11619 посетителей онлайн

Экипаж "HIMARS" атаковал оккупантов и уничтожил САУ 2С5 "Гиацинт-С", БМ-21 "Град", САУ 2С1 "Гвоздика". ВИДЕО

Экипаж "HIMARS" с хирургической точностью отработал по вражеской технике и уничтожил САУ 2С5 "Гиацинт-С", БМ-21 "Град", САУ 2С1 "Гвоздика".

Как сообщает Цензор.НЕТ, видеозапись успешных атак украинских воинов опубликована в соцсетях. Выявила цели и корректировала огонь аэроразведка 43-й отдельной артиллерийской бригады.

Топ комментарии
+38
Якийсь дурачок сказав що вона не потрібна. У нього є асфальт.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:34 Ответить
+36
На місці "Хаймарсу" могла б бути "Вільха".
показать весь комментарий
04.07.2023 13:31 Ответить
+32
Гарна новина.
Багато життів українських вояків збережено.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
На місці "Хаймарсу" могла б бути "Вільха".
показать весь комментарий
04.07.2023 13:31 Ответить
Якийсь дурачок сказав що вона не потрібна. У нього є асфальт.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:34 Ответить
Сміливіше, для чого це зловживання займенниками типу "якийсь", "хтось", мудрий нарід, повинен знати своїх хєроїв, для чого тут єті хвігурі умалчанія, ілі єта друхоє 🤔🧐😁😝😝😝😝😜🤪
показать весь комментарий
04.07.2023 13:51 Ответить
У мене для нього є купа погонял.

Артикль

Бита Шмуля

БлаЗЕнь

Бл@дімір Ссанич

Буба (Касторскій - оригінальний куплетист), Бубачка/Бубочка/Бусінка нашая

Буратінка

Вава (Мясорубкін)

ВАЗ, ВАЗеленський, Вазєлін

Вбивця Еріки

Вело(си)п#здист

випадковий

Вова-какаяразніца, Вова-оманіст, Вова-шаурма

Вовочка, Воно, Воца

Володимир Олександрович Буковель-Оманський

Вольдемар

Г(е)ній

Гівнобородько

Гівнокомандувач (Верховний)

Гідрант

Гімно

Гнідьониш

Гном

Голоцицько

Гундосик, Гунявий

Джокер

диЗЄнтерія

деЗЄртир

дюймВовочка

Єдинолох (Зелений)

ЖаБєнятко

Жакуй

Залєсскій

ЗеБєня

Зебізян, Зебуїн

Зе(де)біл

Зедрот

Зезамориш

ЗеКо

Зелебоб(ик)

Зелупень, Зелупок (теж у жіночому роді)

Зельман, Зельц, Зельцман (це вам не Вальцман)

Зепар

Зепилятор

Зепроданець

Зереванш

Зетермос+, Зетормоз

Зефсбобик

Зех%йленя

Зех*р

Зє, Зєлє-мудрий, Зєлюк, Зєля, Зєльоний

Зеннобер

ЗєПрезидент

3,14зедюк

Зюзю

Імператор обкурений

Качок

Кловн, клован, клоун

Кон Чен Ий+

Малорос+

Мао- ЗЕль- Бздун+

Моніка (Монька) Зеленскі

Нанобуанапатре, Нанополеон

Наполісер

Нарк Оманський

Наркет, Наркоша

Недорос

Нелох (Моня)

Непорозуміння

Пасажир

ПердиЗєнт, пєрзидєнт

Піаніст

Півшостий

Підх%йльониш

потерпілий

ПоцЗє (мєлкій)

