8618 відвідувачів онлайн
43 337 71
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Про котел "Високопілля-2000"

колесник,тайсон

Працювали, в декілька груп, літали, шукали ті колони орків що йдуть до полону. Нема колон. Взагалі поховалися так ті пропоновувачі зелених коридорів, що ледь хоч щось познаходили. Боги війни сьогодні кращі, відпрацювали на відмінно, ми чим могли допомагали, плюс долучилися колеги з інших підрозділів. Коли їхали повз позицій, то вже знайомі бійці питали "Ви полонених брати їдете? Колони вже йдуть на здачу?", і всі посміхалися, згадуючи непритомний піздьож в телевізорі і новинних стрічках.

А паралельні процеси, з масованим вкидом про котли, це коли ворог лупить ракетами, РСЗВ, стволкою по цивільних, по житлу сел і міст, по школах та дитячих садочках. А хайпуючі обличчя нагоняють дозу переможних реляцій, підкреслюю, не офіційні особи, ні ГШ, ні МО, ні ставка Главкому, а безліч приблудних радників, приблудних експертів, професійних пиздунів, які "звільняють", які "бомблять", які "йдуть вперед", показують якісь карти театру воєнних дій, де на 80% повна хуйня, і це стає масовим явищем, просто як переможний наркотик.

Якісь фрікі з МВС, якісь заступники радника радника заступника, навіть з міністерства інфраструктури якесь чепушило накалякав в ФБ про аналогію Високопілля з Іловайськом.

Що можу доповісти, все що писали, майже все, то не відповідає дійсності. Можу ще додати про нашу героїчну піхоту і танкістів, про ТРО, про те що кожне звільнене селище то втрати, загиблими, пораненими, і що просто треба зачекати повідомлення від ГШ, ОК, ОУВ, коли все відбулося.

Підсумовуючи, є одне побажання, чимось важким завалити єб@льники професійним пиздунам, які не дотичні до подій, які просто хайпують, які тільки в кількості лайків реалізовуються. І одночасно з цим ЗСУ робить свою важку і надважливу роботу, майже мовчки, впевнено.

Роботу ми сьогодні свою зробили, одна наша група чудово навела арту, інша знайшла нові цілі, всі повернулися живі та здорові на базу. Колони орків, які здаються в полон, не виявлені, котел Високопілля-2000 пропоную реалізувати тим хто більш за всіх про нього розганяв "інформацію", а ми допоможемо, підтримаємо.

