС без оснований и водитель не обязан по Закону предоставлять ни документы, ни выполнять дальнейшие уже не законные требования Полиции! В таких случаях, надо звонить на 102 и требовать нормальных полицейских и требовать разбирательства, на каком основании была необоснованная остановка ТС. Звонок будет зафиксирован с указанием ваших проблем, чтобы потом в Протоколе не упустить что...
показать весь комментарий
05.09.2023 09:13 Ответить
сергей ты быкуеш как на том видео --- ТАМ ПАТРУЛЬ ОЗВУЧИЛ ПРИЧИНУ ОСТАНОВКИ ,,ЯГУАРА,, на видео видно ПОВОРОТ НАЛЕВО С КРАЙНЕГО ПРАВОГО РЯДА --- открой ПДД и прочитай как надо было совершить поворот , а у того мудака 12 нарушений пдд за два года --- вот **** и ,,доездился ,,
показать весь комментарий
05.09.2023 17:34 Ответить
Но если туп как дерево, родишься баобабом. И будешь баобабом 1000 лет, пока помрешь.
Похоже общаться нам далее бесполезно. Я все уже сказал выше, Юра.
показать весь комментарий
05.09.2023 21:59 Ответить
открой пдд и почитай --- похоже ты права за сало покупал и еще раз просмотри видеоролики --- этого гандона что вылез из пассажирского места на разборки с патрулем надо было сразу же уложить электрошокером ****** в асфальт , если бы он у патруля был --- аминь --- херой поменялся со своей шалавой местами и думал прокатит --- ты писал выше что сулагава за это время мог выпить и поменяться местами , разве это наказуемо конец твоей цитаты --- а в пдд разве есть такой пункт , он ***** и поменялся потому что ехал бухой , но такие как ты ,,адвокаты,, придумают на суде что ему стало плохо и поэтому он поменялся --- он сам довел ситуацию до такого финала и если ты не баобаб то должен бы понять
показать весь комментарий
06.09.2023 06:38 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=JyMoCAjEoTY
показать весь комментарий
06.09.2023 09:43 Ответить
Прямо зустрічне питання, а ти сам їх читав?
Поліцейські:
1. Після слів привітання, не назвали свої Фамілії, звання, посаду.
2. "нізя"
3. Перехід на рівень емоцій і "ТИ" та "гопота стайл" вирази у відповідь
4. Застосування статті 36 до пасажира, це як?
5. Початок "затримання"... а ні.. вибачте на відео чітко видно спочатку ДІЇ, де починають тягнути за руки, а через певний час нарешті віддуплилися: "проводиться затримання"...
(вибачте за коментар, але дівчина сиділа БОСА за кермом, ви серйозно рахуєте, що вона би поїхала?)
6. Дівчина не хоче виходити з машини, наголошує, що їй боляче, що вона вагітна, а поліцейські "кладуть" на це з колокольні (скоріше за все прибрехала, але не думаю, що коли тебе витягують з авто це приємно)
7. Явно надмірна сила до дівчини, яка була за кермом, удар об підлогу, бо поліцейським не стало сил її навіть втримати.
8. Сутичка, де замість кайданок чи стяжек, поліцейска застосовую "балончик", настільки невдало, що і порушника не задула і руку дала висмикнути.
9. Робота на емоціях, постріли в людяному місці, в спину 3 рази.

А чого ви ображаєте дівчину за кермом? Що вона зробила не так?