преЗЕдьониш, ПреЗєдент, Презик

Прещилент

Принць Оманський

Прип#здент

Пройдисвіт

РеЗедент

Риммич

Секонд Зе_Енд

Серенський

Слуга (підставити потрібного) народу

Сралін

Ссанич

Сцарь

Сцикло

Сціцерон

Торчок

Узеленскі

Уклоніст

Уп#здень

Упориш

Усерчіль

Х#ємбей І-й+

ЧерЗель-Зеленчель

Членограй

Чмир, чмо

Чьорьт

Чоткий паца

Цар зебізян
показать весь комментарий
04.07.2023 17:45 Ответить
ШанПанЗе

Шаурьма, Шаурмен

Шлємазл

Шмаркля (зелена)
Шмуля

Щеля+

Янелох Оманський
показать весь комментарий
04.07.2023 17:47 Ответить
Зразу видно, ви його найпалкіший шанувальник
показать весь комментарий
04.07.2023 18:58 Ответить
Я його критик.
показать весь комментарий
04.07.2023 20:09 Ответить
асфальт взагалі дуже ефективно зупиняє кинжали)))
показать весь комментарий
04.07.2023 16:02 Ответить
Гарна новина.
Багато життів українських вояків збережено.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:32 Ответить
Вміють же орки димові завіси ставити. В них це не відбереш.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:33 Ответить
Красунчики!
Бережи вас Господь, рідненькі
показать весь комментарий
04.07.2023 13:34 Ответить
Если еще месяц удержат такой темп выбивания артиллерии особенно на запорожском направлении,то все придется оркам подтягивать трехдюймовки с складов хранения.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:34 Ответить
Приблизно такий план. І це особливо ніхто не приховує. Тому що банально росіянам це ніяк не законтрити. А втративши всю артилерію штурм піде на порядок легше, тому що буде їх піхота проти нашої піхоти з артилерією.

Ну і втративши ППО яке зараз теж вибивають, то росіяни стануть дуже легкою ціллю для тої авіації на яку ми всі чекаємо. Тобто фінал очевидний. І це прекрасно.
показать весь комментарий
04.07.2023 15:37 Ответить
"Екіпаж "HIMARS" атакував окупантів і знищив..."

Оце екіпаж розбушувався...
показать весь комментарий
04.07.2023 13:34 Ответить
св. Хаймарс насипає кацапам.
показать весь комментарий
04.07.2023 13:35 Ответить
Хаимарс стільки намолотив -- пєсня -- але ж завтра підтягнуть другі Гради -- затарилися суки .
показать весь комментарий
04.07.2023 13:35 Ответить
А послезавтра будет очередной пакет помощи из США. А там, внезапно, будут ракеты для Хаймарсов. И что быстрее кончится, кацапские грады или американские ракеты, думаю всем понятно.
показать весь комментарий
04.07.2023 18:01 Ответить
І москаля нема,
Немає москаля,
Немає ***** вопше,
Сама сира земля,
Працює артилерія,
Їбашать пацани

Одним кацапом менше,
А вторий насрав в штани...
показать весь комментарий
04.07.2023 13:44 Ответить
Гарнюче, Нарешті почали вибивати арту Рашистов!
Слава Захисникам України-Героям Слава!
показать весь комментарий
04.07.2023 13:59 Ответить
Подивіться https://index.minfin.com.ua/ua/russian-invading/casualties/ тут статистику "наростаючим підсумком" по гарматах. Одразу стане зрозуміло, коли "все почалося".
показать весь комментарий
04.07.2023 18:45 Ответить
Орест Гарай Та, то зрозуміло що інформація сюди доходить з запізненням.... так й має бути.
показать весь комментарий
05.07.2023 00:47 Ответить
артилерійських систем - 4252 (+32) од,
показать весь комментарий
04.07.2023 14:08 Ответить
Доктор HIMARS файний лікар🇱🇷💪✊
показать весь комментарий
04.07.2023 14:12 Ответить
Очень понравилась нация детей (детонация)! 👍
показать весь комментарий
04.07.2023 14:14 Ответить
Браво ВСУ!!!Бис!!!
показать весь комментарий
04.07.2023 14:17 Ответить
Як це ще єрмак не заявив ,що то його ручний хер-генерал мАркус ,особисто під кожну одиницю техніки трекер поставив?
показать весь комментарий
04.07.2023 15:26 Ответить
Краса.

