7437 посетителей онлайн
22 940 243

Митинг против демилитаризации Широкино прошел в Мариуполе. ВИДЕО

Сегодня, 3 мая, в Мариуполе прошел митинг против демилитаризации Широкино.

Как сообщили Цензор.НЕТ в пресс-центре Штаба обороны Мариуполя, на мероприятии присутствовало более полутора тысяч неравнодушных жителей.

Смотрите на "Цензор.НЕТ: Украина подготовила комплекс мер по демилитаризации Широкино, - пресс-центр АТО. ФОТО

Со сцены выступили общественные активисты и патриоты города, самооборона и представители батальона "Донбасс".

Общественность хотела донести важность пересмотра инициативы об отводе войск из поселка Широкино. Жители подписали обращение к верховному главнокомандующему, было собрано около 1000 подписей.

Топ комментарии
+58
Бандерівці вже в Маріуполі живуть. Росіяни мабуть вже в шоці.
показать весь комментарий
03.05.2015 16:55 Ответить
+51
Митинг против демилитаризации Широкино прошел в Мариуполе - Цензор.НЕТ 6837
показать весь комментарий
03.05.2015 16:54 Ответить
+47
Донецк демилитаризируйте или лутше Крым.
показать весь комментарий
03.05.2015 16:55 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
На митинге было не менее 800-т человек. Это- через минут 30-40 после его начала. Это- точняк. Я умею считать толпу. Учили, в своё время. И учителя были- ни чета Вам, товарищ Будур. Спецы учили.
показать весь комментарий
03.05.2015 19:20 Ответить
Хорошо,если так,я ушла минут через 45 после начала.
показать весь комментарий
03.05.2015 19:36 Ответить
Если сам находишься в толпе, то оценить количество людей очень непросто (видишь только ближайших людей вокруг себя). Чтобы оценить количество людей, нужно посмотреть с высоты, издали
показать весь комментарий
03.05.2015 19:47 Ответить
Сдача наших позиций в Широкино приведет к серьезным проблемам в Мариуполе (он может попасть в окружение). Это понятно любому здравомыслящему человеку. Не понимает только генералисимус и продолжает эти опасные игры с росийско-террористическими войсками. На построение оборонительных сооружений в Широкино затрачены уже немалые средства. Теперь нашими горе-генералами предлагается отойти на нескольеко километров к Мариуполю и там строить новые укрепления (для этого нужны деньги). Т.е., мы отойдем, а противник захватит эти готовые позиции и потом на Мариуполь от них рукой подать.
показать весь комментарий
03.05.2015 19:42 Ответить
Тоже самое было понятно и с Савур-могилой, ИЛ-76, Илловайском, ДА, Дебальцево даже детям в детсаду. Не понятно другое, почему народ не реагирует на измену и не вешает тех, кто убивает лучших его сыновей. Вот в чем вопрос!!!
показать весь комментарий
04.05.2015 02:08 Ответить
Да никакой демилитаризации не будет)) Это смешно! Сейчас идет бой, второй час слушаем! Минометы, арта, пулеметы
показать весь комментарий
03.05.2015 19:47 Ответить
Да, за год насмотрелись, никаким фильмом не удивишь
показать весь комментарий
03.05.2015 20:29 Ответить
Широкино, Мариуполь, Одесса, Харьков, это все Новороссия, что духу не хватает отстоять, у негров помощи попросите.
показать весь комментарий
03.05.2015 20:37 Ответить
мечтайте дальше - нет никакой "наваросии".
показать весь комментарий
03.05.2015 21:25 Ответить
все что до уральских гор принадлежит КИЕВСКОЙ РУСИ!
показать весь комментарий
03.05.2015 21:53 Ответить
Украина -Это Русь . Какел,вали с моей земли .
показать весь комментарий
03.05.2015 22:10 Ответить
Гугл в помощь, академик...говорил мне один кацаперд: Руси бьіть! Пришлось ответить, что ей не только быть, она УЖЕ есть, но те там, где убогий кацаперд думает...
показать весь комментарий
03.05.2015 22:25 Ответить
вали ,пока цел ,к неграм своим - нет каклам места на Земле Русской
показать весь комментарий
03.05.2015 22:26 Ответить
только киевской руси более 1000 лет а вашей россии чуть более 300. разницу чувствуешь?)))
показать весь комментарий
04.05.2015 13:25 Ответить
