9611 посетитель онлайн

Тут мала б бути наша тилова лінія оборони "фортеці Авдіївка", але за дев’ять років війни не зроблено нічого

Автор: 

авдіївка

Будувати рубежі разом з будівельною технікою, цивільними організаціями, з підвозом будівельних матеріалів мали б військові адміністрації, які підпорядковані безпосередньо президенту. Але вони цього не роблять, бо президент з них за це не питає.

На першому фото - будівництво нової лінії оборони російських військ під Авдіївкою, зняте групою аеророзвідки.

Тут мала б бути наша тилова лінія оборони фортеці Авдіївка, але за дев’ять років війни не зроблено нічого 01

Як бачимо, неподалік від передової російське командування зосередило цивільну інженерну техніку, яка риє опорні пункти та ходи сполучення, бліндажі заливаються з бетону. Це надійні польові укріплення, вибити з яких ворога буде дуже важко. Так, вони наступають на Авдіївку, але для закріплення одразу будують оборонні рубежі у ближньому тилу, для безпечного маневру резервами.

Друге фото - це скрін з відео нашого дрону, вид зі сторони противника на останній рубіж оборони Авдіївки - насип залізничної колії північніше міста. Ворог вийшов до цього насипу, а в одному місці навіть перейшов його та закріпився на іншому боці колії.

Тут мала б бути наша тилова лінія оборони фортеці Авдіївка, але за дев’ять років війни не зроблено нічого 02

Тут мала б бути наша тилова лінія оборони "фортеці Авдіївка", але подивіться, за дев'ять років війни, за півтора роки повномасштабного вторгнення для обладнання цієї насипи як тилової лінії оборони Авдіївки не зроблено нічого. Ніби і нема в Україні цивільних тракторів, екскаваторів, вантажівок. Ніби дешевше кинути на пусте місце піхотинців з лопатою і дати наказ окопуватися, ніж заритись у землю технікою, зробити надійне перекриття, бетонні бліндажі, потім замінувати, і зробити цю залізничну насип неприступною для малих груп піхоти оборонною лінією. Але там нема навіть траншей. І тепер втримати його війська не можуть, тому що зараз окопуватись там треба з однією лопатою у руках і під вогнем, і за цю насип ведуться важкі бої, бо це ключовий рубіж.

Так, ворог після важких втрат під Авдіївкою перестав кидати у бій бойову техніку, залізничну насип ворог захопив виключно силами піхоти за підтримки артилерії. Якби тут були вириті позиції з нашого боку такі, як росіяни риють зі своєї сторони - ніякого російського прориву та ніякої кризи під Авдіївкою не було б взагалі.

Тому Верховний Головнокомандувач, який так часто рапортує, що він ніби проводить засідання Ставки з питань оборони, повинен подивитись на ці фото, і нарешті усвідомити, що він нехтує службовими обов’язками та через його відповідальність та байдужість до цього важливого питання оборони зривається виконання бойових завдань та гинуть наші воїни, багато людей, які могли б жити, якби хоч хтось замість політичних інтриг займався оборонним плануванням. Замість фотосесії в Авдіївці пану Зеленському варто було б приїхати та подивитись стан організації оборони.

Будувати рубежі разом з будівельною технікою, цивільними організаціями, з підвозом будівельних матеріалів мали б військові адміністрації, які підпорядковані безпосередньо президенту. Але вони цього не роблять, бо президент з них за це не питає.

Якщо до самих не доходить, то починайте вчитись хоча б у росіян. А не вводити суспільство в оману, ніби хтось відповідає за будівництво оборонних рубежів.

Ніхто не відповідає.

