11830 посетителей онлайн

Битва за Авдіївку 2 листопада: склалась критична обстановка та виникла реальна загроза втратити місто

Автор: 

Обстановка:

Сьогодні російські війська перетнули лінію залізниці поблизу села Степове та почали штурмові дії біля самого села на північ від Авдіївки. Російська піхота закріпилась за залізницею, накопичується для розширення плацдарму та для атаки на Авдіївський коксохімічний завод – ключовий комплекс споруд, який контролює підступи до Авдіївки. Захоплення заводу буде означати поступове, але невідворотне складання оборони та захоплення міста. Раптом виявилось, що за час війни в Авдіївці жоден керівник не побудував тилової лінії оборони, й окопуватись треба зараз, готових позицій нема.

Продовжуються штурмові дії росіян південніше Авдіївки, де вони розширюють прорив у районі піщаного кар'єру біля села Опитне, що є другим напрямком охоплення Авдіївки. Тут загроза також посилюється.

У бойових діях безпосередньо в місті Авдіївка українські війська мають успіх. 110-та механізована бригада майстерно відбила усі атаки росіян, повністю відновила кілька позицій, які ворог захопив після масованих штурмів 10-19 жовтня, і навіть покращила свої позиції на деяких напрямках. Загрози того, що противник зайде у місто, на цей час немає.

Чому Авдіївка – тактична пастка для росіян?

Зараз багато хто згадає сценарій втрати Сєверодонецька, Лисичанська, Соледару та Бахмуту. Але ситуація в Авдіївці в тактичному плані відрізняється.

По-перше, 110-та механізована бригада демонструє виняткову боєздатність та надійно втримує місто, не дозволяючи противнику зачепитись за міську забудову. Противник просувається північніше та південніше від позицій бригади.

По-друге, наші війська мають набагато вигідніші в плані тактики позиції і добре тримають фланги прориву. Російські війська наступають північніше Авдіївки по вузькому коридору в низині шириною до 4 км. З цього коридора вони намагаються перерізати наші шляхи постачання до Авдіївки шириною у 8 км. Більшість ротацій та резервів противника зазнає ураження ще під час висування, оскільки українські війська надійно утримують фланги, та контролюють панівні висоти зі зручними секторами обстрілу. Російська піхота зазнає значних втрат, і ворогу вести наступ та утримувати позиції набагато важче, ніж нам оборонятись.

По-третє, якщо стабілізувати оборону північніше Авдіївки, то навіть у позиційній обороні російські війська зазнаватимуть втрат, у рази вищих за наші. Обстановка під Авдіївкою для російських військ несе набагато більше ризиків, ніж для нас.

По-четверте, російські війська не мають великої переваги у кількості, українці мають значну кількість людей та техніки.

По-п‘яте, росіяни наступають винятково піхотою без бронетехніки, оскільки техніку наші війська ефективно знищують. Ворог вразливий.

Але, щоб використати усі переваги нашого становища, потрібно стабілізувати оборону.

Що робити?

У нашого командування є кілька сценаріїв дій.

Перше. Бахмутсько-Соледарський сценарій – шукати якісь підрозділи та направляти їх один за одним у "контратаки", тобто лобові зіткнення з противником, який наступає, і контратаки зводяться до швидкого розміну живої сили на тимчасово обладнані рубежі, де піхота якось має сама зариватись, що призводить до швидкої втрати боєздатності. Рахувати наші сили за кількістю людей за звітом БЧС та за кількістю прапорців на карті. Усі просування противника виправдовувати його великою перевагою в силах, а не недоліками управління. Головне тут постійно доповідати, що робиться усе можливе, а зусилля з відновлення становища докладені.

Друге. Нормальний сценарій. Повернути управління військ південніше та південніше міста до рук командування 110-ї бригади, яке розуміє обстановку та має відповідальність за результат, як це і було раніше під час основних штурмів. Потрібна єдина система застосування засобів розвідки, єдина система застосування засобів ураження. Передати для закріплення на заводі як мінімум два батальйони, з відповідальними командирами з адекватним бойовим досвідом та авторитетом. Командування частин, які не здатні побудувати оборону в напрямку Степового, треба негайно міняти на більш перевірених та більш досвідчених. Такі комбриги та комбати в резерві ГШ є. Щодо якості резервів: якщо хтось думає, що батальйон – це будь-який натовп із шестисот мобілізованих з випадковими командирами на чолі, то це так не працює, резерви потрібні не випадкові, а керовані. Перевагу у війні створюють саме командири тактичної ланки.