І як бачимо дрони не зважаючи на всю міфологізацію російськими ботами ребу працюють. А отже треба вкладатись в них та розвивати. І САУ працюють, і Хімарси показують свою ефективність по максимум. А отже треба просити більше снарядів до них. Просити авіацію бо в неї ще більша дальність роботи.

Но де ж танки? Їх дали на багато більше чим хімарсів та навіть сау. Ми їх стільки просили, а контрнаступ робимо на ногах. А танки засікли дрони та знищили дрони, бо танк це зброя старої війни. Ну занадто малий радіус ефективної роботи в танка(до4км), а знищується парою дронів за 500$ з відстані в 10км, вже не кажучи за те що є дрони які бачать дальше і можуть навести сау.
показать весь комментарий
04.07.2023 15:27 Ответить
А може танки десь заховали надійно, тому їх не видно, що ж Ви відразу так песимістично, що їх знищили.
показать весь комментарий
04.07.2023 16:45 Ответить
Звичайно що їх всіх не знищили і вони в резерві. В теперішньому контрнаступі танки не приймають участь бо всі спроби закінчувались не дуже. Зараз танки якщо використовуються то тільки як САУ, або там де точно в русні немає чим протидіяти і де вони не очікують що там є блукаючий танк.

Тому ніякого песимізму. Простий реалізм. Не розказувати партнерам казки що час лео ще прийде бо знову перегріємо партнерів, а просити авіацію та побільше снарядів до хімарсів, сау і т.п.. Та переконувати допомогти нам із дронами в тому числі fpv, та із засобами протидії дронам які ці дрони можуть фізично збивати попадаючи в них.
показать весь комментарий
04.07.2023 16:54 Ответить
Всем военным хорошо известно, ни одна система вооружений самостоятельно ни одной войны не выиграла. Раньше, как вы правильно сказали, все здесь молились на танки. Теперь танки есть, а воз и ныне там. Теперь все молятся на ф16. Они будут, но тоже смогут вести только ограниченные действия. Бо как и Леопарды ф16 тоже не всесильны. Они тоже сбиваются пво и истребителями противника.
показать весь комментарий
04.07.2023 18:06 Ответить
З ф16 таких проблем не буде якщо ми їх використовуватимемо правильно.

І в мене є надія що буде саме так якщо судити по заявах, які роблять наші інструктори та деякі пілоти. Вони нам треба щоб могти збивати авіацію русні (бомбардувальники, винищувачі та гелікоптери), кидати jdam масово, та нарешті нормально запускати harm. І звичайно використовувати їх як ППО/ПРО. Но якщо хтось вирішить ними воювати по старинці - кидати не jdam а прості фаби чи нурси, залітати на окуповану територію під атаки пзрк і т.п., концентрувати всі на одному аеродромі. То ефект буде такий самий мінімальний як від лео. Но шанси таких помилок чесно дуже малі. Я схиляюсь до того що все буде ок і навіть танки (лео, наші) завдяки ф16 зможуть себе хоч якось проявити, бо паніка та обвал фронту можуть паралізувати арту противника та роботу дронів противника все ж вони відстають по концентрації дронів від нас.
показать весь комментарий
04.07.2023 18:48 Ответить
Все одно звучить песимістично.

Дрони, тим більш fpv , ну то китайці тіки раді продавати їх, всім при чому, і РФ теж. І що, грошей в них більше, людей більше, то і дронів буде більше, з часом так точно.

І до чого це призведе?

Адже, впринципі, всі сподівання українців були на те, що союзники неспівставно більш технологічні, ніж РФ, а отже, нададуть нам засоби, які на полі боя навіть не знищать ворога - ні - а просто його настільки деморалізують, що буде жест доброї волі у вигляді повернення до міжнародних кордонів, і кінець війні.
показать весь комментарий
04.07.2023 18:45 Ответить
Як вам робота хімарсів? Мені подобається.

