8572 посетителя онлайн
41 015 86

Мафія - смертна

Автор: 

Навесні 2013 року я розмалювала собі футболку: Янукович з цяткою на лобі, та підписала: "Мафія - смертна". Я одягала її на всі мітинги до Майдану, я носила її під час Революції гідності, на жаль, вона зникла з мого автомобіля після побиття.

Це дійсно так- Янукович створив український аналог мафії. Сім'я не гребувала навіть суто кримінальним промислом - виготовленням та розповсюдженням контрафактної горілки, цигарок та наркотиків, причому українські цигарки заполонили навіть "чорний ринок" Європи. Майдан не викорінив Сім'ю повністю - "колишні" продовжують впливати на владу в Україні та висмоктувати кошти з державної скарбниці.

На жаль, це - об'єктивна реальність. Досвід Італії показує - щоб послабити вплив мафії на владу, треба почати позбавляти її капіталів, а в Україні в цьому напрямку не зроблено жодного кроку. Наприклад, Італія змогла отримати перші результати лише тоді, коли там запрацював закон про конфіскацію незаконно отриманого мафією майна. Саме тому, я стала ініціатором законопроекту № 3025 (що наслідував італійський досвід) про особливий режим спецконфіскації активів Януковича. Зараз, у ВР поданий ще один законопроект -№4057, що має дещо вужче поле застосування, але в його основі також "італійський підхід" - конфіскація майна Сім'ї на користь держави.

Однак законопроект №3025 зазнав нищівної критики, мене звинувачували в порушенні прав людини, презумпції невинуватості, в подальшому оскарженні рішень щодо передачі активів Януковича державі у Європейському суді з прав людини та штрафів для України. Насправді, всі ці аргументи притягнуті за вуха. Продемонструю це на прикладі Італії, де вже давно діє конфіскація поза кримінальним судочинством.

Тут я можу наразитися на аргументи, що Італія не поборола мафію. Все правильно. Проте пропоную для порівняння дві схожі ситуації у нас і у них, які засвідчують, що Італія рухається правильним шляхом.

Порівнювати я буду Клюєвих - італійського та двох українських.

У італійського "Клюєва" - Віто Нікастрі на прізвисько Король вітру в 2013 році було конфісковано активів на 1,5 млрд євро - 43 вітрові та сонячні електростанції, 98 об'єктів нерухомості - вілли, будинки, земельні ділянки. І все це на етапі розслідування до вироку суду, лише на підставі ґрунтовних підозр про зв'язки Нікастрі з хрещеним батьком Сицилійської мафії та розбудови бізнесу на кошти "Коза Ностри".

Після конфіскації активи Нікастрі почали приносити дохід державі.

Також конфіскація стала запобіжником "розвалу" процесу. Адже активи перестали приносити дохід мафії і вона прагматично "списала" Нікастрі. Цінність будь-якої кримінальної системи - гроші, а не люди. Тож якщо активи відійшли державі, мафія втрачає сенс за них битися, а витягати з-за грат "свого" лише через "доброту душевну" не в правилах "Коза Ностри".

Що ж в Україні? Спочатку, як в Італії - завдяки "грошам мафії" у нас виникли власні королі альтернативної енергетики - брати Клюєви.

Цей бізнес розбудовувався в часи Президента Януковича завдяки мільярдним кредитам державних банків. А далі був затверджений аномально високий "зелений тариф" в 2-4 рази більший, ніж на Заході, виключно для великих сонячних електростанцій Клюєва. В результаті це перетворилося на дуже альтернативну енергетику - пилосос коштів з енергоринку. Це був подарунок Клюєвим від хрещеного батька мафії - Януковича, певно за те, що Сергій Клюєв по-сімейному оформив на себе "Міжгір'я", а Андрій Клюєв - інший маєток Януковича - "Мис Айя" в Криму.

Після Майдану Андрій Клюєв був оголошений в розшук як причетний до масових вбивств на Майдані, став фігурантом цілої низки кримінальних справ. Проте його сонячний бізнес продовжив грабувати енергоринок. Уявіть собі - аномальний зелений тариф був понижений лише у травні 2015 року!!! (більше ніж через рік після Майдану).