Стабілізація оборони дасть змогу з усіх боків обжати російський плацдарм у районі Степового та заводу й налагодити планомірне знищення російської піхоти. Хай сидять там, як у тирі. У тій низині вони не зможуть накопичити сил, і це буде великий тир для наших гармат.

Верховний Головнокомандувач Зеленський провів багато засідань ставки стосовно Авдіївки. Але передусім треба відверто сказати – криза навколо Авдіївки не є наслідком винятково великої переваги росіян – це також і криза наших деяких управлінських рішень та підходів, які не дають нам можливості реалізувати свої переваги.

Для громадянського суспільства:

Якщо ми хочемо утримати Авдіївку – значення якої набагато вище навіть за Бахмут, – нам потрібно допомогти воїнам 110-ї механізованої бригади максимальною кількістю дронів, та потрібен монтаж відеокамер спостереження на різних об'єктах. У наших силах перетворити кризу на перемогу, потрібна максимальна концентрація зусиль.

Юрій Бутусов, Цензор. НЕТ

Топ комментарии
+23
Хотів би зауважити стосовно одніє помилки не - "Верховний Головнокомандувач Зеленський " - Верховний Головнорозказувач Зеленський ".
показать весь комментарий
02.11.2023 18:27 Ответить
+15
Виводьте війска, поки ще можливо.
показать весь комментарий
02.11.2023 20:26 Ответить
+14
Авдіївку на жаль втратимо, це зрозуміло. Серйозний психологічний удар. Але нехер владі переможно в телемарафонах *******, а треба переводити країну на військові рейки. А то це буде не останній пройоб.
показать весь комментарий
02.11.2023 20:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Хотів би зауважити стосовно одніє помилки не - "Верховний Головнокомандувач Зеленський " - Верховний Головнорозказувач Зеленський ".
показать весь комментарий
02.11.2023 18:27 Ответить
Советую также внимательно прочитать это, и будет понятнее, что именно привело к оперативному окружению Авдеевки. Это декабрь 2019 г.
"У украинских органов государственной власти, предположительно, нет продуманных вариантов планов действий на случай срыва мирного плана противником и возобновления агрессивных действий пророссийских вооруженных формирований."
https://civicmonitoring.org/wp-content/uploads/2020/05/DRA_Annual_Report_2_RU_Web.pdf
показать весь комментарий
02.11.2023 18:41 Ответить
Щоб складати плани потрібно мати розум , а в них замість нього - хапальний рефлекс
показать весь комментарий
02.11.2023 22:23 Ответить
Залужний і його генерали в курсі чи знову через чотири місяці прочитає книжку.
показать весь комментарий
02.11.2023 18:46 Ответить
Залужний - крутий . Зріла людина . Не боїться визнавати свої помилки .
Але якщо вам потрібен ЛІДОР який ніколи не помиляється , завжди вказує вірний напрямок - то це вам потрібно трохи в іншу країну - північну Корею наприклад - світоча нації Кім ІР Сена , або в минуле - до непогрєшімого вождя всіх народів Сталіна...
показать весь комментарий
02.11.2023 19:08 Ответить
На своїх помилках треба вчитися, а не тільки констатувати їх раз за разом. Замість цього Залужний вкотре наступає на одні й ті самі граблі.
показать весь комментарий
02.11.2023 20:30 Ответить
Якраз то Залужний і вчиться навідміну Зеленої шобли
показать весь комментарий
02.11.2023 20:31 Ответить
Розумний вчиться на чужих помилках.
Дурень - на своїх.
Мудрий в помилках не має потреби ...
показать весь комментарий
04.11.2023 18:59 Ответить
Де ви таких бачили? Чи себе таким рахуєте? Як правило, вчаться на власних помилках.
показать весь комментарий
05.11.2023 20:44 Ответить
По-перше, це афоризм;
По-друге, ким я себе вважаю - не ваша справа;
По-третє, ви абсолютно праві, бо 73% електорату наробив таких помилок, що і тисяча мудреців не розгребе.
*для довідки: я себе не "рахую", бо я ОДИН, а ким я себе вважаю, то див. пункт 2 (два).
показать весь комментарий
06.11.2023 09:32 Ответить
що значить визнавати помилки? ви там шо пісочком пересипаєтесь? почитай наприклад історію війни судного дня в ізраілі 73 року...ізраіль атакували .але фактично він виграв війну 18 денну і навіть зайшов і оточив місто в египті ....але читай далі вікепедію...Післявоєнна політична криза в Ізраїлі[https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%92%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%A1%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B4%D0%BD%D1%8F&veaction=edit&section=16 ред. | https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%92%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%A1%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B4%D0%BD%D1%8F&action=edit&section=16 ред. код ]