Топ коментарі
+42
Абдрестовича попустили трошки
показати весь коментар
25.07.2022 10:04 Відповісти
+36
Арестович - це професійний п...здун. Він і по ТВ частенько виступає і на різних ютуб-каналах.
До речі він держслужбовець. Значить получає за свій майже круглодобовий кіздьож народні гроші з бюджету.
Отака то вона Люся...
показати весь коментар
25.07.2022 11:06 Відповісти
+32
Нєєєєє! Арєстовіч луччє знає! Він радни к радника самаво Єрьмака!
показати весь коментар
25.07.2022 11:03 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Абдрестовича попустили трошки
показати весь коментар
25.07.2022 10:04 Відповісти
Арестович - це професійний п...здун. Він і по ТВ частенько виступає і на різних ютуб-каналах.
До речі він держслужбовець. Значить получає за свій майже круглодобовий кіздьож народні гроші з бюджету.
Отака то вона Люся...
показати весь коментар
25.07.2022 11:06 Відповісти
С какого это хера абдристович госслужащий? Соска про завхозе.
показати весь коментар
25.07.2022 13:11 Відповісти
який в сраку дерслужбовець? Аферистович ******* без жодної відповідальності за свої слова... Дуже крута позиція, - ******* будь-яку дурницю без жодних наслідків.
показати весь коментар
25.07.2022 20:17 Відповісти
Там кроме Арестовича есть и Хлань, и новый кумир для быдла - самоназначенный "хенерал" Поворознюк, и прочие пистуны.
показати весь коментар
25.07.2022 20:28 Відповісти
Нєєєєє! Арєстовіч луччє знає! Він радни к радника самаво Єрьмака!
показати весь коментар
25.07.2022 11:03 Відповісти
А може пора позакривати роти і щоб лише прес-офіцер ЗСУ надавав інформацію. ПРАВДИВУ! Бо дуже багато язиками метуть
показати весь коментар
25.07.2022 11:07 Відповісти
ЗЕ-команда і правда несумісні з 2019р.
показати весь коментар
25.07.2022 19:21 Відповісти
Херсон з західними від Дніпра територіями ми ще якось звільнемо хоча буде дуже важко, а от як далі...
показати весь коментар
25.07.2022 11:08 Відповісти
Так не будет.
показати весь коментар
25.07.2022 12:04 Відповісти
Ну, коридор на крым, простреливаемый до самой кромки воды такое себе удовольствие. Дерьмак може доповідати все, що йому заманеться. Лохторат може хавати взагалі все, а от чи буде це хавати Армія?
показати весь коментар
25.07.2022 14:54 Відповісти
Згоден, що правий берег Херсонщини можна звільнити, а звільнення лівого берега буде залежить від звільнення Мелітополя й вогневою блокади Чонгара й Армянську в Криму, тому що форсувати Дніпро надскладна задача, а касаби 100 відсотків підірвуть мости через Дніпро.. якщо звільнити правий берег, то можно звільнивши Мелітополь замкнути у трикутнику велике угрупування військ параші.. але все це дуже складне завдання й вирішити його не так легко як брешуть абдрестовичи, хлані й тощо.. пора знімати рожеві окуляри, стан складний, поки ще вся зброя, яку нам надано дозволяє боронитись й стримувати ворога, але для проведення масштабних наступів нам треба танки, авіацію, бмп, ще РСЗВ, бо треба розуміти що Путін буде триматись за коридор по суші до Криму зі всих сил..
показати весь коментар
25.07.2022 19:17 Відповісти
обДрыстовия в субботнем эфире с алкашом Фейгиным погнал пургу на ВСУ что они мол бездарно действуют под Высокопольем, почему он не скажет потому как это БОЛЬШАЯ ВОЕННАЯ ТАЙНА, но по позджее проведет разбор полетов
показати весь коментар
