9011 посетитель онлайн

Экипаж БМП М2 "Bradley" давит оккупантов, спрятавшихся в погребе. ВИДЕО

Украинский экипаж американского БМП М2 "Bradley" раздавил группу оккупантов, спрятавшихся в погребе на территории частного дома.

Как сообщает Цензор.НЕТ, на записи, которая опубликована в соцсетях видно, что в погребе скрывалось не менее четырех оккупантов.

"БМП М2 Bradley 47-й отдельной механизированной бригады закатал в погребе штурмовую группу оккупантов российских военнослужащих на авдеевском направлении (восточная часть Степового)", - отмечает в комментарии автор публикации.

Топ комментарии
+24
Билі ускіє сталі плоскіє
показать весь комментарий
20.12.2023 11:35 Ответить
+22
Гарна тактика, включно з відходом, і постановкою димів для маскування відходу!

показать весь комментарий
20.12.2023 11:43 Ответить
+19
Не те, що орки - своїх 200х і 300х промто лишають лисицям.
Гуманітарно закопали/поховали.
показать весь комментарий
20.12.2023 11:33 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Не те, що орки - своїх 200х і 300х промто лишають лисицям.
Гуманітарно закопали/поховали.
показать весь комментарий
20.12.2023 11:33 Ответить
Як тарганів почавив черевиком. Файно.
показать весь комментарий
20.12.2023 11:33 Ответить
не факт. Шию погреба розвалив але саме приміщення можливо залишилось цілим
показать весь комментарий
20.12.2023 12:16 Ответить
Тоді просто задихнуться. Теж файно.
показать весь комментарий
20.12.2023 12:31 Ответить
Якщо це звичайний льох, а не бомбосховище, то їм хана.
показать весь комментарий
20.12.2023 13:01 Ответить
чому? Якби хоча б на півтора метри земля просіла, то -- хана. А так видно що той кубометр цегли що завалило вони за пів-години відгребуть.
показать весь комментарий
20.12.2023 18:06 Ответить
Санітарні дії в Україні від московської чуми!
Слава Україні!
показать весь комментарий
20.12.2023 11:33 Ответить
+100500!!!
показать весь комментарий
21.12.2023 10:38 Ответить
Билі ускіє сталі плоскіє
показать весь комментарий
20.12.2023 11:35 Ответить
ЗСУ респект-мій настрій покращився...
показать весь комментарий
20.12.2023 11:36 Ответить
Дійсно, у "погребі"!
"Льох, також по́гріб, склеп, пивни́ця..."
показать весь комментарий
20.12.2023 11:36 Ответить
Не знав про склеп, що може і льох, хоч і на Прикарпатті жию.
Знав тільки, що склеп - магазин і склеп - споруда для поховання в трунах.
показать весь комментарий
20.12.2023 20:36 Ответить
На відміну від "погріба", "погреб" - це ритуал поховання небіжчика. І в даному випадку автор мимоволі видав влучний каламбур 😄.
показать весь комментарий
20.12.2023 21:37 Ответить
Та я ж про склеп спитав - ніколи не чув, щоб це був льох.
показать весь комментарий
20.12.2023 21:43 Ответить
Склеп, льох, пивниця.
показать весь комментарий
21.12.2023 02:38 Ответить
"После недолгой гражданской панихиды тело было предано земле."
показать весь комментарий
20.12.2023 11:41 Ответить
Пришвидшений візит орків до Кабздона на концерт з чорного входу...
показать весь комментарий
20.12.2023 11:42 Ответить
Гарна тактика, включно з відходом, і постановкою димів для маскування відходу!

