9803 посетителя онлайн

Про слабкість нашої української ППО і безпорадність нашої далекобійної зброї

Автор: Юрій Касьянов

Крилата ракета Фламінго Відео пуску

Нічна повітряна атака наочно продемонструвала і всю слабкість нашої української ППО, і безпорадність нашої далекобійної зброї, і помилки державної політики в розвитку цих двох найважливіших складових сучасної війни, і показала також причини цих помилок, цієї слабкості, цієї безпорадності – масовий дилетантизм і корупцію у верхах.

Ось тільки не треба переможних реляцій – мовляв, летіли 805 шахедів, а ми майже всі збили (747). Якби це було так, то звідки стільки пожеж, зруйнованих житлових будинків, уражених військових об'єктів (а вони є – всім відомо).

Якщо ППО так активно знищує шахеди, то чому це робить над Києвом та іншими містами України, чому не в полі, не на всьому протязі від кордону/ЛБЗ до місця попадання?..

Мені заперечать, що так - знищують, знищують багато, а ось ці, мовляв, пролетіли, просочилися... А чи не багато просочилося? – Палаюча будівля Кабінету Міністрів на Грушевського – це ще не привід, щоб задуматися? Чи вже занадто пізно?..

Ставка на відносно просту, дешеву (у виробництві, не в закупівлі), масову зброю, на якій легко можуть "заробити" юристи із Запоріжжя та локейшен-менеджери з Києва, які мають доступ до високих коридорів влади, обертається для України жертвами серед мирного населення, численними руйнуваннями, перспективою поразки у війні та небаченими досі корупційними скандалами, які неминуче ввергнуть країну в політичну бурю, що тільки на руку нашому ворогу.

Замість того, щоб вкладати ресурси в наукомісткі, високотехнологічні системи озброєння – в зенітно-ракетні комплекси, аналогічні російському "Панцирю", які досить ефективні в боротьбі з дронами і крилатими ракетами, сотні мільйонів євро західної допомоги віддаються гігантським корупційним прокладкам, які нехитрими маніпуляціями перетворюють китайські дроно-комплекти в "дрони-перехоплювачі зі штучним інтелектом". Наслідки такої державної політики видні неозброєним оком – дронове ППО не здатне впоратися з масовим нальотом шахедів.

Звичайно, фпв-дрони як засіб боротьби з "орланами", "ланцетами", " суперкамами", "блискавками" та іншої літаючої нечисті на фронті, в прифронтовій смузі сьогодні незамінні – в першу чергу тому, що у нас немає стільки ЗРК, і їх туди не підтягнеш – спалять, але це зовсім інша історія, інший досвід, інші умови застосування. Відбивати масовану атаку шахедів вночі, коли вони летять на великій вищі, а не баражують на місці в світлий час доби, – набагато складніше. І як показує практика – неможливо.

Скільки вже разів говорилося, що ми виробляємо наших українських аналогів шахедів не менше, ніж шахедів виробляється в росії. І де результат?.. Так, українські дрони влучають в імперські нафтові заводи і нафтобази. Але якою ціною? – На сотню запущених – 2-3 прильоти?.. При цьому абсолютно немає дольотів до москви – і не тому, що хтось там із союзників (Трамп) нам не дозволяє це робити, – майже щоночі російські пабліки повідомляють про загрозу дронів десь у далекому Підмосков'ї, – а тому що вони не долітають.

Ааа!.. – вигукне черговий "експерт", – так тому і не долітають, що у них там сильна ППО, там "панцирі" під кожним кущем стоять. Ось вам знову повертаємося до першого питання – якщо противник робить ставку на зенітно-ракетні комплекси, а ми робимо ставку на зенітні дрони, при цьому шахеди регулярно атакують Київ, а українські дрони не долітають до москви, то, може, все-таки ми щось робимо неправильно, а?..

До нафтозаводів долітає 2-3 відсотки, до москви не долітають взагалі, при цьому противник нарощує кількість ЗРК і у віддалених від москви регіонах, в першу чергу на кордонах і на ЛБЗ, збільшує кількість комплексів РЕБ, і дуже скоро сотні наших дронів, які щоночі атакують російську глибинку, взагалі перестануть хоч кудись долітати – хтось про це думає?..

