11957 посетителей онлайн
16 504 92

Юрій Бутусов: Думки про теракт у Києві

Автор: 

поліція

Усі поліцейські мають отримати досвід бойових дій - бо готовність захищати країну - це головна перевірка під час війни.

1. Командири усіх підрозділів поліції вже зараз повинні мати реальний бойовий досвід - бо інакше вони не можуть забезпечити правопорядок у країні, де значна частина населення має бойовий досвід і де ворожі терористичні акти - звичайний сценарій ймовірної небезпеки. А в перспективі усі поліцейські мають отримати досвід бойових дій - бо готовність захищати країну - це головна перевірка під час війни. Поліцейських, які кинули людей у небезпеці, та втекли від злочинця, варто показово віддати під суд так само, як тих, хто залишив товаришів та бойову позицію під час бою.

2. Усі громадяни України, які беруть участь у захисті України та виконують бойові розпорядження у будь-яких структурах сил оборони, включно з ДФТГ, повинні отримати право на володіння та носіння зброї для самозахисту. Право на носіння зброї у тилу надається наказом командира частини, у складі якої виконуються бойові розпорядження. Відповідальність за психічну адекватність та відсутність залежностей у підлеглих мають брати на себе конкретні командири.

3.  Начальник патрульної поліції Євген Жуков, який подав у відставку, системно працював для обкатки цивільних за статусом поліцейських у бойових діях. Тому створена бригада поліції "Хижак". Тому в багатьох управліннях патрульної поліції створені бойові підрозділи. До мого взводу під Куп'янськом та під Липцями були придані два розрахунки БПЛА бойового підрозділу патрульної поліції Харківщини "Робокопи", яким командує особисто начальник патрульної поліції області Віктор Левченко. Розрахунок "Патруль" діяв під Куп'янськом максимально ефективно та заслужив повагу усього ударного угруповання, незважаючи на регулярні обстріли та удари по їхній позиції.

Із заступником командира полку патрульної поліції Антоном Боровковим я особисто кілька разів виходив на розвідку під Куп'янськом, це людина абсолютно надійна під вогнем ворога та ударами дронів. Сподіваюсь, що Жуков, який вчинив як відповідальний офіцер, у складі МВС зможе на іншій посаді продовжити роботу по бойовому застосуванню поліції, враховуючи його авторитет у силах оборони.

