13874 посетителя онлайн

Мэр Конотопа Семенихин заявил, что глава Сумской ОВА Артюх организовал награждение военных в университете. ВИДЕО

Городской голова Конотопа Артем Семенихин заявил, что глава Сумской областной военной администрации Владимир Артюх организовал церемонию награждения военнослужащих 117-й бригады ТрО в конгресс-центре Сумского университета, по которому впоследствии ударили россияне.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом мэр Конотопа рассказал в своем фейсбуке.

Семенихин утверждает, что российская сторона узнала о событии и нанесла удар по объекту. Военные на тот момент находились в укрытии, поэтому пострадали гражданские.

"У руководства Сумской области уже выборы... Им хочется пиара на военных... Хотели пофоткаться при вручении наград и благодарностей... А в результате полили кровью Сумы, помогая московитами делать геноцид Украинцев..." - сказал Семенихин.

Кроме того, мэр Конотопа заявил, что этот инцидент расследуют правоохранители.

Напомним, в результате ракетной атаки по центру города Сумы 13 апреля 2025 года - 34 человека погибли и 115 ранены.

Топ комментарии
+29
Ну і що? По всій Сумській області і в місті повно військових ЗСУ.
Кожен день в Україні хтось шикується чи проводить зустрічі з ЗСУ.
маньяку ліліпутіну не потрібен привід щоб кинути ракету по центру Сум.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:50 Ответить
+26
На дитячому майданчику Кривого Рогу теж було шикування немовлят?
Пропонуєш вивести ЗСУ з України зовсім, щоб ліліпутін тупо просто вбивав мирняк?
показать весь комментарий
13.04.2025 22:56 Ответить
+23
Коментатори довбойопи нелякані. Військових збирають в приміщеннях з мільйону причин - навчання, існтруктаж, перевірки і т.д. Русня в підсумку їх не вбила тому що вони вчасно пішли в укриття. На жаль цивільні не можуть всі сховатись під час кожної тривоги.
Але потім русня запустила другу ракету - касетну, для того щоб просто вбити якомого більше людей на вулиці.
А ви їм підхрюкуєте зі своїм безглуздими і семеніхіними бо ви корисні дебіли.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
🙏🙏🙏🥺😢🥀
показать весь комментарий
14.04.2025 05:15 Ответить
Поряд зі мною. Кілька військових частин. Тому й лупашать постійно по цій частині Києва.

Періодично дякую ППО, і доначу на ЗСУ.
показать весь комментарий
14.04.2025 01:17 Ответить
Бутусов говорил, что построения не было, их было 20 в гражданском в помещении. Они не пострадали. ****** пуйло и все претензии к рф.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:48 Ответить
Да кто ж спорит, в любом случае вина на рф, здесь же обсуждается другая сторона медали этой трагедии, и если они были в гражданской форме, то вопрос снимается, но все равно, нежелательно собирать много военных там, где много гражданских, неужели нельзя было найти более подходящее место.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:59 Ответить
Это не тот случай, когда военных много было. РФ всегда повод найдёт убить побольше гражданских.
показать весь комментарий
14.04.2025 00:05 Ответить
Не зачем им облегчать эту задачу, давая возможность хоть как то это оправдывать перед мировым сообществом, которое уже и так приобрело частичную нечувствительность и устало от этого всего.
показать весь комментарий
14.04.2025 00:09 Ответить
Пусть "усталое мировое сообщество" представит войну с рф на территории ЕС. Уставшие.... на них ещё не нападал.
показать весь комментарий
14.04.2025 00:20 Ответить
Вспомните, а вы много представляли до 2014 года, когда были войны в других странах? То-то же... Я не оправдываю их, но таковы реалии, не то что для них, а даже для многих украинцев до 2022 года, война была где то там, да и сейчас немало таких. Я надеюсь вы умете разделять пропаганду, где Европа в опасносте, нацеленная на решения внутренних проблем и задач, на которой наши политики играют, от реального положения дел, где рф даже в страшном сне боится представить, как они ненароком спровоцируют НАТО или США, после чего у орков начнутся сплошные жести доброй воли.
показать весь комментарий
14.04.2025 00:37 Ответить
она не умеет. если б умела, то не наляпала б такой комент
показать весь комментарий
14.04.2025 08:31 Ответить
Обратитесь по адресу, к "усталому мировому сообществу".
показать весь комментарий
14.04.2025 16:19 Ответить
А ти захищаєшь крис зелених і людей не жалко
показать весь комментарий
13.04.2025 23:11 Ответить
"зеление криси" запустили іскандер з касетною головкою по тролейбусі?
Це такий підрозділ ракетних військ рф ліліпутіна?
Не зрозумів?
показать весь комментарий
13.04.2025 23:14 Ответить
Зелені криси збирають людей за 30 км від лінії фронта, заради понтів і піару
показать весь комментарий
13.04.2025 23:19 Ответить
Тобто ЗСУ в Сумах заради понтів та піару? Ти пояснюй, пояснюй...
показать весь комментарий
13.04.2025 23:22 Ответить
ти маніпулюєш, зарплатний
показать весь комментарий
14.04.2025 08:33 Ответить
Тобі ж сказали, шо шикування в прифронтових містах це понти і кончений совок. І те що знищують тисячі наших військових при таких шикуваннях і ніхто за це не несе відповільності про це тобі нічого не говорить?
показать весь комментарий
14.04.2025 08:55 Ответить
Во-первых запустили не кассету. Кассеты развалили верхние этажи здания? Ты вообще на приколе что ли?