Порошенко просто держит Украину в заложниках. Получается, что его давно бы уже смели , вместе с его мирным планом и 'великой борьбой с коррупцией'. Но люди, любящие Украину , начинают думать, что , если опять начнется Киев, то танки путинские могут уже завтра расползтись по всей Украине. Поэтому, чуть что , Порошенко начинает спекулировать на этом, при чем сам не делая никаких выводов, соответствующих ситуации и планово выполняя обязательства данные путину. Из его пламенных речей понятно, что войны как бы нет, но она закончится тогда, когда вернем Крым, с Порошенко читай никогда. Все мы прекрасно понимаем, что за демилитаризацией широкино будет демилитаризация и других улючевых городов и сел. Этого нельзя допустить. Всей душой поддерживаю мариупольцев и их митинг. Нужно было просто скооперироваться и выступить против демилитаризации широкино, читай его сдачи, так как ОБСЕ на хер не надо его защищать, выступить и в других городах Украины. Нам далеко не безразлична судьба наших братьев мариупольцев и всей Украины.
показать весь комментарий
03.05.2015 20:39 Ответить
вы правы, но барыгу нужно убирать. это не просто предатель, а тупой и алчный предатель. вор дорвался до украины. теперь уже напрямую грабит ВСЕХ , цены растут стремительно и чудовищно , не на проценты а кратно. значит кто-то эти деньги кладёт в карман...
ну а его любовь с фирташем это ширма. фирташ это путлер в сём раскладе
показать весь комментарий
03.05.2015 23:01 Ответить
Большая лужа - это масква - река?
показать весь комментарий
03.05.2015 21:02 Ответить
Если будет демилитаризация Широкиного,следующим должен быть импичмент!
показать весь комментарий
03.05.2015 21:07 Ответить
Мінські угоди - це якась штучна конструкція. Чиї інтереси вона вдовольняє? Які є сторони конфлікту? - Україна обороняється від нападу Росії, яка таємно воює руками найманців. Отже, є Україна (керівництво), український народ, Росія (керівництво) і безпосередні виконавці завдань російського керівництва - найманці-бандити-терористи. Якщо домовленості не задовольняють інтереси не тільки керівництва Росії, але і найманців-бандитів-терористів, то і Росія, і найманці будуть діяти спільно проти України. Але їх можна було б розділити:
http://2-homo-sapiens.livejournal.com/807.html
https://censor.net/comments/locate/8/334007/52566039
показать весь комментарий
03.05.2015 21:18 Ответить
можна розмірковувати й аналізувати довго, але є одне "але": одна зі сторін - НЕ адекватна, кажучі юр.мовою - недієздатна. + в сторони УКРАЇНА мета/ціль/мотив - зберігти єдину сильну вільну незалежну мирну Україну. в сторони КАЦАПЄРДІЯ мета/ціль/мотив - знищити єдину сильну незалежну мирну Україну. І тут ще в межах кожної зі сторін існує конфлікти влади й народу. І ту друга сторона натрапила на несподіванку, якак полягає в тому, шо друга сторона наче б то і погоджується підлягти під першу сторону, але НАРОД!!! В принципі ***** думало шо по договорнякам намутить те се...а тут опа! договорняки не вийшли, а на оборону встав народ! те ще й добре встав! беспрецедентно в історії! дуже багато факторів дуже різних факторів й нез"ясованих ситуацій...
показать весь комментарий
03.05.2015 22:23 Ответить
Саме така є стратегія, якої я намагаюся дотримуватись:
Оскільки злочинці тримаються при владі над людьми (над народом) завдяки тому, що вони обманюють людей (народ), то їхню бандитську владу можна звести нанівець, якщо люди перестануть вірити злочинцям і припинять виконувати накази бандитів. Але для того, щоб люди зрозуміли, що злочинна влада їх обманює задля досягнення своїх, а не їхніх цілей, треба допомогти людям це зрозуміти. Треба їм пояснювати це доти, доки вони зрозуміють, де обман, а де - правда. І тоді накази злочинців залишаться без влади. По суті, врятувати обманутих людей, звільнивши їх від брехні, може бути достатньо для того, щоб врятувати усіх людей.
І ось засіб, щоб відділити злочинців від народу:
http://2-homo-sapiens.livejournal.com/807.html
https://censor.net/comments/locate/8/334007/52566039
Повна версія:
(UKR) http://2homosapiens-ua.blogspot.com/ ( копія: http://2homosapiens-ua.livejournal.com/ )
(RUS) http://2homosapiens-ru.blogspot.com/ ( копия: http://2homosapiens-ru.livejournal.com/ )
показать весь комментарий
04.05.2015 01:58 Ответить
