8879 посетителей онлайн
15 905 175

Олексій Савкін: "Запитуватимуть – поясню. Можливо, зрозуміють..."

Автор: Ю.Бабіч

Сьогодні Майдан все більше і більше стає лише засобом маніпуляції і причиною власної пихи. Фраза “я був на Майдані” сьогодні виправдовує дії, які йдуть всупереч з усіма принципами Майдану: принципами толерантності і різноманіття, коли ксенофобія, расизм, національна, релігійна, ідеологічна та інші види нетерпимості засуджувалися; принципами надідеологічності, коли ніхто не мав права використовувати “Майдан” для збільшення ваги своєї ідеології; принципами відсутності минулого.

майдан

Олексій Савкін. Хлопець, якому під час Майдану був 21 рік. Сьогодні його твіт дворічної давнини завдяки соцмережам не бачив лише незрячий.

Не бачив і не осудив. Не осудив і не забажав термінового звільнення Олексія.

Своє ставлення до ситуації і рекомендації щодо звільнення патрульного висловив і народний депутат Антон Геращенко, на що дуже схвально відгукнулась ФБ-спільнота. Я, як людина, яка пройшла Майдан, теж маю право висловити свою думку. А моя думка проста: не можна судити людину, не розібрашись. Не можна звинувачувати людину в сепаратизмі за пост дворічної давнини, в якому про сепаратизм і не йшлося. Не можна звільняти людину, не вислухавши її. Та і взагалі, перш, ніж судити когось, треба самому бути бездоганним!

Ми всі засуджуємо вибіркове правосуддя. Але робимо те саме на своєму ФБ-рівні. Хтось десь відкопав цей твіт (цікаво, хто і з якою метою?) і виклав його в мережі, спільнота підхопила. Спільнота одразу навісила на людину ярлик. Спільноті було не цікаво/не важливо розібратися в ситуації. Прошерстити соцмережі Олексія, знайти інші його пости. Наприклад, пост, в якому він щиро радіє українському прапору над Слов'янськом. Ніхто не поцікавився, що сьогодні думає про Майдан цей поліціянт. Ми вирішуємо судьби з такою легкістю...

А ще одним з принципів Майдану було те, що маленьких людей не буває, кожен з нас заслуговує на рівне право бути почутим.

* * *

Ще два дні тому я не знала навіть про існування цього хлопця. І ось переді мною сидить 24-річний молодий пацан з дитячим відкритим поглядом, який сьогодні став відомий на всю Україну з далеко не найкращої сторони.

- Тобі точно 24?

- Так. Але цигарки я купляю з паспортом. (Ледь помітна посмішка. Видно, що ці кілька днів осуду і постійних перевірок його добряче вимотали. - Авт.).

Запитую його про пости, через які виникла ця складна для нього ситуація. Показую їх.

-Так... Мабуть, мої. Я не пам'ятаю. Мабуть, робив цей перепост. А це скріншот, так? Ну, телефон точно мій.

Показую інші пости. Ті, де він пишається киянами, що 11 грудня врятували Майдан.

- І ці мої. Але я все одно не пам'ятаю, коли їх писав. А про Слов'янськ пам'ятаю! Я дуже радів, коли наші там український прапор вивісили!

майдан

- Ти пам'ятаєш, чому ти так писав про Майдан?

- Так... В мене робота була прямо в центрі міста. І потім цей офіс закрився. І стало скрутно. І були емоції. Мені був 21, здається. Я не дуже цікавився політикою. Я за місяць до цього переїхав до Києва з майбутньою дружиною і ось залишився без роботи. Майдан. Майдан не сприймався мною, як щось серйозне, це правда. Я все писав і робив перепости на емоціях. До того ж, ніхто не цікавився тим, що я пишу. В мене була лише купка друзів в соцмережі. Я нікому не був цікавий. Я не задумувався, що хтось колись зверне на це увагу.

- В тебе змінилася думка щодо Майдану?

- Так, звісно. І в мене, і в дружини.

- А коли саме? Що трапилось, що змусило тебе змінити думку?

- Ну, чесно скажу, щодо Майдану - в мене до нього нейтральне ставлення. Може, тому що я мало ним цікавився. Але коли в березні сталася окупація Криму - мабуть, тоді я став більш свідомим і відповідальним. Але знаєте, Майдан стояв - Ви ж погодитесь? - за свободу слова. А тепер виходить, що Майдан виграв, і хто був "не з ними", той проти України. Але я завжди був за Україну. Я люблю Україну.