Во-вторых, если бы то что развалило этажи, запустили по троллейбусу - ты бы его на том месте не нашел.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:19 Ответить
Що це змінює?
маньк ліліпутін, що підписав наказ запустити ракету по центру мирного міста Суми - не винен?
Конкретно - про що мова?
показать весь комментарий
13.04.2025 23:24 Ответить
У тебя в каждом комментарии "не зрозумiв". Иван, здесь водки нет, возвращайся в свое ФСБ, разведчик хренов.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:28 Ответить
Так ти поясни конкретніше хто винен в смерті двадцяти людей?
Можливо подальших смертей вдасться уникнути.
ЗСУ винні? Вивести ЗСУ з Сум щоб кацапські маньяки перерізали всіх Українців в Сумах, коли зайдуть?
Чи може перерізати горло одному ліліпутіну, що підписує накази кидати ракети по Сумам?
показать весь комментарий
13.04.2025 23:35 Ответить
Виноватых можешь искать у себя дома в том, что мусор не вынесен. А здесь все просто - либо соблюдаешь технику безопасности и получаешь +1 шанс на выживание, либо не соблюдаешь и этот шанс теряешь.

Техника безопасности соблюдается от сложнейшего к простейшему по мере возможностей.

Перерезать горло своему лилипутину можешь? Нет.
Значит не собирайся группой, избегай массовых мероприятий, не паркуйся рядом с военными (они могут стать жертвой не только прилета, но еще и теракта как у меня в Николаеве).

