9356 посетителей онлайн
14 686 19

Часть конструкций полностью ушла под воду: как выглядит Каховская ГЭС. ВИДЕО

В результате совершенного россиянами теракта на Каховской ГЭС разрушены 11 пролетов верхней части дамбы с 28-ми, а из машинного зала ГЭС произошла утечка 150 тонн смазки. Полностью разрушены судоходный шлюз и земляная плотина между зданием ГЭС и судоходным шлюзом у правого берега.

На опубликованных в сети кадрах видна разрушенная водосливная плотина. Отдельные конструкции полностью ушли под воду, передает Цензор.НЕТ.

Топ комментарии
+21
Якби не розміновували Чонгар, то каховська ГЕС досі була б ціла.
показать весь комментарий
20.08.2023 17:55 Ответить
+12
Средневековые дикари повторили через 80 лет катастрофу Днепропетровской ГЭС ,чтобы остановить гитлеровский вермахт в наступлений ,а погибло (затопили-и утопили)около 100.000 украинских жителей . И теперь опять, произвели подрыв Каховской ГЭС. Дикари и есть дикари и никакого прогреса .
показать весь комментарий
20.08.2023 17:29 Ответить
+8
Пояснюю для пана Павла: гідроелектростанції, хоча це і стара технологія, доцільно будувати в слабозаселених місцях, башано в гірських, таких наприклад, як в кацапів в Сибіру, а не так, як зробили комуняки і затопили багато сіл. Зараз весь світ переходить на зелену енергетику: сонячні електростанції, вітрові та компактні атомні, а ми будемо по старинці - будувати гідростанції в щільнозаселених землях. Може тоді на вози пересядем чи за мамонтами почнем бігати, бо так наші пращурим робили. Ви кажете: "з більшим ККД", а наскільки більшим - на 3%, і що це Вам дасть? Ви прораховували, чи так як в нас вміють - "НА ОКО"?
показать весь комментарий
20.08.2023 19:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Виникає питання: а чи доцільно нам знову її відновлювати? Може за ті кошти побудувати щось *******?
показать весь комментарий
20.08.2023 17:18 Ответить
Якесь дивне питання. Авжеж на її місці потрібно побудувати нову ГЕС. Aле вона буде **********, бо технології змінилися. Ви розумієте, скільки підприємств використовували її електроенергію і яка частина економіки це була?
показать весь комментарий
20.08.2023 18:20 Ответить
Так сразу сказали что конкретно эту на этом месте восстановливать не будут. Если и будут делать, то с нуля в другом месте
показать весь комментарий
20.08.2023 18:24 Ответить
Звичайно, що доцільно. Хіба що агрегати з вищим ККД поставити.
показать весь комментарий
20.08.2023 18:26 Ответить
Средневековые дикари повторили через 80 лет катастрофу Днепропетровской ГЭС ,чтобы остановить гитлеровский вермахт в наступлений ,а погибло (затопили-и утопили)около 100.000 украинских жителей . И теперь опять, произвели подрыв Каховской ГЭС. Дикари и есть дикари и никакого прогреса .
показать весь комментарий
20.08.2023 17:29 Ответить
Днепровской ГЭС
показать весь комментарий
20.08.2023 17:39 Ответить
Правильно ,прошу извинить за введенную публичную заблуждение.
показать весь комментарий
20.08.2023 18:11 Ответить
"...Днепропетровской ГЭС"? а такая была или есть? взрывали "ДнепроГЭС" в Запорожье!
показать весь комментарий
20.08.2023 17:40 Ответить
Якби не розміновували Чонгар, то каховська ГЕС досі була б ціла.
показать весь комментарий
20.08.2023 17:55 Ответить
Нічому Україна не вчиться, скоро міністром оборони буде та, яка розмінувала Чонгар. А ви говорите Перемога.
показать весь комментарий
20.08.2023 19:11 Ответить
Верещук розміновувала не Чонгар. До неї питання по переходу Чаплинка-Армянськ. Ще трохи, вона б запропонувала ще й збудувати там готель, щоб кримським зрадникам було зручніше їздити в Україну.
показать весь комментарий
20.08.2023 21:16 Ответить
Не будьте такими наївними. Чонгар нічого не вирішував. До того ж там міст підірвав наш захисник. Основна маса московитів йшла через Армянськ. Кажу, бо особисто спостерігали 25-го лютого дві чи три колони з 50-60 одиниць техніки московитів, які шли з Чаплинці через Асканію та Чкалово на Мелітополь.
показать весь комментарий
20.08.2023 21:13 Ответить
Чонгарський міс не був підірваний. Підірвали міст в Генічеську. Але вроді ти правий. наскільки назбиралось інфи, то першою практично без бою здали Чаплінку, потім пройшли через Генічеськ і почали оточувати чонгарські позиції
показать весь комментарий
20.08.2023 21:36 Ответить
А раніше оті ''деякі конструкції'' не були під водою? Бо ''море'' витекло, отже рівень води спав.
показать весь комментарий
20.08.2023 18:12 Ответить
Вельмишановний, пан Дмитро, гідроелектостанція - пе позаминуле століття, тому і питання. Я за освітою інженер, то трішки слідкую за технологіями.
показать весь комментарий
20.08.2023 18:26 Ответить
Справа не в електростанції. Хоча і її не треба недооцінювати. Справа у водосховищі. Щоб там не казали, а водосховище потрібне.
показать весь комментарий
20.08.2023 21:18 Ответить
Пояснюю для пана Павла: гідроелектростанції, хоча це і стара технологія, доцільно будувати в слабозаселених місцях, башано в гірських, таких наприклад, як в кацапів в Сибіру, а не так, як зробили комуняки і затопили багато сіл. Зараз весь світ переходить на зелену енергетику: сонячні електростанції, вітрові та компактні атомні, а ми будемо по старинці - будувати гідростанції в щільнозаселених землях. Може тоді на вози пересядем чи за мамонтами почнем бігати, бо так наші пращурим робили. Ви кажете: "з більшим ККД", а наскільки більшим - на 3%, і що це Вам дасть? Ви прораховували, чи так як в нас вміють - "НА ОКО"?
показать весь комментарий
20.08.2023 19:17 Ответить
цінність Каховської гес не в електриці (900000квт) а в водосховищі та зрошувальних каналах що стали можливі через підйом рівня води,на примусову подачу води піде електрики приблизно стільки як ЗАЕС виробляє на повній потужності
показать весь комментарий
20.08.2023 22:56 Ответить