Юрій Бутусов, Цензор. НЕТ

Топ комментарии
+40
Головне - НІХТО НІКОГО НІКУДИ НАПРАВЛЯТИ НЕ БУДЕ.
МВС - це не для народу, це для захисту ВІД НАРОДУ.
показать весь комментарий
20.04.2026 16:33 Ответить
+33
В першу чергу треба щоб отримали досвід бойових дій співробітники СБУ, які повинні були звернути увагу на ту мразоту, яка вчинила теракт !
По ним ніхто не стріляв, коли вони, сидячи у кабінетах могли його вирахувати і ізолювати від суспільства !
Хоча у них є відмазка - не було часу, бо клепали справи на Червінського, на НАБУ і кришували грошові потоки....
показать весь комментарий
20.04.2026 16:37 Ответить
+14
Згоден з кожним словом.
Сподіваюсь, відставка Жукова прийнята не буде.
Хоча, його відставка-спасіння для міністра і того, хто його призначив.
Є, на кого собак повісити...
показать весь комментарий
20.04.2026 16:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Поліцейські , які втекли з місця теракту у Голосіївському районі Києва виявляється "евакуювали постраждалого до місця надання допомоги". Хто і як "постраждав" з цих чотирьох бовдурів слідство ще не встановило. Пропонуємо для підвищення рівня навичок по евакуації поранених і дій в екстремальних умовах ротаційно направляти підрозділи МВС на бойові позиції . В Україні є 130 тисяч товаришів, які терміново цього потребують. Хроніка https://x.com/FranzMaser/status/2045763785768542647 10:17 AM · 19 апр. 2026 г.
·https://x.com/FranzMaser/status/2045763785768542647
показать весь комментарий
20.04.2026 16:30 Ответить
Головне - НІХТО НІКОГО НІКУДИ НАПРАВЛЯТИ НЕ БУДЕ.
МВС - це не для народу, це для захисту ВІД НАРОДУ.
показать весь комментарий
20.04.2026 16:33 Ответить
1000000%!!!
показать весь комментарий
20.04.2026 21:21 Ответить
а ти де служиш?
показать весь комментарий
23.04.2026 11:14 Ответить
Чому, будуть. Відправляли і раніше і будуть відправляти. Дві штурмрві бригади з поліцейських сформовано. А от коли ти із товаришом запишешся до лав патрульної служби,щоб хоч трохи закрити собою некомплєкт особового складу- будуть відправляти у зону бойових дій частіше. І ти із товаришем зможете на передові показати свій бойовий досвід іншим ненавченим.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:07 Ответить
В першу чергу треба щоб отримали досвід бойових дій співробітники СБУ, які повинні були звернути увагу на ту мразоту, яка вчинила теракт !
По ним ніхто не стріляв, коли вони, сидячи у кабінетах могли його вирахувати і ізолювати від суспільства !
Хоча у них є відмазка - не було часу, бо клепали справи на Червінського, на НАБУ і кришували грошові потоки....
показать весь комментарий
20.04.2026 16:37 Ответить
есбеушники, не всі, звичайно, але кабінетні, здебільшого зайняті зміцненням свого добробуту замість системної роботи з пошуку можливих кацапських агентів.
У них, як колись казали, "нєту тєла-нєту дєла".
Ніхто не чешеться, щоб ніхто не постраждав...
показать весь комментарий
20.04.2026 16:45 Ответить
не кабінетні, це менше 1 відсотка, які беруть участь у бойвих діях, зокрема спільно з ССО, ГУР, СБС, наносять удари по РОВ
показать весь комментарий
23.04.2026 12:55 Ответить
Як ви собі уявляєте отримання їми бойового досвіду? Сидіти в окопах, чи щось штурмувати їх не пошлють. Вони всі офіцери і на відповідних посадах. Будуть шаройобитись по штабах і на блокпостах третьої лінії. Частково вони цим і зараз займаються, отримуючи УБД. Але є у них "Альфа". Це підрозділ, який вони збільшили в рази. Я думаю разів в 20.. Профінансували по повній і ці хлопаки стали займатись тим, чим мали б займатись ВПС, СБС, ВМФ. Дронами діпстрайк. Повітряними і морськими. У мене склалось враження, що по морських вони взагалі монополісти. Медійно 90% вражень морськими дронами це СБУ. Це щоб у посполитих не виникало питань про те а чим займається ця структура крім корупції і кришування всіх нелегальних і злочинних схем. І це працює. Хоча в реальній бойовій роботі добре, якщо задіяно декілька сот в/с сбу. Але потужний піар, що базується на реальних і ефективних враженнях цілей, забезпечено.
показать весь комментарий
23.04.2026 06:42 Ответить
дуже просто, в 2014 році, в зв'язку з кадровим дефіцитом в ДПСУ робили офіцерські підрозділи і полковники та генерали були на передовій, чи СБУ "мальчики в трусіках" і не зможуть?
показать весь комментарий
23.04.2026 12:56 Ответить
Ще й як зможуть. Але не захочуть. В ДПСУ домобілізовували, були і соодати і сержанти. А тут зовсім інша специфіка служби, в піхоту не запхаєш.
показать весь комментарий
23.04.2026 13:21 Ответить
о, а як вони повинні були його вирахувати? на рахівниці чи калькуляторі? от як можна вирахувати дбба, у якого поїхала криша і почав стрілянину, без попередньої підготовки, планування, може у нього просто криша поїхала і вирішив просто йти і вбивати випадкових людей? тут більше питання як він довідки пчихіатра отримав, а не "повинні були вирахувати",
показать весь комментарий
23.04.2026 11:17 Ответить
Дуже просто, у СБУ є доступ до ГАРТ/перетин кордону ДПСУ, у СБУ є доступ до баз МВС, в т.ч. власників зброї, у СБУ є інформація хто народився та виріс в рф, має доступ до пенсійного фонду (інші місця проживання), до реєстру різних видів прав і т.д. і т.п, вони мали виділити групи ризику ще з 2022 року, - я розумію там можливо переважна більшисть з низьким рівнем інтелекту, але з цією справою і кмітливий 10-ти класник впорається.
показать весь комментарий
23.04.2026 13:00 Ответить
ага, і ще огенда приставити, щоб за ним спостерігав і ліквідував у потрібний момент. ти можеш починати писати дешеві шпіонські повісті, такі знаєш, в м'якій обкладинці на жовтому папері, їх потім за пару гривень обмінюють, ну ще в клозетах траплялись.
показать весь комментарий
23.04.2026 14:18 Ответить
Згоден з кожним словом.
Сподіваюсь, відставка Жукова прийнята не буде.
Хоча, його відставка-спасіння для міністра і того, хто його призначив.
Є, на кого собак повісити...
показать весь комментарий
20.04.2026 16:39 Ответить
Його вже відправили на вищу посаду
показать весь комментарий
21.04.2026 12:48 Ответить
Відносно відставки- то все більше для випускання пари, а от провали роботи апарату МВС і того ж Жукова ще будуть даватися взнаки.
1. У патрульній поліції- некомплект 20- 30 відсотків. Мало бажаючих за 25 000 займатися цією роботою . Це одне із тих питань, щотповинне вирішуватися із МВС, чтавити це питання перед урядом. Через що і приходить на службу ті хто прийшов.
2. На рівні Жукова і МВС відсутня системна робота по начанню поліцейських,. Є Закон про Поліцію, де написано про " поредній постріл, попередження, зайнятм безпечну позицію. А тактичне навчання- відсутнє.
3. В Україні і процедурна і судова практика в бік осудження того, хто застосував зброю. Це ще з радянських часів А до правоохоронця тим більше. 3- 4 комісії, прокуратура, ДБР, службові розслідування,пояснення,юдопити.
Висновок- це комплексна задача, яку не вирішуав ніхто у владі і у першу чергу Міністр міліціонерів.
показать весь комментарий
21.04.2026 19:21 Ответить
Який кошмар. В мєнтовці некомплект. Звільніть мене з армії - я навіть мєнтом вже згоден піти, аби лише бути з сім'єю! Думаю якщо дати таку можливість, то купа військових погодиться з рабства звільнтися. Але ж ні, держава сказала що ті хто став рабом вільними вже ніколи не стануть (((
показать весь комментарий
21.04.2026 20:56 Ответить
Так навіщо ти вирішив на гєнєрала гєрасімова, що тебе не звільняє, жалітися на українському сайті?
У вас там страна, с..у для цього є
показать весь комментарий
22.04.2026 00:52 Ответить
Якось слабенько ) Вумнішого нічо не придумали? По суті понятно сказати нічого, але хоч би не так тупо )
показать весь комментарий
22.04.2026 07:39 Ответить
Так ти " знаком лічно з гєрасімовим"?
показать весь комментарий
22.04.2026 10:18 Ответить
Це місцева божевільна. Інколи таку хєрню пише, частенько, а інколи абсолютно адекватна.
показать весь комментарий
23.04.2026 06:46 Ответить
не має міністра міліціонерів, є Голова Нацполіції
показать весь комментарий
23.04.2026 13:01 Ответить
Поліціянт - це рекомендована мовознавцями форма, що краще відповідає нормам української мови та уникає російського впливу. Поліцейський: Офіційна назва у документах (Національна поліція), словниках, але вважається запозиченням у кацапів. Слід декацапізувати законодавство, а поки громадянам України вживати винятково слово поліціянт.
показать весь комментарий
20.04.2026 16:43 Ответить
А коли існували?
показать весь комментарий
20.04.2026 17:47 Ответить
""мусор" - це теж "запозичення у кацапів"