Дивись, чи правий вбитий? - не, він не правий.
Чи були підстави діяти так, як діяли поліцейськи - ні, не було.
Чи на рівні підсвідомості вбитий асоціюється з усіма, хто бикує на підпитку, та йому це сходить з рук через гроші - так, є таке
На що максимально заслуговував вбитий? - на ув'язнення + штрафи, навіть після його дій.
А тепер просто спитай себе, а яка функція поліції? Можливо я не правий - це моє "імхо". Їх задача розв'язувати такі ситуації максимально лайтово, а не загострювати конфлікт своїми діями.
показать весь комментарий
08.09.2023 22:47 Ответить
апипапука --- два выстрела были предупредительные и один контрольный --- шо тебе неясно там в пдд так и написано шо контрольный обязательно --- ты правила апипука открой и почитай --- да ты не переживай салугаве в его ритуальном бюро сделали большую скидку на гроб и венки
показать весь комментарий
09.09.2023 16:25 Ответить
https://doradvokat.com.ua/ru/bez-dokazatelstv-pravonarusheniya-politseyskiy-ne-imeet-prava-trebovat-ot-voditelya-dokumenty-na-pravo-upravleniya-vyvod-suda/
показать весь комментарий
05.09.2023 22:01 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=ez5sg18fRgQ
показать весь комментарий
05.09.2023 09:16 Ответить
сирожа https --- иди курсом крейсера ,,масква,, ---приятного путешествия , читай пдд , диши носом
показать весь комментарий
06.09.2023 11:46 Ответить
А ты очень умный. До тебя наконец то дошло с третьей попытки?
ПДД и ты? Может и Дронов не виноват у таких приматов?
показать весь комментарий
06.09.2023 22:45 Ответить
https://www.bbc.com/ukrainian/news-66696370
показать весь комментарий
03.09.2023 18:30 Ответить
У США поліція застрелила вагітну жінку, яка відмовилася вийти з машини: відео
показать весь комментарий
03.09.2023 18:32 Ответить
Многие сейчас начнут уверять, что они тоже хотят жить по таким же правилам.
показать весь комментарий
03.09.2023 18:55 Ответить
она поехала на полицейского, если точнее
показать весь комментарий
04.09.2023 13:56 Ответить
З тих шматочків, що виклали для "піпла" складається, враження (підкреслюю - складається), що поліція порушила вимоги законодавства. Почали відразу вимагати документи у водійки. А що передбачає Закон? Відразу фактичні дані, а потім все інше. Автоматично пішла відмова надати документи, оскільки розгляд справи ще не розпочався. А далі почався треш. І "спусковим гачком" стало недотримання поліцейськими порядку розгляду справи.
показать весь комментарий
03.09.2023 21:53 Ответить
Так встановив Верховний Суд - спочатку докази, потім початок справа та документи.

Тойже суд, недавно встановив, що виїзд за кордон повинен регулюватись законом.
Закон не прийнятий (мабуть не на часі, є важливіші закони: канабіс, порно, та інші)
Проте, суспільний інтерес мобілізації вищий, тому в такий час можна і без закона
показать весь комментарий
04.09.2023 12:55 Ответить
шо там у этого джорджио армани с мобилизацией не получилось?
почему я год на войне, а оно нет?
показать весь комментарий
03.09.2023 23:15 Ответить
водила получил пулю справедливо, коп не виноват,
разве в том, что оружие надо бьіло применить раньше,
но надеялся , что с нормальньім человеком общается ...
показать весь комментарий
04.09.2023 13:58 Ответить
А уявіть собі що б було б якби поліцейсьті діяли трохи інакше, наприклад, по інструкціі - перекрили б своєю автівкою автівку порушників - не було б навіть спроби від'їхити, заарештували б "пасажира" із самого початку за нецензурну лайку (замість того що поліцейська в неї взяла участь)... Невзмозі заарештувати - викличте підмогу, порушники не втикуть - автівка заблокована. Що б було далі? А далі був би штраф за лайку "пасажиру", штраф за водіння без прав "водію", машина на штрафмайданчик, а діти до дому пішки із "мамою" - всі живі!!!

Це адміністративка, а людина вбита, вбивця поліцейський...
показать весь комментарий
04.09.2023 15:38 Ответить
Повністю підтримую Вас Юрію, оскільки ці мерзотники на "Ягуарі" почували себе безкарними. Порушили всі можливі правила і закони. Поліція вела себе коректно. Якби цей мерзотник захопив зброю у поліціянтки, яка була у напівсвідомому стані опісля удару по голові, то булоб двое загиблих поліцейських.
показать весь комментарий
04.09.2023 20:57 Ответить
давайте пограємо у вашу гру, по ваших правилах.
ЯКБИ ці патрульні заблокували авто і надали докази порушення, то не було би нічого.
ЯКБИ було надано доказ, то було би видно, що не вона за кермом була
ЯКБИ це з'ясували, то викликали би підкріплення та медиків
ЯКБИ це було зроблено, то склали протокол, забрали права, дівчині світила би теж адміністративка за спробу уникнути покарання шахрайством.
ЯКБИ все це було зроблено, то водій ягуара, прийшов би до "корєша" у поліції і йому би повернули права на певну суму

стосовно Вашої заяви, щодо того, що "почували себе безкарними. Порушили всі можливі правила і закони"
1. Їм не надали докази того, що вони порушили.
2. Вони порушили на всі можливі закони та правила, а ПДР.
показать весь комментарий
09.09.2023 11:22 Ответить
короче для хозяина ритуального агенства господина сулугуни сделали большую скидку на гроб и на венки , бывшая жена заберет ,,ягуар,, и ритуальное агенство , подруге сулугуни дадут условно -- полицейских наградят , бычье на дорогих машинах задумается можно ли бить в лицо полицаев и как надо разговаривать с молодой девушкой в форме полиции ---- АМИНЬ .
показать весь комментарий
05.09.2023 08:05 Ответить
Страница 6 из 6