Тому що брати Клюєви платили хабарі цілій армії лобістів - політиків, посадовців, ЗМІ, які блокували зниження тарифів до європейського рівня. Тобто мафія, вже після Майдану, висмоктала з кишень громадян додаткових 2 млрд грн лише в темі "зеленого тарифу".

Коли один з братів Клюєвих у 2015 році опинився під загрозою арешту - він легко втік з країни. І все видавалося так, наче йому була дана можливість втекти. Можемо не сумніватися - він заплатив за це. Йому було чим платити, на відміну від Нікастрі.

Тобто маємо італійського та двох українських мафіозних "королів зеленої енергетики", які під кримінальним переслідуванням. Різниця лише в тому, що бізнес італійського - приносить дохід Італії, а українські продовжують грабувати країну.

Як висновок: грошові ресурси "колишніх" роблять безперспективним будь-який кримінальний процес в Україні та будь-яку боротьбу з їх сучасними корупційними схемами.

Треба сказати, що до прийняття антимафіозного закону про конфіскацію, аналогічна картина спостерігалася і в Італії. А тепер Італія демонструє результат, який можна "помацати" - щороку 3-4 млрд євро активів мафії поповнюють бюджет країни.

В Україні є можливість негайно поповнити бюджет майже на 2 млрд доларів активами Януковича, які арештовані на рахунках банків після Майдану. Для цього потрібно лише трохи наблизити законодавство до італійського в питаннях конфіскації.

До речі, до 1982 року в Італії норми застосування конфіскації були ідентичні сучасним українським.

Як і в Україні, там існували два обмеження, що не давали їй стати інструментом боротьби з мафією. Перше - конфіскація могла бути застосована лише після засудження обвинуваченого. Також необхідно було довести, що предмети, які підлягають конфіскації, мають пряме відношення до вчиненого злочину. При таких обмеженнях інститут конфіскації в історичному плані продемонстрував повну безпорадність в боротьбі з мафією (як і у нас).

По-перше, тому, що завжди було важко почати розгляд справи в суді, якщо це стосувалось мафії. (Як і у нас! Щось я не пригадую жодного процесу, щодо "колишніх".) Навіть якщо вдавалося почати процес, майже завжди обвинуваченим виносився виправдувальний вирок.

Далі в Італії стикнулися з тим, що було майже неможливо довести, що якийсь актив (наприклад, вілла або земельна ділянка) був продуктом, отриманим внаслідок якогось злочинного діяння (наприклад, вбивства).

В результаті, уникнувши ув'язнення, мафіозі нахабно продовжували користуватися розкішним майном, яке здобули злочинним шляхом.

"Це, безумовно, сприяло зростанню престижу і сили мафії, і водночас породжувало в італійському суспільстві почуття недовіри до держави, її спроможності протистояти феномену мафії", - це з докладу доктора Енцо Ло Дато - координатора правових освітніх програм Комуни Палермо. Все це, наче про Україну, де продовжує будуватися розкішний маєток Іванющенка в Конча-Заспі, де на заправках Ставицького продовжує продаватися контрафактний бензин, менеджер Януковича в газовому секторі- Онищенко-Кадиров - не платить ренту, менеджер Іванющенка - Недава - дограбовує кіотські кошти.

Однак, повернуся до Італії. Задля виходу з патової ситуації італійське законодавство були змінено -держава пішла в наступ на МАЙНО мафії.

Закон "Роньоні-Ла Торре" від 1982 року, як і інші наступні закони, надали можливість застосовувати до підозрюваних в причетності до мафії превентивні майнові заходи - конфіскацію майна.

Щоб уникнути неточностей в юридичній термінології, я пояснюю, під терміном "конфіскація" розуміють заходи щодо повного позбавлення власника всіх його прав володіння майном, ці права повністю та остаточно передаються державі.