показать весь комментарий
20.12.2023 11:43 Ответить
Дуже добре, але є і ложка гівна в бочці меду. Екіпаж Бредлі зекономив бюджет паРаші. Хробаків там поховали назавжди, а як говорять за парєбріком - нєт тєла, нєту дєла. Орчихи залишаться без бєлих жігулєй.
показать весь комментарий
20.12.2023 11:45 Ответить
То что находилось снаружи, это только вход в погреб, ступени вниз накрытые крышей. Сам погреб под плоской крышей засыпанной слоем земли. Скорее всего ни кто там не пострадал, может обосрался только.
показать весь комментарий
20.12.2023 11:58 Ответить
Судя по дому, там не очень большой погреб, 4 человека разве что стоя там поместятся, прижавшись друг к другу. Вход не просто завален, а утрамбован в проход, т.е. половина кирпичей точно вошли в погреб, прижав обосранные тела. Места для откапывания внутрь погреба там нет, да и воздух для 4-х обосравшихся быстро закончится. Так что к@цапы помрут как на родине - все в гамне, блевотине и разбросанной закуске.
показать весь комментарий
20.12.2023 12:16 Ответить
Во даёт, "дярьовня"! Середня величина земельної ділянки в українському селі (яка може прогодувать сім"ю) - 15-20 сотих гектара Ця земля дає городини загальним обсягом 1,5-2 тони (картопля, буряки, гарбузи та інше) Бо ця городина використовується і для годування домашніх тварин Як ти думаєш - у об"єм, де "не очень большой погреб, 4 человека разве что стоя там поместятся, прижавшись друг к другу." такий об"єм городини помістить можна? А консервацію куди дівать? Це ж не льох, а собача конура буде ! Таке тільки кацапи побудувать можуть!
показать весь комментарий
20.12.2023 16:36 Ответить
Це залежно в якій місцевості і який грунт, глибина зплягання води.
Я живу на Прикарпатті - тут вода близько і копають "ями" під стайнею - глибина максимум 2,5 метри. Площа, як у кого, буває і до 20 м кв. Там тримають всю городину.
Сам родом з Черкащини (Жашківський район) - так там криниці від 20 м і далі (чорнозем, а потім товстезний шар глини). Так там копають льох - глибина - метрів 10 і більше, сходи і досить невелика ніша - ну максимум на 6-8 чоловік плотно стануть. А по периметру - полиці. Там тримають все, як у холодильнику - літом температура вище 5 градусів не буває.
Але городину (картоплю, моркву, буряк) - прикопують часто на краю саду в кагати (прикривають соломою і засипають землею). Так само тримають ковбаси і копчене мясо - в кастрюлях часто заливають все це смальцем і закопують.
На відео це швидше глибокий льох, а зверху звичайно півкупол з цегли і двері колись були. Так що, якщо БМП завалив цей півкупол туди в діру зі сходами - не відкопаються (та й чим?).
показать весь комментарий
20.12.2023 20:50 Ответить
Можеш мені про Черкащину не розказувать - я сам там народився та виріс І що таке "льох" - прекрасно знаю В наших місцях в льху чоловік тридцять сидячи розмістить можна!
показать весь комментарий
20.12.2023 21:03 Ответить
А де саме? Яке село?
Я не криюсь - мої батьки з Пугачівки (Жашківький рн). Там немає льохів на 30.
показать весь комментарий
20.12.2023 21:07 Ответить
Може тобі ще й паспорт показать? Моя тобі порада:

"Без потреби не розкривай на людях душу - обов"язково знайдеться хтось, кому захочеться туди висраться!"
Назву тобі подібні населені пункти - Шпола, Мліїв, Білозір"я, Косарі
показать весь комментарий
20.12.2023 21:18 Ответить
Та мені вже стільки років, що мені все одно.
А місцевість ту знаю не дуже - далеченько.
Та й взагалі Жашків на трасі і більше тяготіє до Умані, Білої, та й Київ ближче, ніж Черкаси.
показать весь комментарий
20.12.2023 21:37 Ответить
Я теж "не хлопчик" Просто - "краще життям вчений"
Жашківщина - це "зона льодовика" Піщані біднуваті грунти А ті місця які я тобі назвав - уже "чорноземна зона" Тому села набагато багатше живуть А зона боїв - така ж "чорноземна зона"
показать весь комментарий
20.12.2023 21:46 Ответить
Ну тут ти не правий - там сплошні черноземи. Пройдеш польовою дорогою 10 км - ні одного камінця не побачиш. І в ярах тільки глина. Шар чорнозему на зрізі (недалеко глиняний кар'єр) - від 0,5 до 1 метра! І родюча - що не впхнеш в грунт - все росте.
А де люди багатше живуть - то найменше від грунту залежить
показать весь комментарий
20.12.2023 22:03 Ответить
А ти (крім свого села) по півночі Черкащини ходив? Бо ти там "тільки народився" А я там виріс!
показать весь комментарий
20.12.2023 22:15 Ответить
1. Я не там народився, але фактично там виріс.
2. А де північ Черкащини? Тому, що на північ від Жашківського рну вже Київська обл.
Чи ти маєш на увазі Канів?
3. Жашківщина, Уманьщина, прилеглі до них території Кіровоградщини і Вінничини - одна з найродючиших територій України.
показать весь комментарий
20.12.2023 22:56 Ответить
А Черкащина складається лише з Уманщини і Жашківщини?
показать весь комментарий
20.12.2023 22:58 Ответить
???
Ти спитав про північ Черкащини - я перепитав яку місцевість маєш на увазі - адміністративно Жашків теж північ, географічно - Канівський рн.
А Холодний Яр - це не північ Черкащини, а швидше південь.
показать весь комментарий
20.12.2023 23:06 Ответить
А Корсунський район де знаходиться? І взагалі - уважніше читай те що я пишу
показать весь комментарий
20.12.2023 23:29 Ответить
Корсуньський район теж алміністративно на півночі, але Канів північніше.
Добраніч.
показать весь комментарий
20.12.2023 23:52 Ответить
10 м глибина льоху - нахєра? Вони що, в 4 поверхи? До речі на рахунок температури в +5 ти загнув. Не буває. Під землею стала температура +11+12, як правило і літом і зимою. І це правило діє десь із глибини в 1,5 метра.
показать весь комментарий
20.12.2023 22:52 Ответить
Та не загнув - сам туди сотні разів спускався. А глибоко копають якраз для низької температури.
Ну, з термометром, на жаль, не лазив, але молоко днів 4 не кисне, масло домашнє тверде, ковбасні вироби зберігаються не гірше холодильника. Літом, в спеку - в сорочці більше 5 хв не пробудеш.
показать весь комментарий
20.12.2023 23:02 Ответить
Простой наивный теоретик-"недярьовня", тільки для тебе відкрию секрет - льох будують не для зберігання людей по 30 шт., а для урожаю, який і займає майже весь корисний об'єм льоху. Скоріше всього, урожаю там зараз нема, бо хто його там вирощував і збирав, але стелажі, полки та ящики напевно лишилися. І ще одне, для дуже наблюдательной "недярьовни" - подивись на хату, льох не буває більшим за хату.
показать весь комментарий
21.12.2023 00:55 Ответить
На відміну від тебе я - практик! От я тебе й питаю: куди ти запхнеш до 2 тон урожаю?
показать весь комментарий
21.12.2023 01:20 Ответить