Через чотири місяці після закінчення війни в Ізраїлі почалися антиурядові акції протесту. Очолив протест Моті Ашкеназі, командир укріпленого пункту «Будапешт» - єдиного укріплення на Синаї, яке не було захоплене єгиптянами на початку війни. Невдоволення урядом (і, особливо, Моше Даян) зростало. Шимон Агранат, голова верховного суду, був призначений головою комісії з розслідування причин військових невдач на початку війни і неготовності до неї.

Перші висновки комісії були опубліковані https://uk.wikipedia.org/wiki/2_%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F 2 квітня https://uk.wikipedia.org/wiki/1974 1974 . Шістьох осіб було визнано відповідальними за невдачі:
Начальника Генерального штабу https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%8F_%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8E АОІ https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B4_%D0%95%D0%BB%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%80 Давида Елазара було рекомендовано відсторонити від посади після того, як комісія визнала його таким, що «несе особисту відповідальність за оцінку ситуації і готовність армії до війни».Начальника військової розвідки https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%90%D0%9C%D0%90%D0%9D_(%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8C)&action=edit&redlink=1 «Аман» , генерала https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%95%D0%BB%D1%96_%D0%97%D0%B5%D0%B9%D1%80%D0%B0&action=edit&redlink=1 Елі Зейра та його заступника, генерала Ар'є Шалева, було рекомендовано відсторонити від посади.Начальника єгипетського відділу у військовій розвідці підполковника Бандмана і начальника розвідки Південного округу підполковника Гедалія було рекомендовано усунути з посад, пов'язаних з розвідкою.Колишнього командувача Південним фронтом Шмуеля Гонена було рекомендовано відправити у запас. Пізніше, після повної публікації звіту комісії Аграната, яка відбулась https://uk.wikipedia.org/wiki/30_%D1%81%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%8F 30 січня https://uk.wikipedia.org/wiki/1975 1975 , генералу довелося залишити армію, оскільки комісія визнала, що він «виявився нездатним адекватно виконувати свої службові обов'язки і тому відповідальний за небезпечну ситуацію, в яку потрапили наші війська».

Замість того, щоб вгамувати народне невдоволення, звіт тільки підсилив його. Незважаючи на те, що імена Голди Меїр і Моше Даяна в звіті не згадуються, і вони були ніби очищені від звинувачень, все гучніше лунали вимоги відставки прем'єра, і особливо Моше Даяна.

Зрештою, https://uk.wikipedia.org/wiki/11_%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F 11 квітня https://uk.wikipedia.org/wiki/1974 1974 року Голда Меїр пішла у відставку. За нею пішов весь кабінет, включаючи Даяна, який у минулому двічі просив про відставку і двічі отримував відмову від Голди Меїр. Новим главою уряду, сформованого в червні того ж року, став https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D1%86%D1%85%D0%B0%D0%BA_%D0%A0%D0%B0%D0%B1%D1%96%D0%BD Іцхак Рабін , який під час війни був неофіційним радником при Елазарі........а щоб там зробилиб з залужним ? зріла людина ....в 95 кварталі всі зрілі люди .....тільки -чому хтось повинен платити за їхню зрілість....
показать весь комментарий
03.11.2023 11:24 Ответить
жах
показать весь комментарий
02.11.2023 19:09 Ответить
1. Я простий солдат, але, дивлячись на карту, не можу зрозуміти, чому не можна вдарити з Кераміка-Новокалинового на Красногорівку. Паралельно східніше чинити тиск з Олександрополя в напрямку Новобахмутівки. Важче контратакувати на півдні з Первомайського на Водяне - там протяжна долина. Враховуючи, що ворог кидає всі сили на оточення Авдіївки, то його фланги ослаблені та вразливі - чому цим не скористатися?