Для того, щоб конфіскувати майно, слідству в Італії потрібно зібрати непрямі докази щодо приналежності підозрюваного до мафії. Зазвичай вони є результатом слідчих дій поліції, яка демонструє суду фото зустрічей з іншими мафіозі та розкішний спосіб життя, що не відповідає офіційно заявленому доходу. Суд може конфісковувати майно і тих, хто знаходяться в так званій "сірій зоні" (тобто політиків, службовців), якщо є свідчення їх контактів з мафією, навіть якщо їхня поведінка не входить в типологію кримінально караних злочинів.

Далі: конфіскації підлягає все майно (нерухоме, рухоме, кошти, акції та кредитні зобов'язання), до якого підозрюваний "може мати пряме або опосередковане відношення", якщо його вартість знаходиться в диспропорції з заявленими доходами або, коли на основі достатніх доказів, є мотиви вважати, що воно є наслідком незаконної діяльності.

Насамперед, хотілося б пояснити, що під "володінням" яким-небудь майном в Італії розуміють, що суб'єкт використовує це майно, як власне, а не тільки, коли воно записано на його ім'я.

Тому органи слідства в Італії повинні визначити усе майно, що підлягає конфіскації (включаючи те, що записане на родичів, співмешканців, товариства, асоціації тощо) чия власність (на основі доказів) може в дійсності належати підозрюваному мафіозі.

Після отримання всіх матеріалів рішення, щодо конфіскації приймає суд. На нього викликаються всі зацікавлені сторони (підозрюваного мафіозі та можливих підозрюваних підставних осіб), їм дається можливість підтвердити легітимність походження майна. Це, наприклад, може бути зроблено за допомогою демонстрації легального походження коштів витрачених на придбання майна, або надання офіційних документів (заповітів, актів про дарування).

Якщо зацікавленим особам вдасться довести необґрунтованість доводів про конфіскацію, суд виносить рішення про повернення конкретного майна власникам, інакше - остаточна конфіскація. Тобто тягар доведення, щодо легального походження майна в Італії покладений на власника.

Описана тут процедура може бути ініційована та проведена без участі мафіозі, у разі, якщо він ухиляється від явки до суду, або перебуває у розшуку.

Тобто процедура прийняття превентивних заходів відбувається паралельно до кримінального процесу. Причому ця превентивна процедура покликана знизити ступінь небезпеки підозрюваного та всієї мафіозної організації. В той час, як в кримінальному процесі - встановлюється вина особи.

Конфісковані кошти зразу йдуть в державний бюджет, нерухомість, земля використовується для державних та соціальних потреб. Наприклад у віллах мафіозі часто розміщують дитячі будинки та лікарні. Землі передають комунам. Вся продукція виробляється з етикетками "Даний сільськогосподарський біологічний продукт вироблений на території, звільненій від мафії". При їх реалізації використовується слоган: "Стерилізовані законом".

До речі, будь-яке рішення суду першої інстанції про конфіскацію може бути оскаржене в Апеляційному суді.

Якщо Апеляційний суд підтверджує конфіскацію, майно повністю переходить державі, навіть виправдувальний вирок у кримінальній справі не є підставою для повернення майна.

Це порушення прав людини, "презумпції невинуватості", права на приватну власність, як кричать в України противники аналогічного законодавства?

Мушу їх розчарувати, Європейський суд з прав людини у справі "Раймондо проти Італії" зайняв позицію, що конфіскація майна, легальність походження якого не доведена, навіть до обвинувального вироку суду - не порушує прав людини.

Цитую рішення суду: "Суд повністю обізнаний про складнощі, з якими стикається Італія в боротьбі з мафією. В результаті незаконної діяльності, зокрема, незаконного обігу наркотиків, а також міжнародних зв'язків зазначена "організація" має величезний оборот, який згодом інвестує, в сектор нерухомості. Конфіскація, метою якої є блокування зазначених переміщень підозрілого капіталу, є ефективною в боротьбі з цією раковою пухлиною. Таким чином, вона є виправданою. Профілактична мета конфіскації виправдовує її негайне застосування, незважаючи на будь-які скарги".