Юрій Бутусов, Цензор.НЕТ

Топ комментарии
+38
Це злочинна недбалість і діяльність на користь ворогу через яку гинуть десятки тисяч кращих українців! Дєрьмак цим має займатися! Ще хтось вірить, що це не слуги кремля за стільки зрад???
показать весь комментарий
03.11.2023 00:35 Ответить
+35
Із зеленою пліснявою все зрозуміло вже давно. Але куди, вибачте, дивиться вище військове керівництво? Звідки взявся культ пана Залужного? В 22 році був повний провал оборони півдня. Ні не так. Оборони півдня просто не було. В Мелітополі були хоч якісь війська? А яким, вибачте геніальним стратегом треба бути щоб допустити окупацію Херсона? Організувати оборону в трьох точках на Дніпрі не змогли. Це нонсенс. В цьому році взагалі повний нуль. Таке враження що окупантам земля більше потрібна ніж українчикам. План ворога тупий і загальновідомий - оточити Авдіївку. Знаючи ці плани геніальне командування знову створило чергову фортецю з черговою героїчною обороною дороги життя. На власні очі бачив як по селах на Донеччині роками валяються залізобетонні конструкції полуарки і т.д. і т.п. Треба їх просто тягти і складати з них укріплення. Чи тоді генерали не зможуть вась вась з Рєзніковими тактичні яйця по 17 намутити. Тільки зелений квартально переможний слиз і в зомбоящику і в телеграм каналах.
показать весь комментарий
03.11.2023 00:39 Ответить
+29
А чи не пізно? Може треба було думати в 2019-му? А хто розвалював армію з 2019 по 2022? Чи не Зеленський? А його попереджали всі притомні! Одним словом, квартал. Йому зараз варто взагалі іти з посади. Сказав би ,що втомився. І пішов би героєм. Ні,і далі хоче нас ''ощасливлювати''!
показать весь комментарий
03.11.2023 07:22 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Експерд Світан розказує по ефірах що він особисто з Хомчаком розбудовував декілька ліній оборони довкола Авдіївки.
показать весь комментарий
02.11.2023 23:20 Ответить
Лінії оборони - це ж не тільки укріплення. Чомусь Бутусов про них теж згадав тільки сьогодні.
показать весь комментарий
03.11.2023 13:43 Ответить
Этот эксперд полгода назад гарантировал что осенью лаптеногие будут разбиты полностью и сухопутный коридор в Крым нами перерезан
показать весь комментарий
03.11.2023 14:59 Ответить
Хотів прочітати твою відповідь, але букви складаються в свинособачу хрюканину.
показать весь комментарий
03.11.2023 15:39 Ответить
Хомчак Іловайський щось там розбудовував? Пля...це просто смішно.
показать весь комментарий
04.11.2023 14:03 Ответить
Це злочинна недбалість і діяльність на користь ворогу через яку гинуть десятки тисяч кращих українців! Дєрьмак цим має займатися! Ще хтось вірить, що це не слуги кремля за стільки зрад???
показать весь комментарий
03.11.2023 00:35 Ответить
з "верховного" ЗЄлєнського - "взятки гладкий", бо що з дурачка візьмеш.
питання нехтування польовою фортифікацією до Командуючого ЗСУ, Генштаба та особливо !!! до Головнокомандуючого Сухопутними військами. Це вони мають організовувати оборону і вимагати кошти, техніку та людей!
Наєв на Півночі України так-сяк, але шевелиться, щось будують. Нажаль не "лінію Мажино". А не завадило б саме таку фортифікацію, бо ця війна на десятиліття
показать весь комментарий
03.11.2023 08:51 Ответить
Генштаб може надавати вказівки приватним будівельним компаніям надавати техніку і людей і має кошти і бюджет що би сплачувати за роботи?
А головне- має багато лишніх офіцерів, що будуть шукати такі місцеві компанії, ккладади із ними договора?
Саме цим по твоєму розумінню повинен займатися Гєнштаб?
показать весь комментарий
03.11.2023 11:26 Ответить
Розпорядником коштів є МО, тобто цивільна структура. А МО підпорядковується Кабміну, яке формується більшістю в Раді, кандидатуру міністра подає Президент, це його квота. Бачите у списку десь Командуючого ЗСУ, Генштаб, комбригів? Ні? То які до них питання щодо забезпечення?
А що стосується "дурачка" і "взяткі гладкі" - не дуже то й гладкі, бо він є відповідальним за багато речей, в тому числі (опосередковано) забезпечення військ. Саме через повну та тотальну безвідповідальність верховного говнокомандувача у нас стільки загроз та проблем. А перекладати відповідальність - це останнє діло, питати треба з того самого дурачка, якого обрав нам велемудруватий нарід. Але у переважної частини того самого 73%го наріду зараз лише одна звивина лишилася - як здриснуть за кордон, бо як обирать, то вони всі припи*денти, а як відповідальність за то нести, то всі чимдуж ховайсь в жито. Так і воюємо...
показать весь комментарий
03.11.2023 12:36 Ответить
Гебельс казав, що якщо дати йому ЗМІ, то він з будь якого народу зробить стадо свиней. Отож у нас щоб вийти з під впливу таких ЗМІ і не бути свинею єдиним виходом є здриснути за кордон.
показать весь комментарий
06.11.2023 01:58 Ответить
І ще. У нас нема каналів ТБ демократичних. Вони виключно пропагандистскі, які пропагують інтереси своїх власників. І так нахально розказують що вони демократичні, правдиві і несуть чесні новини. А нажаль багато хто інформацію (чи дезінформацію) отримують тільки через ТБ. Особливо в селах. Та й через інтернет інформація в тій чи іншій степені викривлена.
показать весь комментарий
06.11.2023 02:13 Ответить
І ще. Здриснути за кордон це своєобразний протест (як тихий майдан).
Наша країна на останньому місці в Європі по матеріальному забезпеченню людей. І це результат діяльності не тільки цієї влади, але й усіх попередніх.
Бо всі наші політики походять від номерклатури ссср, яка створена для нас москвою із ненависників всього українського і народу в тому числі. Плюс примкнувші до них всяких мерзотників. Тому вони тільки дурять і обкрадають народ. Зараз війна, а вони зупинитись не можуть, та й не хочуть.
показать весь комментарий
06.11.2023 02:40 Ответить
Із зеленою пліснявою все зрозуміло вже давно. Але куди, вибачте, дивиться вище військове керівництво? Звідки взявся культ пана Залужного? В 22 році був повний провал оборони півдня. Ні не так. Оборони півдня просто не було. В Мелітополі були хоч якісь війська? А яким, вибачте геніальним стратегом треба бути щоб допустити окупацію Херсона? Організувати оборону в трьох точках на Дніпрі не змогли. Це нонсенс. В цьому році взагалі повний нуль. Таке враження що окупантам земля більше потрібна ніж українчикам. План ворога тупий і загальновідомий - оточити Авдіївку. Знаючи ці плани геніальне командування знову створило чергову фортецю з черговою героїчною обороною дороги життя. На власні очі бачив як по селах на Донеччині роками валяються залізобетонні конструкції полуарки і т.д. і т.п. Треба їх просто тягти і складати з них укріплення. Чи тоді генерали не зможуть вась вась з Рєзніковими тактичні яйця по 17 намутити. Тільки зелений квартально переможний слиз і в зомбоящику і в телеграм каналах.
показать весь комментарий
03.11.2023 00:39 Ответить
Потроху доходить ... рік тому за таку крамолу обіцяли розстріляти..
показать весь комментарий
03.11.2023 06:22 Ответить
"українчикам" ? Ты хто?
показать весь комментарий
03.11.2023 10:40 Ответить
от ти - українчик...і вас таких вистачає
показать весь комментарий
03.11.2023 16:46 Ответить
Ну ти, походу, оригінал лаптеногий...
показать весь комментарий
04.11.2023 08:33 Ответить
я б тобі й три підтримки б поставив якби не твоє українчикам. Ти в свою зневагу вистави всіх українців, тоді коли палицю в колеса ставлять в основному не українці за походженням.
показать весь комментарий
04.11.2023 11:52 Ответить
Це злочинна бездіяльність або діяльність деяких з влади. Імена їх має називати контр-розвідка, СБУ чи ГРУ але поки вони мовчать.... можливо ЗСУ почне виконувати й їх роботу , але хтось таки має очистити владу від зрадників.
показать весь комментарий
03.11.2023 01:27 Ответить
Причина - нехватка долара для побудови оборони)))
скільки ж зелені мародери мають ще сп*****и щоб хватило, щоб нарешті хоть щось почали робити для оборони, армії. Тому в світі вирішили, що хватить давати долар, ітак ніякого з того толку не буде, все вкрадуть
показать весь комментарий
03.11.2023 10:01 Ответить
І за що не візьмись, скрізь провали влади. Та врешті-решт хоча б слухались бувалих та досвідчених людей. Але діють за принципом граблів, на які раз у раз наступають. Чи колись буде цьому край?
показать весь комментарий
03.11.2023 02:22 Ответить
Бо при владі ходяча катастрофа!
показать весь комментарий
03.11.2023 10:04 Ответить
з ними ніхто не бажає співпрацювати...щоб не заплямуватись...згадайте, як вони з перших днів перекладали відповідальність...закрийте небо і далі по списку...і обзивали і прозивались і дорікали
показать весь комментарий
03.11.2023 16:51 Ответить
Я вважаю, що Юрій Бутусов написав СПРАВЕДЛИВІ ЗАУВАЖЕННЯ у цій статті, які потрібно сприйняти КОНСТРУКТИВНО, тобто, почати виправляти ці помилки.