25.07.2022 11:42 Відповісти
Про Високопілля Арестович не казав. А в цілому я змінив свою думку щодо Арестовича. Він працює на перемогу України. Він ефективний на медійному фронті с рашизмом.
показати весь коментар
25.07.2022 11:50 Відповісти
показати весь коментар
25.07.2022 12:31 Відповісти
Як це не казал? 2 дні ******!
показати весь коментар
25.07.2022 13:11 Відповісти
він українофоб, він нарцис, він зневажає тих, кого вдалося обманути, вважає своїх прихильників за баранів яких треба стригти і стригти. Всіх іншіх він ненавидить тому що вони не дають йому стати соловйовим, а саме цього він би і хотів. П..ти без жодної відповідальності відправляти людей на смерть. А ви собі думали, це його про..ли, він розпреділяє відповідальність свою і влади ще й на нас ніби і ми теж про..ли. Але багато хто не про..в, але він заглушав їх своїми тупими жартами, щоб їх не почули інші. І що? ця курва навіть не вибачилася. Він працює на перемогу України? якої України? олігархічної, наскрізь корумпованої, такої як Білорусія, на все угу для рф.
показати весь коментар
25.07.2022 13:11 Відповісти
Насмішив. Як ще гундосик по цьому випадку не зняли.
показати весь коментар
25.07.2022 18:41 Відповісти
Боже, який великий Твій звіринець ідіотів!
показати весь коментар
25.07.2022 20:18 Відповісти
Люська як актьор, але тепер в ролі військового експерта може оцінювати обстановку на війні так, як бачить"митець" чи пподюсери ОПи.
показати весь коментар
25.07.2022 11:54 Відповісти
Спасибо за объективную информацию, наши звездуны уже достали за нос нас водить, и зачем нам ВСУ когда они так языками воюют?
показати весь коментар
25.07.2022 12:03 Відповісти
100% погоджуюся з автором.Усе майже як розказував,якийсь хлопака у своєму відео
https://youtu.be/TzV3-VjPuM8
показати весь коментар
25.07.2022 12:12 Відповісти
Автор правий на 100%.
Задрали вже ці палковнікі-развєдчікі арєстовічи!
показати весь коментар
25.07.2022 12:45 Відповісти
Дуже цікаво, але читати дуже тяжко.
Якась "пляска идей", може треба літературного редактора запросити.
показати весь коментар
25.07.2022 13:07 Відповісти
правда вона завжди дуже тяжка. Це брехня заходить як вокзальна література легко. І чим довше читати усіляке лайно, тим тяжче стає правда. І ховатися від неї все життя не вийде.
показати весь коментар
25.07.2022 13:13 Відповісти
Ви трохи поплутали тепле і м'яке.
показати весь коментар
25.07.2022 13:47 Відповісти
Мені вас шкода, якщо вам тяжко опанувати 30 рядків тексту. Пізд.ж обдристовича набагато легче заходить, егеж?
показати весь коментар
25.07.2022 14:59 Відповісти
Мені не важко. Мені дивно читати той потік думок. Пєлєвін вже "нємодний".
показати весь коментар
25.07.2022 18:25 Відповісти
Тим хто в темі заходить і без "літературного редактора".
А художнього свисту і так занадто багато.
показати весь коментар
25.07.2022 15:24 Відповісти
Тобто то пишеться для тих, "кто в темі"?
А іншим і не треба?
Ви не вважаєте, що це трохи unlogical?
показати весь коментар
26.07.2022 07:10 Відповісти
Хто хоче бути в темі - той в темі.
І це не літературні вечорниці, а інформація.
Якщо для вас важлива тільки форма то так, це не для вас.
показати весь коментар
26.07.2022 08:43 Відповісти
Дякую за пост реальності.
показати весь коментар
25.07.2022 13:11 Відповісти
****** Слуга Народу@Surovyy_UA