- Ти після Майдану намагався зрозуміти, чому він стався? Що стало причиною?

- Так-так, звісно. Я читав, мені розказували друзі, що там були. Але зрозумійте, коли включаєш телеканал, а там беруть у майданівця інтерв'ю і запитують, за що він там стоїть, а він відповідає: "Щоб в Європу їздити без візи"... Ну, це навіть мені здавалось наївним і смішним, і було зрозуміло, що він сам не знає, що він там робить... Можливо, я дивився не ті канали... До того ж я лише місяць жив в Києві, а до цього жив в Свердловську - я там грав у футбол. Можливо, я не ті новини звик дивитись...

- Ти сьогодні шкодуєш про те, що ти тоді написав ті твіти? Чи шкодуєш, що їх знайшли?

- Так, звісно, шкодую, що їх написав. Не можна було так людей називати. Неправильно було писати їх. Не в тому справа, що їх знайшли... Можливо, навіть добре, що їх знайшли, не знаю... Я ж про них забув зовсім.. А вибачитись потрібно.

- А чому ти пішов у поліцію?

- Ну... цікаво було... Це ж не міліція. Це щось нове. Я для себе вирішив, що якщо мене, такого як я є, візьмуть, значить, я потрібен, значить, я буду працювати і змінювати країну. Мені радили написати заяву на звільнення за власним бажанням. Я не можу. В мене немає цього бажання. Я люблю свою роботу. Я попросив хоча б розібратись.

- Ти хороший поліцейський?

- Я.. ні, ну як я про себе... я не можу... себе оцінювати...

- Ти маєш себе оцінювати. Ти маєш робити самоаналіз. Хіба ні?

- Я вірю в реформу. Я бачу її в дії. Я бачу, як вона повільно, але поступово втілюється в життя. Я знаю, що злочинні накази б я не виконував.

- А якщо тебе все ж звільнять, ти будеш розчарований в країні? Будеш відчувати, що ти в неї повірив, а вона тебе зрадила?

- Чи буду я думати, що в цьому винна Україна і українці? - Та ні, що Ви. Винен я. Це я писав ті твіти. Це моя помилка. Я розумію людей. Можливо, я б так само реагував. Вони ж теж в мене повірили. Ні, я б залишився в Києві. І так само б викликав поліцію, якби бачив якісь протиправні дії. Я б все одно залишився поліцейським в душі. Розумієте, навіть зараз, коли я не в формі і ми з дружиною йдемо вулицею, а хтось лежить чи п'яний чи ще щось, ми викликаємо поліцію. Ну, я не хочу все розказувати, бо може здатися занадто пафосним... ні, не буду...

- І все ж? Скажи, будь ласка.


- Ну, ми колись безхатченку винесли з дружиною тисячу гривень, щоб він міг білет додому купити. Правда, ми потім самі йому той білет і купили, щоб напевно вже. Та багато історій, просто... ну, просто некрасиво це - розказувати про них.... Так здається, наче я вихваляюсь...

- Що для тебе Україна?

- Україна.... ну... як сказать.. Народ... Мій народ... Мій дім. Наприклад, в Росію я б ніколи не поїхав. Навіть ось на весілля кликали - не поїхав. Росія - це табу назавжди, мабуть. Мене зараз звинувачують в сепаратизмі. Ну, з чого взяли, що я сепаратист? Я не знаю... Те, що я образив людей - це правда, моя помилка. Але я ніколи не був сепаратистом. Дописались до того, що до мене в друзі вже Добкін ломиться. Жах. Не маю я з ним нічого спільного!

- Тепер видалиш твітер?

- Ні. Не видалю. Я за те, щоб ми всі були в твітері (поліцейські) і щоб народ міг нас бачити і спілкуватись. Ми маємо бути відкритими до народу. Я хочу публічно вибачитись. Я просто не знаю, як це все в 140 символів помістити, (посміхається, - Авт.) але я думаю над цим.

* * *
Ми два роки вже вперто ведемо боротьбу за серця і розум наших співвітчизників. Ми розмовляємо з "ватними" родичами, ми їздимо на фронт і розмовляємо з "ватою" там, деякі ЗМІ навіть переходять на російську мову, щоб достукатись до "ватного" серця. А коли нам це вдається, нехай і в окремих, але цим і ще більш цінних, випадках, коли людина починає вірити в свою країну, в її майбутнє, коли вона радіє українському прапору, коли вона вирішує своїм прикладом змінювати країну на краще - ми їх опускаємо обличчям в багнюку своїм осудом- "де ти був під час Майдану?"