Я вважаю, що Головком Залужний теж має взяти на особистий контроль подібні задачі, тобто, ті задачі, за які відповідальний Президент, але з якими Президент не справляється. Це ж задача, яка прямо стосується оборони країни!

Те ж саме стосується Олексія Данилова - секретаря РНБО: якщо Президент якісь питання не тягне, то ви (РНБО) для того і існуєте, щоб ті справи підтягувати, - щоб підстрахувати Президента!
показать весь комментарий
03.11.2023 02:39 Ответить
А чи не пізно? Може треба було думати в 2019-му? А хто розвалював армію з 2019 по 2022? Чи не Зеленський? А його попереджали всі притомні! Одним словом, квартал. Йому зараз варто взагалі іти з посади. Сказав би ,що втомився. І пішов би героєм. Ні,і далі хоче нас ''ощасливлювати''!
показать весь комментарий
03.11.2023 07:22 Ответить
Пізно .

Але , вчитайтесь : "...але за дев'ять років війни не зроблено нічого ..."

за ДЕВ' ЯТЬ .. а не три !

Це для тих, хто тут валить усе в кучу :

і засилля шпигунів ( чомусь - зрадників.. скоріш засланих агентів раші вставлених в Раду і Кабмін...!!! ) котрих аж тільки ТЕПЕР стали бачити ...

і нехватку снарядів...

і не побудований завод по випуску снарядів...

і не мінований кордон

і не побудований " забор "... Недобудований такий собі , кролячий загін із сітки...

Так, зелені нічого не зробили для захисту .. а що було зроблено ДО зелених з часів П Порошенка ? Іще рз : тепер ПАП допомагає Армії як сам бачить і може ..але ТОДІ.. коли бу ГОЛОВКОМОМ ?

згоден - Зеленський не виправдає своє звання , але і ПАП не виправдав його... і тому, немала частина тих, хто голосував за ЗЕ мав претензії і НЕДОВІРУ до Порошенка , особливо ті, чиї батьки і діти загинули на Донецко - Луганському бойовищі

І не отим 27 ( %%% ) тикати паличкою в вічі ..

ЩО ВИ ТОДІ КАЗАЛИ,,, або ЧОМУ ТОДІ МОВЧАЛИ

Можна не відповідати ...знаю.. що окрім образ мало що почитаю

до того ж, " адміністрація знову забанила" як кажуть - " нєчим крить "... упивайтесь і надалі своєю змогою цензорувати самий нецензурований сайт

пану Бутусову , мабуть таки знову напишу про оці забавки...смішні ви ...
показать весь комментарий
03.11.2023 16:45 Ответить
У кожного своя вина. Але зевлада доклалася до трагедії найбільше. Навіть не треба до бабці ходити: суд і без неї розбереться.
показать весь комментарий
03.11.2023 21:40 Ответить
Впевнений шо за часів Порошенко нічого не будувалось на донбасі з укріплення наших ліній оборони?
показать весь комментарий
05.11.2023 17:33 Ответить
Не пізно.

Наш час - поки ми живемо. В цей час є можливість щось робити. Не тільки згадувати, як воно добре було жити 3 роки тому чи 10 років тому, чи 300 років тому, чи 5000 років тому (що б там не було тоді).