Дивіться прямо в цьому відео показано що наші партнери більш технологічні чим противник. Тому так є всі шанси на жест доброї волі.

"то і дронів буде більше, з часом так точно" - но зараз вони відстають. І це важливо, бо фаза контрнаступу по варінню котла, обробці всіх хімарсами вже йде. Якщо все буде ок то росіяни просто не встигнуть догнати та обігнати нас по фпв чи іншому. Ми виб'ємо всю їх арту завдяки дронам які її засікуть. Дронами виб'ємо всю броню так що залишаться тільки буханки. І потім гобліни з високою ймовірністю посипляться так що навіть наші танки хоч щось показати зможуть стріляючи по пустих окопах з кинутими кузьмичами. Ну, а якщо не посипляться, то ми всеодно будемо домінувати бо у нас крім дронів буде ще артилерія, а у них ні. І це без авіації.

А тепер уявимо що на кінець осені реально буде авіація НАТО. Тоді навіть якщо росіяни не посипляться, то ми зможемо використовувати з безпечної відстані jdam так як прийнято використовувати танки - розбивати укріпрайони та закопувати противника. Тобто навіть дефіцит снарядів до САУ і іншої артилерії можна буде обійти завдяки авіації. Тому я не вважаю це чимось песимістичним. Так помилки було зроблено, но на результат і наш успіх це не вплине.
показать весь комментарий
04.07.2023 19:02 Ответить
"Як вам робота хімарсів? Мені подобається"

Знаєте, коли я був закордоном, то мені подобалася Феррарі, вона красиво та потужно їздить, але я брав Сузуки джимни, бо це мені на тиждень по карману було.

Звісно, це круто, і за логікою, ми мали б з такою зброєю перемогти ще рік назад, та чому ж це не так? Я незнаю. Може нам просто хтось показує, як він круто їздить на Феррарі, можливо, даже підвезе нас пару раз на стоянку до джимни?)

"дефіцит снарядів до САУ і іншої артилерії можна буде обійти завдяки авіації. "

Не зрозумів...Ви уявляєте різницю в собівартості пострілу з гаубиці, та бойовий виліт літака? Я вже не кажу про вороже пво.

Ні, звісно, можна вважати, що у партнерів нескінченні запаси грошей, та чомусь, зі свого досвіду, я вважаю, що вони дуже ретельно все рахують, і не дадуть нам літати на літаках оскільки немає снарядів до сау, це російський підхід, але не західний, підхід до справи будь якої, хоч в бізнесі, хоч на війні.
показать весь комментарий
04.07.2023 19:27 Ответить
"Ви уявляєте різницю" - Проблема не в грошах чи у вартості. Проблема у фізичній відсутності достатньої кількості снарядів у партнерів щоб ми могли робити вогняні вали чи анігілювати укріпрайони просто засипаючи їх артою. Партнери заточувались на те що вони будуть робити це авіацією. Ніхто не планував так воювати як воюємо ми. Наступати без домінування в повітрі це нонсенс для наших партнерів, но ми це робимо.

"з такою зброєю перемогти ще рік назад. та чому ж це не так? Я незнаю." - дефіцит. І, а ви Харківщину та Херсонщину не рахуєте? Як на мене це не поганий показник. Все та зразу не можливо. Звичайно якби у нас було стільки хімарсів та ракет як собі замовила Польща... Але стільки здається ні в кого немає.

