11171 посетитель онлайн

Уничтожение пусковой установки ЗРК БУК-М3 FPV-дроном "Дикие Шершни". ВИДЕО

Россияне замаскировали в кустах пусковую установку зенитно-ракетного комплекса средней дальности БУК-М3. Но ее выследили наши военные из группы "Асгард" и поразили FPV-дроном, профинансированным читателями Цензор.НЕТ.

Как сообщает Цензор.НЕТ, на видео совместная работа роты ударных дронов группы Asgard подразделения "Очи" 120 ОРБ с ротой аэроразведки ОШБ "Лють" штурмового полка "Цунами", группой "Шарк" 28-й ОМБр и начальника службы радиоэлектронной борьбы и киберборьбы 28-й ОМБр.

Производим для них новую партию "Диких Шершней" и просим присоединиться финансово, чтобы украинские защитники бесперебойно жгли российское оружие и личный состав.

Моно-банка: send.monobank.ua/jar/E5kHzqvBb 

ПриватБанк: 4731219611037825

PayPal: [email protected] 

Топ комментарии
+12
Унікальний дрон, який залишає за собой у польоті димовий слід!

Ну видно же ж, що ураження нанесла ракета!
показать весь комментарий
22.10.2023 13:06
+4
показать весь комментарий
22.10.2023 13:14
+4
Швидкість настільки велика, що навіть прольоту не видно.

Тобто по кадрах неможливо відокремити прольот ракети!

Дрони так швидко не літають!

показать весь комментарий
22.10.2023 13:20
Комментировать
Сортировать:
Унікальний дрон, який залишає за собой у польоті димовий слід!

Ну видно же ж, що ураження нанесла ракета!
показать весь комментарий
22.10.2023 13:06 Ответить
.... можливо, це вторинна детонація?
показать весь комментарий
22.10.2023 13:14 Ответить
"Вторинна детонація" ЧОГО? Там проліт ракети чіткий - з поля до лісосмуги Тобто в напрямку замаскованої установки
показать весь комментарий
22.10.2023 13:18 Ответить
Маскована сітка не дає змоги роздивитися чітко, але я допускаю, що міг спрацювати стартовий двигун на одній з ракет (якщо удар був нанесений із передньої напівсфери)!!!
показать весь комментарий
22.10.2023 14:41 Ответить
Може Але дивне якесь попадання Характерно для враження "Бука" - "віяло" палаючих порохових "шашок" двигунів ракет А тут лише старт одної з "похідного положення
показать весь комментарий
22.10.2023 14:52 Ответить
можливо була одна ракета
Чекали перезарядку (заряджаючу машину)
показать весь комментарий
22.10.2023 18:55 Ответить
Роздивився детальніше Розкладаю **********:
Летить дрон - наближається з боку поля перпендикулярно лісосмузі
Видно заглиблений капонір впоперек лісосмуги В"їзд - з боку наближення дрона
Дрон атакує з боку в"їзду
Картинка міняється - з поля до входу в капонір влітає щось швидкісно-ракетне
В капонірі - несильний вибух
ВСЕ!
Ніякого "сходу ракети" не було В капонір увалили наші ракетою з поля А от ЩО було в капонірі - ПИТАННЯ! Можливо - муляж
показать весь комментарий
22.10.2023 19:19 Ответить
Так по-іншому і буть не може! Бо так вимагають правила постановки техніки в капонір - щоб швидше можна було виїхать По-зрячому Але що нам це дає? Установка стояла в похідному положенні Наскільки я пам"ятаю - в такому положенні ракети направлені НАЗАД носовою частиною Тобто старт ракети з направляючих повинен був буть у протилежному напрямку від входу в капонір!
показать весь комментарий
22.10.2023 21:03 Ответить
Згоден
Роздивився теж
Питання - 3.14ідери ППО (БУК) притягли на самий передній край????
показать весь комментарий
22.10.2023 21:01 Ответить
Полусфера тут не причем. Пробивание осколком РДТТ не дает ни детонации, ни воспламенения. А вот сам подрыв БЧ дрона возле одной из ракет БУКа может воспламенить двигатель одной из ракет в непосредственной близости от дрона.
показать весь комментарий
22.10.2023 18:02 Ответить
Швидкість настільки велика, що навіть прольоту не видно.

Тобто по кадрах неможливо відокремити прольот ракети!

Дрони так швидко не літають!