Коли злочинці штурмували Майдан 18-19.02.2014, з телевізійної картинки здавалося, що встояти проти їхнього натиску, можливо, не вдасться. Але вдалося.

Коли ворожі війська дійшли великими колонами практично до околиць Києва в кінці лютого 2022, оточили Харків, захопили багато нових територій на півдні і сході України, то здавалося, що ризики настільки великі, що ситуація вагається на межі невизначеності про те, хто переможе. Але для багатьох людей Україна і свобода виявились більш цінними, аніж навіть їхнє власне життя. І вони виявились готові ризикувати своїм життям заради перемоги України і свободи. І вони перемогли. І навіть влада наважилася на, здавалося б, немислиме - на Оболоні роздали зброю всім охочим захищати Київ.

Так, процес іще не закінчився. Але точно і однозначно можна стверджувати: не пізно, ми маємо можливості перемогти. Треба вчитися на помилках, шукати нові способи, переосмислювати старі схеми і переоцінювати їх на предмет їхньої придатності у нових умовах... Треба перемагати.
показать весь комментарий
04.11.2023 04:01 Ответить
Президент регулярно ходить у спортзал і качається, а Данілов одяг чорну сурочку, як він сам і сказав.
От виборців ЗЕ треба і поставити обороняти ту колію біля Авдіївки під керівництвом їх воєнного вождя. А ще краще - створити підрозділ із зе-депутатів і відправити його там рити окопи під вогнем росіян.
Якщо воєнний вождь "не тягне", то його змінюють. Інакше - ГАПЕЦЬ.
показать весь комментарий
03.11.2023 09:56 Ответить
Долговременные укрепления это не парафия Залужного. Главком не имеет понлномочий ни закупать материалы, ни привлекать гражданскую технику. Это парафия Министра Обороны и Верховного Главнокомандующего. НГШ выполняет функции планирования военных операций и выполнения их.
показать весь комментарий
03.11.2023 11:27 Ответить
а відводити перед 24.02.22 бригаду з Гостомеля,бригаду з Чонгару,розміновувати перед нападом мінні поля,мости....він має полномочія? чи теж не має?
показать весь комментарий
03.11.2023 18:19 Ответить
Вася, ты вообще в армии служил? Кто отдавал приказы? Залужный? Или Верховный Главнокомандующий?
показать весь комментарий
03.11.2023 18:24 Ответить
Справа Залужного - оборона країни. Як і Зеленського. Тож якщо Залужний хоче і може керувати ОБОРОНОЮ КРАЇНИ, то БУДЬ-ЯКІ питання, які стосуються ОБОРОНИ КРАЇНИ - це і його парафія, і його відповідальність.

Якщо навіть він не має повноважень щось закуповувати чи залучати, то він, принаймні, має повне право замовляти ці укріплення, як і будь-які інші фактори, які впливають на оборону. Він має право звертати увагу на це. І якщо до начальства щось не доходить, то може вийти і звернутися до суспільства, щоби суспільство пояснило його начальству більш зрозумілою мовою.

Це все питання, які можна розв'язати. Але Залужний - професіонал, який явно краще знає воєнну справу, аніж Зеленський. І суспільство це теж розуміє. По суті, Зеленський делегує Залужному цей напрям роботи, тому і запитувати будуть перш за все у Залужного: чому він не догледів тут і не наполіг там. Якщо Зеленський хоче вести наступ для картинки на ТБ, але Залужному необхідні ті ресурси для оборони, то ті ресурси повинні бути перекинуті на оборону, щоб їх було достатньо для успішної оборони, і тільки після того, як в них уже не буде критичної потреби в обороні, то їх можна знову перекинути на наступ. Бачення професіонала Залужного має бути найбільш вагомим. Тому що не варто повторювати помилок ворога, який кидає на безглузду смерть тисячі людей тільки через те, що диктатор захотів і "ухвалив політичне рішення" саме от тут і саме зараз наступати.
показать весь комментарий
04.11.2023 03:20 Ответить
Вочевидь, варто додатково вислухати думку ще інших військових, бо 1 людина, навіть Залужний, теж може в якихось ситуаціях помилитися.
показать весь комментарий
04.11.2023 03:22 Ответить
Головнокомандувач Збройних Сил України - найвища військова посада в державі після Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України, керівник Збройних Сил України.

Загалом, організовує підготовку Збройних Сил України та інших сил оборони до їхнього застосування з відсічі збройній агресії та здійснює безпосереднє військове керівництво під час бойових дій[1]. Ресурсне забезпечення ЗСУ та визначення оборонної політики - завдання Міністерства оборони України; визначення вимог до сил оборони та їхніх потреб у ресурсах, стратегічне планування, технічне оснащення тощо - завдання Генерального штабу ЗСУ
показать весь комментарий
04.11.2023 07:33 Ответить
данилов - секретар рнбо, а голова, вгадайте хто?
показать весь комментарий
03.11.2023 16:54 Ответить
Головою уряду СРСР був голова Ради міністрів СРСР. А ким був Генеральний секретар ЦК КПРС?

Голова - це людина, уповноважена ухвалювати остаточні рішення. Але щоб ухвалити якесь рішення, це рішення потрібно ще знайти або створити, або побачити, а потім ще сформулювати, оформити...

Навіть у гонках раллі в авто їдуть водій-пілот і штурман. У більш складних системах задіяно більше людей.