2. Мені це нагадує лютий 2015 року, коли сєпари кинули всі сили на Дебальцеве, і в Горлівку можна було просто зайти - довкола були 5 окремих батальйонів та одна бригада (3 батальйони). Але вище начальство заборонило ту операцію - пєтя порохно у цей час готувався підписувати "мінкіє саґлашенія-2" (про цю ситуацію через кілька років мені розповів командир одого з цих підрозділів).

3. Я так розумію, що Авдіївку просто закривають у кільце, і це невідворотно - так виводьте людей і техніку, використовуючи контратаки, про які я написав у п.1. Бо буде біда...
показать весь комментарий
02.11.2023 19:57 Ответить
Могли б хоча б тут втриматися, щоб на Пороха брехливі помої не лити. При ньому Авдіївка надійно оборонялася і стояло питання, що ми би скоріше в Ясинувату зайшли б, ніж вони в Авдіївку
показать весь комментарий
03.11.2023 11:21 Ответить
О, ботня збудилась. На думку ботні - про святого сивочолого можна або добре, або ніяк.
показать весь комментарий
03.11.2023 17:18 Ответить
Той "святий сивочолий" грошей дає на ЗСУ більше, ніж мультимільонер Зеленський, мільярдер Арахамія і всі остальні зелені новоолігархи разом взяті
показать весь комментарий
03.11.2023 21:18 Ответить
Маніпуляція- це ваше все. Цей сивочолий з топ-5 багатіїв України останні років 10 не вилазив. А ті, кого ви "нооволігархами" нахвали і в топ-100 ніколи не були, мабуть.
показать весь комментарий
04.11.2023 01:06 Ответить
Факти - річ невблаганна. За Порошенка Україна була в безпеці та розвивалася. За Зеленського - його ворами та комуняками зруйновано економіку, пів країни утекло, а цивільна влада нашпигована кацапськими нишпірками та шкодить Армії як 5-та колона.
показать весь комментарий
04.11.2023 07:32 Ответить
Треба вміти визнавати свої помилки. Зараз вже усім очевидно, що Зе навіть в подметкі не годиться Пороху.
показать весь комментарий
04.11.2023 23:38 Ответить
ну як ж зеленому бдлу не згадати Петю... таке неможливе в принципі... Як не можливо і визнати що весь світ , політики, експерти вважають Мінськ перемогою української дипломатії і Порошенка , але якийсь позаштатний зебілячий експерт Микола... раптом ... через, 8 років, відкрив згорьованому зебіллю шо можна було тоді взяти Горлівку без єдиного пострілу)))..
показать весь комментарий
03.11.2023 15:14 Ответить
Тобто виходить що вже і зброю почали отримувати із заходу але кажуть про те що не можуть вибудовувати лінію оборони не можуть правильно наступати
Виглядає так ніби в збройних силах є колаборанти які грають на руку Путіна
Як отримають літаки
Теж не допоможе?
Україна на війні сама вчиться бо ніколи не воювала
Тому випробовують різні методи але треба знаходити правильний щоб не втрачати території
І що цікаво генерали відкривають книги які писали кацапи
Тобто якщо не втримають місто підуть в бібліотеку вивчати свої помилки
А перемога мабуть тепер всі зрозуміли не тільки від зброї залежить але і від правильної тактики бойових дій
Але з тактикою щось не так
Коли йдуть до бібліотеки .....
показать весь комментарий
02.11.2023 20:00 Ответить
Вірно.
В бібліотеки треба частіше ходити панам генералам та почитати про класичний "котьол" влаштований ще Ганібалом для римлян під Канами
показать весь комментарий
03.11.2023 09:23 Ответить
Авдіївку на жаль втратимо, це зрозуміло. Серйозний психологічний удар. Але нехер владі переможно в телемарафонах *******, а треба переводити країну на військові рейки. А то це буде не останній пройоб.
показать весь комментарий
02.11.2023 20:06 Ответить
Ця "влада" вже готується на цвинтар, крім тих, хто вспіє втекти на віллу в Мармі.
показать весь комментарий
04.11.2023 07:34 Ответить
Виводьте війска, поки ще можливо.
показать весь комментарий
02.11.2023 20:26 Ответить
Из Марка не вывели-тут так же будет.
показать весь комментарий
02.11.2023 21:54 Ответить
не будут стоять. до последнего бойца, а потом все равно будет то что есть, только бойцов не сохраним
показать весь комментарий
03.11.2023 13:20 Ответить
Ну то виходьте звідти і не створюйте котел, бо і місто втратите і воїнів занапастите!
показать весь комментарий
02.11.2023 21:01 Ответить
я ні разу не сумніваюсь, що нелох боневтік просре і авдіївку.....
показать весь комментарий
03.11.2023 01:07 Ответить
Понятно теперь, почему статья пана Залужного вышла, он недоволен действиями правительства, они вмешиваются в дела военных, фронту надо помогать, а не мешать🙏🏻🇺🇦❤️
показать весь комментарий
03.11.2023 02:00 Ответить
Я ПОВНІСТЮ підтримую ПРОПОЗИЦІЇ, які у цій статті написав Юрій Бутусов, зокрема про те, що:

1. Потрібно підпорядкувати війська навколо Авдіївки командуванню 110-ї бригади, яка УСПІШНО захищає саме місто.

2. Замінити нездатних командирів і нездатні підрозділи на флангах навколо міста на більш спроможних. - Більш точно сформулював Юрій Бутусов у цій статті.
показать весь комментарий
03.11.2023 02:48 Ответить
Коротко: всратись в нас шанси великі. Якщо дрони допоможуть, треба продавати труси але донатити на ті дрони.

Далі моі думки:

Де спроможних набирати, це якісь абстракціі (типу роби все хорошо, а як це робити хєр його зна, але хорошо зроби).

Тут вже поналовили звичайних людей на вулиці, і якось гарним солдатом швидко не станеш. Люди на звичайній машині місяцямі вчаться іздить, щоб в потоці машин не тупити. А тут за 2 тижні що - джона рембо зроблять?

Я пережив облогу Маріуполя, арт обстріли тривалістю 12 годин, авіабомби які слава Богу падали не на мене - але бачив руйнівну силу. Танкові боі на моій вулиці

Це охриніти можна як важко. Я взагалі завжди вважав себе патріотом і не сциклом, але я там такого кліна та ступора ловив що думок вистачало лише на молитву щоб не вбило наступним прильотом. Не кажуче вже що під такимож психологічним тиском треба відстрілюваться або штурмувати.

Там я охринів. Особливо коли вперше когось вбиває в кількох метрів від тебе, і ти розумієш що ось, смерть була зовсім поряд.

Там така срака шо діяти будеш тількі від розуміння що якщо не діяти то точно здохнеш. То коли кацапи вже займали мій район, мені потрібно було викинути військову форму, і не так же що сусіду через паркан, бо відразу спалять. А кудись подалі. І йти страшно бо зловлять і вбьють а не пійти - то точно вбьють. Поім виізд через блок пости, повезло що встиг, був момент коли випускали і не детально виясняли хто ти - бо потім мене вдома шукали і МГБ і ФСБ.

Я чесно кажу що не знаю, що потрібно статись, щоб я у все це повернувся. Не Залужному там під цією всією сракою сидіти, і не інші медійні офіцери особливо штабні розгрібають то дєрьмо.

Там опиняєшся сам на сам з усім гівном, та кількома такими ж як ти. І відчуття єдине - що западня і виходу нема. Помреш - та в принципі всім і пофіг, окрім рідних. І якось мотіваціі треба десь брати, а кругом якісь свадьби та яйця по 17.

