9339 посетителей онлайн
10 082 71

В Москве открыли ракетный завод вблизи жилых домов. ВИДЕО

В Москве на территории индустриального парка "Руднево" открыли завод по производству ракет для ПВО.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Meduza.

Гендиректор "Алмаз-Антей" Яна Новикова заявила, что концерн рассчитывает запустить производство ракет до октября 2024 года.

Издание "Важные истории" заявило, что индустриальный парк "Руднево", на территории которого планируется запустить производство ракет, расположен в непосредственной близости к жилым домам (судя по "Яндекс Картам", до ближайшего дома - менее 500 метров). Его строительство началось в 2020 году.

В Москве открыли ракетный завод вблизи жилых домов 01

Предполагалось, что основной остов технопарка составят предприятия в отраслях строительства, авиации и электронной промышленности. В ноябре 2022 года правительство Москвы сообщило о решении организовать здесь полигон для испытания беспилотников площадью 100 гектаров. Ради него в октябре тайно по ночам начали вырубать охраняемую природную территорию "Косинский".

Новый ракетный завод на территории "Руднево" построили по поручению Путина "в рекордный срок" - за 8,5 месяцев.

Топ комментарии
+36
Законна ціль.
показать весь комментарий
19.10.2023 12:12 Ответить
+30
500 метрів - як раз нормальна відстань, щоб з балконів житлових будинків спостерігати, як воно горить і вибухає, верещати "ой что дєлаєтся! за что???" і знімати кльові відосики для тік-тока.
показать весь комментарий
19.10.2023 12:13 Ответить
+23
Кацапи будують і нарощують виробництво, а у нас можуть тільки у відповідь посміятися що "відкрили ракетний завод поблизу житлових будинків", тобто замість того щоб сказати,що кацапи і не думають зупинятися і потрібно щось думати,а то прийде кінець, у нас улюлюкають "які довбойоби,побудували завод біля будинків"...
показать весь комментарий
19.10.2023 12:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
та має бути похій нам )))
показать весь комментарий
19.10.2023 12:10 Ответить
нам пох новий завод для ракет ППО ?
серьозно.... ?
ЗЕ-ля, де українське виробництво ППО ?

показать весь комментарий
19.10.2023 12:33 Ответить
Даю кординати: 55.751288262184964, 37.61542710764112
показать весь комментарий
19.10.2023 12:40 Ответить
Так 40 млрд. гривень убухали у не існуючи дрони та бпла - кожного дня війскові запрошують - давайте більше, бо рашисти нас переважають. Гниди зелені.
показать весь комментарий
19.10.2023 12:41 Ответить
Законна ціль.
показать весь комментарий
19.10.2023 12:12 Ответить
зараз небездня в ООН зачне пиз@іти, що ЗСУ спецом луплять по мирним на мацкві, тіки влучають поруч - у мирний завод з виробництва кацапських ракет
показать весь комментарий
19.10.2023 12:12 Ответить
Хай тепер не ноють, зо постраждали "мірние жітелі", коли прилетать наші ракети, або безпілотники!
показать весь комментарий
19.10.2023 12:13 Ответить
500 метрів - як раз нормальна відстань, щоб з балконів житлових будинків спостерігати, як воно горить і вибухає, верещати "ой что дєлаєтся! за что???" і знімати кльові відосики для тік-тока.
показать весь комментарий
19.10.2023 12:13 Ответить
Ворожа ППО може зробити рракетний 3.14здець цим житловим будинкам)
показать весь комментарий
19.10.2023 12:16 Ответить
Є робота для дронів...
показать весь комментарий
19.10.2023 12:17 Ответить
Завод за 8,5 місяців! А у нас?
показать весь комментарий
19.10.2023 12:17 Ответить
У вас - это где?
показать весь комментарий
19.10.2023 12:21 Ответить
А у нас ЗеЄрмак вже 4,5 роки гальмує потреби Укроборонпрому,зате нахабно ворує з українського бюджету,особисто хитроспритно збагачуючись!І до мольфарів не ходи,щоби зрозуміти те умисне неподобство.
показать весь комментарий
19.10.2023 12:38 Ответить
Наші теж не сидять без діла: ДАСУ зупинила роботу державного КБ "Луч".
показать весь комментарий
19.10.2023 21:46 Ответить
Надіюся - на час початку того виробництва у нас буде достатньо дальнобійних БПЛА щоб "прийти незапрошеними"
показать весь комментарий
19.10.2023 12:18 Ответить
Ілюзія.
показать весь комментарий
19.10.2023 12:42 Ответить
Кацапи будують і нарощують виробництво, а у нас можуть тільки у відповідь посміятися що "відкрили ракетний завод поблизу житлових будинків", тобто замість того щоб сказати,що кацапи і не думають зупинятися і потрібно щось думати,а то прийде кінець, у нас улюлюкають "які довбойоби,побудували завод біля будинків"...
показать весь комментарий
19.10.2023 12:19 Ответить
Ти прав, але варто зауважити що на 1 збудований завод на Росії у США будують 10 таких заводів. Економіка Росії не змінилась за 2 роки війни, весь дохід це з енергоресурсів, такими темпами россія ніколи не перетне позначку в 2 трильйони ВВП в той час коли демократичні страти разом мають 40 трильйонів. Поки нам допомагає захід боятись нічого.
показать весь комментарий
19.10.2023 15:01 Ответить
"Ти прав, але варто зауважити що на 1 збудований завод на Росії у США будують 10 таких заводів.." --- по перше я не бачив там ще ні одного нового заводу. Можливості є звичайно,але американцям не до заводів,у них вибори.