На старих кораблях головний був капітан, але була людина, яка залазила на найвищу щоглу і дивилася зверху, щоб побачити землю чи інші кораблі раніше, ніж будь-хто інший на кораблі, і сповістити капітана...

Думаю, ідея зрозуміла. Головний - не значить, що тільки він усе робить. Інші теж мають працювати. І не тільки з 09:00 до 17:00, а заради досягнення найбільш пріоритетних цілей.
показать весь комментарий
04.11.2023 03:30 Ответить
уряд, це кабінет міністрів, який має голову уряду, прем,єра..
цк кпрс, мав колективний орган політбюро цк...
рішення приймаються голосуванням, тому й так називається - рада...
у більш відкритій верховній раді можна побачити, як приймаються рішення і роль голови, який самотужки рішення не ухвалює...
рнбо також приймає рішення колективно...все є у вікіпедії...
показать весь комментарий
04.11.2023 06:43 Ответить
"Я вважаю, що Головком Залужний теж має взяти на особистий контроль подібні задачі, тобто, ті задачі, за які відповідальний Президент, але з якими Президент не справляється. Це ж задача, яка прямо стосується оборони країни!"

В уголовном кодексе Украины есть статья, которая называется:

превышение ддолжностных полномочий.

Не благодарите.
показать весь комментарий
05.11.2023 10:38 Ответить
Запізно піднята тема ,потрібно укріплення інших прифронтових міст,в адміністраціях взагалі нічого не роблять,крім того що дошками закрили вікна адмін будівель а іноді взагалі військовим заважають
показать весь комментарий
03.11.2023 07:46 Ответить
Фортифікацією мають займатись фахівці - інженерні війська ЗСУ із залученням людей та техніки через військові адміністрації
показать весь комментарий
03.11.2023 08:56 Ответить
Така сама фігня трапилась на виходах з Криму. Хтось щось робив, а по факту кацапня пройшла їх за пару годин...
показать весь комментарий
03.11.2023 07:48 Ответить
Злодійські адміністрації, назначені вазєлєніним - це ворожі утворення мародерів та посібників кремля, які треба знищувати!! Чому людина зобов'язана йти на війну і знищувати лише тих ворогів що вкажуть а не всіх?? Тилові вопоги ще гірші
показать весь комментарий
03.11.2023 07:56 Ответить
А в Запоріжжі погруддя кацапському пушкіну демонтують і возять. А Ви кажете будівельна техніка не працює. І повезуть його не на смітник, або на укріплення на передову. Повезуть в якусь приватну колєкцію - музей так би мовити. Бо в Запоріжжі ще хватає ждунов. Якщо ******** шаурма поїхав до Вашингтону, можете уявити скількі лайна керує там комунальними закладами
показать весь комментарий
03.11.2023 08:41 Ответить
"Скрепами" 30 років треба було займатись, а не лопатами окопи копати, коли розгорілася пожежа війни.
Як могло статися, що типовий цезаріанець і імперець Путін влітку 2022 написав програмну статтю про єдність російського і українського народів, фактично виклав обгрунтування майбутньої війни, а ЗЕ з Порошенко йому таким же чином не відповіли? Такі в України вожді.
Що стосується ЗЕ, то він - типовий мазепівець. Як у столицю Мазепи Батурин орки під керівництвом Меншикова за наказом Петра залізли, так стройними колонами у лютому 2022-го орки під керівництвом Путіна і зайшли. Нічого тут не помінялось за 300 років. І на фото зверху - така ж картина.
показать весь комментарий
03.11.2023 09:40 Ответить
Що значить не відповідали? А "армія, мова, віра" звідки взялася, з якою тепер Зє-влада носиться, бо на власну концепцію мізків немає (і навіть її до пуття реалізувати не може, але хоча б намагається)?
Тільки от яка халепа - більшість населення України цю концепцію не оцінили. За що тепер ми всі вигрібаємо по повній. Бо концепція - то добре, але якщо населення замість неї хоче чути про "увідєть мір в глазах путіна" або "хоть паржать на шашликах на майскіє", то всі ті інтелектуальні зиски марні. Проте за 5 років до 2019 хоча б якийсь грунт з'явився, навколо якого можна національну ідею будувати, по-нормальному нарід далі не схотів, і в 2019му зробив вибір на користь війни. Але, звісно, в усьому винна відсутня концепція, точніше, повне небажання прокацапського та внєпалітічного населення її сприймати. Nuff said...
Щодо Мазепи - смішна аналогія, де Мазепа з його фактично підпільною на початку боротьбою, яка вже потім переросла лише у спробу відвоювати незалежність, а де гугняве миршаве зелене ніщо, яке мало в руках купу важелів, як і що можна зробити в незалежній державі, де його задачею були лише реформи (всі на блюдечку йому підсунули західні партнери, бери готові та роби за взірцем) та укріплення оборони (або хоча б не руйнування вже налагодженої!). Як то кажуть - відчуйте різницю...
показать весь комментарий
03.11.2023 12:55 Ответить
І це не тільки вище керівництво винне. Це, звиняйте, і на місцях не чухаються.
Чув розповідь про наші окопи під Бахмутом.
Вириті технікою. Пряма, як стріла, траншея довжиною в кілометр.
А поряд канави по коліно.
В той час як кожний хробак собі цілу мережу ходів риє.
І хто винен, а?
показать весь комментарий
03.11.2023 10:14 Ответить
Траншеі це ж не асфальт. Тут не заробиш багато.
показать весь комментарий
03.11.2023 10:17 Ответить
От в місті Авдіївці всі атаки кацапів розбиваються об лінію укріплень, збудовану в 2015 - 2016 році при Пороху. А другу лінію оборони Авдіївки Зєльцман за чотири з половиною роки не захотів зробити. Дебіл або зрадник. І не знаю, що гірше...
показать весь комментарий
03.11.2023 11:39 Ответить
я тебе розчарую, дуже допомогла. Від Зайцева і до Старомихайлівки, каци практично так і не змогли прорвати оборону збудовану за часів Пороха, а де і проривали то з такими шаленими втратами, що давали задню, окрім тих місць де по наказу бубочки наші війська були відведені з підготовлених позицій. Пам'ятаєш відосік де зе питає військового - "тьі думаеш я Лох???" Ні курва він не лох він зрадник.....
показать весь комментарий
03.11.2023 12:24 Ответить
Залізниця проходить між висотами терикону і заводу, прострілюється з обох боків. Який сенс там закопуватись, коли є зручна промзона? Через залізницю транспорт не пройде, отже штурмувати будуть піхотою по відкритій місцевості. Це ж тир.
показать весь комментарий
03.11.2023 10:36 Ответить
Не будуть штурмувати . Будуть, як в тирі, розстрілювати наш транспорт, який йде до Авдіївки чи з Авдіївки . Доки ми не капітулюємо. Другий Бахмут і Хромове...
показать весь комментарий
03.11.2023 11:41 Ответить
Тому Верховний Головнокомандувач, який так часто рапортує, що він ніби проводить засідання Ставки з питань оборони, повинен подивитись на ці фото... Джерело: https://censor.net/ua/r3453282