цікаво, а яка "рекомендована мовознавцями форма, що краще відповідає нормам української мови"?
показать весь комментарий
20.04.2026 18:49 Ответить
Раніше була інша назва, у них і емблема була з собакою -лягаві.
показать весь комментарий
20.04.2026 19:10 Ответить
Ну звісно, це кацапське слово "полицейский" винне в тому, що наші поліцаї сцикуни!
показать весь комментарий
21.04.2026 08:06 Ответить
як можна запозичити в мову з "нарєчія", Даль писав^ "Словарь рускаго нарєчія украинского языка"
показать весь комментарий
23.04.2026 13:02 Ответить
Погоджуюся з Бутусовим. Але потрібно добряче перевірити,ЯК потрапили на службу 2 ці поліціянти,хто їх відбирав,давав допуски,погоджував тощо. Очевидно і всіх кого це невідомий ХТО брав на службу ,треба перевіряти. Ну і обкатка фронтом,хто відмовить,втече-потрібно негайно прибирати з поліції і взагалі роботи на державу....
показать весь комментарий
20.04.2026 16:47 Ответить
Поліція - це сміття! Було, є і буде!
показать весь комментарий
20.04.2026 16:48 Ответить
Брешеш як кацап нашваберний.
показать весь комментарий
20.04.2026 22:05 Ответить
Чомусь з 2014 року, поліціянтів відправляли в АТО, частина з них втікала від звуку вибухів , але привикали, а зараз не АТО, а війна, то дурню зрозуміло, що за весь час війни , кожний від низу до верху мав би бути на фронті. Чому кацабня може організувати, а ми ніхера?
показать весь комментарий
20.04.2026 16:56 Ответить
Томущо ви не в окопі пишете.
показать весь комментарий
20.04.2026 18:10 Ответить
Що то за наратив російський? По Вашому працівник водоканалу, чи обленерго, а може телекомукацій має сидіти в окопі? Чи молоді здоровані не мають сидіти в окопі , оберігаючи нашу безпеку в тилу, чи спортсмен і артист мають займатись своїми справами , а не юоронити Батьківщину. Я за те , щоб людей не ділили! А всі були рівні!
показать весь комментарий
21.04.2026 08:41 Ответить
А ти не купив слона. Купи слона.
показать весь комментарий
23.04.2026 07:02 Ответить
Підтримую,бо живу біля відділення поліції і бачив як з 14 року їх постійно по ротації відправляли в АТО на 2 тижня.
показать весь комментарий
21.04.2026 07:28 Ответить
Управління бурових робіт/експедиція глубокого буріння; у бурових бригадах хронічний некомплект; в той же час при конторі, яка і без того переповнена "кадровим сміттям" створюються і розбухають всякі підрозділи.

