8636 посетителей онлайн

Разведчик из 3-й штурмовой бригады о мобилизации, языковом вопросе и о тяжелых боях: "В Бахмуте за несколько дней у нас просто стиралась пехота". ВИДЕО

Разведчик из 1-го батальона Третьей штурмовой бригады с позывным Оладушек в интервью каналу Бутусов Плюс рассказал об истощении войска и необходимости новых людей в армии. Боец рассказал о тяжелых боях под Бахмутом и о том, как чуть не погиб.

Почему у населения такой уровень мотивации защищать свою страну? Действительно ли в российской армии одни "зеки". Как праздновать победу, если Украина потеряла так много своих людей на войне? Об этом и другом смотрите в интервью с Оладушком на ютуб-канале Бутусов Плюс.

Топ комментарии
+33
Якщо стоїть питання мотивації для мобілізації, то пробачайте (може плюватися), але аргументи на кшталт того "що у нас під Бахмутом за кілька днів стиралася піхота, тому треба свіжі сили" не пройдуть, тому що абсолютно нікого не порадує, шо його мобілізують, щоб "стерти за кілька днів", тому і будуть "відлинювати" хто як може, щоб не бути "стертим". Мотивація потрібна інша, і слова потрібні інші.
показать весь комментарий
24.12.2023 12:12 Ответить
+26
"я вже більше боюсь тцкашників ніж кацапів" --- тому що ти на фронт йти не хочеш,і це логічно що ти боїшся що тебе туди заберуть.

"а мета тцкашника це геноцид цивільного населення" --- ага, а кацапів котрі прийшли знищити тебе і твою сімю,згвалтувати твою дружину і дітей ні, вони прийшли побухати,поспівати і поригати... Я так бачу у тебе уже білочка в голові появилася від небажання йти на фронт
показать весь комментарий
24.12.2023 11:56 Ответить
+24
За одне таке слово, що підрозділи стерлися, вже розжаловувати треба, це шо люди для них стирачка якась, таким офіцерам скільки не дай вони все зтруть
показать весь комментарий
24.12.2023 13:03 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
До того, щоб до тебе дійшло, "теоретик", що поки ти з розумним виглядом пи$диш про бардак у ЗСУ, виправдовуючи цим своє і інших небажання захищати Україну-********** ракети і снаряди її знищують. А хлопці на фронті не з титану зроблені-їм хоча б відпочити та відновитися потрібно.
показать весь комментарий
24.12.2023 13:08 Ответить
Це все -тупе балабольство яке і на х@й нікому не потрібне. Питання одне-що ТИ зробив для захисту країни перед тим як тицяти копитами по клавіатурі? Лити крокодилячі сльози про долю хлопців на фронті і звинувачувати всіх навколо в ухилянстві не вилазячи з сайту Цензор-мінімум підозріло.
показать весь комментарий
24.12.2023 14:31 Ответить
З першого дня війни 22-го року я сам пішов до військомату, без примусу, був на нулі. Твоя черга ухилянтськими копитами по клавіатурі протицяти, де ти, сцикло, було за ці майже 2 роки ?
показать весь комментарий
24.12.2023 22:42 Ответить
на п'ятий рік дійшло?
показать весь комментарий
24.12.2023 12:22 Ответить
В спам, тварина кацапорила, за те що воїна дегенератом обізвала.
показать весь комментарий
24.12.2023 12:12 Ответить
досить скавчати !
пішов на буй!