Но по чесному нам і не сильно то треба вогняні вали могти робити. Я там вище описував що навіть за відсутності авіації всеодно є всі шанси продавити. Кількість снарядів замінимо точністю завдяки дронам та прямим трансляціям, і звичайно дронами камікадзе. Нам би більше САУ бо їх в противника є ланцети, ось якби замість танків САУ, то тоді можна було б навіть не паритись що до моменту який я описував тут "ми всеодно будемо домінувати бо у нас крім дронів буде ще артилерія" що у нас цієї артилерії буде справді достатньо щоб постійно бути в русі (ускладнюючи роботу дронам противника) та чуть що наносити миттєвий удар на запит нашої піхоти що штурмує, тобто безпечно виконувати функцію танків з безпечної відстані.
показать весь комментарий
04.07.2023 19:50 Ответить
"Наступати без домінування в повітрі це нонсенс для наших партнерів, но ми це робимо" - то це наш вибір, а не їх, така тактика? Тіпа, хлопці, візьміть авіацію, а ми -ні, не треба , і так переможемо)

"Проблема у фізичній відсутності достатньої кількості " - всього. Не тіки снарядів. Танків, сау, дронів, ударних, всього. Чому так?
показать весь комментарий
04.07.2023 21:57 Ответить
Натякаєте що партнери не достатньо впрягаються? Є таке но повірте для їх бюрократичної машини це нереально швидкі темпи. Просто згадайте слова та заяви які робив Боррель більше року назад. По факту відбувається все що він нам обіцяв. Можна багато спекулювати чому так тормозять наші партнери но є факт вони всеодно виконують свої слова хоч це займає дуже багато часу. До чого я це? Вони обіцяли що ми переможемо. Що Крим Україна. Це навіть на днях США повторювало. Розумієте? Все буде ок.
показать весь комментарий
04.07.2023 22:53 Ответить
"хоч це займає дуже багато часу" - на війні час міряється іншою ціною, ніж в бізнесі.
Хоча і в бізнесі, захід дуже чітко працює по термінам, та з їх порушенням, відразу йдуть пені, неустойки, та інше.

І я ні на що не натякаю, а просто реально не розумію, чому так. Якби це робили росіяне, я не дивувався б, бо вони і в роботі, і в бізнесі, дуже часто порушують терміни, не виконують як треба договори, тобто, там це нормально було б, затримки, нема того , нема іншого, і тп.

Але я працював с західними компаніями, і з американською однією, там завжди все чітко, я знаю як вони вміють працювати і як це роблять, я знаю історію, і знаю , як вони вміють допомагати союзникам. От наприклад, Кувейту, проти Ірака, четвертою армією світу на той момент доречі, в не маючи тих технології що зараз, вони допомогли перемогти за два тижні та без втрати.
показать весь комментарий
05.07.2023 05:48 Ответить
"а просто реально не розумію" - Я для себе це списав на зіпсуті стосунки Деркачем-Портновим між Зе-Єрмаком та Байденом. А також на те що США тупо не знають що робити у випадку того коли ми розвалимо рф, тому США вибрало стратегію все максимально сильно затягнути. ШОУ із Пригожином теж може бути способом рф отримати ослаблення, хоча я не впевнений що це всетаки шоу, но в модель воно вписується.

До цього ж я додаю ФАКТ що в Німеччині при владі були (через лобістів) так звані германські еліти які є одними із ініціаторів цієї війни. Вони сприймали рф як свою своєвільну ресурсну колонію, а ще вони є дуже сильно зацікавлені у відродженні рейха і щоб це реалізувати треба було повалити вплив США та зруйнувати глобальний світ. Тобто почати нову епоху імперій. Але на щастя у них ніфіга не вийшло, на шляху реалізації цього стала Сумська, Чернігівська, Харківська і інших НП ТРО. В паніці від факапу ця еліта оступилась, не скасувала плани, і частину її членів в Німеччині посадили за спробу державного перевороту та нацизм. Для чого я все це розписав? Щоб було розуміння чому така поведінка у Ізраїля (його своєвільної маріонетки Ірану), Австрії, Угорщини в яких владу тримає еліта майже такого ж походження чи мінімум з тим самим бажання перетворити свою країну в імперію та почати експансію чужих територій. Це ж бажання стосується і Китая. І щоб вони всі могли реалізувати свої амбіції треба зруйнувати глобальний світ та мир. Якось так. Ось такі у нас складні справи. І поки що ми реально їх всіх нагибаємо.
показать весь комментарий
05.07.2023 15:34 Ответить
З чимось погоджуюсь,з чимось ні.