Та не буде він дивитись ці фото!
Він дивиться на результати опитування, в яких 61% українців дякують Найвеличнішому за захист країни.
Отже, все він робить правильно...
показать весь комментарий
03.11.2023 11:00 Ответить
Пан Бутусов не правий коли каже, що президент не бачив ці фото. Президент як раз робить все по плану. По плану путіна.
показать весь комментарий
03.11.2023 11:05 Ответить
По своєму плану з єрмаківськими картами.
показать весь комментарий
03.11.2023 21:53 Ответить
Та ж сама ситуація була і під Бахмутом, хер хто що робив а Сирський тільки на марафоні піарився. А взагалі бубочке це нах не потрібно, в нього і його команди була і є тільки одна мета - здати Україну кацапне, чим виконати завдання заради якого їх привели до влади...
показать весь комментарий
03.11.2023 12:16 Ответить
Згадав, що кілька днів тому вже читав аналогічну критику. Знайшов. Все-таки Арестович, при всій неоднозначності, іноді каже розумні речи.

За його словами, на полі бою було зроблено дві головні помилки:

Було витрачено багато військ, техніки, ресурсів «заради міфу про "Фортецю Бахмут"». Цих військ «сьогодні не вистачає на півдні», де прорив дав би Україні «стратегічний успіх у війні та захоплення стратегічної ініціативи - політичної, моральної, військової», вважає Арестович.
Не було збудовано великих оборонних споруд, подібних до «лінії Суровікіна» на всіх ділянках фронту, де українські сили ведуть оборону. На думку Арестовича, такі споруди дали б змогу «різко підняти бойову стійкість» українських військ.