"Економіка Росії не змінилась за 2 роки війни, весь дохід це з енергоресурсів, такими темпами россія ніколи не перетне позначку в 2 трильйони ВВП в той час коли демократичні страти разом мають 40 трильйонів." --- при чому тут ввп? Якщо вони за нафту тільки в місяць 15 млрд получають? Нам гордо заявляють, що на рік дадуть 40 млрд, то про що тут говорити?

"Поки нам допомагає захід боятись нічого." --- ти наївний як дитина. Тобі ніхто не допомагає якщо ти не помітив, це не допомога,це так,щоб можна було триматися менш більш, тут про якийсь рух вперед з такою допомогою можна забути, про Крим це точно. Про ленд-ліх і говорити не буду,який не відбувся взагалі. Допомога так,для галочки, з такою махіною як кацапи,котрі техніку накопичували з часів холодної війни,у котрих бабок дохоена,мяса ця допомога це крапля в морі. А ти розказуєш,боятися нічого Ну не бійся, кацапи будуть будувати заводи,робити ракети, тебе бомбити і вбивати, зате на заході демократичні сили мають 40 млрд ВВП, хоча яка тобі з цього користь не зрозуміло
показать весь комментарий
19.10.2023 16:21 Ответить
Усі чекали контрнаступу і танків від заходу, ті дали більшість музейних леопардів-1, що наші танкісти плюються і кажуть,що краще якщо є вибір то їздять на совкових а не на них, тепер чекають ф-16, і по марафонах знову це препідносять як велику "перемогу", хоча наші пілоти самі говорять,що у кацапів у повітрі тотальна перевага,там літаків у 10 раз десь більше і якщо нам дадуть 50 чи більше ф-16 то це дуже великої ролі не зіграє. Те що захід дає,з усією для них повагою,це крапля в морі. Якщо подивитися скільки американці совку передали в часи 2 світової війни то краще це питання взагалі не відкривати тому що це смішно просто зрівнювати. А кацапи техніки мають не меннше ніж німці мали, а то і більше,тому що її накопичували з часів холодної війни.
показать весь комментарий
19.10.2023 16:29 Ответить
А у нас відосики як ми переможемо, бо ми ж українці, а про те чим, курва, будем перемагати соромязливо мовчать.
показать весь комментарий
19.10.2023 15:44 Ответить
А ще хрипате шапіто буде бігать по світу як порно актор та буде скімлити - дайте нам зброю.
показать весь комментарий
19.10.2023 15:46 Ответить
Кацапская Некрасовка может уже начинать переселяться пока не поздно
показать весь комментарий
19.10.2023 12:20 Ответить
Наші не поспішають з виробництвом , тільки думають як повернути прибуток з обороних підприемст.... молог би виробляти 8к11 та 8к99 але напевно повна деградація у владі та на підриемсві...
показать весь комментарий
19.10.2023 12:21 Ответить
А наші заводи для випуску ракет до ППО - де?
показать весь комментарий
19.10.2023 12:21 Ответить
Яка чудова ціль! Але треба трошки почекати, щоб він запрацював як треба. Щоб тротилу підвезли і все таке))
показать весь комментарий
19.10.2023 12:24 Ответить
Вони в найкоротші терміни будують ракетні заводи, підприємства з масового виробництва дронів і іншої техніки, цілодобово звозять захисні бетонні конструкції на окуповані території. А у нас марафончики, дебільні шоу, добивання тих оборонних підприємств, які ще не добили і т.п. Але хоч "паржом" з кацапів, що побудували завод поблизу житлових кварталів.
показать весь комментарий
19.10.2023 12:26 Ответить
это их проблемы
показать весь комментарий
19.10.2023 12:26 Ответить
це як раз таки проблеми українців, котрих ці ракети будуть вбивати,але судячи по тому як цю новину припідносять як щось кумедне і недолуге то багато кому насрати що їх будуть знищувати цим, перед смертю краще посидіти і повисміювати кацапів за то ща вони завод побудувалит близько до будинків і можна сміливо чекати коли ракети з цього заводу прилетять на голову
показать весь комментарий
19.10.2023 12:28 Ответить
Гарна новина,можна знищити загалом і завод і декілька районів з кацапами
показать весь комментарий
19.10.2023 12:26 Ответить
Тобто проблема в тому що його побудували дуже близько від будинків? Я думав проблема в тому що в них є ресурси будувати заводи і що вони їх будують не дивлячи на санкції і всю херню.
показать весь комментарий
19.10.2023 12:27 Ответить
Ну а хтось потім ще дивується що у нас у владу весь період незалежності вибирали дебілів, коли мудрий нарід замість того щоб хвилюватися веселиться, бо це так тупо і недолуго побудувати завод біля будинків, а те що ракети з цього заводу їх будуть потім знищувати то таке
показать весь комментарий
19.10.2023 12:30 Ответить
Не в якому разі не требо його зараз нищити .