мені якось не в"яжеться рука Бога і хомо сапіенс...це із різних історій. + мені здається, що вища сила (боги там, космічні сили, енергетичні потоки...) - це духовність, астральність. А хомо сапіенс-це вже більш матеріально..це вже тобі анатомія з біо-хімією..Ми - це суміш усіх абсолютно наук..Але є ще одне: біомаса..люди-желе, які функціонують за трьома принципами: пожрав-посрав-потрахався..чудовий електорат для нечистої влади. А звідки ж береться тоді свідомість/ громадянська свідомість? ..От дивися свіженький інцидент з оточенням Правого Сектора, який поважають і підтримують майже усі..І от якийсь хомо сапіенс-недоумок надав, з явно чиєїсь поради, наказ круто озброєним Бійцям іти на ПС. наказ є наказ. Ніхто не стріляв. А якби вистрілив хтось? Тут все врятувала свідомість Бійців з обох сторін. А скоти, щ намутили провокацію, явно сподівалися на іншу реакцію...Або трагедія в Одесі: скільки полягло там людей тільки тому, шо боялися українців...а боялися чому? (не всі ж повелися на кремльовску пропаганду..), тому що мали в собі певний пазл, який склався завдяки цій пропаганді..А в інших пазл був інший..це генетична/родова пам"ять, це досвід особистий і родовий, це цінності, які ми змалечку отримуємо..Ось доречі відео: док.фільм-незалежне росслідування Одеса 2 травня без мифів. Проводили його дуже старанно різні фахівці, що вирішили створити групу "Группа 2 мая", вони опитали близько 300 свідків, вивчили ситуацію/місцевість/місце з багатьох кутів: https://www.youtube.com/watch?v=Acpju6DqCOM
показать весь комментарий
04.05.2015 10:45 Ответить
Думаю, в історії з оточенням бази ПС "хомо сапіенс" ні до чого - просто існує людина, яка віддала наказ. І хто це зробив, можна з"ясувати, йдучи у зворотному порядку - від кінцевих виконавців до тих, від кого кожний з них отримував інформацію. Це стандартна (і дуже швидка при бажанні) процедура з галузі управління. Якщо ж влада приховує інформацію про те, хто віддав наказ, то, відповідно, відповідальність за дії виконавців лежить повністю на їхньому керівництві - від безпосередніх командирів аж до найвищого головнокомандувача. Ситуація майже аналогічна тій, що спричинила Майдан (намагання вищого керівництва приховати інформацію про тих, хто віддав наказ), за винятком того, що Беркут вчинив злочини, побивши людей, а десантники не вчинили таких тяжких злочинів, оскільки не стали стріляти.
Хомо сапіенс, як Ви знаєте, у перекладі з латини означає "людина розумна". Думаю, що це просто звичка, коли люди вважають несумісними науку і Бога. Насправді не треба навіть далеко заходити, щоб констатувати факт про те, що наука має межі у всіх областях пізнання, принаймні, на сьогодні. Що є за цими межами, ніхто не знає. Отже, якщо Бог є там, то ніякої логічної суперечності немає. Однак науковий спосіб пізнання набагато надійніший, ніж інші способи. Тому я вважаю, що варто популяризувати його, в т.ч. і як засобу пізнання Бога (дослідження різних гіпотез про Бога). Я звертаюся до розумних людей (2_homo_sapiens), намагаючись зацікавити їх у тому, щоб люди за допомогою наукових метоів (зокрема, логіки) спробували переосмислити свої звички, звичні уявлення про світ, про Бога і про себе. Зокрема, і звичні алгоритми поведінки, у т.ч. захисту самих себе.
показать весь комментарий
04.05.2015 16:07 Ответить
Ось, для прикладу, уривок з розділу 2 із https://censor.net/comments/locate/8/334007/52565551 :
" .......2. Але, перш за все, Ісус Спаситель навчав людей, щоб спасти їх у цьому світі. Про це явно сказано в Євангелії: "Хто вірує в Мене, не в Мене він вірує, але в того, Хто послав мене. А хто бачить Мене, той бачить Того, Хто послав Мене. Я, Світло, на світ прийшов, щоб кожен, хто вірує в Мене, у темряві не зостався. Коли б же хто слів Моїх слухав та не вірував, Я того не суджу, бо Я не прийшов світ судити, але щоб спасти світ." - Тож це має бути першочерговою ціллю. Повторно: Ще за часів, коли Ісус ходив землею і навчав учнів і маси людей особисто, люди уявляли собі спасіння від месії інакше, ніж це, як виявилось, було задумано Богом. Багато хто і досі уявляє, що Бог створить (чи вже створив) Царство