І ми забуваємо про своїх родичів, які вчора вважали нас "майданутими", а сьогодні організовують благодійні ярмарки для допомоги пораненим солдатам і першими протистоять будь-яким проявав сепаратизму в своєму колі знайомих. Ми забуваємо про знайомих, що ладні були нас розстріляти за Майдан, а сьогодні плачуть на похоронах загиблих дітей своїх друзів і клянуть путіна. Ми забуваємо про наших військових, далеко не більшість з яких підтримувала Майдан, але сьогодні зі зброєю в руках захищають Україну, люблять її всім серцем і ризикують своїм життям за наш спокій. Ми забуваємо про те, що більшість з нас самих не вірила в Майдан і гадала, що він розійдеться через день-другий, що 50 процентів з нас голосували у 2010 році за Януковича, що коли вбивали Сергія Нігояна, ми ніжилися у теплому ліжку, а коли розстрілювали Небесну Сотню, ми не прикрили їх собою... Судити інших так легко, а ось себе не кожний візьметься...

Хто "з суддів" задається питанням: а що зробив я за ці 2 роки для країни? - А цей хлопець повірив в цю країну, повірив в зміни і пішов їх творити… Цікаво, що багато з коментаторів, що засудили його за слова щодо Майдану, дозволяли собі відверте хамство по відношенню до мене…

Майдан переміг?... Але ж куди тоді поділося його Світло?...

* * *
Для об'єктивності вирішила запитати в інших поліцейських про їхнє ставлення до ситуації. Навмисно вибрала тих, хто був на Майдані.


- Так, він повів себе некоректно, - говорив мені телефоном патрульний Євген Зборовський. - Я пройшов Майдан. Мене дуже образили його твіти. Але з іншого боку, я пам'ятаю, як починався Майдан. Більшість не вірила в нього і не підтримувала його. Я працював на Хрещатику адміністратором в магазині і добре пам'ятаю ті слова від колег, що це "курорт", на який поз'їжджались "курортники". А потім змінювали свою думку і разом зі мною ходили на Майдан. Ситуація складна. Потрібно зрозуміти, чи змінився Олексій. Чи змінилися його переконання. Якщо ні - йому не місце серед нас, але якщо так - то кожна людина має право помилитись і кожна людина може змінитись. Головне, щоб не було суду Лінча, бо це точно не те, за що був Майдан.

- Так, я був на Майдані. Більше того, я проходжу постраждалим у справі Майдану, - почав Сергій Клочко, інший патрульний. - І я знаю Олексія. Я знаю, що в нього немає антиукраїнських настроїв. Він дуже добре ставиться до України і людей. Два роки тому багато хто не міг зробити правильний вибір. Пропаганда була сильною. Я не думаю, що варто звільняти людину за погляди, нехай і не сприйнятні для більшісті. Вони не роблять його меншим патріотом. Він не сепаратист - це точно.

- Кожна людина повинна мати шанс і можливість виправитись і змінити точку зору, - наполягав майданівець, боєць батальйону Кульчицького і сьогодні патрульний Олександр Віцан. - Та й бути проти Майдану ще не означає бути проти України. Сепаратизм - це злочин, це діяльність проти держави. Ми маємо притягати до відповідальності за такі злочини і чистити країну від них, особливо державні органи. Про Майдан в нас в законодавстві такого немає.

* * *
Знаєте, складається враження, що Майдану в нас з вами все менше і менше. Майдан вмів прощати. Майдан невтомно намагався достукатись до сердець тих, хто був проти Майдану. Майдан носив чай і бутерброди міліціонерам, ходив розмовляти з "Беркутом" і годував тітушок, коли ті крадькома пробирались на Майдан, щоб з'їсти борщу. Майдан був беззбройним і стояв лише на своїх принципах. За ці принципи герої віддали своє життя. І... перемогли.

"Ви не боїтеся?" - запитувала я хлопців на Грушевського, коли передчуття, що ось-ось щось має трапитись, вже переслідувало чи не кожного- … Ви ж беззбройні зовсім, а вони стріляють по людях.... - "Ні, не боїмося. За нами Правда. А значить - Бог. Тому ми все одно переможемо"....


-Ти не боїшся? Взнаватимуть на вулиці. Запитуватимуть. Буде неоднозначна реакція в людей на тебе,- запитую в Олексія.


-Ні, не боюсь. За дружину трошки боюсь, вона дуже хвилюється через всі ці погрози в мою сторону. А за себе - ні. Запитуватимуть - поясню. Можливо, зрозуміють...