Все очень просто.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:50 Ответить
Де почитати твою "техніку безопасності"? Де саме це прописано в Статуті ЗСУ - те що тимолотиш?
Ти щойно придумав "какую-то свою техніку безопасності" і впарюєш її Українцям.
Давай розбиратися.
Дай посилання на Устав чи закон що забороняє ЗСУ знаходитися в громадських місцях?
Чекаю.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:57 Ответить
Це мене має якось обурити? Я обурився.
показать весь комментарий
14.04.2025 00:06 Ответить
Не треба було в 25 році заходить на Курщину.... 😡
показать весь комментарий
14.04.2025 05:18 Ответить
В 2024-му, уважніше будьте.
показать весь комментарий
14.04.2025 16:20 Ответить
Емоції зашкалюють... Сьогодні теж був приліт...Суми
показать весь комментарий
14.04.2025 20:35 Ответить
"ну і що?" тобто какаяразніца? Невже не зрозуміло, що кацапи два рази балістикою по тролейбусу бити не будуть? Це 1000% був обстріл скупчення військових, яке очікувалося для нагородження. І лише дивом військові цього разу не постраждали. Але були вбиті по звірячому мирні люди, які випадково опинилися біля місця події. Так само було в 128 бригаді, в 157 бригаді, коли москалота наносила удари під час скупчення чи шикування наших підрозділів. Хочете нагородити людей? Та нема питань, нагородіть їх в місцях їхньої дислокації, коли вони розсереджені і ворог не знає де саме вони знаходяться. Ніт! Тут треба було всіх зібрати в центрі Сум, про що звісно дізналася москалота, бо в них зараз Суми одна з основних мішеней і місцева москальська агентура, ІМХО в першу чергу з оточення керівника ОВА, стуканула про захід з нагородження. От і прилетіло...
показать весь комментарий
13.04.2025 23:21 Ответить
Чому не будуть?
кацапи саме так завжди і роблять.
Пускають ракету по мирняку... Чекають приїзду швидкої, пожежної та поліції - та випускають другу ракету.
Типова тактика терориста путіна - класіка тероризма.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:25 Ответить
А сукупчення особового складу для нагородження 117 бригади ТРО поруч з прильотом, про що каже мер Конотопу, за вашою "логікою" просто співпадіння?
показать весь комментарий
13.04.2025 23:37 Ответить
Де нагородження було? Біля тролейбуса з бабусями?
Можливо солдати ЗСУ і були в Університеті.
І що?
показать весь комментарий
13.04.2025 23:44 Ответить
"точно десь" - ну це достовірна інформація - я тобі майже повірив...
твій ліліпутін так і бачит Україну - як скупчення людей для убою.
Нічого нового ти не сказав.
Українці ще станцюють на могилі твого ************* джигу.
показать весь комментарий
14.04.2025 00:08 Ответить
Друже - ти або пиши внятно - або ми закінчили дискусію.
Яка велика кількість жертв?
ТРИ мільйона голодом заморених Українців в 31-33 роках сраліним?
показать весь комментарий
14.04.2025 00:15 Ответить
Тоді чому військові не загинули, клоуняра?
показать весь комментарий
14.04.2025 00:15 Ответить
і далі будемо в ЗЕленого блазня грати? касетний Іскандер не відрізняє бабусю від солдата. Агентура москалоти злила місце та час коли планувалося нагородження. Якимось дивом військові не постраждали бо скоріш за все оголосили повітряну тривогу і вони були в укритті а цивільні в цей час їхали тролейбусом поруч. В загибелі людей винні москальські виродки, але влада винна в створеному в стопітсотий раз прецеденті, коли совкова жага парадів та гучних нагороджень під час війни призводить до страшних втрат. Так було і на Яворівському полігоні в 2022, коли після селфі Арахамії та Подоляка загибли десятки військових, так було і під час урочистостей в Полтавському вчилищі зв"язку восени 2024, так було під час нагородження в 128 бригаді, під час шикування на полігоні в 157 бригаді... Так було і під час обстрілу виставки дронів в 2023 в Чернігові, коли тамтешня ОВА дозволила проведення виставки дронів та ще й активно рекламувала цю акцію!!!