називати Воїна-добровольця дегенератом....
знайшов би тебе, то придушив, гніду кацапську! 👿
показать весь комментарий
24.12.2023 12:13 Ответить
"За что должен воевать украинец" --- українці як раз то і воюють кацапе,якщо б вони сиділи вдома і плакали "ваевать не пайду, за депутатов,за олигархов!" то України би уже не було. І справжній українець,а не кацап знає,за що воює, воює за те,щоб його не прийшли і не знищили,а не за "алигархов и депутатов". Кретини котрі говорять,що українцям нічого воювати за депутатів це явно кацапські дебіли котрі не розуміють контексту в якому живуть українці і котрі розуміють яка небезпека нависла над їхніми домівками і що тут не відсидишся
показать весь комментарий
24.12.2023 12:16 Ответить
Якщо стоїть питання мотивації для мобілізації, то пробачайте (може плюватися), але аргументи на кшталт того "що у нас під Бахмутом за кілька днів стиралася піхота, тому треба свіжі сили" не пройдуть, тому що абсолютно нікого не порадує, шо його мобілізують, щоб "стерти за кілька днів", тому і будуть "відлинювати" хто як може, щоб не бути "стертим". Мотивація потрібна інша, і слова потрібні інші.
показать весь комментарий
24.12.2023 12:12 Ответить
Так у нас скрізь у сенсі пропаганди проблеми. Послухати оце хрипате мурмотіння на прес-конференції, де "всьо рєшают 5-6 чєлавєк". Черчіль, блд, хитрозроблений. У команді блазня немає людей, яким Україна батьківщина, а не місце заробітку. Тому й мотивуючих промов віж них годі чекати. Як не послухаєш послушку з якимось зе-корупціонером, так все антиукраїнською мовою. Патріотичні військові і спецняки чекають ще якогось лиха. Поламайте кощієву голку, і багато чого хзміниться у кращий бік.
показать весь комментарий
24.12.2023 14:01 Ответить
Мобілізація - це якісна не менше 6 місяців підготовка бійця та екіпіровка . А кидання на нуль людей після 1,5- 2 місяців учебки - це могилізація
показать весь комментарий
24.12.2023 12:20 Ответить
а ще краще Академія Генштабу - тоді в штурмовики точно не попадеш.

хєрню пишеш про 6 місяців 😕
показать весь комментарий
24.12.2023 12:25 Ответить
Звичайно що хєрню - томущо реально потрібно 2 роки
показать весь комментарий
24.12.2023 12:37 Ответить
накінь ще два і будеш ахвіцером 😕
показать весь комментарий
24.12.2023 16:17 Ответить
за три місцяі після учєбкі - якщо маєш військову кафдру у вузі . )))) ЕЛіта афіцерська ,*******...
показать весь комментарий
24.12.2023 16:19 Ответить
за шість місяців учебки в долбаній совєцькій кизил-орді я став сержантом, витративши дві третини часу на караул, чергування на кухні та прибирання снігу бсл (большимі саперними лопатами) та прослуховування дурних політінформацій

а тепер порахуй сам скільки треба часу щоб одержати базову підготовку солдату
показать весь комментарий
24.12.2023 16:28 Ответить
))) згоден з вами)))
показать весь комментарий
24.12.2023 16:29 Ответить
то 6 чи 2 місяці потрібні ?
показать весь комментарий
24.12.2023 16:31 Ответить
"Мобілізація - це якісна не менше 6 місяців підготовка бійця та екіпіровка ."
Якщо ти забув-то повномасштабна війна у нас триває вже майже 2 роки. Тобто вже майже 4 рази по 6 місяців. Підготуватися фізично можна було б декілька разів. Після цього для опанування практичних навичок поводження зі стрілецькою зброєю, мінометом, гарматою 1,5-2 місяці цілком достатньо. Досвід буде ще й додаватися сам собою. Опанувати керування дроном, як звичайним, так і фпв-для цього взагалі фізичні тренування та зброя не обов'язкові-цього можна практично вдома на симуляторах навчитися. Тож-аби було бажання.
показать весь комментарий
24.12.2023 12:50 Ответить
Товариш -спецназівець - який воює з 2014 - говрить про те що для підготовки солдата - потрібно 2 роки, а зелене недолуге одоробло - про 1,5 -- 2 місяці . Солдат - це не тільки той ,що оволодів зброєю ( 2 місяці - смішно ), не один місяць проводив практичні стрільби - а ще й пройшов бойове злагодження на різних рівнях - - а це місяці практики. І в цивільному житті - це неможливо

