4905 відвідувачів онлайн
10 101 16
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Ситуація з нарахуванням бойових премій виправляється

війна

Джерела повідомили про розсилку по військових частинах змін до наказу про визначення районів бойових дій, яким встановлюються райони нарахування бойових премій за бойові дії у першій лінії. Премія за участь у контактних боях становить 100 тисяч гривень, нагадаю.

Головнокомандувач ЗСУ Валерій Залужний вніс зміни, і у список районів бойових дій внесені усі райони, де відбуваються контактні бої.

У деяких частинах до особового складу зміни вже доведені, до деяких - ні, тому у людей в кінці місяця були зрозумілі запитання. Затримка з доведенням до особового складу пояснюється необхідністю перерахунку, оскільки внесення змін визначено з 1 січня, тобто за змістом наказу ті, хто брав участь у бойових діях безпосереденьо і не отримав січневу премію, мають тепер отримати нарахування за січень.

Головне, що рішення ухвалене, і тепер усі хто найбільше ризикував та брав участь у контактних боях у першій лінії мають отримати премії у повному обсязі і за січень і за лютий.

Так що найближчими днями мають вже усі частини підтвердити і провести донарахування. Сподіваюсь, це вирішить основну проблему для тих, хто постійно ризикує собою, бо бойова премія у 100 тисяч за першу лінію - це серйозне посилення.

Добре, що зміни внесені швидко, і права воїнів, які ведуть контактні бої на передовій, відновлені.