майдан


Юлія Бабіч, спеціально для "Цензор.НЕТ"

Топ комментарии
+23
А давайте простимо гіві, моторолу, прощення і милосердя, ага. От тільки милосердя від кацапських виродків не дочикаєшься бо всі вони поголовно садисти.
показать весь комментарий
25.11.2015 16:30 Ответить
+22
Согласен с автором. После майдана очень много людей в Украине изменилось. И многие из них сейчас на фронте. Может и их уволить из армии?
показать весь комментарий
25.11.2015 16:22 Ответить
+21
Выбачить мы его можем, но работать в полиции или служить государству и народу он не имеет права. Когда он постил эти материалы, он руководствовался своими моральными принципами, мировоззрением, позицией. А ведь он писал не только что "надо месить" тех кто на Майдане, а и то что Одесса "уже с россией". Может человек с такими моральными принципами находиться на госслужбе? Очевидно- нет. Остается вопрос- почему он не привлечен к ответственности за пропаганду сепаратизма?


Олексій Савкін: "Запитуватимуть – поясню. Можливо, зрозуміють..." - Цензор.НЕТ 7119
показать весь комментарий
25.11.2015 17:55 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Выбачить мы его можем, но работать в полиции или служить государству и народу он не имеет права. Когда он постил эти материалы, он руководствовался своими моральными принципами, мировоззрением, позицией. А ведь он писал не только что "надо месить" тех кто на Майдане, а и то что Одесса "уже с россией". Может человек с такими моральными принципами находиться на госслужбе? Очевидно- нет. Остается вопрос- почему он не привлечен к ответственности за пропаганду сепаратизма?


Олексій Савкін: "Запитуватимуть – поясню. Можливо, зрозуміють..." - Цензор.НЕТ 7119
показать весь комментарий
25.11.2015 17:55 Ответить
Дуже заангажоване інтерв'ю. Не можна інтерв'юеру бути зацікавленним у виправданні дій. А тут такі питання "ти шкодуєш?", "а ти знав"? Тьфу!
Йому вже не 16 років, за свої слова має відповідати, й не усно, а фізично. Хай піде в АТО, рік прослужить й я йому повірю, що змінив погляди. Але, він такого не зробить, скоріше він піде з роботи, ніж стане частиною українців, яких він кляне у бідах Росії, (кляв, але то не важливо, швидко прибрав свої пости, а вибачатися вирішив, через неділю майже, заангажованій журналісті).
Моє ставлення не змінилося, він покидьок. Звільнити, й не шкодувати. Хай шкодує він, що не в Росії живе.
показать весь комментарий
25.11.2015 18:01 Ответить
Понять и простить? Пожалуй... Если твит о Славянске реален.
показать весь комментарий
25.11.2015 18:03 Ответить
Абсолютно не согласен с автором. Нет даже сил дочитать эту трепалогию. Сразу перед глазами встает залитый кровью Майдан и тела Героев Небесной сотни, накрытые жовто-блакитним......... За что они отдали свои жизни? За рождение новой, по-настоящему независимой Украины, свободной от ворья/коррупционеров/предателей...... Зато сейчас нам пытаются внушить, что коррупцию благополучно могут "победить" коррупционеры. Те, кто выполнял преступные приказы и расстреливал безоружных людей на Майдане,- могут "защищать" страну на передовой и наших можновладців в тылу. А вот теперь этот пост, автор которого пытается сформировать общественное мнение на предмет того, что ненавидящие Украину и всё украинское сепаратисты-"полицейские"- вполне способны "построить" новую полицию европейского образца..... Главное- это их "выслушать"...... Нет уж дядя, ХВАТИТ!!! Уже слушали- и на выборах диктатора Януковосча, и на Антимайдане, и у колес наших танков, которые они не пускали защищать страну...... Слишком большая цена нашей "толерастости"...... Выслушать его можно только под детектором лжи на предмет отсутствия серьезных преступлений против Украины и ее независимости. Если нет и он просто безобидная "заблудшая овца"- пусть пока пасется на воле, но за тыщу километров от государственных органов.