Не думає. Працює гігантський конвеєр із заробляння бабла. Замість того, щоб давати гроші на розвиток науки, технологій, створення сучасних ЗРК (що цілком нам під силу в співдружності з партнерами), на вдосконалення далекобійних дронів – зниження їхньої радіолокаційної помітності, оснащення ефективною інерціальною системою наведення, оснащення системою оптичної навігації, – замість цього мільярди євро західної допомоги (в першу чергу наданої народами Данії, Нідерландів, Німеччини) надходять "своїм" фірмам-прокладкам, які масово виготовляють неефективні проти шахедів дрони-перехоплювачі, і надзвичайно малоефективні далекобійні дрони, і весь цей псевдовійськовий мотлох, вся ця псевдозброя масово списується щоночі під час нальотів шахедів і під час атак по російській глибинці.

Війна перетворилася на заробляння "елітою" мільярдів на західній допомозі та українській крові.

 Юрій Касьянов

Топ комментарии
+30
О,касянов очнувся.Та пох,зате касьянов баригу поборов
показать весь комментарий
07.09.2025 16:09 Ответить
+19
Уже не первая публикация данного пассажира и без конструктива, одно нытье о чем все и так знают. К тому же данный субъект активно агитировал за Зе в 2019. В чем смысл его бессмысленных потоков(сами понимаете чего)?
показать весь комментарий
07.09.2025 17:11 Ответить
+17
Може розповіси, як Україна "ввязалась в войну"?

Дуже цікаво.
показать весь комментарий
07.09.2025 22:49 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"масовий дилетантизм і корупцію у верхах". Ефект Даннінга - Крюґера про це попереджали.
показать весь комментарий
07.09.2025 15:46 Ответить
О,касянов очнувся.Та пох,зате касьянов баригу поборов
показать весь комментарий
07.09.2025 16:09 Ответить
ну і що він сказав не так?
показать весь комментарий
07.09.2025 20:20 Ответить
Те що він просто ******* в пустоту слова пафосні,"правильні" і порожеі.Касьянов-просто пустозвон.
показать весь комментарий
07.09.2025 20:50 Ответить
Пустозвон - це ти, а крім того ти-хамовите бидло, яке не може слова сказати без кацапського мата.. А Касьянов-інженер і знає, що говорить.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:09 Ответить
Ага,інженер любитель
показать весь комментарий
08.09.2025 15:06 Ответить
Андрей Варгола