ЄСПЛ погоджується з рішенням італійських судів, що конфіскація до вироку суду не порушує "презумпцію невинуватості", оскільки не є покаранням особи за здійснення кримінального злочину, а застосовується виключно у випадку, коли є достатні непрямі докази, що стосуються незаконного походження майна та відсутність контрдоказів.

Права людини на вільне здійснення приватної економічної діяльності, а також на безперешкодне користування приватною власністю "не є абсолютними, і можуть бути обмежені у відповідності з загальними інтересами" - виносить рішення ЄСПЛ.

Тому, мушу розчарувати всіх, хто горить помстою: у випадку наслідування італійського антимафіозного законодавства права Януковича ми не порушимо, зате користь державі у вигляді істотного доходу в бюджет-принесемо.

Щодо статків колишнього Президента, що залишились в Україні, їх заарештовано Генеральною прокуратурою на суму близько 127 млн дол. США. Водночас Державною службою фінансового моніторингу було заблоковано кошти 19 компаній-нерезидентів, що були пов'язані з оточенням колишнього, у тому числі на депозитних і поточних рахунках - 378,42 млн грн і 159,85 млн дол. США і на рахунках, відкритих у цінних паперах, - 1,49 млрд грн та 1,02 млрд дол. США. Плюс 50 кг золота Ставицького.

Тобто, у випадку перейняття італійського досвіду, ми можемо терміново поповнити державний бюджет майже на 2 млрд доларів - понад 50 млрд грн.

Для тих, хто кричить, що нічого не заважає здійснити цю конфіскацію після вироку суду, особливо після введення нової норми про "заочне судочинство" повідомляю, що цей шлях в цілій низці випадків - безперспективний. Зокрема, у справі, в рамках якої заарештовано 1,5 млрд доларів.

Пояснюю, одна з мафіозних схем режиму Януковича полягала в тому, що корупційні кошти виводили на офшори, а потім легалізували через купівлі державних облігацій. У липні 2014 року Служба фінансового моніторингу та фінансова розвідка виявили 42 компанії-нерезидента, близькі до екс-президента Януковича, і заблокували на їх рахунках, відкритих у цінних паперах в "Ощадбанку", 1,5 млрд доларів. Тобто це левова частина з того, що арештовано в Україні. Так от, ця справа не має судової перспективи, адже слідство не має навіть кому вручити підозру, адже неможливо отримати інформацію з офшорів про бенефіціарів компаній-нерезидентів.

Зате мені відомо, що за кордоном кипить робота юридичних фірм щодо зняття арешту з цих коштів в Україні. Якщо Україна буде зволікати з конфіскацією, тобто з остаточною передачею цих коштів держбюджету, ми, запевнюю, втратимо їх назавжди.

Тому нам потрібно законодавство, щодо конфіскації, аналогічне італійському.

Пропоновані ВР законопроекти №3025 та №4057- обидва наслідують італійський досвід. Якщо в Італії під превентивний захід з конфіскації потрапляє особа, яка підозрюється в причетності до мафії, то законопроект №3025 стосується конфіскації активів, легальність походження, яких не підтверджена, якщо вони належать особі, яка потрапляє під дію закону про люстрацію та санкції.

У законопроекті №4057 - звужене поле застосування. Це дає додаткові гарантії неможливості застосування нових норм для рейдерства майна. (А це також традиційний аргумент противників №3025).

Адже в № 4057 - "звернення в державний бюджет" стосується лише грошових коштів та цінностей, що, до речі, полегшує повернення у разі скасування попереднього рішення суду. Конфіскація не розповсюджується на маєтки та "заводи-пароходи".

Також звернення може застосовуватися лише, якщо паралельно йде кримінальне розслідування із вчиненням окремих корупційних злочинів, пов'язаних із отриманням неправомірної вигоди, легалізації (відмивання) доходів, створення злочинної організації. Лише стосовно майна тих підозрюваних, що тривалий час перебувають у розшуку, або якщо підозрюваний не встановлений.