Але в країні де Гівнокомандувач - блазень і може керувати армію , цілком можлива підготовка солдата 1,5 місяці . Для морга ....
показать весь комментарий
24.12.2023 15:48 Ответить
для спецназівця потрібен "весь час" підготовки.
якось так
показать весь комментарий
24.12.2023 16:19 Ответить
бойове злагодження - чули про таку річ ?
показать весь комментарий
24.12.2023 16:23 Ответить
"весь час".
чув про аналіз дій після бою в толкових бригадах?
показать весь комментарий
24.12.2023 16:30 Ответить
дуже допомагає коли після перших боїв з трьох рот - збирають боєздатну одну . Товариш після поранення, зараз на лікуванні . Посада - гранотметчик . При чому на полігоні ні разу з нього не стріляв . Це коротко про результа місяця півтора підготовки
показать весь комментарий
24.12.2023 18:48 Ответить
Коротко розповідь як отримав поранненя - новостворені підрозідли на нулі - не факт , що поранення не від дружнього вогню . Схоже на те що ми стріляли по нашим - а наші по нам
показать весь комментарий
24.12.2023 18:50 Ответить
можливо і невдачі контрнаступу через недостатньо злагоджені підрозділи..
показать весь комментарий
24.12.2023 21:38 Ответить
Там скоріше проблема в тому, що немає можливості швидко розмінувати шлях. Адже дрони та авіація вибивають техніку та саперів. А по мінних полях наступати будеш недовго....
показать весь комментарий
24.12.2023 22:35 Ответить
то це неможливо було прорахувати? невдалий к.н. призвів до проблем з західними партнерами тепер у них є сумніви.
показать весь комментарий
24.12.2023 22:38 Ответить
Спецназівці та дшб-шники-це інший рівень. Для цього дійсно потрібні роки ті інший адреналін у крові. Але-твій товариш не розповідав тобі, що у армії є багато спеціальностей, де навички не потрібні та без яких армія не здатна існувати ? Якщо в тебе є водійське посвідчення-ти можеш бути водієм чи просто підносити снаряди до артустановки чи міни до міномету-багато там навичок потрібно ? На це потрібні роки чи місяці підготовки ?
показать весь комментарий
24.12.2023 23:01 Ответить
Звичайно -там де блазні керують державою - всіх інших можна без підготовки на будь які військові посади .
Правда на гражданці навіть курєр проходить двотижневе стажування і випробувальний строк . Але ж серйозна професія .
**** там міномет - максимум розірве ствол і ще пару чоловік поруч .
показать весь комментарий
24.12.2023 23:12 Ответить
Повторю ще в 5-й раз- тим хто в танку.
"калач" приманення став жирнішим.
Разом з повістуюкою, кидай в мою поштову скриньку на 50 000$ а 80 000$
Апатамушта я так хочу і діти мої теж.
Ні-то пшх
показать весь комментарий
24.12.2023 12:20 Ответить
Порівнювати війну проти московії і антитерористичну операцію цахал проти хамси, це порівнювати член із пальцем. Відносне пррівняння можна притягнути до 2014 р. І тоді у нас теж кордони не закрили. Зараз ведеться війна , яку вже можна порівнювати із 2СВ. Навіть "війна судного дня" не можна притягнути до нагого сьогодення. Приблизно можна уявити, щоб було із Ізраелем, якщо б знову на них накинулись Египет, Лівія, Сирія і тп, а Ізраїль би це діло провтикав, як провтикав хамсу. Втрати булиб по тисячі на день, і щоб було із Ізраелем через 3 місяці.... Вочевидь, що у нас все іде через сраку, завдяки зелені всі рано розслабили батони, а повернутись до стану зібраноті і мобілізації всіх ресурсів - складно після двох років. Складно, але життєво необхідно. І тут або ми будемо жити в двох реальностях : одні воюють інші фестивалять і тоді нам глина... Або впрягаємось ВСІ!!! Нах кабаки після 20-00, комендантська година з 22 до 6, прибираємо ілюмінацію супермаркетів, мобілізація для всіх і з прозорим і чітким механізмом... тоді буде діло...
показать весь комментарий
24.12.2023 12:28 Ответить
І закидаємо кацапів м"ясом? Ні, діло буде тоді, коли бійці будуть навчені, озброєні новітньою технікою і озброєнням в достатній кількості і ************ до нього.