Требо дочекатися поки збудують й перед відкриттям й ******* разом з сусідніми кварталами .

Бо 500 метрів явно недостатньо , що тільки "спостерігати" ...
Бо там де збирають ракети , там є логістика для боєголовок . А склади це первинна ціль . А очікуємий результат -- це детонація на тих складах .
показать весь комментарий
19.10.2023 12:28 Ответить
Тут вже в коментарях і завод знищили безполітником із 20кг вибухівки. Народ, просніться, вони побудували завод по виробництву ракет!! Хоча чому дивуватися, дехто і розбиті вікна в москва-сіті теж сприймає як перемогу.
показать весь комментарий
19.10.2023 12:37 Ответить
у нас эти же хомячки ржали сначала над чмобиками, потом над шахедами... Теперь поржем про ракетный завод...стадо дебилов
показать весь комментарий
20.10.2023 00:55 Ответить
дякую медузі за наводку!
показать весь комментарий
19.10.2023 12:39 Ответить
А з місцевих жителів будуть брати додаткову плат за красиві бавовняні феєрверки?
показать весь комментарий
19.10.2023 12:41 Ответить
І нікуди без зрадоботів. Ракетний завод за 8 місяців, цікаво скільки розпиляли на будівництві.
показать весь комментарий
19.10.2023 12:58 Ответить
яка різниця та хоч половину, кацапня за день на нафті-газі заробляє на такий завод.
показать весь комментарий
19.10.2023 13:19 Ответить
Сказочки для тих хто вірять у маячню типу 1000 нових танків кожного місяця.
показать весь комментарий
19.10.2023 13:34 Ответить
казки ? тобто у кацапів не купують нафту газ не кажучи вже про іншу сировину, ясно понятно.
1000 танків звісно немає, але і дефіциту також, зважаючи на масовані танкові атаки новенькими Т90.
показать весь комментарий
19.10.2023 14:13 Ответить
Такими темпами Україна програє рано чи пізно.
показать весь комментарий
19.10.2023 13:10 Ответить
Якими темпами. Під Аавдіевкою у кксабів втрати 5 до 1.
І да, корупція у кацапів така що ніяким резніковим не снилася.
показать весь комментарий
19.10.2023 13:36 Ответить
Людей в них теж в 5 разів більше, тобто це все одно втрати 1:1, і це лише під Авдіївкою в обороні.