Автору- ГАНЬБА! Несмотря на то, что пост написан мовою, думаю, этот человек давно уже не думает по украински....
показать весь комментарий
25.11.2015 18:11 Ответить
А у меня перед глазами довольные рожи подонков, которые заполонили Майдан когда напряжение спало. Сейчас они усиленно создают видимость каких-то реформ и инноваций, чтобы отвлечь внимание народа от реальных проблем.
Памятники Ленину, названия улиц, вата, укропы, заблудшие полицейские - это все второстепенно.
КПСС-но-КГБ-шные топ-менеджеры, бандюковатые псевдопатриоты и второй эшелон гвардии Януковича, которые никуда ни делись после Майдана - ВОТ ЭТО ПРОБЛЕМА.
показать весь комментарий
26.11.2015 17:29 Ответить
Прочитал, теперь сижу плачу... Какой "актёрский" талант у этого молодого человека! И даже умудрился себя ещё в роли "Матери Терезы" засветить (ми колись безхатченку винесли з дружиною тисячу гривень)!!! Браво!!! Публика в восторге!!! В театральный поступит без проблем...!!!
показать весь комментарий
25.11.2015 18:13 Ответить
не знаю, що сказати.. ніби так, але дуже багато але..
показать весь комментарий
25.11.2015 18:27 Ответить
Парень - малолетка совсем был. Притом видать не блещет умом. Такие легковнушаемы и манипулируемы. Его позиция и мнение напрямую зависили от близких и важных для него людей.
показать весь комментарий
25.11.2015 18:31 Ответить
у пацана впереди жизнь и возможность показать, что он патриот Украины.. его же не казнят, будет другая работа.. он просто отвечает за свои поступки.. правда лучше бы Ахметовы и Ефремовы ответили..
показать весь комментарий
25.11.2015 18:32 Ответить
Люди добрі, дайте хлопцю спокійно працювати, скільки можна вішати ярлики та шукати відьом? Якщо він добросовісно виконує обовязки та любить свою роботу, що може бути кращим??? Чи це не мета була всіх змін і чи не це ми намагаємося зробити? Не хай працює!!!
показать весь комментарий
25.11.2015 18:38 Ответить
ага,а потім прийдуть інші "добрі люди" на чолі з бєсами-диркінами,і будуть такі савкіни стріляти в спину своїм колегам і волати інші гасла,це ми вже проходили півтора року назад.Даунбасівець-це на генному рівні
показать весь комментарий
26.11.2015 00:15 Ответить
у самий невідповідний момент цей ватник згадає про ваєвавшєгодєда, вдягне колорадську стрічку і шматинку аквафреш, тому правильно зробили, що погнали в шию цю гниду
показать весь комментарий
25.11.2015 18:57 Ответить
Нельзя допускать, чтобы он работал в полиции ! Стержень уже потерян!
показать весь комментарий
25.11.2015 19:20 Ответить
Ага, Паскал первый зам главы нацполиции. Это вы об этом стержне?!
показать весь комментарий
25.11.2015 19:38 Ответить
Неприятно читать его мазню сегодняшнюю о его мазне двухгодичной давности.
Если нечего сказать обществу, то куда лезешь, чего суешься со своей мазней-писаниной?
Думай, взвешивай, изучай.
Каяться легко, отказываться от поступков тоже.
Не знаю, как служба в полиции поправит дисбаланс, сложившийся в голове.
Может, сначала на стройку? Раствор месить?
Или в келью.
показать весь комментарий
25.11.2015 19:31 Ответить
Шоколадна влада не хоче виконувати закон і карати сепаратистів

Стаття 110. Посягання на територіальну цілісність і недоторканність України 
Ст. 110 ККУ

1. Умисні дії, вчинені з метою зміни меж території або державного кордону України на порушення порядку, встановленого Конституцією України , а також публічні заклики чи розповсюдження матеріалів із закликами до вчинення таких дій, -

караються обмеженням волі на строк до трьох років або позбавленням волі на той самий строк.

2. Ті самі дії, якщо вони вчинені особою, яка є представником влади, або повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або поєднані з розпалюванням національної чи релігійної ворожнечі, -

караються обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.

3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, які призвели до загибелі людей або інших тяжких наслідків, -