Однак вони не готовляться і не готові поповнити бурові бригади. Абсурд!?
показать весь комментарий
20.04.2026 17:08 Ответить
Погоджуюся. Звичайні люди роками вже у війні, тому кожен держслужбовець, який має право носити зброю, повинен пройти зону бойових дій. Можливо тоді, нарешті, приймуть закон про демобілізацію, в якому буде чітко позначено період знаходження на війні. А голови ВЛК теж повинні пройти зону бойових дій. Можливо, це допоможе відбити в них бажання плодити ухилянтів за хабарі.
показать весь комментарий
20.04.2026 17:22 Ответить
Пробачте,а ви пройшли особисто бойові дії,чи ваші близькі лежать під стягом на цвинтарі. ? Ох як ми любимо по-пусту базікати,а не думати,аналізувати
показать весь комментарий
20.04.2026 18:13 Ответить
? Соромлюся спитати, а що саме Пан вважає пустим базіканням? Чи ви не погоджуєтеся з думками автора статті? Чи вам полегшало б від того, щоб всі лежали під стягом на цвинтарі? Аналізатор...
показать весь комментарий
20.04.2026 18:41 Ответить
Пробачте але Ви неуважно читали статтю, володіння зброею пропонуеться військовим, які іі мають та вільно користуються в зоні бойових дій, що призводить тільки до більш чемного спілкування😄
показать весь комментарий
22.04.2026 13:14 Ответить
Не буде строків - доти доки не буде людей, людей не буде - бо бачуть, що не має строків, і не вірять вже, тому що обіцяють
показать весь комментарий
23.04.2026 13:04 Ответить
Погоджуюсь з Бутусовим , але я категорично проти права на володіння короткостволом , суспільство в стресі і це призведе тільки до массових жертв .
У випадку наволочі який вбив у Києві невинних людей, то тут не спрацювала система , СБУ не знешкодила цю паскуду хоча він і не приховував свою ненависть до України , поліція показала що їй плювати на життя громадян.
Так що , ніякий короткоствол не допоможе якщо вся владна вертикаль Зеленського це смердюче болото .
показать весь комментарий
20.04.2026 18:19 Ответить
Право на володіння хочуть люди які в житті не були зі зброєю і вважають що це буде панацея.
показать весь комментарий
20.04.2026 19:14 Ответить
"...то тут не спрацювала система...". Ця наволоч для системи був "свій" - з тієї обраної касти, яка в мирний час отримала право раннього виходу на пенсію та інші "смаколики" від держави (наволоч - в 37 років) - "еліта", це ми чернь маємо працювати до 63-65 років, щоб ця "еліта" мала що жерти та пити не працюючи, а "еліта" буде контролювати щоб ми не "ледарювали"...
показать весь комментарий
20.04.2026 22:04 Ответить
Ви жертва державної пропаганди про те, що монополія на насильство має бути лише у держави. Держава ніколи не буде захищати інтереси та прагнення пересічпого громадянина. А в теперішній Україні і поготів. Є статистика, а є ваша субєктивна думка, сприйняття. Бутусов пропонує дозволяти носити зброю всім , хто бере участь в силах оборони. Це логічно. Навіть формально вже є. Хто має табельний короткоствол. Але це не практикується. Після чергування здають в кімнату зберігання зброї. Рабський менталітет, сформований ще з срср.
показать весь комментарий
23.04.2026 07:23 Ответить
Дивно, якже військові в стресі друг-дружку на ЛБЗ не перебили, чи вони не суспільство, не траба наритиви переляканих депутатів, які самі обклаись зброєю, алюдям забороняють
показать весь комментарий
23.04.2026 13:05 Ответить
"ТІКАТИ і УХИЛЯТИСЬ" - девіз поліції.