У зв'язку з цим Арестович зазначив, що «блискучий початок аж ніяк не означає блискучий кінець». Він підкреслив, що рішення про перенаправлення військових зусиль та будівництво стратегічного масштабу оборонних рубежів та районів могло ухвалити лише політичне керівництво, але не військове.
показать весь комментарий
03.11.2023 12:24 Ответить
Арестович ніколи дурнем не був. Він пристосуванець. А от чому Бутусов не акцентував увагу на відсутності фортифікаційних споруд увагу? Він, якщо і згадував про це, то якось побіжно
показать весь комментарий
10.11.2023 20:04 Ответить
Щось дуже багато пройобів останнім часом. І за це хтось повинен відповідати.
показать весь комментарий
03.11.2023 13:24 Ответить
А що шашлики вже не смачні? Дороги будуємо погані?
показать весь комментарий
03.11.2023 14:39 Ответить
Як тут не пригадати історію про комбрига дніпровської тероборони, якого зараз тягають по судах за те, що насмілився будувати укріплення на приватних дачах. Маєтки мертвечука, і не тільки, і досі ретельно охоронять. Тому що є державне, а є святе. Правда, воно все теж колись було державним, але в судах кажуть, що все нормально.
Здається, Чорновол розказувала як вони довго і важко бились під Северодонецьком і сподівались, що це дасть можливість виграти час і добре укріпитись Лисичанську. Потім, коли довелось відступити, вони були дуже здивовані і розчаровані, коли побачили, що ніхто ніяких укріплень так і не збудував.
"Фортеця" Бахмут теж була не краще, бігали поміж домами, самі по ночах без тепловізорів ходили за їжею і ************.
показать весь комментарий
03.11.2023 14:54 Ответить
Залужного не спробували попитати чому так сталося?
показать весь комментарий
03.11.2023 18:17 Ответить
РНБО з його Головою!
показать весь комментарий
03.11.2023 22:11 Ответить
Ну що тут можна сказати? Нема слів. Дивишся на оте шемпанзе гундосе...
показать весь комментарий
03.11.2023 15:24 Ответить
Передаю привіт бутусову, який як завжди вкинув хню і не перевірив!
На фото водогін, який знаходиться в 20км від Авдіївки.
показать весь комментарий
03.11.2023 15:47 Ответить
Щось на водогін не схоже ,збільшив фото, все таки більше схоже на залізницю. Але так чи інакше надійних оборонних укріплень під Авдіївкою немає і мабуть її чекає доля Бахмуту, після впертих боїв русня її займе, а ми втратимо чимало бійців.Нещодавно на телеканалі Експрессо боєць говорив що ЗСУ охорона заводу не пускає на коксохімічний завод щоб там зайняти позиції..Каже що там є бетонні укриття ,тунелі. Нечувано! У нас війна чи воєнний стан ,хто чим керує? Ахметов чи Верховний головнокомандувач? Мабуть хочуть зберегти для русні завод ціленьким.Про яку перемогу можна далі говорити.
показать весь комментарий
03.11.2023 18:42 Ответить
Так, хочуть зберегти. Бо розуміють, що Авдіївку наші здадуть. Чому? Бо не бачать щоб будували довготривалі оборонні укріплення. Бо не бачать нових надходжень важкої і легкої бронетхніки у ЗСУ. Бо можуть не пустити військових ЗСУ на цивільний об'єкт ( це взагалі з анекдоту про сторожа, який прийшов з берданкою і всіх розігнав) і розуміють всю недолугість командування ЗСУ. Відповідно чекають, коли прийдуть нові господарі з милим серцю триколором.
показать весь комментарий
10.11.2023 20:16 Ответить
і де саме москалі його риють? чи то наші? Сказав а, то кажи і б... Бо або Бутусов правий, або стаття нікчемна по суті.
показать весь комментарий
04.11.2023 12:05 Ответить
Хіба стан оборони - це компетенция Зеленського? А ля чого тоді всі ті штаби, генерали, полковники і інші дармоїди?
показать весь комментарий
03.11.2023 18:09 Ответить
вам же Залужний пояснив-все зайшло в тупик,нас врятують нові технології,можливо інопланетні
показать весь комментарий
03.11.2023 18:18 Ответить
Тк,мовчать,а можещоб не "розхитувати ситуацію" нехай краще загине якась сотня рабів,головне утриматися на посадах. А може і зверталися, але це що об стіну горохом ОПа виконує завдання фсб.
показать весь комментарий
03.11.2023 18:46 Ответить
Черным по белому написано,почитай внимательно: укрепления тыловые строят гражданские военные администрации,которые подчиняются Зеленскому а не военным
показать весь комментарий
05.11.2023 14:15 Ответить
Зеленський верховний головнокомандувач. Отож і його компетенція.
показать весь комментарий
06.11.2023 01:35 Ответить
а от генерал Залужний вважає,що оскільки ситуація повторює 1 світову війну...нам потрібні вже не Ф-16 та Абрамси,а інопланетні військові технології! Яке тут значення грає фортифікація якоїсь Авдіївки,коли нам потрібні зорельоти рептилоїдів?
показать весь комментарий
03.11.2023 18:15 Ответить
Не перебільшуйте. Залужний усе правильно сказав, що ситуація переросла в патову. Чи він якусь військову таємницю розкрив?
показать весь комментарий
05.11.2023 09:06 Ответить
В черговий раз хочу висловити слова вдячності і поваги Юрію Бутусову - Журналісту і Громадянину, - за мужність, наполегливість, патріотизм, людяність!
Як не прикро, але треба визнати, що на сьогодні маємо такий стан:

1) Україна міцно втягнута у "війну на виснаження" в якій про Перемогу, якщо не буде радикальних змін, можна не мріяти;

2) військова ерудиція, освіченість англомовного генерала Залужного отримали повагу з боку керівництва Пентагону та НАТО;

3) "гнучкість" , готовність до шукати порозуміння" в Ставці , "терплячість" і здатність генерала Залужного фактично знехтувати тисячами життів простих українських захисників через "небажання" дратувати Владу, нечітку вертикаль, недбалість чи ще Бог знає що, роблять його зручним для Верховного;

4) пояснення невдач ЗСУ методом надання закордонним виданням інтерв'ю чи написанням ессе
в "The Ekonomist" - замість того, щоб ЧЕРЕЗ СТАВКУ ДОБИВАТИСЬ
прийняття потрібних для забезпечення ЗСУ рішень, наводить на думку, що це свідома і погоджена з Верховним схема дій і поведінки генерала Залужного;

5) чим можна пояснити дику повторюваність ситуації з організацією і забезпеченням оборони Сіверськодонецька, Лисичанська, Бахмута, які попри героїчний спротив і , на жаль, величезні втрати наших захисників, призвели до залишення цих "фортець" (тепер такою фортецею стала Авдіїївка);

6) про те, як через "позицію" Генштабу і особисто Залужного, було підло знехтувано долями генералів Кривоноса, Марченка, Павлавського (і, напевно, цей список має продовження) всі мовчать;

7) про втрати поранених українських воїнів через недбалість Командування МС вже просто перестали писати - майже ж нічого не змінюється;

8) визнання Головкома ЗСУ про те, що планування і організація наступу на Південь були проведені "за підручниками НАТО" , але це не призвело до успіху і фактично завело протиборчі сторони у "глухий кут" - це або дискредитація бойових статутів і процедур НАТО, або, непряме визнання своєї невідповідності посаді Головкома;

9) "Єдиний телемарафон" , попри все , зліпив і продовжує підтримувати образ унікального і геніального Главкома ЗСУ.