караються позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років
показать весь комментарий
25.11.2015 19:33 Ответить
Да, Антоха Геращенко думал этим пацаном скрыть назначение Паскала. Просто циничные твари.
показать весь комментарий
25.11.2015 19:36 Ответить
Мне не понятно за что прощать? За то что человек высказывал и высказывает то о чем думает? При этом сейчас признает, что его суждения о событиях того времени были ошибкой. Таких людей только приветствовать надо. Потому что это не шакал, подстраивающийся под то, что выгодно, а человек у которого есть своя точка зрения. Только уверенный в себе человек может признать, что ошибся.
показать весь комментарий
25.11.2015 19:36 Ответить
КОГДА ВЫ БУДЕТЕ СПАТЬ, ТАКОЙ САВКИН, ПЕРВЫМ ОТКРОЕТ ДВЕРЬ БАНДИТАМ !КАК ЭТО БЫЛО В ЛУГАНДОНЕ!
показать весь комментарий
25.11.2015 19:49 Ответить
не только откроет, еще и горло вам перережет с особым удовольствием. Это интервью очередной говносрач от идиотов и сказочных дебилов
показать весь комментарий
26.11.2015 08:40 Ответить
Лицемерие проявляется в разных вещах. У него был выбор когда его уличили в твитах ненависти - признаться сразу и просить прощения "был молодым дебилом, осознал, раскаиваюсь" (тогда даже я бы поставил ему плюсик, может реально пацан изменился, люди меняются) или как он - удалять посты и писать с ретвитом Авакову - "фотошоп". Он стал отмазываться, юлить, лгать - таким не место в полиции. Поэтому сейчас он может ******* о чем хочет, я его оцениваю не о том что он писал о Майдане 2 года назад, а то что он сделал сейчас.
показать весь комментарий
25.11.2015 19:58 Ответить
І продовжує "звєздєть": зараз мені 24 роки, а менше 2 років тому мені було всього 21 рік. Горбатого могила виправить!
показать весь комментарий
26.11.2015 01:29 Ответить
Жалостливая,абсолютно бабская статья-интервью.Можно сократить до двух фраз.Автор:- Он же ещё ребёнок.Персонаж: - Я больсе не бууудууу.
показать весь комментарий
25.11.2015 20:03 Ответить
Алеша Савкин-изворотливый иудушка....Далеко пойдет , приспособленец,если вовремя не остановить,конечно...
показать весь комментарий
25.11.2015 20:08 Ответить
Алексей,всё ясно... Статью не Вы писали,а посему адъюс.
показать весь комментарий
25.11.2015 20:10 Ответить
Правильно зробили що звільнили. Ось як щоби посадили тоді ці скиглення про толерантність можна було сприймати. 23 роки були толерантні до ментів на сході країни. Результат усім відомий. Давайте далі усіх симпатиків русцького миру будемо в поліції толерантно терпіти. А то не у сіх ще блага путлера дійшли.
показать весь комментарий
25.11.2015 20:24 Ответить
Не знаю, что и сказать... Автор, конечно, сварганила поучительную сказку для первоклашек. Но, думаю, шанс Савкину дать нужно. Да, таких как он - миллионы. Взять хотя бы Полторака. Сам не был 20 февраля на Майдане, а когда начали расстреливать людей, так целый день пришлось откачивать мать дома, даже скорую не вызывали, потому что мать знала, что они нужны там. Пусть служит Савкин. Но, первый прокол - повесить на ближайшем суку! Теперь он под бдительным оком народа.
показать весь комментарий
25.11.2015 20:59 Ответить
Мне кажется, что главным должно быть то, что человек -патриот и любит Украину. А отношение к Майдану, тем более бывшее, это просто определенные политические взгляды. Это не одно и то же.
показать весь комментарий
25.11.2015 21:16 Ответить
Тут куча народа пишет про то что его нужно простить, быть толерантным дать ВТОРОЙ ШАНС...
ПО МОЕМУ НУЖНО УВОЛИТЬ ЕГО НАФИГ И ДАТЬ ПЕРВЫЙ ШАНС БОЛЕЕ ДОСТОЙНЫМ ЛЮДЯМ.
показать весь комментарий
25.11.2015 21:35 Ответить
"Мнение" эта тупая холопская **** "изменила"?! "Шанс" этому ********** "дать"?!.
ОК.
Как только воскресит хоть одного Украинца из Небесной Сотни...
показать весь комментарий
25.11.2015 21:45 Ответить
Он действительно не сепаратист, он из числа тех 70% украинцев, которым по большому счету все *****, абы была жрача. Эта серая масса может терпеть любую власть и не интересуется выборами (если нет сиеминутной выгоды), они с удовольствием будут возить продукты в АТО или крымнаш если это будет выгодно. В определенное время он подумал что в полиции ему будет выгодно, вот и пошел. Не то что бы такие люди были столь же опасны и отвратительны как сепары, русофилы, верующие, пенсионеры, таксисты и т.п., но если даже половина их исчезнет враз, то вообще ничего не изменится.
показать весь комментарий
25.11.2015 21:52 Ответить
Придёт время и исчезнут. Либо перевоспитаются, либо вымрут от упадка, либо их погонят на большую бойню. Всё это уже было однажды. История повторяется.
показать весь комментарий
26.11.2015 09:01 Ответить
Каждый человек несет ответственость за свои поступки, а раз в полиции служат такие люди которые делали такие поступки то для меня уже все ясно, а оправдывать можете как хотите так и гитлера можно оправдать типа ну он же уже все понял и исправился
показать весь комментарий
25.11.2015 22:28 Ответить
а что вы хотели, там еще процентов 20 -30 бывшей мусорни, не дай бог что - начнут в спину стрелять
показать весь комментарий
25.11.2015 22:51 Ответить
Во-первых, он тогда был не официальным лицом и имел право на мнение.