Небесне, думаючи, що Бог сам збудує це Царство. Але хіба не логічно більш імовірним вважати інше припущення, - що Бог дав людям знання про те, яке має бути Царство Боже, і як його можна збудувати, тобто представив їм проект (і ще й з детальними роз'ясненнями і багатьма прикладами), для того, щоб вони самі змогли збудували таке суспільство за цим Його проектом? Колись раніше - перед потопом - таке вже було: Бог врятував рід людський і багато видів тварин тим, що попередив Ноя про майбутній потоп і дав йому план спасіння від потопу - проект корабля і інструкції, що і як робити. Ной збудував корабель для спасіння від потопу за проектом Бога, а не Бог збудував корабель для Ноя. (Більш докладне пояснення цієї ж ідеї на прикладі правил дорожнього руху наведене нижче.) ... ... "
показать весь комментарий
04.05.2015 16:08 Ответить
А що наш однотуровий мовчить? Чи він зараз більше переймається заявами Фірташа?
показать весь комментарий
03.05.2015 21:31 Ответить
Чем же, как следует из теленовостей, обосновывает ОБСЕ необходимость демилитаризации (отвода войск) от Широкино?
1. Тем, что в селе находится 30-40 жителей, и для них это опасно для жизни. Тогда нужно демилитиризировать (отвести войска) из Донецка, там населения на четыре порядка больше.
2. Противоборствующие стороны, мол, находятся очень близко друг от друга, на расстоянии практически 50 метров, и это очень для них опасно. Отсюда следует, что для того чтобы российско-сепарские войска не смогли по нам стрелять, то нам надо отойти за Днепр?
ОБСЕшники вместе с четверкой и нашим главнокомандующим умом тронулись?
показать весь комментарий
03.05.2015 21:40 Ответить
Россияне стали ездять в ЛНР на шопинг.
https://www.youtube.com/watch?v=O7McEmOVHkU
показать весь комментарий
03.05.2015 21:44 Ответить
Деміталірізаціі - а по ПРостому люди проти здачі Вальцманом Маріуполя.
показать весь комментарий
03.05.2015 21:50 Ответить
Народ умнее правителей
показать весь комментарий
03.05.2015 22:09 Ответить
на 1:00 - ЗОЛОТЫЕ СЛОВА!!!!
показать весь комментарий
03.05.2015 22:14 Ответить
Як на погляд старого бандерівця ,демілітарізірувати можна тільки розподільчу смугу ,між Україною і ордою орків.
показать весь комментарий
03.05.2015 22:26 Ответить
По державному кордоні!
показать весь комментарий
03.05.2015 22:27 Ответить
Широкино сдаватьне под каким соусом нельзя. Это ключ к Мариуполю. Рашики все равно обманут и займут его. как это было ещё раньше. Потом это мощный укреп-раён. Пацаны там нормально укрепились, зачем от туда уходить. Хочеш мира - ставь просто шлагбаум и вся проблема. Есть *Западный берлин,* есть *Восточный Берлин* Захотят мира - будит тишь захотят войны. - демилитаризация широкино будет им на руку. Возьмут без боя. А дальше, в чистом поле нас будут долбать и штурмовать. Зачем нам этот гимарой?
показать весь комментарий
03.05.2015 22:30 Ответить
Защитим Мариуполь от русско - фашистской нечисти! 03.05.2015

https://www.youtube.com/watch?v=PdRnVy9_hlA
показать весь комментарий
04.05.2015 03:14 Ответить
смотрел новости по каналу украина иудивляюсь и завод в николаеве заказал под рыбконсервы и проверка качествасерьезная для жителей донбаса и колличество гумконвоев немалое откуда столько средств ,очевидно из наших облгазов и др.предприятий украины у всех днр и лнр наверное есть план зхватить украину как делает ахметов и его опозиционный блок а нашша коалиция все делает под указку ап президента и крышуется президентом и правительством сколько толковых ребят зашло в раду и что ,ребята схамэниться хуже уже не будет уже и сша и польша и европа возмущена поведением нашей элиты ,уверен существуют тайные домовленности ,украину сливают ,ахметов за донбас жопу дерет а президент и правительство для себя сейчас мы платим дань донбасу как росия чечне ,вот откуда цыничные бендеры ,если придут опять к власти космополиты они в первую очередь дадут на растерзание нынешную власть народу и многие патриоты и гр.украины будут вас ненавидеть ,как вам нравится роль олейника идр,выгнанцев.
показать весь комментарий
04.05.2015 04:58 Ответить
Страница 3 из 3