4-м мужикам в амуніції в сільский погріб не поміститися, бо це вже буде не погріб, а банкетна зала. Ще раз повторюю - погріб не може бути великим, бо хата там мала. З такою хатою навряд чи люди мали гроші на погріб на 30 чоловік. А 2 т урожаю спокійно розміщуються в льоху площею 4-5 кв.м.
показать весь комментарий
21.12.2023 03:56 Ответить
Поїдь, зроби заміри і "присором" мене, як "невігласа"!
показать весь комментарий
21.12.2023 05:48 Ответить
Впертість і затятість напевно потрібні в певних ситуаціях, але не в цьому очевидному питанні. Нормальний господар будує льох, в якому свобідним від урожаю залишається місце лише для однієї людини, бо двом там робити нічого.
показать весь комментарий
21.12.2023 18:20 Ответить
Останній раз пробую тобі розтлумачить "українську підземну архітектуру" Берем середньорозмірний льох в українському селі на сім"ю з 4-6 осіб і пробуємо розмістить по мінімуму:
1) засік картоплі для їди (350-400 кг)
2) засік картоплі посадочної (300 кг)
3) засік картоплі для скотини (400-500 кг)
4) засік для буряків моркви гарбузів та капусти (може буть окремо засік для кормових буряків (для корови свиней та кролів з гусьми)
5) бочки з квашеними огірками помідорами та капустою (3 шт - мінімум по 100 кг) Може буть додатково бочка квашених яблук чи кавунів
6) пара ящиків свіжих яблук
7) бодня з салом
8) полиці для СОТНІ банок різноманітних консервацій
Все це розміщується горизонтально (а не "штабелями")
А тепер розмісти оце усе в своїй "собачій будці"
показать весь комментарий
21.12.2023 18:51 Ответить
Та ти в погріб можеш хоч весь урожай України впхати, яке це має відношення до площі, на якій має поміститися одна людина? Ти вважаєш, що коли БМП наїхало на погріб, то кацапи залізли в пусті бочки з під квашених яблук - 3 бочки 3 кацапа і один в бочку з-під сала? Хоча, якби встигли роздягтись до трусів, то, напевно, змогли б, тут згоден. Будем вважати, що кацапи врятувались і сидять в бочках живі і здорові, але усраті.
показать весь комментарий
22.12.2023 00:13 Ответить
Дебіле! Суперечка почалася з-за об"єму підземної камери льоху середньостатистичної сім"ї в українському селі - а не з-за того чи вижили кацапи у льоху зі зруйнованим входом! Якщо ти льох бачив один раз у житті - то це не значить що вони усі однакові і збудовані за одним зразком Усі будівлі у сільській садибі будуються за значимостю І не обов"язково житловий будинок повинен буть найбільшим Господарська будівля (якщо вона сім"ю годує) може буть набагато більшою від нього Є таке село під Коростенем - Бовсуни Традиційно вони - торговці молочною продукцією В радянські часи - навіть Москва їла сметану і сир з Бовсунів Так там будинки житлові менші ніж хліви з сінниками Бо тримали по кілька корів у кожному господарстві В селі Білозір"я під Черкасами так само в садибах мають великі сухі сараї для зберігання снопів сорго - бо традиційно торгують по ринках України хатніми віниками В деяких господарствах так само торгують на ринках квашеними огірками та помідорами з капустою Хтось цілу зиму - картоплею та іншою городиною Де все це зберігається? У буртах? Чи у дворі?
А зараз в районах бойових дій люди ЖИВУТЬ в льохах Тобто там і сплять! І де вони по-твоєму розміщаються? У твоїх "собачих будках"? Ти мене в "упертості" звинувачуєш Але я свою "впертість" доводжу аргументами! А ти тільки язиком теліпаєш бездоказово та "на емоції давиш"!
показать весь комментарий
22.12.2023 03:18 Ответить
Хамство та знервованість - перші ознаки неправоти і хибності позиції. Щось сам собі дурне і фантастичне видумав, отримав аргументоване спростування, але впертість заважає прийняти очевидне, тому починаєш хамити. Це про таких говорять - дурне спить, дурне сниться, дурне встало, ще й хвалиться.