показать весь комментарий
24.12.2023 13:30 Ответить
Ось подивитись це інтерв'ю і так замотивуєшся мобілізуватись шопіздєц!
показать весь комментарий
24.12.2023 12:29 Ответить
Хіба тільки українські змі .?
А кацапські ? У них там взагалі - патєрь нет , НІКАКІХ,, ну развє шо несколько трьохсотих в день , нетяжолих .. А не доведи Господи хтось збовтне що - нє всьо так однозначно , вже завтра сидітиме в кутузці і пояснюватиме фсб що він не іноагєнт і не провокатор . Як гіркін наприклад , чи блогер - москов галлінг . Або й до кобзона поїде , як пригожин .
І от сидять бухі ваньки в своїх Усть- *********** , слухають всю цю галітаматью яку їм ******** скабєйчихи-гурульови , що мовляв - НАТА тікає , Авдєєвка наш , вайне скоро канєц , патєрі укропов по 100 тис в дєнь , сдаются в плєн тисячами , і тд. і думає - ну якшо все так збсь , то чого б мені й не піти на війну не заробити там грошенят , тим більш що всім їм військомат обіцяє службу в ТРО чи десь на охороні складів . І йдуть підписують контракт . Тільки коли попадають у м'ясорубку тоді до них починає доходити те - як їх жорстоко наіпали , але дороги назад вже немає .
показать весь комментарий
24.12.2023 14:07 Ответить
так у них,, патерь нет" , а в нас ,,за кілька днів у нас просто стиралася піхота ". це така мотивація? стертись?
показать весь комментарий
24.12.2023 16:58 Ответить
2 роки. А хтось і з 2014. Знаю багатьох загиблих з 3 -ої штурмової і не тільки.
То якщо зараз змучені, знесилені хлопці, які по шматках збирають своїх у чорний пакет, які мовчали 2 роки, а зараз мовчати вже нема сил і які захищають дупи тих які трусяться від одного слова мобілізація, почали говорити, то може треба вже збиратися і йти на допомогу?
Знаю людей, які вже відмазались за 10000 доларів і сидять на своїх грошових мішках і знаю сцикунів, які тут вважають себе великими генералами, а на фронт - обсікаються від одного слова одразу.
Але, кожен понесе свою нагороду.
показать весь комментарий
24.12.2023 14:44 Ответить
Людочко, ти вже пішла на війну хоча б медсестрою?
показать весь комментарий
24.12.2023 15:28 Ответить
а ты под женской юбкой отсидеться собрался, ссыкло?
показать весь комментарий
24.12.2023 16:46 Ответить
Ти воюєщ зараз, гнида?
показать весь комментарий
24.12.2023 23:35 Ответить
ну не пол юбкой же как ты сижу , мудачье
показать весь комментарий
24.12.2023 23:39 Ответить
А де ти **** сидиш? Мабуть мобілізуєшся в той самий час? Ніде ти не сидиш паскуда, такі обмудки тільки язиком патякають.
показать весь комментарий
25.12.2023 15:05 Ответить
" може треба вже збиратися і йти на допомогу?"-кому і чим допоможе твоя смерть "за декілька днів"? Цеж надо як сказав "стерлись" Бо то ху.о сидить у штабі і забирає зброю у тих кому охфіцери хотять пику бити.
показать весь комментарий
25.12.2023 06:13 Ответить
Не путай війни євреїв на танках з ракетами, артилерією, авіацією проти палестинських папуасів на території 40х12 км і війни українців з регулярною армією РФ з танками, артилерією, авіацією та ракетами... це різні речі, різні масштаби, для євреїв похід у Газу це легка прогулянка, порівняно з ситуацією українських військ...
показать весь комментарий
24.12.2023 12:50 Ответить
Вони вже почти всі в ЕС,
показать весь комментарий
24.12.2023 13:06 Ответить
показать весь комментарий
24.12.2023 21:52 Ответить
ця табличка про мирний час
показать весь комментарий
25.12.2023 13:24 Ответить
Брєд. Українець чи єврей, нема значення. Кожен вийшов захищати свою країну. І що це брєд про прогулянку по Гаазі?
Хто заважав нашій владі готуватися?
Хто їй наказав звернути всі ракетні програми, відвести війська і жарити шашлики?
Чому зелені досі нічого не роблять за майже 2 роки?
Досить порівнянь.
показать весь комментарий
24.12.2023 14:50 Ответить
DW