показать весь комментарий
14.04.2025 00:30 Ответить
Це ти граєш блазня.
Питання було - де саме нагороджували ЗСУ - біля тролейбуса чи в приміщенні?
Як касетний іскандер може пробити бетон Університетських стін?
Просто питання - чекаю.
показать весь комментарий
14.04.2025 00:41 Ответить
тобі вже все по поличках розклали, ось тут 14.04.2025 00:30
Sapienti sat
показать весь комментарий
14.04.2025 01:03 Ответить
Ну? По кому стріляє касетним іскандером терорист путін?
По ЗСУ в приміщені чи по тролейбусу надворі?
Ще раз - по бункерах та приміщеннях НЕ застосовується "касета".
показать весь комментарий
14.04.2025 01:06 Ответить
*****, ви якісь необучаємі. Вам кажуть - не треба шикуватись в одному місці багатьом військовим, особливо якщо туди легко попасти. А воно у відповідь - а ми де хочемо там і будемо шикуватись, бо маєм право! І будемо прямо в центрі 200-тисячного міста! А якщо будуть стріляти, ще й попадуть по цивільним - то ***** поганий і його засудить міжнародне співтовариство! Так йому!
показать весь комментарий
13.04.2025 23:45 Ответить
А те, що за три роки факти свідчать - про заздалегідь призначені масові заходи з військовими чи без, але в першу чергу про скупчення військових, інфа з координатами зливається рашистам. Знайти, хто зливає це робота СБУ, але й організовувати любі масові заходи ближче ніж 300 км від кордону чи лінії фронту це як мінімум злочинна недбалість посадових осіб, бо за дві-три хвилини від виявлення пуску до прильоту ракети або система оповіщення тривоги не встигає спрацювати, або люди не встигають в укриття. Навіть на заході країни було, коли сигнал тривоги спрацював вже після прильотів. Як бачимо висновків влада не робить, ні одна безмозгла посадова паскуда не покарана після Чернігівського шоу дронів і за інші подібні збори цивільних і військових. І я не виключаю, що під недолугого організатора часто-густо косить зрадник і колаборант. Від дурнів в час війни шкоди не менше ніж від зрадників і від них потрібно позбавлятись так само швидко і нещадно.
показать весь комментарий
14.04.2025 00:51 Ответить
300 км від кордону (з росією?) - це Польща чи Румунія чи Угорщина.
Ти притомний?
показать весь комментарий
14.04.2025 00:53 Ответить
А ти притомний чи Артюх? Так 300 км, все лівобережжя Дніпра, як мінімум. Гугли швидкість і вирахуй час прильоту ракет від пуску. Я живу за 600 з гаком і то в нас було прильот, а лише через хвилину сигнал тривоги.
показать весь комментарий
14.04.2025 01:18 Ответить
Тобто масові заходи військовив, після яких трупи вивозять камазами (в Полтаві наприклад) то норма?
показать весь комментарий
14.04.2025 16:11 Ответить
Навіть якщо це так- то заявляючи про це Семиніхін грає на боці кацапів.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:51 Ответить
з якого переляку? ну давай мовчати. Дарвін сьогодні зібрав кроваву жатву путіну на алтар війни
показать весь комментарий
13.04.2025 22:52 Ответить
З того, що він допомагає кацапам виправдати удари по місту.
Те що він каже- правда, але в таких ситуаціях потрібно мовчати.
показать весь комментарий
14.04.2025 06:14 Ответить
А вам хочется это замести под ковер, как латентному совку Чернобыль, да?
показать весь комментарий
13.04.2025 22:56 Ответить
Як казав Буданов - правду населенню не можна казати. Бо воно пойме щось, почне панікувати та перехерачить всіляких падлюк - що тоді робити?
показать весь комментарий
13.04.2025 22:56 Ответить
Как там Буданов говорил, знать всю правду это лишнее, в то всякие мысли у людей появятся...