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 03.05.2025
показать весь комментарий
08.09.2025 18:36 Ответить
От за це вас і послали нах в 19-му і правильно зробили, ви упороті дебіли і засрали б всю країну.
показать весь комментарий
07.09.2025 20:56 Ответить
Слава Богу що позбулися бариг.Тепер то хоч поживемо!
показать весь комментарий
07.09.2025 21:18 Ответить
Ну ти і дебіл. Рафінований.🥴
показать весь комментарий
08.09.2025 05:56 Ответить
трололо
показать весь комментарий
08.09.2025 13:35 Ответить
З 2019 року, подібних гешефтів від зеленського з групою осіб в Урядовому кварталі, проведено чимало, а генпрокурори, разом з міндічем, шиферами, шурмою, гончаруком, дубілєтом, шмигалем, немчиновим, це можуть засвідчити в НАБУ, БЕБ, САП,…..
Західні Партнери, знають про таке, набагато більше!
показать весь комментарий
07.09.2025 16:30 Ответить
Куда не плюнь(В. Зеленский мемуары)- кругом 60% изготовленного в Украине оружия(от стрелкового оружия и до ЗРК большой дальности). Новость явное ипсо, автор агент врага, все збс.
показать весь комментарий
07.09.2025 16:37 Ответить
Уже не первая публикация данного пассажира и без конструктива, одно нытье о чем все и так знают. К тому же данный субъект активно агитировал за Зе в 2019. В чем смысл его бессмысленных потоков(сами понимаете чего)?
показать весь комментарий
07.09.2025 17:11 Ответить
Хоче до корита?
показать весь комментарий
07.09.2025 23:25 Ответить
тема "активно агитировал за Зе в 2019" вже давно пережована.
"активно агитировал за По в 2019"
Також перезріла
Касьянова підтримую.
Мужик з 2014 бореться з ворогом і сьогодні це заслуговує повагу
показать весь комментарий
08.09.2025 08:12 Ответить
Який тобі, убоге розумом, потрібен конструктив? Техзавдання на засіб ППО? Хоча ти поняття не маєш, що це таке - техзавдання.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:12 Ответить
В цирковом училищі таке не вивчають...
показать весь комментарий
08.09.2025 14:34 Ответить
Кацап Артур , дай ссылку на публикации Касьянова , если ты их читал .
показать весь комментарий
08.09.2025 18:10 Ответить
Країна дилетантів
показать весь комментарий
07.09.2025 17:29 Ответить
Sky Sentinel - автономна зенітна турельна система, розроблена в 2024 році в Україні з використанням технологій штучного інтелекту, яка здатна самостійно виявляти, ідентифікувати та супроводжувати повітряні цілі за допомогою https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B7%D1%96%D1%80 машинного зору та алгоритмів машинного навчанняhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Sky_Sentinel#cite_note-1 [1]. Sky Sentinel призначена для протидії дронам-камікадзе https://uk.wikipedia.org/wiki/Shahed-136 Shahed-136https://uk.wikipedia.org/wiki/Sky_Sentinel#cite_note-2 [2], назьколітаючим крилатим ракетам і іншим малорозмірним цілям на малих висотах.
==========================================
ЗЕ, йбтвмть, де вітчизняні комплекси ппо?
показать весь комментарий
07.09.2025 17:33 Ответить
Станом на 2025 рік система випускається обмеженими партіями. Основне фінансування забезпечується благодійними фондами та донатами........
показать весь комментарий
08.09.2025 11:43 Ответить
ця зенітна турельна система якщо вона і є в природі в одному-двох екземплярах на яку дальність прицільно стріляє? Кацапи не дурні і вчаться, нинішні шахеди не ті що літали в 2022-у, вони на висоті 3-4 км і яка турель туди дістане?
показать весь комментарий
08.09.2025 15:12 Ответить
В заголовку двічі слова "нашої" - щоб збільшити його обсяг та непривабливість в стрічці? Там вже є "української", цього б вистачило. Попрацюйте над вмінням формулювати заголовки. (Далі не читав, вибачте).
показать весь комментарий
07.09.2025 18:43 Ответить
Аналогічно
показать весь комментарий
07.09.2025 20:31 Ответить
Де Вас не побачу, бачу тільки "далі не читав". Колись же треба і читати.
показать весь комментарий
08.09.2025 12:55 Ответить
Було б що там читати, в заголовку вже все написано. Яке слово Вам незрозуміле?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:22 Ответить
Ну то якого хрону тут твій висер, якщо ти читати нездатне? Бо заголовок не такий? Чи зміст не по методичці, в сраці кольнуло?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:36 Ответить
Там же написано: "заголовок не такий". Що незрозуміло? Якійсь конкурс хамів, в Вас непогані шанси посісти гідне місце.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:53 Ответить
Ну а я про що?
Про тупе бидло, яке дальше заголовка не читає, для якого українське то не наше. При тому, не прочитавши саму статтю, висратись таки мусить.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:07 Ответить
Тобто якщо ретельно не написати "наше + українське", то Ви або не зрозумієте, що то наше, або - що йдеться саме про українське. Важкий випадок, співчуваю.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:37 Ответить
А навіщо читати далі знатним диванним екпердунам,вони й до заголовка доїбатись можуть і обгадити все на світі.

показать весь комментарий
08.09.2025 15:48 Ответить
Чи не пора замислитись над етичними регуляторами. А вони працюють. І працюють незалежно від наших знань про них. Чому ж про них всі мовчать?
показать весь комментарий
07.09.2025 19:10 Ответить
Вялий якийсь цей баригоборець. При Порошенко у всьому був винен Порошенко, зараз корупція у верхах. Без конкретного призвіща, хоча влада узурпувана в одних руках
показать весь комментарий
07.09.2025 19:24 Ответить
Не хоче в ізолятор...
показать весь комментарий
07.09.2025 20:04 Ответить
Только полный идиот мог ввязаться в войну на истощением со страной которая имеет кратное превосходство по всем параметрам и не имея при этом союзников. Те кого сейчас называют союзниками это в лучшем случае спонсоры или просто партнёры бо бизнесу как США.
показать весь комментарий
07.09.2025 19:51 Ответить
Може розповіси, як Україна "ввязалась в войну"?