Пацаны которые воюют на севере Херсонщины приглашают всех свидетелей "котла на 2000 в Высокополье" - присоединится к ним и закончить это дело
Котлов конечно нет, но наши ****** изо всех сил рано или поздно русня отсюда побежит или умрёт тут.
показати весь коментар
25.07.2022 13:23 Відповісти
Арестовіч звісно ще той - 3.14здобол задушевний , але він і не говорив про - котел . Він говорив про - оперативне оточення . І про - майбутні ймовірні колони полоненої кацапні . Люська просто - побігла попереду паровоза ..
Так що " вельмишановний " тайсон теж при3.14здів . .
показати весь коментар
25.07.2022 13:47 Відповісти
Нажаль крім чарівника Арестовича вже і міністр оборони Рєзніков толкає наратив типу що ми де факто вже в НАТО, тому що стани НАТО поставляють нам техніку і навчають наших вояків. Такий тупий піздеж чути від Рєзнікова, це за межами. Як по мені вони там у зєлі вже не знають що *********, бо ж для піздєжу нічого робити не треба, а щоб реально воювати треба тихо і послідовно працювати, а навіщо, якщо можна влаштувати шапіто, а потім кричати що це захід нам чогось із зброї не надав. Дибіли ***...
показати весь коментар
25.07.2022 13:50 Відповісти
А ви чекали щось інше, від зеленого балагану?
показати весь коментар
25.07.2022 18:44 Відповісти
Певне, що в той район після шуму про "казан" рашистське командування кинули всі свої резерви, щоби відбити назад Ольгине, або принаймні деблокувати своїх, що окопались у Високопіллі.
Тому зараз гаряче там і волонтери злі на Бочкалу і інших інсайдерів.
показати весь коментар
25.07.2022 13:56 Відповісти
Нажаль на сьогодні неможливо отримати реальну інформацію від українських джерел. Я розумію, що щось реально не можна казати, але коли реально не можна казати про все, це вже вибачте тупізм. І так, ми багато вже пережили за ці п'ять місяців і не треба із нас робити яких ось недоумків, нездатних сприйняти реальність а не ті рожеві поні які на нас напускає зєля.
показати весь коментар
25.07.2022 13:57 Відповісти
Як президент зєля просрав усе. Замість купувати протиракетні комплекси він крав на великому будівництві. Замість переозброювати армію розвертав грошові потоки на себе, замість сплотитися перед російською навалою посеред війни робить монополію в ЗМІ для того щоб ніхто не міг його критикувати. Я вже мовчу про філіал ФСБ на банковій. І тут усі з піною в роті носяться про те який зєля герої, не кинув країну у найгірший час. Якщо навіть не брати договорняк коломойського з пуйлом, а навіть повірити в те що все це правда, хоча я не вірю, то й тоді президент, який зробив Один правильний крок це непрофесіонал. Бо професіонал робить правильні кроки кожен день, а не раз у житті.
показати весь коментар
25.07.2022 14:15 Відповісти
Пане Миколо, може у Вашому підрозділі є якась навчена людина, яка може собі поїхати у Київ і тихенько, без зайвої уваги затикнути рота такій собі люсі? Вся притомна Україна видихнула б.
показати весь коментар
25.07.2022 14:41 Відповісти
Не первый раз замечаю как вбрасывается инфа про какую то громкую победу ВСУ, а потом через некоторое время опровергается. На мой взгляд цель оставлять украинцев с негативными эмоциями, то есть вначале эйфория, а потом жесткое разочаровние. Факт состоит в том, что мы действительно продвигаемся на Херсонщине, но с тяжелыми боями. А Арестович такое впечатление уже не на Украину работает, а может и с самого начала не на Украину
показати весь коментар
25.07.2022 15:07 Відповісти
Люся НІКОЛИ не працювало на Україну.
показати весь коментар
25.07.2022 15:27 Відповісти
Золотые слова, толко нарид все равно смотрит и читает Обдристовича, и прочих приблуд от околовласти.
показати весь коментар
25.07.2022 15:32 Відповісти
а як же:

"Артиллеристы, Зеля дал приказ !...."

звільнити фсьо !
показати весь коментар
25.07.2022 15:51 Відповісти
Пукать, не мішки таскать.
показати весь коментар
25.07.2022 18:46 Відповісти
вчора Арестович сам спростовував про котел і вибачавсь що ********. А за шо я всіх наших люблю - це за бажання мочити один одного. Кожний вважає, що робить найважливішу справу. А насчет завалити їбальники - давайте після війни ці бої бе правил? І якщо вельмишановний куратор на себе не поширить оцю свою пропозицію, то буде достойний получити не менше за отих совєтників і чєпушил (куратор, мабуть, не сидів, бо не кидавсь в незнайомців такими словами, тіпа простих матюків не хватає). Люблю цензор, але не за регулярні само-ІПСО на користь росіян.
показати весь коментар
25.07.2022 16:10 Відповісти
арестович *******
показати весь коментар
25.07.2022 18:56 Відповісти
Ага, і про Дємчєнка/татарова/єрмака давайте після війни... програної чи виграної?
показати весь коментар
25.07.2022 19:49 Відповісти
Те, що говорить Арестович - це його коментар, про що він весь час і каже. Ніхто нікого не заставляє слухати. І ще є власний розум для того, щоб аналізувати. А робити з цього срач - то це хобі українців. На жаль.
показати весь коментар
25.07.2022 16:28 Відповісти
Пану Миколі браво!
Проблема дійсно системна. Достатньо переглядати на гугл.меп населені пункти, про які щоденно пише ГШ у своїх зведеннях, аби самому уявляти карту бойових дій, а не брати інфу з передач Люсі Абристовича.
Але більшості читачів цензора лінь це робити, тому слухають Люсю.
Зокрема, якщо подивитись на карту, то під Високопіллям немає оточення орків. Є як мінімум одна дорога з твердим покриттям і декілька грунтових доріг, по яким орки можуть вийти з "котла".
Але людям лінь дивитись карту.
Проблема ще серьйозніша, ніж кажуть вам "експерти" із зомбоящиків.
Якщо звільняти Херсон наступом з правого берега (з боку Миколаїва), то орки підгонять арту до лівого берега Дніпра і розхерячать Херсон до стану Маріка.
Херсон треба відрізати тільки з лівого берега, ударом через Василівку, Енергодар та Каховки.
Але це все дуже складно для розуміння. Простіше слухати експертів із зомбоящика, ніж включати мозок.
показати весь коментар
25.07.2022 18:02 Відповісти
В дуелі арти через Дніпро я вважаю наша арта винесе орківську.. тому що в нас вона більш якісна. Ваш план непоганий, але якщо бити вздовж водосховища можна самому опинитися зажатим в мішку. Як писав вище ключ до звільнення півдня з моєї точки зору у Мелітополі. Але приємно що є люди які дивяться мапи й думають критично. Дуже можливо що я помиляюсь, але точно мати власну думку краще ніж прислухатись до хайпожерів.
З повагою.
показати весь коментар
25.07.2022 20:00 Відповісти
Мелітополь - взагалі було б ідеально. Але досить ризиковано.
Якщо йти по лівому берегу вздовж Дніпра, то правий фланг буде прикритий річкою. А якщо прямо на Мелітополь, то обидва фланги будуть відкритими. Складнувато буде...
показати весь коментар
25.07.2022 22:48 Відповісти
Можна тільки подякувати за трохи брутальну відвертість Миколи Колесника!
Але варто розуміти, що тотальна брехня влади - просто інша форма тупості та продажності. За все це вже сплачено життями українців, і ціна росте з кожною хвилиною.
Невже і досі 73 ушлепка не зрозуміли, що накоїли?!
показати весь коментар
25.07.2022 18:24 Відповісти
Ті 73% не можуть зрозуміти бо в них немає чим думати.
Хотіли поприколюватись.
показати весь коментар
25.07.2022 20:27 Відповісти
Ні, не зрозуміли, нема чим.
показати весь коментар
25.07.2022 18:47 Відповісти
Всі тут напустилися на Арестовича, але, будемо об'єктивні, таких ******** які готові розганяти будь яку патріотичну нісенітницю, розвелося хоч пруд пруди. Просто Люся найбільш талановитий та професійний в цій кагорті ******. А професійний тому що він ще за свої побрехеньки і зарплатню з наших з вами кишень отримує.
показати весь коментар
25.07.2022 20:24 Відповісти
Уже давно не слушаю ******* Люсеньку Абдрыстович, сразу после тех эфиров у Фейгина, где этот гавномес в каждом млять эфире обязательно рассказывал 5 минут какой прекрасный его шеф Ермак и как он защищает Украину.
Еще один был "Иксперд, Андрусив в МВД - это второй Арестович).
Вообще в ОП очень ревностно относятся к любым альтернативным источникам новостей с фронта. Наехали на Бутусыча, Ермак натравил на него тупорылую Безуглую и два своих сливных бачка тг "Уши кличко" и "вертикаль".
Если вам нужна качественная аналитика - лучше слушайте Олега Жданова или Юрка Бутусова.
показати весь коментар
25.07.2022 21:41 Відповісти
під час війни "якісної аналітики" не щодня буває навіть у ГШ, а якщо там і трапляється - вони про це не розповідають на загал