І хоча поле застосування законопроекту №4057 надзвичайно обмежене порівняно з італійськими антимафіозними законами, його користь для України безперечна. По суті, йдеться про негайне отримання в бюджет 50 млрд доларів.

До речі, не лише Італія, а переважна більшість європейських країн вже пішли цим шляхом. В статті ст. 54 в Конвенції ООН проти корупції прямо вказано, що право держав створювати законодавчу можливість "конфіскації придбаного в результаті злочину майна без винесення вироку в рамках кримінального провадження у справах". Ця Конвенція була ратифікована Верховною Радою України у 2006 році та пройшла відповідне погодження, в тому числі на конституційність.

Цілий перелік держав вже створили такі умови. Серед них Австралія, Албанія, Антигуа і Барбуда, Велика Британія, Гернсі, Джерсі, Ізраїль, Ірландія, Канада, Колумбія, Ліхтенштейн, Литва, Латвія, Острів Мен, Південно-Африканська Республіка, Словенія, США, Таїланд, Фіджі, Філіппіни, Швейцарія, Казахстан.

На черзі Україна. Мафія - смертна!


Тетяна Чорновол, для "Цензор.НЕТ"

Топ комментарии
+25
Мафия действительно бессмертна. А где вы видите у нас мафию. Так просрать власть как просрал Янык , мафия не смогла бы . Это просто стадо жлобья , которому дали под сраку .Факт: мафия Америки в Мировую войну помогала баблом на фронт . А наши огрызки сами проплатили организацию банд Оплота для помощи рашкиным фашистам оккупировать Украину . Какая же это мафия? Это просто уроды недоношенные .
показать весь комментарий
12.03.2016 15:20 Ответить
+17
Кнопкодавка .
показать весь комментарий
12.03.2016 15:27 Ответить
+15
не Янукович, а Кучма создал мафию и олигархат в Украине. и много-много подобных нестыковок и фантазий в статье.
показать весь комментарий
12.03.2016 15:15 Ответить
Комментировать
Сортировать:
що це є?
показать весь комментарий
12.03.2016 19:34 Ответить
холопы всегда живут при...
показать весь комментарий
12.03.2016 15:22 Ответить
Существуют. Это не жизнь, да и не нужна холопам жизнь-они только существовать способны.
показать весь комментарий
12.03.2016 15:31 Ответить
Полностью согласен. Писал так, чтоб холопу понятнее было, он же свое существование принимает за жизнь...
показать весь комментарий
12.03.2016 15:44 Ответить
Писал сообществу ...
показать весь комментарий
12.03.2016 16:18 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=F_J7jIoN3I4 Отава Ё "Лезгинка" -
показать весь комментарий
12.03.2016 19:41 Ответить
ты придурок русскую историю выучи..
ваш главный герой Петр первый ...
чем же он первый? ответьте...
показать весь комментарий
12.03.2016 21:47 Ответить
Рабы только о "пожрать" и думают. Больше их животного инстинкта ничего не интересует.
показать весь комментарий
12.03.2016 15:58 Ответить
Ешь говно-и сейчас будет хватать.Или боишься статьи "каннибализм" ?
показать весь комментарий
12.03.2016 17:57 Ответить
как заслужила так и живешь, на тарелочке тебе никто счастье не принесет
показать весь комментарий
12.03.2016 15:37 Ответить
Да, легче жить стало! У нас есть Армия, которая тебя недоумка охраняет, полиция охраняет твой сон. Разрешают тебе писать всякую тупую чушь! Можно митинговать, возмущаться, выражать свои не довольствия. Куча бабла уходит на то, что бы защитить твои права, что бы Путяра гебнявая со своим русЬким миром не отстрелял тебя и твою семью и не зарыл тайно, как собаку! Не нравится? Езжай в кацапстан, там тебе жить лучще предложат. Догонят и ещё раз жить лучше предложат!
показать весь комментарий
12.03.2016 16:04 Ответить
не Янукович, а Кучма создал мафию и олигархат в Украине. и много-много подобных нестыковок и фантазий в статье.
показать весь комментарий