Погоджуюсь:

"США тупо не знають що робити у випадку того коли ми розвалимо рф" - ми, не ми, але взагалі, США дійсно це хвилює, і не з любові до РФ, а тому що ядерна зброя піде гуляти, а ще поруч Китай, який в разі поглинання ослабленої РФ отримає величезні ресурси та життєвий простір, що помножене на їхні мільярди населення та економіку , зроблять куди могутнішого ніж СРСР супротивника для США, а вони то і з СРСР не завжди справлялися.

"ШОУ із Пригожином теж може бути способом рф отримати ослаблення, хоча я не впевнений що це всетаки шоу" - шоу, ознаки всі спектакля, оскільки мільярди грошей не повертають просто так, і по телефонному дзвінку Лукашенко не припиняють революції. А мета - перевірка суспільства РФ, наскільки там критична маса протестна присутня, як легко займається.

"Австрії, Угорщини в яких владу тримає еліта майже такого ж походження чи мінімум з тим самим бажання перетворити свою країну в імперію та почати експансію чужих територій." - імперію це зайве) але кусок хочуть урвати України, сюди сміливо можна додати Польщу, а от Австрію я би викрислив, вона немає кордонів з Україною, а сусідні території урвати, ну там сусіди і так на них моляться, вони домінують як культурно, так і економічно над всіма з ким межує, окрім Німеччині, їм немає сенсу щось змінювати.

"Це ж бажання стосується і Китая. " - однозначно, хочуть хапнути Тайвань, Тибет, та скільки можливо, територію РФ, хоч весь Сибир.

Не згоден:

" для себе це списав на зіпсуті стосунки Деркачем-Портновим між Зе-Єрмаком та Байденом." - я працював з західними компаніями, і більш менш зрозумів їх підхід взагалі до цього життя, та принципи прийняття рішень, будь то підряд по роботах, чи міжнародна угода.

Так от, там є те, що попереду всього - це вигода. І не просто на цю мить вигода, а саме стратегічна, з далеким прицілом. І ген директор, звісно, може на відносинах особистих туди сюди трохи віляти, та тіки в стриме загальному. Наприклад, директор може взяти на підряд твою компанію, але він не може поставити ціни, які будуть більшими ( а в РФ це запросто на особистому контакті) , не може змінити вагомо умови, не може вибрати принципово територію робот іншу, країну, якщо це не вигідно стратегічно. Одже, особистості - ні до чого. США не стали б великою країною, якби покладалися в справах на "подобається" чи "не подобається" якомусь президенту щось чи хтось . Там править СТРАТЕГІЧНА ВИГОДА.

"До цього ж я додаю ФАКТ що в Німеччині при владі були (через лобістів) так звані германські еліти які є одними із ініціаторів цієї війни"

Ні, Німеччина це країна, яка дуже економічно потерпає від цієї війни і її там не підтримують німці звичайні, і Меркель не була "яструбом " , и Шольц, але їх прогнули, і це стало приводом для заколоту проти них, який звісно не мав шансів, бо глобальний мир вже такого не допускає там на заході.

"треба було повалити вплив США та зруйнувати глобальний світ." - дружба, а не війна, дружба та тісний союз з РФ - от шлях до того для Німеччини, а не війна з РФ. Але ми бачимо, що вони пішли іншим шляхом, тож, еліти не при владі, щонайменше зараз, ті, хто хоче цього відродження великої Німеччини та анти глобалізації.

"поки що ми реально їх всіх нагибаємо."

)
показать весь комментарий
05.07.2023 19:34 Ответить
Vot eto otlycno Himars M30a1 ili a2 otrabotali.Odna raketa stojit primerno 100 tysiac baksov,efekt vyden bez sansov arte kotoraja mogla nanesti bolsije poteri,teper vsio nadejus i ekipazu vsio gruz200.
показать весь комментарий
04.07.2023 15:53 Ответить