бувають просто чесні люди, проте й вони часто-густо відзначаються наївністю

отже, краще не слухати жодного "аналітика" чи "експерта" - це або самозакохані дурні, або пройдисвіти
показати весь коментар
25.07.2022 22:06 Відповісти
Того Жданова, який 25-го лютого казав, що кацапи "выдохнуться через 2-3 дня"?
показати весь коментар
26.07.2022 07:16 Відповісти
кепкують, став постійним гостем телеефірів: лайфхак від Ж

https://www.obozrevatel.com/ukr/person/dmitrij-lyihovij.htm
https://www.obozrevatel.com/ukr/person/dmitrij-lyihovij.htm Дмитро Лиховій

Думки
https://war.obozrevatel.com/ukr/ War / Думки

3.07.2022 22:19

1 хвилина

116,4 т.

Тримаємо інформаційну оборону 24/7. Нам потрібна ваша https://secure.wayforpay.com/payment/obozrevatel підтримка!

https://www.facebook.com/sharer.php?u=https://war.obozrevatel.com/ukr/yak-praporschik-dubok-nad-yakim-usi-kepkuyut-stav-postijnim-gostem-teleefiriv-lajfhak-vid-zh.htm 10 0https://www.facebook.com/dialog/send?display=popup&link=https://war.obozrevatel.com/ukr/yak-praporschik-dubok-nad-yakim-usi-kepkuyut-stav-postijnim-gostem-teleefiriv-lajfhak-vid-zh.htm&redirect_uri=https://war.obozrevatel.com/ukr/yak-praporschik-dubok-nad-yakim-usi-kepkuyut-stav-postijnim-gostem-teleefiriv-lajfhak-vid-zh.htm https://telegram.me/share/url?url=https://war.obozrevatel.com/ukr/yak-praporschik-dubok-nad-yakim-usi-kepkuyut-stav-postijnim-gostem-teleefiriv-lajfhak-vid-zh.htm&text=%D0%AF%D0%BA%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%89%D0%B8%D0%BA%20%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%BE%D0%BA,%20%D0%BD%D0%B0%D0%B4%20%D1%8F%D0%BA%D0%B8%D0%BC%20%D1%83%D1%81%D1%96%20%D0%BA%D0%B5%D0%BF%D0%BA%D1%83%D1%8E%D1%82%D1%8C,%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BC%20%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%20%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B5%D1%84%D1%96%D1%80%D1%96%D0%B2:%20%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D1%84%D1%85%D0%B0%D0%BA%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%20%D0%96 https://twitter.com/intent/tweet?url=https://war.obozrevatel.com/ukr/yak-praporschik-dubok-nad-yakim-usi-kepkuyut-stav-postijnim-gostem-teleefiriv-lajfhak-vid-zh.htm
https://war.obozrevatel.com/kak-praporschik-dubok-nad-kotoryim-vse-nasmehayutsya-stal-postoyannyim-gostem-teleefirov-lajfhak-ot-zh.htm Читать на русском



За годину до повідомлення Генштабу про вихід ЗСУ з Лисичанська (який насправді відбувся знааачно раніше) військовий експерт Ж розповів на марафоні, що ніхто нікуди не виходить, у місті точаться вуличні бої і т.д.

Тому мене дивує, як у час війни цей експерт пройшов шлях від прапорщика Дубка, над яким усі кепкують, від попсуй-прогнозиста, чиї прогнози не справджуються ще з 2014 року, до уважаємого члена общества, постійного гостя ефірів центральних каналів та ютубера з мільйонами переглядів.

Невже в нас так туго з воєнними експертами?..

Хоча... Чому дивує. Сьогоднішній його комент мимо каси - це і є відповідь, чому.

Тому що в більшості випадків Ж говорить ура-банальщину, причому саме ту, яку конкретний редактор/ведучий/глядач хоче від нього почути.

Мені це нагадує історію з футбольним типу експертом, колишнім арбітром ще радянських часів С. Коли до С телефонують і просять коментар щодо спірного ігрового моменту, він питає: "А ви від Динамо чи від Шахтаря?" - і залежно від цього дає трактування.
показати весь коментар
26.07.2022 09:38 Відповісти
Слухаю і повністю довіряю Юрію Бутусову та Олегу Жданову !!!
показати весь коментар
25.07.2022 22:51 Відповісти
Обдристович невіглас і брехун. Женіть його сцяними трусами.
показати весь коментар
26.07.2022 06:58 Відповісти
Молчание истины рождает демонов слухов.
У ГШ и МО сводки всегда одинаковые - войну воюем. И это на фоне наркоманского бреда Зеленского и словесного поноса всяких Арестовичей и т.н. "военных экспертов". А потом Херсоны, Мариуполи, Северодонецки, Лисичански и т.п.
Поэтому, уважаемый Микола Колесник, вы или честно рассказывайте что на фронтах происходит, или не затыкайте рот украинцам.
показати весь коментар
26.07.2022 08:17 Відповісти
кепкують, став постійним гостем телеефірів: лайфхак від Ж

https://www.obozrevatel.com/ukr/person/dmitrij-lyihovij.htm
https://www.obozrevatel.com/ukr/person/dmitrij-lyihovij.htm Дмитро Лиховій

Думки
https://war.obozrevatel.com/ukr/ War / Думки

3.07.2022 22:19

1 хвилина

116,4 т.