Що далі?
показать весь комментарий
03.11.2023 19:10 Ответить
Утримувався щось коментувати негативного про Залужного, але ось вперше таки погоджуюсь з дописом VNX.Чув в ефірі від Туки що Залужний таки ліг під ОП з армії гонять неугодних, самостійних, а Головком нікого не захищає.Натомість як і скрізь ставлять преданих хоч і тупих та негідників.Остап Дроздов також зауважує,що Залужний мав би хоча би натяком та все ж говорити про зашквари з забезпеченням армії, але мовчить.Зате він хороша людина, але це не професія. Але все таки зі сторони судити легко, побули б ми в його шкурі.
показать весь комментарий
03.11.2023 20:23 Ответить
Так а що, виявляється Ставки не проводились? Тепер самого Зе з лопатою на передок? Ну, кине він крісло в Києві, згідно "рекомендацій" поважної спільноти і з кайлом поїде на передок, спочатку "дивитись", потім одразу копати. А в крісло хто замість нього сяде, і вже, наприклад, зранку? А крім Верховного, хто несе відповідальність за зрив інженерних робіт? А хіба тільки Авдіївка? А інші напрямки? Зе сам не впорається стовідсотково. Відповідальні за напрямки є? Це їх компетенція? Зе доповідали? А, вже ж з'ясували, що повинен особисто пересвідчитись, що окопи, траншеї, бліндажі не риються і почати копати, на особистому прикладі! Одразу після Ставки! Ну ну... Так а хто в кріслі в Києві залишиться? Керувати? І на якій підставі?... Залишається потерпіти до весни, може вибори проведуть... Новообраний карманич, будемо сподіватись, всіх діточок до України поверне, щоб надійніше було, для міцності тилу... А в Зе де діти? Закордоном чи в Україні? Мені більше б надавало впевненості, коли в Президента діти перебували б в країні... Це все риторичні питання.... Відповідати нікому не треба. Стаття теж риторична. Зе козел. Я це розумію і сам. Але рецепт їхати копати президенту - так собі.
показать весь комментарий
04.11.2023 00:24 Ответить
ну, если бетонные укрытия а-ля "совковая остановка" каждая в охулион ценой для мирного населения с трудом запилили кое-где, то какой дурак будет на передке что-то делать если можно высотку где-то за*бенить и сразу продать. а если по-другому - то надо национализировать "друзей", а те обидятся и будут в спину в Италиях плевать, обидно.
показать весь комментарий
04.11.2023 17:32 Ответить
Зараз бруківку щомісяця перекладати, то золоте дно. Напевно, на біткоїні в найкращі часи стільки не заробляли
показать весь комментарий
05.11.2023 09:04 Ответить
Всьовиврьоті! У нас сама прохвесійна армія і Крим за три дня!
Нє мутітє воду, тридцять мільйонів усталі от войни і їм треба відпочивати. То отой мільйон на расслабоні вже півтора року, тому хай вони і копають.
показать весь комментарий
04.11.2023 22:10 Ответить
2019-2023р.р.
показать весь комментарий
05.11.2023 02:05 Ответить
Охренеть, кацап'є там відразу кілометрові мінні поля роблять, а тут... шикування на плацу за грамотами. І де ще совок, питається?
показать весь комментарий
05.11.2023 09:02 Ответить


Ось тобі свіжа зашкварна новина для написання статті про тилових щурів із прикордонної служби, які використовують рідкісне і вкрай необхідне обладнання на фронті заради відосіка з трьома пачками контрабандних цигарок.

https://dpsu.gov.ua/ua/news/video%20-antidronovoyu-rushniceyu-prikordonniki-pripinili-***********-voyazh-/ https://dpsu.gov.ua/ua/news/video%20-antidronovoyu-rushniceyu-prikordonniki-pripinili-***********-voyazh-/


показать весь комментарий
05.11.2023 11:06 Ответить
Зеля и его шобла сдают Украину,все их действия подиверждают это все больше и больше
показать весь комментарий
05.11.2023 14:12 Ответить
які окопи тим більше з бетону може організувати Зеленськавлада. Це не велике будівництво де вони спецпрофісіонали по крадіжках. В Івано- Франківську величезний військовий завод №63 розтерзали і віддають під висотки і напевне без жодного дитсадка і школи - які окопи - захопити землю звести висотки продати і в Монако ...
показать весь комментарий
05.11.2023 17:30 Ответить
Згадате 8 місяців назад як спокійно дали ворогу замінувати весь південь.Навіть не намагалися йому перешкоджати мінувати і будувати укріплення.А тепер за кожне мінноване поле наші людські життя за кожну бл"дську посадку лупомося.2 рік війни неселення збирає кошти на дрони авто і спорядження 2 РІК БЛ"ДЬ ВІЙНИ ! вже немаєслів тоталній несправидливості і ******** коштів від мало до верху.Вже на стільки все це за"бало суспільство.
показать весь комментарий
05.11.2023 23:40 Ответить
Правильно. Якраз 9 років, а не якихось менше.
показать весь комментарий
06.11.2023 01:26 Ответить
Знаете, я ту Авдеевку отбивал в 14 году назад. Если б там ничего не было, она бы рухнула как рухнула вся луганская область после разминирований и отвода войск.
Тот же "Зенит" развале весь, но стоит на самом острие.

Нет предела совершенству. Авдеевке конец, это нужно просто признать, и подготовить запасные позиции, после чего планово туда отойти. Все.
показать весь комментарий
08.11.2023 13:49 Ответить