Дуже цікаво.
показать весь комментарий
07.09.2025 22:49 Ответить
Це, мабуть, у Тарана та Хомчака треба питати. Якщо що - вони є у соцмережах, можливо дадуть відповідь. Тут точніше не "ввязалась", а зробила все для цього
показать весь комментарий
08.09.2025 08:07 Ответить
По першу, війну почало ***** і звідяки зрадникам планувало закінчити її за пару тижнів, а Київ захопити за три дін, провести парад, призначити Україні гауляйтерів і ліквідувати всіх патріотів Незалежної України. По друге, відразу після нападу почалося формування анти*****вської коаліції. Нступ швидко захдинувся, але ***** наважилось на "повзучу окупацію" і масовий терор з метою залякати українське суспільство і змусити погодитись на капітуляцію під страхом смерті. Знову не вдалося. Війна на виснаження тепер працює не на ********, а на Україну. Для окупацї всієї України тими тепами якими це відбувається останні три роки війни *****стан має протяглм аступних 70 років втратити 33 мільйона "мальчіків в трусіках". Звідси перемога ***** у війні на виснаження неможлива навіть теоретично. Анти*****вська коаліція (понад 80 країн) адаптується і розвивається, а от союзники ***** (всього 4 країни) входять в стан стагнації та рецесії. Якщо Україну і надалі будуть підтримувати на плаву то у *****, *****-2, -3, -4 єдина перспектива = повний розвал федерації, зубожіння кацапні, зростання злочинності і врешті громадянська війна за "вотчини", тобто ресурсні регіони *****стану. Саме до цього вже готується "еліта" в усіх регіонах федерації. Нам це влаштовує цілком і повністю. Чим більше ми знищимо окупантів тим швидше це станеться. І тоді вся планета, мільярди зітхнуть з полегшенням і скажуть "Слава Україні! Героям Слава!".
показать весь комментарий
08.09.2025 03:40 Ответить
Якось зовсім в рожевих окулярах! Пуйло пока ще проводить мобілізацію за гроші (по суті контракт), а в нас вже давно ловлять по вулицях. Хоча в нього декілька союзників, зато серед них Китай, який може на плаву тримати збанкрутілу рашу десятками років без проблем. А також П.Корея, яка може сотні тисяч солдатів за необхідності прислати. А в нас Трамп який не риба не мясо...
показать весь комментарий
08.09.2025 15:05 Ответить
Виникає два питання до автора публікації:
Хто відповідальний?
І що з цим робити?

Бо ці розмови по кухнях усім набридли.
показать весь комментарий
07.09.2025 20:30 Ответить
Хто відповідальний? Порошенко.
показать весь комментарий
08.09.2025 11:49 Ответить
Недавно на одному ОПівському ТГ-каналі прочитав, що то Порошенко заблокував виробництво ракет.
Ось так - шах і мат вам, порохоботи!
показать весь комментарий
08.09.2025 14:39 Ответить
Ти тормоз? Не знаєш прізвища тих, хто тепер управляє Україною? Тоді тобі не на Цензор, а в дурку.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:15 Ответить
Відповідальні 73% дебілів-зЄбанатів.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:37 Ответить
Ну, що, на шостому році керування зелених, за яких Касьянов так агітував, у нього почали з'являтися розумні думки і він почав наважуватися їх писати. Прогресує.
показать весь комментарий
07.09.2025 20:38 Ответить
Питаннь тут декілька , де брати гроші на такі об'єми високотехнологічної зброї і де брати гроші на такі дослідження, де взяти час на тестування і навчання ос. Тобто грати в довгу , це звісно круто виглядає на папері чи в статті , але реальність така, що навіть до рашки нам ще човгикать років 2( якщо не 10) , щоб наздогнати в технологічному плані.
показать весь комментарий
07.09.2025 22:19 Ответить
Дяді всього шість років знадобилося, щоб осягнути те, що було зрозуміло всім притомним українцям ще на початку 2019 року.
показать весь комментарий
07.09.2025 22:47 Ответить
І де наші високотехнологічні засоби ПВО на 2019рік? Осягнути то можна, а толку як не було тоді так і немає зараз.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:07 Ответить
Навіть в СССР були "дольоти до москви".