("СЛУЖИТИ" мародерам-олігархам та "ЗАХИЩАТИ" їх від народу)
показать весь комментарий
20.04.2026 18:25 Ответить
ГЛАВНОЕ НЕ ЗАБЫВАТЬ И НЕ ПРОЩАТЬ НИ ОДНОЙ ВЛАСТИ НЕ ЧЕРНОБЫЛЬ НЕ ВКЛАДЫ НАРОДА ОБКРАДЕННЫЕ !!!
показать весь комментарий
20.04.2026 19:21 Ответить
Клименко будь офіцером а не тряпкою іди у відставку.
показать весь комментарий
20.04.2026 20:18 Ответить
Жукова жалко, он на своем месте!!!
показать весь комментарий
20.04.2026 21:22 Ответить
Якже на свому місті, якщо патрульна поліція в Києві працює незадовільно, а в Одесі, патрульна поліція не тільки не перешкоджає викраденню людей, а допомогає, чи Ви маєте на увазі сісти на лаву підсудних разом з підлеглими?
показать весь комментарий
23.04.2026 13:13 Ответить
вас почюли ..
показать весь комментарий
20.04.2026 23:25 Ответить
На відео з бодікамер поліціантів видно що вони були біля під'їзду і стрілок вийшов потім з нього, тобто дістанція була 10-15 м достатньо для того щоб вразити стрілка з пістолета. Замість того щоб шукати стрілка поліціянка робила опитування, а поліцейський просто втік, це показує на відсутність професійності, на ненавченість дій що робити в таких ситуаціях та боягутство.
показать весь комментарий
21.04.2026 00:59 Ответить
Всих поліціянтів на фронт!
показать весь комментарий
21.04.2026 03:05 Ответить
в кожній патрульній машині завжди повинен бути або нарізний багатозарядний карабін з оптикою або автомат з каліматором . як можна з пістолета попасти в того виродка з відстані 100-200 метрів . з форта або пм з 25 метрів хер куди попадеш --- багато кричать зараз що потрібно давати дозвіл на зброю . так в сша 200 міліонів пістолетів і гвинтівок на руках у громадян і що . а ніхера не допомогає . кожні два три місяці то в школі дітей постріляли . то в супермаркеті . то з балкона якийсь обдовбаний сафарі влаштовує на людей --- ВИ ДУМАЄТЕ ЩО У НАС СВІДОМІСТЬ КРАЩА ЗА АМЕРИКАНСЬКИХ ГРОМАДЯН ??????? такі теракти і небезпечні і страшні що ті тварі не вішають оголошення що я завтра піду в якесь публічне місце вбивати людей . сьогодні він нормальний і психіатр видав йому довідку він придбав зброю а через місяць шось з мозгами трапилось і пішов вбивати . як це можливо контролювати ??????
показать весь комментарий
21.04.2026 06:51 Ответить
Поліціянка та поліцейські були на відстані 10-15 м від під'їзду з якого вийшов потім проросійський стрілок. Вони навіть не намагались його шукати. Це доказує, що їх навіть не навчають як нужно діяти в таких ситуаціях.
показать весь комментарий
21.04.2026 10:21 Ответить
І знову емоції, знову субєктивні переконання і судження. Майже в половині випадків такої стрілянини злочинця гасили саме пересічні громадяни, які мали зброю.
показать весь комментарий
23.04.2026 07:36 Ответить
Дивно, якщо брати інфу лише з маніпулятивних джерел, які проти лібералізації зброї то дійсно, так, там усічена статистика, забули написати що випадки нападів у переважній більшості штатів, де зброя не легалізована. І вуаля є Швейцарія - де все працює на 5, проте ліплять чухню не допомагає, не працює. То виходить у Швейцарії все погано? Дивно, чому туди всі біжать, я і у США (теж до речі аргумент, можна казати біжать туди де є ліберальне відношення до зброї, адже у Техасі на диво дуже багато мігрантів). І статистика, не з ресурсів проти: "Наприклад, понад 200 тис. жінок використовували зброю для захисту від ґвалтівників. Та й взагалі 3 з 5 опитаних злочинців зізнались, що не стали б зв'язуватися з озброєною жертвою...