показать весь комментарий
23.12.2023 00:51 Ответить
І де ж це твоє "аргументовае спростування"? Я щось не бачу Хіба що у твоїй хворобливій уяві
показать весь комментарий
23.12.2023 01:17 Ответить
А поміркувати - зкріпи заважають? Хід до погребу завалило - скоро завал не розчистять. Об'єм підвалу невеликий, отже, і повітря там небагато. Тому, скорше за все, орки там просто задихнуться. Особливо, коли хтось із них таки обісреться.
показать весь комментарий
20.12.2023 13:05 Ответить
Ну так и помиркуй, тебе же не заважають. За дверью ступени, штук может 6, это практически как крыльцо в дом, только вниз. Эти ступени огорожены стенами в полкирпича, сверху шифер. А погреб, это яма с кирпичными или бетонными стенами и проемом к выходу, в котором возможно есть еще одна дверь. У людей побогаче, накрыт погреб может быть бетонными плитами перекрытия и с земляной насыпью сверху. БМП просто протаранила стены, без разворотов на месте и т.п. Стена в которую она врезалась упала на ступени, противоположная упала просто на землю справа от ступеней. То что там ни кто не сможет резко выскочить с РПГ и лупануть ей в догонку, это да. Но то что там прям всех похоронили, это слишком оптимистический оптимизм.
показать весь комментарий
20.12.2023 20:23 Ответить
1. Свої міркування я виклав у попередньому пості. Читати умієш чи лише знаєш букви? То прочитай. І осягни прочитане.
2. Прочитав я написане тобою. Просте питання: по-твоєму, зайвохромосомним зовсім не обов'язково дихати, допоки з підвалу їх не виколупають? Ну, коли так, то я тріпісчю: з такими скілами кацапи легко завоюють цілий Космос .
3. Щось так виглядає, ніби від тебе міцно тхне лаптями, щямі та боярою. Коли так, вірний курс сам знайдеш, чи тобі нагадати, куди було скеровано руZZкага вайеннага карапля?
показать весь комментарий
20.12.2023 20:53 Ответить
Це ти
показать весь комментарий
20.12.2023 21:23 Ответить
Ти про що, ваня?
показать весь комментарий
20.12.2023 21:28 Ответить
Я про це
показать весь комментарий
20.12.2023 21:37 Ответить
А, ну ясно. То мабуть така модерація
показать весь комментарий
20.12.2023 21:38 Ответить
Яка в дупу модерація? Закушуй, болєзний, бо під лавку впадеш і замерзнеш до ранку.
показать весь комментарий
20.12.2023 21:44 Ответить
Явно не знайомий з українською народною архітектурою). Там немає ніякого плаского даху і відносно рівня землі він не зовсім весь під землею. Зазвичай це яма до 2 м глибиною , перекрита цеглою арочно і зверху накрита ще півметра землі. Як дах плаский, то його треба ховати повністю під землю, виливати з бетону чи купляти і встановлювати промислові плити. Та й глибина його буде вже більша. Вилазити важче особливо пенсіонерам, а головне - ніякого толку.
показать весь комментарий
20.12.2023 13:12 Ответить
Подсказываю, как знатоку украинской народной архитектуры - когда Брэдли сдает назад, на 0:32, на месте где была зеленая дверь и треугольные стена, белеет раздавленная кладка из белого силикатного кирпича и в центре пятна из этой белой крошки явно чернеет другое пятно - вход в погреб. Где там провалившаяся на 2 метра кирпичная арка присыпанная полуметром земли?
показать весь комментарий
20.12.2023 20:52 Ответить
Згоден. Там варіант "бомбосховище" або "Гараж без верху". До української народної архітектури не має ніякого відношення - чистий модерн із плитами перекриття.
показать весь комментарий
20.12.2023 22:35 Ответить
Не важно какое там перекрытие, но оно не обвалилось ....