показать весь комментарий
22.10.2023 13:20 Ответить


Покадрово не видно, згоден, але якщо збільшити зображення то видно звідки йде раструб. Щось вилетіло від Бука між іншим в сторону своїх. Можливо якийсь бравий "прутист" вирішив що заходять сзаду
показать весь комментарий
22.10.2023 17:29 Ответить
те що вилитіло від бука - 100%. Це добре видно по тому, як рухається та закручується дим у шлейфі
показать весь комментарий
22.10.2023 21:39 Ответить
Дякую за підтримку, якби не ваша вподобайка, можливо до свого поста більше і не повернувся. Друкував (хотів) "птурист", а вийшло мабудь ще краще.
показать весь комментарий
22.10.2023 22:15 Ответить
показать весь комментарий
22.10.2023 13:14 Ответить
Харя Шарікова-
Пивний кабак...
Очі - шаріком-
Шарять- де що не так...
показать весь комментарий
22.10.2023 13:41 Ответить
Це у нас "спеціальні" такі дрони - з реактивною тягою Тричі передивлявся відео - і ніяк не міг "врубиться" Відкрив коментарі: а ти там сидиш - з виряченими очима, роззявленим ротом і здивованою пикою!
показать весь комментарий
22.10.2023 13:16 Ответить
А вы не в курсе, какую траекторию имеет кумулятивный заряд, когда на его пути нет преграды в виде брони?
Диванный эксперт, блин...
показать весь комментарий
22.10.2023 13:20 Ответить
Телепню! Кумулятивна граната (як ********* будь-який - ракета снаряд чи ручна) спрацьовує навіть при стиканні з дошкою чи фанерою Сформований плазмовий струмінь пробиває тверду перешкоду а потім негайно розсіюється у просторі
показать весь комментарий
22.10.2023 21:07 Ответить
кумулятивний струмінь утворюється з облицювального матеріалу (металевої воронки) снаряду і рухаючись зі швидкістю 5-5,5 км/с долає відстань до 200 метрів. Власне слово "струмінь" і вводить всіх в оману, що снаряд пропалює броню, розсіюється і т.д. Там немає чому розсіюватись бо це не газ і не рідина, а викинута куммулятивним ефектом воронкоподібна металева мембрана, яка рухаючись з величезною швидкість пробиває броню. Швидкість ударного елементу приблизно така ж, як у снаряда з рельсотрону
показать весь комментарий
22.10.2023 21:55 Ответить
... рухаючись зі швидкістю 5-5,5 км/с долає відстань до 200 метрів.

нічого не зрозумів - рухаючись зі швидкістю 5000 м/с здолати 200 м...
а от рельсотрон це таки да, хоча імобілайзер звучить крутіше
показать весь комментарий
22.10.2023 23:12 Ответить
невірно виразився - з початковою швидкістю 5-5,5 м/с... Під дією кумулятивног ефекту тіло воронки сильно видовжується і стає неоднорідним. Рухаючись крізь атмосферу, розпадається на частинки, які в результаті втрати стійкості (стабільності руху) швидко втрачають швидкість та розпорошується.
показать весь комментарий
22.10.2023 23:52 Ответить
Ти ще скажи що та мембрана розкручуючись формує "свердло" А те "висвердлює" дірку в броні
Кумуляти́вний ефе́кт, Кумуляц́ія (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 англ. cumulative effect, cumulation; https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 нім. Kumulationswirkung f, Hohlladungswirkung f) - концентрація дії https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%B1%D1%83%D1%85 вибуху в певному напрямку. Досягається формою зарядів вибухової речовини - т. зв. кумулятивною виїмкою у протилежній від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80 детонатора частині https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4_%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97_%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8 заряду (на торці https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD_(%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97_%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8) патрону - торцева, або на його твірній - поздовжня кумулятивна виїмка). При ініціюванні вибуху продукти https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F хімічної реакції утворюють спрямований потік, формується високошвидкісний (10-15 км/с) кумулятивний https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%8C струмінь , що забезпечує його велику пробивну здатність. У https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B0_%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B0 гірничій справі кумулятивний ефект застосовується для https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F дроблення негабариту, https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F&action=edit&redlink=1 перфорування https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B0 свердловин .
У тебе по фізиці яка оцінка була у школі? Закон Бернуллі працює не "односторонньо" Кумулятивний струмінь існує в протидії кінетичної енергії направленого вибуху кумулятивного ********** та пасивного твердого середовища броні ПРи його проходженні в заброньовий повітряний простір він різко розширюється (бо повітря має властивість стискаться) Саме тому танкісти воюють зараз часто з відкритими люками - щоб зменшить повітряний тиск всередині танка після потрапляння в нього кумулятивного струменя
показать весь комментарий
23.10.2023 06:11 Ответить
кумулятивний ефект - це сфокусований в одну точку рух газів, рідини тощо, як світло після лінзи. Пробивають броню не гази, а метал (частіше за все мідь) сформований кумулятивним ефектом у тонку видовженю "струю" і розігнаний до гіперзвукових швидкостей. Є на ютьюбі відео з уповільненою зйомкою, є повно схематичних відео з принципом роботи. Є купа матеріалів з дослідженнями з воронками з різних металів, де дослідним шляхом прийшли до того, що мідь дає один з кращих результатів. Є навіть відео, до на броню кладуть ********* із пластиду зі сформованою воронкою, але без металевого облицювання воронки, і після підриву на броні залишається лише маленька виїмка, а зі встановленням мембрани, броня пробивається.
Наприклад, NLOW теж працює від кумулятивнорго ефекту, але там формується не струмінь з металу, а ударне ядро
показать весь комментарий
23.10.2023 13:01 Ответить
А гномиків з зубилами та молотками там немає? Я тобі, телепню, пояснюю, що в повітряному просторі за перешкодою, при зіткненні з якою вибухнув кумулятивний заряд, струмінь розсіюється, а не йде "шнуром", а ти мені лекцію читаєш про дію плазмового струменя в товщі броні Я про це дізнався у військовому училищі ще в 1980 році - на лекції про інженерні **********
Це мабуть для мене і про тебе та тобі подібних сказано:

"Не вважайте, що вас оточують ідіоти! Хоча-б думайте, що люди, які вас оточують, за розумовими здібностями рівні вам Якщо вони вас розчарують своєю тупістю - то це їх проблема А не ваша!"

Ти мене "розчарував" - я думав що ти розумніший!
показать весь комментарий
23.10.2023 15:12 Ответить
То не димовий слід, а кумулятивний струмінь після влучання
показать весь комментарий
22.10.2023 13:35 Ответить
FPV-дрон з кумулятивним зарядом. Під час вибуху кумулятивний струмінь може піти в обидва боки.
показать весь комментарий
22.10.2023 14:03 Ответить
Позоже як з гранатомета.
показать весь комментарий
22.10.2023 14:42 Ответить
Дрон несе кумулятивний *********. Під час зіткнення з ціллю формується кумулятивна струя. Так трапляється, що й в обидві сторони.
показать весь комментарий
22.10.2023 14:45 Ответить
Не видно. Дымовой след от любой реактивной приблуды возле сопла узкий и по мере отставания расширяется. Тут же тогда выходит что наоборот - далеко от цели узкий дым, а по мере приближения к цели расширяется? Но так не бывает. Это во-первых, во-вторых - что это за ракета, которая сначала полета не дымила, а при подлете к цели начала дымить? Если бы это была прилетающая ракета, то дымный след начинался бы от самого края экрана.
Если бы это была зенитная ракета, то и от нее след не был бы таким коротким. Ее двигатель работает практически на протяжении всего полета до цели, а это не доли секунды.
Это нечто вылетело от Бука, но что это, х.е.з.
показать весь комментарий
22.10.2023 19:14 Ответить
Героїчні новини за тиждень, оточили, Сили Оборони...
https://www.youtube.com/watch?v=mB7QyaR2Odg
показать весь комментарий
22.10.2023 13:16 Ответить
Але БУК так не взривається...
показать весь комментарий
22.10.2023 14:47 Ответить
Не вибухає.
показать весь комментарий
22.10.2023 15:17 Ответить
Скільки вони тих ровів нарили.
показать весь комментарий
22.10.2023 14:58 Ответить
Ціль знищена це 100%, друга частина відео не стосується цієї цілі. Ураження було під кутом до землі. У другій частині відео ураження збоку
показать весь комментарий
22.10.2023 15:21 Ответить
подібне що купились на макет
показать весь комментарий
22.10.2023 15:32 Ответить
Яка вам різниця дрон чи ракета - смерть російській наволочи, слава ВСУ!!!
показать весь комментарий
22.10.2023 17:38 Ответить
"Да какая разница" , "Нужно посмотреть в глаза", "Майские шашліки" - десь я вже це чув...
показать весь комментарий
22.10.2023 17:52 Ответить
Так, чув, це казав окурок, якому при зачатті не хватило десь два-три качка до нормального чоловіка.
показать весь комментарий
22.10.2023 18:02 Ответить
Дрон на 9 махах с потужним димовим вихлопом, аналогов нєт ! 🤣
Тонкіше треба готувати відео.
показать весь комментарий
22.10.2023 17:48 Ответить
Кажуть, людина любить дивитися на три речі : як горить вогонь, як тече вода, і як працюють інші

А я люблю дивитися як горять російські танки та ракетні установки, як тече вода в дірки російських кораблів, і як працюють снайпери та дронщики ЗСУ
показать весь комментарий
23.10.2023 00:30 Ответить