...У країнах з жорстким збройовим законодавством рівень убивств перевищує аналогічні показники в країнах з вільним обігом зброї. Для порівняння: у дев'яти європейських країнах з найменшою кількістю зброї у населення трапляється у три рази більше вбивств, ніж у дев'яти європейських країнах з найбільшою кількістю зброї у населення.

Наприклад, незважаючи на те, що в Англії http://zbroya.info/uk/blog/5212_chim-silnishe-**********-pravo-na-volodinnia-zbroieiu-tim-bilshe-trapliaietsia-zlochiniv/ заборонено володіти короткоствольною зброєю, Англія носить звання «найкривавішої країни» в ЄС. За рік там відбувається 2034 тяжких злочинів на 100 тис. населення. В США ця цифра становить 466.

У 1997 році після приходу до влади лейбористів і запровадження заборони на зброю, кількість випадків насильства за 10 років зросла на 77%. Найпоширенішою зброєю у цих нападах є кухонний ніж, тому група британських докторів навіть запропонувала заборонити довгі гострі кухонні ножі." Отакої, виходить все навпаки.

"
показать весь комментарий
23.04.2026 13:19 Ответить
ти не переконав . ти маніпулюєш . ти ..скороспєлий пйотр..
показать весь комментарий
23.04.2026 19:12 Ответить
скороспєлому петру відповідь з канади . підходить ззаду якийсь обдовбаний наркоман і хрясь тебе по голові молотком щоб гроші забрати на дозу . ти лежиш у тебе в кишені є пістолет . а наркоман шарить і шукає твій гаманець . потім забирає і гаманець і пістолет . а ти лежиш на тротуарі . ніч нікого немає . може до ранку і не загнешся пєтя
показать весь комментарий
23.04.2026 19:21 Ответить
Вітаю, пане Бутусов. Живу 26 років у Канаді, отже хочу поділитися своїм Північно Американським досвідом обігу вогнепальної зброї. Відомо, що у США ви можете вільно купити будь-яку зброю для власного користування. У Канаді - тільки мисливську для полювання або для фермерів! Згідно з статистикою, на 100 000 населення, у США гине у 10 разів більше населення ніж у Канаді, виключно через необмежений обіг зброї у Штатах. У Америці вбите населення швидко поповнюється за рахунок шаленої кількості імігрантів. Тепер прийшов час запитання до вас: За рахунок кого ви плануєте покривати безвинно вбитих у перестрілках українців та їх дітей? Ви мудро пропонуєте роздати зброю "для самозахисту", а якщо вас хтось вдарить позаду молотком, і ваша зброя "для самозахисту" стане чиєюсь зброєю для злочинів. Максимум, що варто дозволити, - це травмати!
показать весь комментарий
21.04.2026 07:18 Ответить
Ви в Канаді. То і послуговуйтесь тими законами.
показать весь комментарий
21.04.2026 16:25 Ответить
Маніпуляція
показать весь комментарий
22.04.2026 13:16 Ответить
А за рахунок кого буде поповнюватись втрата населення через війну? По Європі інша статистика. Ви б ще Сомалі, чи Судан для порівняння навели.
показать весь комментарий
23.04.2026 07:51 Ответить
Аналогічне вашому. Ваш поперадній допис приклад свідомої, чи несвідомої маніпуляції. Бо 86% "нєвінноубієнних" це афроамериканці. Тому я пр Сомалі і згадав. Тупо кримінальні розборки. Специфіка США. Напустите до себе в Канаду всякої кримінальної гопоти, будете мати цілодобові кримінальні війни у великих містах.
показать весь комментарий
23.04.2026 09:15 Ответить
Брехня, це погляд із Канади, звідки молодь тікає в США, а статистика інша: "...У країнах з жорстким збройовим законодавством рівень убивств перевищує аналогічні показники в країнах з вільним обігом зброї. Для порівняння: у дев'яти європейських країнах з найменшою кількістю зброї у населення трапляється у три рази більше вбивств, ніж у дев'яти європейських країнах з найбільшою кількістю зброї у населення.