12.03.2016 15:15 Ответить
Мафия официально создана в г. Кисловодск в 1979 году. Там впервые был проведено совместное совещание представителей ЦК Компартии СССР и воров в законе. На нем было принято ряд решений которые привели к развалу СССР и "приватизации". До того воры требовали от цеховиков платить в общак. Партийные цеховики отказались. Воры стали сжигать склады готовой продукции, пускать под откос поезда и топить корабли. Воров стали сажать. Не помогло. Пришлось договариваться. Договорились через 10 лет "войны" - воры крышуют и охраняют продукцию цеховиков за 10% в общак. Так что мафия брежневских лет была чисто днепропетровской. Данилыч далек от мафиози, но учился быстро. На момент окончания своего правления семья Кучмы владела активами и пассивами на сумму 8 миллиардов долларов США.
показать весь комментарий
12.03.2016 15:28 Ответить
не, ну я о более поздних событиях.
показать весь комментарий
12.03.2016 15:30 Ответить
Да ничего подобного "красный директор" не создавал. Он просто по тихому встроился в уже давно существующую систему.
показать весь комментарий
12.03.2016 15:35 Ответить
он её легализовал и возглавил, а вообще не создавал, конечно.
показать весь комментарий
12.03.2016 15:37 Ответить
Та да-её ЧК создала. И до сих пор курирует.
показать весь комментарий
12.03.2016 15:41 Ответить
Кучма мафію створив, Янукович мафію розвинув і укорінив, а Порошенко чомусь не поспішає "корчувати". Напевно і свої корені може зачепити разом з усіма.
показать весь комментарий
14.03.2016 11:44 Ответить
Вы бы еще Кравчука вспомнили... У Кучмы свои грехи и их никто не уменьшает. Но Кучма уже много лет как не президент. А после Майдана, после стольких смертей, когда у руля уже совершенно другие люди, пенять на Кучму - это глупость абсолютная! И то, что Порошенко заставляет Шокина блокировать любой процесс по наказанию виновных - в этом тоже Кучма виноват?
показать весь комментарий
14.03.2016 12:11 Ответить
Вы статью читали, барышня? судя по комменту - нет.
показать весь комментарий
14.03.2016 12:21 Ответить
Барышня статью внимательно прочитала. И никак она не может понять при чем здесь вообще Кучма, когда страной руководят уже давно другие люди. Или Петру слабо избавиться от олигархов? Да если бы он только захотел - не было бы уже олигархов, и все бы активы Януковича вернули бы в Украину и наполнили ими бюджет. И Генпрокурор, который во всем слушает президента, ему бы в этом подчинился.
показать весь комментарий
14.03.2016 13:12 Ответить
Це дійсно так- Янукович створив український аналог мафії. и далее по тексту. Вы не понимаете, к чему я это написал?Источник:https://censor.net/r378748Источник:https://censor.net/r378748
показать весь комментарий
14.03.2016 13:18 Ответить
Всему свое время... Время Тани Чорновол с такими рассказками прошло.
показать весь комментарий
12.03.2016 15:17 Ответить
Мафия действительно бессмертна. А где вы видите у нас мафию. Так просрать власть как просрал Янык , мафия не смогла бы . Это просто стадо жлобья , которому дали под сраку .Факт: мафия Америки в Мировую войну помогала баблом на фронт . А наши огрызки сами проплатили организацию банд Оплота для помощи рашкиным фашистам оккупировать Украину . Какая же это мафия? Это просто уроды недоношенные .
показать весь комментарий
12.03.2016 15:20 Ответить
Кнопкодавка .
показать весь комментарий
12.03.2016 15:27 Ответить
Что ботики, не нравится правда о ваших хозяевах? Обтекайте!
показать весь комментарий
12.03.2016 15:33 Ответить
100%
показать весь комментарий
12.03.2016 16:50 Ответить
Ничего янек не создал, он был полностью подчинён Юре "Енакиевскому" и ещё некоторым. Ни хрена Чорновол не знает.