Економіка в 10 разів більше, тому і на корупцію буде досить, і на військову промисловість теж. І це доводить той факт, що в кацапів з'являються нові види зброї, а в нас - ні.
показать весь комментарий
19.10.2023 13:54 Ответить
Опять 25.
Якість завжди отримае верх над кількістю. Це раз.
Наша економіку підтримують ті в кого вона набагато більша за російську це по перше. По друге іх економіка в катастрофічному стані, так санкції працюють. В них вже нехватка кваліфікованої робочої сили. Це доведений факт.
Які нові види в них з'являються?
Тільки не треба про іранські дрони і ланцети.
По друге, нові види озброєння у нас також з'являються. І успішно застосовуються і по території РФ і см РФ і на фронті.
показать весь комментарий
19.10.2023 14:03 Ответить
В нас немає ніякої якості, ніякої переваги, тому і фронт стоїть вже рік.
Економіка в них впала десь на 10%, це ніяка не катастрофа. В нас на 50%. Ось це факт.
Ланцети, КАБи, розвідувальні дрони, FPV. Всього цього у них не було на початок війни. Тепер є. Тож вони не слабшають.
показать весь комментарий
19.10.2023 14:38 Ответить
дивимось з оптимізмом у майбутнє) у нас знову реформують укроборонпром чи як воно вже там називається уй його знає імітація якоїсь діяльності,держстат фіксує безробіття на рівні палестини,забудьте про заводи які працюють на фронт 24/7,влада не париться дасть наказ всіх в окоп штурмувати лісосмуги і так ще 5-6 років,всім по..уй про втрати все одно не оголосять.
показать весь комментарий
19.10.2023 20:50 Ответить
Немае якості, що *****? Фронт не стоїть, він просувається, Залужний правильно зробив що вдався до тактики 1000 порізів а не завалив усіх і усе м'ясом.
А от якість, ну штурмувати м'ясом терикон під Аавдіевкою, ось кхе "якість".
показать весь комментарий
22.10.2023 16:15 Ответить
Штурмувати 4 місяці Работіно - це якість?
показать весь комментарий
23.10.2023 12:35 Ответить
Диванні знатоки підійшли.
показать весь комментарий
23.10.2023 12:53 Ответить
Почитай генію коли був прийнятий на озброєння ланцет, дрони в них були ще давно.
показать весь комментарий
22.10.2023 16:16 Ответить
На початку цого наступу хвалилися про знищення біля сотні танків і десятків бронемашин кожного дня, а через пару днів з'явились дані західних оглядачів про загальну кількістю знищеної ворожої техніки десь на рівні штук 40. І потім про це якось тихенько забули.
показать весь комментарий
19.10.2023 22:17 Ответить
Там набагато більше ніж 40 штук. В кацапів під одною Авдііевкою втратили купу техніки.
показать весь комментарий
22.10.2023 16:07 Ответить
показать весь комментарий
19.10.2023 13:14 Ответить
ну да. Поцарапает стекла в будке вахтера
показать весь комментарий
20.10.2023 00:57 Ответить
Кого це хвилює.
показать весь комментарий
19.10.2023 13:31 Ответить
До речі, а це може бути фейковий завод? Для того щоб наші туди вдарили?
показать весь комментарий
19.10.2023 13:38 Ответить
Треба перевірити - якщо склади готової продукції та вибухівки здетонують -
значить, не фейковий.
показать весь комментарий
19.10.2023 14:01 Ответить
@*анутым нет покоя.
показать весь комментарий
19.10.2023 13:39 Ответить
Тварь не угомонится.
показать весь комментарий
19.10.2023 13:52 Ответить
Будуть клепати "ракети добра". А взагалі новина не дуже, бо кацапи будують військові завод, а ми - ні. Рано чи пізно союзники перестануть постачати зброю і що тоді?
показать весь комментарий
19.10.2023 14:01 Ответить
с одной стороны это вызывает вопрос о том, а где наши подобные предприятия, а с другой стороны вопрос - почему они там же не построили стекольный завод?
показать весь комментарий
19.10.2023 14:20 Ответить
Прикриваються мирним населення, типу "нє ми адні бамбім мірноє насілєніє", хоча є декілька моментів:
1. Це у них така війна, ховатись за спинами населення і стріляти прикривачючись ними: операція живий щит.
2. Це дуже рідке явище, коли Орк і Мирний були використані в одному реченні, бо всі знають: орки мирними не бувають.
3. В Україні їх ракети влучали в "страчєгічєскіє цєлі" типу лікарень, дамб, шкіл, торгових центрів, житлових будинків... коротше кажучи, куди попадали то і була стратегічна ціл, там і ховались банди "бандєравцав".
показать весь комментарий
19.10.2023 15:22 Ответить
Тю блин... А у нас шо, подругому? Вон на Куреневке (Киев) с одной стороны дороги заводы, с другой - жилые дома. А если поискать, я думаю, много таких мест найти можно.
показать весь комментарий
19.10.2023 15:46 Ответить
у нас на куреневке ракетный завод?
показать весь комментарий
20.10.2023 01:01 Ответить
Если интересует конкретно ракетній завод - то на Лукїяновке. А его гостинки примерно в 200...300 метрах перед ним. А за ним общаги. Сколько метров уже не скажу - давно біл. Но на прямик не много.
показать весь комментарий
20.10.2023 01:14 Ответить
это не куреневка) и одно дело было построено придурками в совке, другое дело строить сейчас, понимая чем это чревато
показать весь комментарий
20.10.2023 01:50 Ответить
Хтось відкриває а хтось зекриває ракетні програми) нинішній укр.презедент йшов під гаслом яка різниця,люди це підтримали ,він переміг,маємо те, що маємо!
показать весь комментарий
19.10.2023 20:38 Ответить