И в жёнах, дочерях к мундиру та же страсть!
Я сам к нему давно ль от нежности отрёкся?!
Теперь уж в это мне ребячество не впасть,
Но кто б тогда за всеми не повлёкся?
Когда из гвардии, иные от двора
Сюда на время приезжали!
Кричали женщины: ура!
И в воздух чепчики бросали.
показать весь комментарий
21.12.2023 06:35 Ответить
Хазяйновита людина - водій "Бредлі"! Пройшовся по "шиї" льоху - але саме перекриття льху (підземна камера) залишилося цілим! Потім господарю досить буде завал розібрать, відкопать траншею та відновить перекриття "шиї" Однак кацапи там живі залишилися Питання тільки в тому - чи зможуть звідти вибраться з-під завалу Іжа там повинна буть І якісь компоти
показать весь комментарий
20.12.2023 11:55 Ответить
Якщо тільки не задихнуться.
показать весь комментарий
20.12.2023 12:52 Ответить
Саме для того там є "витяжка"
показать весь комментарий
20.12.2023 13:04 Ответить
Якщо вона також не завалена. А це не факт.
показать весь комментарий
20.12.2023 13:07 Ответить
Витяжка робиться з протилежного боку підземної камери від входу Там виникає циркуляція повітря: холодне повітря "тече" по ухилу спуску в льох і витісняє тепле повітря з камери Воно піднімається вгору і через витяжку виходить назовні (У мене вдома був саме такий льох - як на відео А вони будувалися по "класичній" схемі - навіть, якщо часом, сама камера розміщалася під будинком Тоді могла буть "модифікація" - два входи Один з двору - для занесення значних об"ємів (картоплі, капусти, інших овочів, бочок для засолки, великої кількості банок після коонсервування), а інший - з дому - для повсякденного користування в зимовий період
показать весь комментарий
20.12.2023 13:21 Ответить
Багато читачів цензора-люди міські, як і ,очевидно, автор новини.
показать весь комментарий
20.12.2023 19:52 Ответить
Ну так я й "просвітив "міських" !
показать весь комментарий
20.12.2023 20:00 Ответить
Оголтелым оптимистам логические рассуждения чужды, главное побольше радостного шума
показать весь комментарий
20.12.2023 12:01 Ответить
смотрю ты никакого отношения к Люциферу не имеешь...
показать весь комментарий
20.12.2023 15:29 Ответить
так Великая Исландия спрашивает - ты Люцифер...?/если да - то тогда я рад.../
показать весь комментарий
20.12.2023 17:49 Ответить
что за фигню я сейчас прочитал...?
показать весь комментарий
20.12.2023 17:51 Ответить
Бредля законсервировала орков!
показать весь комментарий
20.12.2023 12:00 Ответить
показать весь комментарий
20.12.2023 12:38 Ответить
Розумію, що іноді, в запалі бою, не думають про обережність...
Це тільки в кіно ефективно, коли танк проїздить наскрізь будівлю і хоч би що.
Половина приватних будинків в Україні мають підвали під самою будівлею і якщо перекриття не витримає, то вважай машину втратили, а може і людей.
показать весь комментарий
20.12.2023 12:05 Ответить
хробаків до хробаків
показать весь комментарий
20.12.2023 12:27 Ответить
"І ні хто не узнаєт, где могілка твоя" - російська пісня (наразі популярна).
показать весь комментарий
20.12.2023 12:40 Ответить
Не раздавил, но выход им завалил, у автора, описывающего происходящее на роликах Цензора, богатая фантазия, частенько контрастирующая с реальностью.
показать весь комментарий
20.12.2023 13:08 Ответить
"анІ утанулі"
показать весь комментарий
20.12.2023 13:37 Ответить
Спі Ваня, засипай 🤣
показать весь комментарий
20.12.2023 13:40 Ответить
Це пісня. Сподіваюсь вони там і залишилися.
показать весь комментарий
20.12.2023 13:43 Ответить
"але коли на моїй сраці став повертатися 40тонний танк, я не витримав" 🤣
Треба було ще покрутитися там на місці)
показать весь комментарий
20.12.2023 14:41 Ответить
за годину відкопаються та й усе...
показать весь комментарий
20.12.2023 15:06 Ответить
Все б класно, але боюсь що ті ублюдки відкопаються, в льосі є повітря, і вентиляція
показать весь комментарий
20.12.2023 15:19 Ответить
0,18мин. правый верхний угол. на дороге стоит еще одна коробочка (в снегу). наш бредли завалил с ходу вход в погреб. пару раз стрельнул в сторону вражеской брони. задымил свой отход. может я в чем то ошибся?
показать весь комментарий
20.12.2023 15:21 Ответить
На UNIAN прочитав:

...

Українська диверсійно-розвідувальна група https://www.unian.ua/war/vtrati-voroga-na-18-grudnya-2023-roku-pereskochili-novu-chervonu-liniyu-12486603.html ліквідувала окупанта з дуже вдалим для загарбника прізвищем.

Як https://t.me/poisk_in_ua/40795 повідомив OSINT-експерт Іраклі Комахідзе, один з українських диверсантів "мінуснув" окупанта Валерія Недорєзова.

"Валєру Недорєзова заколов український диверсант, коли той сидів у секреті, але про*бав захід ДРГ ЗСУ на його позицію", - зазначив експерт, проаналізувавши некрологи у російських пабліках.

Зазначається, що деякий час Недорезов ще дихав, тож цілком міг вижити, якби вчасно відбулася евакуація..."

показать весь комментарий
20.12.2023 18:08 Ответить

У карми, виявляється, непогане почуття гумору.
показать весь комментарий
20.12.2023 21:53 Ответить
До Різдва - черговий "******"!
показать весь комментарий
21.12.2023 06:25 Ответить
БРЭДЛИ - КЛАССНАЯ ТАЧКА !)
показать весь комментарий
21.12.2023 08:38 Ответить