Давайте робіть ракети, дрони камікадзе і воювати цим - а не звичайним пацаном, який сидить в ямі та охріневає від усього шо на голову сипає.
показать весь комментарий
08.11.2023 01:18 Ответить
Я ПОВНІСТЮ підтримую думку Юрія Бутусова з цієї статті про те, що значення Авдіївки набагато більше, аніж Бахмута.

Петро Порошенко влітку 2014 зробив стратегічну помилку, коли було звільнено м. Слов'янськ, але при цьому було втрачено м. Донецьк.
Думаю, подібна помилка зараз неприпустима.

У зв'язку з цим виглядає не розумним, коли найбільш боєздатні підрозділи, як наприклад, 3-я штурмова бригада працює над поверненням Бахмута, але в цей же час Україна має РЕАЛЬНИЙ РИЗИК втратити Авдіївку внаслідок її оточення з флангів.

Явно треба цей ризик усувати. Юрій Бутусов правильно написав: залучити на оборону флангів найбільш ефективні частини і об'єднати управління ними з 110-ю бригадою.
показать весь комментарий
03.11.2023 02:57 Ответить
Дивно, коли головнокомандувач Залужний пише про маневрену війну, але при цьому не використовує подібні ситуації якраз для маневреної війни:

Подібні масовані штурми, на мій погляд, повинні були би бути ВИГІДНІ для нас! Адже в таких ситуаціях нам НЕ ПОТРІБНО ГАНЯТИСЯ ЗА ВОРОГОМ, ЩОБ ЙОГО ЗНИЩУВАТИ! Адже ВОРОГ САМ ІДЕ ДО НАС - по суті, ВОРОГ САМ ІДЕ В НАШУ ПАСТКУ - потрібно просто ВСТИГАТИ знищувати його.

Тобто, коли починаються подібні масовані штурми чи наступи, то, можливо, треба швидко підтягувати резерви, щоб сильно збільшувати ШВИДКІСТЬ знищення ворожих військ. - Це і є, здається, маневрена війна. Хіба ні?