показать весь комментарий
12.03.2016 16:41 Ответить
Про пашинского давай!
показать весь комментарий
12.03.2016 16:54 Ответить
Янукович і до 10% статків порошенки не дотягнув...... Дався вам цей енакієвський сиротка?...... А оффшорами користуються всі більше-менше серйозні люди, бо зберігати гроші в українському правовому полі, яке створене повними кретинами та негідниками, може лише повний кретин, який грошей не має..... Тому все що працює з прибутком в україні, працює через оффшор. Всі інвестиції - з оффшору!..... А янукович - це не мафія, це найнятий нею менеджер.... Мафія його і вигнала т з майданом без політиків.....
показать весь комментарий
12.03.2016 17:06 Ответить
Ну я хочу сказати, що якщо у цього єнакієвського сиротини забрати до бюджету 2 млрд доларів, то для України, точно це зайвим не буде. Хоча так, як працює нинішня прокуратура та СБУ, то скоріш за все, ніяких грошей ми не побачимо
показать весь комментарий
14.03.2016 12:25 Ответить
2?...... Это маааало!...... Берите 7!..... А то и 15!...... Лучше если фунтов стерлингов...... Кстати! Есть еще и золото полуботка, про которое почему то забыли......
показать весь комментарий
14.03.2016 13:23 Ответить
Таня нагадує Дон Кіхота, сама знаходиться епіцентрі мафії пашинських, авакових, яценюків і іже з ними і хоче, щоб вони прийняли закон, яким будуть конфісковувати награбоване ними ж. Чи Таня хоче в законі прописати конфіскацію ТІЛЬКИ ДЛЯ СІМ'Ї? Тоді вона ще більше стьюпід, ніж здається.
показать весь комментарий
12.03.2016 17:21 Ответить
Что же с тобой случилось,Таня? Ты читаешь этот вопрос?
показать весь комментарий
12.03.2016 18:01 Ответить
А что с ней не то?
показать весь комментарий
12.03.2016 18:11 Ответить
С ней не то,что мы не видим от неё критики "новых" людей во власти...то,что она пишет в статьях-всем и без неё давно ясно.А вот новые ребята во власти с этим ничего не хотят делать...Где критика президента,и др."весёлых" товарищей?Или Вас,Татьяна,всё устраивает?
показать весь комментарий
13.03.2016 16:32 Ответить
Найдёшь Татьяну-у неё и спросишь.
показать весь комментарий
13.03.2016 16:33 Ответить
мы ждём Надежду.Боюсь,кроме неё и Яроша(в меньшей мере),доверять больше не кому.
показать весь комментарий
13.03.2016 16:37 Ответить
Вот примерно это случилось....
показать весь комментарий
12.03.2016 18:28 Ответить
http://obozrevatel.com/blogs/05839-ski-majdana.htm вот так..
показать весь комментарий
12.03.2016 18:29 Ответить
Тату нужно было сделать.
показать весь комментарий
12.03.2016 18:42 Ответить
бла-бла-бла...
показать весь комментарий
12.03.2016 19:26 Ответить
Це називається "презумпція винуватості" і дійсно, такий метод боротьби з корупцією застосовується у випадках, коли інакше подолати системну кризу, визвану конкретними злочинцями, неможливо. Подібний спосіб боротьби вже пропонувався, наприклад, ще в 2011 році була стаття, де в п.п. 2 і 3 висновків говорилося саме про презумпцію винуватості (http://www.pravda.com.ua/rus/articles/2011/03/3/5979965/). Але у нас багато чого говориться правильного, та ніх.. не робиться. А було б добре, коли б вдалося прийняти ці закони Т.Чорновол. Таню, борітеся за свої проекти законів, щоб зробити їх законами, розповсюджуйте цю інформацію в ЗМІ і т.д.
показать весь комментарий
12.03.2016 20:05 Ответить
...ні Татьяно , ні - мафія є , та продовжує свою дію..., і цьому підтвердження, сьогоднішнє сьогодення у нас в країні...., просто одні клани трохи відсторонили інші...
показать весь комментарий
12.03.2016 20:26 Ответить
Кем были "россияне" в истории: 15 век- мокши 16 век- московиты 17-18 расеяне 19 век- кацапы 20 век- совки 21 век- ватники 22 век- вымерли…