Топ коментарі
+8
Проблема України в тому, що ми застрягли в фазовому переході. Ми покинули соціалістичну планову модель, але до капіталістичної планової моделі не дійшли. Наразі ми знаходимося на одному щаблі з латинськими диктатурами і рашкою. Тому наші методи керування і результати дуже схожі на нашого ворога. Але перемогти ворога його ж методами неможливо. Хоча б тупо математично рашка більше і людей там більше і бюджет більший. Але технологічної, інституціональної переваги у нас немає. І якби не всебічна допомога заходу маленька або середня радянська армія поступилась би великій. Так ось про фазовий перехід. Або захід і зокрема еврозвяз допоможе нам перейти на вищий щабель розвитку і головне керування країною, або ми скотилося у відверту диктатуру на кшталт путінської. Нажаль те, що я сьогодні бачу це є виключно 2 варіант, коли зєля пімінає під себе всі гілки влади і формую а-ля путінську вертикаль. Але тоді чи справді за свободу ми боремося?
показати весь коментар
27.02.2023 09:14 Відповісти
+7
Що таке волонтерство і чому воно таке велике в Україні? Волонтерство потрібно там, де держава і зокрема держапарат не виконує свою головну мету, тобто не забезпечує армію або населення всім необхідним. Чому так сталося, що українці несуть свої гроші притулі і зовсім не хочуть їх віддавати податковій, яка в принципі займається тим самим, що і Притула? А тому що гроші податкової йдуть в гаманець рєзнікова, єрмака, зєлі і їх даху, коломойського. Ость така х..ня малята.
показати весь коментар
27.02.2023 10:29 Відповісти
+6
Взагалі не розумію, як можна під час війни навіть подумати про те, аби зекономити на військових, які ризикують всім у люті морози, дощі, нестерпну спеку надзусиллями боронять країну... У нас є де зекономити: можна припинити платити по 150 000 гривень спецпенсій суддям, та іншим "особливим" пенсіонерам та нараховувати премії чиновникам усіх рівнів, припинити оновлення автопарків чиновників, скоротити до одного кількість помічників депутатів, обмежити апетити телемарафонів і т.п., чому у воєнний час витрачаються величезні кошти на *******, комфортабельну в'язницю і т.п.? Все, що можна, має бути направлено на підтримку обороноздатності країни та підтримку ЗСУ. На період війни ми маємо забути про зайві витрати.
показати весь коментар
27.02.2023 15:34 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Проблема України в тому, що ми застрягли в фазовому переході. Ми покинули соціалістичну планову модель, але до капіталістичної планової моделі не дійшли. Наразі ми знаходимося на одному щаблі з латинськими диктатурами і рашкою. Тому наші методи керування і результати дуже схожі на нашого ворога. Але перемогти ворога його ж методами неможливо. Хоча б тупо математично рашка більше і людей там більше і бюджет більший. Але технологічної, інституціональної переваги у нас немає. І якби не всебічна допомога заходу маленька або середня радянська армія поступилась би великій. Так ось про фазовий перехід. Або захід і зокрема еврозвяз допоможе нам перейти на вищий щабель розвитку і головне керування країною, або ми скотилося у відверту диктатуру на кшталт путінської. Нажаль те, що я сьогодні бачу це є виключно 2 варіант, коли зєля пімінає під себе всі гілки влади і формую а-ля путінську вертикаль. Але тоді чи справді за свободу ми боремося?
показати весь коментар
27.02.2023 09:14 Відповісти
я думаю, що під час воєнного стану годі сподіватися на демократію..., цього не буде, війна це не про народовладдя..., але після війни, після нашої перемоги, треба до нього якнайшвидше повертатися...
показати весь коментар
27.02.2023 09:34 Відповісти
ні ...якби захід дійсно хотів би перемоги україни.вони б заставили владу і зеленського змінитись....зараз як ніколи можна реформувати країну...реформи за допомогу....ми бачили за 30 років незалежності-що якщо україні потрібні конче гроші -вона іде на вимоги мвф .але потім кине...заходу значить цікавий ккорупційний режим зелі тому як ми не знаємо який сюжет подій задумав захід....і напевно ми здивуємся...
показати весь коментар
27.02.2023 10:05 Відповісти
Головна проблема в тому, що останній етнічний українець, який правив Україною, був Петро Шелест. При ньому вся вертикаль влади була тільки в українських руках, а рівень розвитку країни був на рівні розвитку найпередовіших країн Західної Європи. І це попри колоніальну залежність від Москви. Після Шелеста вже понад 50 років Україна все падає і прадає, і кінця та краю тому падінню не видно...
показати весь коментар
28.02.2023 01:45 Відповісти
Велика беда України то що епоху становлення робили "малиновые пиджаки" и ...
показати весь коментар
28.02.2023 04:48 Відповісти
Що таке волонтерство і чому воно таке велике в Україні? Волонтерство потрібно там, де держава і зокрема держапарат не виконує свою головну мету, тобто не забезпечує армію або населення всім необхідним. Чому так сталося, що українці несуть свої гроші притулі і зовсім не хочуть їх віддавати податковій, яка в принципі займається тим самим, що і Притула? А тому що гроші податкової йдуть в гаманець рєзнікова, єрмака, зєлі і їх даху, коломойського. Ость така х..ня малята.
показати весь коментар
27.02.2023 10:29 Відповісти
Нібито Притула не купував щось дорожче ціни.Доречі і підписку на супутник треба подовжувати.