Після атак ХАМАС Армія оборони Ізраїлю (ЦАХАЛ) втратила загалом щонайменше 486 солдатів, приблизно третину з них - з початку наземного наступу в Газі 27 жовтня.

За даними міністерства охорони здоров'я Гази, яке контролює ХАМАС, з початку конфлікту в Секторі Гази загинули 20 258 осіб і 53 688 отримали поранення, в основному цивільні.
показать весь комментарий
24.12.2023 21:27 Ответить
Борг громадянина: Монолог Військового про мобілізацію!
https://www.youtube.com/watch?v=hNR5qrCkwiQ

Тут всі відповіді для адекватних людей... військове командування думають, що людський ресурс безконечний, тепер нехай рахують кожного...
показать весь комментарий
24.12.2023 12:43 Ответить
посадки нужно выжигать напалмом, а не гробить людей методами 41 года
показать весь комментарий
24.12.2023 12:47 Ответить
їм дали час побудувати там фортифікації які витримують удари,а тепер йдіть форсуйте людьми як у першу світову .
показать весь комментарий
24.12.2023 22:17 Ответить
Розповіді про те, що під Бахмутом зтерлись цілі підрозділи майже в 0, звісно дуже мотивують йти туди ще зтиратись. Особливо на фоні того, що велику частину відвойованих під Бахмутом позицій вже кацапами захоплена, і літній "контрнаступ" майже зведений до нуля.
Тобто мало того що ти подохнеш, твоя смерть ще і не буде мати ніякого сенсу і не вплине на стан речей.
показать весь комментарий
24.12.2023 12:53 Ответить
Це ситуація першої світової лише з деякими новими доповненнями у вигляді авіації і дронів. До весни лінії оборони будуть і у нас і в кацапів такі, що п про йти їх не поклавши сотні тисяч буде нереально. На практиці взагалі неможливо. Це все вже було і відомо чим скінчилося. І це багато хто розуміє.
показать весь комментарий
24.12.2023 13:25 Ответить
Тому що мають бути змінені пріоритети - цінність мають становити люди, а не території.
Території можна повернути, воїнів - ні.
показать весь комментарий
24.12.2023 22:38 Ответить
За одне таке слово, що підрозділи стерлися, вже розжаловувати треба, це шо люди для них стирачка якась, таким офіцерам скільки не дай вони все зтруть
показать весь комментарий
24.12.2023 13:03 Ответить
Так ще по ефірах постійно ходять і пишаються цим
показать весь комментарий
24.12.2023 13:27 Ответить
Вони не самі ходять, їх запрошують, і записане відео не дуже й редагують.
показать весь комментарий
24.12.2023 15:02 Ответить
Я б не пішов
показать весь комментарий
24.12.2023 15:22 Ответить
Так вони так і кажуть. Скінчилися люди. Як патрони або снаряди. Нам останні півроку по марафонах розказували, що війна на виснаження то виграшний для нас варіант. Тепер народ потроху розуміє ким будуть виснажувати ворога. Данілов з Садовим своїх же синів не повернуть для такого діла, то будуть ловити пересічного.
показать весь комментарий
24.12.2023 13:28 Ответить
В мене мотивацію вбили ще під час строкової на початку нульових. Півтора року трудового лагеря без вихідних, ставлення як до собаки, знущання, а зараз в першу чергу ? Ну ну.
показать весь комментарий
24.12.2023 13:22 Ответить
Мотивація була в перші місяці війни а зараз стерлась у95% мужиків через суцільні крадіжки оп і їх призначенців а для чого щоб вони потім жили по Монте Карлах а наші сини гнили в землі, така думка на Заході України
показать весь комментарий
24.12.2023 13:59 Ответить
якщо не зупинити там, то дойдуть і до вас, і все одно будете гнити
показать весь комментарий
24.12.2023 16:49 Ответить