"38 років тому німецький пілот-любитель Матіас Руст обійшов радянську ППО і приземлився на Красній площі. Йому допомогла недбалість військових і неймовірна удача.
Двадцять восьмого травня 1987 року, близько 19-ї години за місцевим часом на Красній площі в Москві несподівано приземлився легкомоторний літак Cessna. Ним керував 18-річний юнак із Західної Німеччини Матіас Руст.
Здивованим перехожим і правоохоронцям він пояснив - прибув, щоб продемонструвати мирні наміри Заходу щодо СРСР.
На територію Радянського Союзу Руст залетів з боку Фінляндії й подолав усі ешелони радянської ППО, яка вважалася найпотужнішою у світі.
Русту пощастило. В одних підрозділах ППО його не наважилися збити без наказу згори, в інших помилково прийняли за «дружній» літак і не стали доповідати про нього командуванню. Німця посадили до в'язниці, але в 1988-му помилували і відправили додому. А верхівку радянського військового керівництва звільнили з посад."
показать весь комментарий
07.09.2025 23:48 Ответить
показать весь комментарий
07.09.2025 23:51 Ответить
Да його бачили, просто ніхто не наважився віддати наказ на ураження. Є документальні фільми на цю тему. Це все трохи не в тему
показать весь комментарий
08.09.2025 08:08 Ответить
Ти віриш в те , що написав? Руст долетів до Москви не тому , що в відповідальних воєначальників не було наказу його збивати, а тому, що в них був наказ його не збивати, а це дві великі різниці, як говорять в Одесі. Потрібно було усунути командувача ППО СРСР Двічі Героя Радянського Союзу Колдунова і тому запустили цю провокацію з прильотом Руста.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:22 Ответить
А**єть! Касьянов перевзувся? Отакої!
показать весь комментарий
08.09.2025 00:40 Ответить
Ніхрена,все одно в нього в усьому Барига винен
показать весь комментарий
08.09.2025 11:21 Ответить
Юрій Касьянов
Fire Point: "до середини 2023 року про компанію Fire Point знали лише в вузьких колах діячів кіноіндустрії як про сервіс, який займається пошуком місць для зйомок різних сцен і сюжетів. На кінець 2023 року в компанії працювало всього 18 людей, здебільшого не інженери. У 2024 році вона вивела на український ринок свій далекобійний "аналог шахедів" fp-1, і відразу "підкорила ринок", отримавши дивовижним чином 30% всіх держзамовлень.

Навіть Ілон Маск зі своїми фантастичними космічними ракетами, старлінками і теслами не може похвалитися такими успіхами!
Україні є (поки є) й інші видатні розробники та виробники дронів, які вже багато років розробляють і виробляють чудові дрони, не такі, звичайно, прекрасні, як ті, що роблять діячі кіномистецтва, але теж дуже потрібні на війні. Грошей на ці дрони в бюджеті немає, і було б добре, якби президент попросив у данців кілька жалюгідних мільйонів і для інших проектів.
B українській армії є підрозділи безпілотників, і цілі корпуси, які ведуть важкі бої, і яким не вистачає "елементарних" дронів для ведення війни. Яким не потрібні "фламінго", не потрібен завод ракетного палива в Данії, який профінансує датський уряд для Fire Point, і який запрацює лише в грудні. Їм треба воювати прямо зараз, стримувати атаки ворога, щоб ворог не прорвав нашу оборону, і тоді вже в Данії та інших теплих місцях можуть опинитися не тільки заводи Fire Point, але і офіс президента."
показать весь комментарий
08.09.2025 01:01 Ответить
На День Незалежності минулого року зєлєнскій "піарився" на "дроновій ракеті "Паляниця". ЇЇ нема. В цьому році він піарився на далекобійній ракеті від виробників з кіноіндустрії "Фламінго". Її теж нема. І не буде...