показати весь коментар
27.02.2023 10:42 Відповісти
Президент Зеленский
Верит в опросы
Которые проводят
Лояльные президенту агентства
По этим опросам
Рейтинг президента
Почти 90%
Вот только опросы
Лояльные президенту агентства
Проводят там,где не идут
БОИ
То,что думают солдаты и офицеры на передовой
Знает Бутусов
А президент - нет
Это не хорошо......
Для президента. ...
показати весь коментар
27.02.2023 11:34 Відповісти
А от коли не на першій лініі воюють хлопці, а туди прилітає кацапське щось, та вибухає склад *********** й гинуть всі, хто був поруч (особисто знаю про такий випадок), або тактичні групи поблизу білоруського кордону, і снайпери, які по той бік кордону, одразу вбивають троїх захисників, то то вони були на першій лініі чи не першій??? Коли у засідці сидять по 2-3 доби у холоді та голодні, сплять по 2 години на добу, та то ще й якщо пощастить ті 2 годинки покимарити, то то перша лінія чи не перша??
показати весь коментар
27.02.2023 12:08 Відповісти
А як бути тим, хто не викладує відосики з пострілів зза бруствера, а кожен день отримує 120 з роисси на Сумщині?
показати весь коментар
27.02.2023 12:36 Відповісти
Велика дяка Юрію за захист наших захісників
показати весь коментар
27.02.2023 14:53 Відповісти
Взагалі не розумію, як можна під час війни навіть подумати про те, аби зекономити на військових, які ризикують всім у люті морози, дощі, нестерпну спеку надзусиллями боронять країну... У нас є де зекономити: можна припинити платити по 150 000 гривень спецпенсій суддям, та іншим "особливим" пенсіонерам та нараховувати премії чиновникам усіх рівнів, припинити оновлення автопарків чиновників, скоротити до одного кількість помічників депутатів, обмежити апетити телемарафонів і т.п., чому у воєнний час витрачаються величезні кошти на *******, комфортабельну в'язницю і т.п.? Все, що можна, має бути направлено на підтримку обороноздатності країни та підтримку ЗСУ. На період війни ми маємо забути про зайві витрати.
показати весь коментар
27.02.2023 15:34 Відповісти
Знайомий був біля Бахмуту 25 днів, відправили на ротацію та заплатили 30 тисяч!!
То нормально??
показати весь коментар
27.02.2023 21:05 Відповісти
Пане Юрію! У всьому Вас підтримую, спасибі за Вашу патріотичну діяльність.Бережіть себе. Та мене турбує таке питання.Хто все таки має опікуватися навчанням мобілізованих, створювати учбові центри. МО чи ГШ? У цих центрах хоча б за місяць інтенсивних навчань з них могли би зробити хоч трохи підготовлених воїнів. Навчання проводили би сержанти та офіцери які втратили здоровя на фронті, але мають великий бойовий досвід. Ми бачили в фільмах як проводять навчання новобранців американські сержанти. Тай в радянсько-російських фільмах як готувавли солдат перед відправленням в Афганістан.Що ж це за конституційний обовязок з захисту Батьківщини коли привозять новобранців у частину і командир питає хто згоден померти за Україну?.Звичайно кажуть ні(кому ж охота помирать)і їх везуть назад додому. Де ж набрати багато таких мотивованих щоб вони відразу кинулись у бій. Логіка підказує що їх потрібно спершу направити в учбовий центр щоб з нього там вийшло сім потів на полігоні, навчити стріляти,кидати гранати,копати окопи,надавати меддопомогу.Тобто елементарних речей а потім уже нафронт. За 15 млн. які виплачують за одного загиблого можна якось обладнати учбовий центр, якщо в результаті навчання зменшиться кількість цих загиблих і зменшились би виплати за них.МИ ж не можемо перемогти орків гарматним мясом у нас же менше населення. Освітіть будь-ласка порушене питання.
показати весь коментар
27.02.2023 22:04 Відповісти
коли ти своє життя ставиш на кон,
це вкрай важливо знати,
розуміти, що твоя родина буде забезпечена - діти...
показати весь коментар
28.02.2023 03:33 Відповісти
Так як на мої численні звернення щодо закритих коментарів до матеріалу https://biz.censor.net/resonance/3401726/vidjym_oblgaziv_firtasha_chomu_monopoliya_naftogazu_moje_staty_seredovyschem_dlya_koruptsiyi редакція не відреагувала, я змушена залишити свій коментар тут. Я житель Київської області, мій досвід спілкування з Облгазом починається з 2008 року по цей день, у 2016 році ми газифікували батьківський будинок. Все газове обладнання від труб, лічильника, газового котла до сервісу газового обладнання відбувалося і відбувається нашим коштом.

Автор статті "пафосно печеться про мою безпеку", ось пряма цитата : Хто буде відповідати за встановлений в будинку котел, експлуатацію мереж і безпеку споживачів. Умовно кажучи, якщо на Позняках вибухне чергова квартира, то "наздоганяти" будуть "Нафтогаз", "Газорозподільні мережі", "Чорноморнафтогаз" чи підрядника на ФОП?

ТІЛЬКИ Я НЕСУ ПРЯМУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА СПРАВНІСТЬ МОГО ОБЛАДННЯ .Інакше це мені може коштувати життя.

Все чим займається конкретно мій Облгаз, це як би мені приписати більше кубів спожитого газу, щоб сформувати неіснуючий борг і отримати більше грошей. Про тепловий коефіцієнт пам'ятаєте, так от зараз його немає, а що сталося, і як так сталося, обладнання те що і було, той самий лічильник, а коефіцієнта вже немає. Борг за коефіцієнт приписують і погрожують судом.

Відколи я перейшла в Нафтогаз я маю спокій, оплата згідно лічильника, крапка.
показати весь коментар
28.02.2023 08:52 Відповісти