Наприклад, незважаючи на те, що в Англії http://zbroya.info/uk/blog/5212_chim-silnishe-**********-pravo-na-volodinnia-zbroieiu-tim-bilshe-trapliaietsia-zlochiniv/ заборонено володіти короткоствольною зброєю, Англія носить звання «найкривавішої країни» в ЄС. За рік там відбувається 2034 тяжких злочинів на 100 тис. населення. В США ця цифра становить 466."
показать весь комментарий
23.04.2026 13:21 Ответить
Тобто статистика США відрізняється від редагованої статистики для лохів з Канади, які не мають права прогнати кролика зі свого двору, не те що грабіжника: "понад 200 тис. жінок (у США) використовували зброю для захисту від ґвалтівників. Та й взагалі 3 з 5 опитаних злочинців зізнались, що не стали б зв'язуватися з озброєною жертвою..." Чи ви гвалтівник, і проти того щоб жінки захищались, розумію у Канаді, це можливо норма, але у США є право захищатись, і вони захищаються. Хоча стоп ось є в Канаді і алтернативні погляди: "Право-консервативна опозиція та частина провінцій (наприклад, Альберта) стверджують, що уряд б'є по законослухняних власниках і не вирішує проблему нелегальної зброї, яка надходить переважно контрабандою зі США. Вони звертають увагу, що, за статистикою, в останні роки загальний рівень насильницьких злочинів у Канаді радше знижується, але частка випадків із застосуванням зброї зростає, попри нові заборони. Представники консервативної партії прямо заявляють, що «майже вся незаконна вогнепальна зброя, яка використовується для скоєння злочинів у Канаді, потрапляє з США», і що посилення контролю над ліцензованими мисливцями та спортсменами не усуває цього джерела ризику." - тобто, Пан привів маніпулятивну статистику провладної партії, яка призвела до того, що молодь тікає у США, а злочинність зростає.
показать весь комментарий
23.04.2026 13:27 Ответить
Необхідно провести реформу нац поліції, правопорядок в громадах мають підтримувати шерифи(виборні посади) та їх помічники, патрульна поліція неефективна взагалі. Потрібно поліції залишити вузьку спеціалізацію. Не треба придумувати ровер, він в інших країнах вже давно їздить.... А в нас "освоєння" величезного бюджету МВС , ці кошти могли піти на оборону.
показать весь комментарий
21.04.2026 07:23 Ответить
У нас багато коштів могли б піти на оборону. Але ж багатомільйонній армії бюджетників треба десь харчєваца. Ну а поліція потрібна владі для захисту себе любімої від власних нромадян, які не дай боже, аочнуть щось вимагати.
показать весь комментарий
23.04.2026 07:54 Ответить
Командувати в штабі та в окопі це різні речі
показать весь комментарий
21.04.2026 07:40 Ответить
НЕ хочете дозволу на носіння короткоствольної вогнепальної зброї?
А давайте заборонимо авто-мототранспорт!!! Хай пішки ходять!
І самокати з велосипедами. До купи! Користуйтеся громадським транспортом.
Ви подивіться скільки людей гинуть на дорогах! У десятки разів більше, ніж від зброї.
Або давайте дозволимо користуватися "правами водія" з 25 років!
А шо?
На війну - з 25 років, і обирати владу, сідати за кермо теж з 25 років!
Усе справедливо!
показать весь комментарий
21.04.2026 08:02 Ответить
Та владі похєр на життя громадян. Вони розуміють, що озброєне суспільство з правильними законами про зброю і її використання вже так легко не нагнеш. В США такої опції як бусифікація ніколи б не з'явилось як явища. Це просто неможливо.
показать весь комментарий
23.04.2026 07:59 Ответить
Аналогії у вас дибільні.
Автотранспорт створений для транспортування, а не для вбивств.
Зброя створена для вбивства і тільки для цього. У неї немає іншого основного призначення.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:38 Ответить
Не зброя, але дуже часто стає знаряддям вбивства. Від цього небезпека не зменшується, а стає менш вираженою, що вводить деяких дебілів у спокусу маніпулювати категоріями належності та використання навколишніх предметів. При чому частота використання знарядь вбивств, з нанесенням критичних ушкоджень та подальшої смерті, значно переважає власне використання зброї.
Ще раз, якщо не зрозумів, людині байдуже, чим її вбили. Пістолетом чи автомобілем.
показать весь комментарий
24.04.2026 07:44 Ответить
Ще раз щодо ваших маніпуляцій - зброя призначена ВИКЛЮЧНО для вбивства - у неї немає іншого призначення.
На відміну від зброї - інші речі також можуть бути знаряддями вбивства - але у них є корисне мирне застосування і для вбивства вони не призначені.