тем кто служит в штурмовых батах абсолютно насрать на коррупцию монте-карлы и монаки. просто ********* снаряды и отправляли в мясные штурмы итог печален меньше 40% личного состава и вывод на доукомплектование. угробить лучших штурмовиков в развалинах клещеевок и надеется что мотивация у новобранцев будет на высоком уровне не стоит.
показать весь комментарий
24.12.2023 19:11 Ответить
"угробить лучших штурмовиков в развалинах клещеевок "-а кращі це ті хто знімає відосики? Чи "зтерає піхоту за декілька днів"?
показать весь комментарий
25.12.2023 06:19 Ответить
Пан Оладушек все правильно каже, згодний з усім сказаним.
показать весь комментарий
24.12.2023 14:25 Ответить
То що треба йти в армію щоб там загинути.
Мотивація капець яка...
Про патріотизм ніфіга нема. Не ясно за що воювати.
Подивіться на євреїв. Сором який у нас.
показать весь комментарий
24.12.2023 14:50 Ответить
То хто винен? Воїни які своїми останніми силами стоять на захисті, чи влада, яка нічого не робить, а тільки краде?
То кого краще прибрати і чим скоріш тим?
показать весь комментарий
24.12.2023 15:00 Ответить
воїни які виходять і триндять на захист влади не винні ?
а чому вони це роблять, попри те що самі бачать як воно є насправді
показать весь комментарий
24.12.2023 15:03 Ответить
Подивіться на євреїв. ???
Дивимось бо це практично усі "суки наріту", ОПа та кабінет міністрів із 95аналом... А там Ксенія- ізраїльтяни.
показать весь комментарий
25.12.2023 12:57 Ответить
Боже, який же тупий наш народ.
Обвіняти людину, яка пройшла найжахливіші дні, місяці свого життя і щось там в чомусь його упрікати...
Тому і будемо страждати. Бо наш обіссяний народ, особливо з 73% відсотків, ніколи не зрозуміє, що таке свобода і вільна Україна.
показать весь комментарий
24.12.2023 14:57 Ответить
Корвалолич наріду краще заходив, але втік, курва.
Біда із милофоном 😕
показать весь комментарий
24.12.2023 16:22 Ответить
Не "Млинець", а "Млинчик". І це було б ліпше...
показать весь комментарий
24.12.2023 15:58 Ответить
І ця голова, що говорить, нібито журналістка, теж посипає свою дурнувату хохляцьку голову, ставлячи знак "дорівнює" між ситуацією в Ізраїлі та ситуацією в Україні. Тьху! на твою дурну голову!
показать весь комментарий
24.12.2023 16:07 Ответить
Статистика
показать весь комментарий
24.12.2023 18:29 Ответить
Проблема мобілізації в несправедливості. Якщо ти бідний або не при владі - ти труп, а якщо ти суддя - міліони баксів, шлюхи, можни збивати на майбаху солдат. От і питання - а нафіга воно все?
показать весь комментарий
24.12.2023 19:02 Ответить
приходят пацаны которые элементарно не знают как режим огня в калаше переключить. и это уже второй их полигон, спрашивается чем они занимались на первом? а на первом обязалова нет, хочешь стреляй, хочешь не стреляй. врывайся ***
показать весь комментарий
24.12.2023 19:07 Ответить
Не можна людей в розход пускати, то не піхота стиралась ,то люди гинули
показать весь комментарий
25.12.2023 04:39 Ответить
А ось що я прикольне знайшов про одного з головних мобілізаторів:

Смысл своего нового клипа внучка секретаря СНБО Украины Алексея Данилова, 16-летняя Маша, описала так: "Жизнь нужно проживать с кайфом, делать то, что хочется, жить так, как тебе нравится, а не как говорят. Для меня эта работа максимально о свободе во всех измерениях и смыслах, главный смысл жизни - кайфовать от нее".
показать весь комментарий
25.12.2023 12:12 Ответить
Ну 16-річна онучка то таке. Мене більше цікавить, чи в окопі її тато?
показать весь комментарий
25.12.2023 18:24 Ответить
Страница 2 из 2