Тримаємо інформаційну оборону 24/7. Нам потрібна ваша https://secure.wayforpay.com/payment/obozrevatel підтримка!

https://www.facebook.com/sharer.php?u=https://war.obozrevatel.com/ukr/yak-praporschik-dubok-nad-yakim-usi-kepkuyut-stav-postijnim-gostem-teleefiriv-lajfhak-vid-zh.htm 10 0https://www.facebook.com/dialog/send?display=popup&link=https://war.obozrevatel.com/ukr/yak-praporschik-dubok-nad-yakim-usi-kepkuyut-stav-postijnim-gostem-teleefiriv-lajfhak-vid-zh.htm&redirect_uri=https://war.obozrevatel.com/ukr/yak-praporschik-dubok-nad-yakim-usi-kepkuyut-stav-postijnim-gostem-teleefiriv-lajfhak-vid-zh.htm https://telegram.me/share/url?url=https://war.obozrevatel.com/ukr/yak-praporschik-dubok-nad-yakim-usi-kepkuyut-stav-postijnim-gostem-teleefiriv-lajfhak-vid-zh.htm&text=%D0%AF%D0%BA%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%89%D0%B8%D0%BA%20%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%BE%D0%BA,%20%D0%BD%D0%B0%D0%B4%20%D1%8F%D0%BA%D0%B8%D0%BC%20%D1%83%D1%81%D1%96%20%D0%BA%D0%B5%D0%BF%D0%BA%D1%83%D1%8E%D1%82%D1%8C,%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BC%20%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%20%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B5%D1%84%D1%96%D1%80%D1%96%D0%B2:%20%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D1%84%D1%85%D0%B0%D0%BA%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%20%D0%96 https://twitter.com/intent/tweet?url=https://war.obozrevatel.com/ukr/yak-praporschik-dubok-nad-yakim-usi-kepkuyut-stav-postijnim-gostem-teleefiriv-lajfhak-vid-zh.htm
https://war.obozrevatel.com/kak-praporschik-dubok-nad-kotoryim-vse-nasmehayutsya-stal-postoyannyim-gostem-teleefirov-lajfhak-ot-zh.htm Читать на русском



За годину до повідомлення Генштабу про вихід ЗСУ з Лисичанська (який насправді відбувся знааачно раніше) військовий експерт Ж розповів на марафоні, що ніхто нікуди не виходить, у місті точаться вуличні бої і т.д.

Тому мене дивує, як у час війни цей експерт пройшов шлях від прапорщика Дубка, над яким усі кепкують, від попсуй-прогнозиста, чиї прогнози не справджуються ще з 2014 року, до уважаємого члена общества, постійного гостя ефірів центральних каналів та ютубера з мільйонами переглядів.

Невже в нас так туго з воєнними експертами?..

Хоча... Чому дивує. Сьогоднішній його комент мимо каси - це і є відповідь, чому.

Тому що в більшості випадків Ж говорить ура-банальщину, причому саме ту, яку конкретний редактор/ведучий/глядач хоче від нього почути.

Мені це нагадує історію з футбольним типу експертом, колишнім арбітром ще радянських часів С. Коли до С телефонують і просять коментар щодо спірного ігрового моменту, він питає: "А ви від Динамо чи від Шахтаря?" - і залежно від цього дає трактування.
показати весь коментар
26.07.2022 09:44 Відповісти
Та, что вы с этим Арестовичем носитесь уже нескольком месяцев не слушая его. Он сказал, что под Высокопольем тактическое окружение, в котором около тысячи орков. Но уточнил, что выход оттуда есть и он под огневым контролем наших. И что будет видно получится что-нибудь или нет.
А потом на следующий день сказал - НЕ получается. Вот и всё. Из этого раздули заголовки про котёл и великую перемогу. 99 процентов того, что говорил и говорит Арестович всегда "может быть, а может и не быть". Это уже даже полному дураку должно быть ясно, он просто озвучивает гипотезы и предположения.
показати весь коментар
26.07.2022 09:59 Відповісти
ежики плакали. но продолжали кушать куктус

Все ругают Арестовича, но упорно продолжают его смотреть и коментировать? Ну просто массовый мазохизм какой то ... Я должен признать его талант и харизму, даже его оппоненты не могут оторваться от его передач...
Притом что он не официальное лицо, все его прогнозы достаточно обтекаемы, но человеческий мозг так устроен, что слышит то что хочет услышать... а потом приходит разочарование ...
показати весь коментар
26.07.2022 10:21 Відповісти
Пи*добол-Арестович задовбав уже всіх притомних громадян, своїми висерами
показати весь коментар
26.07.2022 10:51 Відповісти