Єдиний шлях до перемоги у цій віні це відсторонення від влади і відкриті судові процеси над зелєнскім та його призначенцями. Зелєнскій та єрмак мають бути арештовані військовими і відразу прийнято закон про відновлення смертної кари стосовно зрадників та корупціонерів.
показать весь комментарий
08.09.2025 03:54 Ответить
Я написав комент з подібними висновкамиі мене зразу забанили "патріоти" з Цензора. Давно пора військовим взяти владу в Україні в свої руки, доки талановиті (насправді талановиті) злодії Вова ********* з д'Єрьмаком над якими маячить тінь Міндича, не розорили Україну до ручки.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:28 Ответить
Військовим доручати владу не можна. Взагалі і при любих обставинах.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:16 Ответить
Це світова традиція така, що коли в країні коррупція зашкалює, владу беруть військові. Прикладів-скільки завгодно.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:58 Ответить
Світова традиція бананових республік і мухосрансків третього світу.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:18 Ответить
Касьянов до сих пор обиженка, за то что не стали клепать именно его дроны
показать весь комментарий
08.09.2025 06:43 Ответить
Пошана Юрію Касьянову за те що він робить для України .
показать весь комментарий
08.09.2025 08:01 Ответить
А шо він робить? Ниє? Чи ще досі виробляє свого "годзілу на вірьовочці" на народні гроші?
показать весь комментарий
08.09.2025 13:34 Ответить
Касьянов образився ... Вічно ниє. Вічно якусь херню несе. ЗРК це, звісно, добре, але де ж його взяти. Потрібні десятки, може сотні, та прямо зараз. Перехоплювачі-це нормальна тема.
показать весь комментарий
08.09.2025 08:35 Ответить
А що Касьянову казати? "Всё хорошо, прекрасная маркиза?" Так для цього є Вова ********* і телемарафон.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:19 Ответить
Ой як збудилися подолячники. І 73% прибічники лідора їм підспівують
показать весь комментарий
08.09.2025 12:54 Ответить
якщо виробляти щось спільно з європейцями то ТІЛЬКИ В ЄВРОПІ щоб вони контролювали всі фінансові потоки бо тут у нас чернишови . міндічі . рєзнікови з глиняними ******** половину бобла і закачають на криптовалютні рахунки пересідєнтів при владі і себе не обділять
показать весь комментарий
08.09.2025 13:01 Ответить
Це точно. Треба уважно слідкувати за руками шулера- Вови **********.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:20 Ответить
Я бачив багато відеороликів, де фпвішка збиває розвід дрони, а чи є хоч одне відео збиття дроном перехоплювачем шахеда?
показать весь комментарий
08.09.2025 13:10 Ответить
Спеціалісти скажуть точніше, але наскільки я знаю, то шахеди літять набагато швидше. Їх звичайним масовим фпв просто не наздогнати. Треба робити шось швидке (а отже більше і дорожче), а якшо швидке, то постає питання як ним в того шахеда попадати. Ну і всяке інше типу масштабування і виробництва.
показать весь комментарий
08.09.2025 13:33 Ответить
Все правильно написано. Але це схоже на "голос волаючого в пустелі". Або Касандри. Всі читають, критикують/погоджуються, але НІЧОГО не робиться. Воно й не дивно, бо у корумпованій наскрізь системі все вирішують бабло та зв'язки. До чужинців ставляться вороже і всіляко їх намагаються позбутися. Тому й програємо технологічні перегони, тому й палають наші міста і гинуть люди.
показать весь комментарий
08.09.2025 13:41 Ответить
Так це ж наратив і іпсо. Я такий розклад прогнозував і постійно вказував на кінці глобальних механізмів і бабуїни з веселим улюлюканням мене забанили на всіх сайтах. Ось вже з десятого акаунту пишу.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:38 Ответить
Не існуе системи ПВО яка здатна вбити абсолютно все.

Дрони-перехрпоювачі, це найкраще з найгіршого що нам доступно в нашій ситуації.

"при цьому противник нарощує кількість ЗРК і у віддалених від москви регіонах, в першу чергу на кордонах і на ЛБЗ, збільшує кількість комплексів РЕБ, і дуже скоро сотні наших дронів, які щоночі атакують російську глибинку, взагалі перестануть хоч кудись долітати"

Він трохи тупий, або трохи наївний. росія наскільки розтягнута в просторі, що неможливо прикрити її всю пво. Особливо віддалені регіони. А до Москви не долітае, тому що ми поки нічого не пускаємо по Москві.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:22 Ответить
думаю якби українське ППО збивало 100% цілей, у Касьянова все одно знайшлися б "притензії", ну хоч до уламків - не там впали!
показать весь комментарий
08.09.2025 17:09 Ответить
Це щодо відношення зебілів при владі до української ППО:

показать весь комментарий
08.09.2025 17:35 Ответить