На мій погляд ЗНАЧНО БІЛЬШ РОЗУМНО навіть тимчасово призупинити наступ на якихось ділянках, якщо інших резервів немає, але використати наступальні підрозділи і їхні додаткові ресурси для різкого посилення оборони, тобто, ШВИДКОСТІ знищення ворога, на тих ділянках, де ворог найбільш масово наступає, особливо, піхотою без техніки.
Тому що набагато легше захистити свої позиції, аніж втратити їх, а пізніше намагатися їх повернути.
показать весь комментарий
03.11.2023 03:11 Ответить
Диванные стратеги требуют срочно использовать резервы, ударить по флангам и разгромить кацапа. Хорошая идея. Осталось понять, а такие резервы есть?
показать весь комментарий
03.11.2023 05:39 Ответить
А ви впевнені, що в кацапів є резерви? Подивіться на них - у них пішла явна недооцінка ЗСУ, тому можливо вони пішли у великий наступ без резервів
показать весь комментарий
03.11.2023 10:09 Ответить
У 140-мільйонної країни немає резервів? А от в нас їх дійсно може не бути.
показать весь комментарий
03.11.2023 21:55 Ответить
Не переживайте, у нас близько 8 мільонів мужикав в віці 18-60 років
показать весь комментарий
04.11.2023 08:26 Ответить
Армія то остання наша сила і надія, котра не дасть зеленим іудам дорозграбувати, добити Україну і кинути її під ноги кацапам знекрівлену і розграбовану. Саме тому вони і пнуться знищити нашу Армію - котли, мінні поля, перекрити постачання (посравшись з партнерами) і показавши, як "наше" керівництво розкрадають нашу країну і Армію.
Армія має сказати своє вирішальне слово і час настав. Поки ці іуди не угробили країну і не довели до капітуляції!
показать весь комментарий
03.11.2023 06:12 Ответить
Ворог не бачить необхідності брати Авдіївку. Вже котрий населений пункт вони беруть в кліщі і потім здача це питання часу.
показать весь комментарий
03.11.2023 08:16 Ответить
Ну якщо так, то тоді за місяць-два наша артилерія утилізує кілька тисяч кацапів в тих низинах і фронт повернеться до стану місячної давнини
показать весь комментарий
03.11.2023 10:06 Ответить
А якщо навпаки, Авдіївка буде втрачена і все? Що ти тоді розказувати будеш?
показать весь комментарий
03.11.2023 11:08 Ответить
Правду. Про те, як 73 % дибілів знищили країну в 2019-му, і Авдіїївка - це один із наслідків массового психозу "захатєлась паржать"
показать весь комментарий
03.11.2023 11:23 Ответить
100%. Безумна на законних підставах як представник комітету ВР з безпеки дає вказівки військовим (Северодрнецьк і не тільки) то хіба це не смішно. Але 73% чомусь не ржуть, цікаво чому?
показать весь комментарий
03.11.2023 13:51 Ответить
Шо за паніка? Кацапи лізуть в пастку на утилізацію.
показать весь комментарий
03.11.2023 09:30 Ответить
"Повернути управління військ південніше та південніше міста до рук командування 110-ї бригади," - нажаль непоодинокі випадки, коли в окремій оперативно-тактичній зоні управління здійснюється нецентралізолвано. Тобто, ЗСУ самі по собі, десь виконують завдання ССО, десь ТРО, десь НГУ. Внаслідок маємо управлінський хаос, де багато частин, але по факту - немає сінергії між ними.
показать весь комментарий
03.11.2023 11:11 Ответить
Ротний Шилов, ще рік тому розповідав теж саме, але тоді піною плювались. На той час Гайдай не побудував жодної лінії оборони, не надав техніки, нічого. Тільки одну лопату на взвод і все - окопуйтесь. Це ж не ініциатива на місцях, бо риба гниє з голови.Потім заходили кацапи, починали працювати бетонні заводи з ждунами на захоплених териториях і все будувалось. Хіба це не саботаж?
показать весь комментарий
03.11.2023 11:50 Ответить
- Російські війська наступають...по вузькому коридору в низині шириною до 4 км.
- росіяни наступають винятково піхотою без бронетехніки...

- українські війська надійно...контролюють панівні висоти зі зручними секторами обстрілу.

Тобто, я на горбику, внизу просувається ворожа піхота - і я нічого не можу зробити??? тільки будувати оборонні укріплення???

- Російська піхота закріпилась за залізницею, накопичується для розширення плацдарму та для атаки на Авдіївський коксохімічний завод
- і ніяк по тому накопиченню не вдарити??? лишень спішно будувати оборонні споруди???

Що це за така піхота невразлива? Чи ми чекаємо, коли вона піде на штурм?
показать весь комментарий
03.11.2023 12:20 Ответить
Что можно сказать. Год назад ху\йло начал готовиться к затяжной войне. В это время, шапито-95 рассказывало в клоун-марафоне о победах не забывая воровать миллиардами. Итоги этих "побед" видим сейчас. Год провален полностью.
показать весь комментарий
03.11.2023 12:32 Ответить
поки всі мосКАЛі пруть на якусь забиту авдіївку, то для наших склалась хороша ситуація, щоб зібратись і всім разом звалити все-таки з того села і прорватись ПРЯМО В ДОНЕЦЬК! звідти до центра Донецька всього 15 км.
показать весь комментарий
03.11.2023 12:54 Ответить
Що ти несеш. Саме Адіївка і є містом для наступу на Донецьк. Але ії саму атакують. Якщо буде втрачена, то про Донецьк можна забути на ближні.... n років.
показать весь комментарий
03.11.2023 13:58 Ответить
об этом давно говорят и 2-3 дня все будет известно
показать весь комментарий
03.11.2023 13:17 Ответить
Все буде Україна!!!

пс: якщо захочете..
показать весь комментарий
03.11.2023 13:56 Ответить
Як би ж Бутусова почули, або якби він сам був там командуючим. А так мабуть буде як завжди чогось не хватить,щось не получиться.Здається час вже втрачено, а там як карта ляже...
показать весь комментарий
03.11.2023 19:44 Ответить