"Пістолетом чи автомобілем"
Автомобіль призначений для транспортування, цеглина призначена для будівництва, кухонний ніж призначений для приготування їжі - це необхідні у повсякденному житті речі. Пістолет у мирному житті не призначений ні для чого, вбивати - його єдине призначення.
показать весь комментарий
24.04.2026 09:51 Ответить
А що, ваш автомобiль був розроблений для вбивання людей? Можна марку?)
показать весь комментарий
23.04.2026 23:20 Ответить
Оборона країни (участь у бойових діях) і охорона громадського порядку - абсолютно різні речі.
Якщо поліцейські почнуть діяти з нарідом як з ворогом, то нарід теж завиє, але вже не від боягузтва поліцейських, а через регулярне перевищення повноважень. Биконув - прикладом або чоботом по харі, а не так як зараз панькаються. І над таким поліцейським вже не познущаєшся, бо він заявить, що кров проливав на фронті.
Треба проводити регулярну професійну вогневу, фізичну і психологічну підготовку поліцейських, яка на сьогодні не здійснюється
показать весь комментарий
21.04.2026 09:50 Ответить
Цього не буде без дозволу на короткоствол, бо він навіть поліції заборениний, поліцейськи патрульний після зміни - не захищений.
показать весь комментарий
23.04.2026 13:29 Ответить
Відповідальність за психічний стан підлеглого на командирі? У нас серед всього населення значний стан має проблеми. Це наслідки війни. Неможна взагалі мати зброю. А що поліціанти втекли цілком логічно.
показать весь комментарий
22.04.2026 04:50 Ответить
То на фронті психічний стан не заважаєє?
показать весь комментарий
22.04.2026 13:17 Ответить
Нє. Ви шо! Нєльзя! А на фронті можна. Там Ігорь Бобровнічій не гузується. Там хоч повбивайтесь. Головне щоб Ігоря ніхто не стресував в тилу. Бронь є, пайка жирна, чи бізнес є, на фронт не піде. Яка зброя?
показать весь комментарий
23.04.2026 08:04 Ответить
Добре, військові кладуть здаємо зброю. росіяська ********* окуповує Україну, всі дає зброю і направляє в ЕС воювати - оце пропозиція потужно, як каже Зе
показать весь комментарий
23.04.2026 13:30 Ответить
Логічно, що поліцейські втекли і через це загинули цивільні, яких поліціанти мають захищати? У вас дивна "логіка".
показать весь комментарий
23.04.2026 17:36 Ответить
На захист поліціянтів можна сказати те, що вони не знали, скільки там всього терористів, можливо там була група, що переважала.

Він їх застав зненацька, єдиний правильний маневр - якщо б він розвертався, його б вбили відразу, ще й пістолет забрали!

До такого не підготуєшся - всі звикли, що після злочину злочинець втікає і ховається, а цей із глузду з'їхав!

Військові ЗСУ теж відступають під натиском супротивника і лишають жителів України під владою ворога!
показать весь комментарий
23.04.2026 18:41 Ответить