https://www.youtube.com/watch?v=AXu_iJbvJuM&feature=youtu.be Ленин торт. Ленин во мне и тебе. (очередное дно успешно пробито УГААААА ТАВАГИЩИ.)))))))
показать весь комментарий
12.03.2016 21:46 Ответить
Для нас - вже й Казахстан є прикладом для наслідування ?
Глибоко ми впали ..((
показать весь комментарий
12.03.2016 22:14 Ответить
Де балістичні експертизи гвинтівки Пашинського?
показать весь комментарий
13.03.2016 00:06 Ответить
А при чем тут это, если речь идет о конфискации имущества Януковича? Или Вы против, чтобы эти деньги пошли на украинскую армию и защиту нашей с Вами страны, ее границ и ее свободы?
показать весь комментарий
14.03.2016 13:18 Ответить
Тирана Януковича больше нет, но остались его "шуты", которые будут до последнего охранять его имущество и деньги. Это должно быть чудо, чтобы приняли такой закон, о каком пишет автор
показать весь комментарий
14.03.2016 12:18 Ответить
Неслабо на тетку насели, видать кого-то зацепила. И не одного, а рыл 400.
показать весь комментарий
13.03.2016 12:16 Ответить
"Після отримання всіх матеріалів рішення, щодо конфіскації приймає" ...СУД... Можна лише уявити у що перетворить ці норми структура, шо в Україні називається "судом". "Печерскісут" - стане транснаціональною корпорацією з брендовим слоганом - "Самий гуманний сут в мире!" От у цій сфері італійський досвід ще більш цінний, бо можна лише уявляти до якої міри він був розбещений за 70 років ....
показать весь комментарий
13.03.2016 12:36 Ответить
Все правильно она пишет. Только вот Петя никогда на это не пойдет, у самого рыльце в пушке.
показать весь комментарий
14.03.2016 09:30 Ответить
Абсолютно точно! У нас хоть и парламентско-президентская республика, но все решает именно Порошенко. Ему когда очень надо продавить какой либо закон - он приходит в ВР и своим присутствием давит и на свою фракцию в том числе. И это работает! Все принимается во время его присутствия в зале. Но тут он никак не заинтересован в справедливости, ибо у самого, как Вы правильно сказали, очень много есть что скрывать и за что бояться.
показать весь комментарий
14.03.2016 11:57 Ответить
Не уверен, что за эти законы кто то проголосует. С Опоблоком все понятно, они за конфискацию точно не отдадут голос. Да даже глядя на список БПП можно в нем рассмотреть людей Яныка, Азяра, Ахмета, Бени, которые так же не отдадут голос за конфискацию имущества своих господ
показать весь комментарий
14.03.2016 11:38 Ответить
Закон о спецконфискации нужен для рядового жителя Украины, но не для чиновника и депутата. Не скажу, что в парламенте все 450 боятся этих норм, но для процентов 80-85 они не нужны. Вот и ответ, будет ли что то голосовать за подобного рода законы. А простой народ доступа до "кнопки" не имеет
показать весь комментарий
14.03.2016 11:48 Ответить
Таня, Вы все правильно изложили, но это крик в никуда. Нужно не с эффектами и последствиями бороться, а систему менять в корне. Законы, направленные на борьбу с коррупцией, нужны гражданам страны, а не коррумпированной верхушке. Но граждане страны, после процедуры делегирования своих прав в процессе выборов, лишены четких прописанных механизмов влияния на своих избранников.
Это тупик.
Такая-же ситуация, когда у граждан отсутствуют рычаги воздействия (отзыва, импичмента) на лиц, действующих от имени народа - присутствует во всех ветвях власти. Власть сама себя пороть не начнет, а у народа руки коротки - остается или терпеть молча, или творить бунт.
показать весь комментарий
14.03.2016 17:20 Ответить