Во-вторых, он адекватно всё объяснил, а даже суд принимает во внимание искреннее раскаяние.

В-третьих, он не сепар:
Олексій Савкін: "Запитуватимуть – поясню. Можливо, зрозуміють..." - Цензор.НЕТ 2982

В-четвертых, есть куча майданщиков полных дебилов. Так что нельзя судить людей по приверженности к Майдану.
показать весь комментарий
25.11.2015 23:01 Ответить
Если человек не имеет принципов и часто меняет свое мнение то ему не место в органах. Там нужны люди идейные, а не которые будут бабок с семечками ганять по переходам.
показать весь комментарий
26.11.2015 10:18 Ответить
Не бывает идейных с рождения) Иногда глаза открываются и человек меняется.
показать весь комментарий
26.11.2015 14:42 Ответить
Он сепар.
показать весь комментарий
26.11.2015 23:38 Ответить
Уберите статью с этим рылом, много чести уделять проходимцу столько внимания. Кто его крышует в МВД?
показать весь комментарий
25.11.2015 23:33 Ответить
Верит в реформу, но репостит это:
http://www.fotolink.su/pic_m/88f0b91f414782332ccad326a24de45e.jpg
показать весь комментарий
26.11.2015 00:17 Ответить
А я согласен с тем, что написано в этом репосте.
И его предыдущие высказывания он сам отменил последующим,
Олексій Савкін: "Запитуватимуть – поясню. Можливо, зрозуміють..." - Цензор.НЕТ 8946

Каждый может ошибаться во мнении и каждый имеет право на исправление.
показать весь комментарий
26.11.2015 00:54 Ответить
Навіщо ТАК ТУПО брехати??? Ви, Савкін і Бабіч, своєю брехнею хоч арифметику не чіпайте! Під час Майдану було "лише 21 рік" (це щоб виправдати расизм, українофобію, занизили вік), на сьогодні вже виповнилося 24. Минуло менше 2 років від часу постів.
показать весь комментарий
26.11.2015 01:19 Ответить
ДЕВЯТЬ ТЫЫСЯЧ ЗА МЕСЯЦ работы - не в АТО, не в "горячем" цеху или вредном производстве. ДЕВЯТЬ ТЫЫСЯЧ ЗА МЕСЯЦ работы - это отличный мотиватор для не айтишникака придумать объяснение для чего угодно, просить прощения даже у черта. И т.д и т.п.
показать весь комментарий
26.11.2015 07:30 Ответить
Думаю, что в новой полиции савкиных больше половины.
показать весь комментарий
26.11.2015 07:32 Ответить
За любое слово мужчине нужно отвечать. Жизнь преподают урок молодому пацану.
показать весь комментарий
26.11.2015 10:08 Ответить
Он уже достаточно адекватно ответил.
показать весь комментарий
26.11.2015 10:12 Ответить
Адекватно - это когда ты сам пишешь заявление об увольнении после скандала.
показать весь комментарий
26.11.2015 10:14 Ответить
С какого бодуна? Парень всё объяснил. И он адекватнее некоторых истеричек, которые больше всего ценят скандалы как таковые.
показать весь комментарий
26.11.2015 10:19 Ответить
Из-за таких неопределившихся по жизни и происходят кровавые революции. Критическая масса вот таких вот наивных, внушаемых Савкиных в Донецке и Луганске стала катализатором войны !
показать весь комментарий
26.11.2015 10:25 Ответить
...если вы не верите в то, что человек способен и имеет право МЕНЯТЬ свое мнение и взгляды,

то нахера вам тогда Крым и Донбасс?
показать весь комментарий
26.11.2015 10:11 Ответить
Речь о человеке, который хочет служить державе !
показать весь комментарий
26.11.2015 10:23 Ответить
а без демагогии- никак?
показать весь комментарий
26.11.2015 10:25 Ответить
Я по сути ответил и коротко. Где здесь демагогия ?
показать весь комментарий
26.11.2015 10:26 Ответить
я тоже.
показать весь комментарий
26.11.2015 10:27 Ответить
Вот , к примеру , есть замечательный персонаж - Вова Парасюк, сотник майдана и депутат.