показать весь комментарий
13.04.2025 22:57 Ответить
я не знаю нічого про цього семеніхіна.. чи як там його, але звик бачити в таких екзальтованих виступах піар чергової падли... я в Сумах, не знаю про нагородження, звісно, що узнаю завтра, напишу. А звідки знає цей поц? Да, наш голова - кретин і паскуда
показать весь комментарий
13.04.2025 22:51 Ответить
займись самоосвітою - гугл тобі в мозок.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:54 Ответить
я бережу свій мозок, це не має відношення до освіти... і впускати туди якогось чергового вибялдка не хочу. Щодо освіти - можемо влаштувати батл.... колись грав за місто у всеукраїнському ЧГК, сподіваюся - на вас, пане освічений, вистачить
показать весь комментарий
13.04.2025 23:00 Ответить
це напряму має відношення до освіти - самоосвіти - вміння шукати інфу і її переварбвати.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:03 Ответить
ну у тебе комент настоящого совка - зараз не йде мова за енциклопедичні знання. а ти лише про них знаєш, виходить.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:04 Ответить
...це той, що рік тому пиз...вся з районним керівництвом на кладовищі за бабки на алею героям...
показать весь комментарий
13.04.2025 22:55 Ответить
не знаєш - так і не пиши...
показать весь комментарий
13.04.2025 22:56 Ответить
ой.... як же я забув спитати такого великого керманича, як ви.... но що ж таке.... куди не плюнь - всі радники з однією нервовою клітиною, тільки великою і відповідає вона за жрачку
показать весь комментарий
13.04.2025 23:06 Ответить
не забувай, в подальшому! На перший випадок - зауваження.....
показать весь комментарий
13.04.2025 23:07 Ответить
Ви із Сум і не знаєте про мера другого за величиною міста області? Ну-ну! От навіть у нас у Києві знають, що він ветеран АТО...
показать весь комментарий
13.04.2025 22:57 Ответить
я біолог... є така штуковина - гігієна розумової діяльності. Якщо цікавитися такою дурнею, як мер Конотопа, який навряд чи чимось особливий, то я забуду, що таке кросинговер і прізвище Моргана.... а це - важливіше крадія-дегенерата (бачив його пику - типовий деградант)
показать весь комментарий
13.04.2025 23:04 Ответить
поки шо лише в ньго є яйця сказати голосно, що безугла права, що зелені знов начудили.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:07 Ответить
Поки шо Безуглая отыграла назад, военных там небыло.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:18 Ответить
бо свого палить
а вони там були.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:22 Ответить
Судите людей по пиці? Не думав, що біологи вірять у фізіогноміку
показать весь комментарий
14.04.2025 02:16 Ответить
так а при чому тут Ато, він просто хороший мер.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:06 Ответить
Так, знаю, родичі в Конотопі є. Дороги поробив, трамваї оновив, повернув вуличне освітлення, якого не було років 10-15
показать весь комментарий
14.04.2025 13:17 Ответить
І у Семеніхіна в кабінеті висіть портрет Бандери, а не президентів.😊 А ще свого часу він вигнав кодло ригів, які зібрались в Конотопі на сходку. Є відео-це було не забувайте видовище...
показать весь комментарий
14.04.2025 05:25 Ответить
18.11.15
У Конотопі Сумської області новообраний мер Артем Семеніхін з "ВО "Свобода" замінив у своєму робочому кабінеті портрет президента України Петра Порошенка на фото лідера Організації українських націоналістів Степана Бандери.
Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив однопартієць Семеніхіна, депутат Київської міськради Руслан Андрійко.
показать весь комментарий
14.04.2025 00:35 Ответить
Це напевне вже буде привід Єрмаку поставити свою людину.Я знаю те що для дітей там мала бути вистава на вулиці.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:52 Ответить
Так Артюх и есть его человек... И его отмазывают, та же Безуглая, говоря что это все военные виноваты. А не глава ОВА, который назначен Зеленским.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:58 Ответить
Ха, ха... Артюх і е людиною єрмака...
показать весь комментарий
14.04.2025 05:27 Ответить
Це що, виправдання агресора?
Вони із безмозкою геть поплавилися?
показать весь комментарий
13.04.2025 22:52 Ответить
Нет, это очередной вой не допускать такого. Ну были же уже и с Берлинской инцидент, и с Негулем инцидент, и с этой 128-й кажется инцидент. Все мало, попиариться хочется.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:58 Ответить
а ще було перепоховання у донецькому селі, де придумали перепоховати ЗСУ-шника і полягло пів села у місцевому ресторані
показать весь комментарий
13.04.2025 23:01 Ответить
ні, це твій мозок просто не окучує, не ділить на двічасти проблему
показать весь комментарий
13.04.2025 22:59 Ответить
Это попытка привлечения к ответственности виновных. Ракетный удар это следствие, а причина вот в таких вот идиотах, типа Артюха и ему подобных... Которые не хотят учится на ошибках, которых было уже не мало и всем это сходило с рук.
Чернигов - выставка дронов, Полтава - удар по учебному заведению, Запорожье - построение на награждение... И это только те, которые получили широкую огласку
показать весь комментарий
13.04.2025 23:11 Ответить
ну так еще сми говорят, что там должна бьіла бьіть детская вьіставка. почему єти два мероприятия бьіли в одном месте?
показать весь комментарий
13.04.2025 23:18 Ответить
Да, на 11 часов там должен был быть детский спектакль... Может просто подходящее здание с укрытие, а может попытка прикрыться гражданскими... Хотя рф, никогда это не останавливало. Это так же как в прошлый раз, когда ударили по складу с боеприпасами, который разместили в жилом квартале.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:24 Ответить
короче, мероприятие с детьми или для детей - похрен - бьіла запанирован собр детей. в фронтовом городе
показать весь комментарий
13.04.2025 23:34 Ответить
Ну да, и если не ошибаюсь, то все разрешения на такие мероприятия дает ОВА... Ну если они официальные.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:36 Ответить
поєтому Артюх должен сесть.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:39 Ответить
Які нафіг зараз дитячі міроприємства?
показать весь комментарий
13.04.2025 23:48 Ответить
Судячи з цього повідомлення мера Конотопа, таки права була Безугла.
Але головне виходить в тому, що погано працює СБУ та контррозвідка.
Бо очевидно, що є рашистськи кроти в Сумський ОДА, які знали про нагородження і передали цю інфу рашистам для ракетного удару.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:53 Ответить
шо там передавать, коли дрон висить 24 години на добу. вони на нагороду через портал попали?
показать весь комментарий
13.04.2025 22:55 Ответить
Безугла серила на НГУ.
А винен, схоже, призанечень ЗЄ.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:03 Ответить
тому кажуть вона змінила покази
показать весь комментарий
13.04.2025 23:19 Ответить
А працевлаштувався би Артюх свого часу в комунальники Конотопа - могло би цього і не статися! Цікаво, в яку країну йому місце посла готовлять?
показать весь комментарий
13.04.2025 22:54 Ответить
він балотувавсяу Вінниці, його послали.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:57 Ответить
у Вінниці його хорошо знають - тому і вчасно відреагували!
показать весь комментарий
13.04.2025 23:04 Ответить
ну а Сумській він попав з бантіком як подарунок
показать весь комментарий
13.04.2025 23:08 Ответить
Страница 2 из 4