После внимательного рассмотрении этого субъекта возникает усьойчивое чувство, что не хочется, чтобы Вова был полицейским. Не из-за ног, а из-за мозгов.
показать весь комментарий
26.11.2015 10:24 Ответить
Лучший способ подавить любую инициативу - организовать и возглавить, поэтому и появились такие "сотники".
показать весь комментарий
26.11.2015 17:21 Ответить
У парня должно было быть большое светлое и героическое будущее в полиции, а быковатые майдауны всё перечеркнули. Хорошо, хоть корреспондент понимает, что тогда парень просто писал про хохлобыдло, а теперь сможет это быдло топтать новенькими берцами. По этому наша задача понять и простить...
показать весь комментарий
26.11.2015 15:34 Ответить
Ну то есть парня уволили только за то, что он покритиковал Майдан?

Давайте определимся - он не сепаратист, не сторонник Сраной Рашки и не ватник

Просто в самом начале Майдана, он был несогласен с его участниками

И это основание для увольнения???!!

Интересно что беркутята, которые разгоняли тот самый Майдан продолжают служить и ни Геращенко ни Ававакова это не смущает
показать весь комментарий
26.11.2015 16:07 Ответить
Так ведь это же очередной дешевый пиар от мудака Авакова. Гаишников разогнали, участковых нагнули, у юных полицейских аккаунты в соцсетях шерстят а генералы у нас все те же, и взятки еще больше.
показать весь комментарий
26.11.2015 17:18 Ответить
Типовий юнацький набір - емоції, максималізм, цинізм, хамство -таке бувало у кожного.
Якщо людина визнала свої помилки нема про що і говорити.
До речі бомжі на Майдані також траплялися, вже не кажучи про тих покидьків, які заполонили Майдан коли напруга спала.
показать весь комментарий
26.11.2015 17:15 Ответить
"Юнацький набір" говорите? Типа "молодо-зелено"? А знаете ли вы, сколько "зеленых" наших пацанов (моложе этого субъекта) сознательно пошли в самые горячие точки АТО и УЖЕ сложили головы за Украины или стали на всю жизнь калеками? Значицца, ЛУЧШИЕ отдают свои жизни за то, чтобы ЭТОТ СБРОД (генетический мусор) в мирном (благодаря погибшим 18-летним-19-летним пацанам) ТЫЛУ благополучно зарабатывал 9 тыщ в новой структуре европейского образца при этом в душе ненавидя украинцев и всё украинское? Шикарно, Бегемотов!
показать весь комментарий
27.11.2015 01:39 Ответить
Т.е. "бомжи" = это не люди, да?
А кто их сделал бомжами? Не та власть, против которой они на Майдан вышли?
Ты говори, да не заговаривайся.
показать весь комментарий
27.11.2015 04:19 Ответить
В момент начала Майдана, в момент развития событий и в момент расстрела - я видел ситуацию глазами российского ТВ, но я знал, что это неправда и этого не может быть! Не могут быть фашисты в МОЕЙ СТРАНЕ. Не может быть все ТАК, как ОПИСЫВАЕТ российское ТВ. А он пребывал дома, в Украине и имел возможность видеть все воочию.... Я ему не верю! Ему и многим другим. Я думаю,что у него на первом месте материальная составляющая службы в полиции, а уж потом все остальное. Такие как он махали флагами ДНР в Донецке и звали "рюський мир".
показать весь комментарий
27.11.2015 01:45 Ответить
> Ледь помітна посмішка. Видно, що ці кілька днів осуду і постійних перевірок його добряче вимотали. - Авт.
------------
Уси-пуси.
Пупсик вымотан проверками, как оказалось.
Нужно его пожалеть, он "така жертва, така жертва" ©
Можно ещё компенсацию за счет народа выплатить. Народ же не против, когда его деньги день и ночь делят в порхатой банде предателей-колорадов.
Вот и этой жертве нехай обломится...
показать весь комментарий
27.11.2015 04:18 Ответить
Давайте кожну іуду пробачати. Трохи насваримо, та й годі. Рашистів піймали на кордоні - відпустимо. І так далі. Ми ж такі толерантні, аж наче зовсім беззубі. Через те можемо й знову втрапити до рабства, як вже не раз було в історії. Не забувайте, що наше життя оплачене великою жертвою тисяч українців. Майте ж гідність.
показать весь комментарий
27.11.2015 22:35 Ответить
Страница 2 из 2